PDA

View Full Version : Πάνω στη τρέλα μου...



daddy78
04/04/2008, 10:47
.... αποφάσισα γίνω βουνίσιος!

30 γαρ, και μπουχτισμένος απο την καθημερινότητα, έψαξα μέσα μου :ZZZ: :ZZZ: και βρήκα όμορφα συναισθήματα παλιά, και βαθειά ριζωμένα.

Θυμήθηκα τότε, που ανυπομονούσα να πάρω το ποδήλατο (BMX τότε, MTB αργότερα) και να ανηφορίζω για χιλιόμετρα στους δασωμένους λόφους και βουνά, με μηδέν προστατευτικό εξοπλισμό (αντέχαμε τότε τα χαστούκια :lol:!) για να χαρώ τη φύση, τα δέντρα και τις μυρουδιές, αλλα περισσότερο για να πάρω το (κατηφορικό) μονοπάτι της επιστροφής, όσο πιο γρήγορα μπορούσα, χωρίς φρένα αν ήταν δυνατό, ανάμεσα απο αγκάθια, πέτρες, ρυάκια και δέντρα...

Και μιάς και όσο τα σκέφτομαι όλα αυτά τόσο γουστάρω και ανηπομονώ.........

ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΙΗΤΙΚΑ!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

τι μηχανακι να πάρω?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Είμαι 1.75, 75κιλά, δεν έχω πολλά να διαθέσω, είμαι αρχάριος, έχω πολύ όρεξη, καλός μαθητής, και ώς πρώτη επαφή θα έδινα περισσότερη βάση στα παρακάτω χαρακτηριστικά:

1) Αξιοπιστία
2) Ευκολία χειρισμού (για να μάθω χωρίς να ξενερώσω)
3) Φτηνή συντήρηση
4) Αξια αγοράς

Βάση των παραπάνω, έχω (ψιλο)καταλήξει στα παρακάτω μεταχειρισμένα:

1) XR 250 '98+ (Υπέρ: Αξιοπιστία, δυνατότητα κάλυψης μεγαλύτερων αποστάσεων. Κατά: Βάρος, Τιμή απόκτησης, συντήρησης)

2) WR 200 (Υπέρ: Τιμή απόκτησης / συντήρησης, Βάρος, Κατά: Αξιοπιστία + έχω διαβάσει διάφορα και ψιλοφοβάμαι οτι με το WR θα μπλέξω μέχρι να το φέρω σε ικανοποιητική κατάσταση...)

3) ΚΤΜ 125 EXC '02+ (Υπέρ: Στήσιμο, Βάρος, Fun Factor(?). Κατά: Τιμή απόκτησης / συντήρησης Αξιοπιστία (?), μεταπώληση)


Αυτά είναι τα (σχεδόν) αντικειμενικά χαρακτηριστικά που έχω μάθει για το καθένα. Προσωπική άποψη όμως δεν έχω καθώς δεν έχω οδηγήσει κανένα απο αυτά.

Έτσι λοιπόν, αν έχετε (γενικότερα) όρεξη να βοηθήσετε ένα νέωπα με τις εμπειρίες και τις απόψεις σας, όποιες και άν είναι αυτές, ποσταρετε αβέρτα, you are more than welcome!

Stergios69
04/04/2008, 10:51