PDA

View Full Version : Ss με Abs



MitsosNaked
10/06/2008, 15:25
Παίδες πρίν από λίγο το είδα το νέο.

Σίγουρα όταν βγεί, πολλοί νέοι αναβάτες θα το σκεφτούν να το πάρουν ώς πρώτη μηχανή.


http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/June/9-15/june1008honda-cbr600rr-abs-prototype/

sniper
10/06/2008, 15:45
Κατάντια....... :rolleyes: :mad: :a31:

Ζεύκας
10/06/2008, 16:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Κατάντια....... :rolleyes: :mad: :a31:


άμα βγεί με σύστημα απενεργοποίησης δεν θα το λέγα καθόλου κατάντια...

el_hymador
10/06/2008, 17:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
άμα βγεί με σύστημα απενεργοποίησης δεν θα το λέγα καθόλου κατάντια...

+1

καταντια ειναι να πληρωνεις τα μαλιοκεφαλα σου, επειδη σε διαδρομη ρουτινας χτυπησε ο malakia factor και πεταχτηκε απο το πουθενα παιδι, σκυλι, γατι, παππους, αυτοκινητο κτλ-κτλ ...αυτο ειναι που σωζει τo ΑΒS, τις "οχι ρε γαμοτο!" πτωσεις απο ενα φρεναρισμα πανικου.

και να μην απενεργοποιειται, βγαζεις την σχετικη ασφαλεια και ειναι ολα οκ!

Ζεύκας
10/06/2008, 17:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
+1

καταντια ειναι να πληρωνεις τα μαλιοκεφαλα σου, επειδη σε διαδρομη ρουτινας χτυπησε ο malakia factor και πεταχτηκε απο το πουθενα παιδι, σκυλι, γατι, παππους, αυτοκινητο κτλ-κτλ ...αυτο ειναι που σωζει τo ΑΒS, τις "οχι ρε γαμοτο!" πτωσεις απο ενα φρεναρισμα πανικου.

προσοχή! το abs δε θα πρέπει να το θεωρούμε πανάκεια!

πάνω απ'όλα είμαστε εμείς που θα πρέπει να φρενάρουμε σωστά τη μηχανή
και ουχί το abs...πρέπει να γνωρίζουμε πως να φρενάρουμε σε πανικό χωρίς καμία υποβοήθηση.

Αλλά δυστυχώς υπάρχουν παράγοντες που ανέφερες (κ δρόμος-γυαλί/κούραση οδηγού θα προσέθετα) που κάνουν τους περισσότερους από μας να σκέφτονται: "αχ και να χα το abs εδώ..."





Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
και να μην απενεργοποιειται, βγαζεις την σχετικη ασφαλεια και ειναι ολα οκ!

κ δλδ άμα θέλει να μπαίνει κάποιος πίστα θα μπαζοβγάζει ασφάλειες? :rolleyes:


Τέσπα σε μηχανάκια ss είμαι κατά της ιδέας να υπάρχει ΜΟΝΙΜΩΣ ενεργοποιημένο abs.

Πάντως στο μέλλον (όχι κ τόσο μακρινό) θα προστεθουν τεχνολογίες όπως ημιαυτόματα
κιβώτια και traction control.

Το πρώτο σκέφτεται να το τοποθετήσει η yamaha στο R1 09 ενώ το δεύτερο υπάρχει ήδη στη 1098R....

el_hymador
10/06/2008, 17:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
προσοχή! το abs δε θα πρέπει να το θεωρούμε πανάκεια!

πάνω απ'όλα είμαστε εμείς που θα πρέπει να φρενάρουμε σωστά τη μηχανή
και ουχί το abs...πρέπει να γνωρίζουμε πως να φρενάρουμε σε πανικό χωρίς καμία υποβοήθηση.

Αλλά δυστυχώς υπάρχουν παράγοντες που ανέφερες (κ δρόμος-γυαλί/κούραση οδηγού θα προσέθετα) που κάνουν τους περισσότερους από μας να σκέφτονται: "αχ και να χα το abs εδώ..."






κ δλδ άμα θέλει να μπαίνει κάποιος πίστα θα μπαζοβγάζει ασφάλειες? :rolleyes:


Τέσπα σε μηχανάκια ss είμαι κατά της ιδέας να υπάρχει ΜΟΝΙΜΩΣ ενεργοποιημένο abs.

Πάντως στο μέλλον (όχι κ τόσο μακρινό) θα προστεθουν τεχνολογίες όπως ημιαυτόματα
κιβώτια και traction control.

Το πρώτο σκέφτεται να το τοποθετήσει η yamaha στο R1 09 ενώ το δεύτερο υπάρχει ήδη στη 1098R....

Ζευκα, οσο και να ξερεις πως να φρεναρεις, οσα χιλιομετρα και εν εχεις γραψει και ο οση εμπειρια και αν εχεις, η μ@λ@κι@ γινεται...και δεν μιλαω για περιπτωσεις το τυπου "πηγαινα με 180 και ξαφνικα πεταχτηκε τρακτερ μπροστα μου"...μιλαμε για τις απλες μ@λ@κιουλες που γινονται μεσα στην πολη και οπου συνηθως το αποτελεσμα τους ειναι μικροτραυματισμοι και σπασμενα πανακριβα πλαστικα.

sniper
10/06/2008, 23:59
Και οι 2 απαντάτε θεωρώντας ότι τα SS είναι μηχανάκια πόλης.....

Δεν είναι, κι όσοι τα χρησιμοποιούμε ξέρουμε τι κάνουμε και πέρνουμε και τα ρίσκα μας.

Ασε που η Honda δεν έχει ανακαλύψει ακόμα το κουμπί επενεργοποίησης του ABS. :mad:

el_hymador
11/06/2008, 00:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Και οι 2 απαντάτε θεωρώντας ότι τα SS είναι μηχανάκια πόλης.....

Δεν είναι, κι όσοι τα χρησιμοποιούμε ξέρουμε τι κάνουμε και πέρνουμε και τα ρίσκα μας.

Ασε που η Honda δεν έχει ανακαλύψει ακόμα το κουμπί επενεργοποίησης του ABS. :mad:

Σωστο και αυτο, αν και τoυλαχιστον στην Ελλαδα, δεν μπορω να πειστω οτι καποις θα σπαταλησει 11.000+ ευρω για να πηγαινει μονο σε track days...

:wave2:

sniper
11/06/2008, 00:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Σωστο και αυτο, αν και τoυλαχιστον στην Ελλαδα, δεν μπορω να πειστω οτι καποις θα σπαταλησει 11.000+ ευρω για να πηγαινει μονο σε track days...

:wave2:


Ναι, αλλά στην Ελλάδα δεν λειτουργεί και πολύ σωστά ο εγκέφαλός μας σε σοβαρότερα πράγματα, στην μηχανή θα δουλέψει; :wave2:

el_hymador
11/06/2008, 00:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Ναι, αλλά στην Ελλάδα δεν λειτουργεί και πολύ σωστά ο εγκέφαλός μας σε σοβαρότερα πράγματα, στην μηχανή θα δουλέψει; :wave2:

ναι ρε γαμοτο και δεν απενεργοποιειται και ευκολα οπως το ABS.

