PDA

View Full Version : Εξοικείωση με τη ταχύτητα



zireous
03/04/2008, 14:49
Νομίζω ότι είναι ένα θέμα που σηκώνει συζήτηση και είναι αρκετά σημαντικό.

Οδηγώντας με διάφορους ρυθμούς εδώ και μερικά χρόνια σε αντίθεση με το "όσο πάει η μηχανή χωρίς να γλιστράνε και οι δύο ρόδες ταυτόχρονα" των νεώτερων μου χρόνων, και βλέποντας αρκετά περίεργα γύρω μου, πάντα μου γεννιόταν η ίδια απορία...


Πόσο εύκολο είναι να χαλιναγωγήσεις την αίσθηση της εξοικείωσης που αποκτάς όταν οδηγάς γρήγορα;
Δηλαδή, εντάξει, έχεις συνηθίσει να πηγαίνεις γρήγορα.
Δε λέω ότι είσαι ο ρόσις ή ο στόουνερ... Νιώθεις ότι το έχεις, και είσαι χαλαρός.
Ελέγχεις τα αντανακλαστικά σου, έμαθες και να φρενάρεις αποτελεσματικά.
Έχεις στο μυαλό σου και τη κίνηση, και τις συνθήκες και δεν το παρακάνεις πολύ.


Μήπως αυτή η εξοικείωση με τη ταχύτητα, θέλει πάντα το βούρδουλα της λογικής ώστε να μη ξεχνάς όλα τα στραβά που διαδραματίζονται στους ελληνικούς δρόμους.

Δηλαδή, μήπως η υπερβολική εξοικείωση σε κάνει σιγά σιγά να πηγαίνεις με ρυθμούς που δημιουργούν πολλές "στραβές";


Πόσο πρόθυμος όμως είσαι να ρίξεις το ρυθμό σου από πολύ γρήγορο σε αργότερο ακαριαία, βάζοντας τις συνθήκες μπροστά σου σε πρώτη μοίρα;


Εσείς τί λέτε;

kinhsh
03/04/2008, 21:21
Ειναι η διαδικασια της οδηγησης ολης που πρεπει να το κανει κανεις.Γιατι πολυ μικρα περιθωρια εχει το μετριο φρεναρισμα απο το τελειο φρεναρισμα σε μετρα. Οποτε ο συνετος κοβει θελει δεν θελει για να γλιτωσει.

bentouza
03/04/2008, 22:31
υποπεριπτωση για τους νεους
οταν θα αρχισουμε να νιωθουμε οτι κατεχουμε το μηχανακι μας τοτε ειναι που θα αρχισουμε να χαλαρωνουμε και θα τη ρουφηξουμε
ετσι μου λεγανε οταν ημουνα (ακομα πιο) μικρος

mako
04/04/2008, 00:24
Αν γνωριζεις τι ειναι το 200,5 και το εφαρμοζεις, μειωνεις το προβλημα εχοντας επιβαλει στο "αερατο εγκεφαλο" σου, τον "βουρδουλα" στην ηπια μορφη του.-:winka: :beer:

tai
04/04/2008, 01:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
Αν γνωριζεις τι ειναι το 200,5 και το εφαρμόζεις , μειωνεις το προβλημα εχοντας επιβαλει στο "αερατο εγκεφαλο" σου, τον "βουρδουλα" στην ηπια μορφη του.-:winka: :beer:


εαν ........

τοτε ναι! :a013:

Εαν έχεις εξοικειωθεί με την Χ ταχύτητα (πχ 180) και την κατεβάσεις για πορεία, 10-15% (πχ 150), τότε δίνεις ασφαλή (+ 15%) περιθώρια στον εαυτό σου.
Εαν όμως είσαι πάντα στο όριο και μάλιστα προσπαθείς να το ξεπεράσεις, για να πεις (κοκορευτείς) οτι "έτρεξες"πολύ, τοτε πας φιρι φιρι να φας το κεφάλι σου.
Πώς όμως θα φτάσεις σε υψηλές "εξοικειωμένες" ταχύτητες, αν δεν πας στο όριο και αν δεν το ξεπεράσεις?

