PDA

View Full Version : Fazer 600 2003



onewayoranother
23/03/2008, 10:31
Καλημέρα φίλοι μου
Διαβάζω για τη συγκεκριμένη μηχανή και θέλω να μάθω περισσότερα για το μοτέρ του.
Σίγουρα είναι αξιόπιστο από ότι λένε. Είναι το μοτέρ του R6 ή του thunderace?
Προβλήματα που μπορεί να έχει αυτής της χρονολογίας το μοντέλο, όπως φρένα, αναρτήσεις, θoρύβους, τριγμούς και κραδασμούς?
Και μια φωτογραφία για να μην μπερδευτούμε σε ποιο μοντέλο αναφέρομαι
http://fzs600.webpark.pl/galeria/fazer_600_red_2003.jpg

simeon
24/03/2008, 13:23
φιλε μου μετα απο 60.000κμ εχει παει συνεργειο μονο για service και ακομη ουτε μπαταρια δεν εχω αλλαξει... (λαδι δεν καιει ουτε σταγονα)

με καλη ρυθμιση και νορμαλ οδηγηση η καταλαλωση του εντος πολης ειναι με ενα γεμισμα (22lit) +300Km.
(μεσα στην πολη με βολεψε ποιο πολυ απο το ΧΤ που ειχα...)
βεβαια οι μαμα αναρτησεις δεν ειναι και τοσο καλες, και αν εχεις την δυνατοτητα και θελεις να το κρατησεις χρονια, καλο ειναι να τις αλλαξεις...

φρενα τελεια, η σελα καλο ειναι να την φτιαξεις γιατι δεν ειναι και πολυ βολικη, τριγμοι και κραδασμοι μεχρι τωρα δεν εχουν εμφανιστει....

θελω να το αλλαξω απο περσυ (ετσι για την αλλαγη) αλλα δεν μπορω να βρω λογο :(

εεε αμα δεν παινεψουμε το σπιτι μας :beer: :beer: :beer:

onewayoranother
24/03/2008, 14:47
Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου!

plamel
25/03/2008, 19:17
+1 μετα απο 35000χιλ δεν εχει βγαλει το παραμικρο απλα παντα σκεφτομαι ανταλλαγη με το 1000(το καρμπυρατερατο )- αν και το γκαζι του ειναι πολυ καλο και βελτιωνεται αν θες ευκολα- ταξιδι πολυ ανετα και μες στην πολη καλο και ευκολο -και εγω ψαχνω δικαιολογια να το αλλαξω αλλα δεν...
πραγματικα καλη μηχανη

onewayoranother
01/04/2008, 17:13
Καλησπέρα
Σήμερα παρέλαβα τη μηχανή, κατακόκκινη fazer 600 του 2003.
Άνετο σε σχέση με το rr, προβλέψιμο και ευχάριστο δείχνει .
2 προβληματάκια έχω και θέλω να τα συζητήσω μαζί σας.
1ο: Στο φρενάρισμα νοιώθω έντονο τρέμουλο μπροστά σαν να είναι στραβομένες οι δισκόπλακες., και τρέμει όλη η μούρη. Τι να είναι? Μίλησα με αυτόν που μου το πούλησε και μου είπε πως στα fazer αν έπειτα από έντονο φρενάρισμα πέσει νερό πάνω στους δίσκους, ψιλοπετσικάρουν με αποτέλεσμα το τρέμουλο. Τι πιστεύετε?

2ο: Όταν το πήρα ο δείκτης της βενζίνης ήταν λίγο πριν ανάψει το λαμπάκι. Κάνω μερικά χιλιόμετρα, η μηχανή τράβαγε ζωηρότατα σε όλο το φάσμα των στροφών δίχως κομπιάσματα.
Σταματάω σε ένα BP βάζω αμόλυβδη 10?. Μετά από 20κμ περίπου, νοιώθω τη μηχανή χαμηλά, κάτω από τις 4000 να κομπιάζει έντονα και πάνω από τις 4000 να καθαρίζει και να δουλεύει ρολόι. Λέω βραχυκύκλωσε μπουζί, πολύ μάπα η βενζίνη. Βγάζω μπουζί και τα 4 μια χαρά, βλέπω σπινθήρα, μου τίναζε το χέρι πολύ δυνατός, και ίσιος οπότε ούτε πολλαπλασιαστής, ούτε μπουζί. Λέω πρέπει να έβαλε νερό σκέτο, οπότε πάω και το φουλάρω με άλλα 13 λίτρα κατοστάρα ΕΛΙΝ. Έκανα έκτοτε άλλα 20κμ αλλά ακόμα σκορτσάρει χαμηλά. Τι να φταίει???

