PDA

View Full Version : Να πάρω Africa?

Blixa
10/05/2008, 19:15
Αγαπητοί φίλοι καλώς σας βρήκα

Αν και σας παρακολουθώ καιρό σήμερα πείρα το κουράγιο να γραφτώ στο forum και να γνωριστούμε καλύτερα.

Είμαι αρκετά σιτεμένος (35) και μετά από πολύχρονη αναβολή αποφάσισα να πάρω την απόφαση και να ικανοποιήσω την καψούρα πολλών ετών και να τσιμπήσω μοτοσυκλέτα.

Ξεκαθαρίζω ότι είμαι αρκετά αρχάριος οδηγός.
Ο σκοπός της μοτοσυκλέτας θα είναι πολλαπλός, μεταφορά στην δουλεία μου που είναι μια γενναία απόσταση, ταξιδάκια με την σύζυγο, αλλά και τριψίματα στο γκαράζ , φιλιά και χάδια (για την μοτοσυκλέτα λέμε ντε)

Σημαντικός παράγοντας είναι επίσης ότι δεν θεωρούμαι αδύνατος , το αντίθετο θα έλεγα, και αν έβλεπες εμένα και την σύζυγο σε ουρά για συσσίτιο δεν θα μας πίστευες.

Έχω καταλήξει στο ότι μου αρέσει πολύ η Africa Twin , είναι αρκετοί οι λόγοι , πέρα απ το ότι είναι super γκόμενα στον δρόμο , με πείθει και ως διαχρονική αξία. Δεν αναφέρω εδώ το ubuntu (Αφρική) μην με πάρετε και με τις πέτρες.

Η ένσταση μου είναι , μήπως είναι πια παλιά μηχανή και να ψαχτώ σε κάτι πιο καινούριο? Είναι πολλά τα κυβικά Άρη για αρχάριο οδηγό? (δόξα τον random Θεό ωστόσο βαστάνε καλά τα μπράτσα μου).

Είμαι στην διάθεσή σας όπως επίσης αναμένω και τα σχόλια / συμβουλές.

(εύχομαι να το έβαλα στο σωστό μέρος το thread)

nassosxlvbros
10/05/2008, 19:27
Να το πάρεις! να το μάθεις,να το συντηρείς μόνος σου να το σεβαστείς σαν αρχάριος αλλά και σαν οδηγός...δεν θα σου ζητήσει τίποτα και να το κρατήσεις για όσο θέλεις ή και για πάντα,μερικές αξίες ιδέες και μηχανές δεν παλιώνουν ποτέ! καλή επιλογή!

derd
10/05/2008, 19:28
άντε ας πω και γω τη γνώμη μου πριν το Post αυτό ξεφύγει.. Αν δεν έχεις καβαλήσει τίποτα μεγαλύτερο πριν πάρε Transalp για αρχή..

:a014:

AUFGEBRACHT
10/05/2008, 20:05