PDA

View Full Version : Eπεσα...



live_2_ride
20/12/2004, 11:22
ΜΕ ΤΗ ΚΩΛΟΒΡΟΧΗ Κ ΤΟΥΣ ΚΩΛΟΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΓΚΥΖΗ. ΦΡΕΝΑΡΙΣΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑ ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΑ (ΤΟ ΓΚΥΖΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΥΘΕΙΕΣ) Κ ΗΤΑΝ ΒΟΤΣΑΛΟ Η ΑΣΦΑΛΤΟΣ. ΕΧΑΣΑ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΚΑΙ.. ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ...

ΝΑ 'ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ ΤΗΣ ΚΛΕΡΗΣ Κ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΠΑΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΣΠΑΣΕ Η ΜΑΝΕΤΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΧΤΗ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ...:sad: :bawl:

ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ....:mad:

ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ Κ ΞΕΝΕΡΩΣΑ...:mad:

Κ ΛΟΙΠΟΝ ΡΩΤΑΩ ΤΟΥΣ ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΦΛΟΡΟΥΜ. ΤΣΙΜΠΙΤΟ Η' ΣΥΝΕΧΕΣ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ? ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΜΠΡΟΣ Η' ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΣΩ?

ΚΑΛΗΜΕΡΑ Κ ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ !!!
:beer: :beer: :beer:

sniper
20/12/2004, 11:26
Στην βροχή;

και τα δυο και 50-50 η 60-40...... αλλά χαλαρά... πολύ χαλαρά.... ειδικά εδώ μέσα στο που δεν έχουμε και άσφλατο.....

Σκέψου ότι στην κατηφόρα εκ των πραγμάτων το μπροστινό φορτίζεται πολύ περισσότερο από την ορίζοντιο.... Οπότε αν πατάς μπροστινό τότε η πίσω σηκώνετε στον αέρα και με την παραμικρή επιπλέον πίεση στο μοχλό τότε μπλοκάρει.... (αν δεν έχεις ABS ή CBS)..

Αφού δεν έπαθες τίποτα ΟΚ :wave2:

sporky
20/12/2004, 11:28
προσωπικά...
μπροστινό με μέτρο και οι αισθητήρες τριβής ασφάλτου στο μυαλό σου στα κόκκινα
πισινό καλύτερα, ειδικά αν ξέρεις να το μαζεύεις
γενικά μικρές ταχύτητες, αποφυγή λείων επιφανειών και ο θεός βοηθός

s..

hornet
20/12/2004, 11:50
Η βροχη θελει απαλες κινησεις....μια ταση για πισω φρενο (εκτος κατηφορας!!!!!)

και μυαλο να αποφευγεις τις κατηφορες-γυαλια !!!!

free rider
20/12/2004, 12:10
το βασικό είναι οτι είσαι καλά και όλα τα άλλα.....

όσο πιο πολύ την χαϊδεύεις τόσο σε χαϊδευει και εκείνη....
:beer:

gdevelek
20/12/2004, 12:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από hornet
Η βροχη θελει απαλες κινησεις....μια ταση για πισω φρενο (εκτος κατηφορας!!!!!)

και μυαλο να αποφευγεις τις κατηφορες-γυαλια !!!!


...και "μία κάτω" για το φρένο του κινητήρα...

crs-k
20/12/2004, 12:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
...και "μία κάτω" για το φρένο του κινητήρα...

... και "αποφυγη" της ροπης.
Καλυτερα ισχυ παρα ροπη που μπορει να σου ξεκολησει το πισω ...

crs-k
20/12/2004, 12:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από live_2_ride
ΜΕ ΤΗ ΚΩΛΟΒΡΟΧΗ Κ ΤΟΥΣ ΚΩΛΟΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΓΚΥΖΗ. ΦΡΕΝΑΡΙΣΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑ ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΑ (ΤΟ ΓΚΥΖΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΥΘΕΙΕΣ) Κ ΗΤΑΝ ΒΟΤΣΑΛΟ Η ΑΣΦΑΛΤΟΣ. ΕΧΑΣΑ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΚΑΙ.. ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ...
.............

Αληθεια που επεσες?
Στην Αμφειας?

sniper
20/12/2004, 12:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
... και "αποφυγη" της ροπης.
Καλυτερα ισχυ παρα ροπη που μπορει να σου ξεκολησει το πισω ...


Ε?

crs-k
20/12/2004, 12:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper

Ε?


Κωστας Δελλας, στο σεμιναριο περι οδηγησης σε βρεγμενο την προηγουμενη Παρασκευη.

