View Full Version : Το νέο, επαναστατικό σύστημα εμπρός φρένου.
Το CWB (Combined Wheel Brake) της Brakko, είναι ένα νέο σύστημα εμπρόσθιου φρένου για μοτοσυκλέτες, που χρησιμοποιεί έναν μεγάλο δίσκο τοποθετημένο στο κέντρο του τροχού μαζί με τη δαγκάνα του, και περιβάλλεται από τις ακτίνες. Το πλεονέκτημα του CWB είναι ότι κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, οι δυνάμεις εφαρμόζονται ακριβώς στο σωστό σημείο, στον διαμήκη άξονα συμμετρίας της μοτοσυκλέτας δηλαδή, κάτι που δεν συμβαίνει με τους πλευρικά τοποθετημένους δίσκους. Οι εξωτερικά τοποθετημένες ακτίνες εξασφαλίζουν τη χρήση tubeless ελαστικών, η αφαίρεση του τροχού είναι πανεύκολη αφού τα άκρα των καλαμιών του πιρουνιού διαιρούνται σε δύο μέρη, οι δύο εμβόλων δαγκάνες μπορούν να είναι από μία μέχρι τέσσερις, και το αισθητικό αποτέλεσμα του όλου πράγματος είναι επίσης ενδιαφέρον. Η Brakko είναι μία εταιρεία που εδρεύει στο Mιλάνο και περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία και τη δουλειά της, μπορείτε να βρείτε στο www.brakko.org (http://www.brakko.org)
Πηγή:www.motomag.gr (http://www.motomag.gr)
124105
δε δουλευει το λινκ:wave2:
Brakko (http://www.brakko.org/)
Αρχικά δημιουργήθηκε από 675
δε δουλευει το λινκ:wave2:
Ok thx,τώρα είναι κομπλέ.
gixxerpap
17/03/2008, 09:56
και πως ειπαμε οτι αλλαζουμε τακακια σε αυτο το συστημα?:confused:
:lol:
lilipoua
17/03/2008, 10:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
και πως ειπαμε οτι αλλαζουμε τακακια σε αυτο το συστημα?:confused:
:lol:
Θα το πηγαίνεις στον catmaster!!! :D
Άσε που μέχρι να χρειαστεί τακάκια η μηχανή θα την έχεις ανταλλάξει!! :lol:
el_hymador
17/03/2008, 10:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
και πως ειπαμε οτι αλλαζουμε τακακια σε αυτο το συστημα?:confused:
:lol:
ελα μου ντε...
εκτος αν και σε καθε αλλαγη τακακιων χρειαζεται βγαλσιμο των ακτινων και ξανα πλεξιμο - ακτινολογηση.
Παντως στο SPORT 1000 που κανεις ορεξη θα ταιριαζει μια χαρα!
Αν δείτε το video που έχει στη πρώτη σελίδα, δείχνει. Φαίνεται πάρα πολύ απλό.
Δείτε το:winka:
el_hymador
17/03/2008, 10:11
εμ ειδες για να βιαζομαι να μιλησω...
στο video που εχει στο site δειχνει animated μια αλλαγη τακακιων...
βεβαια απο το animation μεχρι την πραγματικοτητα υπαρχει πολυ μεγαλη αποσταση, αλλα εν πασει περιπτωση εκει φαινεται οτι δεν χρειαζεται να ''ανοιξεις'' την ζαντα για να αλλαξεις τακακια.
ωραιο ειναι :wacko:
costas81
17/03/2008, 10:15
το σύστημα αυτό δεν προσφέρει καλή ψύξη στον δίσκο!!
gdevelek
17/03/2008, 10:17
αν η μοτό έχει διπλό δίσκο, δεν αντισταθμίζεται το όποιο "τράβηγμα" του ενός δίσκου από τον απέναντι;
el_hymador
17/03/2008, 10:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
αν η μοτό έχει διπλό δίσκο, δεν αντισταθμίζεται το όποιο "τράβηγμα" του ενός δίσκου από τον απέναντι;
Ναι αλλα οι δυναμεις κατα το φρεναριμσα δεν επενεργουν στον διαμηκη αξονα αλλα λιγα εκατοστα εκατερωθεν αυτου...
Τωρα αν αυτο παιζει τοσο μεγαλο ρολο δεν το ξερω...μια χαρα φρεναρουνε παντως και τα μονοδισκα μηχανακια.
gdevelek
17/03/2008, 10:28
αυτό ακριβώς λέω, λίγα εκατοστά αριστερά ο ένας, τα ίδια εκατοστά δεξιά ο άλλος, άθροισμα μηδέν, το ένα εξουδετερώνει το άλλο
makis206
17/03/2008, 10:40
Ωραίο σύστημα, το είδα και στο Μοτό.
:beer: :beer:
edit: Και στο Moto το ξαναείδα :lol:
devil's animal
19/03/2008, 13:59
δεν ξερω κατα ποσο λειτουργει και ειναι καλυτερο ή χειροτερο απο τα υπαρχοντα αλλα το σιγουρο ειναι οτι ΕΙΝΑΙ ΨΑΡΩΤΙΚΟΤΑΤΟ!!!
:smokin:
SeNNinhA
19/03/2008, 14:41
Αν δεν χρησιμοποιηθεί πρώτα σε αγώνες δεν μπορείς να πεις ότι είναι καλύτερο από τα υπάρχοντα συστήματα. Εαν υιοθετηθεί εκεί και φανούν τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματά του το ξανασυζητάμε.
Ιδέες είναι πάντα καλό να υπάρχουν αλλα δεν σημαίνει ότι και κάθε νέα ιδέα είναι καλή ούτε και κακή φυσικά. Προς εξερεύνηση σίγουρα.
Da.Vintage
20/03/2008, 08:22
Ωραίο το σύστημα δύσκολα θα εφαρμοστεί...
αλλά κάντε κλίκ στο λίνκ....
ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΧΑΚΑΡΑΝΕ ΤΟ ΣΑΙΤ ΤΟΥ ΜΟΤΟ!!!!:lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.