:D

blackbusa
04/04/2008, 02:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
Αν γνωριζεις τι ειναι το 200,5 και το εφαρμοζεις, μειωνεις το προβλημα εχοντας επιβαλει στο "αερατο εγκεφαλο" σου, τον "βουρδουλα" στην ηπια μορφη του.-:winka: :beer:


και για οποιον δεν γνωριζει.......το 200,5 ειναι.....180+20+0,5=200,5



180 μοιρες που πρεπει να ειναι το πεδιο της ορατοτητα μας(με το κρανος ειναι λιγο μικροτερη αλλα με μια γρηγορη κινηση και ματια δεξια και αριστερα γινεται τοση)...ιδιος σε διασταυρωσεις μεσα στην πολη....αρα μετριαζουμε την ταχυτητα μας ωστε να εχουμε αντανακλαστηκα αντιδρασης (φρενο,ελιγμος)

+20 χλμ οταν προσπερναμε η κανουμε διηθηση....ωστε να προλαβει ο προπορευομενος οδηγος να μας αντιληφθει...αν δεν κοιματε η μειλαει σε κανα κινητο:lol:

0,5 δηλαδη μισο...αρα η πορεια της μηχανης μας να ειναι στην μεση απο τον νοειτο δρομο και πορεια που ακολουθουμε....πχ αν πηγαινουμε σε εναν δρομο με 3 λωριδες (με αριθμους 1-2-3)η θεση μας πρεπει να ειναι στην μεση της 2....αν συνεχειζοντας βρουμε παρκαρισμενα δεξια μας (3),η αμεσως επομενη θεση μας πρεπει να ειναι μεταξυ 1 και 2....


αυτα και ελπιζω να εγινα κατανοητος....(και να τα ειπα και σωστα βεβαιως βεβαιως:lol: )

:wave2:

υ.γ. το υλικο απο το μαθημα ασφαλους οδηγησης στην πολη (θεωρεια) ειναι σχεδον ετοιμο απο οτι με ενημερωσανε....αναμεινατε στο moto.gr....και σπαμμαρετε ασταματητα:rotflmao:

road spirit
04/04/2008, 09:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
...
...

+20 χλμ οταν προσπερναμε η κανουμε διηθηση....ωστε να προλαβει ο προπορευομενος οδηγος να μας αντιληφθει...αν δεν κοιματε η μειλαει σε κανα κινητο:lol:

....
να σου πω εσένα... το ίδιο καλά έμαθες και το ΚΑΡΠΑ ??? :lol:

ο βασικός λόγος που λέμε +20 και όχι παραπάνω είναι οτι ο εγκέφαλος μας λειτουργεί σε περίπου αυτές τις συνθήκες... είναι ένα ένα όργανο που απο τη φύση έχει προδιαγραφές για να .... "ελέγχει" ένα "όχημα" (το σώμα μας) το οποίο - απο φυσικού του- μπορεί να κινηθει κατα μέσο όρο μέχρι 20 χαω... (για ένα μέσο άνθρωπο)

όταν λοιπόν η κίνηση μας σε σχέση με το περιβάλλοντα χώρο ξεπερνά αυτή τη ταχύτητα τότε ο εγκέφαλος αρχίζει και χάνει ... data :lol: , να το πούμε κάπως έτσι... η ταχύτητα μας ξεπερνά τη ταχύτητα την οποία είναι προγραμματισμένος απο τη φύση να ελέγχει...