:wave2:

Ζεύκας
11/06/2008, 03:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Ζευκα, οσο και να ξερεις πως να φρεναρεις, οσα χιλιομετρα και εν εχεις γραψει και ο οση εμπειρια και αν εχεις, η μ@λ@κι@ γινεται...και δεν μιλαω για περιπτωσεις το τυπου "πηγαινα με 180 και ξαφνικα πεταχτηκε τρακτερ μπροστα μου"...μιλαμε για τις απλες μ@λ@κιουλες που γινονται μεσα στην πολη και οπου συνηθως το αποτελεσμα τους ειναι μικροτραυματισμοι και σπασμενα πανακριβα πλαστικα.

στην ουσία συμφωνούμε! :sun:


Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Και οι 2 απαντάτε θεωρώντας ότι τα SS είναι μηχανάκια πόλης.....

Δεν είναι, κι όσοι τα χρησιμοποιούμε ξέρουμε τι κάνουμε και πέρνουμε και τα ρίσκα μας.

Ασε που η Honda δεν έχει ανακαλύψει ακόμα το κουμπί επενεργοποίησης του ABS. :mad:

εγώ απαντώ θεωρώντας το ss μηχανάκι πίστας αλλά κάποια στιγμή θα κυκλοφορήσεις κ στην πόλη έτσι? ;)

κ πες μου, δεν υπήρχε έστω κ μια φορά που σκέφτηκες ότι θα ταν χρήσιμο το abs? :)

sniper
11/06/2008, 10:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
...

κ πες μου, δεν υπήρχε έστω κ μια φορά που σκέφτηκες ότι θα ταν χρήσιμο το abs? :)


Mέσα στην Αθήνα (ειδικά με το cbr) συνήθως γλιστράω και γλιστράω πολύ, αλλά το ξέρω και προσαρμόζομαι ανάλογα.

Αν σκεφτόμουν τι θα ήταν χρήσιμο, θα κυκλοφορούσα με σκούτερ. :D

Tigas
11/06/2008, 21:29
Εγώ θα το ήθελα και με βοηθητικά ροδάκια θερμαινόμενα grip άνετη σέλα και αμορτισέρ και trip control.


Πάμε ρε καλά ή τρελαθήκαμε, ένα μαχητή θα το βγάλουμε στην αρένα με ψιλοτάκουνη γόβα :lol:
έλεος λέμε τα ss δέν είναι για όλο το κόσμο απευθύνεται σε ειδικό κοινό που κατέχει το άθλημα της οδήγησης.

makis206
11/06/2008, 23:41
+ όσα θέλετε στον sniper και τον συνάδελφο !

SS, πόλη και abs είναι μερικά πράγματα που δεν ταιριάζουν μεταξύ τους, ειδικά στα ss της τελευταίας 5ετίας που η ταυτότητά τους αναγράφει πλέον "πίστα" σε ποσοστό άνω των 80%..

Σα να ετοιμάζονται να το βγάλουν σε έκδοση route 66 μου ακούγεται..:dizzy: :lol:

MitsosNaked
12/06/2008, 10:38
Βγήκε και η επίσημη ανακοίνωση:

http://world.honda.com/news/2008/2080609Combined-ABS/

Πώς σας φαίνεται;

makis206
12/06/2008, 11:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από MitsosNaked
Πώς σας φαίνεται;

Σα σταφιδόψωμο με ροκφόρ !:D :yuck: :look:

sniper
12/06/2008, 11:26
Και είσαι Σέρρες και φτάνεις λίγο πριν την Κ1 με 240+ και πέφτεις στα φρένα.....


Κι αρχίζεις κι αναρωτιέσαι.... Πως θα δουλέψει το ABS, το CBS, το TPS, το ECM, το ραντάρ, και το air traffic control;

θα δουλέψει; ή θα με κρεμάσει; Κι αρχίζεις κι αναρωτιέσαι.... να φρενάρω ή να το αφήσω γι αργότερα;

Γαμώ την Χόντα και τα φιλικά μηχανάκια..... :a31: :a31: :a31:

dirtbird
12/06/2008, 12:08
Επιεικώς.....


ΔΕΝ πάτε καλά.....

:confused: :confused: :confused:

makis206
12/06/2008, 12:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Επιεικώς.....
ΔΕΝ πάτε καλά.....
:confused: :confused: :confused:

Ποιοι ρε Σωτήρη ; Εμείς, οι άλλοι ή οι Ιάπωνες ;:look:

sniper
12/06/2008, 12:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Επιεικώς.....


ΔΕΝ πάτε καλά.....

:confused: :confused: :confused:

Pardon me?

dirtbird
12/06/2008, 12:17
Μη ζητάτε διευκρινίσεις, δεν έχω να προσθέσω τίποτα.

mats8282
12/06/2008, 12:28
Εγω ειμαι υπερ παντως...Και δεν ειναι χαζοι οταν θελουνε να βγαλουν τετοια συστηματα...Κατι ξερουν....Σαν τα ESP στα αυτοκινητα...Καπου διαβαζα για το συνολικο υπολογιζομενο κοστος,σε ζωες και σε χρηματα,σε τροχαια στην Ευρωπαικη Ενωση που θα ειχαμε γλυτωσει αν ειχαν ESP τα εμπλεκομενα αυτοκινητα....Μιλαμε σε δις ευρω και σε δεκαδες χιλιαδες ζωες...Δεν θυμαμαι τα ακριβη νουμερα αν τα βρω θα τα παραθεσω....Και ετσι απο το 2010 ή 2011 το ESP θα ειναι υποχρεωτικο λεει σε ολα τα αυτοκινητα παραγωγης...Με κουμπακι ή χωρις δεν ξερω....

Ετσι και στις μοτοσυκλετες κατι ειδανε,κατι μελετησανε και προτινουν ABS και στα SS...Κακα τα ψεματα ουτε εδω ουτε στο εξωτερικο οσοι περνουν SS ειναι τοσο πιλοτοι που δεν χρειαζονται ABS στους δημοσιους,ειδικα,δρομους...Με κουμπακι/ασφαλεια για να ειναι στην ευχερια του οδηγου αν το θελει ή οχι ειναι αλλο θεμα...Θα το ανακαλυψουν οι του μαρκετινγκ :winka:

Παντως ειναι σε τετοια επιπεδα η τεχνολογια που δεν νομιζω να μην λειτουργει σωστα το συστημα σε μοτοσυκλετες.....

sniper
12/06/2008, 12:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από mats8282
....

Παντως ειναι σε τετοια επιπεδα η τεχνολογια που δεν νομιζω να μην λειτουργει σωστα το συστημα σε μοτοσυκλετες.....


Και είσαι στην πίστα και θες να πέσεις στα φρένα από τα 200 (ένα νούμερο που και στα Μέγαρα το "βλέπεις") αλλά στον τελευταίο γύρο σου έχει καεί η ασφάλεια και δεν έχεις πια ABS ή CBS ή και τα 2...... Και χουφτώνεις την μανέτα του φρένου με τα 4 δάχτυλα και την φτάνεις στο στοπ.....

Και σε μαζεύουν από την Αλίαρτο που θα σταματήσεις.....

sniper
12/06/2008, 12:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Μη ζητάτε διευκρινίσεις, δεν έχω να προσθέσω τίποτα.