Χωρια που το δοκιμασα κι εγω κι ειναι οντως καλυτερο ...

crs-k
20/12/2004, 13:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper

Ε?


Στην περιπτωση που δεν εγινα κατατανοητος ...
(Οχι μη φοβαστε! Δεν θα κανω κάκα! :lol: )

Εχοντας ψηλες στροφες ("μια κατω"), εχεις ισχυ αλλα δεν εχεις ροπη που ειναι πιο επικινδυνη στο βρεγμενο.

ireneepi
20/12/2004, 13:08
60-40 και μια κατω...!



Ευτυχως που εισαι καλα Σταυρο...!

derd
20/12/2004, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
Αληθεια που επεσες?
Στην Αμφειας?

Η αμφειας αληθεια ειναι απιστευτη κατηφορα αλλα νομιζω οτι ειναι απο τσιμεντο και ισως εχει λιγο πιο καλη προσφυση...

ΜΗΤΣΟΣΚΥΛΟΣ
20/12/2004, 13:39
ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΖΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ.ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΤΣΕΚΑΡΕΙ?

crs-k
20/12/2004, 13:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από derd
Η αμφειας αληθεια ειναι απιστευτη κατηφορα αλλα νομιζω οτι ειναι απο τσιμεντο και ισως εχει λιγο πιο καλη προσφυση...

Γι' αυτο εχει χειροτερη θες να πεις ... :D

Παντως την εχω κατεβει καμποσες φορες, με καταρακτωδη βροχη, και το "ποταμι" να κατεβαζει κοτρωνες πισω μου ... :cool:

gdevelek
20/12/2004, 13:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
Στην περιπτωση που δεν εγινα κατατανοητος ...
(Οχι μη φοβαστε! Δεν θα κανω κάκα! :lol: )

Εχοντας ψηλες στροφες ("μια κατω"), εχεις ισχυ αλλα δεν εχεις ροπη που ειναι πιο επικινδυνη στο βρεγμενο.

Δεν νομίζω πως αυτό ισχύει πάντα. Αν βρίσκεσαι κάτω από τις στροφές της μέγιστης ροπής και της μέγιστης ισχύος, βάζοντας "μία κάτω" παίρνεις και μεγαλύτερη ισχύ και μεγαλύτερη ροπή. Π.χ. σε μια υδρόψυκτη τετρακύλινδρη πηγαίνοντας με το κατέβασμα από τις 6000 στροφές στις 8000 στροφές, και τα δύο μεγέθη αυξάνονται.

Το βέβαιο πάντως είναι πως αυξάνεται πολύ και το φρένο του κινητήρα.

asmar
20/12/2004, 14:32
Αφου δεν έπαθες κάτι, όλα τα άλλα φτιάχνουνε.

Περαστικά στο μηχανάκι Στάυρο!

Julius
20/12/2004, 14:36
Για αυτό τον λόγο τα κάνουνε τα σεμινάρια ρεεεεε

Λοιπόν
Στην βροχή

πολύ μεγαλύτερη προσοχή, μικρότερη ταχύτητα από την συνιθησμένη στον στεγνό, ελέγχουμε ποίο μακριά απ’ότι συνήθως, δεν κολλάμε πίσω από αυτοκίνητα και γενικότερα είμαστε σε εγρήγορση .

Α. Ένα λιγότερο από τα δάκτυλα που χρησιμοποιείς για να πιάσεις την μανέτα του φρένου (εκτός εάν χρησιμοποιείς ένα), έτσι αποφεύγεις το τσαρούχωμα σαν πρώτη αντίδραση.

Β. Το πίσω φρένο το αποφεύγουμε (όπως ο διάολος το λιβάνι :-D ), φρενάρισμα με μπροστινό και κινητήρα (ακόμα και εάν χάσεις στιγμιαία μπροστινό η μοτοσυκλετα λόγο μάζας επανέρχεται ενώ με το πίσω μπλοκαρισμένο χάνεις την κατευθυντηκότητα και….. πας ποιο γρήγορα και ευθεία).

