PDA

View Full Version : περί χρήσης fazer



ksns
29/05/2008, 13:55
δεν έχω σχέση με yamaha. Δεν έχω καβαλήσει ποτέ. Άλλα μετά απο πολλές φόλες στη bmw το σκέφτομαι μετά απο προτροπή φίλου.
Μου αρέσει το fazer (και το tdm άλλα δεν θα το πάρω λόγω παλαιότητας και επιδόσεων). Οι ανάγκες μου ειναι οι εξής: Πολλά χλμ. στη πόλη, μερικά ταξίδια και χώμα το καλοκαίρι στις διακοπές. Κάνει το fazer για μένα; Μάλλον όχι εαν επιμένω στο χώμα το καλοκαίρι ε;

xampos
29/05/2008, 16:13
κανει δεν κανει εσυ να το ΠΑΡΕΙΣ

αν μιλαμε για το 1000 φυσικα !!!!!!:D

gdevelek
29/05/2008, 21:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από ksns

Μου αρέσει το fazer (και το tdm άλλα δεν θα το πάρω λόγω παλαιότητας και επιδόσεων).

πιστεύεις πως το ΤΔΜ έχει πρόβλημα επιδόσεων ως προς το φέιζερ το 600άρι, σε χρήση σαν αυτή πυο θες να κάνεις;

τα έχεις οδηγήσει και τα δύο;

Themis_81
29/05/2008, 21:55
Καλο θα ηταν να ρωτησεις και στο fazerclub.gr ...
Τουλαχιστον θα σου πουν τα παντα για τα fazer:beer:

mixalakis
30/05/2008, 00:10
Για ποιό fazer λες;

Αν σε ενδιαφέρει το 600, τότε ο μόνος λόγος να το προτιμήσεις σε σχέση με το tdm είναι το κόστος, γιατί κατά τα άλλα το tdm ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σου.

Το χιλιάρι έχει πολύ καλές επιδόσεις φυσικά και δεν παρουσιάζει την ενοχλητική έλλειψη ροπής στις μεσαίες του 600σαριού, αλλά δεν έχει την πρακτικότητα του tdm.

Κατανοώ πλήρως τους δισταγμούς σου στο θέμα της παλαιότητας, αλλά τα fazer δεν είναι για χώμα ούτε για αστείο.

zephyr1
30/05/2008, 00:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από ksns
Άλλα μετά απο πολλές φόλες στη bmw

Αυτο δεν το δε κανενας μπεμπεδακιας ??:look:


Tdm 900 :a013:

Panos82gr
08/07/2008, 11:15
Δες μια και το CBF 600 SA , ειναι πιο γλυκο για τους γερμανικο-φιλους (εχει σχεδιαστει στη γερμανια απο τη honda)
Πεζει να σε βολέψει πιο πολυ απο αυτα τα 2 γιατι ειναι κατι αναμεσα τους.

Road67
08/07/2008, 13:02
Μην παρεις το fazer. Κατ' αρχην υποστρεφει κατι που δε βοηθαει στις ενδοαστικες μετακινησεις. Δευτερον, δεν ειναι μηχανακι για χωμα. Εγω αν ειχα τις αναγκες σου θα επαιρνα το TDM. Και ποιος σου ειπε οτι δεν εχει επιδοσεις;;; Επειτα κανε μια βολτα το TDM και μια προσωπικη συμβουλη πηγαινε και μια βολτα το V Strom.

byron
08/07/2008, 13:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Μην παρεις το fazer. Κατ' αρχην υποστρεφει κατι που δε βοηθαει στις ενδοαστικες μετακινησεις.


Πετάς κάτι ωραία μερικές φορές :wacko:

sniper
08/07/2008, 13:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Μην παρεις το fazer. Κατ' αρχην υποστρεφει κατι που δε βοηθαει στις ενδοαστικες μετακινησεις. Δευτερον, δεν ειναι μηχανακι για χωμα. Εγω αν ειχα τις αναγκες σου θα επαιρνα το TDM. Και ποιος σου ειπε οτι δεν εχει επιδοσεις;;; Επειτα κανε μια βολτα το TDM και μια προσωπικη συμβουλη πηγαινε και μια βολτα το V Strom.

