View Full Version : ΚΟΥΝΑΕΙ ΣΑΝ ΨΑΡΙ!!!
Γεια σε όλους. Όπως πολλοί είδατε πριν καιρό μετέτρεψα το παλιό μου fzr400 σε streetfighter. Το πρόβλημα που έχω είναι ότι όταν ανοίγω τελικές, κουνάει σαν ψάρι και αυτό δε με αφήνει να το ανοίξω τέρμα για πολύ. είναι αρκετά ενοχλητικό. Τι μπορεί να είναι; Το γεγονός ότι έγινε streetfigter και δεν υπάρχει αεροδυναμική; Το γεγονός ότι η πίσω ανάρτηση είναι η μανίσια του; (μπροστά έχω αλλάξει λάδια). Μήπως τα λάστιχα; Δεν είναι φαγωμένα, (το αντίθετο μάλιστα) αλλά έχουν περάσει και 3 χρόνια από τότε που τα έβαλα, πράγμα που σημαίνει φαντάζομαι ότι πρέπει να αλλαχτούν. Τι μπορεί να είναι;;;;;;;:(
έθιξες μόνος σου τις δύο σοβαρές πηγές αυτού του προβλήματος ;)
Πόσο καιρό καθόταν η μηχανή ακίνητη με αυτά τα λάστιχα;
Αρχικά δημιουργήθηκε από csofos
Γεια σε όλους. Όπως πολλοί είδατε πριν καιρό μετέτρεψα το παλιό μου fzr400 σε streetfighter. Το πρόβλημα που έχω είναι ότι όταν ανοίγω τελικές, κουνάει σαν ψάρι και αυτό δε με αφήνει να το ανοίξω τέρμα για πολύ. είναι αρκετά ενοχλητικό. Τι μπορεί να είναι; Το γεγονός ότι έγινε streetfigter και δεν υπάρχει αεροδυναμική; Το γεγονός ότι η πίσω ανάρτηση είναι η μανίσια του; (μπροστά έχω αλλάξει λάδια). Μήπως τα λάστιχα; Δεν είναι φαγωμένα, (το αντίθετο μάλιστα) αλλά έχουν περάσει και 3 χρόνια από τότε που τα έβαλα, πράγμα που σημαίνει φαντάζομαι ότι πρέπει να αλλαχτούν. Τι μπορεί να είναι;;;;;;;:(
Αν δεν έχεις αλλάξει τίποτα στην πίσω ανάρτηση (ψήλωμα πχ) και δεν έχεις σφίξει τέρμα το ελατήριο, ψάξου για ρουλεμάν στο λαιμό (ξέσφιγμένα/φθαρμένα), και τροχούς για τυχόν ζυγοστάθμιση.
Giorgos19
03/06/2008, 16:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από csofos
Γεια σε όλους. Όπως πολλοί είδατε πριν καιρό μετέτρεψα το παλιό μου fzr400 σε streetfighter. Το πρόβλημα που έχω είναι ότι όταν ανοίγω τελικές, κουνάει σαν ψάρι και αυτό δε με αφήνει να το ανοίξω τέρμα για πολύ. είναι αρκετά ενοχλητικό. Τι μπορεί να είναι; Το γεγονός ότι έγινε streetfigter και δεν υπάρχει αεροδυναμική; Το γεγονός ότι η πίσω ανάρτηση είναι η μανίσια του; (μπροστά έχω αλλάξει λάδια). Μήπως τα λάστιχα; Δεν είναι φαγωμένα, (το αντίθετο μάλιστα) αλλά έχουν περάσει και 3 χρόνια από τότε που τα έβαλα, πράγμα που σημαίνει φαντάζομαι ότι πρέπει να αλλαχτούν. Τι μπορεί να είναι;;;;;;;:(
Καλησπερα!
Αυτο που λες μπορει να συμβαινει γιατι σφιγγεις παρα πολυ με τα χερια το τιμονι.Δοκιμασε να χαλαρωσεις τα χερια σου και κρατησου πανω στην μηχανη σφιγγοντας με τους προσαγωγους το ντεποζιτο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
Καλησπερα!
Αυτο που λες μπορει να συμβαινει γιατι σφιγγεις παρα πολυ με τα χερια το τιμονι.Δοκιμασε να χαλαρωσεις τα χερια σου και κρατησου πανω στην μηχανη σφιγγοντας με τους προσαγωγους το ντεποζιτο.
Το σφίξιμο δεν το προκαλει ρε George, εκτός και προσπαθεί να το ξεκολλήσει. Το επιδεινώνει όταν εκδηλώνεται όμως....
Δεν είναι απίθανο αυτό που ρώτησε ο trigger. Αν ήταν 3 χρόνια ακίνητα τα λάστιχα να τα έχει παίξει ο σκελετός τους.
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Αν ήταν 3 χρόνια ακίνητα τα λάστιχα να τα έχει παίξει ο σκελετός τους.
Aυτό σκεφτόμουν και μετά το λαιμό... πιο πιθανό μου φαίνεται να χάλασε η κορώνα του ελαστικού. Έτσι κι αλλιώς φίλε csofοs θα πρέπει να αλλαχτούν τα λάστιχα. Μην τα εμπιστεύεσαι επειδή δεν έχουν φαγωθεί γιατί σε καμιά στροφή μπορεί να σε προσπεράσει το πίσω σου λάστιχο ή το μπροστινό σου να μη γουστάρει να φρενάρει... :sick:
Giorgos19
03/06/2008, 17:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Το σφίξιμο δεν το προκαλει ρε George, εκτός και προσπαθεί να το ξεκολλήσει. Το επιδεινώνει όταν εκδηλώνεται όμως....
Δεν είναι απίθανο αυτό που ρώτησε ο trigger. Αν ήταν 3 χρόνια ακίνητα τα λάστιχα να τα έχει παίξει ο σκελετός τους.
Βυρωνα,απλα το ανεφερα γιατι μια περιοδο ειχα το ιδιο προβλημα και εκανα αυτο το πραγμα.Εσφιγγα πολυ το τιμονι.Ε μετα οταν χαλαρωσα δεν το ξαναεκανε πλεον!
:beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
έθιξες μόνος σου τις δύο σοβαρές πηγές αυτού του προβλήματος ;)
Πόσο καιρό καθόταν η μηχανή ακίνητη με αυτά τα λάστιχα;
η μηχανή περπατάει 5 μήνες το χρόνο και τους υπόλοιπους κάθεται στο γκαράζ. αυτά τα λάστιχα τα έχει εδώ και 3 χρόνια.
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Αν δεν έχεις αλλάξει τίποτα στην πίσω ανάρτηση (ψήλωμα πχ) και δεν έχεις σφίξει τέρμα το ελατήριο, ψάξου για ρουλεμάν στο λαιμό (ξέσφιγμένα/φθαρμένα), και τροχούς για τυχόν ζυγοστάθμιση.
δεν έχω κάνει καμία αλλαγή στην πίσω ανάρτηση. το σφίξιμο του αμορτισέρ είναι στη μεσαία κλίμακα και τα ρουλεμάν του λαιμού τα είχα αλλάξει πριν 3 χρόνια, όταν δηλαδή μετέτρεψα τη μότο σε streetfighter. τώρα για ζυγοστάθμιση...δεν το έψαξα. έγινε μόνο όταν μου είχαν περάσει τα λάστιχα
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
Καλησπερα!
Αυτο που λες μπορει να συμβαινει γιατι σφιγγεις παρα πολυ με τα χερια το τιμονι.Δοκιμασε να χαλαρωσεις τα χερια σου και κρατησου πανω στην μηχανη σφιγγοντας με τους προσαγωγους το ντεποζιτο.
το σκέφτηκα την ώρα της οδήγησης και αυτό και προσπάθησα να χαλαρώσω. επιδεινώθηκε το πρόβλημα αμέσως!!! διορθώθηκε ελάχιστα, όταν πίεζα το τιμόνι μπροστά για να διώξω τις ταλαντώσεις του (ψάρεμα αριστερά-δεξιά)
Εγω θα ελεγχα πρωτα για τζογους στο ψαλιδι και αν ολα ηταν καλα θα εδινα μιση στροφη στην προφορτιση ελατηριου εμπρος να γινει η μηχανη πιο σταθερη.
kokkinos1
06/06/2008, 10:07
an exei alaxti kai to timoni prosfata me farditero mporei na pezei ki auto rolo apo prosopiki empeiria otan ebala pio fardi egine megalitero to anoigma ton xerion kai dimiourgise problima pou entopistike kai lithike meta apo arketo kairo.
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
αν ολα ηταν καλα θα εδινα μιση στροφη στην προφορτιση ελατηριου εμπρος να γινει η μηχανη πιο σταθερη.
Ρε kinhsh, έχεις παρατηρήσει κοσκινίσματα να έρχονται και να φεύγουν με ½ στροφή προφόρτιση στα ελατήρια; :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από csofos
δεν έχω κάνει καμία αλλαγή στην πίσω ανάρτηση. το σφίξιμο του αμορτισέρ είναι στη μεσαία κλίμακα και τα ρουλεμάν του λαιμού τα είχα αλλάξει πριν 3 χρόνια, όταν δηλαδή μετέτρεψα τη μότο σε streetfighter. τώρα για ζυγοστάθμιση...δεν το έψαξα. έγινε μόνο όταν μου είχαν περάσει τα λάστιχα
Ελεγξε αν είναι σφιγμένα τα ρουλεμάν. Μπορεί να έχουν χαλαρώσει και να μην κοπανάνε.
Με τι ρούχα σου βγάζει το κοσκίνισμα;; Μήπως ήσουν με κανένα χαλαρό μπουφάν;;
Δεν μας λες κιολας ως πια χιλιομετρα ειναι μηχανακι και απο ποσα χιλιομετρα και μετα γινεται ψαρι??:look:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Με τι ρούχα σου βγάζει το κοσκίνισμα;;
:lol: :rotflmao: :bigcry:
To cosmopolitan ξαναχτυπα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ρε kinhsh, έχεις παρατηρήσει κοσκινίσματα να έρχονται και να φεύγουν με ½ στροφή προφόρτιση στα ελατήρια; :confused:
Ελεγξε αν είναι σφιγμένα τα ρουλεμάν. Μπορεί να έχουν χαλαρώσει και να μην κοπανάνε.
Με τι ρούχα σου βγάζει το κοσκίνισμα;; Μήπως ήσουν με κανένα χαλαρό μπουφάν;;
Δε νομίζω ότι ήταν θέμα ρουχισμού. Είχα κράνος τζιν παντελόνι και κοντομάνικο μπλουζάκι. Πάντως έχεις δίκιο για το ντύσιμο, παίζει ρόλο. Αλλά εγώ ήμουν οκ. Μάλλον κλείνω στα ελαστικά. Θα κοιτάξω βέβαια και τα ρουλεμάν του ψαλιδιού.
Cpt. Haddock
06/06/2008, 10:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από csofos
Δε νομίζω ότι ήταν θέμα ρουχισμού. Είχα κράνος τζιν παντελόνι και κοντομάνικο μπλουζάκι.
To ντυσιμο είναι μια χαρα για τελικές... και σύνηθες θα έλεγα :wave2:
Τα λαστιχα πρέπει να αλλάξεις οπωσδήποτε. Με την αλλαγή θα πεσει και μια ζυγοστάθμιση οπότε θα δεις τι τρέχει
Αρχικά δημιουργήθηκε από csofos
Θα κοιτάξω βέβαια και τα ρουλεμάν του ψαλιδιού.
Τα ρουλεμάν του τιμονιού εννοώ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Τα ρουλεμάν του τιμονιού εννοώ.
αυτά τα κοίταξα κατ'ευθείαν. δεν έχουμε πρόβλημα και τζόγους εκεί. για ρουλεμάν ψαλιδιού και λάστιχα θα δω τι γίνεται. λες ρε συ αυτό το γ......ο το τιμόνι (fat-bar) να επηρεάζει?
Αρχικά δημιουργήθηκε από csofos
αυτά τα κοίταξα κατ'ευθείαν. δεν έχουμε πρόβλημα και τζόγους εκεί. για ρουλεμάν ψαλιδιού και λάστιχα θα δω τι γίνεται. λες ρε συ αυτό το γ......ο το τιμόνι (fat-bar) να επηρεάζει?
Δεν το πιστεύω. Για ποιό λόγο να επηρεάζει; Από πόσα χλμ και πάνω αρχίζει το κούνημα;
Ερχεσαι στην ερωτηση μου.:rolleyes:
θα μου απαντησει εμενα κανενασ?:mad:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Δεν το πιστεύω. Για ποιό λόγο να επηρεάζει; Από πόσα χλμ και πάνω αρχίζει το κούνημα;
Όταν κοντεύω τελικές. Όργανα δεν υπάρχουν. Το navigator έδειξε 177χαω. Όταν κοντεύω εκεί, τότε το κάνει. Ας πούμε από τα 160-165χαω και μετά. Για να πω την αλήθεια πιστεύω ότι μπορεί να ανοίξει λίγο ακόμα, αλλά με το κούνημα που κάνει το φοβάμαι. αρχίζω να χάνω τον έλεγχο όταν το πιέσω. Νιώθω το τιμόνι να πάει αριστερά-δεξιά. Όχι γρήγορο τρεμούλιασμα, αλλά αργό σχετικά (σαν ψάρι).
Αρχικά δημιουργήθηκε από csofos
Όταν κοντεύω τελικές. Όργανα δεν υπάρχουν. Το navigator έδειξε 177χαω. Όταν κοντεύω εκεί, τότε το κάνει. Ας πούμε από τα 160-165χαω και μετά. Για να πω την αλήθεια πιστεύω ότι μπορεί να ανοίξει λίγο ακόμα, αλλά με το κούνημα που κάνει το φοβάμαι. αρχίζω να χάνω τον έλεγχο όταν το πιέσω. Νιώθω το τιμόνι να πάει αριστερά-δεξιά. Όχι γρήγορο τρεμούλιασμα, αλλά αργό σχετικά (σαν ψάρι).
Μην κανεις τιποτα, νορμαλ ειναι αυτο.:o
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Μην κανεις τιποτα, νορμαλ ειναι αυτο.:o
Νορμάλ δεν μΕ φαίνεται, αλλά δεν μπορώ να προσθέσω τίποτα παραπάνω εκτός απ΄αυτά που είπαμε.
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Μην κανεις τιποτα, νορμαλ ειναι αυτο.:o
μου φαίνεται πως θα συμφωνήσω
edit: αλλά θα επιμείνω στα λάστιχα
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Μην κανεις τιποτα, νορμαλ ειναι αυτο.:o
Επειδή έχεις συνηθίσει τις πανακότες που καβαλάς νομίζεις ότι το κάνουν όλα τα μηχανάκια. :a38:
Υπαρχω :) , 2 quote για παρτη μου.:a08:
Edit: 3 quote :a54:
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
μου φαίνεται πως θα συμφωνήσω
edit: αλλά θα επιμείνω στα λάστιχα
+ένας με πανακότα :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
+ένας με πανακότα :lol:
Πανακότα: Ουσιαστικά σημαίνει μαγειρεμένη κρέμα.Ιταλικό επιδόρπιο, λέγεται ότι προέρχεται από τη βόρεια Ιταλία, από την περιοχή Πιεμόντε. Συνήθως σερβίρεται με σάλτσα από βατόμουρα, καραμέλα ή σοκολάτα.
:smokin:
MIKE_16V
06/06/2008, 11:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Υπαρχω :) , 2 quote για παρτη μου.:a08:
Edit: 3 quote :a54:
Ελα Παναη...κερναω:lol: :lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Ερχεσαι στην ερωτηση μου.:rolleyes:
θα μου απαντησει εμενα κανενασ?:mad:
ναι ζέφυρε sorry. ήρθα όντως στην ερώτησή σου.
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Επειδή έχεις συνηθίσει τις πανακότες που καβαλάς νομίζεις ότι το κάνουν όλα τα μηχανάκια. :a38:
Ασε γιατι προχτες μου φεραν 1 tuono 1000 που πηρε καποιος φιλος και το βολταρα.
Ρε Βυρων, αυτο το συνοθηλευμα ηχων που ακουγεται απ'το μοτερ σε κανει να νιωθεις σιγουρια και ασφαλεια?:sick:
Αρχικά δημιουργήθηκε από csofos
ναι ζέφυρε sorry. ήρθα όντως στην ερώτησή σου.
Γυμνα ειχα γυρω στα 7 χρονια.Το zephyr 750 μεχρι τα 160-165 ηταν κυρια , μετα απο κει αρχιζαν τα τσιφτετελια.Τσεκαρε τα παραπανω πυ σου ειπαν τα παιδια αν και οι διαφορες αν αυτα εχουν προβλημα θα ειναι αμελητεες γιατι τα χλμ. που εχεις ειναι στα ορια της μηχανη σου και δυσκολα να αλλαξει κατι.
:wave2:
Εμενα πανακοτα, εσενα σπανακοπιτα.:a9:
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Μην κανεις τιποτα, νορμαλ ειναι αυτο.:o
τι νορμάλ ρε ζέφυρε??? αν είναι έτσι το νορμάλ, τότε το το χάλια πιο είναι??? αν πηγαίνω συνέχεια έτσι κουνιστά θα μου μείνει κάνα "κουσούρι" τώρα στα γεράματα :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από MIKE_16V
Ελα Παναη...κερναω:lol: :lol: :lol: :lol:
Με παρακολουθεις?:look:
Τι κερνας?:smokin: :hypnotize :uplate:
MIKE_16V
06/06/2008, 11:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Με παρακολουθεις?:look:
Τι κερνας?:smokin: :hypnotize :uplate:
Quote....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Γυμνα ειχα γυρω στα 7 χρονια.Το zephyr 750 μεχρι τα 160-165 ηταν κυρια , μετα απο κει αρχιζαν τα τσιφτετελια.Τσεκαρε τα παραπανω πυ σου ειπαν τα παιδια αν και οι διαφορες αν αυτα εχουν προβλημα θα ειναι αμελητεες γιατι τα χλμ. που εχεις ειναι στα ορια της μηχανη σου και δυσκολα να αλλαξει κατι.
:wave2:
Ρε Πάνο, δεν είναι νορμάλ αυτό που λες. Ο zephyr μπορεί να έβγαζε τσιφτετέλια, αλλά δεν βγάζουν τα γυμνά τέτοια κουνήματα.
Το srx μου στην τελική του δεν κούναγε χιλιοστό. Το Tuono άστο, αλλά και του sapila το Hornet αλφάδι πάει.
Για τον θόρυβο του μοτέρ τι να σου πω ρε φίλε. Με τα μπουριά δεν ακούω τίποτα από κάτω.
Αρχικά δημιουργήθηκε από MIKE_16V
Quote....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:sad:
:lol: :rotflmao: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ρε Πάνο, δεν είναι νορμάλ αυτό που λες. Ο zephyr μπορεί να έβγαζε τσιφτετέλια, αλλά δεν βγάζουν τα γυμνά τέτοια κουνήματα.
Το srx μου στην τελική του δεν κούναγε χιλιοστό. Το Tuono άστο, αλλά και του sapila το Hornet αλφάδι πάει.
Για τον θόρυβο του μοτέρ τι να σου πω ρε φίλε. Με τα μπουριά δεν ακούω τίποτα από κάτω.
Ρε Βυρων ποιο μηχανακι στην τελικη του δεν κουναει?
Στην πανακοτα μετα τα 240(κοντερισια) τα ιδια κανει, σε ενα πανακοτη φιλου οταν ειναι μπροστα μου τα ιδια βλεπω και το R1 που ειχα τα ιδια εκανε, δεν σημαινει οτι χανεις τον ελενχο απλα κουνημα υπαρχει.
Τα μπουρια γι'αυτο τα βαλες?
:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Ρε Βυρων ποιο μηχανακι στην τελικη του δεν κουναει?
Στην πανακοτα μετα τα 240(κοντερισια) τα ιδια κανει, σε ενα πανακοτη φιλου οταν ειναι μπροστα μου τα ιδια βλεπω και το R1 που ειχα τα ιδια εκανε, δεν σημαινει οτι χανεις τον ελενχο απλα κουνημα υπαρχει.
Τα μπουρια γι'αυτο τα βαλες?
:D
ζέφυρε πρόσφατα άνοιξα τελικές σε r6 '01 και μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι δεν κούναγε καθόλου. στο κοντέρ έγραψε 265χαω (ενώ το navigator έδειξε 239χαω). και όμως, δεν κούναγε. μπορεί ελάχιστα, αλλά καμιά σχέση με αυτά που ακούω από άλλους. και φυσικά καμιά σχέση με τη μπαχαντέλα τη δική μου:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Ρε Βυρων ποιο μηχανακι στην τελικη του δεν κουναει?
Στην πανακοτα μετα τα 240(κοντερισια) τα ιδια κανει, σε ενα πανακοτη φιλου οταν ειναι μπροστα μου τα ιδια βλεπω και το R1 που ειχα τα ιδια εκανε, δεν σημαινει οτι χανεις τον ελενχο απλα κουνημα υπαρχει.
:D
Ρε φιλαράκι τι να σου πώ;
Πολύ εντύπωση μου κάνει αυτό που λες. Εκτός απ΄τα ΧΤ που είχα και κούναγαν λόγω φτερού και μαστίχας σκελετού, άλλο μηχανάκι μου δεν έβγαζε κουνήματα. Το δε Tuono που βγάζει πολλά για γυμνό, τρώς το ξύλο της αρκούδας μεν αλλά δεν κουνάει ρούπι.
sapila racing
06/06/2008, 12:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Ρε Βυρων ποιο μηχανακι στην τελικη του δεν κουναει?
Στην πανακοτα μετα τα 240(κοντερισια) τα ιδια κανει, σε ενα πανακοτη φιλου οταν ειναι μπροστα μου τα ιδια βλεπω και το R1 που ειχα τα ιδια εκανε, δεν σημαινει οτι χανεις τον ελενχο απλα κουνημα υπαρχει.
Τα μπουρια γι'αυτο τα βαλες?
:D
Πανο για την ακρίβεια ελάχιστα κουνάνε.
Tα γυμνα πολλες φορές κουνανε λόγω του οτι ο αναβάτης ανεμοδέρνεται και κρατιέται απο το τιμόνι.
Αν βρεις τον τρόπο δεν κουνάνε.
Το ZR7 στα κόκκινα και 235 κοντερ δεν κυναγε ρούπι, ούτε το Hornet κουναει στην τελική του.
Ούτε το Zephyr επρεπε να κουναει, κατι του εφταιγε. Ισως εσυ? :lol: :wave2:
μήπως ξεφύγαμε από το θέμα μας...???
ο ανθρωπος λεει οτι κουνάει σε βαθμό που να τρομάζει και φυσικά να ξενερώνει.... με 177 περιπου κλμ...:evil:
φυσιολογικό δε νομίζω να είναι..(άλλο ενα ανεπαίσθητο τρέμουλο ελάχιστο πριν την τελευταια πνοή στην τελικη του...) κι αλλο να ψαρευει....
εμενα δηλαδή σε ολοκληρο δεινόσαυρο capo και με 215 γιατι δεν ψαρεύει..???
(αλλά ψαρεύει με τριπλέτα φορτωμένος και ελαφρύ ανεμο στα 160-180....ειδικά με τα καινούργια λάστιχα...):evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Smith
(αλλά ψαρεύει με τριπλέτα φορτωμένος και ελαφρύ ανεμο στα 160-180....ειδικά με τα καινούργια λάστιχα...):evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Έχεις δεί τη μέγιστη ταχύτητα που επιτρέπει ο κατασκευαστής των βαλιτσών σου; Δε νομίζω να είναι 160-180...
Θυμάμαι όταν έβαλα τη βάση για top case στο ΧΤ και έδεσε το υποπλαίσιο μου, έφερε πολλούς κραδασμούς στο τιμόνι και ιδιαίτερα στο αριστερό grip πράγμα που πάνω από τα 120km έκανε τη μηχανή να κουνιέται αδικαιολόγητα :sick:
Normaden
15/06/2008, 14:04
Να πω και εγω τα δικα μου.
Μου το κανει το ΚΛΕ στα 160 κμ/ω (*με ψηλη ζελατινα και πολυ αερα σε ωμους & κρανος) σε περιπτωσεις που αλλαζω λωριδα, αλλαζει το υψος της ασφαλτου παραλληλα με τον δρομο και σε αποτομες ριπες αερα, παντα σε σχεση οτι κρατιεμαι δυνατα απο το τιμονι λογω της αντιστασης του αερα.
Πιστευω σχεδον σιγουρα οτι σημαντικο ρολο στην ταλαντωση παιζει και η πισω αναρτηση καθως οτι στο Κλε ειναι μαλακη και δεν εχω επεμβει ακομα στην ρυθμιση της.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Normaden Να πω και εγω τα δικα μου.
Μου το κανει το ΚΛΕ στα 160 κμ/ω (*με ψηλη ζελατινα και πολυ αερα σε ωμους & κρανος) σε περιπτωσεις που αλλαζω λωριδα, αλλαζει το υψος της ασφαλτου παραλληλα με τον δρομο και σε αποτομες ριπες αερα, παντα σε σχεση οτι κρατιεμαι δυνατα απο το τιμονι λογω της αντιστασης του αερα.
Πιστευω σχεδον σιγουρα οτι σημαντικο ρολο στην ταλαντωση παιζει και η πισω αναρτηση καθως οτι στο Κλε ειναι μαλακη και δεν εχω επεμβει ακομα στην ρυθμιση της.
:wave2:
Το KLE με ψηλη ζελατινα και ειδικα με βαλιτσα κουναει....απαραιτητα!!!!!
Πλεον ειναι κανονας...!!!!!
Γενικοτερα.....και επι του θεματος....
Οσο "χειροτερη" αεροδυναμικη αποκτισει ενα σωμα(μοτοσυκλετα),
κατι το οποιο επαθε ο φιλος αλλαζοντας στιλ στη μοτο του,βαζοντας ορθιο "κροσαδικο"fat-bar τιμονι, καθεται πιο ορθιος και να υποθεσω εχουν βγει και τα φερινγκ...
Τοσο πιο κοντα στη μοτο θα γινει η αποκολληση του αερα στο πισω μερος της.
Οσο πιο κοντα στη μοτο(στο πισω μερος της) γινει αυτη η αποκολληση τοσο το κεντρο αεροδυναμικης πιεσης ερχεται πιο κοντα στο κεντρο βαρους της μοτοσυκλετας.
Κατι το οποιο ειναι "κακο" για την ευσταθεια της μοτο. Προσομοιωνει σωμα με μικροτερο μηκος(στην περιπτωση της μοτοσυκλετας=προσομοιωνει μικροτερο μεταξονιο)
Βεβαια αυτο δεν σημαινει οτι απαραιτητα φταιει παντα αυτο.....
Αλλα στα "πολλα" που η αντισταση του αερα παιζει παρα πολυ μεγαλο ρολο εχει και πολυ μεγαλο λογο στο αν θα κουναει ή οχι..
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
Έχεις δεί τη μέγιστη ταχύτητα που επιτρέπει ο κατασκευαστής των βαλιτσών σου; Δε νομίζω να είναι 160-180...
Θυμάμαι όταν έβαλα τη βάση για top case στο ΧΤ και έδεσε το υποπλαίσιο μου, έφερε πολλούς κραδασμούς στο τιμόνι και ιδιαίτερα στο αριστερό grip πράγμα που πάνω από τα 120km έκανε τη μηχανή να κουνιέται αδικαιολόγητα :sick:
α...Yeap... σε αυτό φυσικά και εχεις δικιο...και...φυσικά -και εγώ μαζί- σαν γνησιος Ελληνάρας θέλω να πηγαίνω τριβάλιτσος με 180..(που παω δηλαδή, αλλά ανάλογα τις συνθηκες ανέμου)...
ανώτατη για top case ειναι 120 για πλαϊνες θα σε γελάσω... ζήτημα αν ειναι 140....
παρόλα αυτά.... κουνάει μερικές φορές...:a2: :a26: :a26:
παντως εμενα στο χορνετ μολις εβαλα φατ μπαρ απο τα λιγο πανω απο 200 που δεν κουναγε τωρα με 180 το πολυ κουναει, επισης οταν πηρα το χορνετ ειχε φυγει το γρασο απο το ρουλεμαν του λαιμου και βαραγα τελικες χωρις να κουναει ουτε ελαχιστα, μεχρι 260 κοντερισια
οταν εχω δευτερο ατομο δεν μου κουναει μεχρι τα πανω απο 200 τωρα για παραπανω δεν το εχω παει ακομα
Οσο "χειροτερη" αεροδυναμικη αποκτισει ενα σωμα(μοτοσυκλετα),
κατι το οποιο επαθε ο φιλος αλλαζοντας στιλ στη μοτο του,βαζοντας ορθιο "κροσαδικο"fat-bar τιμονι, καθεται πιο ορθιος και να υποθεσω εχουν βγει και τα φερινγκ...
Σωστά υπόθεσες, έχουν βγει. Να και μια φώτο για να δεις τι εννοώ. Αλλά δεν πιστεύω ότι τελικά είναι από 'κει. Πρέπει να φταίει το μαλακό (πλέον) μπροστινό. Το χειμώνα θα βάλω up-side-down και τον επόμενο Απρίλη θα δούμε αν έπαιξε ρόλο. Η πιο χάλια αεροδυναμική ωστόσο σίγουρα συμβάλλει. :beer:
134178
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.