Τότε μην μπαίνεις στον κόπο να γράψεις.... :rolleyes:

p@nos
12/06/2008, 12:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Και είσαι στην πίστα και θες να πέσεις στα φρένα από τα 200 (ένα νούμερο που και στα Μέγαρα το "βλέπεις") αλλά στον τελευταίο γύρο σου έχει καεί η ασφάλεια και δεν έχεις πια ABS ή CBS ή και τα 2...... Και χουφτώνεις την μανέτα του φρένου με τα 4 δάχτυλα και την φτάνεις στο στοπ.....

Και σε μαζεύουν από την Αλίαρτο που θα σταματήσεις.....


Το απενεργοποιεις βγαζοντας την ασφαλεια του...

:winka:

sniper
12/06/2008, 12:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
Το απενεργοποιεις βγαζοντας την ασφαλεια του...

:winka:


Ναι.... κουβαλάς αλλενόκλειδα να ξεβιδώνεις σέλες....

p@nos
12/06/2008, 12:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Ναι.... κουβαλάς αλλενόκλειδα να ξεβιδώνεις σέλες....



Ρε σνιπερ ετσι κι αλλιως κανεις μια προετοιμασια στη μοτοσυκλετα πρωτου πας στην πιστα...

Ε απλα το προηγουμενο βραδυ κανεις αυτη την δουλεια, και αμα δε σου αρεσει το abs το αφηνεις μονιμα ετσι.Ετσι κι αλλιως ολοι οσοι εχουν σσ το κυκλοφορουν στο 98% της χρησης τους στο δρομο, και εκει χρειαζεται οποιοδηποτε βοηθημα,οχι μονο το abs.

makis206
12/06/2008, 12:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Και είσαι στην πίστα και θες να πέσεις στα φρένα από τα 200 (ένα νούμερο που και στα Μέγαρα το "βλέπεις") αλλά στον τελευταίο γύρο σου έχει καεί η ασφάλεια και δεν έχεις πια ABS ή CBS ή και τα 2...... Και χουφτώνεις την μανέτα του φρένου με τα 4 δάχτυλα και την φτάνεις στο στοπ.....

Ή του ύψους ή του βάθους αυτό το παλικάρι...:lol:

Όχι πως τό'χω και απίθανο να συμβεί δηλαδή... χοντρά χοντρά όμως το abs σ'αυτά τα μηχανάκια το βλέπω εντελώς περιττό, όπως το ηλεκτρονικό γκάζι ένα πράγμα... :yuck:

Αισθάνομαι πως γ@μάει όλο τον χαρακτήρα αυτής της κατηγορίας μοτοσυκλετών. Αν βρισκόμασταν ακόμα στα 929 και 954 (οριακά) να το δεχτώ, σε τούτα όμως...:dizzy:

sniper
12/06/2008, 12:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
Ρε σνιπερ ετσι κι αλλιως κανεις μια προετοιμασια στη μοτοσυκλετα πρωτου πας στην πιστα...

Ε απλα το προηγουμενο βραδυ κανεις αυτη την δουλεια, και αμα δε σου αρεσει το abs το αφηνεις μονιμα ετσι.Ετσι κι αλλιως ολοι οσοι εχουν σσ το κυκλοφορουν στο 98% της χρησης τους στο δρομο, και εκει χρειαζεται οποιοδηποτε βοηθημα,οχι μονο το abs.

Ναι.... όσοι μπαίνουν πίστα την προηγούμενη νύχτα την περνάνε στο γκαράζ τους.... 2008 φίλε μου.... δεν μπαίνουμε με rd κι nsr στην πίστα....

sniper
12/06/2008, 12:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
....

... Αν βρισκόμασταν ακόμα στα 929 και 954 (οριακά) να το δεχτώ, σε τούτα όμως...:dizzy:


Χαλαρά και την γ@μάει...


Α.. όταν ανέβεις επάνω να σε δώκω (αν το έχω ακόμα) το 954 να φρενάρεις μία δυνατή να μου πεις για τα όριά σου μετά :D

p@nos
12/06/2008, 12:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Ναι.... όσοι μπαίνουν πίστα την προηγούμενη νύχτα την περνάνε στο γκαράζ τους.... 2008 φίλε μου.... δεν μπαίνουμε με rd κι nsr στην πίστα....



καλα εναν ελεγχο στη μηχανη δεν κανεις πρωτου την βαλεις στην πιστα και βασικη συντηρηση?

υγρα φρενων, αλυσιδες και λαωμα, τακακια κλπ?

ποσο να σου παρει να βγαλεις την ασφαλεια του abs ,5 λεπτα παραπανω?


και στην τελικη ρε σνιπερ,μη παρεις σσ με abs.:p

xampos
12/06/2008, 12:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
Το απενεργοποιεις βγαζοντας την ασφαλεια του...

:winka:

αμα βγει ςς με abs σιγουρα θα ειναι με κουμπακι ρε και οχι με ασφαλεια

mats8282
12/06/2008, 12:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Και είσαι στην πίστα και θες να πέσεις στα φρένα από τα 200 (ένα νούμερο που και στα Μέγαρα το "βλέπεις") αλλά στον τελευταίο γύρο σου έχει καεί η ασφάλεια και δεν έχεις πια ABS ή CBS ή και τα 2...... Και χουφτώνεις την μανέτα του φρένου με τα 4 δάχτυλα και την φτάνεις στο στοπ.....

Και σε μαζεύουν από την Αλίαρτο που θα σταματήσεις.....


Γιατι πιστευεις οτι ολοκληρα τμηματα μαρκετινγκ και R&D των εταιρειων δεν θα το εχουν προβλεψει αυτο το ενδεχομενο???

byron
12/06/2008, 12:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Α.. όταν ανέβεις επάνω να σε δώκω (αν το έχω ακόμα) το 954 να φρενάρεις μία δυνατή να μου πεις για τα όριά σου μετά :D

Γιαυτό ακριβώς χρειάζονται τα ABS γενικότερα. Γιατί τα όρια του ασφαλούς φρεναρίσματος και πτώσης είναι πολύ κοντά.

Σε ότι αφορά την πίστα, δεν νομίζω ότι θα μπει χωρίς on-off (δεν διάβασα το link).

makis206
12/06/2008, 12:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Α.. όταν ανέβεις επάνω να σε δώκω (αν το έχω ακόμα) το 954 να φρενάρεις μία δυνατή να μου πεις για τα όριά σου μετά :D

Δεν με κατάλαβες, μίλησα γι'αυτά τα CBR (εννοείται πως περιλαμβάνω και τα προηγούμενα) επειδή είχαν κι έναν πιο ταξιδιάρικο χαρακτήρα όπου θα ήταν χρήσιμο και το ABS.:winka:

Τα μετέπειτα ss έγιναν όπλα και οι παλιο-ιάπωνες μόλις τους κοτσάρανε σιγαστήρες... :yuck: :lol:

sniper
12/06/2008, 12:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από mats8282
Γιατι πιστευεις οτι ολοκληρα τμηματα μαρκετινγκ και R&D των εταιρειων δεν θα το εχουν προβλεψει αυτο το ενδεχομενο???


Γιατί τους νοιάζει να πουλήσουν μηχανάκια για καφετέριες.....


κανένας μαρκετίστας δεν μπορεί να σου εγγυηθεί την 100% άψογη λειτουργία ενός μηχανήματος (πόσο μάλλον μιας ασφάλειας)

makis206
12/06/2008, 12:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Σε ότι αφορά την πίστα, δεν νομίζω ότι θα μπει χωρίς on-off.

