PDA

View Full Version : Προσοχή Νέος (ενδιαφερόμενος)



mazestix
23/04/2008, 21:51
Καταρχήν "Καλώς σας βρήκα",

Πέρασα τις τελευταίες 4 περίπου ώρες διαβάζοντας θέματα του φόρουμ (βρε πως περνάει η ώρα) και απέκτησα μια σχετική ιδέα για το τι εστί μηχανή (με όλη την έννοια της μηχανής-εξοπλισμού κτλ) και προσεκτική οδήγησή της. Πάρα πολύ καλή η δουλειά των μέλων :)

Ξεκαθαρίζω από την αρχή ότι είμαι άσχετος με την έννοια της μηχανής. Πέρα από το παπάκι που οδηγούσα στα 14-15 σε αγροτικούς δρόμους, και των εμπειριών ως συνεπιβάτης, η υπόλοιπη ζωή μου περιλαμβάνει μόνο τιμόνι ποδηλάτου, αυτοκινήτου ή φορτηγού (αρκετή εμπειρία σε αυτά παρά τα 23 μου χρόνια).

Ενδιαφέρομαι να μάθω περισσότερα για τις μηχανές και πιθανόν να καταλήξω με μία.
Έχω μετακομίσει στην Ολλανδία και το ΙΧ το άφησα Ελλάδα. Με την κίνηση που είδαν τα μάτια μου εδώ δεν υπάρχει περίπτωση να το φέρω (πέρα του ότι τα 1,60 ευρώ/λίτρο για την βενζίνη σε κάνουν ακόμα πιο διστακτικό). Προς το παρόν τη βγάζω με ποδήλατο (όχι δεν είναι για γέλια!!! Πολλές φορές πάω πολύ πιο γρήγορα από τα αυτοκίνητα :P )αλλά για μακρινές αποστάσεις θα πρέπει να γίνεις μέλος της ολυμπιακής ομάδας ποδηλασίας :D Βέβαια τα λεοφωρεία/τραίνα εδώ δουλεύουν ιδανικά! Σε πάνε παντού...και σε αφήνουν εκεί...σε ένα σημείο...για να πας σε άλλο λες τις μαγικές λέξεις "εμπρός καλά μου πόδια"...
Συνεπώς, η μηχανή είναι μονόδρομος εδώ για μεγάλες αποστάσεις....

Η πιο εύκολη λύση λέγεται scouter. Είναι αρκετά διαδεδομένο εδώ και εύχρηστο. Όμως δεν βολεύει να κάνεις αποστάσεις 300-400 klm τις οποίες θα ήθελα να καλύψω μέσα στο καλοκαίρι...
Γενικότερα εδώ πάνω όλα είναι επίπεδα, οι δρόμοι καλοφτιαγμένοι, οι οδηγοί προσεχτικοί και εξοικειωμένοι και τα τροχαία σπάνια. Εδώ και 2 βδομάδες έφτιαξε ο καιρός και όλο και περισσότερες μηχανές εμφανίζονται. Είναι γεγονός ότι Νοέμβριο-Μάρτιο τις κρατάς καλά κλειδωμένες λόγω @$*καιρου...