το σημαντικό στα παραπάνω είναι το σε σχέση με το περιβάλλοντα χώρο , το τονίζουμε αυτό

blackbusa
04/04/2008, 10:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
να σου πω εσένα... το ίδιο καλά έμαθες και το ΚΑΡΠΑ ??? :lol:

ο βασικός λόγος που λέμε +20 και όχι παραπάνω είναι οτι ο εγκέφαλος μας λειτουργεί σε περίπου αυτές τις συνθήκες... είναι ένα ένα όργανο που απο τη φύση έχει προδιαγραφές για να .... "ελέγχει" ένα "όχημα" (το σώμα μας) το οποίο - απο φυσικού του- μπορεί να κινηθει κατα μέσο όρο μέχρι 20 χαω... (για ένα μέσο άνθρωπο)

όταν λοιπόν η κίνηση μας σε σχέση με το περιβάλλοντα χώρο ξεπερνά αυτή τη ταχύτητα τότε ο εγκέφαλος αρχίζει και χάνει ... data :lol: , να το πούμε κάπως έτσι... η ταχύτητα μας ξεπερνά τη ταχύτητα την οποία είναι προγραμματισμένος απο τη φύση να ελέγχει...

το σημαντικό στα παραπάνω είναι το σε σχέση με το περιβάλλοντα χώρο , το τονίζουμε αυτό

ρε μπαμια το ιδιο δεν εγραψα ???....επρεπε να γραψω και να εξηγησω και το γιατι???το βασικο ειταν να καταλαβουν οτι πρεπει να πηγαινουν μονο +20χλμ απο το οχημα που θελουν να προσπερασουν....


υ.γ. το ΚΑΡΠΑ το εχω μαθει τελεια....ποτε θα στο μαθω ειπαμε??? :blush:


ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

road spirit
04/04/2008, 10:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
ρε μπαμια το ιδιο δεν εγραψα ???.......


υ.γ. το ΚΑΡΠΑ το εχω μαθει τελεια....ποτε θα στο μαθω ειπαμε??? :blush:


πιές καφέ ... και άλλο... αυτο που ήπιες δε φτάνει... :lol: δεν έγραψες το ίδιο, εκτός και αν ξέχασα τα ελληνικά μου, κιοφτέ... που θα με πεις εμένα μπάμια...

:lol:

ΚΑΡΠΑ δε μου δείχνεις που να χτυπάς το κώλο σου κάτω ανελέητα :a36:

blackbusa
04/04/2008, 11:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
να σου πω εσένα... το ίδιο καλά έμαθες και το ΚΑΡΠΑ ??? :lol:

ο βασικός λόγος που λέμε +20 και όχι παραπάνω είναι οτι ο εγκέφαλος μας λειτουργεί σε περίπου αυτές τις συνθήκες... είναι ένα ένα όργανο που απο τη φύση έχει προδιαγραφές για να .... "ελέγχει" ένα "όχημα" (το σώμα μας) το οποίο - απο φυσικού του- μπορεί να κινηθει κατα μέσο όρο μέχρι 20 χαω... (για ένα μέσο άνθρωπο)

όταν λοιπόν η κίνηση μας σε σχέση με το περιβάλλοντα χώρο ξεπερνά αυτή τη ταχύτητα τότε ο εγκέφαλος αρχίζει και χάνει ... data :lol: , να το πούμε κάπως έτσι... η ταχύτητα μας ξεπερνά τη ταχύτητα την οποία είναι προγραμματισμένος απο τη φύση να ελέγχει...

το σημαντικό στα παραπάνω είναι το σε σχέση με το περιβάλλοντα χώρο , το τονίζουμε αυτό

αιντε να το γραψω οπως πρεπει.....ρε μπαμια τη σχεση εχει ο περιβαλλοντας χωρος???και η τηρηση της ταχυτητας που πρεπει να εχουμε βασει αυτου???οι δρομοι τα κτιρια οι σηματοδοτες πχ ειναι περοβαλλοντες χωροι....πρεπει να πηγαινουν +20 χλμ απο αυτα???:lol: :lol: :lol:

οταν κανουμε προσπεραση/διηθηση πρεπει να εχουμε +20 απο τα οχηματα/οδηγους....δηλαδη σταματημενα αυτοκινητα πχ με 20 χλμ εμεις......100χλμ το αυτοκινητο,με 120 χλμ εμεις.....ολα αυτα λογω αυτου που περιεγραψες για την σχεση εγκεφαλου και επεξεργασιας των δεδομενων....


