View Full Version : Η Ελλάδα πρώτη σε τροχαία στην Ευρώπη των «15»
Cpt. Haddock
21/03/2008, 14:54
Η ΕΛΛΑΔΑ διατηρεί τη θλιβερή πρωτιά, ακολουθούμενη από το Βέλγιο
ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ
Του ΚΩΣΤΑ ΜΟΣΧΟΝΑ
Σταθερά πρώτη η Ελλάδα το 2006 σε αριθμό νεκρών από τροχαία ατυχήματα στην παλαιά Ευρώπη των 15, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με αφορμή την υποβολή νέων προτάσεων στους 27 για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στην Ε.Ε.
Το 2006 έχασαν τη ζωή τους από τροχαία στην Ελλάδα 1.657 άτομα, δηλαδή 149 νεκροί ανά εκατομμύριο κατοίκων. Με την «επίδοση» αυτή καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην Ευρώπη των 15, ακολουθούμενη από το Βέλγιο (102 νεκροί ανά εκατ. κατοίκων) και την Ιταλία (96). Στην Ευρώπη των 27 η χώρα μας βρίσκεται στην τέταρτη θέση , μετά τη Λιθουανία (223), τη Λετονία (177) και την Εσθονία (152).
Γενικά στην Ε.Ε. διαπιστώνεται βελτίωση της κατάστασης. Ενώ το 2001 ο αριθμός νεκρών από τροχαία στα 27 κράτη-μέλη ανήλθε στα 54.000 άτομα, το 2006 μειώθηκε σε 43.000 άτομα και το 2007 παραμένει στο ίδιο επίπεδο. Υπάρχει, λοιπόν, μείωση κατά 20 %, αλλά με το ποσοστό αυτό δεν φαίνεται να επιτυγχάνεται ο στόχος που ετέθη το 2001, να μειωθεί ο αριθμός των νεκρών κατά 50 % έως το 2010.
Για το λόγο αυτό η Επιτροπή ενέκρινε χθες πρόταση οδηγίας με σκοπό να διευκολυνθεί η διασυνοριακή δίωξη των παραβάσεων του κώδικα οδικής κυκλοφορίας, οι οποίες είναι οι πιο επικίνδυνες για την οδική ασφάλεια. Στόχος είναι να τεθούν σε λειτουργία οι τεχνικοί μηχανισμοί και τα νομικά μέσα που επιτρέπουν την εξακρίβωση της ταυτότητας Ευρωπαίων οδηγών και την επιβολή κυρώσεων για παραβάσεις που διαπράττουν σε κράτος-μέλος διαφορετικό από το κράτος ταξινόμησης των οχημάτων τους. Η Επιτροπή αισιοδοξεί ότι το μέτρο αυτό θα βελτιώσει αισθητά την ασφάλεια στο οδικό δίκτυο της Ε.Ε., διότι θα επιδράσει θετικά στη συμπεριφορά τόσο των διερχόμενων οδηγών όσο και των μόνιμων κατοίκων οδηγών.
Σήμερα, όταν ένας οδηγός παραβιάζει τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας με όχημα ταξινομημένο σε άλλη χώρα της Ε.Ε., παραμένει ατιμώρητος, διότι δεν είναι δυνατόν να εξακριβωθεί η ταυτότητά του ή να επαληθευτεί η διεύθυνση όπου έχει ταξινομηθεί το όχημα. Για την αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης η Επιτροπή προτείνει τη λειτουργία ενός ευρωπαϊκού συστήματος ηλεκτρονικής ανταλλαγής δεδομένων, το οποίο θα επιτρέψει την αποστολή κοινοποιήσεων παράβασης στο εξωτερικό.
Η οδηγία θα καλύπτει 4 τύπους παραβάσεων του κώδικα οδικής κυκλοφορίας: την υπέρβαση ταχύτητας, την οδήγηση σε κατάσταση μέθης, τη μη χρήση της ζώνης ασφαλείας και την παραβίαση κόκκινου φωτεινού σηματοδότη. Αυτές οι τέσσερις παραβάσεις ευθύνονται για το 75% των θανάτων από τροχαία.
Πηγή: http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=77742176
(η επισήμανση δική μου)
devil's animal
21/03/2008, 15:07
εχω την εντυπωση οτι ειμαστε γενικα καλοι οδηγοι (περα απο τις οποιες μ@λακιες κανουμε) και στο ποσοστο των θανατων πρεπει να συνυπολογιστει και το θεμα οδοποιια!!!
