Ταξιδευτής
17/04/2008, 12:48
Μερικα χρονια πριν ενας αμερικανος μηχανικος, ο Michael Czysz, εχοντας παθος για τις (γρηγορες) μηχανες, αποφασισε να κανει το οραμα του πραγματικοτητα: να φτιαξει την καλυτερη και γρηγοροτερη μηχανη του κοσμου -κατι που να μην μοιαζει με τιποτα αλλο και να δειξει το μελλον στις μηχανες.
Χρησιμοποιοντας επαναστατικες ιδεες και τεχνολογια -στα προτυπα του μεγαλου John Britten- δουλεψε πολλα χρονια πανω στο σχεδιασμο αυτης της μοτοσυκλετας.
Ιδρυσε μια μικρη εταιρια που ονομαστηκε MotoCzysz και τελικα εφτιαξε ενα πρωτοτυπο με το ονομα C1, που πραγματικα ειναι σαν να βγηκε απο το μελλον!
- Το πλαισιο του ειναι φτιαγμενο απο ανθρακονηματα και ζυγιζει 5 (ΠΕΝΤΕ) κιλα, ενω το υποπλαισιο αλλα 2.5!!! :eyepop: :eyepop:
- Το μοτερ του ειναι 4κυλινδρο χιλιων κυβικων σε διαταξη Ζ. :sick: :confused:
- Τοσο η μπροστα αναρτηση οσο και η πισω ειναι ...αγνωστης (τουλαχιστον σε μενα) διαταξης και δεν την εχω ξαναδει σε καμια μηχανη:
Την μπροστα αναρτηση την ονομαζουν '6X Flex', ενω η πισω εχει 2 ελατηρια εκατερωθεν του ψαλιδιου με ενα κεντρικο αμορτισερ. :confused:
Αυτη η διαταξη επιτρεπει στο μεταξονιο ειναι ρυθμιζομενο απο 1420mm μεχρι 1475mm, ενω το Trail ρυθμιζεται απο τα 89mm - 101mm.
- Ο εγκεφαλος της Magneti Marelli εχει 250 καναλια που λαμβανουν στοιχεια απο πανω απο 20 σενσορες, ενω χρησιμοποιειται fly-by-wire για τον ελεγχο του γκαζιου.
- Η μηχανη ειναι τρομερα λεπτη -ειναι σχεδον οσο φαρδυ ειναι το πισω ελαστικο της- και για αυτο το λογο τα ψυγεια ειναι κατω απο την ουρα.
Αλλα το πιο ωραιο το κρατησα για το τελος:
Το μοτερ βγαζει πανω απο 220 αλογα στις 15,000 σαλ, ενω ζυγιζει 158 κιλα γεματη !
Ο ηχος του ΚΤΗΝΟΥΣ δεν μοιαζει με οτιδηποτε εχω ακουσει ποτε μου. Ακουστε και απο μονοι σας: http://www.motoczysz.com/media/video_player.php?id=23
Σε δοκιμες σε πιστες στην Αμερικη, το πρωτοτυπο εντυπωσιασε τους παντες και αγωνιζομενοι οπως ο πολυς Nick Ienatch και ο Eddie Lawson που οδηγησαν αυτη τη μηχανη, λενε οτι ειναι το μελλον στις σπορ μοτοσυκλετες.
Δοκιμη της C1 στην πιστα του Las Vegas, Μαρτιος 2008: http://www.youtube.com/watch?v=h9nN9gFlBsI
Η μηχανη αυτη τελικα θα βγει αυτουσια στην παραγωγη σε μολις 50 κομματια, και θα κοστιζει περιπου 100,000 δολλαρια. Μικρο τιμημα για να εχεις την τιμη να αποκτησεις αυτη τη μοτοσυκλετα... Η νεα Britten ειναι εδω! :wave2:
127853
Χρησιμοποιοντας επαναστατικες ιδεες και τεχνολογια -στα προτυπα του μεγαλου John Britten- δουλεψε πολλα χρονια πανω στο σχεδιασμο αυτης της μοτοσυκλετας.
Ιδρυσε μια μικρη εταιρια που ονομαστηκε MotoCzysz και τελικα εφτιαξε ενα πρωτοτυπο με το ονομα C1, που πραγματικα ειναι σαν να βγηκε απο το μελλον!
- Το πλαισιο του ειναι φτιαγμενο απο ανθρακονηματα και ζυγιζει 5 (ΠΕΝΤΕ) κιλα, ενω το υποπλαισιο αλλα 2.5!!! :eyepop: :eyepop:
- Το μοτερ του ειναι 4κυλινδρο χιλιων κυβικων σε διαταξη Ζ. :sick: :confused:
- Τοσο η μπροστα αναρτηση οσο και η πισω ειναι ...αγνωστης (τουλαχιστον σε μενα) διαταξης και δεν την εχω ξαναδει σε καμια μηχανη:
Την μπροστα αναρτηση την ονομαζουν '6X Flex', ενω η πισω εχει 2 ελατηρια εκατερωθεν του ψαλιδιου με ενα κεντρικο αμορτισερ. :confused:
Αυτη η διαταξη επιτρεπει στο μεταξονιο ειναι ρυθμιζομενο απο 1420mm μεχρι 1475mm, ενω το Trail ρυθμιζεται απο τα 89mm - 101mm.
- Ο εγκεφαλος της Magneti Marelli εχει 250 καναλια που λαμβανουν στοιχεια απο πανω απο 20 σενσορες, ενω χρησιμοποιειται fly-by-wire για τον ελεγχο του γκαζιου.
- Η μηχανη ειναι τρομερα λεπτη -ειναι σχεδον οσο φαρδυ ειναι το πισω ελαστικο της- και για αυτο το λογο τα ψυγεια ειναι κατω απο την ουρα.
Αλλα το πιο ωραιο το κρατησα για το τελος:
Το μοτερ βγαζει πανω απο 220 αλογα στις 15,000 σαλ, ενω ζυγιζει 158 κιλα γεματη !
Ο ηχος του ΚΤΗΝΟΥΣ δεν μοιαζει με οτιδηποτε εχω ακουσει ποτε μου. Ακουστε και απο μονοι σας: http://www.motoczysz.com/media/video_player.php?id=23
Σε δοκιμες σε πιστες στην Αμερικη, το πρωτοτυπο εντυπωσιασε τους παντες και αγωνιζομενοι οπως ο πολυς Nick Ienatch και ο Eddie Lawson που οδηγησαν αυτη τη μηχανη, λενε οτι ειναι το μελλον στις σπορ μοτοσυκλετες.
Δοκιμη της C1 στην πιστα του Las Vegas, Μαρτιος 2008: http://www.youtube.com/watch?v=h9nN9gFlBsI
Η μηχανη αυτη τελικα θα βγει αυτουσια στην παραγωγη σε μολις 50 κομματια, και θα κοστιζει περιπου 100,000 δολλαρια. Μικρο τιμημα για να εχεις την τιμη να αποκτησεις αυτη τη μοτοσυκλετα... Η νεα Britten ειναι εδω! :wave2:
127853