View Full Version : FZ6 μετατροπή
μπροστινού με αλλαγή του με αυτό του Ρ6 !!!!
Εκτός από το στιβαρότερο και πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστινό σύστημα αποκτάτε και το σετ των θαυμάσιων τετραπίστονων δαγκάνων της Sumitomo με εκπληκτική δύναμη στο φρενάρισμα από οποιαδήποτε ταχύτητα και με οποιοδήποτε φορτίο.....
6730
Και μια τελευταία για την ώρα
6736
sotosfz6
20/12/2004, 10:23
και λεω εγω...
γιατι να μην περασουμε το ολο συστημα απο το 2005 R6 με το USD????
:beer:
καλη η ιδεα (ειδικα οι ρυθμισεις ειναι προκληση!).
Kαι η θέα του οδηγού
6739
ποσα πηγε το μαλλι?κ σε ποιο συνεργειο.Μην το παρετε ως διαφημηση αλλα φιλε theod ο τυπος που μου συνεστησες μου φανηκε πολυ καλος,λεω να παω εκει για το service των 20000χλμ
Καλό !!!! Το φτερό όμως τι έγινε ;;;;
Η μετατροπή είναι από το εξωτερικό και μόλις ολοκληρώθηκε. Γιαυτό και ακόμα δεν είχε μπεί το φτερό κατά την φωτογράφηση.
Το USD πηρούνι προφανώς δεν μπαίνει στο Φείζερ χωρίς εκτεταμένη και κοστοβόρα μετατροπή σε τιμονόπλακες, λαιμούς κλπ. Νομίζω όμως ότι το μπροστινό του προηγούμενου Ρ6 είναι ότι πρέπει για το μηχανάκι και δεν αποκλείεται να βρεθεί σχετικά φθηνά στα μεταχειρισμένα.
Θα στείλω και φωτό με σημεία στα οποία χρειάστηκε να φτιαχτούν 4 μικροί αποστάτες για να δέσει ο τροχός και οι δαγκάνες στον μπροστινό άξονα.
Εκτός από το καλύτερο πηρούνι το οποίο είναι ΠΛΗΡΩΣ ρυθμιζόμενο, μεγάλο πλεονέκτημα της μετατροπής είναι και οι τετραπίστονες δαγκάνες. Όσοι κάτοχοι του προηγούμενου Φέιζερ διαβάζουν θα καταλάβουν τι εννοώ. Αν όχι ρωτήστε τους κατόχους του 1000 (Thano πες τους...) ή ακόμα και τους κατόχους TDM που φοράνε τις ίδιες...
Ορίστε τελειωμένη η μετατροπή
6792
Οι αποστάτες-ροδέλες στον άξονα
6793
Οι αποστάτες-ροδέλες στις δαγκάνες
6794
Και στις τιμονόπλακες
6795
Το πηρούνι είναι από Ρ6 2003, αλλά αφού είναι το ίδιο πρέπει να κάνει και από 2001-2002 μοντέλο...
Εγώ πάντως αν βρώ στα μεταχειρισμένα κάτι σε άψογη κατάσταση και σε λογική τιμή, θα το κάνω...
Προσωπικά ΔΕ κρινω απαραίτητη την αντικατασταση του μπροστινου συστήματος
το «μαμα» ειναι μια χαρα ... εστω και χωρις δυνατότητα ρυθμησεων
το πισω αμορτισέρ θελει αλλαγή, αν θελεις το "κατι παραπανω".
Παντως τα φρενα του R6 ειναι μια καλη περίπτωση. ΑΓΚΡΙΝΩ !!!
:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
Προσωπικά ΔΕ κρινω απαραίτητη την αντικατασταση του μπροστινου συστήματος
το «μαμα» ειναι μια χαρα ... εστω και χωρις δυνατότητα ρυθμησεων
το πισω αμορτισέρ θελει αλλαγή, αν θελεις το "κατι παραπανω".
Παντως τα φρενα του R6 ειναι μια καλη περίπτωση. ΑΓΚΡΙΝΩ !!!
:D
Ρε συ IDI καμμια μετατροπή δεν είναι "απαραίτητη"...
Ακόμα και αυτή των φώτων παρ' όλο που είναι μηδενικού κόστους και θεωρώ κουτό να μην την κάνει κάποιος, δεν είναι "απαραίτητη" με την ευρεία έννοια.
Γιατί δηλ. η δαπάνη 800-900 ευρώ για την αγορά μιας "σπέσιαλ" εξάτμισης είναι απαραίτητη ???
Μπορεί όμως κάποιος που ψάχνεται να βελτιώσει το μηχανάκι του σε κάποιον τομέα να την βρεί ενδιαφέρουσα. Και μόνο για τις δυνατότητες ρυθμίσεων και τα απίστευτα φρένα, αξίζει τον κόπο ΑΝ βρεθεί μπροστινό με λίγα λεφτά...
:beer: :beer: :beer:
ετσι ετσι
ζητω οι μετατροπες!!!
απλα λεω οτι καλυτερα να βαλεις τα λεφτα αυτα στο αμορτισερ που ειναι λιγο κατωτερο του μπροστινου
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.