αν ειχαμε τους δρομους των Ιταλων π.χ. μπορει να μην ειχαν συμβει τοσα τροχαια (ολισθηρα οδοστρωματα ακομα και χωρις βροχη, τυφλες στροφες, αναποδες κλισεις κ.λ.π.)
:rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
εχω την εντυπωση οτι ειμαστε γενικα καλοι οδηγοι (περα απο τις οποιες μ@λακιες κανουμε) και στο ποσοστο των θανατων πρεπει να συνυπολογιστει και το θεμα οδοποιια!!!
αν ειχαμε τους δρομους των Ιταλων π.χ. μπορει να μην ειχαν συμβει τοσα τροχαια (ολισθηρα οδοστρωματα ακομα και χωρις βροχη, τυφλες στροφες, αναποδες κλισεις κ.λ.π.)
:rolleyes:
μηπως ομως το γεγονος οτι ολοι ξερουμε την κατασταση των δρομων, αλλα συνεχιζουμε να οδηγουμε ετσι οπως οδηγουμε, μας κανει ακομα πο επικινδυνους;
Γιατι αλλο να ειναι καλος ο δρομος κ να φυγεις, κ αλλο να ξερεις οτι ο δρομος δεν ειναι καλος κ εσυ δεν προσεχεις κ εισαι ''οδηγαρας''
πι.ες... το εσυ δεν παει για σενα, γενικο ηταν
sergiosm
21/03/2008, 15:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
εχω την εντυπωση οτι ειμαστε γενικα καλοι οδηγοι (περα απο τις οποιες μ@λακιες κανουμε)
Μπορείς να μου πείς πώς είναι δυνατό να είμαστε "γενικά καλοί οδηγοί" και ταυτόχρονα να "κάνουμε μ@λακίες".
Δηλαδή ο καλός οδηγός κρίνεται από το μέσο όρο ;;
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
και στο ποσοστο των θανατων πρεπει να συνυπολογιστει και το θεμα οδοποιια!!!
Σύμφωνοι, αλλά όταν ΞΕΡΟΥΜΕ ότι οι δρόμοι μας είναι όπως είναι και παρόλα αυτά οδηγούσε αυτούς ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ σαν αυτούς των Ιταλών π.χ. φταίει ο δρόμος ή εμείς ;;
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
αν ειχαμε τους δρομους των Ιταλων π.χ. μπορει να μην ειχαν συμβει τοσα τροχαια (ολισθηρα οδοστρωματα ακομα και χωρις βροχη, τυφλες στροφες, αναποδες κλισεις κ.λ.π.)
:rolleyes:
Σίγουρα θα είχαμε λιγότερα τροχαία.
Είσαι όμως σίγουρος ότι θα είχαμε λιγότερα "θανατηφόρα" τροχαία;;
Γιατί είναι πολύ πιθανό αν είχαμε καλύτερους δρόμους να πηγαίναμε και λίιγο πιο γρήγορα ...
:wave2:
sapila racing
21/03/2008, 15:56
OXI ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΟΙ ΟΔΗΓΟΙ!!!!!
Καλοί οδηγοί θα είμαστε αν δεν πέρναγε ΚΑΝΕΙΣ με κόκκινο.
ΤΕΛΟΣ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
OXI ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΟΙ ΟΔΗΓΟΙ!!!!!
Καλοί οδηγοί θα είμαστε αν δεν πέρναγε ΚΑΝΕΙΣ με κόκκινο.
ΤΕΛΟΣ.
+1
Εχθές το μεσημέρι με πήραν τηλ. να κατέβω σπίτι, μιας και έγινε ένα τρακάρισμα και ένα απ΄τα δύο οχήματα έπεσε πάνω στο αμάξι μου.
Ο τύπος που πέρασε το STOP, δεν σταμάτησε να λέει ότι έχει δίκιο καθώς είχε προλάβει να περάσει το ½ του αυτοκίνητο, ενώ ο άλλος που δεν έφταιγε ήταν ανασφάλιστος....
Τόσο ζώα είμαστε....
sergiosm
21/03/2008, 16:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ο τύπος που πέρασε το STOP, δεν σταμάτησε να λέει ότι έχει δίκιο καθώς είχε προλάβει να περάσει το ½ του αυτοκίνητο, ενώ ο άλλος που δεν έφταιγε ήταν ανασφάλιστος....