Τα ψιλοπήρα με τη τύχη μου, με το που το παρέλαβα να έχω τέτοιες έννοιες. Με το rr δεν είχα ποτέ τέτοια θέματα...

simeon
02/04/2008, 22:09
ειχα το ιδιο προβλημα οταν μετα απο συναντηση με μια καλη λακκουβα και ηθελε αλλαγη το ρουλεμαν... τσεκαρε και αυτο (αν εχει μποσικα η ροδα σου) γιατι και εμενα στο φρεναρισμα μου το παρουσιασε εντονα....

καλο ειναι να το βαλεις στο κεντρικο σταντ και να το πιεζει καποιος πισω ωστε να γυρισεις την ροδα να δεις αν φταινε οι πλακες ή ρουλεμαν και ποτε το παρουσιαζει...
σε τι κατασταση ειναι οι πλακες???
τα τακακια εχουν "ψωμι" ακομη??
στην μανετα νιωθεις διαφορα ή ειναι προοδευτικη κανονικα και το κομπιασμα ερχεται απο την ροδα?
εχει τα μαμισια τακακια?
σκεψου εγω με 60.000κμ (με ηρεμη βεβαια οδηγηση) και οι πλακες εχουν ελαχιστη φθορα ακομη... (1 φορα τακακια μονο)

αναφορικα με το κομπιασμα εφοσον στο παρουσιασε μετα απο οτι εβαλες βενζινη μαλλον εκει πρεπει να στραφεις.... προσωπικα θα την αδειαζα... (πεταμενα 20ευρω αλλα...)
νομιζω αλλαξες και εξατμηση οποτε θα σου προτεινα να την πας και σε δικο σου μαστορα να κανει μια καλη ρυθμισουλα.... ;)
ρελαντι κραταει σταθερο?


φιλικα,
Μητσος.

melodystyle2003
03/04/2008, 09:06
Μάλλον βενζίνη είναι φίλε.

onewayoranother
03/04/2008, 09:09
Μήτσο καλημέρα
Αναφορικά με το πρόβλημα του κομπιάσματος, λύθηκε μετά από 40κμ και γέμισμα με ΕΛΙΝ 100αρα, οπότε η βενζίνη ήταν σκέτο νερό..
Τώρα για το τελικό, σκέφτομαι να βάλω dynojet jet kit με φίλτρο Κ&Ν, αλλά και έτσι είναι απόλυτα γραμμικό με ταση ψηλά να κάνει ένα μπαμ και να φεύγει καλά. Ρελαντί σταθερό στις 1000.

Με τα φρένα:
Τα τακάκια χρίζουν αλλαγής, παρήγγειλα sbs περιμένω να έρθουν Δευτέρα.
Οι δίσκοι είναι σαν καινούργιοι, και δείχνουν ίσιοι. Όρθιο το μηχανάκι και με μένα να παίζω δεξιά αριστερά τη ζάντα δεν διέκρινα μπόσικα. Βέβαια δεν κοίταξα τη ζάντα!... θα τη δω σύντομα.
Η μανέτα είναι πολύ προοδευτική και τα φρένα δείχνουν πολύ δυνατά για τη μηχανή!

psbabilh
03/04/2008, 11:04
Καλημέρα
παρακαλώ δες τα pm σου.

schumacher_
03/04/2008, 12:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από simeon
με καλη ρυθμιση και νορμαλ οδηγηση η καταλαλωση του εντος πολης ειναι με ενα γεμισμα (22lit) +300Km.


Μιας που το ανέφερες αυτό, πώς ακριβώς το καταφέρνεις κάτι τέτοιο?? 300χμ με 1 γέμισμα, εντός πόλης? Έχω το μοντέλο του '01, και μέσα στην πόλη δεν έχω δει πάνω από 230-240χμ ποτέ... και όταν λέω για 240χμ, μιλάμε να πάω με την ψυχή στο στόμα μη μείνω από βενζίνη... μόνο 1 φορά κατάφερα να κάνω τόσα χμ - 340 αν δεν κάνω λάθος- αλλά στην εθνική και με πολύ χαμηλές ταχύτητες 110-120χαω...