οταν ειμαστε σε διασταυρωση ο λογος που ΔΕΝ μας βλεπουν δεν ειναι απαραιτητα το +20....ειναι η αισθηση κινδυνου που δημιουργει μια μηχανη(μικρος ογκος/καθολου κινδυνος) και ενα αυτοκινητο (μεγαλος ογκος/αισθηση κινδυνου).....και με 1 χλμ την ωρα αν πηγαινεις....αν ο αλλος ψαχνει να βρει αν ερχεται αυτοκινητο εσενα δεν θα σε δει ποτε(βασικα εσενα μπορει γιατι εισαι και γλυκο και τρυφερο αγορι:lol: )....αρα σε αυτες τις περιπτωσεις πρεπει να εχουμε τετοια ταχυτητα που μπορουμε να φρεναρουμε εγκαιρα....και οχι να πηγαινουμε με 20χλμ....πρωτον γιατι δεν γνωριζουμε τι ταχυτητα εχει ο αλλος αφου ερχεται απο αλλη κατευθηνση....και δευτερον καποιον με busa θα περασει απο επανω σου....:rotflmao:

:wave2:

υ.γ. παω να πιω τον γκαιφε μου....
υ.γ. τι ωρα σπιτι σου???:lol:

road spirit
04/04/2008, 11:14
πιες καφέ, ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ !!

:lol:

ασε τις διασταυρώσεις ρε... εγω μιλουσα για το +20 ανάμεσα στα αυτοκίνητα... πωωω, τι ειναι τούτος ρε...? :p

λέγοντας περιβάλλοντα χώρο εννοώ αυτόν που είναι άμεσα κοντα στη μοτο, αλλά ακόμα και αυτό είναι σχετικό με τη ταχύτητα... αμα κινούμαστε με 80 σε αττική οδό, ή σε ε.ο. με 3 λωρίδες και διάζωμα στη μέση έχουμε την αίσθηση ότι βρισκόμαστε σε γήπεδο, έχουμε όσο χώρο θέλουμε... αμα στο ίδιο σημείο πάμε με 300, ξαφνικά το διάζωμα που πριν ήταν 10 μέτρα στα αριστερά μας, τώρα το "αισθανόμαστε", το "βλέπουμε" στα .. μερικά εκατοστά? κατάλαβες τι θέλω να πω...

ελα βράδυ απο το σπίτι, δεν θα είναι κανείς

κανείς όμως! :lol: :p

blackbusa
04/04/2008, 11:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
πιες καφέ, ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ !!

:lol:

ασε τις διασταυρώσεις ρε... εγω μιλουσα για το +20 ανάμεσα στα αυτοκίνητα... πωωω, τι ειναι τούτος ρε...? :p

λέγοντας περιβάλλοντα χώρο εννοώ αυτόν που είναι άμεσα κοντα στη μοτο, αλλά ακόμα και αυτό είναι σχετικό με τη ταχύτητα... αμα κινούμαστε με 80 σε αττική οδό, ή σε ε.ο. με 3 λωρίδες και διάζωμα στη μέση έχουμε την αίσθηση ότι βρισκόμαστε σε γήπεδο, έχουμε όσο χώρο θέλουμε... αμα στο ίδιο σημείο πάμε με 300, ξαφνικά το διάζωμα που πριν ήταν 10 μέτρα στα αριστερά μας, τώρα το "αισθανόμαστε", το "βλέπουμε" στα .. μερικά εκατοστά? κατάλαβες τι θέλω να πω...