Μα αυτό ακριβώς είναι το χαρακτηριστικό μας:
πάντα ΚΑΠΟΙΟΣ άλλος θεωρούμε ότι φταίει,
εμείς ποτέ...
Έχω βαρεθεί να ακούω τους πάντες να λένε: πρέπει να προσέχεις όταν οδηγείς, γιατί εσύ μπορείς να πας καλά, αλλά δεν ξέρεις ο ΑΛΛΟΣ τί θα κάνει.
Γιατί βέβαια είναι .... "αυτονόητο" ότι εσύ (ο κανακάρης τους δηλαδή) δεν είναι δυνατό να μην οδηγείς σωστά (μη θίξουμε και την ... τιμή της οικογένειας).
Δεν λέω να μην προσέχουμε και τους άλλους, αλλά ας μάθουμε πρώτα εμείς να οδηγούμε σωστά και μετά ας προσέξουμε και τους άλλους...
devil's animal
21/03/2008, 22:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από kalesin
μηπως ομως το γεγονος οτι ολοι ξερουμε την κατασταση των δρομων, αλλα συνεχιζουμε να οδηγουμε ετσι οπως οδηγουμε, μας κανει ακομα πο επικινδυνους;
Γιατι αλλο να ειναι καλος ο δρομος κ να φυγεις, κ αλλο να ξερεις οτι ο δρομος δεν ειναι καλος κ εσυ δεν προσεχεις κ εισαι ''οδηγαρας''
πι.ες... το εσυ δεν παει για σενα, γενικο ηταν
ρε συ Ηλια αν ο δρομος "κραταει" και εχεις φυγει τοτε πραγματικα το εχεις παρακανει.
δεν φταιει κανεις αλλος παρα το κεφαλι σου.
αν ομως εισαι πλαγιασμενος και ξαφνικα βλεπεις στην καρδια της στροφης εξογκωματα στο οδοστρωμα (κακη ωρα ωρα οπως κανα δυο στροφες προς Ψαθα-Αλεποχωρι μετα την Μαγουλα πριν την καινουργια ασφαλτο) τοτε δεν φταις εσυ.
υ.γ. : το εσυ ισχυει οπως και στο δικο σου κειμενο!
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
ρε συ Ηλια αν ο δρομος "κραταει" και εχεις φυγει τοτε πραγματικα το εχεις παρακανει.
δεν φταιει κανεις αλλος παρα το κεφαλι σου.
αν ομως εισαι πλαγιασμενος και ξαφνικα βλεπεις στην καρδια της στροφης εξογκωματα στο οδοστρωμα (κακη ωρα ωρα οπως κανα δυο στροφες προς Ψαθα-Αλεποχωρι μετα την Μαγουλα πριν την καινουργια ασφαλτο) τοτε δεν φταις εσυ.
υ.γ. : το εσυ ισχυει οπως και στο δικο σου κειμενο!
:wave2:
αυτο λεω ρε κουρουνη...
αφου ξερεις οτι οι δρομοι ειναι τις υπερπαραγωγες του χυμαδορ.... δεν θα πρεπει να εχεις στο μυαλο σου να μην οδηγεις στα ορια [τα δικα σου η της μοτο -ναι καλα];
κ δεχομαι οτι φταινε οι δρομοι, η μαλακια που δερνει εργολαβους, κυβερνησεις, εξωγηινους, οτι θες τελος παντων. Αυτο τι σημαινει; οτι βρηκαμε τον φταιχτη; Κ πως αυτο φερνει πισω οσους εφυγαν; η θα εμποδισει να φυγουν κ αλλοι;
Ποιος ειναι ο φταιχτης; αυτος που σου αφηνει ενα πιστολι στη μεση του δρομου; η εσυ που βαζεις την κανη στο ματι κ πατας τη σκανδαλη για να δεις αν ειναι γεματο;
πι.εςςςςςςς :wave2:
devil's animal
22/03/2008, 00:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
Μπορείς να μου πείς πώς είναι δυνατό να είμαστε "γενικά καλοί οδηγοί" και ταυτόχρονα να "κάνουμε μ@λακίες".