:sick:

THEOD
03/04/2008, 13:29
Με το FZS600-02 τσεκαρισμένο πολλές φορές γέμιζα Αθήνα και ξαναέβαζα βενζίνη στην Αμφιλοχία - απόσταση 330 χιλιόμετρα. Λίγο πριν είχε πρωτοανάψει το λαμπάκι. Ξαναγέμιζε με 18,5-19 λίτρα, που σημαίνει κατανάλωση 5,6-5,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Και δεν πήγαινα πολύ αργά... Στα 150-160 στην Πατρών και αρκετά σβέλτα μετά το Αντίριο...
Στην πόλη απ' όσο θυμάμαι έβλεπα συνήθως περίπου 10% παραπάνω...

simeon
03/04/2008, 14:45
και σε εμενα μονο Αθηνα με κανονικη οδηγηση πανω απο 300km

schumacher_
03/04/2008, 23:58
Να πάω για καυσανάλυση, μήπως πετάει άκαυστα? Ή άσχετο?

onewayoranother
04/04/2008, 21:36
καλησπέρα και πάλι.
Σήμερα μου ψανακάνει κομπιάσματα κάτω από τις 4000 στροφές. Παράξενο πολύ, γύριζα από τη δουλειά το απόγευμα με 8000-9000 πορεία και κόβω για να στρίψω στην έξοδο και το νοιώθω πάλι να κομπιάζει.
Έκατσα και έβγαλα σέλα και ντεπόζιτο και είδα πως δεν είχαν κουμπώσει καλά στον κύλιδρο 3 το καρμπυρατέρ. Με τα πολλά βγάζω λάστιχα, μπαταρία φιλτροκούτι και τα βάζω σωστά τα καρμπυρατέρ πάνω στο μοτέρ και το φιλτροκούτι επίσης. Καθαρίζω φίλτρο αέρος και βενζίνης, αλλάζω μπουζί, δυστυχώς βρήκα μόνο 3 CR9RE και άφησα το ένα παλιό πάνω έως αύριο που θα πάω να πάρω για να δω τι θα κάνει.
Δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει. Το ευτυχές, αν μπορεί να δει κανείς την ευτυχία με τέτοια ταλαιπωρία, είναι πως μετά τις 6000 το μηχανάκι καθαρίζει πολύ πιο δυνατά από πριν.
Φιλοδοξώ το πρόβλημα να είναι στο τελευταίο μπουζί που δεν άλλαξα?!.....Σήμερα το πρωί που πήγαινα στη δουλειά πάλι με 8000-9000 πορεία ήταν άψογο.
Βενζίνη δεν έχω βάλει ακόμα είναι στα 3/4 το ρεζερβουάρ με 100άρα μέσα.
Τι άλλο να είναι βρε παιδιά, απορώ ειλικρινά.

TROOPER
04/04/2008, 21:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από onewayoranother
καλησπέρα και πάλι.
Σήμερα μου ψανακάνει κομπιάσματα κάτω από τις 4000 στροφές. Παράξενο πολύ, γύριζα από τη δουλειά το απόγευμα με 8000-9000 πορεία και κόβω για να στρίψω στην έξοδο και το νοιώθω πάλι να κομπιάζει.
Έκατσα και έβγαλα σέλα και ντεπόζιτο και είδα πως δεν είχαν κουμπώσει καλά στον κύλιδρο 3 το καρμπυρατέρ. Με τα πολλά βγάζω λάστιχα, μπαταρία φιλτροκούτι και τα βάζω σωστά τα καρμπυρατέρ πάνω στο μοτέρ και το φιλτροκούτι επίσης. Καθαρίζω φίλτρο αέρος και βενζίνης, αλλάζω μπουζί, δυστυχώς βρήκα μόνο 3 CR9RE και άφησα το ένα παλιό πάνω έως αύριο που θα πάω να πάρω για να δω τι θα κάνει.
Δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει. Το ευτυχές, αν μπορεί να δει κανείς την ευτυχία με τέτοια ταλαιπωρία, είναι πως μετά τις 6000 το μηχανάκι καθαρίζει πολύ πιο δυνατά από πριν.
Φιλοδοξώ το πρόβλημα να είναι στο τελευταίο μπουζί που δεν άλλαξα?!.....Σήμερα το πρωί που πήγαινα στη δουλειά πάλι με 8000-9000 πορεία ήταν άψογο.
Βενζίνη δεν έχω βάλει ακόμα είναι στα 3/4 το ρεζερβουάρ με 100άρα μέσα.
Τι άλλο να είναι βρε παιδιά, απορώ ειλικρινά.

το ενδεχομενο να πας σε συνεργειο παιζει ???

onewayoranother
04/04/2008, 21:49
φίλε έχω μιλήσει με το μαγαζί που το πήρα, και μου είπε να πάω να το αφήσω και θα το δει. Το θέμα είναι πως θα κάνει 1-2 μέρες όπως μου είπε και είναι ταλαιπωρία για μένα, μεγαλύτερη από το να κάθομαι να το ψάχνω μόνος μου μιας και μαρέσει κιόλας.
Βέβαια αυτό που έχει είναι πολύ περίεργο και αν έχεις καμμία καλύτερη ιδέα θα ήθελα να με βοηθήσεις.