Αν σηκώσει το μπροστά πτερύγιο στην μύτη θα του δώσει down force drag.... And may the force be with us....

Road67
08/07/2008, 13:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Πετάς κάτι ωραία μερικές φορές :wacko:

Πρωτον, δε με ξερεις ωστε ν' αφηνεις αιχμες οτι μιλαω αστηρικτα. Δευτερον, υστερα απο χιλιαδες επι χιλιαδες χιλιομετρων επετρεψε μου να ξερω το fazer του 06 καλυτερα απο 'σενα. Οκ;;;

sniper
08/07/2008, 13:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Πρωτον, δε με ξερεις. Δευτερον, υστερα απο χιλιαδες επι χιλιαδες χιλιομετρων επετρεψε μου να ξερω το fazer του 06 καλυτερα απο 'σενα. Οκ;;;

Αυτό με το TDM και το χώμα δεν κατάλαβα.... αν θες να με βοηθήσεις λιγάκι....

byron
08/07/2008, 13:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Πρωτον, δε με ξερεις. Δευτερον, υστερα απο χιλιαδες επι χιλιαδες χιλιομετρων επετρεψε μου να ξερω το fazer του 06 καλυτερα απο 'σενα. Οκ;;;

1ο. Δεν χρειάζεται να σε μάθω.
2ο. Αν θεωρείς ότι η εμπειρία χιλιάδων χιλιομέτρων σου επιτρέπει να λες ότι η υποστροφή δεν βοηθάει στις ενδοαστικές μετακινήσεις, μπορώ να σου πω ότι δεν έχεις ιδέα γιατί μιλάς.

Road67
08/07/2008, 13:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αυτό με το TDM και το χώμα δεν κατάλαβα.... αν θες να με βοηθήσεις λιγάκι.... Τι δεν καταλαβες; Γιατι ουτε εγω καταλαβα τι δεν καταλαβες. Παντως οταν αναφερομαι σε επιδοσεις δεν το συγκρινω με καποιο αλλο μοντελο, αλλα γενικα ως μηχανακι και πιο ειδικα με την κατηγορια του.

catmaster
08/07/2008, 13:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αυτό με το TDM και το χώμα δεν κατάλαβα.... αν θες να με βοηθήσεις λιγάκι....

+ μπόλικα με σούζα ...



κι εγώ έχω καιρό να δώ TDM σε σπαστήρι να περνάει αέρα ....

:rolleyes:

dirtbird
08/07/2008, 13:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
+ μπόλικα με σούζα ...



κι εγώ έχω καιρό να δώ TDM σε σπαστήρι να περνάει αέρα ....

:rolleyes:

ΧΧ έχεις δει φιλαράκι?

Όλα ίσωμα τα κάνει.....

















































:bigcry: :bigcry: :bigcry:

taxydromos
08/07/2008, 13:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από ksns
δεν έχω σχέση με yamaha. Δεν έχω καβαλήσει ποτέ. Άλλα μετά απο πολλές φόλες στη bmw το σκέφτομαι μετά απο προτροπή φίλου.
Μου αρέσει το fazer (και το tdm άλλα δεν θα το πάρω λόγω παλαιότητας και επιδόσεων). Οι ανάγκες μου ειναι οι εξής: Πολλά χλμ. στη πόλη, μερικά ταξίδια και χώμα το καλοκαίρι στις διακοπές. Κάνει το fazer για μένα; Μάλλον όχι εαν επιμένω στο χώμα το καλοκαίρι ε;

παρε κτμ

Road67
08/07/2008, 13:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
1ο. Δεν χρειάζεται να σε μάθω.
2ο. Αν θεωρείς ότι η εμπειρία χιλιάδων χιλιομέτρων σου επιτρέπει να λες ότι η υποστροφή δεν βοηθάει στις ενδοαστικές μετακινήσεις, μπορώ να σου πω ότι δεν έχεις ιδέα γιατί μιλάς.

