Σύνδεση

View Full Version : Μια μηχανή είναι μια παρέα



free rider
03/01/2005, 18:08
μπορεί όμως να γίνει και μια παγίδα θανάτου…

Όταν οδηγώ περνάνε πολλές σκέψεις από το μυαλό μου , σημαντικότερες όλων είναι να πλέκω το σενάριο που θα εξελιχθεί μπροστά μου στα επόμενα δευτερόλεπτα. Προσπαθώ να ενεργώ διμηουργώντας τον χαμηλότερο βαθμό κινδύνου και ίσως λειτουργώ υπερπροστατευτικά ως προς τον αναβάτη της. Όλοι όμως οι κίνδυνοι είναι υπαρκτά στοιχεία όταν κάποιος οδηγεί …άκουσα πρόσφατα για πολύ σκληρό ατύχημα που ο οδηγός έφερε ελάχιστη ευθύνη απλά ο οδηγός του κουτιού είχε πιει λίγο παραπάνω..
Αποτέλεσμα του τρόπου με τον οποίο σκέφτομαι είναι να μην έχω εξελιχθεί σαν οδηγός αλώστε θέλω να ομολογήσω ότι τα μεγάλα ταξίδια εσωτερικής αναζήτησης με την μηχανή δεν με ενθουσιάζουν ιδιαίτερα όχι όμως ότι τα αρνούμαι.
Αν μπορώ να πω ότι με κάτι με ενθουσιάζει είναι όλο το μηχανολογικό φάσμα των μοτοσικλετών. Θυμάμαι από δεκαπέντε χρονών να σκαλίζω μηχανές…
Αποτέλεσμα αυτού ήταν να έχω μια σοβαρή ψύχωση ως προς το λειτουργικό κομμάτι αυτών των σιδερένιων φίλων μας.. εντάξει δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μάτσο σίδερα αλλά είναι βασικό να τα φροντίζουμε και να τα περιποιούμαστε..
Και φτάνω να περιγράψω το σοκ που ένιωσα όταν συνηδειτοποίησα πόσο μπορεί κάποιος μέσα στην άγνοια του να ρισκάρει και να προκαλεί την τύχη. Από μια άποψη ίσως ενεργώ μέσα σε κλίμα υπέρμετρης φόρτισης σκεπτόμενος ότι το πρόσωπο στο οποίο αναφέρομαι είναι γνωστός ….χωρίς να έχω την παραμικρή υπόνοια να θέλω να του διμηουργήσω κάποιο πρόβλημα με την δημοσίευση του θέματος αυτού προσπαθώ να τον ευαισθητοποιήσω…
Θέλω να πω ξεκάθαρα ότι σαν οδηγός δεν αξίζω και πολλά …και από μια μεριά το χαίρομαι που οδηγώ αργά …απ την άλλη όμως πριν ανέβω καν στην μηχανή μου έχω φροντίσει να είναι άψογη…
Κάποτε θυμάμαι μου μπλόκαρε το μπροστινό δισκόφρενο σε στρητάδικο της τότε εποχής με καμιά κατοσταριά χιλιόμετρα…ακόμη θυμάμαι την αγωνία μου μέχρι να πέσω ..το κρατούσα το πάλευα δεν το άφηνα ..τελικό αποτέλεσμα ήταν να ξηλώσω το δέρμα από το δεξί χέρι …
Από τότε έχω το κόλλημα ότι δεν ανέχομαι να ξαναπέσω γιατί δεν έχω καλοσυντηρήσει αυτό πού οδηγώ…
Θα έπρεπε λοιπόν να σκεφτόμαστε κάπως πιο προσεκτικά το θέμα της άψογης μηχανολογικής κατάστασης καθώς ρισκάρουμε το μοναδικό (δεν διαθέτουμε ανταλλακτικά γι αυτό ) κεφάλι που έχουμε …

Προσωπικά τρόμαξα όταν κατά τύχη οδήγησα την μηχανή αυτή καθώς μετά τα 50 γινότανε τρομακτική με προβλήματα κατευθυντικότητας πέδησης και επιβίωσης σε συνθήκες εκτός ομαλής λειτουργίας…

Με λίγα λόγια δεν τερματίζουμε το γκάζι σε μηχανή με ανύπαρκτο μπροστινό αναρτήσεις και άλλα που δεν χρειάζεται να τα αναφέρω…γιατί ξαναλέω ό λόγος δεν είναι να μειώσω κάποιον αλλά να ευαισθητοποιήσω…

Τουλάχιστον μπορεί να είμαι άσχετος με οδήγηση αλλά ότι οδηγώ θέλω και επιδιώκω να είναι τεχνικά σε άρτια κατάσταση…

Ας ελπίσουμε να καταλάβουμε τελικά τι λέμε και να μην επαφιόμαστε στην καλή θεά τύχη…

free rider
03/01/2005, 18:10
Θέλω να ξανατονίσω ότι σκοπός της δημοσίευσης είναι η ευαισθητοποίηση όχι μόνο του συγκεκριμένου φίλου μοτοσικλετιστή αλλά και όλων όσων οδηγούν μηχανές…
Δεν είναι δικαιολογία το συνεργείο …αυτό και εκείνο …θα πρέπει να μας ενδιαφέρει προσωπικά που εμπιστευόμαστε την ζωή μας..