ελα βράδυ απο το σπίτι, δεν θα είναι κανείς

κανείς όμως! :lol: :p

τον ειπια και επανηλθα.....:blush:

τα πολλα λογια ειναι περριτα....σε λιγες μερες βγαινει το οπτικοακουστικο υλικο....και ναι...εχεις προβλημα με τα ελληνικα σου....γιατι μειλαγαμε για +20 και οχι για -300( μεχρι 245 με εχει αφησει να πιασω ο ΠΑΠ:lol: )

καποια στιγμη σπιτι θα ερθω γιατι εχεις υποσχεθει ρακι....εκτος αν εισαι απο τους μουσαντενιους ΚρητΣικους...:rotflmao:

:beer: :beer: :beer: :beer:

:wave2:

mako
04/04/2008, 13:57
Παει το καψατε!!!!!!!!!:lol: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol:

sober
04/04/2008, 14:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
εαν ........

τοτε ναι! :a013:

Πώς όμως θα φτάσεις σε υψηλές "εξοικειωμένες" ταχύτητες, αν δεν πας στο όριο και αν δεν το ξεπεράσεις?

:D

Νομιζω πως σε ελεγχομενο περιβαλλον (πιστα ... βουνο) μπορεις να δοκιμασει τα ορια σου, τη μηχανη σου...να κανεις ''προπονηση'' σε φρεναρισματα, ανοιγματα και οτι αλλο 8ελεις..Τοτε βλεπεις μεχρι που μπορεις να φτασεις οδηγικα..

Μεσα στην πολη ομως τα πραγματα ειναι τελειως διαφορετικα και ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ να υπαρχει αυτοσυγκρατηση...Οοοοοοοσο χερας και να εισαι....

Δεν ειναι δυνατον πχ. να βλεπεις πως γενικως εχει κινηση και ενω ολοι πανε ΄΄σταματα-ξεκινα'' εσυ να σκιζεσαι να τους περασεις ολους και να χωνεσαι οδηγωντας λες κι εχεις πα8ει ηλεκτροπληξια....για τον απλουστατο λογο οτι σε μια δεδομενη στιγμη που 8α χρειαστει να φρεναρεις δε 8α προλαβεις να κανεις τιποτα...

Ασε που αγχωνεις και εκνευριζεις τους παντες γυρω σου...:rolleyes:

sober
04/04/2008, 14:09
edit..

οσο για το ''ρυ8μο'' που εχει ο κα8ενας εγω το 8εωρω μεγαλη μ@λακια και να με συγχωρειτε ..

Τι παει να πει ρυ8μος...???Οταν εισαι καλος οδηγος μα8αινεις να προσαρμοζεις τον οποιοδηποτε ρυ8μο σου αναλογα με τις συν8ηκες που σου επιβαλλονται...

:wave2:

mako
04/04/2008, 14:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από sober
edit..

οσο για το ''ρυ8μο'' που εχει ο κα8ενας εγω το 8εωρω μεγαλη μ@λακια και να με συγχωρειτε ..

Τι παει να πει ρυ8μος...???Οταν εισαι καλος οδηγος μα8αινεις να προσαρμοζεις τον οποιοδηποτε ρυ8μο σου αναλογα με τις συν8ηκες που σου επιβαλλονται...

:wave2:

:a10: :a18:

tai
04/04/2008, 20:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από sober
Νομιζω πως σε ελεγχομενο περιβαλλον (πιστα ... βουνο) μπορεις να δοκιμασει τα ορια σου, τη μηχανη σου...να κανεις ''προπονηση'' σε φρεναρισματα, ανοιγματα και οτι αλλο 8ελεις..Τοτε βλεπεις μεχρι που μπορεις να φτασεις οδηγικα..

Μεσα στην πολη ομως τα πραγματα ειναι τελειως διαφορετικα και ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ να υπαρχει αυτοσυγκρατηση...Οοοοοοοσο χερας και να εισαι....

Δεν ειναι δυνατον πχ. να βλεπεις πως γενικως εχει κινηση και ενω ολοι πανε ΄΄σταματα-ξεκινα'' εσυ να σκιζεσαι να τους περασεις ολους και να χωνεσαι οδηγωντας λες κι εχεις πα8ει ηλεκτροπληξια....για τον απλουστατο λογο οτι σε μια δεδομενη στιγμη που 8α χρειαστει να φρεναρεις δε 8α προλαβεις να κανεις τιποτα...

