PDA

View Full Version : Aιθανόλη:Το καυσιμο του μελλοντος???



p@nos
17/03/2008, 16:04
Το συγκεκριμενο κειμενο ειναι clopy/paste απο εδω (http://www.robotpig.net/forum/viewtopic.php?t=109) .


Δεν το ποσταρω για το αυτοκινητο αλλα για τον κινητηρα του.

Το ''περιεργο'' ειναι οτι με την αιθανολη ο κινητηρας αποδιδει περισσοτερη ισχυ:eek: .


__________________________________________







Η Lotus παρουσίασε μια πειραματική έκδοση της Exige 240R που χρησιμοποιεί σαν καύσιμο βιο-αιθανόλη E85 (85% αιθανόλη, 15% βενζίνη).


Ο κινητήρας της Toyota έχει ρυθμιστεί για καλύτερη απόδοση με το νέο καύσιμο και αποδίδει 265bhp απο τα 240 της απλής έκδοσης.
Η συγκεκριμένη έκδοση του κινητήρα έχει γραναζωτό υπερτροφοδότη τύπου roots με εναλάκτη αέρα.
Στην 265E χρησιμοποιούνται δύο μπέκ στο στόμιο του υπερτροφοδότη που με προέγχυση καυσίμου ρίχνουν την θερμοκρασία του μίγματος, αυξάνουν την πυκνοτητά του και διευκολύνουν την καύση.
Άλλες αλλαγές είναι η χαρτογράφηση του κινητήρα και τα 4 μπέκ μεγαλύτερης παροχής στην πολλαπλή εισαγωγής.

Η βιο-αιθανόλη έχει αριθμό RON 106-110 και κυρίως εκεί οφείλεται η αυξημένη απόδοση ενώ τα καυσαέρια είναι αρκετά καθαρότερα λόγω της σύστασης του καυσίμου.

http://www.grouplotus.com/mediactr/
http://www.pistonheads.com/doc.asp?c=52&i=14864
http://www.pistonheads.com/lotus/default.asp?storyId=14861
http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=48663


124208

road spirit
18/03/2008, 15:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
Το συγκεκριμενο κειμενο ειναι clopy/paste απο εδω (http://www.robotpig.net/forum/viewtopic.php?t=109) .


Δεν το ποσταρω για το αυτοκινητο αλλα για τον κινητηρα του.

Το ''περιεργο'' ειναι οτι με την αιθανολη ο κινητηρας αποδιδει περισσοτερη ισχυ:eek: .

....
δεν είναι καθόλου περίεργο :wave2:
απλά για εμας είναι κάτι νέο, που δεν το έχουμε συνηθισει για αυτό και φαίνεται "περίεργο"


E-85: Σε ανάμιξη E-85 η βιοαιθανόλη βρίσκεται σε ποσοστό 85% κατ’ όγκο σε μίγμα με την κοινή βενζίνη, μπορεί δε να χρησιμοποιηθεί σε οχήματα τύπου “flexible fuel vehicles” (FFV). Τα FFV διαθέτουν κινητήρες που μπορούν να λειτουργήσουν τόσο με βενζίνη όσο και με μίγμα Ε85, αφού διαθέτουν την κατάλληλη τροποποίηση. Στην Ελλάδα αυτή η μορφή της βιοαιθανόλης δεν αναμένεται να χρησιμοποιηθεί. ρίξε μια ματιά : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=43575

TassosK
18/03/2008, 16:38
και σε 1 top gear ελεγε στην παρουσιαση ενος αυτοκινητου νομιζω Nonfattening οτι με καυσιμα αμερικης βγαζει 806 αλογα με ευρωπαικη βενζινη 856 (νομιζω) και με βιοκαυσιμα 900!

lleonidas
30/10/2018, 01:42
Ξέθαμα του thread για ένα θέμα (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/prosohi-tha-ehei-aithanoli-i-venzini-apo-2019) που είχε ακουστεί και πριν από λίγους μήνες...
Yποχρεωτική από το 2019 η προσθήκη βιοαιθανόλης στη βενζίνηΌλα τα πρατήρια καυσίμων θα πρέπει να έχουν στις αντλίες τους ειδική σήμανση ώστε να γνωρίζει ο καταναλωτής το ποσοστό βιοκαυσίμου (αιθανόλης στην περίπτωση της βενζίνης) που περιέχεται μέσα στο ορυκτό καύσιμο. Τα σήματα αυτά θα είναι ένας κύκλος με κεφαλαίο γράμμα Ε (Ethanol) και δίπλα του έναν αριθμό που θα αφορά το μέγιστο ποσοστό περιεκτικότητας, δηλαδή αν δείτε το σήμα Ε10 σημαίνει πως η βενζίνη περιέχει έως 10%. Τονίζεται η λέξη “ΕΩΣ” διότι η βενζίνη θα έχει 1% φέτος και 3% από του χρόνου αλλά στα πρατήρια η αντλία θα έχει το σύμβολο Ε10.

Το ανησυχητικό είναι αυτό που γράφεται παρακάτω και σχετίζεται με τις καταστροφικές επιπτώσεις της αιθανόλης στους κινητήρες.Ειναι όντως έτσι και αν ναι, σε ποιες περιεκτικότητες;

RaGe_Raptor
30/10/2018, 05:22
Εδώ έχει κάποιες πληροφορίες. Οσοι έχουν πλαστικά ρεζερβουάρ θα έχουν θέμα αργότερα
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/prosohi-tha-ehei-aithanoli-i-venzini-apo-2019

ptc
30/10/2018, 09:18
Εδώ έχει κάποιες πληροφορίες. Οσοι έχουν πλαστικά ρεζερβουάρ θα έχουν θέμα αργότερα
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/prosohi-tha-ehei-aithanoli-i-venzini-apo-2019

Πολύ αντικειμενική δημοσιογραφία ο αρθρογράφος. :D

Δεινόσαυρος
31/10/2018, 13:09
Ενδιαφέρον.
Όταν (επί απαρτχάιτ) η Νότια Αφρική παρήγαγε δικιά της βενζίνη από κάρβουνο (τεχνολογία SASOL) το περιεχόμενο αιθανόλης ήταν ψηλό και τους δημιουργούσε προβλήματα. Βρισκόντουσαν και λύσεις όμως. Δεν ξέρω αν έχουν συνεχισεί με αυτήν την τεχνολογία τωρα που μπορούν να το αγοράζουν, αλλά το ελπίζω.

@ptc - Έχεις δίκιο. Κάτι τέτοια άρθρα είναι για κλάμματα. Όχι μόνο ύπουλα, αλλά θέλουν και την πίτα γερή και τον σκύλο χορτάτο. Το βιολογικό καύσιμο είναι απόλυτα ουδετερο στην παραγωγη CO2 σε αντίθεση με το ορυκτό. Αν τα πιστεύαν όσα λένε περί οικολογικων, θα το καλωσόριζαν - τι πάει να πεί η μονοκαλλιέργια βλάπτει; Ε, κανόνισε τα τότε ο κάθε μικρογεωργός να βάζει μερικά στρέματα.
Κακή διαχείρηση γεωργικών μεθόδων δεν σημαίνει δα οτι το προιόν είναι λάθος!