Οποτε καποιος ρωταει κατι για καποιο μηχανακι απανταω με το σκεπτικο οτι μιλαω σε απειρο, οχι απαραιτητα με τις μηχανες αλλα με την κατηγορια. Οταν για παραδειγμα [ειναι μονο ενα παραδειγμα τιποτα παραπανω] εχεις συνηθισει να κινεισαι εντος πολης με το ΧΤ που ροπιαζει απο σχετικα χαμηλα, ενα μηχανακι το οποιο στις χαμηλες δε θα το ελεγες ταφο αλλα ησυχο ως και ''βαρυ'' το οποιο προσεξε τι θα πω πριν διαφωνησεις και παλι. Αν δεν εισαι υποψιασμενος και με την προσοχη παντα εκει [και πιστεψε με παρα πολλοι θελουν ενα μηχανακι που να μπορουν να ξεχνιουνται κιολας και να σκεφτουν κατι αλλο προς στιγμην] το μηχανακι δινει την εντυπωση πως μπορει να σε ριξει και μιλαω παντα για το 06 και οχι για το s2, ουτε φυσικα γι αυτο με τους 78 ιππους που ειναι παντελως αδιαφορο.

Και δευτερον, χρειαζεται να με μαθεις γιατι ειμαι πολυ καλο παιδι :a08: :a54: :a54:

golis
08/07/2008, 13:34
Πάρε το ΤΡΑΝΣφόρμερ το TENERE 660z,
που και Yamaha είναι και χώμα πάει :D και στα περιοδικά το βγάζουν σούπερ ουάου.
Άσε και το άλλο, είναι και κουκλί πανάθεμα το.

byron
08/07/2008, 13:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Οποτε καποιος ρωταει κατι για καποιο μηχανακι απανταω με το σκεπτικο οτι μιλαω σε απειρο, οχι απαραιτητα με τις μηχανες αλλα με την κατηγορια. Οταν για παραδειγμα [ειναι μονο ενα παραδειγμα τιποτα παραπανω] εχεις συνηθισει να κινεισαι εντος πολης με το ΧΤ που ροπιαζει απο σχετικα χαμηλα, ενα μηχανακι το οποιο στις χαμηλες δε θα το ελεγες ταφο αλλα ησυχο ως και ''βαρυ'' το οποιο προσεξε τι θα πω πριν διαφωνησεις και παλι. Αν δεν εισαι υποψιασμενος και με την προσοχη παντα εκει [και πιστεψε με παρα πολλοι θελουν ενα μηχανακι που να μπορουν να ξεχνιουνται κιολας και να σκεφτουν κατι αλλο προς στιγμην] το μηχανακι δινει την εντυπωση πως μπορει να σε ριξει και μιλαω παντα για το 06 και οχι για το s2, ουτε φυσικα γι αυτο με τους 78 ιππους που ειναι παντελως αδιαφορο.

Καλά κάνεις και απαντάς και η γνώμη σου έχει περισσότερη βαρύτητα ως κάτοχου fazer. Το θέμα είναι ότι η έννοια «υποστροφή», χρησιμοποιείται σε άλλες περιγραφές που έχουν να κάνουν με χαρακτηριστικά γεωμετρίας και οδικής συμπεριφοράς.
Αν δεν μιλάμε για scooter με 12ρηδες τροχούς είναι δύσκολο να κατατάξουμε κάποια μοτοσυκλέτα ως υποστροφική. Συνήθως μπορούμε να επέμβουμε και να διορθώσουμε το πρόβλημα.

Εσύ προφανως ήθελες να πεις πως η τρυπάρα στις χαμηλές του fazer αποτελεί πρόβλημα μέσα στην πόλη, μιας και μπορεί να σε κρεμάσει χωρίς ισχύ πάνω σε στροφή (υπο-υπέρ στροφή εκεί εκδηλώνονται, σωστά; ).
Συμφωνώ ότι το fazer μπορεί να σε φέρει πιο συχνά και πιο εύκολα σε δύσκολη θέση λόγω ΓΤΠΚ ροπής χαμηλά αν βρεθείς κοιμισμένος πάνω σε στροφή.
Η ένσταση μου έχει να κάνει στο ότι η έννοια υπερ-υποστροφή σχετίζονται άμεσα με γεωμετρία. Έμμεσα μπορούν να προκληθούν από άλλους λόγους, αλλά αν έιχες οδηγήσει δίχρονο χωρίς power valve δεν θα έλεγες με την καμμία το fazer υποστροφικό.

(Λείπει και ο trooper ρε γαμώτο να μας εκθέσει την «ποιότητα κύλισης» του fazer :lol: )

byron
08/07/2008, 13:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Πάρε το ΤΡΑΝΣφόρμερ το TENERE 660z,
που και Yamaha είναι και χώμα πάει :D και στα περιοδικά το βγάζουν σούπερ ουάου.
Άσε και το άλλο, είναι και κουκλί πανάθεμα το.


Είναι και ελεφρύ απ΄ότι άκουσα :lol: :rotflmao: :lol:

nickmonstro
08/07/2008, 13:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Μην παρεις το fazer. Κατ' αρχην υποστρεφει κατι που δε βοηθαει στις ενδοαστικες μετακινησεις.
Τι εννοεις φιλε μου?

Ειλικρινα ουτε εγω καταλαβα τι εννοεις με τον ορο "υποστρεφει"

Εντελως φιλικα:wave2: :confused:

sniper
08/07/2008, 14:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από nickmonstro
Τι εννοεις φιλε μου?

Ειλικρινα ουτε εγω καταλαβα τι εννοεις με τον ορο "υποστρεφει"

Εντελως φιλικα:wave2: :confused:

Στην στροφή σε πετάει πάνω στο βιράζ με αποτέλεσμα να πρέπει να καρυδώσεις το γκάζι για ελεγχόμενο powerslide...... τώρα σε μηχανές.... ο όρος παραπέμπει σε αυτούς που δεν στρίβουν και το πάνε ευθεία....



Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια..... :rolleyes:

nickmonstro
08/07/2008, 14:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Στην στροφή σε πετάει πάνω στο βιράζ με αποτέλεσμα να πρέπει να καρυδώσεις το γκάζι για ελεγχόμενο powerslide...... τώρα σε μηχανές.... ο όρος παραπέμπει σε αυτούς που δεν στρίβουν και το πάνε ευθεία....



Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια..... :rolleyes:

Μου φανηκε παραξενο γιατι τον συγκεκριμενο ορο τον εχω ακουσει σε "αυτοκινηταδικες" συζητησεις και το αναφερουν οταν θελουν να πουν οτι το αυτοκινητο δεν μπαινει στην στροφη αλλα γλιστραει και παιρνει ευθεια πορεια με το τιμονι στριμμενο(εαν το λεω σωστα).

Ευχαριστω για την διευκρινηση!:wave2:

byron
08/07/2008, 14:11
Mε τον όρο υποστροφή εννοούμε την τάση της μοτοσυκλέτας να «πέσει» προς το εσωτερικό της στροφής.


Understeer: ή υποστροφή: Η μοτοσυκλεττα έχει πρόβλημα στην έξοδο των στροφών, καθώς ανοίγει την τροχιά της, ενώ το λάστιχο χάνει την πρόσφυση του. Το τιμόνι έχει βαριά αίσθηση, ενώ σε τυχόν ανωμαλίες του δρόμου πάνω στην στροφή, υπάρχει η τάση διπλώματος του μπροστινού.

dirtbird
08/07/2008, 14:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Στην στροφή σε πετάει πάνω στο βιράζ με αποτέλεσμα να πρέπει να καρυδώσεις το γκάζι για ελεγχόμενο powerslide...... τώρα σε μηχανές.... ο όρος παραπέμπει σε αυτούς που δεν στρίβουν και το πάνε ευθεία....



Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια..... :rolleyes:

Yποστροφή: όταν η ακτίνα στροφής είναι μεγαλύτερη από την επιθυμητή

Υπερστροφή: όταν η διαγραφόμενη (actual) ακτίνα στροφής, είναι..... :D :D

sniper
08/07/2008, 14:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από nickmonstro
....

Ευχαριστω για την διευκρινηση!:wave2:


Αφου κατάλαβες.... πες και σε μένα πότε υποστρέφει μια μηχανή..... :rolleyes:

sniper
08/07/2008, 14:14
@τενεκεδερία & ΧΧστρωτήρα : Κάνει ζέστη ή γράφετε ότι να ναι; Από πότε οι μηχανές υποστρέφουν ή υπερστρέφουν λόγω στησιματος (εργοστασικαού ή μη); Συνήθως μια χαρά τρίβουν.... Εμείς τους κάνουμε την ζωή δύσκολη....

byron
08/07/2008, 14:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αφου κατάλαβες.... πες και σε μένα πότε υποστρέφει μια μηχανή..... :rolleyes:


Όταν ανοίγει την τροχιά της. Το κόβει ίσα που λέμε...:lol:

Λεπτομέρειες για φαινόμενα υποστροφής-υπερστροφής που οφείλονται σε ρυθμίσεις αναρτήσεων (μακριά το πάμε....) εδω.... (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=44007&perpage=15&pagenumber=1)

:D

byron
08/07/2008, 14:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
@τενεκεδερία & ΧΧστρωτήρα : Κάνει ζέστη ή γράφετε ότι να ναι; Από πότε οι μηχανές υποστρέφουν ή υπερστρέφουν λόγω στησιματος (εργοστασικαού ή μη); Συνήθως μια χαρά τρίβουν.... Εμείς τους κάνουμε την ζωή δύσκολη....

ΜΕΑΘΡΑΤ.....:smokin:

Διάβασε το link και μετά πες μου ότι δεν υποστρέφουν/υπερστρέφουν οι μοτό. :smokin:

sniper
08/07/2008, 14:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
ΜΕΑΘΡΑΤ.....:smokin:

Διάβασε το link και μετά πες μου ότι δεν υποστρέφουν/υπερστρέφουν οι μοτό. :smokin:

Θου Κύριε...

:smokin:

Road67
08/07/2008, 14:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Καλά κάνεις και απαντάς και η γνώμη σου έχει περισσότερη βαρύτητα ως κάτοχου fazer. Το θέμα είναι ότι η έννοια «υποστροφή», χρησιμοποιείται σε άλλες περιγραφές που έχουν να κάνουν με χαρακτηριστικά γεωμετρίας και οδικής συμπεριφοράς.
Αν δεν μιλάμε για scooter με 12ρηδες τροχούς είναι δύσκολο να κατατάξουμε κάποια μοτοσυκλέτα ως υποστροφική. Συνήθως μπορούμε να επέμβουμε και να διορθώσουμε το πρόβλημα.

Εσύ προφανως ήθελες να πεις πως η τρυπάρα στις χαμηλές του fazer αποτελεί πρόβλημα μέσα στην πόλη, μιας και μπορεί να σε κρεμάσει χωρίς ισχύ πάνω σε στροφή (υπο-υπέρ στροφή εκεί εκδηλώνονται, σωστά; ).
Συμφωνώ ότι το fazer μπορεί να σε φέρει πιο συχνά και πιο εύκολα σε δύσκολη θέση λόγω ΓΤΠΚ ροπής χαμηλά αν βρεθείς κοιμισμένος πάνω σε στροφή.
Η ένσταση μου έχει να κάνει στο ότι η έννοια υπερ-υποστροφή σχετίζονται άμεσα με γεωμετρία. Έμμεσα μπορούν να προκληθούν από άλλους λόγους, αλλά αν έιχες οδηγήσει δίχρονο χωρίς power valve δεν θα έλεγες με την καμμία το fazer υποστροφικό.

(Λείπει και ο trooper ρε γαμώτο να μας εκθέσει την «ποιότητα κύλισης» του fazer :lol: )

Αυτο ακριβως ηθελα να πω, ομολογω οτι χρησιμοποιησα τη λεξη υποστροφη γιατι δε μου ταιριαζε καποια αλλη για να πω αυτο που ηθελα με λιγες λεξεις, ισως να ηταν αστοχη. Παντως μια χαρα στριβει το fazer δεν εννοουσα κατι που να εχει σχεση με τις στροφες. Βγαζω το fazer μονο για τις βολτες μου πια και για ταξιδια επαγγελματικα η μη που ειναι εξαιρετικο. Η συμπεριφορα του ομως στα χαμηλα ηταν ενα απο τα κυρια κινητρα που εχω και το xmax.

TOLISTOLAROS
08/07/2008, 14:24
Παιδιά όταν λέμε "χώμα" πόσο χώμα εννοούμε;Πριν πέσω είχα πάει αρκετές φορές σε κάτι χωματόδρομους στη νότια Ρόδο με το SV παρέα με φίλο με TDM 850.ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΌΒΛΗΜΑ.Οι περισσότεροι χωματόδρομοι πλέον στο Ελλάντα διασχίζονται και με R6(μιλάμε για απλές διελεύσεις έτσι).Εδώ νοικάρικα Hyundai Patos δε βρίσκουν...Κολλήτος πήγε Μήλο ταξίδι δικάβαλος με Fazer 600,έφτασε χωρίς πρόβλημα μέχρι την παραλία Θειωρυχεία...
Μέσα στην πόλη Fazer 600 kai TDM το ίδιο εύχρηστα(αν εξαιρέσεις το βάρος του TDM στο παρκάρισμα).Γενικά πιο εύχρηστο το TDM λόγω δύναμης παντού.
Για το 1000άρι Fazer δεν έχω άποψη:wave2: :wave2:

sniper
08/07/2008, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Παιδιά όταν λέμε "χώμα" πόσο χώμα εννοούμε;Πριν πέσω είχα πάει αρκετές φορές σε κάτι χωματόδρομους στη νότια Ρόδο με το SV παρέα με φίλο με TDM 850.ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΌΒΛΗΜΑ.Οι περισσότεροι χωματόδρομοι πλέον στο Ελλάντα διασχίζονται και με R6(μιλάμε για απλές διελεύσεις έτσι).Εδώ νοικάρικα Hyundai Patos δε βρίσκουν...Κολλήτος πήγε Μήλο ταξίδι δικάβαλος με Fazer 600,έφτασε χωρίς πρόβλημα μέχρι την παραλία Θειωρυχεία...
Μέσα στην πόλη Fazer 600 kai TDM το ίδιο εύχρηστα(αν εξαιρέσεις το βάρος του TDM στο παρκάρισμα).Γενικά πιο εύχρηστο το TDM λόγω δύναμης παντού.
Για το 1000άρι Fazer δεν έχω άποψη:wave2: :wave2:

Κι αυτοι που πουλάνε ρουλεμάν και τσιμουχες, κλέφτες θα γίνουν;

H.A.Balafoutre
09/07/2008, 01:48
Λοιπόν, χαμηλά δεν πάει το Fazer...πολύ ωραία....

ΔΕΝ ΤΟ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΧΑΜΗΛΑ. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. ΠΑΜΕ ΜΟΝΟ ΤΣΙΤΑ. Αλλιώς αγοράστε κάτι άλλο.

Τους έχω στείλει ένα σωρό mail να φτιάχνουν πιο σωστά κιβώτια ταχυτήτων, με πιο σωστή κλιμάκωση για την εκάστοτε μηχανή, ώστε να μην είναι κούφια χαμηλά. Επίσης να βάλουν ένα μεγαλύτερο τεπόζιτο στο FZ1 & Fazer διότι αλλιώς ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΩ.

Το καθήκον μου το έκανα.

Δικό σας....

:a01:

stavrogin
09/07/2008, 03:51
Παρ το φαζερ μια χαρα ειναι και στην πολη και στο χωμα ,νο προμπλεμ.Και σιγα τη δυναμη που χει παντου το ΤιΔιΕμ, παντου την εχει αλλα την εχει και μικροτερη. Το φαζερακι σα ταξι οδηγιεται

TOLISTOLAROS
09/07/2008, 09:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
Παρ το φαζερ μια χαρα ειναι και στην πολη και στο χωμα ,νο προμπλεμ.Και σιγα τη δυναμη που χει παντου το ΤιΔιΕμ, παντου την εχει αλλα την εχει και μικροτερη. Το φαζερακι σα ταξι οδηγιεται
Έχεις οδηγήσει TDM καθημερινά σε κίνηση;Έχω οδηγήσει και τα 2.Το TDM ό,τι σχέση και να'χεις πηγαίνει αβίαστα...το Fazer 600 θέλει ξελίγωμα για να πάει το ίδιο καλά.Πίστεψέ με δε σου κάνει κέφι να πηγαίνεις κάθε μέρα όλη μέρα 8000rpm+ για να είσαι σχετικά σβέλτος...:wave2: :wave2:

H.A.Balafoutre
09/07/2008, 10:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Έχεις οδηγήσει TDM καθημερινά σε κίνηση;Έχω οδηγήσει και τα 2.Το TDM ό,τι σχέση και να'χεις πηγαίνει αβίαστα...το Fazer 600 θέλει ξελίγωμα για να πάει το ίδιο καλά.Πίστεψέ με δε σου κάνει κέφι να πηγαίνεις κάθε μέρα όλη μέρα 8000rpm+ για να είσαι σχετικά σβέλτος...:wave2: :wave2:

Τώρα, άμα ο κινητήρας φτιάχτηκε για να δουλεύει στις 8000rpm και πάνω...τι να κάνουμε? Το TDM δουλεύει μέχρι εκεί, το άλλο από εκεί και πάνω. Άλλη αρχιτεκτονική κατασκευής...και είναι πανεύκολο στην πόλη, ούτε ξελιγώνεται ούτε πονάει άμα ανεβάζεις στροφές. Κι επειδή κι εγώ τα έχω οδηγήσει και τα 2, δεν ήθελα TDM.

sniper
09/07/2008, 10:37
Μου αρέσει πάντως που μηχανάκια με 100+ άλογα σας φαίνονται λιγα μέσα στην πόλη.....


Μάλλον κάτι κάνω λάθος εγώ τόσα χρόνια..... :rolleyes:

TOLISTOLAROS
09/07/2008, 11:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Τώρα, άμα ο κινητήρας φτιάχτηκε για να δουλεύει στις 8000rpm και πάνω...τι να κάνουμε? Το TDM δουλεύει μέχρι εκεί, το άλλο από εκεί και πάνω. Άλλη αρχιτεκτονική κατασκευής...και είναι πανεύκολο στην πόλη, ούτε ξελιγώνεται ούτε πονάει άμα ανεβάζεις στροφές. Κι επειδή κι εγώ τα έχω οδηγήσει και τα 2, δεν ήθελα TDM.
Ναι ρε συ,σύμφωνοι.απλά προσωπικά δεν έχω πάντα την όρεξη να χτυπάω 8άρες μεσ'την κίνηση.Κάποτε τα συνεχή κατεβάσματα τα βαριέμαι...
Πάντως οι 3 πρώτες σχέσεις του Fazer θέλουν κόντεμα,ειδικά η 2α είναι too long.:wave2: :wave2:

byron
09/07/2008, 11:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Μου αρέσει πάντως που μηχανάκια με 100+ άλογα σας φαίνονται λιγα μέσα στην πόλη.....


Μάλλον κάτι κάνω λάθος εγώ τόσα χρόνια..... :rolleyes:

Και εγώ το ίδιο...

Με το scooter έχω βρεί την υγειά μου. (έχω όμως την πολυτέλεια να έχω 2 μοτό)

Frezas
09/07/2008, 11:13
Ειχα κανει 15000κμ με Fz6 μεσα στη πολυ και ποτε δε με προβληματισαν ολα τα παραπανω, ουτε το δουλευα φυσικα 8000rpm. Δε μπορω να καταλαβω τι εννοείτε, κινουμε μεσα στη πολη. Προσωπικα εννοω μεταφερομαι, δε προσπαθω να παω γρηγοροτερα απο ολους και να φτασω πρωτος στο φαναρι. Και αν εχετε τοσο προβλημα, βαλτε και ενα μπροστινο γραναζι και ολα καλα.


Μια χαρα ειναι το μηχανακι και μεσα και εξω και σε νορμαλ χωμα. Ειδικα με το χωμα και το TDM, τι διαφορα εχει απο το φαζερ? Τα ιδια λαστιχα δε φορανε απο μαμα, τουριστικα, δλδ τι παραπανω κανει το TDM, επειδη ειναι πιο ψηλο? Χωμα ειπαμε, οχι moto cross.

Υ.Γ. Τωρα μεσα στη πολη μετακινουμε με παπι........

baran
09/07/2008, 16:05
Fazer FZS 600 από το '04 με κοντά 40.000klm δικά μου, γουστάρει πολύ την άσφαλτο, δεν έχει πει όχι σε χωματόδρομο, πάει στην πόλη σαν παπί, στον επαρχιακό και εθνική ταξιδεύει πολύ ευχάριστα, είδικά όταν το πας ψηλά και γενικά τα κάνει όλα και συμφέρει.

Ρε παιδιά ακόμα δεν το έχω ξεπεράσει το εργαλείο ακόμα και όταν με ξενερώνει όταν περνάω μεγάλες περιόδους μέσα στην Αθήνα και ξεχνάω πως δίνει πάνω από τις 7000. Μου αρκεί μία Αττική οδός για να επανέλθω.
Αυτό που δεν έχω σίγουρα ξεπεράσει ποτέ είναι η όψη...Πόσο το γουστάρεις όταν το βλέπεις λίγο πριν το καβαλήσεις για μία ακόμα φορά. Είναι αυτό που όλοι γράφουν πως αρχικά πρέπει να σου δίνει το μηχανάκι σου άσχετα από οτιδήποτε άλλο για να παραμείνεις μαζί του.

Fazerακι λοιπόν παει κάθε μέρα δουλειά, ενδοΑθήνα, πάει κέντρο, πάει προάστια, πάει παραλία, συχνά δικάβαλο, φορτώνεται τριβάλιτσο, πάει νησάκια, έχει φάει τρελό χωματόδρομο για μπάνιο και ούτε δάκρυ από τσιμούχα. Μεγάλη όρεξη κάνει όταν φορτώνεται μέ ένα μικρό σάκο μόνο και διασχίζει τη μισή (ή και ολόκληρη) την Ελλάδα για ένα μόνο ΠΣΚ.
Άντε λοιπόν μέχρι το επόμενο ταξιδάκι, τσίου


Υ.Γ. Η ψωφαμάρα του χαμήλα από μένα μεταφράζεται σαν αστικός τρόπος μετακίνησης. Για ποιο έντονα συναισθήματα καλά θα κάνει κανείς να είναι μόνος του στον δρόμο.Μερικές φορές είναι καλό αυτή την τρύπα που ψάχνεις για να κάνεις την σφήνα να είναι δυσκολότερο να την φτάσεις παρά να είναι ευκολότερο...(δυο τρία κατεβάσματα στο 4κύλινδρο παρά κανένα στο 2κύλινδρο)

vagtav
09/07/2008, 16:33
Διάβασε 2 φορές το σχόλιο του baran για να μην τα ξαναγράφω.

Πραγματικά αυτά είναι τα συμπεράσματά μου μετά από 4 χρόνια με το fazer.

:beer:

Road67
09/07/2008, 16:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από baran
Πόσο το γουστάρεις όταν το βλέπεις λίγο πριν το καβαλήσεις για μία ακόμα φορά. Είναι αυτό που όλοι γράφουν πως αρχικά πρέπει να σου δίνει το μηχανάκι σου άσχετα από οτιδήποτε άλλο για να παραμείνεις μαζί του. Ως προς το μουτρακι του ειναι η πιο σεξυ μοτοσυκλετα που κυκλοφορει. Οταν το κοιταω ξεχναω τα παντα.

sotosfz6
12/07/2008, 15:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Έχεις οδηγήσει TDM καθημερινά σε κίνηση;Έχω οδηγήσει και τα 2.Το TDM ό,τι σχέση και να'χεις πηγαίνει αβίαστα...το Fazer 600 θέλει ξελίγωμα για να πάει το ίδιο καλά.Πίστεψέ με δε σου κάνει κέφι να πηγαίνεις κάθε μέρα όλη μέρα 8000rpm+ για να είσαι σχετικά σβέλτος...:wave2: :wave2:



ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΕΙΟ ΚΙΟΛΑΣ....εαν δουλευτει το φζ6 πανω απο 8000 ΤΟ TDM ΚΟΙΤΑΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΥΑΛΙΑ ΤΟ FZ6(λεμε και καμια υπερβολη!!!:rotflmao: :beer: )......


αλλα!!!!ποιος μετακινειται στην πολη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ?????




ΠΑΡΕ ΟΠΟΙΟ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ και εμφανισιακα και οδηγικα...
.και χωμα πηγα με το fazerακι και ταξιδεψα δικαβαλος (μεγαλα ταξιδια) και μεσα στην αθηνα οταν χρειαστηκε......καλοριζικο οποια και εαν ειναι η αποφαση σου