PDA

View Full Version : Να πάρω Africa?



Blixa
10/05/2008, 19:15
Αγαπητοί φίλοι καλώς σας βρήκα

Αν και σας παρακολουθώ καιρό σήμερα πείρα το κουράγιο να γραφτώ στο forum και να γνωριστούμε καλύτερα.

Είμαι αρκετά σιτεμένος (35) και μετά από πολύχρονη αναβολή αποφάσισα να πάρω την απόφαση και να ικανοποιήσω την καψούρα πολλών ετών και να τσιμπήσω μοτοσυκλέτα.

Ξεκαθαρίζω ότι είμαι αρκετά αρχάριος οδηγός.
Ο σκοπός της μοτοσυκλέτας θα είναι πολλαπλός, μεταφορά στην δουλεία μου που είναι μια γενναία απόσταση, ταξιδάκια με την σύζυγο, αλλά και τριψίματα στο γκαράζ , φιλιά και χάδια (για την μοτοσυκλέτα λέμε ντε)

Σημαντικός παράγοντας είναι επίσης ότι δεν θεωρούμαι αδύνατος , το αντίθετο θα έλεγα, και αν έβλεπες εμένα και την σύζυγο σε ουρά για συσσίτιο δεν θα μας πίστευες.

Έχω καταλήξει στο ότι μου αρέσει πολύ η Africa Twin , είναι αρκετοί οι λόγοι , πέρα απ το ότι είναι super γκόμενα στον δρόμο , με πείθει και ως διαχρονική αξία. Δεν αναφέρω εδώ το ubuntu (Αφρική) μην με πάρετε και με τις πέτρες.

Η ένσταση μου είναι , μήπως είναι πια παλιά μηχανή και να ψαχτώ σε κάτι πιο καινούριο? Είναι πολλά τα κυβικά Άρη για αρχάριο οδηγό? (δόξα τον random Θεό ωστόσο βαστάνε καλά τα μπράτσα μου).

Είμαι στην διάθεσή σας όπως επίσης αναμένω και τα σχόλια / συμβουλές.

(εύχομαι να το έβαλα στο σωστό μέρος το thread)

nassosxlvbros
10/05/2008, 19:27
Να το πάρεις! να το μάθεις,να το συντηρείς μόνος σου να το σεβαστείς σαν αρχάριος αλλά και σαν οδηγός...δεν θα σου ζητήσει τίποτα και να το κρατήσεις για όσο θέλεις ή και για πάντα,μερικές αξίες ιδέες και μηχανές δεν παλιώνουν ποτέ! καλή επιλογή!

derd
10/05/2008, 19:28
άντε ας πω και γω τη γνώμη μου πριν το Post αυτό ξεφύγει.. Αν δεν έχεις καβαλήσει τίποτα μεγαλύτερο πριν πάρε Transalp για αρχή..

:a014:

AUFGEBRACHT
10/05/2008, 20:05
...ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΟΤΙ ΙΣΩΣ Η AFRICA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟ...ΕΠΙΣΗΣ-ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ-ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

DimChios
10/05/2008, 20:51
Αν μου επιτρεπετε επειδη εχω περασει τετοια φαση...κι αν δεν εχουμε περασει καλο ειναι να μη λεμε... φιλικα μιλαω!
Σιγουρα επιλογες υπαρχουν πολλες για το φιλο αλλα αν του αρεσει η Αφρικανα και τη γουσταρει τοσο...κι εγω αρχαριος ημουν οταν την πηρα στα 29 μου, απο παπι προερχομουν αλλα δε με προβληματισε πουθενα!
Φιλικη, ευκολη, "σταθερη στις αποφασεις της και στο τι θελει", γενικως μια απροβληματιστη συμβιωση!

Ψαξε και βρες μια καλη...κι οταν την παρεις και ασχοληθεις μαζι της δε θα σε προδωσει καθολου ευκολα παρα μονο αν εσυ δεν της εισαι αρκετος πια... οπως ενιωσα να γινεται σε μενα!

Για να μη μιλαω "περιεργα"...

εννοω πως οταν εφτασα στο σημειο να θελω περισσοτερα και την "απατησα" με μεγαλυτερη, ηταν γιατι εκεινη με ωριμασε και με εκανε ετσι, γι αυτο και δε στεναχωρηθηκε οταν της εφυγα! Εγω ημουν αυτος που στεναχωρηθηκε περισσοτερο απ τους δυο μας κι ας ημουν πλεον ερωτευμενος με τη καινουρια!

Το Transalp αν εισαι και στα κυβικα που φανταζομαι θα σου μοιαζει εντελως παπί!

Καλη επιλογη οτι κι αν αποφασισεις και καλως ηρθες!

:wave2:

epp1640
11/05/2008, 18:35
καλωσόρισες στον κόσμο των 2 τροχών και στην οικογένεια του μοτο φόρουμ.. στις αγγελίες παίζει μία άριστη africa twin σε τιμή που πήγα και πήρα το ybr125 καινούριο.. δεν έχω καμία σχέση με το παλικάρι που την πουλάει απλά επειδή είπες ότι ψάχνεις..

panavour
11/05/2008, 20:10
ενα παλιο τραγουδακι ελεγε

να το παρεις το κοριτσι να το παρεις
να το παρεις μην το παιδευεις

παντως και εγω συμφωνω με καποιον προλαλησαντα
Το transalp ειναι καταλληλοτερο για εναν αρχαριο και πιο χρηστικο αν γινομαι αντιληπτος;)

Trickster
12/05/2008, 09:51
Blixako καλωσόρισες στο κόσμο της μηχανής.
Λεπόν για να συμπληρώσω και γω αν και στα έχω πει κατά ιδίαν είσαι μεν αρχάριος και τα
παιδιά εδώ καλά κάνουν και σε προστατεύουν από το να πάρεις κάτι που δεν μπορείς να το πας.
Εγώ πιστεύω πως την africa θα την συνηθίσεις σχετικά γρήγορα και είναι πιο ολοκληρωμένη
μοτοσυκλέτα από την transalp. Φτάνει μόνο να την πάρεις με χαμηλή θέση για να φτάνουν και
τα 2 πόδια κάτω για αρχή.

Αν και θα στεναχωρήσω αρκετούς εδώ μέσα, μην πάρεις v-strom, είναι κακάσχημο man :beer: :beer:

hector
12/05/2008, 22:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Blixa
Αγαπητοί φίλοι καλώς σας βρήκα

Αν και σας παρακολουθώ καιρό σήμερα πείρα το κουράγιο να γραφτώ στο forum και να γνωριστούμε καλύτερα.