Ας ευχηθούμε λιγότερα ατυχήματα …..

periklisk
03/01/2005, 19:33
Συμφωνώ με το Χρήστο και προσθέτω πως είναι εντελώς γελοίο να έχουμε ατυχήματα που οφείλονται σε έλλειψη συντήρησης ζωτικών τμημάτων που αφορούν την ασφάλεια....

Φρένα, αναρτήσεις, λάστιχα πρέπει να απολαμβάνουν την πλήρη φροντίδα από τον κάτοχο και δεν χωράνε τσιγκουνιές....

....ούτε και χαζομάρες του στυλ: "Θα βάλω racing τακάκια γιατί είναι καλύτερα".....

ναι είναι καλύτερα αν έχεις αγωνιστικές δισκόπλακες...... αν τα βάλεις στις στάνταρ δε θα 'χεις φρένα...... και το ανάποδο βέβαια....

Βάζουμε τα σωστά τακάκια ελέγχουμε τη φθορά τους (να μην πιάνουν σίδερο για να τα αλλάξουμε, ελέγχουμε τις στάθμες στις τρόμπες, τα σωληνάκια για διαρροές, λαδώνουμε το σημείο επαφής της τρόμπας με τη μανέτα, τα συρματόσχοινα αν είναι ταμπούρα και το δείκτη φθοράς που υπάρχει πάνω στο ταμπούρο...

Για τις αναρτήσεις είναι πιο δύσκολο καθώς χρειάζεται μεγαλύτερη εμπειρία από τον αναβάτη για να καταλάβει αν είναι τελειωμένες.... Μπορούμε όμως να ελέγχουμε και διαρροές λαδιού στα καλάμια και να βάζουμε λίγο γρασσάκι σε σπρέυ στο μοχλικό της πίσω.... Σε κάθε περίπτωση ζητάμε από το μηχανικό μας σε περιοδικά διαστήματα να κάνει το απαραίτητο σέρβις....

Λάστιχα..... Βιβλία μπορεί να γράψει κανείς.... Έλεγχος της πίεσης κάθε βδομάδα αν είναι δυνατόν, και να μην περιμένουμε να φτάσει στα λινά για να το αλλάξουμε. Επίσης αν είναι πολύ καιρό πάνω και τα βλέπει ο ήλιος γίνονται ξύλα αρκετά γρήγορα.....

gcrook
03/01/2005, 19:49
Χρηστο εχεις δικιο.
Η λεξη ασφαλεια αποτελει μια εννοια, την οποια ο καθενας μας ομως, αντιλαμβανεται με διαφορετικο τροπο.
Βεβαια εννοειται υπαρχουν μετρα και σταθμα, και προσθετω επισης, οτι πολυ σημαντικο ειναι να γνωριζει ο καθενας απο μας τα ορια του καθως και τα ορια της μοτοσυκλετας που οδηγει.
Παντως οσον αφορα το συγκεκριμενο παραδειγμα, ναι πρεπει να γινει κατι με το μπροστινο.

gmakris
03/01/2005, 20:36
Οταν οδηγας δεν θα πρεπει να σε αποσχολουν θεματα σχετικα με την αποδοση και την ενεργητικη ασφαλεια της moto σου γιατι ετσι δεν μπορεις να δωσεις το 100% στον δρομο....Οι 2 ροδες δεν συγχωρουν και αυτο μας κανει να θελουμε & προσπαθουμε να βελτιωθουμε αλοιμονο εαν σκεφτομαστε τα λιωμενα λαστιχα και οχι την γραμμη που πρεπει να παρουμε στην δεξια που ακολουθει....

Electra
04/01/2005, 00:20
Όταν σε πάει η μηχανή κάπου σημαίνει και ότι την εμπιστεύεσαι να σε πάει!
Όταν εμπιστεύεσαι τη ζωή σου σε κάτι -εκτός από τον εαυτό σου- πιστεύω πως θα πρέπει να το συντηρείς σαν τον εαυτό σου!

Η μηχανή, για αρκετούς από εμάς, είναι τρόπος ζωής!

Μή ξεχνάμε ..... ΖΩΗΣ !!!!

Όσοι έχουν λιγότερο μυαλό και δέ καταλαβαίνουν από λόγια καλό θα ήταν να τα κλειδώσουν και να αρχίσουν να χρησιμοποιούν το ΜΕΤΡΟ. Γιατί μπορεί η ζωή τους να μήν απειλήται και η τύχη νάναι με το μέρος τους αλλά κάποια στιγμή μπορεί να απειλήσουν τη ζωή κάποιου σωστού ανθρώπου-οδηγού.

Αυτά...



Υ.Γ. free rider πολύ σωστό το σκεπτικό σου :winka: :beer:

KaTaNaS
04/01/2005, 00:27
xrhsto elaba to mhnyma, kai pros theou katalaba to logo pou jekinhses to post.

ta oria ths motosykletas mou tha dieyrynthoun sto ameso mellon eite me antikatastash , eite me service.


se ayth th katastash ematha na stribw kai exw synhthisei, giayto kai otan eida th symperifora ths dikhs sou tromaja , kathws tote mono katalaba to xasma pou yparxei.

tespa parolo pou den exw mprostino den exw noiwsei na kindyneyw.

akoma kai sth pista pou to eftasa sta oria tou den me tromaje. oxi pws me ikanoipoiei h pws de tha to beltiwsw, ma den enoiwsa kindyno.

isws na eimai kai afelhs

gcrook
04/01/2005, 00:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS


isws na eimai kai afelhs

Ελα μην ακουω τετοια:winka:

Προς το παρον μποτες παρε, η ψηλοτερα μαρσπιε:rotflmao:

free rider
04/01/2005, 09:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
xrhsto elaba to mhnyma, kai pros theou katalaba to logo pou jekinhses to post.

ta oria ths motosykletas mou tha dieyrynthoun sto ameso mellon eite me antikatastash , eite me service.


se ayth th katastash ematha na stribw kai exw synhthisei, giayto kai otan eida th symperifora ths dikhs sou tromaja , kathws tote mono katalaba to xasma pou yparxei.

tespa parolo pou den exw mprostino den exw noiwsei na kindyneyw.

akoma kai sth pista pou to eftasa sta oria tou den me tromaje. oxi pws me ikanoipoiei h pws de tha to beltiwsw, ma den enoiwsa kindyno.

isws na eimai kai afelhs

Αφελής δεν είσαι με τίποτα και ξέρεις ότι δεν υπονόησα κάτι κακό ....

Είσαι ένα ταλέντο στην οδήγηση και είναι κάτι που σου πηγάζει από μέσα σου...η λογική είναι να μην χαθεί κατά λάθος τέτοιο ταλέντο ...
Ρε χαμένε τουλάχιστον σου έχω πει πολλές φορές βοήθεια προσφέρεται όπότε μην κολάς...
Δύο ωρίτσες δουλειά είναι

:beer: :beer:

KaTaNaS
04/01/2005, 09:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από free rider
η λογική είναι να μην χαθεί κατά λάθος


h pio swsth koubenta gia olous mas!




thnx re file pantws pou noiazesai.

thnx eilikrina

KaTaNaS
04/01/2005, 09:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook


Προς το παρον μποτες παρε




mpa giwrgo , jerw ti tha kanw, tha tis epinikelwsw kai aytes mazi me to mhxanaki!



:rotflmao:

afrotwin
04/01/2005, 09:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
mpa giwrgo , jerw ti tha kanw, tha tis epinikelwsw kai aytes mazi me to mhxanaki!



:rotflmao:

pedia opios 8eli mpotes exo ego kati kritika stivania poli mpompa
milame kanoun ke gia ktinovates
vazis ta piso podia tis katsikas mesa stis mpotes ke den sou fevgi me tipota
aristi doulia egkioimeni
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

KaTaNaS
04/01/2005, 10:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin
pedia opios 8eli mpotes exo ego kati kritika stivania poli mpompa
milame kanoun ke gia ktinovates
vazis ta piso podia tis katsikas mesa stis mpotes ke den sou fevgi me tipota
aristi doulia egkioimeni
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


na se pw!!! leykes einai?

gcrook
04/01/2005, 10:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin
pedia opios 8eli mpotes exo ego kati kritika stivania poli mpompa
milame kanoun ke gia ktinovates
vazis ta piso podia tis katsikas mesa stis mpotes ke den sou fevgi me tipota
aristi doulia egkioimeni
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑ ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ! :look: :hypnotize :uplate: :lol: :rotflmao:

hornet
04/01/2005, 11:11
Λοιπον παρτε και ενα λινκ με προβληματα αναρτησεων....και τι φταει ...

http://www.sportrider.com/tech/146_0006_susp_trouble/


Βασικα οταν δεν εχουμε λαδια στο μπροστινο δεν εχουμε ουτε αποσβεση επαναφορας αλλα ουτε και συμπιεσης επομενως..
Το μπροστινο βυθιζεται στα φρενα ασυστολα με αποτελεσμα να σηκωνεται επικινδυνα και βιαια ο πισω το τροχος με τελικο αποτελεσμα την απωλεια ελεγχου(το πισω θελει να ερθει μπροστα!)

Δεν δινει καμια πληροφορια για το δρομο το αισθανομαστε σαν τσιχλα και οταν ανεβει ο ρυθμος ταλαντωνεται βιαια μετα απο καποια ανωμαλια με τελικο αποτελεσμα παλι την απωλεια του ελεγχου.
Σε στροφες οπου μπορει να βαλουμε πολυ αναποδο τιμονι το μπροστινο αρνειται μετα να σταθεροποιηθει με επικινδυνα αποτελεσματα.
Ειναι υποθεση 50 ευρω το πολυ παιδια μην το αμελειτε!!!!!!