Ασε που αγχωνεις και εκνευριζεις τους παντες γυρω σου...:rolleyes:

Τα λές σωστά!!
η ερώτηση πήγαινε, όχι στο να πάμε ταπα στην κίνηση αλλα, γιαυτό που εγραψε ο Γιάννης.

"ο βασικός λόγος που λέμε +20 και όχι παραπάνω είναι οτι ο εγκέφαλος μας λειτουργεί σε περίπου αυτές τις συνθήκες... είναι ένα ένα όργανο που απο τη φύση έχει προδιαγραφές για να .... "ελέγχει" ένα "όχημα" (το σώμα μας) το οποίο - απο φυσικού του- μπορεί να κινηθει κατα μέσο όρο μέχρι 20 χαω... (για ένα μέσο άνθρωπο)

όταν λοιπόν η κίνηση μας σε σχέση με το περιβάλλοντα χώρο ξεπερνά αυτή τη ταχύτητα τότε ο εγκέφαλος αρχίζει και χάνει ... data , να το πούμε κάπως έτσι... η ταχύτητα μας ξεπερνά τη ταχύτητα την οποία είναι προγραμματισμένος απο τη φύση να ελέγχει..."

Αν λοιπόν αυξάνουμε σταδιακά και ελεγχόμενα το ανώτατο όριο που "έχουμε", ο εγκέφαλος θα εξοικειώνεται με την ταχύτητα του συμβαίνειν και θα έχει την "ηρεμία" να σκεφτεί την όποια λύση θα χρειαστεί.
Παράδειγμα
Ενας άνθρωπος που η ανώτερη ταχύτητα που εχει οδηγήσει ειναι τα 12οχλμ, όταν θα του τύχει κατι στα 120χλμ θα πανικοβληθεί και δεν θα μπορέσει να αντιδράσει λόγο πανικού, με αποτέλεσμα πιθανών ολέθριο.
Ενας άλλος που η ταχύτητα που ταξιδεύει ειναι 240χλμ, στα 120χλμ θα αντιδράσει ψύχραιμα και κατ'επέκταση σωστά-σωτήρια.
Πέρα από την ταχύτητα των +20 που την "έχουμε" όλοι, υπάρχει και η εκπαίδευση του μυαλού, των ματιών, της ηρεμίας, της ψυχρής αντίδρασης.
Απλά πρέπει να γίνεται σιγά, προσαρμοστικά και με ασφάλεια αυτό.

kinhsh
05/04/2008, 03:07
Περιεργος κανονας αυτος το 200,5 πρωτη φορα τον ακουω .Το θεμα ειναι οτι σε ενα επαρχιακο δρομο που τα αυτοκινητα κινουνται με 90 θα περναει κανεις με 110 και οχι με 140 ;
Στην πραξη δεν προκειται κανεις οδηγος μεγαλης μοτοσυκλετας να τον εφαρμοσει.

geotriada
05/04/2008, 08:42
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από sober
Νομιζω πως σε ελεγχομενο περιβαλλον (πιστα ... βουνο) μπορεις να δοκιμασει τα ορια σου, τη μηχανη σου...να κανεις ''προπονηση'' σε φρεναρισματα, ανοιγματα και οτι αλλο 8ελεις..Τοτε βλεπεις μεχρι που μπορεις να φτασεις οδηγικα..

Μεσα στην πολη ομως τα πραγματα ειναι τελειως διαφορετικα και ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ να υπαρχει αυτοσυγκρατηση...Οοοοοοοσο χερας και να εισαι....