Είμαι αρκετά σιτεμένος (35) και μετά από πολύχρονη αναβολή αποφάσισα να πάρω την απόφαση και να ικανοποιήσω την καψούρα πολλών ετών και να τσιμπήσω μοτοσυκλέτα.

Ξεκαθαρίζω ότι είμαι αρκετά αρχάριος οδηγός.
Ο σκοπός της μοτοσυκλέτας θα είναι πολλαπλός, μεταφορά στην δουλεία μου που είναι μια γενναία απόσταση, ταξιδάκια με την σύζυγο, αλλά και τριψίματα στο γκαράζ , φιλιά και χάδια (για την μοτοσυκλέτα λέμε ντε)

Σημαντικός παράγοντας είναι επίσης ότι δεν θεωρούμαι αδύνατος , το αντίθετο θα έλεγα, και αν έβλεπες εμένα και την σύζυγο σε ουρά για συσσίτιο δεν θα μας πίστευες.

Έχω καταλήξει στο ότι μου αρέσει πολύ η Africa Twin , είναι αρκετοί οι λόγοι , πέρα απ το ότι είναι super γκόμενα στον δρόμο , με πείθει και ως διαχρονική αξία. Δεν αναφέρω εδώ το ubuntu (Αφρική) μην με πάρετε και με τις πέτρες.

Η ένσταση μου είναι , μήπως είναι πια παλιά μηχανή και να ψαχτώ σε κάτι πιο καινούριο? Είναι πολλά τα κυβικά Άρη για αρχάριο οδηγό? (δόξα τον random Θεό ωστόσο βαστάνε καλά τα μπράτσα μου).

Είμαι στην διάθεσή σας όπως επίσης αναμένω και τα σχόλια / συμβουλές.

(εύχομαι να το έβαλα στο σωστό μέρος το thread)


εχεις πμ :wave2:

VAGELIS GR
27/02/2009, 14:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Αν μου επιτρεπετε επειδη εχω περασει τετοια φαση...κι αν δεν εχουμε περασει καλο ειναι να μη λεμε... φιλικα μιλαω!
Σιγουρα επιλογες υπαρχουν πολλες για το φιλο αλλα αν του αρεσει η Αφρικανα και τη γουσταρει τοσο...κι εγω αρχαριος ημουν οταν την πηρα στα 29 μου, απο παπι προερχομουν αλλα δε με προβληματισε πουθενα!
Φιλικη, ευκολη, "σταθερη στις αποφασεις της και στο τι θελει", γενικως μια απροβληματιστη συμβιωση!

Ψαξε και βρες μια καλη...κι οταν την παρεις και ασχοληθεις μαζι της δε θα σε προδωσει καθολου ευκολα παρα μονο αν εσυ δεν της εισαι αρκετος πια... οπως ενιωσα να γινεται σε μενα!

Για να μη μιλαω "περιεργα"...

εννοω πως οταν εφτασα στο σημειο να θελω περισσοτερα και την "απατησα" με μεγαλυτερη, ηταν γιατι εκεινη με ωριμασε και με εκανε ετσι, γι αυτο και δε στεναχωρηθηκε οταν της εφυγα! Εγω ημουν αυτος που στεναχωρηθηκε περισσοτερο απ τους δυο μας κι ας ημουν πλεον ερωτευμενος με τη καινουρια!

Το Transalp αν εισαι και στα κυβικα που φανταζομαι θα σου μοιαζει εντελως παπί!

Καλη επιλογη οτι κι αν αποφασισεις και καλως ηρθες!

:wave2:



Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Εγώ έχω ένα xtz 750 super tenere περίπου ίδιο με την αφρικάνα
και σωματικά ίδιος με το φίλο μας bliha αν και λίγο μεγαλήτερος (42) και εγώ και η κυρά μου την έχουμε καταβρεί με την yamaha μας πράγματι αυτές οι μηχανές είναι σαν το παλιό καλό κρασί.
να ευχηθώ και εγώ στο φίλο μας καλώς ήρθε κοντά μας και μια καλή επιλογή.

Stergios69
27/02/2009, 14:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Blixa
Είμαι αρκετά σιτεμένος (35) ...
Σημαντικός παράγοντας είναι επίσης ότι δεν θεωρούμαι αδύνατος ...

Σα να βλέπω τον εαυτό μου...
Λοιπόν, αν θες οπωσδήποτε άφρικα και όχι κάτι πιο καινουργιο, να ξέρεις ότι η σέλα δεν κάνει για 2 άτομα αμα έχεις μπαγκαζιέρα επάνω και τρως όλο σου το φαγητό λόγω του ότι είναι κοντή σε μήκος...
Εγώ έκανα μια πατέντα και έβαλα την μπαγκαζιέρα 5 πόντους πιο πίσω και όλα καλά
Επίσης, ότι άφρικα κυκλοφορεί τώρα έχει μαζέψει αρκετα χιλιόμετρα και το μηχανάκι μετά τα 50000 χλμ θέλει οποωσδήποτε αλλαγή στα ελατήρια των αναρτήσεων μπρος-πίσω.
(Εχω αφρικα σχεδόν 10 χρόνια...)
Πες μας τι λεφτά σκοπεύεις να δώσεις, μήπως ενα απ'ο τα πρώτα varadero η TDM σου κάνουν καλύτερη δουλειά...
Τα περι πρωτης μηχανης δεν τα σχολιάζω, με κάλυψε ο Dimsantorini...
:D :wave2:

DrBig
27/02/2009, 15:33
αντε να κανω και γω τον δικηγορο του διαβολου...

Η αφρικα ειναι πενταβαρη και ο,τι πιο βαρετο εχω οδηγηση ποτε. Ειναι τεχνολογια 30 ετων και της φαινεται οταν την οδηγεις. Το μπροστινο της ειναι μετριο ως και κακο με ανεπαρκη φρενα και εμφανεις στρεβλωσεις. Ο κινητηρας πολυ αδυναμος για 2-κυλινδρος 750, δεν εχει καθολου νευρο και γενικα περα απο ομαλοτητα στερειται παντελως χαρακτηρα οπως και ολοκληρη η μοτοσυκλετα.

Προφανως υπαρχουν και θετικα, οπως η πολυχρηστικοτητα, η ποιοτητα κατασκευης και η προστασια απο τον αερα, αλλα για μενα ειναι μηχανη καταλληλη για αυτους που προτιμουν να βλεπουν το τοπιο παρα να κινουνται 'κεφατα' σε αυτο.

Απο την αλλη, αν βρεις καποια σε καλη τιμη, την παιρνεις, μαθαινεις και την ξαναπουλας χωρις να χασεις και πολλα. Ταξιδια με δυο και ανεση τα ξεχνας βεβαια λογω σελλας.

Αν εχεις κατι παραπανω να διαθεσεις και σου αρεσουν αισθητικα παρε ειτε κανενα versys η vstrom, η TDM, ανηκουν σε διαφορετικη κατηγορια (ειδικα το πρωτο) αλλα ειναι δεκαετιες μπροστα απο το αφρικα απο καθε αποψη.

castor
27/02/2009, 15:43
ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ
ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,:wave2: :wave2: :rotflmao: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

kostas_1100gs
27/02/2009, 16:14
Σίγουρα η αφρικα είναι παλιά μοτοσυκλέτα. Μην θεωρείς ότι είναι κάτι υπερβολικό και μεγάλο, δεν ειναι. Και είναι και ζυγισμένη μοτοσυκλετα.
Δες και το τρανσαλπ που είπε καποιος, μια χαρά είναι και αυτό.
Να μην την πληρώσεις ακριβά μονο. Γιατί μπορεί, σαν παλια μοτο, κάτι να χρειαστεί.

WWW
28/02/2009, 11:49
Ας πω κι εγώ την άποψή μου ως παλαιότερος κάτοχος.

Πιστεύω είναι ένα διαχρονικό μηχανάκι που φυσικά διαφέρει πολύ από τα καινούργια.

Αν αφαιρέσεις από το μυαλό σου τα τεχνολογικά επιτεύγματα της τελευταίας 4ετίας (πχ ψεκασμούς κλπ) και κοιτάξεις καθαρά και μόνο τη χρήση που θα της κάνεις, πιστεύω πως είναι μια καλή επιλογή ακόμα και για αρχάριο (βρίσκονται στην ίδια θέση με εσένα μια και ουσιαστικά από το παπάκι πήγα απευθείας στην Afrika).

Ίσως είναι ένα από τα πιο τίμια μηχανάκι που κυκλοφορούν και λυπάμαι που το πούλησα (είχα το 01 μαύρο).

Όμως.

- Δεν θα δώσεις πάνω από 3.500 ευρώ και θα προσπαθήσεις να βρεις μοντέλο από '01 και μετά.
- Αν τελικά την πάρεις, στην αρχή θα οδηγείς μόνος σου μέχρι να μάθεις να φρενάρεις και να στρίβεις. Τις τούμπες με αυτή τη μηχανή τις τρως σταματημένος ή στις κατηφόρες, ιδιαίτερα αν έχει κατηφόρα και πας να κάνεις αναστροφή (έρε γλέντιααααα :rotflmao: )
- Έλεγχξε αν έχει γίνει αλλαγή στον ανορθωτή. Ήταν το μόνο πρόβλημα που έβγαζε (κάτι που διορθώθηκε μόνο στο τελευταίο 03 μοντέλο)
- Είναι μηχανή που ΡΟΥΦΑΕΙ βενζινούλα.
- Θα πρέπει να μάθεις να τη συντηρείς μόνος σου και να προσπαθείς να αποφεύγεις την κεντρική αντιπροσωπεία, εκτός κι αν σου αρέσει το strip show (κοινώς ξεβράκωμα).

Διαφορετικά, για 5000 ευρώ, παίρνεις το Vstrom 650, που είναι σαφώς νεότερης τεχνολογίας, πολύ πιο άνετο, πολύ πιο εύκολα ελέγξιμο και ίσως το βρεις και με ABS, κάτι πολύ σημαντικό για τον αρχάριο οδηγό.

Η τελική επιλογή είναι δική σου.


157183

WWW
28/02/2009, 11:50
Πάντα μου άρεσαν τα ΡΕΤΡΟ "ρολόγια" της

:beer: :beer:


157184

WWW
28/02/2009, 11:55
Ότι και να λέμε εμείς με τα νεότερα μηχανήματα ...

Ήταν και θα είναι αξεπέραστη ΓΚΟΜΕΝΑ !!!!!

Ομολογουμένως ...


157186

WWW
28/02/2009, 12:06
Με το φιλαράκι τον Γιώργο στην Καστοριά.

Δεν βρίσκεις εύκολα τόσο αρχοντικά μηχανήματα σήμερα δυστυχώς. Μια νέα άφρικα πραγματικά λείπει από τα σημερινά μοτοσυκλετιστικά Roster ...

Αναμνήσεις ...

:beer:


157188

kostas_1100gs
28/02/2009, 12:18
Tα <<προβλήματα>> που δεν είναι προβλήματα αλλά φθορές, είναι:
Τρόμπες βενζίνης (βάζεις από mazda, 60ε)
Aνορθωτής (και εκεί βάζεις, από κατάστημα στον Πειραιά, άλλον με κόστος περίπου 80ε)
Ρουλεμάν τιμονιού (το βλέπεις με κούνημα του τιμουνιού μπρος πίσω (μην σε μπερδεψουν τα λάστιχα που έχει το τιμόνι, στο λαιμό εννοούμε)
Ατέλειες στον σκελετό (στο βάψιμο εννοώ) κοντά στα ποδια, πάνω από τα μασπιέ.
Το όργανο, πάνω από το κοντέρ, αν δεν δείχνει καλά, το ρυθμίζεις, δεν το αλλάζεις, αν δεν ``παίζει`` αλλαγή.
Το μπροστινό γίνεται σουμιές έπειτα από κάποια κλμ wp
Η εξάτμιση η μαμίσια (που είναι κ πολύ όμορφη) σαπίζει σε ακινησίες.
Ρουλεμάν τροχού, όπως όλες οι μοτοσυκλέτες άλλωστε.
Kαι όπως είπε ο φίλος παραπάνω, μέχρι 3,500ε να δώσεις

WWW
28/02/2009, 13:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostas_1100gs
Tα <<προβλήματα>> που δεν είναι προβλήματα αλλά φθορές, είναι:
Τρόμπες βενζίνης (βάζεις από mazda, 60ε)
Aνορθωτής (και εκεί βάζεις, από κατάστημα στον Πειραιά, άλλον με κόστος περίπου 80ε)
Ρουλεμάν τιμονιού (το βλέπεις με κούνημα του τιμουνιού μπρος πίσω (μην σε μπερδεψουν τα λάστιχα που έχει το τιμόνι, στο λαιμό εννοούμε)
Ατέλειες στον σκελετό (στο βάψιμο εννοώ) κοντά στα ποδια, πάνω από τα μασπιέ.
Το όργανο, πάνω από το κοντέρ, αν δεν δείχνει καλά, το ρυθμίζεις, δεν το αλλάζεις, αν δεν ``παίζει`` αλλαγή.
Το μπροστινό γίνεται σουμιές έπειτα από κάποια κλμ wp
Η εξάτμιση η μαμίσια (που είναι κ πολύ όμορφη) σαπίζει σε ακινησίες.
Ρουλεμάν τροχού, όπως όλες οι μοτοσυκλέτες άλλωστε.
Kαι όπως είπε ο φίλος παραπάνω, μέχρι 3,500ε να δώσεις

Ξέχασα κάτι σκουρίτσες που βγάζει.


+ 1000000000000 πάντως

Κώστα πρέπει να το είχες κι εσύ το Afriκάκι έτσι ?

vagtav
28/02/2009, 13:15
Ένα συν και από εμένα για την αγορά της.
Ένα καλό τεχνικό έλεγχο σε μοντέλο μετά το 2001 και χτύπα το. Ειδικά εσένα που δεν έχεις "εμπειρία" από ψεκασμούς ΑBS και λοιπά καλούδια (έτσι ώστε να πεις ότι έχεις μάθει σε αυτά και θα το θεωρήσεις τεχνολογικό πισωγύρισμα :confused: ) θα σε καλύψει πλήρως.
Τα χρόνια της φαίνονται αλλά δεν παύει να είναι μια ωραία μηχανή με αποδεδειγμένη αξιοπιστία που πάει παντού. (βλέπε Lariseos :D )
:wave2:

kostas_1100gs
28/02/2009, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
Ξέχασα κάτι σκουρίτσες που βγάζει.


+ 1000000000000 πάντως

Κώστα πρέπει να το είχες κι εσύ το Afriκάκι έτσι ?
Φίλε μου όχι, δεν την είχα.
Ήθελα να την πάρω, μου ζητούσαν 4.500-5.000ε (πιστεύω ότι οι μισοί από όσους έχουν άφρικα δεν έχουν καμία σχέση με μοτο, απλά την πήραν επειδή έγραφε αφρικα και οι κουβέντες για την τιμή ήταν, έχει ιστορια, το καλυτερο μοντελο κλπ πουδεν φτιάχνουν την τιμή αυτά :) ). Έτσιβρήκα το 1100 και το πήρα πένα.
Έχω κάνει και ``διατριβή`` :) γιατί κατά ένα περίεργο τρόπο, δεν ξέρω πως, νιώθω την κάθε μοτο όταν ανέβω πάνω της. Κάποια φιλαράκια 2 πήραν άφρικα και είμουν κατά καποιο τρόπο αυτός που τις τσέκαρα, οπότε ήταν 2 φορές ευθύνη από ότι να την έπαιρνα εγώ. Αλλά και σχολούμε γενικότερα, έχω οδηγήσει πάρα πολλές μοτο και έχω μια άποψη. Προχθές είδα μια 1150GS. Πολύ καλή μοτο η συγκεκριμένη. Βέβαια είχα και κρητήριο την δικιά μου, είναι σχεδόν ίδιες. Έγραφε 44.000κλμ. Του λέω είνα πολύ καλή και συντησημένη, αλλά εχει κάνει από 70.000-75.000κλμ. Παίρνει τον ξαδερφό του που του την έιχε πουλήσει και του είπε είχα ρίξει 30.000κλμ. Μείναμε όλοι μαμακες και εγώ που έπεσα μέσα. Το κατάλαβα από το θόρυβο που άρχισαν και έκαναν οι πεταλούδες ιντζέκσιον. Εκεί στα 75.000κλμ αρχίζουν και ακούγονται λίγο. Μπορεί και να έτυχε οκ, μην λέμε ότι είμαστε και μάστορες οι θεοί.

Ακόμα ίσως πάρω άφρικα, για το λάιτ ανάβαση βουνό που πάμε καμια φορά. Ή ένα R80 GS θα δείξει. Ή σκέφτομαι κ τρανσαλπ σαν ελαφρύτερο.
Γενικά πάντως η αφρικα είναι και επερεκτιμημένη, είναι καλή μοτο, αλλά όχι και όπως τα παρουσιάζουν. Αυτοί που τις χαίρονται έχουν γνώμη, η άλλη κατηγορία που είπα, άστα. Έχει την μοτο, και δεν έχει ουτε κρανος να φανταστεις. που έχει πάει δηλ. αυτός.
Αυτά τα λίγα :)

binzis
01/03/2009, 00:46
Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι, όποιο και να διαλέξεις θα είσαι απόλυτα ικανοποιημένος.
Ήμουν κάτοχος Transalp από το '89 και η επόμενη ήταν Africa.
Θα συμφωνήσω με κάποιους που ανέφεραν ότι η Transalp είναι πιο κατάλληλη για αρχή.
Πάρε όποια βρεις σε πιο καλή κατάσταση, γιατί δεν είναι εποχή να αγοράζεις ανταλακτικά και να τρέχεις συνεργεία ιδίως Honda. :) :wave2:

DimChios
01/03/2009, 04:12
για την ιστορια παντως και επειδη εχει συζητηθει εκατονταδες φορες, η τελευταια Αφρικα σαν μοντελο ηταν 2000 και οχι 01 κτλ...

ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ!

Οποτε δεν παιζει άλλος ανορθωτης π.χ στο 2003 :lol:

Εβρισκες εν ολιγοις μεχρι και το 2003 καινουρια, αρα η αδεια ηταν 2003 και οχι το μοντελο!

Τρομπα βενζινης, 6 ειχα αλλαξει αλλα εγω την ειχα και μεσα στις λασπες όλη την ωρα! :rotflmao: :rotflmao:

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=70218

Παντως ακομα και χωρις τρομπα πηγαινε η ρημαδα...εννωνες τα σωληνακια παρακαπτωντας την και εκανες τη δουλεια σου! ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕ!

Ανορθωτη ειχα αλλαξει μονο μια φορα και αυτον τον εβαλα απο ΤΟΓΕΛΟ με 55 ευρω! Σιγα μην εδινα 170 στο ΣΑΡΑΚΑΚΗ!

Ειχα κατα νου να παρω αλλον ενα να τον εχω καβατζα αλλα μετα απο λιγο την πουλησα!

Ρουλεμαν, τιμονιου και τροχου δεν ειχα αλλαξει στα 83.000 χλμ που ειχε! Και δεν ειχαν προβλημα! Μπορει βεβαια να ετυχε!

Ελατηριο WP πισω και το αυτό και μπροστα!

Λαδακια μην τσιμπαει πολλα γιατι τοτε θελεις ελατηρια βαλβιδων και ειναι κοστος μεγαλο μιας και πρεπει να λυθει το μοτερ...και αν το κανεις, καν του μια γενικη να τελειωνεις!

Αν ακους την καμπανα της, το πιθανοτερο ειναι να μην εχει 30000χλμ πχ αλλα περισσοτερα...απο 50000 ομως μη σε προβληματισει, ολες βαρανε!

ΑυτΙα!

:smokin: :wave2:

WWW
01/03/2009, 05:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
για την ιστορια παντως και επειδη εχει συζητηθει εκατονταδες φορες, η τελευταια Αφρικα σαν μοντελο ηταν 2000 και οχι 01 κτλ...

ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ!

Οποτε δεν παιζει άλλος ανορθωτης π.χ στο 2003 :lol:

Εβρισκες εν ολιγοις μεχρι και το 2003 καινουρια, αρα η αδεια ηταν 2003 και οχι το μοντελο!

Τρομπα βενζινης, 6 ειχα αλλαξει αλλα εγω την ειχα και μεσα στις λασπες όλη την ωρα! :rotflmao: :rotflmao:

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=70218

Παντως ακομα και χωρις τρομπα πηγαινε η ρημαδα...εννωνες τα σωληνακια παρακαπτωντας την και εκανες τη δουλεια σου! ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕ!

Ανορθωτη ειχα αλλαξει μονο μια φορα και αυτον τον εβαλα απο ΤΟΓΕΛΟ με 55 ευρω! Σιγα μην εδινα 170 στο ΣΑΡΑΚΑΚΗ!

Ειχα κατα νου να παρω αλλον ενα να τον εχω καβατζα αλλα μετα απο λιγο την πουλησα!

Ρουλεμαν, τιμονιου και τροχου δεν ειχα αλλαξει στα 83.000 χλμ που ειχε! Και δεν ειχαν προβλημα! Μπορει βεβαια να ετυχε!

Ελατηριο WP πισω και το αυτό και μπροστα!

Λαδακια μην τσιμπαει πολλα γιατι τοτε θελεις ελατηρια βαλβιδων και ειναι κοστος μεγαλο μιας και πρεπει να λυθει το μοτερ...και αν το κανεις, καν του μια γενικη να τελειωνεις!

Αν ακους την καμπανα της, το πιθανοτερο ειναι να μην εχει 30000χλμ πχ αλλα περισσοτερα...απο 50000 ομως μη σε προβληματισει, ολες βαρανε!

ΑυτΙα!

:smokin: :wave2:


Sorry για το Spam αλλά γιατί το πουλάς εσύ το BMW ?

DimChios
01/03/2009, 06:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
Sorry για το Spam αλλά γιατί το πουλάς εσύ το BMW ?


Τη μπέμπα μακαρι να μπορουσα να την κρατησω αλλα με το CBR αυτη τη στιγμη στη φαση που ειμαι δυστυχως δεν με παιρνει και για τα 2!

τα πραγματα με τη δουλεια μου πήραν άλλη τροπη απο αυτη που υπολογιζα και ετσι ενα απο τα 2 πρεπει να φυγει!
Επιλεγω το BMW γιατι το χάρηκα αρκετα...

...επειδη ομως ενα onoff βολεύει για πολλά, ετσι αν μου τυχει ξανα κανενα καλο Αφρικα (οπως εχω αναφερει) δεν θα διστασω!Ξερω οτι η διαφορα που θα νιωσω θα ειναι τεραστια και ειναι λογικο, θα με βολεψει ομως ετσι κι αλλιως γι αυτο που ειναι οποτε χαλαλι οι επιδοσεις!

Παντως τη μπεμπα, προχτες που την κυκλοφορισα για λιγο...ασε, μου ρχεται να παω να χτυπησω δανειο και να την κρατησω εγω που την εκτιμω αφανταστα τουλαχιστον!


:wave2:

WWW
01/03/2009, 06:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Τη μπέμπα μακαρι να μπορουσα να την κρατησω αλλα με το CBR αυτη τη στιγμη στη φαση που ειμαι δυστυχως δεν με παιρνει και για τα 2!

τα πραγματα με τη δουλεια μου πήραν άλλη τροπη απο αυτη που υπολογιζα και ετσι ενα απο τα 2 πρεπει να φυγει!
Επιλεγω το BMW γιατι το χάρηκα αρκετα...

...επειδη ομως ενα onoff βολεύει για πολλά, ετσι αν μου τυχει ξανα κανενα καλο Αφρικα (οπως εχω αναφερει) δεν θα διστασω!Ξερω οτι η διαφορα που θα νιωσω θα ειναι τεραστια και ειναι λογικο, θα με βολεψει ομως ετσι κι αλλιως γι αυτο που ειναι οποτε χαλαλι οι επιδοσεις!

Παντως τη μπεμπα, προχτες που την κυκλοφορισα για λιγο...ασε, μου ρχεται να παω να χτυπησω δανειο και να την κρατησω εγω που την εκτιμω αφανταστα τουλαχιστον!


:wave2:

Σου εύχομαι καλοπούλητη.

Δεν ξέρω αλλά σαν πρόταση λέω το εξής.

Μήπως να διώξεις το CBR και να κρατήσεις την Μπέμπα ?

Σϊγουρα΄θα στρώσουν τα πράγματα, όμως όχι και τόσο πολύ ώστε να μπορούμε να αγοράζουμε μηχανές των 15.000 ευρώ και βάλε . Άσε που τα κάνει όλα και συμφέρει.

Φυσικά εσύ ξέρεις καλύτερα.

DimChios
01/03/2009, 06:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
Soy


:confused:

WWW
01/03/2009, 06:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
:confused:

Το διόρθωσα ... δες παραπάνω

DimChios
01/03/2009, 06:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
Σου εύχομαι καλοπούλητη.

Δεν ξέρω αλλά σαν πρόταση λέω το εξής.

Μήπως να διώξεις το CBR και να κρατήσεις την Μπέμπα ?

Σϊγουρα΄θα στρώσουν τα πράγματα, όμως όχι και τόσο πολύ ώστε να μπορούμε να αγοράζουμε μηχανές των 15.000 ευρώ και βάλε . Άσε που τα κάνει όλα και συμφέρει.

Φυσικά εσύ ξέρεις καλύτερα.



Καταλαβαίνω τι λές!
Το CBR ομως (και να τελειωσουμε εδω το spam) :winka: οπως εγραψα και παραπανω, δεν το εχω χαρεί ακόμα!
Κολησα και με τα 4κυλινδρα οποτε...καταλαβαινεις!

Δεν κολάω παντως γενικοτερα με τα μηχανακια! Αυτα μου κανουν τα γουστα μου και οχι εγω τα δικα τους!

Καλα να ειμαστε να τα αλλαζουμε!

Τωρα ειναι λοιπον η σειρα της μπέμπας!

:beer: :beer:

kostas_1100gs
01/03/2009, 06:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
για την ιστορια παντως και επειδη εχει συζητηθει εκατονταδες φορες, η τελευταια Αφρικα σαν μοντελο ηταν 2000 και οχι 01 κτλ...

ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ!

Οποτε δεν παιζει άλλος ανορθωτης π.χ στο 2003 :lol:

Εβρισκες εν ολιγοις μεχρι και το 2003 καινουρια, αρα η αδεια ηταν 2003 και οχι το μοντελο!

Τρομπα βενζινης, 6 ειχα αλλαξει αλλα εγω την ειχα και μεσα στις λασπες όλη την ωρα! :rotflmao: :rotflmao:

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=70218

Παντως ακομα και χωρις τρομπα πηγαινε η ρημαδα...εννωνες τα σωληνακια παρακαπτωντας την και εκανες τη δουλεια σου! ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕ!

Ανορθωτη ειχα αλλαξει μονο μια φορα και αυτον τον εβαλα απο ΤΟΓΕΛΟ με 55 ευρω! Σιγα μην εδινα 170 στο ΣΑΡΑΚΑΚΗ!

Ειχα κατα νου να παρω αλλον ενα να τον εχω καβατζα αλλα μετα απο λιγο την πουλησα!

Ρουλεμαν, τιμονιου και τροχου δεν ειχα αλλαξει στα 83.000 χλμ που ειχε! Και δεν ειχαν προβλημα! Μπορει βεβαια να ετυχε!

Ελατηριο WP πισω και το αυτό και μπροστα!

Λαδακια μην τσιμπαει πολλα γιατι τοτε θελεις ελατηρια βαλβιδων και ειναι κοστος μεγαλο μιας και πρεπει να λυθει το μοτερ...και αν το κανεις, καν του μια γενικη να τελειωνεις!

Αν ακους την καμπανα της, το πιθανοτερο ειναι να μην εχει 30000χλμ πχ αλλα περισσοτερα...απο 50000 ομως μη σε προβληματισει, ολες βαρανε!

ΑυτΙα!

:smokin: :wave2:
Όμορφη και με το ψηλό φτερό όπως την έχεις στην φωτό εδώ:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=70218
Αυτό το αγοράζεις κάπου έξω ή είναι μαμήσιο. Θέλει και κάποια μετατροπή για να μπει?
Και ναι και να κάνει τσαφ η τρόμπα, δεν σε αφήνει. Πολλοί έχουν και ένα σωληνάκι 10 εκατοστα και την ``προσπερνούν`` την τρόμπα, και τους φτάνει σπίτι τους.
Ηκαμπάνα δύσκολο να την καταλάβεις, μέσα στην λειτουργεία του κινητήρα. Σε κοροιδεύει, νομίζεις ότι είναι ο ήχος του κινητήρα. Εσύ αυτό πως το καταλάβενες.

harris_x
18/09/2012, 18:53
Μπακ φρομ δε παστ

Λοιπών έχουν περάσει 4 χρόνια νομίζω από την πρώτη ανάρτηση :)
Έτυχαν διάφορα στην ζωή μου, αλλά τον Μάιο του 2010 μπήκα στην παρέα του δίκυκλου (ή δίτροχου όπως αγαπάει κανείς)
Ευτυχώς η δυστυχώς δεν επέλεξα μια Αφρικάνα τρελή ναζιάρα , αλλά μια άλλη, κάπως πιο μεγάλη αλλά πιο νέα.

Γενικά καλός σας ξαναβρίσκω. Μπορεί να μην είμαι ενεργό μέλος, αλλά πάντα στις αναζητήσεις μου εδώ έρχομαι πρώτα :)


Θέλω κουράγια να σας πω τι πήρα, γιατί θα αρχίσει καραμούζα, και στα 39 μου είμαι αρκετά ευαίσθητος :smokin:

Τα μηνύματα από το συνημμένο και κάτω, εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130850)

dimitris73
13/12/2012, 22:38
Θα με βολέψει η Africa σε ταξίδια δικάβαλος και με μπαγκαζιέρες;Φυσικά εννοείται με ανατομική σέλα στη θέση της μαμίσιας...

harris_x
14/12/2012, 10:09
Θα με βολέψει η Africa σε ταξίδια δικάβαλος και με μπαγκαζιέρες;Φυσικά εννοείται με ανατομική σέλα στη θέση της μαμίσιας...
αν δε σε βολέψει το africa πάρε αυτοκίνητο ;)

sas
14/12/2012, 10:23
Αν μου επιτρεπετε επειδη εχω περασει τετοια φαση...κι αν δεν εχουμε περασει καλο ειναι να μη λεμε... φιλικα μιλαω!
Σιγουρα επιλογες υπαρχουν πολλες για το φιλο αλλα αν του αρεσει η Αφρικανα και τη γουσταρει τοσο...κι εγω αρχαριος ημουν οταν την πηρα στα 29 μου, απο παπι προερχομουν αλλα δε με προβληματισε πουθενα!
Φιλικη, ευκολη, "σταθερη στις αποφασεις της και στο τι θελει", γενικως μια απροβληματιστη συμβιωση!

Ψαξε και βρες μια καλη...κι οταν την παρεις και ασχοληθεις μαζι της δε θα σε προδωσει καθολου ευκολα παρα μονο αν εσυ δεν της εισαι αρκετος πια... οπως ενιωσα να γινεται σε μενα!

Για να μη μιλαω "περιεργα"...

εννοω πως οταν εφτασα στο σημειο να θελω περισσοτερα και την "απατησα" με μεγαλυτερη, ηταν γιατι εκεινη με ωριμασε και με εκανε ετσι, γι αυτο και δε στεναχωρηθηκε οταν της εφυγα! Εγω ημουν αυτος που στεναχωρηθηκε περισσοτερο απ τους δυο μας κι ας ημουν πλεον ερωτευμενος με τη καινουρια!

Το Transalp αν εισαι και στα κυβικα που φανταζομαι θα σου μοιαζει εντελως παπί!

Καλη επιλογη οτι κι αν αποφασισεις και καλως ηρθες!

:wave2:

Θα συμφωνήσω με το Κο ΧΙΟαφού έχω ακολουθήσει τα ίδια βήματα με εκείνον και έχω την ίδια γνώμη.

Να το πάρεις το κορίτσι!!

DimChios
14/12/2012, 10:52
Θα συμφωνήσω με το Κο ΧΙΟ

Εγω δε σ εβρισα νταξ? :smokin:

jhonny
14/12/2012, 23:54
Θα με βολέψει η Africa σε ταξίδια δικάβαλος και με μπαγκαζιέρες;Φυσικά εννοείται με ανατομική σέλα στη θέση της μαμίσιας...

276875
Για κοίτα βολεύεσαι;

dimitris73
15/12/2012, 18:48
276875
Για κοίτα βολεύεσαι;

Kαι την γυναίκα που θα την βάλω;:confused:

harris_x
15/12/2012, 18:54
[...]
Το αφρικα είναι πολύ άνετο μηχανάκι.
Μπορείς να κάνεις ταξιδάκια με άνεση και δικάβαλος.
Το κακό που έχει είναι οτι είναι παλιό.

Διάβασε το θέμα από την αρχή και αν δεν καλυφθείς, εδώ είμαστε.

MikeG
15/12/2012, 19:02
Kαι την γυναίκα που θα την βάλω;:confused:


Τι να τι κάνεις τη γυναίκα να τη πάρεις μαζί σου....;

divemaster77
15/12/2012, 21:06
Κινητήρας: Ο δικύλινδρος V κινητήρας των 742 κ.εκ. παράγει χαμηλή ισχύ 62 ίππων στις 7500 σ.α.λ. και 6,4 κιλά ροπής στις 6000 σ.α.λ., ονομαστικές τιμές. Η συμπεριφορά του είναι απόλυτα γραμμική, ο οδηγός θα ικανοποιηθεί περισσότερο από την άμεση απόκριση στο γκάζι, παρά από την αναζήτηση ιπποδύναμης-επιτάχυνσης.

Θέση οδήγησης: H σέλα είναι ψηλή. Σε πολύωρη οδήγηση μπορεί να κουράσει. Στο μπροστινό της μέρος είναι σχετικά λεπτή, κάτι που επιτρέπει σε οδηγούς με κανονικό ύψος να πατήσουν στο δρόμο και πάλι όχι με την επιθυμητή σιγουριά. Ο αναβάτης τοποθετείται ψηλά στη μοτοσυκλέτα, αποκτώντας άριστη εποπτεία του δρόμου. Τα χέρια είναι ανοικτά στο πλατύ τιμόνι. Η ουδέτερη θέση οδήγησης είναι και μέσα αλλά κυρίως πάνω από τη μηχανή.

Το πλάτος κι ο όγκος της μηχανής είναι στα πλαίσια της κατηγορίας μοντέρνα on-off 1000 κυβικών . Το βάρος φαίνεται μεγάλο, 210 κιλά στεγνό και το κέντρο βάρους ψηλό. Γενικά έχει πιο βαριά αίσθηση από τους περισσότερους σύγχρονους εκπροσώπους των 1000 κ.εκ. Οι τροχοί έχουν διαστάσεις 90-90-21 μπροστά και 140-80-17 πίσω.

Στο δρόμο: H ανάρτηση είναι μαλακή. Το τιμόνι κόβει πάρα πολύ επιτυγχάνοντας εξαιρετικά μικρές ακτίνες στροφής. Αυτό είναι μεγάλο πλεονέκτημα είτε στην κυκλοφοριακή συμφόρηση της πόλης, είτε στις μανούβρες για το παρκάρισμα, είτε στις εξερευνήσεις εκτός δρόμου, λέμε τώρα. Η νωχελική απόδοση του κινητήρα αποτελεί άλλο ένα πλεονέκτημα για μετακινήσεις χωρίς άγχος στην πόλη.
Σε γενικές γραμμές, η μοτοσυκλέτα δεν θα προβληματίσει στην κίνηση της πόλης, τον οδηγό εκείνο που ξέρει τι να περιμένει από την κατηγορία. Η αυξημένη ευελιξία αντισταθμίζει τις περισσότερες φορές το αυξημένο βάρος της μηχανής. Στη διαδικασία της διήθησης το τιμόνι περνά πάνω από τους καθρέπτες των αυτοκινήτων αλλά είναι στο ίδιο ύψος με τους καθρέπτες των SUV. Σε σύγκριση με τα σημερινά δεδομένα η άνεση που παρέχεται στον αναβάτη είναι λίγο μικρότερη από το αναμενόμενο. Αρκετές ατέλειες των δρόμων είτε μικρές είτε μεγάλες βρίσκουν τελικά το δρόμο τους προς τον αναβάτη.

Σε επαρχιακούς δρόμους χαμηλής πρόσφυσης η ευελιξία του Africa Twin είναι εντυπωσιακή, ακόμη και σε κλειστό στροφιλίκι. Ο αναβάτης αφήνεται ανεπηρέαστος από τη μηχανή να απολαύσει την όποια διαδρομή. Το κράτημα είναι ουδέτερο, η λειτουργία του κινητήρα χαλαρή. Οι ατέλειες του δρόμου γίνονται πολλές φορές αισθητές.
Όταν ανέβει ο ρυθμός, η πληροφόρηση που φτάνει στον οδηγό είναι ολοένα και μικρότερη. Η εμπιστοσύνη και η πληροφόρηση που νοιώθει ο οδηγός μειώνεται, όσο περισσότερο πιέζει. Στην πολύ γρήγορη είσοδο στη στροφή το μπροστινό τείνει να ανοίξει την τροχιά του. Η άνετη θέση οδήγησης δεν επιτρέπει πιο σωστή φόρτιση του μπροστινού. Ο πίσω τροχός είναι σταθερός σε όλη τη διάρκεια της στροφής.

Σε επαρχιακούς δρόμους με υψηλό συντελεστή τριβής, η ευελιξία για άλλη μια φορά εντυπωσιάζει. Προσφέρει μεγάλη άνεση και υψηλή ποιότητα κύλισης σε ρυθμό έως και σβέλτο. Σε γρήγορο ρυθμό, η πληροφόρηση στον οδηγό μειώνεται σταδιακά. Ο μπροστινός τροχός ελαφρώνει και φαίνεται πολλές φορές έτοιμος να υποστρέψει. Γενικά τα όρια της μηχανής είναι δυσδιάκριτα, παρατηρείται μια υστέρηση σε σχέση με τους σύγχρονους εκπροσώπους της κατηγορίας σε αυτόν το τομέα. H δύναμη του κινητήρα εξαντλείται πολλές φορές σε τέτοια οδήγηση.
Στον ανοικτό δρόμο η προστασία από τον αέρα είναι καλή στον κορμό και κράνος, λίγος αέρας φτάνει στους ώμους του οδηγού. Το πάτημα της μηχανής είναι σίγουρο, αν και η ταχύτητα που κινείται η μοτοσυκλέτα γίνεται αισθητή. Ο κινητήρας με την χαμηλή του απόδοση θα επιβάλει ταχύτητες ταξιδίου έως και 160 χ.α.ω. αφού σε αυτά τα χιλιόμετρα οι στροφές είναι αισθητά αυξημένες.

Σε χωματόδρομο η μηχανή κινείται άνετα, ιδίως αν λάβει κάποιος υπόψη του τις διαστάσεις και το βάρος της. Αυτά ωστόσο θα αποτελέσουν και το μειονέκτημα της. Αν γείρει δεν κρατιέται εύκολα.
Συμπερασματικά το κράτημα θεωρείται καλό σε ρυθμό έως και σβέλτο, ή απλά ικανοποιητικό σε γρήγορο ρυθμό για τα σημερινά δεδομένα.
Τα φρένα ακριβώς λόγω των επεμβάσεων που έχουν γίνει, δίνουν μια ιδιόμορφη συμπεριφορά στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα. Δεν μπορούν λοιπόν να εξαχθούν γενικά συμπεράσματα για το φρενάρισμα του Africa Twin.
Τα δύο μπροστινά δισκόφρενα είναι δυνατά, με μέτρια αίσθηση και χωρίς αρχικό δάγκωμα. Το πίσω δισκόφρενο είναι πολύ δυνατό με καλή αίσθηση. Σε μέτρια ποιότητα ασφάλτου με ζεστά λάστιχα και τον οδηγό μόνο, έπρεπε να καταβληθεί προσπάθεια για να μην μπλοκάρει ο πίσω τροχός σε μέτριο φρενάρισμα.

Άλλα σχόλια: Η τελευταία μεγάλη μετατροπή του μοντέλου που περιελάμβανε αλλαγές σε σκελετό, κινητήρα κτλ έγινε το 1993, 17 χρόνια πριν. Έχει γράψει τη δική της σελίδα στο βιβλίο Ιστορία της Μοτοσυκλέτας. Ωστόσο θα ήταν υπερβολή να περιμένει κάποιος ότι το Africa Twin είναι πραγματικά ανταγωνιστικό σήμερα.
Η μηχανή στέκει επάξια για τη βασική χρήση στην κατηγορία της, αποπνέοντας ένα μοναδικό αέρα ποιότητας και χαρακτήρα που την έκαναν φημισμένη στην εποχή της. Της προηγούμενης γενιάς μοτοσυκλετών.

dimitris73
18/12/2012, 12:18
Το αφρικα είναι πολύ άνετο μηχανάκι.
Μπορείς να κάνεις ταξιδάκια με άνεση και δικάβαλος.
Το κακό που έχει είναι οτι είναι παλιό.

Διάβασε το θέμα από την αρχή και αν δεν καλυφθείς, εδώ είμαστε.

Eυχαριστώ για τις απαντήσεις. Αλλά αν είναι παλιό, τι άλλο της ίδιας κατηγορίας κυβικών και χαρακτήρα (on-off) μπορώ να κοιτάξω από πιο σύγχρονα μοντέλα;

jokey66
18/12/2012, 12:47
Κάνω ελεύθερο κάμπινγκ
Κουβαλάω γυναίκα,τραπέζια, καρέκλες, αιώρες, τσεκούρια, φτυάρια, ρούχα ,φαγητά, εργαλεία,τσίπουρα, κατσαρολικά ,φαγητά.
Έχω σπρώξει και γουρούνα linhai 260
http://www.agri-moto.com/Pages/Quads_and_ATVs/Linhai/atv_rustler_260_2x4.htm
300kg +οδηγό και υγρά
Ποτέ δεν αγχώθηκα μηχανολογικά
Να τρέξω δεν με ενδιαφέρει
Άνετο στην οδήγηση
Καλή ποιότητα κατασκευής
τα κάνει όλα( μπορεί να τα κάνει μέτρια αλλά οι οδηγικές μου απαιτήσεις είναι στα όριά της)
αρέσει και στην γυναίκα
μήπως να το πουλήσω να ξαναπάρω africa?:D

Africaptan
27/12/2012, 15:05
Κάνω ελεύθερο κάμπινγκ
Κουβαλάω γυναίκα,τραπέζια, καρέκλες, αιώρες, τσεκούρια, φτυάρια, ρούχα ,φαγητά, εργαλεία,τσίπουρα, κατσαρολικά ,φαγητά.
Έχω σπρώξει και γουρούνα linhai 260
http://www.agri-moto.com/Pages/Quads_and_ATVs/Linhai/atv_rustler_260_2x4.htm
300kg +οδηγό και υγρά
Ποτέ δεν αγχώθηκα μηχανολογικά
Να τρέξω δεν με ενδιαφέρει
Άνετο στην οδήγηση
Καλή ποιότητα κατασκευής
τα κάνει όλα( μπορεί να τα κάνει μέτρια αλλά οι οδηγικές μου απαιτήσεις είναι στα όριά της)
αρέσει και στην γυναίκα
μήπως να το πουλήσω να ξαναπάρω africa?:D


Εγω αυτο εκανα............................

siraxanz
29/12/2012, 19:22
Να την πάρεις