PDA

View Full Version : kawasaki z750-honda hornet



lari
10/06/2008, 16:55
μιλαμε για Z750 2007-2008 και για hornet 600 2007-2008 μοντελα. ποιο ειναι κατα τη γνωμη σας το καλυτερο και γιατι??

nassosxlvbros
10/06/2008, 17:41
Το Hornet ξεκίνησε τη κατηγορία streetfighter με το σχήμα του και το "αλήτικο" ταμπεραμέντο του..εξαιρετικά δημοφιλές και αγαπημένο σε άλλες ευρωπαικές χώρες-βλέπε Ιταλία-Γαλλία με τεράστια ποικιλία σε άφτερ μάρκετ καλούδια...κάπου στη πορεία ήρθε το Ζ ...άξιος διεκδικητής αλλά με 150cc παραπάνω,ήτοι γκάζι της αρκούδας αλλά και ένα πακέτο πλαισίου/αναρτήσεων φρένων που ομοιογενές μεν σαν σύνολο αλλά οριακόν δε για κάποιον που ξεψάρωσε ή το πήρε να πιέσει ... το Hornet είχε την τύχη όλων των "πρωτιών" της μαμας Χόνδα: να μένει απαράλλαχτο για χρόνια με μόνες αλλαγές στα...χρώματα...:bawl: όλα αυτά μέχρι το 2007 που άλλαξε ριζικά το Hornet με νέο επιτέλους πλαίσιο αρκετή "δανεική " κακία και μοτέρ ανταγωνιστικό (όχι ότι το παλιό ήταν χάλια,αλλά τα αλογάκια είναι πάντοτε καλοδεχούμενα)...αντιθέτως το Ζ από ηγέτης κατάντησε σαν τον...Έλβις Πρίσλευ: από κορυφή βαρύς και ασήκωτος πνιγμένος από τα μέτρα για τους ρύπους και μια από τα ίδια σαν σύνολο...

Κοντολογίς θα έπαιρνα το νέο Hornet ...αν και αμφιλεγόμενης αισθητικής από αρκετούς είναι πιο "έτσι" στο τρίπτυχο ΜΓΚ (μούρη γκάζι λαύλα) ;)

περιττό να πω πως πάς από τώρα διαμάχες...:beer:

τα ποπκόρν ρεεεε!!!:hypnotize :a014: :a014: :a014:

lari
10/06/2008, 17:43
ειναι μια ¨διαμαχη¨με πολυ μεγαλο ενδιαφερον πιστευω και αναμενω εναγωνιως.....

yiagt
11/06/2008, 13:52
Ψηφίζω hornet και εγώ.
Οι αλλαγές που έγιναν στα τελευταία μοντέλα είναι προσ το πολύ καλύτερο για τη σφήκα κ μάλλον στάσιμα για το Ζ.

-Το Ζ υπερτερεί σε ροπή
-Η εμφάνιση είναι υποκειμενική.Κ τα δύο πολύ όμορφα
-Πλαίσιο, αναρτήσεις,φρένα υπερτερεί η σφήκα.

xampos
11/06/2008, 14:04
street triple :smokin:

Zbandit750
12/06/2008, 00:06
Τα streetfighter πρέπει να έχουν ροπή και το Z έχει όση δεν έχει το Hornet.
Οσο για αναρτησεις και φρενα , δεν ξερω τι λεει το καινουριο Hornet εχω οδηγησει μονο το 1ο μοντελο, αλλα οι αναρτησεις γενικα αναβαθμιζονται παρα πολυ ευκολα (με 500ευρω βαζεις απο 636) , ενω ο κινητηρας οχι.

idi
12/06/2008, 23:29
να τα και ας αργησαν κανα-2 χρονια τα ποστ με ουσια και περιεχομενο
:lol: :lol: :lol: :lol:

EVI
12/06/2008, 23:37
+748 το χορνετ να παρεις το Ζ ειναι μαπα δε παει βημα ΜΑΚΡΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ απο τα καβασακια μακρυααααααααα

:D

tragos
13/06/2008, 01:48
το Z εχει πολυ κακη ποιοτητα κατασκευης και της πλακας περιφερικα! μονο το ψαλιδι να προσεξεις κ θα με θυμηθεις. προτεινω το honda.

Zbandit750
13/06/2008, 09:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από tragos
το Z εχει πολυ κακη ποιοτητα κατασκευης και της πλακας περιφερικα! μονο το ψαλιδι να προσεξεις κ θα με θυμηθεις. προτεινω το honda.

Για πες μας πως κρινεις την ποιοτητα κατασκευης? Τι κριτηρια εχεις και καταληγεις σε αυτο το συμπερασμα?
Εγω ξερω οτι ουτε τα Hornet , αλλα ουτε και τα Ζ χαλανε, ειναι απο τα πιο αξιοπιστα που υπαρχουν.

Για τα περιφεριακα που λες οτι ειναι της πλακας, πχ ειναι καλυτερο το USD του Hornet που δεν εχει ρυθμισεις σε σχεση με του Z, που εχει? Και το αμορτισερ , του Ζ εχει ρυθμισεις απο το 2004 , ενω του Hornet ειχε μονο προφορτιση(δεν ξερω στο καινουριο μοντελο) και δεν εχει καν μοχλικο στην αναρτηση.

sapila racing
13/06/2008, 10:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zbandit750
Για πες μας πως κρινεις την ποιοτητα κατασκευης? Τι κριτηρια εχεις και καταληγεις σε αυτο το συμπερασμα?
Εγω ξερω οτι ουτε τα Hornet , αλλα ουτε και τα Ζ χαλανε, ειναι απο τα πιο αξιοπιστα που υπαρχουν.

Για τα περιφεριακα που λες οτι ειναι της πλακας, πχ ειναι καλυτερο το USD του Hornet που δεν εχει ρυθμισεις σε σχεση με του Z, που εχει? Και το αμορτισερ , του Ζ εχει ρυθμισεις απο το 2004 , ενω του Hornet ειχε μονο προφορτιση(δεν ξερω στο καινουριο μοντελο) και δεν εχει καν μοχλικο στην αναρτηση.

Aντε πάλι τα ίδια....

Το Ζ ηταν ο αρχηγός αλλά πάει εμεινε πίσω.
Ειναι 25 κιλά βαρύτερο, εχει μάπα φρένα, και το μοτερ το ψοφήσανε, σε σχέση με το παλιό.

Το νεο Hornet εμένα δεν μου αρέσει εμφανησιακά, αλλά είναι καλύτερη μοτοσυκλέτα απο το νεο Ζ σε ολους τους τομείς.
Και ναι, εχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής, φρένα, αναρτήσεις εμπρος πίσω, πλαίσιο, ψαλίδι, επιτάχυνση, και άλλα πολλά.