Δεν ειναι δυνατον πχ. να βλεπεις πως γενικως εχει κινηση και ενω ολοι πανε ΄΄σταματα-ξεκινα'' εσυ να σκιζεσαι να τους περασεις ολους και να χωνεσαι οδηγωντας λες κι εχεις πα8ει ηλεκτροπληξια....για τον απλουστατο λογο οτι σε μια δεδομενη στιγμη που 8α χρειαστει να φρεναρεις δε 8α προλαβεις να κανεις τιποτα...

Ασε που αγχωνεις και εκνευριζεις τους παντες γυρω σου...:rolleyes:



μπραβο ρε sober,,,,, τα ειπες ολα.

ειδικα στο βουνο ξεχωριζει ο γρηγορος, αλλα και στην πιστα

tati
05/04/2008, 09:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από sober


Ασε που αγχωνεις και εκνευριζεις τους παντες γυρω σου...:rolleyes:

:alien: :lol:

zireous
05/04/2008, 14:38
<...ώχ τόπικ...>

Σε αυτό που είπε η sober για το ρυθμό, διαφωνώ, στα άλλα καλά τα λέει.

Έχουμε ποστάρει διάφοροι αρκετά θέματα για το ρυθμό εδώ που αφορούν ελεγχόμενα γρήγορη οδήγηση σε άδειους ή ψιλοάδειους δρόμους με καλή θέα και στροφές...

Είναι καλό θέμα γιατί καί δίνει διέξοδο σε αρχάριους όσον αφορά τη λατρεία με την αδρεναλίνη, καί σε βάζει στη λογική του να οδηγάς από συνήθεια ελέγχοντας το περιβάλλον και διαμορφώνοντας ανάλογα τη ταχύτητά σου -κάνεις και οικονομία δυνάμεων αλλά και φρένων στα ss.


Παράδειγμα διάφορων ρυθμών που μου έρχονται στο μυαλό πρόχειρα.

1.1 Οδήγηση στη κίνηση (λεωφόροι)
1.2 Οδήγηση στη κίνηση (στενά)
1.3 Οδήγηση στη κίνηση (επαρχία)
2 Οδήγηση στη κίνηση σε βρεγμένη άσφαλτο -καλή ώρα σα σήμερα. Έχει διαφορές όπως και τα παραπάνω , πχ συχνά οι επαρχιακοί δρόμοι είναι πολύ καλύτεροι σε πρόσφυση, αλλά έχουνε και κάτι ροδιές από λάσπες πάνω σε στροφές μούρλια...
3 Λύσσα -δε μου καίγεται καρφάκι, τα αντ/κα μου είναι φτηνά (καλό για πίστες, βουνά, ερημιές που τσεκάρεις πρώτα με αργή βόλτα για απρόοπτα).
4 Οδήγηση με ρυθμό σε άδειους ή ψιλοάδειους επαρχιακούς δρόμους -υπάρχουν αρκετά ποστ σχετικά πιο ενδιαφέροντα από αυτά που γράφω. Η απόλυτη οδηγική εμπειρία σε δημόσιο δρόμο με καλή παρέα.
5 Οδήγηση σε λάσπη -πάλι καλή ώρα σα και σήμερα (ο απόλυτος χαβαλές για street και ss).

κλπ


Τους ρυθμούς αυτούς τους επιβάλλεις εσύ στον εαυτό σου αναγνωρίζοντας το περιβάλλον στο οποίο κινείσαι.

Εννοείται ότι δεν είσαι στη μπρίζα παρά μόνο στο παράδειγμα 3 το οποίο παρόλο που πολλοί λατρέψαμε, έχει αυξημένα ρίσκα και σκορπά πανικό στους φιλήσυχους πολίτες.
<...ώχ τόπικ τέλος...>




Το 200,5 είναι βασικότατο ειδικά όπου υπάρχει κίνηση και είναι αυτό που σε σώζει συνήθως από στραβές των άλλων.

