Σύνδεση

View Full Version : Service 20000km 1200 Gs



poke
10/04/2008, 19:20
ΠΑΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ SERVICE ΤΩΝ 20000 ΚΜ ΓΙΑ ΤΟ GS 1200 .ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ .

DimChios
10/04/2008, 19:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από poke
ΠΑΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ SERVICE ΤΩΝ 20000 ΚΜ ΓΙΑ ΤΟ GS 1200 .ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ .


στην αντιπροσωπεια της Αμφιθεας, λαδια, φιλτρα, βαλβιδες... δε θυμαμαι αν ηταν κατι αλλο...παντως οχι τακακια και αναλώσιμα...

143 ευρω!

:wave2:

Tigas
10/04/2008, 21:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
στην αντιπροσωπεια της Αμφιθεας, λαδια, φιλτρα, βαλβιδες... δε θυμαμαι αν ηταν κατι αλλο...παντως οχι τακακια και αναλώσιμα...

143 ευρω!

:wave2:

:eyepop: dim γιατί δέν έβαλες στο κόστος 25cm ακέφαλο :rotflmao:
έλεος μιλάμε λάδια+φ.λαδιού και βαλβίδες έκαναν, πάνω από 1 ώρα αποκλείεται να έκαναν και με :smokin: μέσα λέμε και τα ανταλλακτικά πάνω από 35-40 ευρώ εάν βάζεις απλό λάδι αποκλείεται να έδωσες.

Είναι ή δέν είναι διαστημικές οι τιμές του:rolleyes: κρίμα να έχουν καλά μηχανάκια και να μας δουλεύουν έτσι με τα δήθεν service που οι περισσότεροι, μας τα κρατάνε και 2 μέρες μέσα οι ''επιστήμονες''.

DimChios
11/04/2008, 05:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
:eyepop: dim γιατί δέν έβαλες στο κόστος 25cm ακέφαλο :rotflmao:
έλεος μιλάμε λάδια+φ.λαδιού και βαλβίδες έκαναν, πάνω από 1 ώρα αποκλείεται να έκαναν και με :smokin: μέσα λέμε και τα ανταλλακτικά πάνω από 35-40 ευρώ εάν βάζεις απλό λάδι αποκλείεται να έδωσες.

Είναι ή δέν είναι διαστημικές οι τιμές του:rolleyes: κρίμα να έχουν καλά μηχανάκια και να μας δουλεύουν έτσι με τα δήθεν service που οι περισσότεροι, μας τα κρατάνε και 2 μέρες μέσα οι ''επιστήμονες''.


ρε Σταυρο...

45 περιπου ευρω εχουν τα λαδια μονο!
+ Φ. λαδιου, + φιλτρο αερα... πως ειναι μονο 40 ευρω τα ανταλακτικα? :confused:

Τεσπα, εμενα παντως δεν εχει τυχει να τη κρατησουν 2 μερες!

Την παω το πρωι και το μεσημερι την εχω πισω!

Ασε που δεν εχει σχεση με κατι 279 που εχω ακουσει αλλου...

:wave2:

Tigas
11/04/2008, 08:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
ρε Σταυρο...

45 περιπου ευρω εχουν τα λαδια μονο!


27 τα λάδια(Aral 20W50) + 15 φ.λαδιού, βάζεις συνθετικά λάδια στο GS????

hercul
11/04/2008, 11:38
Και μένα με φαίνονται αρκετουτσικα γενικά τα 143 γιαυτό το λόγο αλλά για τιμές Αθήνας πρέπει να είναι οκ!

Εγώ στο F650 στην ξάνθη σε σέρβις που άλλαξα εισαγωγές καρμπυρατέρ, φίλτρο αέρα, φιλτροκούτι, μια φλάντζα στην εξάτμιση, διακόπτη για να ανάβει το φως με το πίσω φρένο, μια λάμπα στο κοντέρ, φίλτρο βενζίνης, ρύθμιση βαλβίδες και ρύθμιση αλυσίδας και γενικό έλεγχο για βλάβες(μόλις την είχα πάρει μεταχειρισμένη) έδωσα 170 ευρό!! Κάνα 3 ωρο δουλειά και εγώ πάνω από το κεφάλι του να με εξηγεί τα πάντα ο μηχανικός!

Πάντως θυμάμαι ότι μόνο τα ανταλλακτικά κάναν κάνα 120 ευρο σίγουρα!

poke
11/04/2008, 16:56
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΒΑΛΒΟΛΙΝΗΣ ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΚΙΝΗΣΗΣ

DimChios
11/04/2008, 18:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από poke
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΒΑΛΒΟΛΙΝΗΣ ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΚΙΝΗΣΗΣ


Στις 20000? :rolleyes:

:nono: :nono:

στις 40.000 γινεται αυτο

poke
11/04/2008, 19:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Στις 20000? :rolleyes:

:nono: :nono:

στις 40.000 γινεται αυτο
ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ

BILL VUZAS
11/04/2008, 19:08
Δεν αλλαζονται οι βαρβολινες του αξονα στο 1200.

DimChios
11/04/2008, 19:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από BILL VUZAS
Δεν αλλαζονται οι βαρβολινες του αξονα στο 1200.


:confused:

filipp0s
11/04/2008, 19:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
:confused:


δίκιο έχει ο vuzas... η bmw δεν είχε προνοήσει να βάλει τάπα για να φεύγουν τα ζουμιά όπως είχαν όλα τα προηγούμενα GS. Γι αυτό και έχουν ακουστεί περιστατικά κομμένου άξονα-διαφορικού. Στη Γερμανία μάλιστα έφαγε και μηνύσεις! Αυτό το ξέρω από άνθρωπο στη Bmw Γερμανίας. Μετα από αυτό δόθηκε εντολή για αλλαγή βαλβολίνων στα 1200 με κατέβασμα του άξονα και αναποδογύρισμα :wacko:

Υπάρχει βέβαια και τρόπος με σύριγγα!


Dim να ζητάς να στα αλλάζουν στα 20000 :wave2: :wave2:

Tigas
12/04/2008, 09:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
δίκιο έχει ο vuzas... η bmw δεν είχε προνοήσει να βάλει τάπα για να φεύγουν τα ζουμιά όπως είχαν όλα τα προηγούμενα GS. Γι αυτό και έχουν ακουστεί περιστατικά κομμένου άξονα-διαφορικού. Στη Γερμανία μάλιστα έφαγε και μηνύσεις! Αυτό το ξέρω από άνθρωπο στη Bmw Γερμανίας. Μετα από αυτό δόθηκε εντολή για αλλαγή βαλβολίνων στα 1200 με κατέβασμα του άξονα και αναποδογύρισμα :wacko:

Υπάρχει βέβαια και τρόπος με σύριγγα!


Dim να ζητάς να στα αλλάζουν στα 20000 :wave2: :wave2:

Τάπα δέν είχαν μέχρι το 2005 ή και το 2006 μετά έβαλαν και βγαίνει η βαλβολίνη πανεύκολα, εγώ έχω 07, αλλά δέν είναι τόσο το να αλλάξεις τις βαλβολίνες όσο να γρασάρεις κιόλας τον άξονα μέσα, είναι πανεύκολο και σε μισή ώρα έχεις τελειώσει.

1 βαλβολίνη φτάνει για 3-4 αλλαγές καθώς κάθε αλλαγή περίπου είναι 220 στο λίτρο, εγώ τις αλλάζω κάθε 10.000-15.000km