TROOPER
04/04/2008, 22:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από onewayoranother
φίλε έχω μιλήσει με το μαγαζί που το πήρα, και μου είπε να πάω να το αφήσω και θα το δει. Το θέμα είναι πως θα κάνει 1-2 μέρες όπως μου είπε και είναι ταλαιπωρία για μένα, μεγαλύτερη από το να κάθομαι να το ψάχνω μόνος μου μιας και μαρέσει κιόλας.
Βέβαια αυτό που έχει είναι πολύ περίεργο και αν έχεις καμμία καλύτερη ιδέα θα ήθελα να με βοηθήσεις.


φιλε δε μπορω να σε βοηθησω δυστυχως.

απλα σου ειπα τι θα εκανα εγω στη θεση σου.

καλα ξεμπερδεματα.

:wave2:

psbabilh
05/04/2008, 10:16
Γειά και χαρά σε όλους
το πρόβλημα είναι θέμα ρύθμησης ειδικά αν έχεις βάλει πάνω κάποιο ελεύθερο φίλτρο και τελικό.
Είχα και εγω το ίδιο μηχανάκι και είχα ανάλογα προβλήματα. θα σε συμβούλευα να το πάς σε κάποιο συνεργείο τύπου "power house" να το βάλουν στο δυναμόμετρο και να δουν που υστερεί.
Τα μπουζί καλά έκανες και τα άλλαξες αλλά καλό είναι να τα άλλαζες όλα και γενικά τουλαχιστον τώρα που είναι αρχή μην πολύ βάζεις χέρι στο μηχανάκι μέχρι να στρώσει στα χέρια σου.

Φιλικά Παναγιώτης.

onewayoranother
05/04/2008, 10:23
φίλτρο έχει το μαμά, τελικό εξάτμισης έχει aftermaret.
Ρύθμισα σήμερα throttle posision sensor στις 5000, διότι έδειχνε 10000 αλλά το πρόβλημα παραμένει.

onewayoranother
06/04/2008, 15:40
Νέα από το μέτωπο.
Βγήκαν τα καρμπυρατέρ, καθαρίστηκαν με αποτέλεσμα πλέον να δουλεύει ρολόϊ. Βέβαια δεν έχω κάνει κμ οπότε κρατάω μια μικρή επιφύλαξη έως αύριο.
http://img296.imageshack.us/img296/2461/pict0381smalllw8.jpg
http://img404.imageshack.us/img404/2170/pict0382smalllq9.jpg
http://img403.imageshack.us/img403/9917/pict0383smallvy4.jpg

onewayoranother
08/04/2008, 13:31
Έπειτα από 100κμ περίπου όλα δείχνουν καλά, η μηχανή τραβάει αβίαστα από το ρελαντί.
Έρχονται και τα πραγματάκια σιγά σιγά!

THEOD
08/04/2008, 14:48
Πέρα από τον καθαρισμό είναι πολύ σημαντικός και ο συγχρονισμός τους..αν τα καρμπυρατέρ συγχρονιστούν σωστά θα δουλεύει "βελούδο"...

onewayoranother
08/04/2008, 15:50
Συμφωνώ, αλλά καθάρισα μόνο το main jet για αποφυγή συμπτωμάτων έλλειψης συγχρονισμού, που δεν είχε όπως έδειχνε.
Όταν με το καλό έρθει το όργανο, θα τα βγάλω, θα τα καθαρίσω γενικώς και θα τα συγχρονίσω.
Ήρθε το bugster και το tank bag, περιμένω τα τακάκια, την ruig racing και πιο μετά φίλτρο Κ&Ν & dynojet stg 1.

simeon
08/04/2008, 22:05
μπραβο σου γιατι το απολαμβανεις 1000% :beer:

onewayoranother
08/04/2008, 22:16
Ευχαριστώ Μήτσο, ειλικρινά το γουστάρω! :beer:

TROOPER
08/04/2008, 22:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από onewayoranother
Ευχαριστώ Μήτσο, ειλικρινά το γουστάρω! :beer:

εγω γουσταρω που ξεπερασες το προβλημα

:beer: :beer: :beer:

:wave2:

onewayoranother
09/04/2008, 07:00
:beer: :beer:
Θα κάνουμε κεφάλι πρωί πρωί από τις μπύρες :lol: