PDA

View Full Version : υπερθέρμανση f650GS 2spark



jannisb
18/05/2008, 20:07
Καλησπέρα σας,
έχω ένα f650 gs 2 spark τελος 2004 το αγόρασα όταν πρωτοβγηκε με διπλο μπουζι.
έχω κάνει περιπου 63.000χλμ.
απο τις 55.000χλμ και μετά μου κάνει το εξής.
τα καπάκια του ψευτοντεπόζιτου ζεσταίνονται πάρα πολύ.
Όταν λέω παρα πολυ εννοώ ότι τα επιπεδα αυτά δεν τα εφτανε παλιά
ουτε με καύσωνα μέσα στην πόλη.
Το πήγα στον Παναγιωτόπουλο στις 60.000 για servis και του το είπα.
Το κοιταξε εκτενεστερα το θεμα απο ότι μου είπε.την είχα ολη μερα μέσα την μηχανη
μαζι με το σερβις των 10.000.
Δεν βρήκε τιποτα όμως απο ότι μου είπε.
Και όντως η μηχανή για κάποια χιλιόμετρα πηγαινε καλα και μετα άρχισε σταδιακά
να κάνει το ίδιο.
τωρα μετα απο 3.000 χλμ απο το τελευταιο σερβις έκανα μια αποσταση 25 χλμ και όταν έφτασα η μηχανη ήταν πολυ ζεστή.
Όταν το κάνει αυτό αλλάζει ο θορυβος της μηχανής σαν να ξεκινάω στο φανάρι με 2η ισως και 3η.και κάποιες φορές νιώθω να ζεσταίνομαι και κάτω απο την σέλα!
Είναι να τρελενεσαι! και να πεις οτι το παω για σερβις οπου να ναι.ο αντωνης είναι θεός!
Αυτό που παρατήρησα είναι ότι βρήκα μια σταγόνα λαδιού κάτω χαμηλα στην ποδιά
εκει που είναι η τάπα για να αλλάξεις τα λάδια.
δεν είχα την ευκαιρία να κοιτάξω την στάθμη γιατι την ώρα που έφτασα σπίτι ακούμπησα την τάπα στο αριστερό πάνω καπάκι και κόντεψα να καώ!
Επίσης να σας πώ ότι έιχα ενα πρόβλημα με την αντλια του νερού.
Είχαν σπάσει κατι γραναζάκια απο ότι μου είπε ο Αντώνης και μου τα άλλαξε.
Αναγκαστηκα όμως να οδηγήσω 30χλμ για να την παω στο συνεργείο με το λαμπάκι των λαδιών αναμένο.
Λέτε να δημιουργήθηκε τιποτα σοβαρο;

MikeG
18/05/2008, 20:14
Το πρώτο πράγμα που μου ερχόταν στο μυαλό από αυτό που διάβαζα ήταν η αντλία νερού, αλλά όπως λες την άλλαξες.
Όταν είχες το πρόβλημα αυτό σίγουρα άναβε το λαμπάκι λαδιών ή μήπως της θερμοκρασίας?
Το βεντιλατέρ σου παίρνει μπροστά? Είναι ρυθμισμένο να ξεκινάει στη σωστή θερμοκρασία?
Γενικά κάποια 650GS έχουν ένα θέμα με τη φλάντζα κεφαλής. Σου έχει πετάξει ποτέ τα νερά?
Επίσης έλεγξε αν τα κολάρα την ώρα που ζεσταίνεται η μηχανή φουσκώνουν αρκετά.
Λογικά βέβαια θα τα τσεκάρισαν όλα αυτά στο Παναγωτόπουλο, αλλά δε χάνεις κάτι αν τα παρατηρήσεις & εσύ.
Τέλος έλεγξε το παραφλού σου.

:wave2:

jannisb
18/05/2008, 20:29
Καταρχήν σε ευχαριστώ για την απαντηση σου!
την αντλία την επισκεύασε δεν την άλλαξε.
έχεις δίκιο το λαμπάκι της θερμοκρασίας ήταν.
το βεντιλατερ παίρνει μπροστά.
μαλιστα αυτες τις μέρες δουλευει πιο πολυ απο οτι συνηθως.
τωρα για την ρυθμιση θερμοκρασίας δεν ξέρω.πως μπορω να το δω.
μπορώ να δω την φλάντζα κεφαλής;
αν έχει προβλημα τι λυπητερη να περιμένω;
τα νερά δεν τα έχει πετάξει όχι.
πέρα απο μια φόρα καινούργια ακόμα που ήταν ελατωματική η τάπα πανω στο ψυγειο όπου
έχασε περιπου 100-150ml
αν δω οτι φουσκώνουν τα κολάρα τι σημαίνει αυτό;





Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Το πρώτο πράγμα που μου ερχόταν στο μυαλό από αυτό που διάβαζα ήταν η αντλία νερού, αλλά όπως λες την άλλαξες.
Όταν είχες το πρόβλημα αυτό σίγουρα άναβε το λαμπάκι λαδιών ή μήπως της θερμοκρασίας?
Το βεντιλατέρ σου παίρνει μπροστά? Είναι ρυθμισμένο να ξεκινάει στη σωστή θερμοκρασία?
Γενικά κάποια 650GS έχουν ένα θέμα με τη φλάντζα κεφαλής. Σου έχει πετάξει ποτέ τα νερά?
Επίσης έλεγξε αν τα κολάρα την ώρα που ζεσταίνεται η μηχανή φουσκώνουν αρκετά.
Λογικά βέβαια θα τα τσεκάρισαν όλα αυτά στο Παναγωτόπουλο, αλλά δε χάνεις κάτι αν τα παρατηρήσεις & εσύ.
Τέλος έλεγξε το παραφλού σου.

:wave2:

MikeG
18/05/2008, 20:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από jannisb
Καταρχήν σε ευχαριστώ για την απαντηση σου!
την αντλία την επισκεύασε δεν την άλλαξε.
έχεις δίκιο το λαμπάκι της θερμοκρασίας ήταν.
το βεντιλατερ παίρνει μπροστά.
μαλιστα αυτες τις μέρες δουλευει πιο πολυ απο οτι συνηθως.
τωρα για την ρυθμιση θερμοκρασίας δεν ξέρω.πως μπορω να το δω.
μπορώ να δω την φλάντζα κεφαλής;
αν έχει προβλημα τι λυπητερη να περιμένω;
τα νερά δεν τα έχει πετάξει όχι.
πέρα απο μια φόρα καινούργια ακόμα που ήταν ελατωματική η τάπα πανω στο ψυγειο όπου
έχασε περιπου 100-150ml
αν δω οτι φουσκώνουν τα κολάρα τι σημαίνει αυτό;



Όσον αφορά τη ρύθμιση της θερμοκρασίας μόνο με διαγνωστικό μπορεί να γίνει.
Αν αρχίσουμε να συζητάμε για φλάντζα κεφαλής τότε θα πρέπει να σου πετάει τα νερά πολύ συχνά & να σου ανάβει λαμπάκι θερμοκρασίας πολύ εύκολα. Τότε μόνο θα αρχίσουμε να κοιτάμε τη φλάντζα. Οπότε προς το παρόν την αφήνουμε στην άκρη. Μήπως δεν δουλεύει σωστά η αντλία νερού?
Αν τα κολάρα φουσκώνουν τότε υπάρχει πρόβλημα θερμοκρασίας.
Αν δουλεύει το βεντιλατέρ, τότε κοιτάμε την αντλία, αν δουλεύει η αντλία τότε μάλλον είναι η φλάντζα κεφαλής. Γενικά να τσεκάρεις αν σου ανάβει το λαμπάκι θερμοκρασίας.
Επίσης θα μπορούσες να αλλάξεις το παραφλού σου με άλλο για μεγαλύτερες θερμοκρασίες πιο πηχτό.


:wave2:

jannisb
18/05/2008, 20:41
αυτό με το παραφλού είναι μια καλη ιδέα.
όμως αυτό είναι κάτι που δεν το έκανε.
και δεν έχω αλλάξει τις συνηθειες...
αξιοσημείωτο ότι συμβαίνει και στην αττική οδό που δεν θα έπρεπε...
Μάλλον για την αντλία μιλάμε.
Πάλι θα το δώσω το διακοσάρι.....
κάνει 80 ευρω η αντλια απο ότι ξέρω βάλε και τα εργατικά...

jannisb
25/01/2009, 21:29
Εχοντας κανει service πριν απο κανενα μηνα και εχοντας παει στο συνεργειο για μικροπροβλημα 2 μερες πριν το συμβαν επαθα το εξης:
παλι τα ιδια.
αναβει το λαμπακι της θερμοκρασιας και αντιλαμβανομαι οτι απο την αντλια εχουν τρεξει υγρα
του ψυγειου και εχουν πεσει στην εξατμιση.
Η εξατμιση εχει το γνωστο απσρο χρωμα απο τα καμμενα υγρα αυτα ...
και λεω εγω τωρα.πριν 8 μηνες το εφτιαξα.παλι τα ιδια;
δεν εχω κανει 500χλμ απο το τελευταιο service.
αμεσως μετα τα πραγματα ηταν περιεργα γιατι δεν πηγαινε η μηχανη .
εφτανε 140χλμ το πολυ.
το γκαζι ηταν πιο αργο απο οτι συνηθως.
ειχε αρχισει να κοβεται η ντιζα του γκαζιου και τελικα με αφησε.
το πηγα συνεργειο και μετα απο μερικες μερες εγινε αυτο με την θερμοκρασια.
τα υγρα που ειδα να εχουν λερωσει το κατο μερος της μηχανης και της
εξατμισης δεν ειναι ολα φρεσκα.
απλα τωρα εφτασε το σημειο και αναψε το λαμπακι και το ειδα.
σημειωστε οτι απο το συμβαν πριν 8 μηνες με την αντλια και μετα ,η μηχανη ζεσταινεται κυριως δεξια στο ντεποζιτο πραγμα που δεν το ειχε κανει ουτε καν το καλοκαιρι σε τετοιο βαθμο αλλα φετος το εκανε και το χειμωνα.
και θελω να ρωτησω.
εχω αδικο να νιωθω δυσαρεστιμενος με το συνεργειο;
δεν επρεπει να τα κοιταξουν ολα αυτα;
μηπως δεν επρεπε να ειχα επισκευασει την αντλια αλλα να την ειχα αλλαξει;
το ιστορικο ειναι οτι την μια ειχαν προβλημα οι φλατζες και την αλλη κατι γραναζια...
αυτο που με ανυσηχει πιο πολυ...ειναι οτι δεξια στο καπακι του κινητιρα κοντα στις βιδες...
βρισκω κατι κυλιδες σαν να ειναι απο κολαι.
πιστευω οτι ειναι χρωμα που απο την πολυ ζεστη γινεται σταγονα...
δεν ξερω τι να κανω..
δεν την εχω παει ακομα συνεργειο λογο προβληματος χρονου

falcon20
25/01/2009, 22:23
εχω το ιδιο προβλημα ,εδω και λιγες μερες.Η μηχανη εχει κανει μικρο σερβις στον Παναγιωτοπουλο πριν 2 εβδομαδες,εκτοτε (χωρις απαραιτητα να υπαρχει συσχετιση με το σερβις) τα συμπτωματα ειναι αδυναμια να κρατησει ρελαντι,σβησιματα,,μειωμενη αποδοση κινητηρα ,τραχεια λειτουργια ,και υπερβολικη θερμοτητα,πανω απο τα συνηθισμενα..σκεφτομαι να δοκιμασω κανα αλλο σερβις οπως motogenesis, η αν εχετε καναν αλλον να προτεινετε που θα αφιερωσει χρονο να βρει το προβλημα,παρεπιπτοντως γνωριζει κανεις εναν η 100οκτανιων βενζινη στον rotax μπορει να δημιουργησει τετοιου ειδους και τετοιας σοβαροτητας προβληματα,εστω και με ενα μονο γεμισμα ?

reinmeister
25/01/2009, 23:11
τωρα εγω θα σας την πω λιγακι μια και τα θελετε ολα στο χερι...bmwδακηδες καλομαθημενοι...:mad:

SEAAAAARCHHHHH λεμε...μαμω το internet μου μεσα...:D

http://faq.f650.com/FAQs/Overheating_FAQ.htm

http://faq.f650.com/FAQs/ServiceBulletinsFAQ.htm

βγαλτε τα ματια σας στα παραπανω κι αν δεν βρειτε ακρη εδω ειμαστε...:wave2:

jannisb
25/01/2009, 23:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από falcon20
εχω το ιδιο προβλημα ,εδω και λιγες μερες.Η μηχανη εχει κανει μικρο σερβις στον Παναγιωτοπουλο πριν 2 εβδομαδες,εκτοτε (χωρις απαραιτητα να υπαρχει συσχετιση με το σερβις) τα συμπτωματα ειναι αδυναμια να κρατησει ρελαντι,σβησιματα,,μειωμενη αποδοση κινητηρα ,τραχεια λειτουργια ,και υπερβολικη θερμοτητα,πανω απο τα συνηθισμενα..σκεφτομαι να δοκιμασω κανα αλλο σερβις οπως motogenesis, η αν εχετε καναν αλλον να προτεινετε που θα αφιερωσει χρονο να βρει το προβλημα,παρεπιπτοντως γνωριζει κανεις εναν η 100οκτανιων βενζινη στον rotax μπορει να δημιουργησει τετοιου ειδους και τετοιας σοβαροτητας προβληματα,εστω και με ενα μονο γεμισμα ?

εμενα μου εχουν πει να μην βαζω 100αρα γιατι ο εγκεφαλος παρακολουθει τον κινητητα ο οποιος συμπεριφερεται αλλιος και χαλαει το μιγμα αερα/βενζινης γνωστο ως λ.
αυτα...
γιατι λες να αφιερωσει χρονο; ο παναγιωτοπουλος δεν αφιερωνει;
εγκυκλοπεδικα ρωταω να μαθω κι εγω..
εχω την εντυπωση οτι οταν εχει πολυ δουλεια κανει συνοπτικα σερβις.
οχι οτι ειναι εντολη του αφεντικου...
εχω δει πολλους καινουργιους τελευταια η κανω λαθος;
ο αντωνης ειναι πρωτος μαστορας...αλλα τα πιτσιρικια....δεν ξερω μηπως δεν μας δινουν τοσο πολυ σημασια...

GiannisBlessed
25/01/2009, 23:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Επίσης θα μπορούσες να αλλάξεις το παραφλού σου με άλλο για μεγαλύτερες θερμοκρασίες πιο πηχτό.


:wave2:
Συγνωμη παιδια που μπορω να βρω τετοιο?εχει στα βενζιναδικα?καποια μαρκα?ευχαριστω εκ των προτερων..,:)

jannisb
25/01/2009, 23:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
Συγνωμη παιδια που μπορω να βρω τετοιο?εχει στα βενζιναδικα?καποια μαρκα?ευχαριστω εκ των προτερων..,:)

σε ερωτηση μου γι αυτο το θεμα ο παναγιωτοπουλος μου ειπε οτι υπαρχει μονο ενα ειδος παραφλου για την συγκεκριμενη μηχανη...

GiannisBlessed
25/01/2009, 23:43
κατι εχω ακουσει οτι τα υγρα ψυξης ειναι σαν τα λαδια...δεν βαζεις οτι να'ναι...αν ξερει καποιος......:(

jannisb
25/01/2009, 23:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
τωρα εγω θα σας την πω λιγακι μια και τα θελετε ολα στο χερι...bmwδακηδες καλομαθημενοι...:mad:

SEAAAAARCHHHHH λεμε...μαμω το internet μου μεσα...:D

http://faq.f650.com/FAQs/Overheating_FAQ.htm

http://faq.f650.com/FAQs/ServiceBulletinsFAQ.htm

βγαλτε τα ματια σας στα παραπανω κι αν δεν βρειτε ακρη εδω ειμαστε...:wave2:

δυστηχως φιλε μου τα ξερω αυτα που γραφουν και τα εχω πληρωσει ηδη.
κανενα νεο ψαχνω....

falcon20
26/01/2009, 09:20
ο Παναγιωτοπουλος κατα κοινη ομολογια ειναι ο πιο σωστος και ο πιο ευσυνειδητος στην αγορα,πραγμα που διαπιστωσα και ο ιδιος,ετσι εξηγειται και ο φορτος εργασιας του...παντως η 100αρα βενζινη πραγαματι δεν ειναι για τα μηχανακια μας,λογω χαρτογραφησης,εμενα μου βγηκε ο λ εκτος,και αντε να δουμε αν επανελθει μετα απο μερικα γεμισματα,αλλιως αλλαγη......το αναφερω διοτι η υπερθερμανση ηταν ενα απο τα συμπτωματα ..

DrBig
26/01/2009, 11:10
δεν χανεις τιποτα να ριξεις μια ματια στα μπουζι. Αν ειναι πολυ ασπρα, για καποιο λογο το μειγμα ειναι πολυ φτωχο με αποτελεσμα να ζεσταινεται υπερβολικα η μηχανη.

jannisb
17/04/2009, 19:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από falcon20
ο Παναγιωτοπουλος κατα κοινη ομολογια ειναι ο πιο σωστος και ο πιο ευσυνειδητος στην αγορα,πραγμα που διαπιστωσα και ο ιδιος,ετσι εξηγειται και ο φορτος εργασιας του...παντως η 100αρα βενζινη πραγαματι δεν ειναι για τα μηχανακια μας,λογω χαρτογραφησης,εμενα μου βγηκε ο λ εκτος,και αντε να δουμε αν επανελθει μετα απο μερικα γεμισματα,αλλιως αλλαγη......το αναφερω διοτι η υπερθερμανση ηταν ενα απο τα συμπτωματα ..

αν δεν επανέλθει αλλαγή;
δηλαδή τι θα αλλάξεις;
εγω νομιζα οτι το λ είναι θεμα ρυθμισεων απο τον εγκεφαλο.....