Αν ισχύσει αυτό τελικά αλλάζω εντελώς άποψη, δεν το συζητώ όσο κι αν απεχθάνομαι τα πολλά πολλά ηλεκτρονικά καλούδια (κακούδια μάλλον :yuck: )

:lol: :beer: :beer:

dirtbird
12/06/2008, 13:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
.... Και χουφτώνεις την μανέτα του φρένου με τα 4 δάχτυλα και την φτάνεις στο στοπ.....
....

Πόσο σίγουρος είσαι για αυτό που γράφεις?

:winka:

sniper
12/06/2008, 13:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Γιαυτό ακριβώς χρειάζονται τα ABS γενικότερα. Γιατί τα όρια του ασφαλούς φρεναρίσματος και πτώσης είναι πολύ κοντά.

Σε ότι αφορά την πίστα, δεν νομίζω ότι θα μπει χωρίς on-off (δεν διάβασα το link).



Μπορούμε να καταλάβουμε ότι τα SS είναι ΚΥΡΙΩΣ μηχανές για πίστα κι όχι για τον δρόμο;

(το λινκ δεν μιλάει για ον/οφ κουμπί αλλά λέει για το ηλεκτρονικό σύστημα που καραδοκεί για να μπει το ΑΒS την απόλυτα τελευταία στιγμή που θα χρειαστεί το ABS)


Kαι ποιος μου λέει ότι κατεβάζοντας ταχύτητες δεν μπλοκάρω (γιατί έτσι γουστάρω να μπω στην στροφή) και το CBS αρχίσει τα δικά του και μου φρενάρει τον μπροστινό; Τόσες και τόσες ανακλήσεις κάνουν για τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά συστήματα ειδικά στα καινούργια μηχανάκια.... :rolleyes:

dirtbird
12/06/2008, 13:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Αν ισχύσει αυτό τελικά αλλάζω εντελώς άποψη, δεν το συζητώ όσο κι αν απεχθάνομαι τα πολλά πολλά ηλεκτρονικά καλούδια (κακούδια μάλλον :yuck: )

:lol: :beer: :beer:

Έχεις κάνει καλοκαίρι στις παραλίες του Κεντρικού Αιγαίου? :bigcry: :bigcry: :rotflmao: :rotflmao:

του 'κέντρου' γενικότερα... :evil: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

sniper
12/06/2008, 13:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Πόσο σίγουρος είσαι για αυτό που γράφεις?

:winka:


Γιατί αυτό κάνουν όσοι θέλουν να σταματήσουν γρήγορα κι έχουν ABS.

Για μηχανές δρόμου, δεν το συζητώ ειδικά εδώ μέσα, είναι πολλές φορές Σωτήριο :lol: αλλά για την πίστα έχω τις επιφυλάξεις μου :rolleyes:

makis206
12/06/2008, 13:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Έχεις κάνει καλοκαίρι στις παραλίες του Κεντρικού Αιγαίου? :bigcry: :rotflmao:
του 'κέντρου' γενικότερα... :evil: :lol:

Λίγο από Σαντορίνη Πάρο και Νάξο μόνο, είχε παγωμένα νερά θυμάμαι και μετά τη βουτιά ξαναβούταγα να βρω τ'αποτέτοια μου γιατί νόμιζα πως τα ξέχασα μέσα ! :uplate: :look:

p@nos
12/06/2008, 13:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Λίγο από Σαντορίνη Πάρο και Νάξο μόνο, είχε παγωμένα νερά θυμάμαι και μετά τη βουτιά ξαναβούταγα να βρω τ'αποτέτοια μου γιατί νόμιζα πως τα ξέχασα μέσα ! :uplate: :look:



Ναι αλλα πιο ωραια που ηταν???

Ναξο Ναξο...

:lol: :lol: :lol:

mats8282
12/06/2008, 13:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Γιατί τους νοιάζει να πουλήσουν μηχανάκια για καφετέριες.....


κανένας μαρκετίστας δεν μπορεί να σου εγγυηθεί την 100% άψογη λειτουργία ενός μηχανήματος (πόσο μάλλον μιας ασφάλειας)

Εγω που νομιζα οτι τα SS ηταν για πιστα...Το R&D ομως μπορει να εγγυηθει....Και δεν τα βγαζουν για καφετερια...Τα βγαζουν για πιστα και το λενε και μονοι τους...Οποτε θα τα φτιαξουν αναλογα...

Παντως αμα ειναι και πουνε τα βγαζουμε για καφετεριες τοτε το ABS δεν πρεπει να εχει κουμπακι/ασφαλεια....Μονιμο...

Αλλα υποτιθεται οτι τα βγαζουν για πιστα και αυτο επιδιωκουν...Για καφετερια ενα B-King ειναι απειρως καλυτερο και για αυτο πανω κατω φτιαχτηκε...

byron
12/06/2008, 13:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Kαι ποιος μου λέει ότι κατεβάζοντας ταχύτητες δεν μπλοκάρω (γιατί έτσι γουστάρω να μπω στην στροφή) και το CBS αρχίσει τα δικά του και μου φρενάρει τον μπροστινό; Τόσες και τόσες ανακλήσεις κάνουν για τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά συστήματα ειδικά στα καινούργια μηχανάκια.... :rolleyes:

Με αυτή τη λόγική που ξέρεις ότι το σουπερ ντούπερ σύστημα ψεκασμού/ECU και PCII που έχουν ή βάζουν στα μηχανάκια μας, δεν θα σαλτάρει δίνοντας afterburner στο τέλος της ευθείας ? :smokin:

p@nos
12/06/2008, 13:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Με αυτή τη λόγική που ξέρεις ότι το σουπερ ντούπερ σύστημα ψεκασμού/ECU και PCII που έχουν ή βάζουν στα μηχανάκια μας, δεν θα σαλτάρει δίνοντας afterburner στο τέλος της ευθείας ? :smokin: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

sniper
12/06/2008, 13:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Με αυτή τη λόγική που ξέρεις ότι το σουπερ ντούπερ σύστημα ψεκασμού/ECU και PCII που έχουν ή βάζουν στα μηχανάκια μας, δεν θα σαλτάρει δίνοντας afterburner στο τέλος της ευθείας ? :smokin:


Που τέτοια τύχη........ :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Μόνο που εκεί έχεις και τρόπο να την γλυτώσεις....


Τεσπα... ας το δούμε κι αυτό και βλέπουμε πως θα πάει......

catmaster
12/06/2008, 13:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Με αυτή τη λόγική που ξέρεις ότι το σουπερ ντούπερ σύστημα ψεκασμού/ECU και PCII που έχουν ή βάζουν στα μηχανάκια μας, δεν θα σαλτάρει δίνοντας afterburner στο τέλος της ευθείας ? :smokin:

(τελείως Joe Bar φάση ... ) :lol: :lol:


πλάκα - πλάκα όταν ενσωμάτωσε η Yaμάπα το Fly (Ride)-By-wire σύστημα γκαζιού είχα απορία αν αυτό το πράγμα χαλάσει τι γίνεται ....

Ντάξει πάντως οι κατασκευαστές δεν είναι (τόσο) κόπανοι να αφήσουν τέτοια συστήματα χωρίς ασφαλιστικές δικλείδες ...