Ζεύκας
05/04/2008, 17:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Περιεργος κανονας αυτος το 200,5 πρωτη φορα τον ακουω .Το θεμα ειναι οτι σε ενα επαρχιακο δρομο που τα αυτοκινητα κινουνται με 90 θα περναει κανεις με 110 και οχι με 140 ;
Στην πραξη δεν προκειται κανεις οδηγος μεγαλης μοτοσυκλετας να τον εφαρμοσει.

αυτός ο "κανόνας" ισχύει για συνθήκες πόλεως

mako
05/04/2008, 20:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Περιεργος κανονας αυτος το 200,5 πρωτη φορα τον ακουω .Το θεμα ειναι οτι σε ενα επαρχιακο δρομο που τα αυτοκινητα κινουνται με 90 θα περναει κανεις με 110 και οχι με 140 ;
Στην πραξη δεν προκειται κανεις οδηγος μεγαλης μοτοσυκλετας να τον εφαρμοσει.

Γιατι κανεις;;;; Μηπως κρινεις εξ'ιδιων.-:winka: Αν τον ακους πρωτη φορα ..........................εχεις χασει πολυ σημαντικα στοιχεια για τη ασφαλεια σου.-:(

kinhsh
06/04/2008, 18:02
Αυτο που θα συπληρωνα εγω ειναι οτι να εφαρμοστει ο κανονας οταν ειναι κανεις κουρασμενος η οδηγαει μηχανιστικα λογω μεγαλης αποστασης ταξιδιου ενω μπορει να παραβλευτει οταν ειναι σε εγρηγορση για καποια σπορ διαδρομη.

TROOPER
07/04/2008, 06:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Αυτο που θα συπληρωνα εγω ειναι οτι να εφαρμοστει ο κανονας οταν ειναι κανεις κουρασμενος η οδηγαει μηχανιστικα λογω μεγαλης αποστασης ταξιδιου ενω μπορει να παραβλευτει οταν ειναι σε εγρηγορση για καποια σπορ διαδρομη.

:nono: :nono: :nono: :nono:

Ζεύκας
07/04/2008, 15:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
:nono: :nono: :nono: :nono:

κ γαμώ τα επιχειρήματα έχεις ρε συ! :lol:

kinhsh
08/04/2008, 02:07
ΕΙναι γεγονος οτι πρεπει να προβαλουμε το σωστο γιατι αν μενουμε ανεξελεγκτοι χωρις κανονες τοτε μπορει να προσγειωθουμε αποτομα.

TROOPER
09/04/2008, 13:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
κ γαμώ τα επιχειρήματα έχεις ρε συ! :lol:

:cool:

devil's animal
09/04/2008, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Αυτο που θα συπληρωνα εγω ειναι οτι να εφαρμοστει ο κανονας οταν ειναι κανεις κουρασμενος η οδηγαει μηχανιστικα λογω μεγαλης αποστασης ταξιδιου ενω μπορει να παραβλευτει οταν ειναι σε εγρηγορση για καποια σπορ διαδρομη.

sport διαδρομη μεσα σε συνθηκες πολης?:confused:


ο μονος λογος που μπορεις να πας πανω απο 20 χλμ+ απο την ταχυτητα των παραλληλων με εσενα οχηματων ειναι να υπαρχει "λαγος". ενα αλλο δλδ μηχανακι μπροστα σου που παει με +οσα θελει (καλα οχι οτι θα παει με +200 και θα τον ακολουθησεις).
κρατας μια αποσταση ασφαλειας απο εκεινον και τον ακολουθεις.
:wave2:

TROOPER
09/04/2008, 14:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
sport διαδρομη μεσα σε συνθηκες πολης?:confused:


ο μονος λογος που μπορεις να πας πανω απο 20 χλμ+ απο την ταχυτητα των παραλληλων με εσενα οχηματων ειναι να υπαρχει "λαγος". ενα αλλο δλδ μηχανακι μπροστα σου που παει με +οσα θελει (καλα οχι οτι θα παει με +200 και θα τον ακολουθησεις).
κρατας μια αποσταση ασφαλειας απο εκεινον και τον ακολουθεις.
:wave2:

well said !

:a013: