PDA

View Full Version : CBF-600 ναι αλλά ποιο;;



WILDCAT_mmm
28/03/2008, 01:58
Σκέφτομαι να αγοράσω το cbf600s me abs έχω βρεί ένα μεταχειρισμένο με 3000 χιλιόμετρα και βαλίτσα στο χρώμα της μηχανής μοντέλο 07 το δίνει 6000 ευρώ τι λέτε αξίζει να το πάρω? η να πάρω το καινούριο που βγήκε τώρα? βοηθήστε με έχω κατα αγχωθεί! (σημίωση το μεταχειρισμένο το έχει γνωστός μου ενα καλοκαίρι την κυκλοφόρησε)

Bavarian
28/03/2008, 04:08
6900 έχει το κρμπυρατερατο καινούριο καθώς εχουν μείνει μερικά μοντέλα απούλητα χωρίς ABS και 8300 έχει το ψεκαστό με ABS.Δικά σου είναι τα λεφτά ότι θες τα κάνεις...

TEOkaip7
28/03/2008, 09:30
αν δε σε απασχολούν τα λεφτά πάρε το καινούργιο (ψεκασμός, άλλο πλαίσιο, καινούργιος κινητήρας)
αλλιώς αφού το έχει γνωστός σου και το ξέρεις το μηχανάκι μια χαρά το βρίσκω, ακόμα δεν έχει στρωθεί,
όπως είπε και ο φίλος Bavarian είναι θέμα μαρουλιού

WILDCAT_mmm
28/03/2008, 16:48
Είναι αλήθεια οτι το καινούριο θα έχει μικρότερη σέλα? είναι πολύ συμαντικό αυτό για μένα καθώς κι εγω και το ταίρι μου έχουμε τα κιλάκια μας...

Bavarian
28/03/2008, 19:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από WILDCAT_mmm
Είναι αλήθεια οτι το καινούριο θα έχει μικρότερη σέλα? είναι πολύ συμαντικό αυτό για μένα καθώς κι εγω και το ταίρι μου έχουμε τα κιλάκια μας...





Διαστασιολογικά το ίδιο είναι ακριβώς...όπως και η σέλα του.Μάλιστα την είδα λίγο πιο μαλακή από του δικού μου.Επίσης το νέο έχει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εμπρός και πίσω οπότε δεν θα έχεις πρόβλημα.

el_hymador
29/03/2008, 09:53
ΔωΚε κατι παραπανω και παρε το ψεκαστο. Εινα σαφως προτιμοτρεο να εχεις στην κατοχη σου το πιο προσφατο μοντελο (με τις οποιες σημαντικες κατ΄εμε αλλαγες) γιατι αυτο θα μετρησει στην μελλοντικη μεταπωληση.

MvP
11/06/2008, 19:10
Για να μην ανοιγω νεο θεμα, ρωταω εδω!

Αξιξει CBF 600 του 2004 ΑΒS με 4000 ευρω?
Εχει 35.000Km και ειναι σε πολυ καλη κατασταση!

???:confused:

Bavarian
11/06/2008, 19:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από MvP
Για να μην ανοιγω νεο θεμα, ρωταω εδω!

Αξιξει CBF 600 του 2004 ΑΒS με 4000 ευρω?
Εχει 35.000Km και ειναι σε πολυ καλη κατασταση!

???:confused:





Αν τόσο είναι το μπάτζετ σου αξίζει και με το παραπάνω :winka:

MvP
11/06/2008, 19:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
Αν τόσο είναι το μπάτζετ σου αξίζει και με το παραπάνω :winka:

To budget μονο παρακατω παει.. χαχα:cool:
Το σκεφτομαι γιατι μου φανικε αρκετα βαρια και η νεκρα δεν εμπαινε ευκολα και την εψαχνα!!:p

Bavarian
11/06/2008, 19:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από MvP
To budget μονο παρακατω παει.. χαχα:cool:
Το σκεφτομαι γιατι μου φανικε αρκετα βαρια και η νεκρα δεν εμπαινε ευκολα και την εψαχνα!!:p





Βαριά ? το 600 ? 210 κιλά σκάρτα γεμάτο !!!!!!!!! Καλά Hulk Hogan δεν είμαι αλλά αυτή είναι η ελαφρύτερη μοτό και η πιο μανιτζάβελη που είχα ποτέ.

Η νεκρά δεν μπαίνει εύκολα ? Μπας και δεν είναι Honda ? Μήπως βλέπεις κανένα BMW 650 ?:lol: :rotflmao: κάτι τέτοιο απλά δεν παίζει άρα κάποιο πρόβλημα πρέπει να υπάρχει ή ο ιδιοκτήτης δεν είναι συνεπής με τις αλλαγές λαδιών.Πάντως αν το αποφασίσεις ας το δει ένας μηχανικός πρώτα.:winka:

MvP
11/06/2008, 20:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
Βαριά ? το 600 ? 210 κιλά σκάρτα γεμάτο !!!!!!!!! Καλά Hulk Hogan δεν είμαι αλλά αυτή είναι η ελαφρύτερη μοτό και η πιο μανιτζάβελη που είχα ποτέ.

Η νεκρά δεν μπαίνει εύκολα ? Μπας και δεν είναι Honda ? Μήπως βλέπεις κανένα BMW 650 ?:lol: :rotflmao: κάτι τέτοιο απλά δεν παίζει άρα κάποιο πρόβλημα πρέπει να υπάρχει ή ο ιδιοκτήτης δεν είναι συνεπής με τις αλλαγές λαδιών.Πάντως αν το αποφασίσεις ας το δει ένας μηχανικός πρώτα.:winka:

Προφανως τοτε μου φανηκε επειδη δεν εχω ξαναοδηγησει μηχανη τοσων κιλων και επειδη οδηγω παπι τα τελευταια χρονια!

Εκανα κατεβασματα στο φαναρι μεχρι τελος και μετα μισο ανεβασμα για να μπει η νεκρα..... δεν ξερω αν βγαζει νοημα αυτο......

makis206
11/06/2008, 23:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από MvP
Το σκεφτομαι γιατι μου φανικε αρκετα βαρια και η νεκρα δεν εμπαινε ευκολα και την εψαχνα!!:p

Μπορεί να θέλει απλά ένα ρυθμισματάκι η ντίζα του συμπλέκτη απ'τον ρεγουλατόρο στη μανέτα !

Μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να το είχε πηδήξει στο "πατινάρισμα" και να θέλει δίσκους αν και μου φαίνεται πολύ νωρίς για κάτι τέτοιο.. οπωσδήποτε να το δει ένας μηχανικός πρώτα κι αν ισχύει το πρώτο πάρ'το με κλειστά τα μάτια και δείξ'το μας για τα καλορίζικα !

:beer: :beer:

Bavarian
12/06/2008, 00:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από MvP
Εκανα κατεβασματα στο φαναρι μεχρι τελος και μετα μισο ανεβασμα για να μπει η νεκρα..... δεν ξερω αν βγαζει νοημα αυτο......






Ετσι μπαίνει η νεκρά σε όλες τις μοτοσυκλέτες...Μήπως εννοείς ότι είναι κάπως "βαρύς" ο λεβιές των ταχυτήτων όταν είσαι σταματημένος και ψάχνεις να βρείς νεκρά? Αν είναι έτσι τότε μάλλον θέλει ρύθμισμα η ντίζα...

MvP
12/06/2008, 11:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Μπορεί να θέλει απλά ένα ρυθμισματάκι η ντίζα του συμπλέκτη απ'τον ρεγουλατόρο στη μανέτα !

Μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να το είχε πηδήξει στο "πατινάρισμα" και να θέλει δίσκους αν και μου φαίνεται πολύ νωρίς για κάτι τέτοιο.. οπωσδήποτε να το δει ένας μηχανικός πρώτα κι αν ισχύει το πρώτο πάρ'το με κλειστά τα μάτια και δείξ'το μας για τα καλορίζικα !

:beer: :beer:

H μηχανη εκανε γενικο σερβις πριν μερικες χιλιαδες Km οποτε δεν πιστευω να ειναι το ρυθμισμα..
Επισης ειναι γνωστου και ξερω οτι την πηγαινε χαλαρα χωρις πολλα πατιναρισματα..
Θα το παμε σε μηχανικο αυτες τις μερες!
θενξ:beer:


Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
Ετσι μπαίνει η νεκρά σε όλες τις μοτοσυκλέτες...Μήπως εννοείς ότι είναι κάπως "βαρύς" ο λεβιές των ταχυτήτων όταν είσαι σταματημένος και ψάχνεις να βρείς νεκρά? Αν είναι έτσι τότε μάλλον θέλει ρύθμισμα η ντίζα...

Καλα ναι, αλλα δεν μου φανηκε φυσιολογικο.. Πιθανοτατα να μην ειναι τιποτα!
Ο λεβιες ειναι βαρυς αλλα σε normal επιπεδα!..




Anyway, we'll see how it goes.