Δηλαδή ο καλός οδηγός κρίνεται από το μέσο όρο ;;
ο καλος οδηγος κρινεται απο πολλα πραγματα. απο τις επιλογες του σε δεδομενες (δυσκολες) στιγμες. απο τις αντιδρασεις του και τον χρονο που κανει για αυτες κ.λ.π. αλλα ΟΛΟΙ κανουμε μ@λακιες. ειτε ειμαστε γρηγοροι, κακοι, καλοι, αργοι κ.ο.κ.)
Σύμφωνοι, αλλά όταν ΞΕΡΟΥΜΕ ότι οι δρόμοι μας είναι όπως είναι και παρόλα αυτά οδηγούσε αυτούς ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ σαν αυτούς των Ιταλών π.χ. φταίει ο δρόμος ή εμείς ;;
και οι 2 "πλευρες". αν πεσεις σε μια λακουβα επειδη ετρεχες και δεν προλαβες να φρεναρεις δεν κανεις μηνυση στον Δημο? δεν σε πληρωνει? αν βεβαια πηγαινες σιγα θα ειχες προλαβει να φρεναρεις αλλα τοτε να περναμε ολοι 50αρια
Σίγουρα θα είχαμε λιγότερα τροχαία.
Είσαι όμως σίγουρος ότι θα είχαμε λιγότερα "θανατηφόρα" τροχαία;;
Γιατί είναι πολύ πιθανό αν είχαμε καλύτερους δρόμους να πηγαίναμε και λίιγο πιο γρήγορα ...
σ'αυτο εχεις απολυτο δικιο. το βλεπω και στον εαυτο μου.οταν βλεπω καλη ασφαλτο ανοιγω ρυθμο επειδη μου εμπνεει εμπιστοσυνη.λαθος μεν αλλα γινετε(και νομιζω δεν ειμαι ο μονος.
:wave2:
:wave2:
devil's animal
22/03/2008, 00:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από kalesin
Ποιος ειναι ο φταιχτης; αυτος που σου αφηνει ενα πιστολι στη μεση του δρομου; η εσυ που βαζεις την κανη στο ματι κ πατας τη σκανδαλη για να δεις αν ειναι γεματο;
πι.εςςςςςςς :wave2:
εισαι ποιητης και μ'αρεσεις.
αλλα αν η μοτοκ@υλα ειναι αμαρτημα....
ΑΦΟΡΗΣΤΕ ΜΕ ΑΜΕΣΩΣ!!!:D :D
:wave2:
stefanos
22/03/2008, 01:20
Το γεγονός οτι δεν είμαστε πρώτοι με διαφορά οφείλεται στο άθλιο οδικό δίκτυο και στο απίστευτο πήξιμο που δεν μας επιτρέπει να οδηγάμε όπως μόνο εμείς ξέρουμε αλλά να σερνόμαστε.
Αν είχαμε το οδικό δίκτυο των Γερμανών θα είχαμε σκοτωθεί όλοι.
Το μόνο που μας σώζει είναι οτι δεν βάζουμε πάνω απο δευτέρα.
Και στους δρόμους η πλήρης αναρχία.
Απορώ ποιός θα κόψει κλήση σε ξένο σε τί γλώσσα θα του μιλήσει και για πιά παράβαση εκτός απο ζώνη και κράνος.
veletzas
22/03/2008, 10:23
δεν μου κανει κ μεγαλη εντυπωση
Μιας και αναφέρατε για ποιότητα οδοστρώματος να πω κάτι που θυμάμαι από τα πάλαια.
Πριν 10-11 χρόνια ( τότε ήμουν κάπου στα 16 ) διάβαζα μια συνέντευξη του τότε υπουργού ΥΠΕΧΟΔΕ.
Η ερώτηση από τον δημοσιογράφο ήταν το γιατί δεν φέρνουν άσφαλτο από το εξωτερικό παρά χρησιμοποιούν αυτήν που χρησιμοποιούν η όποια έχει βάση τα ασβεστολιθικά πετρώματα και για αυτό σε μικρό χρονικό διάστημα ασπρίζει και γλιστρά.
Και ποια ήταν η απάντηση του υπουργού ,οεο ????
Μα μας στοιχίζει αρκετά ακριβά!!!!
Δηλαδή , στο κράτος στοιχίζει πιο φτηνά να πληρώνει τόσους νεκρούς κάθε χρόνο παρά να φέρει μια καλής ποιότητας άσφαλτο.