Evi και idi :wave2:

byron
13/06/2008, 10:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Και ναι, εχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής, αναρτήσεις εμπρος πίσω,

Εχεις δει Hornet δικάβαλλο με 10.000 χλμ; :smokin:

sapila racing
13/06/2008, 10:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Εχεις δει Hornet δικάβαλλο με 10.000 χλμ; :smokin:

Nαι εχω δεί! Και οχι με 10.000 αλλά με 40.000 και να πηγαίνει τάπα δικάβαλλο. Ρωτα τον Σπάρτακο να σου πει.

Εσυ εχεις οδηγήσει το Ζ?
Ασε σου λεω.... και καλα το παλιό τρωγόταν, ηταν και γρήγορο τουλάχιστον, το καινούριο ειναι χάλι.
Το αγοράζεις και πας κατ ευθείαν για μετατροπές.

Το Hornet είναι αξιοπρεπέστατο όπως ειναι μαμα.

byron
13/06/2008, 10:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Nαι εχω δεί! Και οχι με 10.000 αλλά με 40.000 και να πηγαίνει τάπα δικάβαλλο. Ρωτα τον

Το Hornet είναι αξιοπρεπέστατο όπως ειναι μαμα.

Εγώ φιλαράκο είδα Hornet 07 (το νέο δλδ) δικάβαλλο στην παραλιακή και μέχρι να φτάσω δίπλα του νόμιζα ότι ήταν Rebel, Eliminator ή κάτι custom τέλος πάντων.

Μιλάμε ότι η πίσω ανάρτηση είχε κλ@σει εντελώς. (και όχι δεν ήταν βουβάλια πάνω) :wave2:

sniper
13/06/2008, 10:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Εγώ φιλαράκο είδα Hornet 07 (το νέο δλδ) δικάβαλλο στην παραλιακή και μέχρι να φτάσω δίπλα του νόμιζα ότι ήταν Rebel, Eliminator ή κάτι custom τέλος πάντων.

Μιλάμε ότι η πίσω ανάρτηση είχε κλ@σει εντελώς. (και όχι δεν ήταν βουβάλια πάνω) :wave2:

Ρε συ, μέχρι να το φτάσεις το hornet είχε φορτωθεί άλλα 20.000 χλμ..... με το Tuono το κυνηγούσες; :D :lol:

xampos
13/06/2008, 10:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από lari
μιλαμε για Z750 2007-2008 και για hornet 600 2007-2008 μοντελα. ποιο ειναι κατα τη γνωμη σας το καλυτερο και γιατι??

φιλε μονο κανε ενα τεστ ride to street triple και θα ξεχασεις ζ 750 , χορνετ

τελευταια η triumph εχει ανεβει πολυ ;)


133405

sapila racing
13/06/2008, 10:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Εγώ φιλαράκο είδα Hornet 07 (το νέο δλδ) δικάβαλλο στην παραλιακή και μέχρι να φτάσω δίπλα του νόμιζα ότι ήταν Rebel, Eliminator ή κάτι custom τέλος πάντων.

Μιλάμε ότι η πίσω ανάρτηση είχε κλ@σει εντελώς. (και όχι δεν ήταν βουβάλια πάνω) :wave2:

Εχει και ρύθμιση προφόρτισης ξέρεις :smokin:

Μαλλον ο ασχετος ιδικτήτης πήγε να την σφίξει και τη πήγε τερμα χαλαρό, η πιθανόν να είχε κλάσει το συγκεκριμένο. Αυτό δε λέει τίποτα.

Το μηχανάκι ειναι τζαμι, και στρίβει και φρενάρει, και εχει και γκάζι και δεν χαλαει με τίποτα.
Τι αλλο θες απο ενα γυμνό low budget, να φτιάχνει καφε ?

sniper
13/06/2008, 10:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Εχει και ρύθμιση προφόρτισης ξέρεις :smokin:

Μαλλον ο ασχετος ιδικτήτης πήγε να την σφίξει και τη πήγε τερμα χαλαρό, η πιθανόν να είχε κλάσει το συγκεκριμένο. Αυτό δε λέει τίποτα.

Το μηχανάκι ειναι τζαμι, και στρίβει και φρενάρει, και εχει και γκάζι και δεν χαλαει με τίποτα.
Τι αλλο θες απο ενα γυμνό low budget, να φτιάχνει καφε ?

Και που να το δεις στα μέγαρα να καταπίνει κάτι θηρία των 1000cc ...... Χαλαρά κι αβίαστα.... :D



Τωρα, κάποιος πιο πάνω τόλμησε και συνέκρινε τα ψαλίδια του hornet και του Z... Απλά να υπενθυμίσω ότι σε παλιότερο ποστ του ο hornet μας ενημέρωσε ότι το ψαλίδι του Ζ είναι από τριλιόνιο (Εξωτικό μέταλλο που εξορύσσεται από ork Στον πλανήτη Αρη)

sapila racing
13/06/2008, 10:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Και που να το δεις στα μέγαρα να καταπίνει κάτι θηρία των 1000cc ...... Χαλαρά κι αβίαστα.... :D
Τωρα, κάποιος πιο πάνω τόλμησε και συνέκρινε τα ψαλίδια του hornet και του Z...

Το Ζ εχει ψαλίδι σιδερένιο, που προέρχεται απο το παλιό ZR7 που ειχα κι εγω. Εχει τους χειρότερους ρεγουλατόρους για την αλυσίδα που ειχα ποτε σε μοτοσυκλέτα, και φυσικά δεν βάλανε τους 5 γρασσαδόρους που ειχε το ZR7 στο μοχλικό και τα ρουλεμαν ψαλιδιού, γιατί οι τρύπες κοστίζουν στην παραγωγή.

Το Hornet όπως το αγοράζεις παει μια χαρά και στην πίστα και πας και στη δουλειά σου :smokin:

Το Z είναι για την καφετέρια :lol: Μόλις παει πίστα βρίσκει κατω με τη μια, χωρίς να το ζορίσεις.

sniper
13/06/2008, 10:44
Κι έλεγα πως θα περάσει η μέρα μας σήμερα.....

sapila racing
13/06/2008, 10:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Κι έλεγα πως θα περάσει η μέρα μας σήμερα..... :lol: :rotflmao:

Που ειναι ο idi και η Evi? :look:

sniper
13/06/2008, 10:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
:lol: :rotflmao:

Που ειναι ο idi και η Evi? :look:



Πάνε να δούνε αν όντως δεν είναι από Τριλιόνιο το ψαλίδι τους..... :lol: :lol: :lol:

byron
13/06/2008, 10:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Και που να το δεις στα μέγαρα να καταπίνει κάτι θηρία των 1000cc ...... Χαλαρά κι αβίαστα.... :D


Όντως ρε φίλε.
Αφού ο Τσουκαλάς θα τρέξει με Hornet 600 ´08 στον επόμενο αγώνα.

(Σαύρα το CBR1000RR ΄08 του....)

sniper
13/06/2008, 10:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Όντως ρε φίλε.
Αφού ο Τσουκαλάς θα τρέξει με Hornet 600 ´08 στον επόμενο αγώνα.

(Σαύρα το CBR1000RR ΄08 του....)