Πάντως θα δούμε απίστευτα πράγματα στα χρόνια που έρχονται ...:beer:

banditgr
12/06/2008, 13:51
pantos to link milaei gia BRAKE BY WIRE pou simenei oti i maneta tou frenou tha einai enas diakoptis stin ousia pou tha prosomoionei tin trompa.An einai etsi DEN tha apenergopoiite me tipota!...kai den tha ithela na mou svisei me polla gia kanena logo!

byron
12/06/2008, 14:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
Πάντως θα δούμε απίστευτα πράγματα στα χρόνια που έρχονται ...:beer:

Aυτή είναι η αλήθεια. Ανέκαθεν οι δυνάμεις της συντήρησης αντιστέκονταν στις αλλαγές. :lol:

Όπως αναρωτιόμαστε οι τωρινοί κάτοχοι των 320mm φρένων με 4πίστονες-6πίστονες δαγκάνες, τις 6άρες ζάντες με τα 190/50 λάστιχα, τα ψαλίδια και πλάισια που για να κουνήσουν πρέπει να είσαι στη ρόδα του Μπούστα και τα μοτέρ που είσαι στην παρανομία με 1η στο κιβώτιο, ΠΩΣ οδηγούσαν τα 3μπούρδελα με 200+ πριν 20-30 χρόνια, κάπως έτσι θα μας βλέπουν οι σημερινοί 5χρονοι μελλοντικοί μοτοσυκλετιστές.

Η εξέλιξη ούτε σταματάει ούτε θα σταματήσει. Και ευτυχώς για μας συνήθως δουλεύει υπέρ μας.

Cpt. Haddock
12/06/2008, 14:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Η εξέλιξη ούτε σταματάει ούτε θα σταματήσει. Και ευτυχώς για μας συνήθως δουλεύει υπέρ μας.

:a013:

sniper
12/06/2008, 14:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:a013:

Συμφωνείς, αλλά για τα πλοία πρόσφατα αναπολούσες το παρελθόν.....


:lol:

catmaster
12/06/2008, 14:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Συμφωνείς, αλλά για τα πλοία πρόσφατα αναπολούσες το παρελθόν.....


:lol:

Και μετά από 20 χρόνια θα αναπολεί τις στιγμές που κυκλοφορούσε με ένα μπορδέλο τρικύλινδρο gay μηχανάκι ..... αλλά πλέον θα καβαλάει Honda με κινητήρα σύντηξης .... :smokin:

KaTaNaS
12/06/2008, 14:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
Και μετά από 20 χρόνια θα αναπολεί ..... αλλά πλέον θα καβαλάει ...

εγω τι θα καβαλαω; :rolleyes:

Cpt. Haddock
12/06/2008, 14:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Συμφωνείς, αλλά για τα πλοία πρόσφατα αναπολούσες το παρελθόν.....


:lol:

Μπερδεύεις δυο διαφορετικά πράγματα... την ιδιότητα του χρήστη με την ιδιότητα του "ταξιδιώτη"

:winka: :wave2:

Cpt. Haddock
12/06/2008, 14:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από ex_hustler
Και γω ανήκω στη συτηρητική τάξη

φαντάζομαι δουλεύεις με IBM PS/2 και MS-DOS? :wave2:

devil's animal
12/06/2008, 14:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Εγώ θα το ήθελα και με βοηθητικά ροδάκια θερμαινόμενα grip άνετη σέλα και αμορτισέρ και trip control.


Πάμε ρε καλά ή τρελαθήκαμε, ένα μαχητή θα το βγάλουμε στην αρένα με ψιλοτάκουνη γόβα :lol:
έλεος λέμε τα ss δέν είναι για όλο το κόσμο απευθύνεται σε ειδικό κοινό που κατέχει το άθλημα της οδήγησης.

+636

:beer: :beer:


εγω χωρις να θελω να γινω πολυ ρομαντικος αναπολω μηχανακια οπως τα
CBR400 Gull Arm
ZXR750
NSR
RGV
RVF

ειναι οπως με τα κωλο Euro τους...
στο τελος θα μας λενε πηγαιντε πισω απο τις εξατμισεις και αναπνευστε ελευθερα γιατι αυτο που βγαζουν ειναι πιο καθαρο απο αυτο που αναπνεετε στον αερα.:rolleyes:

για φανταστειτε μηχανακια οπως τα αποπανω με στιβαρο πλαισιο, φρενα αγκυρες και αναρτησαρες!!:a8: :a32:

byron
12/06/2008, 15:01
Το γιατί δεν πήρες τα ονειρεμένα RG/RD κλπ, το εξηγείς μόνος σου στο τέλος. :wave2:

PS: Τα SS ΔΕΝ είναι αγωνιστικά μηχανάκια. Είναι ολίγον δύσχρηστες μοτοσυκλέτες δρόμου που κινούνται αξιοπρεπέστατα στην πίστα. Κατασκευάστηκαν για νόμιμη χρήση δρόμου όμως.

MitsosNaked
12/06/2008, 15:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n

PS: Τα SS ΔΕΝ είναι αγωνιστικά μηχανάκια. Είναι ολίγον δύσχρηστες μοτοσυκλέτες δρόμου που κινούνται αξιοπρεπέστατα στην πίστα. Κατασκευάστηκαν για νόμιμη χρήση δρόμου όμως.


Φίλε με βρίσκεις σύμφωνο.:wave2:

devil's animal
12/06/2008, 15:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Το γιατί δεν πήρες τα ονειρεμένα RG/RD κλπ, το εξηγείς μόνος σου στο τέλος. :wave2:

PS: Τα SS ΔΕΝ είναι αγωνιστικά μηχανάκια. Είναι ολίγον δύσχρηστες μοτοσυκλέτες δρόμου που κινούνται αξιοπρεπέστατα στην πίστα. Κατασκευάστηκαν για νόμιμη χρήση δρόμου όμως.

αυτο λεω ρε συ Βυρωνα.
οτι εξελισσοντας τις μοτοσυκλετες στο συνολο τους περα απο αυτα που ανεφερα,αλλαξαν και πραγματα τα οποια (κατα την γνωμη μου) δεν θα επρεπε να πειραξουν.


ασε και πουλαει ενας εκει στην γειτονια μου ενα NSR 250 με τα κουστουμακια του και τα ολα του και εχω παθει ζημια. φυλακη θα παμε!!:rolleyes:

:lol: :lol: :lol:

p@nos
12/06/2008, 15:14
παιδια επειδη υπαρχει ενας μυθος γυρω απο rd,nsr κλπ, απλα ηταν πολυ χαλια τα πειφεριακα τους, τα φρενα, τα πλαισι γι'αυτο φαινονταν σαν τερατα.Αυτοι οι κινητηρες σε σημερινα πλαισια αναρτησεις και φρενα θα τους εκανε να φαινονται ψοφημια.

οι σημερινες μοτοσυκλετες εχουν διπλασιες υποδυναμεις απο τα ''τερατα'' του παρελθοντος,αλλα αυτο πο τα κανει να οδηγουντε και απο την κουτση μαρια ειναι οι δραματικη εξεληξη στην τεχνολογια των κρατηματων και των ελαστικων που εχουν οι σημερινες μοτοσυκλετες...

sniper
12/06/2008, 15:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Το γιατί δεν πήρες τα ονειρεμένα RG/RD κλπ, το εξηγείς μόνος σου στο τέλος. :wave2:

PS: Τα SS ΔΕΝ είναι αγωνιστικά μηχανάκια. Είναι ολίγον δύσχρηστες μοτοσυκλέτες δρόμου που κινούνται αξιοπρεπέστατα στην πίστα. Κατασκευάστηκαν για νόμιμη χρήση δρόμου όμως.

και με την ιδια λογική το EXC300 δεν είνια αγωνιστικό μηχανάκι αλλά μηχανάκι που φτιάχτηκε για "νόμιμη χρήση δρόμου". :rolleyes:

MitsosNaked
12/06/2008, 15:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
και με την ιδια λογική το EXC300 δεν είνια αγωνιστικό μηχανάκι αλλά μηχανάκι που φτιάχτηκε για "νόμιμη χρήση δρόμου". :rolleyes:


Το συγκεκριμένο δέν είναι για τόσο νόμιμη χρήση δρόμου. Υπολείπεται φλάς, καθρεφτών κλπ.

Σε αντίθεση με τα ss που έχουν καθρέπτες, φλασάρες, αλάρμ(για να σταματάνε στην πίστα υποθέτω έ;:rolleyes: ) ΚΑΙ καθισματάκι(έστω φλούδα) για συνεπιβάτη.

dirtbird
12/06/2008, 15:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
και με την ιδια λογική το EXC300 δεν είνια αγωνιστικό μηχανάκι αλλά μηχανάκι που φτιάχτηκε για "νόμιμη χρήση δρόμου". :rolleyes:

Όοοοοοοχι.....
Αυτή είναι η λογική που λέει ότι με μία π.χ. C4 WRC μπορείς να πας στο super market για τα ψώνια της εβδομάδας (ομολογουμένως έχει μεγάλο πορτ μπαγκάζ, αν δεν είχε και αυτούς τους σωλήνες μες την μέση.....:bigcry: :bigcry: :bigcry: )
:winka:

sniper
12/06/2008, 15:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από MitsosNaked
Το συγκεκριμένο δέν είναι για τόσο νόμιμη χρήση δρόμου. Υπολείπεται φλάς, καθρεφτών κλπ.

Σε αντίθεση με τα ss που έχουν καθρέπτες, φλασάρες, αλάρμ(για να σταματάνε στην πίστα υποθέτω έ;:rolleyes: ) ΚΑΙ καθισματάκι(έστω φλούδα) για συνεπιβάτη.

έχεις οδηγήσει ποτέ SS;

KaTaNaS
12/06/2008, 15:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από MitsosNaked
Το συγκεκριμένο δέν είναι για τόσο νόμιμη χρήση δρόμου. Υπολείπεται φλάς, καθρεφτών κλπ.




:nono: πηγαινεις κανονικότατα στο κτηριο της πολυεθνικης οπου εργαζεσαι αμα λαχει και μεινεις απο λαστιχο στο SUV!

MitsosNaked
12/06/2008, 15:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
έχεις οδηγήσει ποτέ SS;


SS οδηγώ.:wave2:

dirtbird
12/06/2008, 15:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από MitsosNaked
Το συγκεκριμένο δέν είναι για τόσο νόμιμη χρήση δρόμου. Υπολείπεται φλάς, καθρεφτών κλπ.


Πόσο σίγουρος είσαι για αυτό?:smokin: :smokin:

KaTaNaS
12/06/2008, 15:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
(ομολογουμένως έχει μεγάλο πορτ μπαγκάζ, αν δεν είχε και αυτούς τους σωλήνες μες την μέση..... )

οι σωληνες αυτοι (ρολ μπαρ) χρησιμοποιουνται και σαν ψυγειο λαδιου! ετσι δεν ειναι Σωτο; :hypnotize

MitsosNaked
12/06/2008, 15:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Πόσο σίγουρος είσαι για αυτό?:smokin: :smokin:


Εσύ τώρα τί είσαι, ψυχολόγος;:lol: :wave2:

dirtbird
12/06/2008, 15:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
οι σωληνες αυτοι (ρολ μπαρ) χρησιμοποιουνται και σαν ψυγειο λαδιου! ετσι δεν ειναι Σωτο; :hypnotize

:confused: :confused:

Που το είδες αυτό?
Δεν το γνωρίζω...

KaTaNaS
12/06/2008, 15:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Που το είδες αυτό?
Δεν το γνωρίζω...


:lol: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

αστειευομαι βρε... εχεις πμ...

dirtbird
12/06/2008, 15:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από MitsosNaked
Εσύ τώρα τί είσαι, ψυχολόγος;:lol: :wave2:

όχι, απλός ερευνητής..... (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=34306) :lol: :lol: :lol:

MitsosNaked
12/06/2008, 20:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
όχι, απλός ερευνητής..... (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=34306) :lol: :lol: :lol:


ΟΚ έχουν φλας(όσα είχα δεί μέχρι στιγμής δέν είχαν).Άρα αλλάζω την απάντηση μου στο sniper ότι μπορούν μιά χαρά να κυκλοφορήσουν.:beer: :beer: :beer:

vangelis 64
13/06/2008, 02:01
Για πείτε ρε παιδιά,όσοι οδηγείτε SS,θα μπορούσατε να προσαρμόσετε την οδήγησή σας στο φρενάρισμα με ABS?
Το σύστημα αυτό είναι σίγουρα χρησιμώτατο για τίς περισσότερες μοτοσυκλέτες,αλλά απλά τσαρουχώνεις και σταματάς.
Στην οδήγηση στα όρια,στην πίστα,εκεί που θέλεις ακρίβεια...θα βοηθήσει;

Ζεύκας
13/06/2008, 02:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
Στην οδήγηση στα όρια,στην πίστα,εκεί που θέλεις ακρίβεια...

ρε Βαγγελάκη έχεις διαβάσει τι λέμε πιο πρίν? :lol:

σβήσε το μνμ σου πριν το δει ο σναϊπερ ρεεεεε!!!!!! :rotflmao:

vangelis 64
13/06/2008, 02:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
ρε Βαγγελάκη έχεις διαβάσει τι λέμε πιο πρίν? :lol:

σβήσε το μνμ σου πριν το δει ο σναϊπερ ρεεεεε!!!!!! :rotflmao: πώς...διάβασα!Διάβασα για διακόπτη απενεργοποίησης,διάβασα ότι δεν θα έχει δυνατότητα τέτοια,διάβασα ότι καλό είναι,ότι μαλακία είναι και μπερδεύτηκα.:lol: :lol:
Όχι πες,ξέρεις πού θα βάλεις σημάδια στην Κ τάδε με ABS?
Ξέρεις αν θα σού κάνει περίεργα το μπροστινό σε φρενάρισμα μέσα στη στροφή;Για το τελευταίο,κάτι είπε ο Sniper,αλλά εγώ δεν...εχμ:blush: κατάλαβα.:D

MitsosNaked
13/06/2008, 02:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
ρε Βαγγελάκη έχεις διαβάσει τι λέμε πιο πρίν? :lol:

σβήσε το μνμ σου πριν το δει ο σναϊπερ ρεεεεε!!!!!! :rotflmao:

Ο Sniper αυτά θέλει να ακούει, για πίστες και ακρίβειες. Όπως η Jane Goodall με τους πιθήκους, έτσι και αυτός με τα SS πιστεύει πως είναι τουλάχιστον εγκληματικό να τα έχεις οπουδήποτε αλλού πέρα από το φυσικό τους περιβάλλον... σε λίγο θα αρχίσει να αλυσοδένεται έξω απο αντιπροσωπείες και καφετέρειες μου φαίνεται...:rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :bigcry: :beer:

Ζεύκας
13/06/2008, 04:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
πώς...διάβασα!Διάβασα για διακόπτη απενεργοποίησης,διάβασα ότι δεν θα έχει δυνατότητα τέτοια,διάβασα ότι καλό είναι,ότι μαλακία είναι και μπερδεύτηκα.:lol: :lol:
Όχι πες,ξέρεις πού θα βάλεις σημάδια στην Κ τάδε με ABS?
Ξέρεις αν θα σού κάνει περίεργα το μπροστινό σε φρενάρισμα μέσα στη στροφή;Για το τελευταίο,κάτι είπε ο Sniper,αλλά εγώ δεν...εχμ:blush: κατάλαβα.:D

Λεπόν για να το ξεκαθαρίσουμε.Κατά την ταπεινή μου άποψη, το abs σε συνθήκες πίστας είναι καταστροφικό! κ μιλάω για οριακό φρενάρισμα έτσι?

π.χ. είσαι στην μεγάλη ευθεία με 200+ κ πας στη Κ6.πλακώνεσαι στα φρένα για να στρίψεις τελευταία στιγμή δεξιά. Είναι πολύ πιθανό να αναπηδήσει ο πίσω τροχός! άρα θα χάσει πρόσφυση το πίσω μέρος! άρα σύμφωνα με το συνδιασμένο σύστημα φρένων του χόντα σε συνεργασία με το abs θα
μεταφέρει περισσότερη δύναμη στο εμπρός φρένο! (σωστά τα λέω παίδες μέχρι τώρα?ε?)

Κ δν είναι ότι καλύτερο εκεί που ξέρεις πόση δύναμη θα ασκήσεις στην δεξιά μανέτα ή το που θα αφήσεις τη μανέτα, όλ'αυτά τα συστήματα να κάνουν τα δικά τους!

devil's animal
13/06/2008, 07:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
Λεπόν για να το ξεκαθαρίσουμε.Κατά την ταπεινή μου άποψη, το abs σε συνθήκες πίστας είναι καταστροφικό! κ μιλάω για οριακό φρενάρισμα έτσι?

π.χ. είσαι στην μεγάλη ευθεία με 200+ κ πας στη Κ6.πλακώνεσαι στα φρένα για να στρίψεις τελευταία στιγμή δεξιά. Είναι πολύ πιθανό να αναπηδήσει ο πίσω τροχός! άρα θα χάσει πρόσφυση το πίσω μέρος! άρα σύμφωνα με το συνδιασμένο σύστημα φρένων του χόντα σε συνεργασία με το abs θα
μεταφέρει περισσότερη δύναμη στο εμπρός φρένο! (σωστά τα λέω παίδες μέχρι τώρα?ε?)

Κ δν είναι ότι καλύτερο εκεί που ξέρεις πόση δύναμη θα ασκήσεις στην δεξιά μανέτα ή το που θα αφήσεις τη μανέτα, όλ'αυτά τα συστήματα να κάνουν τα δικά τους!



:hypnotize :hypnotize :hypnotize

τι ειπες τωρα ρε τεραστιε???:rotflmao: :rotflmao:

ρε μλκ Μπαμπη, τα πραγματα ειναι απλα.
το ΑΒS ειναι ενα συστημα το οποιο πιανει-αφηνει-πιανει-αφηνει...με αποτελεσμα να πατας το φρενο και να μην ξερεις που θα σταματησεις. και φυσικα ουτε μπορεις να προσαρμοσεις την ταχυτητα σου για να στριψεις.
το κλασσικο φρενο ειναι: πατας = σταματαει. αφηνεις = ρολαρει
βεβαια μεγαλο ρολο παιζει και κατα ποσο ειναι ευαισθητο το ABS και ποσο το "ακους" μεσα στην πιστα.

sniper
13/06/2008, 09:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
.... Είναι πολύ πιθανό να αναπηδήσει ο πίσω τροχός! άρα θα χάσει πρόσφυση το πίσω μέρος! άρα σύμφωνα με το συνδιασμένο σύστημα φρένων του χόντα σε συνεργασία με το abs θα
μεταφέρει περισσότερη δύναμη στο εμπρός φρένο! (σωστά τα λέω παίδες μέχρι τώρα?ε?)

Κ δν είναι ότι καλύτερο εκεί που ξέρεις πόση δύναμη θα ασκήσεις στην δεξιά μανέτα ή το που θα αφήσεις τη μανέτα, όλ'αυτά τα συστήματα να κάνουν τα δικά τους!

Το πιθανότερο είναι να σηκωθεί.... κι εκεί αρχίζουν τα όμορφα.....


@ Devil's : Ι agree

@ ΜitsosNaked : Έχεις όντως πολύ χιούμορ.

byron
13/06/2008, 10:01
Ότι να ΄ναι :wave2:

Ακόμα δεν τον είδαμε αρχίσαμε τις ιστορίες τρόμου και αίματος....

Ρε παίδες, τα SS που μπορεί να αγοράσει ο καθένας μας θα λειτουργήσουν με 100% των δυνατοτήτων τους στην πίστα, αλλά η χρήση τους δεν θα είναι μόνο εκεί.
Και αφήστε τους έλληνες. Όλα τα χιλιάδες gixxer,cbrrr, R1-6,ZX που πωλούνται στας Ευρώπας κλπ κλπ που τα έχουν ρε μάγκες; Στα γκαράζ και τα κουβαλάνε με trailer από πίστα σε πίστα, μετρώντας με θερμόμετρα τις γόμες και ρυθμίζοντας αποσβέσεις;:look:

Όταν είπα ότι τα μηχανάκια δεν είναι αγωνιστικά, αυτό εννοώ. Ότι μπορείς να μπεις στην πίστα με αξιώσεις (σε ερασιτεχνικό επίπεδο), να πας την γρήγορη ή όχι βόλτα σου και να επισκεφτείς το συνεργείο στα 20.000χλμ για βαλβίδες και μεγάλο service.

Περνάει η εντύπωση πως τα SS προορίζονται για μια μικρή αδελφότητα οδηγών που πρέπει να τα αγοράσουν μόνο αν σκοπεύουν να μάθουν trail braking με 200. Μην τρελλαθούμε κιόλας...


@sniper δεν ξέρω τι κάνει το EXC, αλλά το ότι βγάζουν άδεια κυκλοφορίας είναι παντελώς αδιάφορο. Πάρε ένα καθαρά αγωνιστικό μηχανάκι στυλ CRF/SXV κλπ, άσε τα λάδια περισσότερο από 5 ωρες λειτουργίας και πές μου μετα αν έχουν διαφορά τα νόμιμα SS απ΄τα «νόμιμα» αγωνιστικά.

sniper
13/06/2008, 10:02
Πολύ το ζαλίσαμε....

Ας το πάρει όποιος θέλει, και μετά το συζητάμε ξανά.

dirtbird
13/06/2008, 10:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n


Πάρε ένα καθαρά αγωνιστικό μηχανάκι στυλ SXV

Mας βλέπουν.....

Ακόμα και για play bike, βαρύ είναι.....:confused: :confused:

byron
13/06/2008, 10:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Mας βλέπουν.....

Ακόμα και για play bike, βαρύ είναι.....:confused: :confused:

Ρε μάστορα SXV είπα.

dirtbird
13/06/2008, 10:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ρε μάστορα SXV είπα.

Ε και? Αυτό για ελαφρύ περνιέται?

Εϊπες και CRF.....και ότι το ΕΧC δεν είναι αγωνιστικό μηχανάκι......:confused: :mad:

sniper
13/06/2008, 10:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Ε και? Αυτό για ελαφρύ περνιέται?

Εϊπες και CRF.....και ότι το ΕΧC δεν είναι αγωνιστικό μηχανάκι......:confused: :mad:


Δεν υπάρχει λόγος να τσακώνεσαι με τον Απρίλια όουνερ..... έχει μείνει στην SRX επόχη.... αλλά τουλάχιστον, τότε είχε μηχανάκι.... :D :lol:

byron
13/06/2008, 10:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Ε και? Αυτό για ελαφρύ περνιέται?

Εϊπες και CRF.....και ότι το ΕΧC δεν είναι αγωνιστικό μηχανάκι......:confused: :mad:

Ρε dirty, ελαφρύ ξελαφρύ στους αγώνες είναι μέσα στα γρήγορα μηχανάκια....

Το CRF τι εγγύηση δίνει ρε φίλε ο Σαρακάκης; Γιατί στο US of A πχ σου δίνει 1΄. Μέχρι να βγείς απ΄την πόρτα του μαγαζιού δλδ...

sniper
13/06/2008, 10:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ρε dirty, ελαφρύ ξελαφρύ στους αγώνες είναι μέσα στα γρήγορα μηχανάκια....

Το CRF τι εγγύηση δίνει ρε φίλε ο Σαρακάκης; Γιατί στο US of A πχ σου δίνει 1΄. Μέχρι να βγείς απ΄την πόρτα του μαγαζιού δλδ...

Κι εδώ δεν έχει (πλέον) εγγύηση. Αλλά πινακίδα για "νομιμη χρήση δρόμου" βγάζει :winka: :D

dirtbird
13/06/2008, 10:33
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=90d5f6d6fe338a3f70abf5b4843966d2

:D :bigcry: :bigcry:

Ταξιδευτής
13/06/2008, 10:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Και είσαι στην πίστα και θες να πέσεις στα φρένα από τα 200 (ένα νούμερο που και στα Μέγαρα το "βλέπεις") αλλά στον τελευταίο γύρο σου έχει καεί η ασφάλεια και δεν έχεις πια ABS ή CBS ή και τα 2...... Και χουφτώνεις την μανέτα του φρένου με τα 4 δάχτυλα και την φτάνεις στο στοπ.....

Και σε μαζεύουν από την Αλίαρτο που θα σταματήσεις.....

Νικο, ο Βυρωνας τα λεει απολυτως σωστα.

Η γνωμη μου ειναι οτι το ABS ειναι σωτηριο ειδικα στους δρομους γυαλι της Ελλαδιτσας.
Δεν χρειαζεται να κυκλοφορας σε πολεις για να σε σωσει, ουτε οτι βλεπεις το SS ως μηχανακι πολης.
Μια φορα μπορει να τυχει να περασεις μεσα απο μια πολη/χωριο/οτιδηποτε και να χρειαστεις να φρεναρεις γιατι ο μπαρμπας διπλα σου αποφασισε να στριψει αριστερα στο στενο (οπως ειχα παθει εγω).

Οσον αφορα την πιστα να πω την δικη μου εμπειρια.
Στα Μεγαρα στην πισω ευθεια η 3η μου σπαει οριακα στα 200 λιγο πριν την μεση της μεση της ευθειας οποτε (αναλογα με τις διαθεσεις) κουμπωνω 4η για λιγο και πεφτω στα φρενα για την Κ6 με 210+.
Αν και το φρεναρισμα ειναι δυνατο, ο πισω τροχος ΔΕΝ αναπηδαει, και δεν εχω θεμα με μπλοκαρισμα τροχου.

Μονο μια φορα το ειχα παρακανει και φρεναρα οριακα οπου εκει ναι το μπροστινο μπλοκαρε ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ απο το πολυ φρεναρισμα. Ειλικρινα ομως δεν βλεπω που θα μπορουσε να με ενοχλησει το ABS σε αυτη τη διαδικασια -ειδικα τη στιγμη που η Honda λεει οτι θα ειναι προσαρμοσμενο να επεμβαινει μονο οριακα.

Στις Σερρες το Logger στην μηχανη μου ειχε δειξει 256 Max (γεματη 5η) -προφανως στο τελος της ευθειας πεφτοντας στα φρενα για την Κ1- αλλα και εκει δεν ειχα προβλημα αναπηδησεων η μπλοκαρισματων.


Αυτο που θελω να πω ειναι οτι αν δεν ημουν κουλαδι και αν δεν με ενοιαζε ενδεχομενη βροντα της μηχανης, ισως να φρεναρα πιο οριακα και ισως αν ειχα ABS να με ενοχλουσε.
Ομως βλεποντας τα της πιστας απο πρωτο χερι εχω να πω οτι για να σε ενοχλησει το ABS θα πρεπει να εχεις καποιου βαθμου συγγενεια με το Μπουσταιικο και στην τελικη προτιμω να θυσιαζω μερικα δευτερολεπτα στην προσπαθεια ενος ..."απολυτου" γυρου ΚΑΙ να εχω μια εξασφαλιση οτι μπορει να γλυτωσω τη μηχανη μου απο τον λαλακα που βγηκε απο το στενο, παρα το αντιθετο.


:wave2:

Ζεύκας
13/06/2008, 10:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
:hypnotize :hypnotize :hypnotize

τι ειπες τωρα ρε τεραστιε???:rotflmao: :rotflmao:

ρε μλκ Μπαμπη, τα πραγματα ειναι απλα.
το ΑΒS ειναι ενα συστημα το οποιο πιανει-αφηνει-πιανει-αφηνει...με αποτελεσμα να πατας το φρενο και να μην ξερεις που θα σταματησεις. και φυσικα ουτε μπορεις να προσαρμοσεις την ταχυτητα σου για να στριψεις.
το κλασσικο φρενο ειναι: πατας = σταματαει. αφηνεις = ρολαρει
βεβαια μεγαλο ρολο παιζει και κατα ποσο ειναι ευαισθητο το ABS και ποσο το "ακους" μεσα στην πιστα.

ρε υπερτεράστιε εγώ δεν αναφέρομαι απλά στο abs αλλα στο abs ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ με το σύστημα κατανομής πέδησης!


αλλά και πάλι μπορεί να λέω καμιά μαλακία οπότε άστο! :bigcry: :lol: :rotflmao:

MitsosNaked
19/06/2008, 00:39
Βγήκαν και τα πρώτα αποτελέσματα

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/June/9-15/jun1108-honda-cbr600rr-abs-first-ride/?&R=EPI-101018

gian_nykt
19/06/2008, 08:09
πάντως απ'ότι άκουσα στην Triumph που ούτε εκει ξέρουν το κουμπί απενεργοποίησης του ABS.....έχει εφευρεθεί εναλλακτικός τρόπος απενεργοποίσης του......Η ΣΟΥΖΑ.....με το που σηκωθεί ο τροχός στον αέρα απενεργοποιήται λέει το ABS!!!! πως σας φαίνετε?