Στα @@ μας , λίγα λόγια, αν θα σκοτώνεστε στον δρόμο.
sergiosm
24/03/2008, 14:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
ο καλος οδηγος κρινεται απο πολλα πραγματα. απο τις επιλογες του σε δεδομενες (δυσκολες) στιγμες. απο τις αντιδρασεις του και τον χρονο που κανει για αυτες κ.λ.π. αλλα ΟΛΟΙ κανουμε μ@λακιες. ειτε ειμαστε γρηγοροι, κακοι, καλοι, αργοι κ.ο.κ.)
Σαφώς και το πράγμα δεν είναι άσπρο ή μαύρο.
Ο καλύτερος οδηγός του κόσμου, μπορεί κάποια δεδομένη στιγμή να κάνει μαλακία.
Και φυσικά καλό είναι να ξέρουμε πώς να αντιδράσουμε αν μας τύχει η στραβή, όμως καλύτερα είναι να οδηγούμε με τρόπο ώστε να έχουμε περισσότερες πιθανότητες να την αποφύγουμε όταν μας τύχει.
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
και οι 2 "πλευρες". αν πεσεις σε μια λακουβα επειδη ετρεχες και δεν προλαβες να φρεναρεις δεν κανεις μηνυση στον Δημο? δεν σε πληρωνει? αν βεβαια πηγαινες σιγα θα ειχες προλαβει να φρεναρεις αλλα τοτε να περναμε ολοι 50αρια
Σε πληρώνει 100% ΜΟΝΟ αν εσύ οδηγείς νόμιμα (δηλαδή μέσα στο όποιο όριο ταχύτητας).
Αλλιώς πας μόνο για συνυπαιτιότητα
:wave2:
Υ.Γ. Πάντως επί της ουσίας μου φαίνεται ότι συμφωνούμε, απλά μας έφαγαν ... οι διατυπώσεις μας
sergiosm
24/03/2008, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
ΑΦΟΡΗΣΤΕ ΜΕ ΑΜΕΣΩΣ!!!:wave2:
Καλά, αφού επιμένεις:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ΑΦΟΡΙΖΕΣΑΙ
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
devil's animal
24/03/2008, 14:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
Σαφώς και το πράγμα δεν είναι άσπρο ή μαύρο.
Ο καλύτερος οδηγός του κόσμου, μπορεί κάποια δεδομένη στιγμή να κάνει μαλακία.
Και φυσικά καλό είναι να ξέρουμε πώς να αντιδράσουμε αν μας τύχει η στραβή, όμως καλύτερα είναι να οδηγούμε με τρόπο ώστε να έχουμε περισσότερες πιθανότητες να την αποφύγουμε όταν μας τύχει.
Σε πληρώνει 100% ΜΟΝΟ αν εσύ οδηγείς νόμιμα (δηλαδή μέσα στο όποιο όριο ταχύτητας).
Αλλιώς πας μόνο για συνυπαιτιότητα
:wave2:
Υ.Γ. Πάντως επί της ουσίας μου φαίνεται ότι συμφωνούμε, απλά μας έφαγαν ... οι διατυπώσεις μας
:a013: :a013: :a013:
devil's animal
24/03/2008, 14:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
Καλά, αφού επιμένεις:
ΑΦΟΡΙΖΕΣΑΙ
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
μετα απο εγγραφη αδεια του sniper...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
στα @@ μου... all rights reserved.
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
sergiosm
24/03/2008, 16:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
μετα απο εγγραφη αδεια του sniper...
στα @@ μου... all rights reserved.
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Α ΟΚ,
οπότε .
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ΑΦΟΡΙΖΕΤΑΙ και ο sniper
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
sergiosm
24/03/2008, 16:59
το σκίσαμε το ποστ
sorry captain
κανεις δεν το περιμενε !!!!
:smokin:
lleonidas
21/08/2019, 17:55
Το ίδιο επίκαιρο μετά από μια δεκαετία... η χώρα μας το 2017 βρέθηκε στην πρώτη θέση μεταξύ των 28 εταίρων της Ε.Ε. ως προς τους νεκρούς μοτοσικλετιστές ανά εκατομμύριο κατοίκων, σύμφωνα με τη Eurostat.
Κατά τα λοιπά, έχουν ένα point οι παρατηρήσεις του άρθρου, καλό είναι να λαμβάνονται υπόψιν και άλλες παράμετροι.
Πηγή (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/statistika-eurostat-proti-i-ellada-se-thanatifora-atyhimata-me-motosykleta-stin)
"Η προσπάθεια που κάνει τώρα η Ένωση Κατασκευαστών στις ΗΠΑ για να επανεντάξει τη μοτοσυκλέτα μέσα στη ζωή των νέων ανθρώπων έπρεπε να είχε γίνει πολλά χρόνια πριν και συγκεκριμένα στα τέλη των 80ies, όταν το λόμπι των ασφαλιστικών εταιρειών κατάφερε να περάσει στην κοινωνία το μήνυμα πως τα δίκυκλα είναι τα πιο επικίνδυνα μέσα μετακίνησης. Ένα μήνυμα που εδραιώθηκε στο μυαλό των γονιών των σημερινών νέων. Πραγματικά ελπίζουμε να μην αποδειχτεί αυτή η προσπάθεια ως… απέλπιδα!"
Είναι γεγονός ότι οι μοτοσυκλέτες είναι το μέσο μετακίνησης που σου επιτρέπει να εκτεθείς σε κινδύνους πολύ περισσότερο από άλλα, παρέχοντάς σου παράλληλα αμελητέα παθητική ασφάλεια. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο πλήρης εξοπλισμός ασφαλείας δε συνοδεύει στις περισσότερες φορές τον αναβάτη, καθώς και με τη χαλαρή εφαρμογή του ΚΟΚ στην Ελλάδα, το κοκτέιλ γίνεται εκρηκτικό και είναι αναμενόμενο να ακολουθήσει κακή φήμη που έχει εδραιωθεί στη συνείδηση του κόσμου, με τις στατιστικές να το επιβεβαιώνουν. Δε χρειάζεται να εθελοτυφλούμε, οι μοτοσυκλέτες είναι πολύ ωραίες σε αίσθηση, αλλά πολύ επικίνδυνες, στις συνθήκες των δημόσιων ελληνικών δρόμων.
...
Αν θέλουν να κάνουν σωστές δράσεις, ας φροντίσουν να μάθουν τους νέους να προστατεύονται και να δώσουν αξίες ωριμότητας, αντί επίδειξης και ταχύτητας.
Επισημαίνοντας προκαταβολικά ότι δεν έχει γίνει η απαραίτητη στάθμιση των ποσοστών, ως προς το πλήθος των μοτοσυκλετών επί του συνόλου των οχημάτων, παραθέτω το ακόλουθο.
Eurostat: «Μαύρη» πρωτιά στην Ελλάδα για τις μοτοσυκλέτες (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Eurostat-Mayrh-prwtia-sthn-Ellada-gia-tis-motosykletes_126316.asp)
Δεν τα αναφέρω για αποτροπή, αλλά για προσοχή. Πλήρης εξοπλισμός ασφαλείας και μετακίνηση σε δημόσιο δρόμο κάτω από τα δικά μας όρια και τα όρια της μηχανής, ώστε να υπάρχουν περιθώρια διόρθωσης απρόβλεπτων παραγόντων, παρανομιών τρίτων, κακοτεχνιών δρόμου.
Bob_o_mastoras
24/08/2019, 16:25
E, σιγα μην δεν ειχαμε την πρωτια.. Σε κατι τετοια ειμαστε φαβορι!!
Επισημαίνοντας προκαταβολικά ότι δεν έχει γίνει η απαραίτητη στάθμιση των ποσοστών, ως προς το πλήθος των μοτοσυκλετών επί του συνόλου των οχημάτων, παραθέτω το ακόλουθο.
Eurostat: «Μαύρη» πρωτιά στην Ελλάδα για τις μοτοσυκλέτες (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Eurostat-Mayrh-prwtia-sthn-Ellada-gia-tis-motosykletes_126316.asp)
Δεν τα αναφέρω για αποτροπή, αλλά για προσοχή. Πλήρης εξοπλισμός ασφαλείας και μετακίνηση σε δημόσιο δρόμο κάτω από τα δικά μας όρια και τα όρια της μηχανής, ώστε να υπάρχουν περιθώρια διόρθωσης απρόβλεπτων παραγόντων, παρανομιών τρίτων, κακοτεχνιών δρόμου.
Αυτήν την παιδεία έχουμε σαν λαός και πληρώνουμε το τίμημα...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.