Γ. Εκμεταλλεύσου την ενεργητική ασφάλεια, κοιτάς πώς μπορείς να ξεφύγεις και όχι πώς θα σταματήσεις, δηλαδή εάν μπλοκάρει το αυτοκίνητο μπροστά σου κοιτάς να βρεις έξοδο διαφυγής και δεν κοιτάν τα αναμμένα του κωλοφάναρα γιατί 80-90% θα τα καρφώσεις (Νόμος : όπου κοιτάω πάω)

Δ. Καλό είναι να κυκλοφορείς με γεμάτη ταχύτητα και όχι κούφιος γιατί ο κινητήρας είναι το καλύτερο φρένο όταν δεν υπάρχει πρόσφυση (φρενάρει και συγχρόνως δεν μπλοκάρει)

Ε. τώρα εάν έχεις μπροστά σου κατηφόρα γλιστερή….. μην την κατέβεις. Καλύτερα πήγαινε από άλλο δρόμο που ξέρεις ότι θα έχει καλύτερη πρόσφυση και γενικότερα θα έχει μικρότερη επικινδυνότητα, εάν δεν υπάρχει τρόπος να τον αποφύγεις… βάλε μικρή ταχύτητα, άσε την μοτοσυκλετα να τσουλήσει χωρίς γκάζι και φρέναρε μόνο με το μπροστινό.

crs-k
20/12/2004, 14:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
Δεν νομίζω πως αυτό ισχύει πάντα. Αν βρίσκεσαι κάτω από τις στροφές της μέγιστης ροπής και της μέγιστης ισχύος, βάζοντας "μία κάτω" παίρνεις και μεγαλύτερη ισχύ και μεγαλύτερη ροπή. Π.χ. σε μια υδρόψυκτη τετρακύλινδρη πηγαίνοντας με το κατέβασμα από τις 6000 στροφές στις 8000 στροφές, και τα δύο μεγέθη αυξάνονται.

Το βέβαιο πάντως είναι πως αυξάνεται πολύ και το φρένο του κινητήρα.

Εδω εννοειται το αυτονοητο !

Οτι κανονικα οδηγαμε την μηχανη στις ροπες της και οχι ξεψυχισμενα, αλλιως θελουμε "δυο κατω" ... :D

crs-k
20/12/2004, 14:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
Για αυτό τον λόγο τα κάνουνε τα σεμινάρια ρεεεεε

Λοιπόν
Στην βροχή
..............


Σωστος ο Καισαρας!

:lol: :rotflmao: :lol:

Julius
20/12/2004, 14:45
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius [QUOTE]


Α! όλα τα παραπάνω ανάλογα με την μοτοσυκλέτα που έχεις πάντα ετσί

Δηλαδή τα μικρά on-off και enduro με τα on-off λάστιχα συγχωρούν ποιο εύκολα χάσιμο και γενικότερα επιτρέπουν λίγο ποιο βίαιη συμπεριφορά σε μανέτες και ποδοστήρια.

Ένα καλό tip από τον Κωστα τον Δάλλα (CD) που βέβαια είναι και πολύ λογικό…. Μαλακώστε (έστω και λίγο) την προφόρτηση των αναρτήσεων έτσι ώστε να έχετε μεγαλύτερη διαδρομή για βύθιση-απόσβεση έως ότου φτάσουν να συμπιεστούν οριακά οι αναρτήσεις στο φρενάρισμα

angels_gr
20/12/2004, 15:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius [QUOTE]
.......
Ένα καλό tip από τον Κωστα τον Δάλλα (CD) που βέβαια είναι και πολύ λογικό…. Μαλακώστε (έστω και λίγο) την προφόρτηση των αναρτήσεων έτσι ώστε να έχετε μεγαλύτερη διαδρομή για βύθιση-απόσβεση έως ότου φτάσουν να συμπιεστούν οριακά οι αναρτήσεις στο φρενάρισμα


Αυτό το CD του Κώστα Δάλλα έχει tips για οδήγηση??? Αν ναι, που μπορούμε να το βρούμε???

crs-k
20/12/2004, 15:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από angels_gr
Αυτό το CD του Κώστα Δάλλα έχει tips για οδήγηση??? Αν ναι, που μπορούμε να το βρούμε???

"CD" ειναι το nick του, οταν μπαινει σε αυτο το forum! :lol:

Απο σημειωσεις και με την βοηθεια "power point" εκανε το σεμιναριο ...

Wizard13
20/12/2004, 16:41
Όπως θα διαπιστώσατε και μόνοι σας οι απαντήσεις αυτών που παρακολούθησαν το σεμινάριο του Ανέμου για την επιβίωση (κι όχι οδήγηση) στη βροχή, έδωσαν πολύ διαφορετικές και αντικρουόμενες απαντήσεις από τους υπόλοιπους.

Αυτό είναι το θέμα, και αυτό ήταν ίσως το μεγαλύτερο κομάτι που θίχτηκε στο σεμινάριο. Οι λανθαμένες απαντήσεις/αντιλήψεις που έχουν μερικοί για διάφορα θέματα.