Νόμιζα ότι συγκρίναμε Ζ-CB.... :rolleyes:

Κάτι παίρνεις εσύ αυτές τις μέρες.... ή σε χαλάει το πολύ διάβασμα :lol:

byron
13/06/2008, 10:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Νόμιζα ότι συγκρίναμε Ζ-CB.... :rolleyes:

Κάτι παίρνεις εσύ αυτές τις μέρες.... ή σε χαλάει το πολύ διάβασμα :lol:

Ποιό 1000 καταπίνει δλδ το Pornet re man?

sapila racing
13/06/2008, 11:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ποιό 1000 καταπίνει δλδ το Pornet re man?


Πάντως με το 900 περνάω πολλά, και σε εχω και σενα με το πραπρίλια σου :smokin:
Και ειμαι και απροπόνητος :lol:

Εγω προσωπικά εχω δει το νεο 600 να καταπίνει πολλά GSXR, R1, CBR οτι θες. Ο οδηγός ηταν καλός βέβαια.
Μιλάς λες και τα 1000ρια ειναι για τα Μέγαρα...

byr0n αφού παρε κανενα Ζ βόλτα, και μετα ελα να μας πεις. Αν δεν στουκάρεις...

Το Street Triple που ειπε ο παραπάνω μάλιστα, εινα καλό και όμορφο. Αλλά δεν το παιρνει κανείς γιατί οταν ερθει η ωρα να το πουλήσει θα το βαλει στον πατο του.

sniper
13/06/2008, 11:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ποιό 1000 καταπίνει δλδ το Pornet re man?

Μα το Ζ το 1000 ρε μ@λάκ@! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

sniper
13/06/2008, 11:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
....
Εγω προσωπικά εχω δει το νεο 600 να καταπίνει πολλά GSXR, R1, CBR οτι θες. Ο οδηγός ηταν καλός βέβαια.

.....


Το ίδιο παλικάρι βλέπαμε.... και ο συγκεκριμένος πήγαινε αεροπορία! :a18: :a012:

byron
13/06/2008, 11:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Το ίδιο παλικάρι βλέπαμε.... και ο συγκεκριμένος πήγαινε αεροπορία! :a18: :a012:

Πάλι καλά που δεν είδατε τον Πάνο με το Monster να γυρίζει στο 1.08 να αρχίσετε τα πυροτεχνήματα για την ανωτερότητα των Ducati. :wave2:

sniper
13/06/2008, 11:23
Αν το μηχανάκι μπορεί, κι έχεις τα χέρια, τότε όλα γίνονται.

Με το Ζ το μόνο που μπορείς να κάνεις (και με τα παλιότερα CB600F) είναι να δεις πως στραβώνει το ατσάλι στις στροφές..... :D

sapila racing
13/06/2008, 11:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Πάλι καλά που δεν είδατε τον Πάνο με το Monster να γυρίζει στο 1.08 να αρχίσετε τα πυροτεχνήματα για την ανωτερότητα των Ducati. :wave2:

Με Monster S2R που το καβάλησα για 20 λεπτά γύριζα στις Σέρρες πιο γρήγορα απο το Hornet.
Και ηταν παναργο στις ευθείες.

Εχεις καβαλήσει Monster? Και μάλιστα στην πίστα?

Οχι, αρα δεν ξερεις.

byron
13/06/2008, 11:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Με Monster S2R που το καβάλησα για 20 λεπτά γύριζα στις Σέρρες πιο γρήγορα απο το Hornet.
Και ηταν παναργο στις ευθείες.

Εχεις καβαλήσει Monster? Και μάλιστα στην πίστα?

Οχι, αρα δεν ξερεις.

Μου αρκεί που τα θεωρείς πιο γρήγορα απ΄τα pornet. :lol:

sapila racing
13/06/2008, 11:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Μου αρκεί που τα θεωρείς πιο γρήγορα απ΄τα pornet. :lol:

Φυσικά και ειναι καλύτερα στην πίστα απο το Hornet, πάντα το έλεγα αυτο.

Μόνο που ειναι χαλια για καθημερινη χρήση.

Κατι εχεις εσυ σήμερα... δεν εξηγείται αλλιώς.

Μηπως χαλασε το πραπρίλια?? :lol:

sniper
13/06/2008, 11:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
...

Κατι εχεις εσυ σήμερα... δεν εξηγείται αλλιώς.

....

Το παρατήρησα κι εγώ.... το πιθανότερο είναι να έκανε το λάθος και να ανέβηκε σε Ζ το πρωί.... :lol: :lol: :lol:

Zbandit750
13/06/2008, 11:40
καλα το εχετε γ@μησει τελειος το θεμα...ακου πως στραβωνει το ατσαλι στις στροφες. Κοψε κατι....

Εγω που θελω ροπη και δυναμη χαμηλα θα παρω Ζ που ειναι 750 , εσυ παρε το hornet να το στιβεις που για να κινηθεις στον ρυθμο του Ζ , θελει περιπου 3.000 στροφες παραπανω.
Αληθεια εκει που εχει την εξατμιση το Hornet , την αλλαζεις καθε φορα που περνας απο σαμαρακι?

Και τα 2 μηχανακια μια χαρα ειναι, το καθε ενα εχει τα μεονεκτηματα του και τα πλεονεκτηματα του εναντι στο αλλο. Αλλα αυτο δεν κανει το αλλο μαπα.
Τα 23 κιλα παραπανω νομιζω οτι δεν ειναι τοσο μεγαλη διαφορα οσο η διαφορα στην ροπη και δικαιολογουνται απο τον αυξημενο κυβισμο του Ζ

Hornet 600 2008
102 hp at 12.000 rpm 63,5 Nm of torque at 10.500 rpm.

Z750 2008
106 hp @ 10500 rpm 78 Nm 8.0 kg-fm @ 8300 rpm

sapila racing
13/06/2008, 11:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zbandit750
καλα το εχετε γ@μησει τελειος το θεμα...ακου πως στραβωνει το ατσαλι στις στροφες. Κοψε κατι....

Εγω που θελω ροπη και δυναμη χαμηλα θα παρω Ζ που ειναι 750 , εσυ παρε το hornet να το στιβεις που για να κινηθεις στον ρυθμο του Ζ , θελει περιπου 3.000 στροφες παραπανω.
Αληθεια εκει που εχει την εξατμιση το Hornet , την αλλαζεις καθε φορα που περνας απο σαμαρακι?

Και τα 2 μηχανακια μια χαρα ειναι, το καθε ενα εχει τα μεονεκτηματα του και τα πλεονεκτηματα του εναντι στο αλλο. Αλλα αυτο δεν κανει το αλλο μαπα.
Τα 23 κιλα παραπανω νομιζω οτι δεν ειναι τοσο μεγαλη διαφορα οσο η διαφορα στην ροπη και δικαιολογουνται απο τον αυξημενο κυβισμο του Ζ

Hornet 600 2008
102 hp at 12.000 rpm 63,5 Nm of torque at 10.500 rpm.

Z750 2008
106 hp @ 10500 rpm 78 Nm 8.0 kg-fm @ 8300 rpm

Τα 23 κιλά είναι πάρα μα πάρα πολλά.
Τα νούμερα δεν αποτυπώνουν την πραγματικότητα, το νεο Z ειναι πιο αργό και σε επιταχύνσεις και σε ρεπριζ και το μοτερ αργεί πολύ να ανεβάσει στροφές.
Δεν τα λεω εγω, το λενε ολες οι δοκιμες απο ολον τον ξενο τύπο.

Εσυ αφού το θες πάρε το Ζ και μερα αρχισε το ψαξιμο και τις μετατροπες να το κανεις αξιοπρεπες. :wave2:

Αυτο δεν σημαίνει οτι ειναι καλύτερη μοτοσυκλέτα. Το Ζ (το παλιό) οταν βγήκε ηταν πρωτο σε όλα, καλη τιμή, γκάζι, κλπ.
Τωρα ειναι χειρότερο κι απο το πρωτο και τα αλλα του ξεφυγαν πολύ. Ειναι πλεόν τελευταίο σε ολες τις συγκρίσεις.

Zbandit750
13/06/2008, 11:57
Εγω εχω το παλιο με αναρτησεις απο 1000 και δεν το αλλαζω.
Δεν εχω δοκιμασει το καινούριο, αλλα δεν νομιζω οτι η διαφορα ειναι τοσο τραγικη.

περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

sniper
13/06/2008, 12:00
Σε λιγο θα παρελάσουν και τα βεστρώμ......

sniper
13/06/2008, 12:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zbandit750
...
Δεν εχω δοκιμασει το καινούριο, αλλα δεν νομιζω οτι η διαφορα ειναι τοσο τραγικη.

....


Ο καθένας μπορεί να νομίζει ό,τι θέλει σε κάτι που δεν έχει δοκιμάσει.....

Zbandit750
13/06/2008, 12:03
Γιατι εσυ φιλε , εχεις παρει με την σειρα ολα τα μοντελα Hornet και Ζ και τους εχεις κανει και εξαντλητικές δοκιμές και ξέρεις?

Lazio
13/06/2008, 12:07
Θα πρεπει να παραδεχτουμε οτι το νεο πορνετ υπερεχει σιγουρα σε προδιαγραφες γιατι ειναι εντελως νεο μοντελο και οχι facelift σαν αυτο που εγινε με το Ζ του 2007.

Δε θα το επαιρνα ομως σε καμμια περιπτωση οχι γιατι ειναι Χοντα αλλα γιατι το θεωρω κακασχημο

Πιστευω το νεο Ζ θα εχει αλουμινενιο πλαισιο και ψαλιδαρα πισω και νεο μοτερ τοτε θα ξανακλεισουν ορισμενα στοματακια που αυθαδιαζουν :wave2: :wave2:

sniper
13/06/2008, 12:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zbandit750
Γιατι εσυ φιλε , εχεις παρει με την σειρα ολα τα μοντελα Hornet και Ζ και τους εχεις κανει και εξαντλητικές δοκιμές και ξέρεις?

Για να δουμε.....


Είχα το 01 hornet....

Έχω οδηγήσει (αρκετά μια και το έχουν φίλοι το 05/06) και έχω οδηγήσει λιγο το 07....


έχω οδηγήσει και το Ζ750 το παλιό - όχι πολύ αλλά με είχε εντυπωσιάσει η ροπή του χαμηλά και η τιμή του σε σύγκριση με το hornet.

Tα καινουργια Ζ δεν τα έχω οδηγήσει..... αλλά με χειρότερες επιδόσεις από το παλιό τι να λένε....


Α.... και μια που σχολίασες το στράβωμα του ατσαλιού.... πέρνα την Υλίκη ή τις στροφές τις Γλύφας με 150+ και το συζητάμε μετά...

sniper
13/06/2008, 12:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lazio
Θα πρεπει να παραδεχτουμε οτι το νεο πορνετ υπερεχει σιγουρα σε προδιαγραφες γιατι ειναι εντελως νεο μοντελο και οχι facelift σαν αυτο που εγινε με το Ζ του 2007.

Δε θα το επαιρνα ομως σε καμμια περιπτωση οχι γιατι ειναι Χοντα αλλα γιατι το θεωρω κακασχημο

Πιστευω το νεο Ζ θα εχει αλουμινενιο πλαισιο και ψαλιδαρα πισω και νεο μοτερ τοτε θα ξανακλεισουν ορισμενα στοματακια που αυθαδιαζουν :wave2: :wave2:


Ωραιότατη απάντηση.....

κι ελπίδα πεθαίνει τελευταία.... :lol:

Zbandit750
13/06/2008, 12:16
έχω περάσει με 150 είσοδο και 180 έξοδο και με στραβό σκελετό στο μπροστινό λάστιχο και ήταν ακλόνητο. (εχω αναρτησεις Ζ1000)
Αλλα και με το κλεμενο μου μαμα Ζ750 πηγαινα πατρα με 150+ στο χαλαρο.
Και στα καλαβρυτα ανεβαινα και κατεβαινα αερας και μαλιστα με τις μαμα αναρτησεις στο κατεβασμα ειναι τοσο καλα τα φρενα που μπορεις να παιζεις με τον πισω τροχο.
Εχω οδηγησει Hornet 98 με τον 16αρι τροχο, και μαλιστα πολλα χλμ σε ολες τις συνθηκες γιατι το εχει ο κολητος μου. και εχω οδηγησει και το 03.
Ζ καινουριο οχι.

Σε σχεση με αυτα το Ζ ειναι πολυ πιο μπροστα.

sapila racing
13/06/2008, 12:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zbandit750


Σε σχεση με αυτα το Ζ ειναι πολυ πιο μπροστα.

Γι αυτό εβαλες μπροστινό απο το 1000? Η για μούρη?

Και γι αυτό και σχεδόν όλοι οι Ζδες στο kaw-bikers εχουν αλλάξει μπροστινό, βαζουν ελατήρια, τακάκια, αμορτισερ απο 636, και οτι αλλο βρούν μπας και γίνει σωστό το μηχανάκι?

Zbandit750
13/06/2008, 12:41
Στο kawasaki-bikers στο οποίο είμαι και εγώ μέλος, αλλά όχι σαν τους άλλους τους τρελαμένους, υπαρχουν μερικοι , που ειτε πετανε λεφτα σε μαλακιες και αναβαθμισεις, για την μουρη , ειτε για την απόδοση, πάντως εχουν ξεφυγει πολυ.

Εγω ήμουν ενας ευτυχής και συνειδητοποιημενος κατοχος ενος Ζ750 06 μαμα, και ημουν απολυτα ευχαριστημένος , γιατι ηξερα τι αγορασα και για τι χρηση το πηρα. Δυστηχως ομως ενα τσογλανι μου το εκλεψε και μετα απο 1 χρονο οταν ηρθε η ωρα να αγοραζω αλλο, βρηκα αυτο με το πηρουνι του 1000 , σε καλη τιμη και το χτυπησα.

sniper
13/06/2008, 12:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zbandit750
Στο kawasaki-bikers στο οποίο είμαι και εγώ μέλος, αλλά όχι σαν τους άλλους τους τρελαμένους, υπαρχουν μερικοι , που ειτε πετανε λεφτα σε μαλακιες και αναβαθμισεις, για την μουρη , ειτε για την απόδοση, πάντως εχουν ξεφυγει πολυ.

....


Για τον μ@λάγα τον γIDIοβοσκό θα λέει..... :lol:

idi
13/06/2008, 13:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing

Και ναι, εχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής

TO HORNET EINAI MADE IN ITALY KAI TO Z MADE IN JAPAN.... ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ....

idi
13/06/2008, 13:19
ΒΤW ΓΙΑ ΠΟΙΟ Ζ750 ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ 04-06 Η ΤΟ 07>?

ΓΙΑΤΙ ΤΟ 07 ΕΧΕΙ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ USD ME ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΡΟΦΟΡΤΗΣΗΣ+ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ....

ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΦΡΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΗΟΡΝΕΤ NISSIN ΔΙΠΙΣΤΟΝΕΣ

ΒΑΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΗΟΡΝΕΤ ΠΟΙΟ ΑΣΧΗΜΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΡΙΚΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΑΡΑ ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

idi
13/06/2008, 13:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Γι αυτό εβαλες μπροστινό απο το 1000? Η για μούρη?

Και γι αυτό και σχεδόν όλοι οι Ζδες στο kaw-bikers εχουν αλλάξει μπροστινό, βαζουν ελατήρια, τακάκια, αμορτισερ απο 636, και οτι αλλο βρούν μπας και γίνει σωστό το μηχανάκι?



και ξερεις τι μου θυμησες? αυτο που που λεω εγω σε κακοβουλους

"ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΧΟΝΤΡΟΣ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΩ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΣΧΗΜΟΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ???" :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :beer:

EVI
13/06/2008, 13:27
εγω θα το ξαναπω

μακρυα απο τα kawasaki

:smokin:

sapila racing
13/06/2008, 13:28
Αντε ντε, που ησουνα τοση ωρα? :lol: :lol: :wave2:

Και μενα δεν μου αρέσιε το νεο Hornet, αλλά σε σχέση με το νεο Ζ είναι πολύ μπροστά.

Και αφου ειναι made in Japan το Ζ κι εχιε καλη ποιότητα κατασκευής, γιατί τρίζουν τα πλαστικά?
Γιατί κολλαει ο μοχλός ταχυτητων, γιατί ξεχάσανε να τα γρασσάρουν εκεί (ολα όμως ε), γιατί δεν πάει βήμα?
Οι δαγκάνες δεν είναι οι ίδιες με του Hornet, το εχω ελέγξει, ειναι βέβαια καλύτερες απο τις προηγούμενες που ηταν γα τα σκουπίδια.
Το ψαλίδι ακόμα του ZR7 είναι, μόνο που το αμορτισερ εκείνου δούλευε, αυτο του νεου Ζ ειναι κι αυτό για τα μπάζα.

Το μπροστινό ναι εχει ρυθμίσεις, αλλά δεν δουλευει με τίποτα οπως και να το ρυθμίσεις.

:wave2:

catmaster
13/06/2008, 13:31
Ντάξει ειλικρινά δε μπορώ να πω ότι μου αρέσει εμφανισιακά το Hornet (δεν το έχω οδηγήσει για να πω ότι θα με κερδίσει εκεί τουλάχιστον .. )

αλλά ρε παιδιά .... πάτε να μου βγάλετε το Ζ όμορφο που με αυτές τις εξατμίσεις είναι σαν να βλέπω τη φιλαρμονική του βερολίνου λέμε ... :cry: :confused: τι σκατά είχαν στο μυαλό τους όταν τις έβαλαν στο μηχανάκι ;;; (και οντως το βάρος του φαίνεται ....σε βόλτα που το έκανα μου φάνηκε τάνκερ ... )


:smokin:

EVI
13/06/2008, 13:33
εγω θα το ξαναπω


ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΤΑΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕ ΠΑΝΕ ΒΗΜΑ


:smokin:

σιγα που θα κατσω να ασχοληθω με το χορνετακι ο τελευταιος που τολμησε να ακολουθησει Ζ στην εθνικη τον περιμενα στα διοδια 10λεπτα :smokin:

byron
13/06/2008, 13:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Και μενα δεν μου αρέσιε το νεο Hornet, αλλά σε σχέση με το νεο Ζ είναι πολύ μπροστά.



Δεν θα μπω στις τεχνικές λεπτομέρειες της συζήτησης σας, αλλλααααα ρε sapila, έλεος λέμε. Το Hornet πιο όμορφο απ΄το Ζ;

Για εξορκισμό είναι το μηχανάκι λέμε. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ούτε νύχτα με μαύρο σεντόνι .....:p

sapila racing
13/06/2008, 13:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Δεν θα μπω στις τεχνικές λεπτομέρειες της συζήτησης σας, αλλλααααα ρε sapila, έλεος λέμε. Το Hornet πιο όμορφο απ΄το Ζ;

Για εξορκισμό είναι το μηχανάκι λέμε. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ούτε νύχτα με μαύρο σεντόνι .....:p

byr0n δεν επικοινωνείς σήμερα....

Τι λεω παραπάνω στην παράθεση που έκανες?????

Οτι δεν μου αρέσει εμφανησιακά το νεο Hornet.
Το οτι ειναι μπροστά ειναι γεγονός και δεν εννοώ σε εμφάνιση, ΞΕΚΟΛΑ!!!

Ετσι κι αλλιώς η εμφάνιση ειναι αντικειμενικό θέμα, σε αλλους αρέσει το Tuono που εχει φατσα μύγας σε εκδοση transformer. :lol:

stavrogin
13/06/2008, 14:21
+1 ψηφο για το 675 καλοστημενο με γκαζι και ροπη και με περασε κι ολας καθαρα σε αντιθεση με ολα τα Ζ, φαζερ και χορνετ του κοσμου,κι αυτα τα περι μεταπωλησης δεν τα πολυκαταλαβαινω, και το Ζ την επομενη της αγορας του ειχε χασει 2000ε και τωρα δε δινεται με 5000.Και τα Fazer του 2004 με το ζορι 4000 κλπ.

Το Ζ θελει οποσδηποτε πηραγμα σε αναρτησεις φρενα (μιλαω για το παλιο) αλλα και το καινουργιο μια απο τα ιδια θα ειναι.Το θεμα της αργης εκινησης εχει να κανει με τη ρυθμιση του ψεκασμου αλλα με ενα αμπραγιαρισμα (προσοχη) σηκωνεται ορθιο και μακραινει χερια.
Τα 23 κιλα ειναι μεγαααλη διαφορα αλλα ροπη και αλογα βγαινουν πιο χαμηλα κι αυτο ειναι σουπερ.
Τα 600 κυβικα κανουν σοβαρους συμβιβασμους για να βγαλουν 100 αλογα στο δρομο.
Το ψαλιδι (του Ζ) στραβωνει αμα το πιεσεις και στην υλικη οπου μπορεις να πας με 180+ αλλα αν αποφασισεις μαγκιες σε πιστες και κλειστα κομματια θα το δεις ακομα πιο εντονα. Γενικα δεν ειναι μηχανακι για 100+ αλογα.

Αν δεν χρειαζεσαι το παραπανω γκαζι παρε 675.Αν παλι δεν το πιεζεις το μηχανακι και σ'αρεσει το γκαζι παρε Ζ.Για το hornet δε ξερω πολλα ,αλλα ακουω πολλα καλα και τα πιστευω:wave2:

sniper
13/06/2008, 14:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
+1 ψηφο για το 675 καλοστημενο με γκαζι και ροπη και με περασε κι ολας καθαρα σε αντιθεση με ολα τα Ζ, φαζερ και χορνετ του κοσμου,κι αυτα τα περι μεταπωλησης δεν τα πολυκαταλαβαινω, και το Ζ την επομενη της αγορας του ειχε χασει 2000ε και τωρα δε δινεται με 5000.Και τα Fazer του 2004 με το ζορι 4000 κλπ.

Το Ζ θελει οποσδηποτε πηραγμα σε αναρτησεις φρενα (μιλαω για το παλιο) αλλα και το καινουργιο μια απο τα ιδια θα ειναι.Το θεμα της αργης εκινησης εχει να κανει με τη ρυθμιση του ψεκασμου αλλα με ενα αμπραγιαρισμα (προσοχη) σηκωνεται ορθιο και μακραινει χερια.
Τα 23 κιλα ειναι μεγαααλη διαφορα αλλα ροπη και αλογα βγαινουν πιο χαμηλα κι αυτο ειναι σουπερ.
Τα 600 κυβικα κανουν σοβαρους συμβιβασμους για να βγαλουν 100 αλογα στο δρομο.
Το ψαλιδι (του Ζ) στραβωνει αμα το πιεσεις και στην υλικη οπου μπορεις να πας με 180+ αλλα αν αποφασισεις μαγκιες σε πιστες και κλειστα κομματια θα το δεις ακομα πιο εντονα. Γενικα δεν ειναι μηχανακι για 100+ αλογα.

Αν δεν χρειαζεσαι το παραπανω γκαζι παρε 675.Αν παλι δεν το πιεζεις το μηχανακι και σ'αρεσει το γκαζι παρε Ζ.Για το hornet δε ξερω πολλα ,αλλα ακουω πολλα καλα και τα πιστευω:wave2:

συμφωνώ μαζί του.... να το κοιτάξω πρέπει :D :wave2:

p@nos
13/06/2008, 14:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
σε αλλους αρέσει το Tuono που εχει φατσα μύγας σε εκδοση transformer. :lol:




+1

καλυτερη περιγραφη δε θα μπορουσε να σκεφτει καποιος...



:lol: :lol: :lol:

stavrogin
13/06/2008, 15:02
Διορθωση: με το 675 δε λειπει το γκαζι

nassosxlvbros
13/06/2008, 21:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Για να δουμε.....


Είχα το 01 hornet....

Έχω οδηγήσει (αρκετά μια και το έχουν φίλοι το 05/06) και έχω οδηγήσει λιγο το 07....


έχω οδηγήσει και το Ζ750 το παλιό - όχι πολύ αλλά με είχε εντυπωσιάσει η ροπή του χαμηλά και η τιμή του σε σύγκριση με το hornet.

Tα καινουργια Ζ δεν τα έχω οδηγήσει..... αλλά με χειρότερες επιδόσεις από το παλιό τι να λένε....


Α.... και μια που σχολίασες το στράβωμα του ατσαλιού.... πέρνα την Υλίκη ή τις στροφές τις Γλύφας με 150+ και το συζητάμε μετά...


παρακαλείται αν σε κάποιον περισσεύουν ή είναι άχρηστα ορισμένα άλογα να με τα δώκει καβάντζα γιατί στις στροφές της Υλίκης περνάω με 235-240 -κοντέρ πάντα-και χασμουριέμαι....νομίζω πως πάω με...100 ....και μαμά οι αναρτήσεις στο Χόρνετ... ;)

υγ. : την ίδια γλώσσα έβγαζαν και μερικοί αυθάδεις κάτοχοι τιντιέμ...είχαν ξεχάσει ότη την τελική τους της έχει το Χόρνετ με 4η....:lol:

gdevelek
13/06/2008, 22:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από nassosxlvbros

υγ. : την ίδια γλώσσα έβγαζαν και μερικοί αυθάδεις κάτοχοι τιντιέμ...είχαν ξεχάσει ότη την τελική τους της έχει το Χόρνετ με 4η....:lol:

το ΤΔΜ έχει επίσημη μετρημένη (και όχι κοντερίσια) τελική 216

nassosxlvbros
13/06/2008, 22:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
το ΤΔΜ έχει επίσημη μετρημένη (και όχι κοντερίσια) τελική 216

οπότε μέχρι τα 225-227 πραγματικά (κοντέρ 245+) του Χόρνετ είναι μια σεβαστή διαφορά....

gdevelek
13/06/2008, 22:15
πάντως τα 216 πραγματικά το χόρνετ με 4η ΔΕΝ τα έχει ;)

ούτε με 5η

nassosxlvbros
13/06/2008, 22:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
πάντως τα 216 πραγματικά το χόρνετ με 4η ΔΕΝ τα έχει ;)

ούτε με 5η

με 4η όχι (210 λέει το κοντέρ) αλλά με 5η το συζητάμε....πάντως φίλε μου είναι γεγονός ότι TDM 900 μετά την 4η,χάνεται στο καθρέφτη μου....κι αν έρθουν και στροφές.....:smilea:

kos_greece
13/09/2008, 18:54
Ειμαι κατοχος ενος z 750 του 06,ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την μηχανη...

1)Αυτα που με απογοητευουν εναντι του hornet ειναι πως με το z με δικαβαλο ο συνοδηγος υποφερει πολυ γιατι εχει απαραδευτω στησιμο σελας και κραδαζμων,λες και η μηχανη αυτη κατασκευαστηκε για ενα ατομο μονο,τον οδηγο!!...
Το hornet παλι η σελα του ειναι βολικη μαλλακη και πολυ αποτελεσματικη για τον συνοδηγο,με λιγα λογια ειναι τελεια στημενο γιάυτον τον σκοπο...
2)Τα φρενα του z εναντι του hornet ειναι καλυτερα στην αισθηση και στην αποτελεσματικοτητα τους,το hornet παλι εχει δυνατα φρενα που ειναι αποτωμα σε μερικα σημεια...
3)Η θερμοκρασιες που ανεβαζει το hornet ειναι πολυ μεγαλες με αποτελεσμα το καλοκαιρι με σολτσακι το ποδι σου να παθει εγκαυματα,το z παλι δεν εχει τοσο μεγαλο προβλημα γιατι οι θερμοκρασιες ειναι σεβαστες για το δερμα σου...
4)Στο θεμα δυναμης μερα με την νυχτα,το z ειναι πολυ ποιο δυνατο που στον φιλο μου που εχει το hornet του λεω να ξεκινησει ποιο νωρις απο εμενα,ακομα και τον καταλυτη που εβγαλε και το μηχανακι του εδωσε παρα πολυ δεν με φτανει!!!!
5)Το z φοραει κινητηρα μεγαλυτερου κυβισμου με αποτελεσμα να ειναι τερας αξιοπηστιας,το hornet το ιδιο,honda ειναι αυτη(μοτερ διαμαντι)...

Ειμαι αντικιμενικος εντελως γιατι εχω εναν φιλο με hornet και μεταξυ μας κρινουμε τα υπερ και τα κατα...
Η ουσια ειναι παντως οτι μηχανη να αγορασει ο καθενας να την χεραιτε στο επαρκο,κατα και υπερ θα υπαρχουν παντα...
Το z το καινουργιο 07/08 παντως δεν θα το επαιρνα γιατι θα ξενερωνα απο το θεμα της δυναμης,και κυριως δεν επρεπε να βαζανε σελακι πισω...

Count Me Out
01/08/2010, 18:30
Pantws den prepei na yparxoun nohmones anthrwpoi pou na diavazoun ta threads z750 vs hornet sto moto.gr kai na exoun agorasei zed! 3-0 kalws ta paidia einai ola ta threads me center for ton sapila racing:rotflmao:

stavrogin
01/08/2010, 19:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Count Me Out
Pantws den prepei na yparxoun nohmones anthrwpoi pou na diavazoun ta threads z750 vs hornet sto moto.gr kai na exoun agorasei zed! 3-0 kalws ta paidia einai ola ta threads me center for ton sapila racing:rotflmao:

Συμπερασμα: Οι κατοχοι χονδα νικουν τους κατοχους καβα στα επιχειρηματα.Οκ. αντε τωρα βγες εξω και τραβα να περασεις κανενα Ζ να σου φυγει και η αμφιβολια.:lol:

mixalhsCr
02/08/2010, 04:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
Συμπερασμα: Οι κατοχοι χονδα νικουν τους κατοχους καβα στα επιχειρηματα.Οκ. αντε τωρα βγες εξω και τραβα να περασεις κανενα Ζ να σου φυγει και η αμφιβολια.:lol:

Συμπερασμα : Αν το Ζ ηταν 600 δεν θα μπαιναμε καν στην διαδικασια να μιλαμε.....

Μου ειναι τραγικο να ακουω συγκρισεις 600 με 750.
Να δω τωρα που ηρθε το fz8 τι θα κανει η kawa.

Zbandit750
02/08/2010, 04:43
ελεος με την γυμνασιακη κοντρα ποιος την εχει πιο μεγαλη.

idi
02/08/2010, 06:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Count Me Out
Pantws den prepei na yparxoun nohmones anthrwpoi pou na diavazoun ta threads z750 vs hornet sto moto.gr kai na exoun agorasei zed! 3-0 kalws ta paidia einai ola ta threads me center for ton sapila racing:rotflmao:


4-3 στο 95' σε κερδισα

αν ημουν αόμματος ισως να σκεφτομουν να επιλεξω το hornet τοση ασχημια δε παλευεται....

ισως ομως... γιατι το Ζ κανει και καλυτερο ηχο....

αρα πρεπει να ειμαι αόμματος, ΚΑΙ κουφος ΚΑΙ αγουστος για να επιλεξω hornet :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

dmf
02/08/2010, 06:24
Εμενα το χορνετ μου φαινεται κουκλί παντως.
Και το μοντελο με abs εχει τριπιστονες δαγκανες, σε αντιθεση με το z που εχει και στις δυο εκδοσεις διπιστονες.
Επισης σε γυμνο μηχανακι τα +-10Km/h σε τελικη δεν εχουν τοσο σημασια. Οποιος θελει να πηγαινει με 250+ παιρνει το 1000 :D

idi
02/08/2010, 06:25
και για ποια ποιοτητα κατασκευης μιλαμε? εχετε δει ποσα νεα hornet κυκλοφορουν με σκουριασμενα τιμονια, τιμονοπλακες, ψυγεια κτλ κτλ? καντε μια προσεκτικη επιθεώρηση απο κοντα σε κανα παρκαρισμενο (ΑΝ πετυχετε ποτε κανενα στο δρομο :lol: )

idi
02/08/2010, 06:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Εμενα το χορνετ μου φαινεται κουκλί παντως.
Και το μοντελο με abs εχει τριπιστονες δαγκανες, σε αντιθεση με το z που εχει και στις δυο εκδοσεις διπιστονες.
Επισης σε γυμνο μηχανακι τα +-10Km/h σε τελικη δεν εχουν τοσο σημασια. Οποιος θελει να πηγαινει με 250+ παιρνει το 1000 :D

α δηλ τα 10+- κμ δεν εχουν σημασια(σωστο) αλλα μεγαλο ρολο θα παιξει ενα επιπλεον πιστονακι στη ιδια μερια της δαγκανας με γλυστρα :lol: :lol: :lol: :lol:

stavrogin
02/08/2010, 08:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Εμενα[]
Και το μοντελο με abs εχει τριπιστονες δαγκανες, σε αντιθεση με το z που εχει και στις δυο εκδοσεις διπιστονες.


Τωρα συγκρινεις το κακο με το χειροτερο.
Τριπιστονες με γλυστρα:lol: . Ειναι τρελοι???? Οτι εχει γλυστρα ειναι για τα μπαζα.αμα δε βαλεις τετραπιστονη δε κανεις δουλεια με τα φρενα.

stavrogin
02/08/2010, 08:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalhsCr
Συμπερασμα : Αν το Ζ ηταν 600 δεν θα μπαιναμε καν στην διαδικασια να μιλαμε.....

Μου ειναι τραγικο να ακουω συγκρισεις 600 με 750.
Να δω τωρα που ηρθε το fz8 τι θα κανει η kawa.

μα εσεις μπαινεται στη διαδικασια εμεις δε σκεφτηκαμε καν να συγκρινουμε 750 με 600.Ε! τι να κανει και η καβα θα παει να βγαλει ενα ανταγωνιστικο μηχανακι.Κι ας ελπισουμε να βαλει μυαλο και να ξαναβγαλει ενα περιποιημενο S με μισο φερινγκ. Να δεις πως αποκτουν νοημα οι τελικες

Zbandit750
02/08/2010, 08:32
αυτη η ακυρη και αθλια αντιπαραθεση μεταξυ Ζ και σφηκας ειναι η κλασικη νοοτροπια του μαλακα του Ελληνα.
Αντι να γινει αυτος καλυτερος θελει να βγαλει τον αλλο χειροτερο για να παρει αξια απο ενα καταναλωτικο αντικειμενο.

Ολοι εσεις που κατηγορηται το ενα ή το αλλο μηχανακι , μηπως εχετε σχεδιασει ενα απο τα δυο?
εχετε γνωσεις μηχανικου? και οχι μαστορες , τεχνιτες εμπειρικοι , τειτζιδες , τελ , τεε , ιεκ , ξυνη , πικροι και μαλακιες . μιλαω για μηχανικους με αρχιδια που να ξερουν απο σχεδιασμο και αναλυση κτλ κτλ

εχετε μετοχες στην μια ή την αλλη εταιρια?
μηπως ειστε τελειωμενοι που σας τυφλωνει η καταναλωτικη σας ματαιοδοξια?

Ξυπνατε ζωααααααααααααα

stavrogin
02/08/2010, 08:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zbandit750
αυτη η ακυρη και αθλια αντιπαραθεση μεταξυ Ζ και σφηκας ειναι η κλασικη νοοτροπια του μαλακα του Ελληνα.
[]
μηπως ειστε τελειωμενοι που σας τυφλωνει η καταναλωτικη σας ματαιοδοξια?

Ξυπνατε ζωααααααααααααα


Ξυπνατε χριστιανοιοιοιοιοιοιοιοιοιοιοι!!!!!!!!!!!!!!!!
... επρεπε να μας φωναξεις ,γιατι σταυροφορια μου μυριζει. Και καλα "ακυρη" ειναι η κοντρα, καλα το λες, αλλα "αθλια"??????? απο ολη την αθλιοτητα γυρω σου εσενα σου φανηκε "αθλια" μια παρεα που κοντραρει για τις μηχανες της? Γιατι βρισκεσαι εδω αφου δε σου αρεσει?Εμενα δε με πειραζει.Κατσε. θα λεμε μεις τις λαλακιες μας θα μας φερνεις εσυ στον ισιο δρομο.Ωραια θα περναμε.

Count Me Out
02/08/2010, 09:42
Γενικα η kawasaki "κλεβει" σε ολες τις κατηγοριες στα κυβικα μπας και καλυψει την κατασκευαστικη γυμνια της σε ολα τα αλλα σημεια αλλα τι να το κανεις το er-6n το εχουμε για πρωινο και το zed για βραδυνο :D

stavrogin
02/08/2010, 10:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Count Me Out
Γενικα η kawasaki "κλεβει" σε ολες τις κατηγοριες στα κυβικα μπας και καλυψει την κατασκευαστικη γυμνια της σε ολα τα αλλα σημεια αλλα τι να το κανεις το er-6n το εχουμε για πρωινο και το zed για βραδυνο :D

Οι αλλοι τα βγαζουν τσουρουτικα. Αφου στα 600 ή ροπη και γεματη καμπυλη θα χεις η άλογα και τελικη δε γινεται και τα δυο. Αυτο το πιο αδυναμο fazer εχει πιο φυσιολογικο μοτερ,75-80 αλογακια ειναι οτι πρεπει,Και το er εκει βαδιζει.Κι ισως ειναι πιο σωστο μοτερικα λογο δυκιλινδρου.ακομα πιο σωστο το sv650 λογω V.


Υ.Γ.Το ζ μη το τρως για βραδυνο γιατι θα σου πεσει βαρυ και δε θα κοιμασε μετα.:rotflmao:

idi
02/08/2010, 10:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zbandit750

Ξυπνατε ζωααααααααααααα

μαλλον ζωα ειναι οσοι δε καταλαβαινουν ποιοι το κάνουν για πλακα :lol: :lol: :lol:

Count Me Out
02/08/2010, 10:34
Loipon epeidi tromokratithika me tis skouries pou diavasa sto timoni se liges wres paw na paraggeilw rizoma timoni, manetes kai kathreftes! Mpas kai ginei h kalh mou kai ligo pio omorfi :)
Warrior soul- space age playboys to apolyto soundtrack gia odigisi motosykletas. Kalo apogeyma se ola ta zwa.

P.S. Gia thn apisteyti omorfia tou kainouriou z 1000 de mas eipate tipota. Einai toso omorfo opws o hulk otan ginetai prasinos:rotflmao:

Zbandit750
02/08/2010, 11:45
απο το 2008 μεχρι το 2010 δε νομιζω να εχει μεινει πολυ πλακα ακομα.

iosif
03/08/2010, 04:10
για μενα το μπεστ χορνετ σε στησιμο και εμφανιση ηταν αυτα του 06 με τα usd χρυσα και ψηφιακο στροφομετρο.

μια χαρα για ολες τις δουλειες.

το Ζ (06) το οδηγω απο ενα φιλο σε βολτες. μου δινει πιο βαρια αισθηση, λιγοτερο καλη κατευθυντικοτητα, λιγοτερη εμπιστοσυνη στα φρενα. καλυτερη ροπη βεβαια.

και τα δυο ειναι μαμα και γυμνα.

ντοκτορ δεν ειμαι για να ξερω εαν ευθυνεται το πηρουνι, οι ρυθμισεις, κλπ. ξερω ομως οτι το γυμνο δεν ειναι για να τελικιαζεις (και εαν το κανεις για ποσα δευτερολεπτα ειναι...) , ειναι για να ταξιδευεις νορμαλ (μοτοσυκλετιστικα το λεω εγω), να πας και στην πολη για δουλειες, να κανεις και την βραδυνη τσαρκα, να παιξεις και λιγο στους επαρχιακους ή στις λεωφορους.

δυστυχως μηχανακια σαν το cbr600f που τα εκαναν ολα πια δεν φτιαχνονται

Count Me Out
08/02/2011, 21:53
Ουτε παραγγελια να την εκανες στη honda φιλαρακι! (http://www.hondaclub.gr/site/index.php?option=com_content&view=article&id=248&catid=58&Itemid=203&lang=)

dmf
09/02/2011, 03:48
γαματο το καινουριο cbrf. Τα συνδεασε μια χαρα η χοντα.
και φεριγκατο χορνετ και cbr600f σε μια εκδοση. :blush:

webassasin
16/04/2011, 01:52
μεσα στη σφηκοφωλια ηρθατε να ρωτησετε για Ζ?
τι περιμενατε?
και συγκρινουμε 600 με 750 ?
και χανει το 750?

PetranGR
04/05/2011, 15:48
εγώ ως outsider.... να ρωτήσω το εξής.

Εφόσων μιλάμε για 2008 μοντέλα το κάθε ένα έχει τα πλην και τα σύν του.

Πχ, 750cc μεγαλύτερη ροπή και "δύναμη", 600cc μικρότερη ροπή αλλά κερδίζει στα φρένα,διάφορα τέτοια..

Οπότε πιστεύω οτι σε αυτήν την κατηγορία ο κάθε ένας μας θα πάρει αυτό που του αρέσει,τίποτα λιγότερο τίποτα παραπάνω :)