Μας εξήγησε φυσικά γιατί είναι ΛΑΘΟΣ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ να μπλοκάρουμε το πίσω και γιατί αν μπλοκάρει το μπροστινό (χωρίς να μπλοκάρει το μυαλό μας) είναι προτιμότερο...

Άκου τις απαντήσεις των crs-k & Julius, γιατί ήταν και έχουν πλέον γνώση...

Κι εγώ έλεγα και πίστευα του κεφαλιού μου κάποτε, μέχρι που πήγα σε διάφορα σχολεία (όπως και το CSS) και κατάλαβα πόσα κάνουμε οι περισσότεροι λάθος :)

gdevelek
20/12/2004, 17:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
Εδω εννοειται το αυτονοητο !

Οτι κανονικα οδηγαμε την μηχανη στις ροπες της και οχι ξεψυχισμενα, αλλιως θελουμε "δυο κατω" ... :D

Φίλε μου και πάλι πρέπει να εκφράσω τη διαφωνία μου.

Αυτή η τακτική που προτείνεις, εφαρμοζόμενη σε τετρακύλινδρες υδρόψυκτες, σημαίνει οδήγηση μεταξύ 8000 και 11000 στροφών. Μου φαίνεται εντελώς ακραίο για δρόμους της Αθήνας. Αντίθετα, το βρίσκω απόλυτα λογικό για πίστα.

Προσωπικά σπάνια (ως ποτέ) δεν ξεπερνώ τις 8000, παρότι "κοκκινίζω" στις 12500. Ούτε θόρυβο δαιμονισμένο θέλω να κάνω, ούτε την κατανάλωση να αυξήσω, ούτε τον κινητήρα να φθείρω.

crs-k
20/12/2004, 17:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
Φίλε μου και πάλι πρέπει να εκφράσω τη διαφωνία μου.

Αυτή η τακτική που προτείνεις, εφαρμοζόμενη σε τετρακύλινδρες υδρόψυκτες, σημαίνει οδήγηση μεταξύ 8000 και 11000 στροφών. Μου φαίνεται εντελώς ακραίο για δρόμους της Αθήνας. Αντίθετα, το βρίσκω απόλυτα λογικό για πίστα.

Προσωπικά σπάνια (ως ποτέ) δεν ξεπερνώ τις 8000, παρότι "κοκκινίζω" στις 12500. Ούτε θόρυβο δαιμονισμένο θέλω να κάνω, ούτε την κατανάλωση να αυξήσω, ούτε τον κινητήρα να φθείρω.


Σωστα τα λες, αλλα ξεχνας οτι μιλαμε για οδηγηση στο βρεγμενο ...
Οπως ειπε κι ο Jul & o Wizard13 πιο πανω, δεν μιλαμε πια για κανονικη οδηγηση, αλλα για προσπαθεια ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ!
Και 'γω στο σεμιναριο το ακουσα, το εφαρμοσα και ειδα διαφορα!
Αν εξαιρεσεις τον θορυβο, η μηχανη σου γινεται πολυ πιο "προβλεψιμη" στα ανοιγματα του γκαζιου, ενω εχει πολυ καλυτερο "φρενο" στα κλεισιματα ...

Να μην συνεχισω, γιατι θα επαναλαβω αυτα που ειπαν τα παιδια πιο πανω ...

sotpag
20/12/2004, 18:43
υπαρχουν δυο ειδη οδηγων: αυτοι που εχουν πεσει οπως εγω και αυτοι που θα πεσουν....
το ιδιο ισχυει και για τις μηχανες.

να λες ευτυχως που δεν επαθες τιποτα.

Vivoula
20/12/2004, 20:20
Παντως στη βροχη τα πραγματα γινονται πολυ δυσκολα....οτι και να κανεις πιστευω οτι ειναι θεμα τυχης (ή ατυχιας) για να μην συμβει τιποτα....

Καλυτερα τραινακι για να περπατησεις και λιγακι (να σφιξουν και οι γλουτοιαιοι....) ;)

sotpag
21/12/2004, 00:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vivoula
Παντως στη βροχη τα πραγματα γινονται πολυ δυσκολα....οτι και να κανεις πιστευω οτι ειναι θεμα τυχης (ή ατυχιας) για να μην συμβει τιποτα....

Καλυτερα τραινακι για να περπατησεις και λιγακι (να σφιξουν και οι γλουτοιαιοι....) ;)


ενω εγω που δεν εχω προβληματα με τους γλουτιαιους εγινα μουσκεμα μεχρι ....... πριν 10 λεπτα λες και δεν με εφτανε η χθεσινη μπουγαδα......:bawl: :bawl: :bawl: