View Full Version : αυτονομια? (hornet)
παιδια με την αυτονομια του hornet 07-08 τι παιζει? ειναι οικονομικο? καιει πολυ? φυσικα παει και αναλογα με την οδηγηση γι αυτο και θελω να μαθω για καταναλωση για ολες τις συνθηκες
ελεος! κανεις?:mad: :mad: :mad:
LogOutGoRide
26/06/2008, 16:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από lari
παιδια με την αυτονομια του hornet 07-08 τι παιζει? ειναι οικονομικο? καιει πολυ? φυσικα παει και αναλογα με την οδηγηση γι αυτο και θελω να μαθω για καταναλωση για ολες τις συνθηκες
Φίλε lari θα σου πω την δική μου εμπερία απο πρόσφατο ταξιδάκι στην Ιταλία.Στο σύνολο τα χιλιόμετρα που έγραψα ήταν ακριβώς 2.000 και πλήρωσα 150 ευρω.
Τα χιλιόμετρα περιελάμβαναν εγνατία , μέτσοβο , autostrada , mugello γεμάτο κόσμο. Απο Ανκόνα μέχρι Φλωρεντία (320 χλμ) έγιναν σε 7,5 ώρες απο απίστευτη κίνηση.Δλδ 1η - 2α συνέχεια και μέσα στα τούνελ ανάμεσα απο αυτοκίνητα. Ο ρυθμός κατα τα άλλα όταν μπορούσα ήταν απο 110 χλμ/ω έως 140 χλμ/ω δλδ πολύ χαλαρά.
Κατα τα άλλα έχω μετρήσει και ταξίδια αστραπές 230 χλμ και κατανάλωση 13 λίτρα.:wave2:
LogOutGoRide
26/06/2008, 16:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από lari
παιδια με την αυτονομια του hornet 07-08 τι παιζει? ειναι οικονομικο? καιει πολυ? φυσικα παει και αναλογα με την οδηγηση γι αυτο και θελω να μαθω για καταναλωση για ολες τις συνθηκες
Υπάρχει όμως ένα θέμα με τον δείκτη της βενζίνης που νομίζω(είμαι σίγουρος δηλαδή) δείχνει οτι θέλει!
Είναι απλά θέμα συνήθειας.
LogOutGoRide
26/06/2008, 16:24
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
[B]Φίλε lari θα σου πω την δική μου εμπερία απο πρόσφατο ταξιδάκι στην Ιταλία.Στο σύνολο τα χιλιόμετρα που έγραψα ήταν ακριβώς 2.000 και πλήρωσα 150 ευρω.
Για να το ξεκαθαρίσω λίγο, γέμισα 1 φορά πριν φύγω. έβαλα βενζίνη μετά απο 220 χλμ 10 λίτρα (120-140) 2 φορά στην θεσ/νικη. Την τρίτη φορά έβαλα Ιωάννινα 17 λίτρα. Τέταρτη φορά Ηγουμενίτσα κάτι ρέστα για να είμαι ο.κ. στην Ιταλία. Σύνολο: 600 περίπου χλμ και σε λίτρα πάνω κάτω 30.
Εχεις κάποια προηγούμενη εμπειρια με μηχανές...
Γιατι πχ αν είχες μονοκύλινδρο και πάς τωρα στο Hornet θα δείς μεγάλη διαφορά, μην ξεχνας οτι εχει τον ιδιο κινητηρα με το Cbr 600.
Αν και το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά δεν έχω δεί τρελή κατανάλωση για τετρακύλινδρο:beer:
λοιπον αυτονομια χαλια...
ΠΟΤΕ δεν εχει βαλει πανω απο 16 λιτρα(και κατι ψιλα)με αφησε!!!
το περισοοτερο που εχει διανυσει με πολληηηηηη χαλαρη οδηγηση ειναι 236 χλμ
μεσα στη πολη το πολυ 170 χλμ
καιει τα αντερα του (οπως και ολα τα γυμνα 600!!!)
για πλακα τα περιοδικα δινανε αυτονομια 320 χλμ ,σαν ταινια επιστημονικης φαντασιας...
πιστευω οτι εκλεψε λιγο στο βαρος του ρεζερβουαρ η χοντα
αν ειχε 19 λιτρα τοτε...το ρεζερβουαρ βαζει πραγματικα 17 λιτρα(οσοι βαλετε παραπανω ΜΗ ξαναπατε σε αυτο το βενζιναδικο)
το 20ρικο εξαφανιζετε μπαμ μπαμ:rotflmao: (21-22ε):rotflmao:
Suzukios
30/06/2008, 13:24
ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΣΤΙΣ ΣΦΗΚΕΣ.
ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΤΟΥ ΑΓ. ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΗΓΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑΝΚBAG ΓΕΜΑΤΟ.
ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΜΕΧΡΙ 130-140, ΑΛΛΑ ΑΡΚΕΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 90 -100 ΛΟΓΩ ΚΙΝΗΣΗΣ.
ΠΗΓΑΜΕ ΠΕΥΚΟΧΩΡΙ ΣΑΒΒΑΤΟ ΓΥΡΙΣΑΜΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 310 km ΕΒΑΛΑ 17,5 ΛΙΤΡΑ ( ΕΔΗΛΑΔΗ ΕΙΧΕ ΑΛΛΟ 1,5? ΔΕΝ ΞΕΡΩ). ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΜΕ 100 ΣΤΑΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΠΟ ΕΚΟ Η' BP ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.
ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΤΟ ΣΤΕΓΝΩΣΑ, 100 ΜΕΤΡΑ ΤΣΟΥΛΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΕ 17 ΛΙΤΡΑ!!
ΤΕΛΙΚΑ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΡΤΗ!
σου εκαψε 5,5 λ/100χμ!!!
παναια μου εμενα καιει τα διπλα!!!!
αν εχει βαλει κανεις παραπανω απο 17 καθαρα τον κλέβουν ....
LogOutGoRide
01/07/2008, 19:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από bsari
σου εκαψε 5,5 λ/100χμ!!!
παναια μου εμενα καιει τα διπλα!!!!
αν εχει βαλει κανεις παραπανω απο 17 καθαρα τον κλέβουν ....
Αυτά που έγραψα εγώ παραπάνω τα διάβασες; περίπου 5,5 λ/100χλμ
σύνολο 2.000 χλμ και 150 ευρά με μέσο όρο 1,35 λίτρο:smokin:
LogOutGoRide
01/07/2008, 19:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από bsari
σου εκαψε 5,5 λ/100χμ!!!
παναια μου εμενα καιει τα διπλα!!!!
αν εχει βαλει κανεις παραπανω απο 17 καθαρα τον κλέβουν ....
Θεσσαλονίκη Ιωάννινα με ένα ρεζερβουάρ και απο Μέτσοβο και μετά με ρεζέρβα:confused: (σύμφωνα με τον δείκτη)
LogOutGoRide
01/07/2008, 19:49
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Suzukios
Suzukios ??? με σφήκα ;;;:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
Αυτά που έγραψα εγώ παραπάνω τα διάβασες; περίπου 5,5 λ/100χλμ
σύνολο 2.000 χλμ και 150 ευρά με μέσο όρο 1,35 λίτρο:smokin:
προφανως τα διαβασα δε σε αντιληφθηκα ως προς το αν τα διαβασα?
παντως δε πρεπει να περασες τα 100 με 6η.....
LogOutGoRide
02/07/2008, 02:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από bsari
προφανως τα διαβασα δε σε αντιληφθηκα ως προς το αν τα διαβασα?
Δέν θέλω να πω κάτι κακό sorry αν το έγραψα λάθος
Εννοώ ότι κάτι ανάλογο έχω δει και εγώ:beer:
LogOutGoRide
02/07/2008, 02:45
[/B]
παντως δε πρεπει να περασες τα 100 με 6η..... [/B]
Τα πέρασα, ο ρυθμος που ακολουθούσαμε ήταν 110 - 130 (και δυο - τρεις φορες ανοιγματα στα 200 για μια στιγμή). Εντάξει πηγαίναμε αργα.
Τι θυμάμαι τώρα !!!:bawl: mugello:bawl:
θελω και εγω....
παντως ειλικρινα δεν εχει βγαλει πανω απο 220 χλμ αυτονομια ,σπρωχτο!!!
Suzukios
02/07/2008, 13:40
παντως απο την αρχή δεν εβγαζε τοση αυτονομια η σφηκα μου.
μετα το 2ο service στις 6000, και τωρα στις παλι μετα από service κι εχω 13.500κμ. νομίζω ότι καίει λιγότερο και αυτό πιστεύω ότι οφείλεται στα λάδια που βάζω ( bell ray full synthetic).
το κιβώτιο έχει ελάχιστες τριβές, ο κινητήρας ακόμη και τωρα με 38 βαθμούς σπάνια αναβει βεντιλατερ. όλα αυτα σιγουρα εχουν αντίκρισμα και στην καταναλωση. Α και θόρυβος μόνο απο εξάτμιση κιβωτιο 0 db!!
LogOutGoRide
02/07/2008, 21:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από Suzukios
...πιστεύω ότι οφείλεται στα λάδια που βάζω ( bell ray full synthetic).
το κιβώτιο έχει ελάχιστες τριβές, ο κινητήρας ακόμη και τωρα με 38 βαθμούς σπάνια αναβει βεντιλατερ. όλα αυτα σιγουρα εχουν αντίκρισμα και στην καταναλωση. Α και θόρυβος μόνο απο εξάτμιση κιβωτιο 0 db!!
Τόσο καλό λάδι ε . Για πες τιμές , στα πόσα χλμ αλλαγή;.
Εγώ έλεγα να δοκιμάσω τα ipone. Γι'αυτά ξέρεις κάτι;
Suzukios
03/07/2008, 07:32
τα λαδια τα παιρνω 20 € ( τυχαίνει ο μάστορας που παω την μηχανη να τα αντιπροσωπευει στη Θεσσαλονικη)
Απλά θα σου πώ ότι προχτες που ειχα παει το αμαξι για service στα 40.000 είπα πρώτη φορά να του βαλω τα bell ray που βάζω και στην μηχανη : καμία σχέση αθόρυβο, οι ταχύτητες δεν καταλαβαίνεις πώς κουμπώνουν.
Αφού στη γυναίκα μου που το οδηγάει ( ενα ford fiesta 1.4 mod 2006) δεν της είπα τίποτα για τα λάδια και όταν το πήρα μετα το service μου λέει τι το έκανες και πάει έτσι?
Στο ρελαντί νομίζεις ότι σου έχει σβήσει δεν ακούγεται καθόλου ο κινητηρας.
Εγώ θα σου πρότεινα να τα βάλεις στην μηχανη ( μεχρι 12.000 κρατάνε) αλλά όλοι μου λένε μετα απο 6.000km να τα αλλάζεις.
Θα αποζημιωθείς με το παραπάνω, συν του ότι μετα από 20.000- 40.000km δεν ξέρω πόσο θα την κρατήσεις αν θελήσεις να την δώσεις ο κινητήρας της θα είναι σε άριστη κατάσταση και αυτό θα στο πουν όλοι οι μάστορες που θα την δουν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Suzukios
ειχα παει το αμαξι για service στα 40.000 είπα πρώτη φορά να του βαλω τα bell ray που βάζω και στην μηχανη : καμία σχέση αθόρυβο, οι ταχύτητες δεν καταλαβαίνεις πώς κουμπώνουν.
Συγνώμη, αλλά ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων δεν συνδέονται. Πώς άλλαξε η αίσθηση στις αλλαγές με μια απλή αλλαγή λαδιών;
LogOutGoRide
03/07/2008, 20:01
Εντάξει για την μηχανή να το καταλάβω, αλλα για το αυτοκίνητο:confused:
Αυτήν την στιγμή βάζω κάτι castrol 10-40 ημισυνθετικά και τα αλλάζω στα 6.000 χλμ. Στην τελευταία αλλαγή παρατήρησα οτι το λάδι έβγαινε σχεδόν καθαρό, πράγμα που ξέρω οτι δέν είναι καλό. Ο τεχνίτης στον Σαρακάκη απο το τηλέφωνο μου είπε να αλλάξω μάρκα και να βάζω αυτα που προτείνει η Honda (Agip νομίζω και κάτι άλλο) και να συνεχίσω να κάνω αλλαγές στα 6.000 χλμ
αντίθετα με οτι λέει το manual.
Εγώ λέω ή να κρατήσω αυτά τα castrol πραπάνω χλμ ή τελικά να αλλάξω μάρκα.Πάντως για καλά λάδια για το τουτού ήξερα τα motul, για μηχανή τί παίζει;. Όπως και τα ipone που είπα πιο πάνω.
Το κιβώτιο όμως μου φαίνεται οτι κάνει θόρυβο ιδίως στην πρώτη.Ο μάστορας που την κοιτάει λέει απο νεκρά σε πρώτη να πατάω δυο φορές συμπλέκτη:confused: (σάν τα stayer κάτι :look: )
Suzukios
04/07/2008, 09:24
δεν ξέρω αν εχει σχεση το λαδι του κινητηρα με το κιβώτιο....
όσο για το θόρυβο στην πρώτη και περι του να πατας τον συμπλεκτη 2 φορες λίγο κουλό μου ακουγεται, καινουργια μηχανη ειναι ρε συ, τι να πώ αν θέλεις μπορεις να δοκιμάσεις μια φορα τα bell ray και να δεις μόνος τα συμπεράσματα.
LogOutGoRide
04/07/2008, 10:00
Έχεις δίκιο μια δοκιμή δεν βλάπτει , εξ΄άλλου είναι μεγάλη εταιρία με πείρα άρα θα είναι ποιοτικά σίγουρα καλά.
Όταν λες full synthetic ποιό ακριβώς είναι; Μπορείς να γράψεις ακριβώς τύπο ; Μήπως ειναι 10w-50;
Πάντως κιβώτιο ταχυτήτων και κινητήρας στο αμάξι είναι ξεχωριστά δηλ κινητήρας - σφόνδηλος (βολάν)-συμπλέκτης - κιβώτιο σχέσεων τελική μετάδοση με διαφορικό.Όλα ξεχωριστά κομμάτια, ενω στην μοτό όλα μαζί στο ίδιο ''κουτί'' , αν κάνω λάθος διορθώστε.
regardon
22/10/2008, 01:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από bsari
προφανως τα διαβασα δε σε αντιληφθηκα ως προς το αν τα διαβασα?
παντως δε πρεπει να περασες τα 100 με 6η.....
telika re paidia poso keh
τι να πω ....
τα αντερα του καιει+οπως και το φειζερ
Όσο λένε τα παιδιά... 200 με 230 χλμ. με το ζόρι από γεμάτο μέχρι να "ανάψει λαμπάκι" για μένα (μικτές συνθήκες πόλη και εκτός) = 7,4 με 8,5 λτ/100 χλμ (ΕΦΟΣΟΝ λαμπάκι=17 λίτρα που όπως λένε ίσως δεν ισχύει)
Εγω βαζω λαδια της IPONE αλλά δεν μπορωνα πω οτι ειμαι ευχαριστημενος.Εχω κανει την πρωτη αλλαγή στα 1.500 χλμ. τη δευτερη στις 6.000χλμ. και τη τριτη στα 11.000χλμ.και στις τρεις αλλαγές μου εβαλαν τα ιδια λαδια.εχω αρκετους θορυβους.στην επομενη αλλαγη μαλλον θα παω στα bel-ray.οσο για την αυτονομια εγω στην πολη οπου κινουμαι καθημερινα βγαζω περιπου στα 270 χλμ. σε χαμηλες ταχυτητες χωρις ανοιγματα.ποτε δεν εχω βαλει πανω απο 16,5 λιτρα.
με το μηχανακι εχω καταφέρει μονος 310 χλμ στην καλιλιτερη περιπτωση ,ταχυτητα ταξιδιου 130-150χλμ εθνική οδο αλλα και μεσα στη πολη ,οταν πηγα να βαλω καυσιμα εδειχνε οτι ειχε αλλα 2,5 λιτρα ,ο δεικτης ειναι λιγακι αναξιόπιστος .συνήθως 280-295χλμ βγάζω αλλα πάντα δειχνει οτι έχει καυσιμο
270 χλμ αυτονομία...; 310 χλμ...; Ρε παιδιά σίγουρα για το ίδιο μηχανάκι μιλάμε...;
Μια φορά με τις απεργίες, ερχόμενος από Θερμο (ορεινή ναυπακτία) φουλ ντεπόζιτο... και φοβούμενος μην μείνω από βενζίνη (είπαμε έκαναν απεργία) με ταχύτητες περίπου 95χλμ έκανα κοντά στα 280χλμ μέχρι που βρήκα βενζινάδικο... υπολογίζοντας την βενζίνη που έκαψα.. πιθανόν να έκανα και 300 χλμ.. αλλά βαρέθηκα την ζωή μου μέχρι να φτάσω...
Συνήθως με ταχύτητες 120-130 πάνω από 230 πολύ δύσκολα...
Hornet_08
21/11/2010, 16:05
245 km - 16,5 l = 6,7 τα 100 km
οσο ειπε ο φιλος απο πανω περιπου 245-260 χλμ με νορμαλ οδηγηση.
Αλλαγές ταχυτήτων στις πόσες στροφές..; και 6η πορεία με πόσα χλμ..;
Joyrider
21/11/2010, 16:41
Όσο το ανοίγεις τόσο καίει..Από 5L/100km μέχρι 9L/100km...Τι ψάχνετε, στο χέρι του καθενός είναι.
Μέσα στην πόλη η τελευταία μπάρα αναβοσβήνει το νωρίτερο στα 185χλμ και μέχρι 200..Ενώ σε επαρχιακό ή σταθερά στην εθνικη από 6000 μέχρι 7000 στροφές βγάζει πάνω από 240χλμ.Και μπορεί κιάλλο.
Hornet_08
21/11/2010, 16:51
Δεν παιζουν ρολο οι στροφες, το ποσο ανοιχτο γκαζι εχεις μετραει.
Το σωστο ειναι να βαζεις την σχεση ταχυτητας που να σου επιτρεπει να εχεις λιγοτερο ανοιχτο το γκαζι, οποτε στα 100km/h καλυτερα να βαζεις 5η ταχυτητα (εκτος αν εισαι 45 κιλα)
Joyrider
21/11/2010, 16:57
Ναι οκ φαντάζομαι μιλάς για το που αλλάζεις τις ταχύτητες και πόσο ανοιχτό το έχεις στην καθαμιά.Εγώ εννοούσα άλλο να ταξιδεύω σταθερά με 150-160 χλμ/ώρα δηλαδή στις 8000+ στροφές και άλλο με 115-135 που είναι από 6000 μέχρι 7000(για την έκτη μιλάω πάντα).. Εγώ βλέπω διαφορά στην κατανάλωση πάντως, δεν ξέρω.
στην πολη βλεπω 180Κμ, αλλα δεν αφηνω την ρεζερβα να αναψει.
Μολις φτασει τελευταια γραμμουλα, το γεμιζω.
Το πόσο ανοιχτό έχεις το γκάζι..εε; .. θα το δοκιμάσω...
Hornet_08
21/11/2010, 17:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από dgritis
Το πόσο ανοιχτό έχεις το γκάζι..εε; .. θα το δοκιμάσω...
Ναι, μη δινεις βαση στις στροφες, αν εισαι βαρυς βαζε μια σχεση κατω απ οτι νομιζεις. (πρεπει να εχεις ελαφρυ χερι) αρκετες στροφες δηλαδη αλλα θα χρειαζεται λιγο γκαζι, δε θα ζοριζεται
Τα δικα μου τα νουμερα πχ τα εκανα μεσα στην πολη τα μισα κ εθνικη τα αλλα μισα, ειμαι 135 κιλα κ ολα τα εκανα με δευτερο ατομο. 200++ κιλα φορτιο στην μηχανη δηλαδη !!!
ναι κατάλαβα τι λες... θα το δοκιμάσω...
ο κινητηρας εχει 4 πιστονια τα οποια πηγαινουν πανω κατω. Αυτα τα κακομοιρα μονο αυτο ξερουν να κανουν. Ανεβαζεις στροφες στο μοτερ, αυτα πηγαινουν γρηγοροτερα με αποτελεσμα να χρειαζονται περισσοτερο καυσιμο. Ουτε καν ξερουν τί ειναι κιβωτιο ταχυτητων.
Επομενως η καταναλωση του μοτερ εξαρταται ΜΟΝΟ απο τις στροφες του.
Εδω περα ερχεται ο ανθρωπος που ειναι διαολου καλτσα και βαζει το κιβωτιο ταχυτητων μεσα στο παιχνιδι, οχι για να μειωσει την καταναλωση του ''μοτερ'', αλλα για να αυξησει την αποσταση που θα διανυσει η μηχανη με μια ποσοτητα καυσιμου. Δηλ ''διαχειριζεται καλυτερα το καυσιμο''.
Ετσι λοιπον για να ανεβεις μια ανηφορα αρκει η 1η σχεση και 5000 rpm (ας πουμε), ενω αν εβαζες 3η θα ηθελες 7000 rpm.
Αρα το κιβωτιο σε βοηθησε να διανυσεις μια αποσταση (την ανηφορα) με οσο το δυνατον χαμηλοτερες στροφες.
Και επειδη οι στροφες ειναι αυτες που ρυθμιζουν την ορεξη του κινητηρα, σου εκανε οικονομια καυσιμου.
Αρα φρασεις του τυπου ''κατεβασε μια σχεση κατω κι ας εχεις παραπανω στροφες'' ειναι λαθος.
Οταν οδηγουμε οικονομικα βαζουμε την μεγαλυτερη δυνατη σχεση στο κιβωτιο (αν μας επιτρεπει το εκαστοτε κομματι του δρομο), για να αναγκασουμε το μοτερ να δουλεψει σε χαμηλοτερες στροφες (δηλ να καψει λιγοτερο).
Ελπιζω να γινομαι κατανοητος :wave2:
Λογω των δύσκολων καιρών που διανύουμε, επανέρχομαι με μια νεα μέτρηση... λοιπόν, 255χλμ από τα οποία 120χλμ Αθηνα-Οινοφυτα με επιστροφη και τα υπόλοιπα Γρ. Λαμπράκη-Εθνικη με την μέση κίνηση που έχουν αυτοί οι δρόμοι έβαλα 14,21 lt!!! είχα ακόμα 2.79lt !!! Δηλαδή 5,58 lt/100..!!!! Το μηχανάκι έχει 38.000 χλμ
sovaros_user
24/09/2011, 19:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Οταν οδηγουμε οικονομικα βαζουμε την μεγαλυτερη δυνατη σχεση στο κιβωτιο (αν μας επιτρεπει το εκαστοτε κομματι του δρομο), για να αναγκασουμε το μοτερ να δουλεψει σε χαμηλοτερες στροφες (δηλ να καψει λιγοτερο).
Ελπιζω να γινομαι κατανοητος :wave2:
Βγαλε την 1-2-3 σχεση για να... καις λιγοτερο... :a018:
Οι στροφες δεν παιζουν κανεναν ρολο,
Ταξιδι με 80 km/h και 6η σχεση στις 3.000 στρ/ω (προκυπτει απο τα δεδομενα γκαζι στο 70%) ή...
Ταξιδι με 80 km/h και 5η σχεση στις 5.000 στρ/ω ? (προκυπτει απο τα δεδομενα γκαζι στο 30%)
Σαφως το δευτερο
-----------------------------
Αυτα που λες για τα πιστονια κ οτι "δεν ξερουν" ειναι... οτι να ναι.
Κ στην κατηφορα ανεβοκατεβαινουν τα πιστονια αλλα δεν κανουν καθολου καυση οταν ρολαρεις, οταν ανεβαινεις ανηφορα κανουν καυσεις, αν ανεβεις ξανα την ΙΔΙΑ ανηφορα με δευτερο ατομο, θα κανουν ΑΚΟΜΑ μεγαλυτερες καυσεις. (και οι 3 περιπτωσεις οι ιδιες στροφες/ωρα)
Ξερεις γιατι θα καιει παραπανω με τις ιδιες στροφες ?
Γιατι θα ανοιγεις περισσοτερο το γκαζι για να μεινει στις ιδιες στροφες :winka:
Σε γενικες γραμμες, οταν πιεζεις την μηχανη να κινηθει με πολυ λιγες στροφες, μονο οικονομια δεν κανεις, ο λογος ειναι γιατι "προσομοιωνεις" μια κατασταση μεγαλου φορτιου για το μοτερ. (μεσω των γραναζιων στο κιβωτιο).
Δηλαδη για να κινηθει, πρεπει να εχεις το γκαζι στο 80% πχ, ενω με μια σχεση κατω κ περισσοτερες στροφες, θα χρειαζοταν ΜΟΝΟ το 20%.
(Το ιδιο ακριβως ισχυει και στο στρωσιμο, αν το δουλευεις μεχρι τις 4.000 στροφες και 6η στην αρχη... παιζει κ να το παρεις στο χερι, ειναι σαν να το βαζεις να τραβαει νταλικα)
Ρε μαλακες πραγματικα, πως ειναι δυνατον μονο εγω να τα ξερω αυτα... :rolleyes:
1ον αφηστε τη παναγια ησυχη
η αυτονομια παραμενει το ιδιο για μενα απο 280-310 χλμ hornet 2009 και με μπαγκαζιερα
Πανοπτικε αν ανοιξεις το γκαζι της μηχανης σου στο 70%, ο,τι ταχυτητα και να εχεις μεσα, αυτη θα φτασει στο 70% του max των στροφων της (ελπιζω να ειναι γραμμικο :blush: ) . (Και ας πουμε οτι εχεις την επαρκουμενη ροπη). Αυτο που θα αλλαξει ειναι ποση ωρα θα παρει για να ανεβασει στροφες.
Εσυ κολλας στο μεταβατικο σταδιο ανοιγμα γκαζιου- μεχρι να ανεβει στις αντιστοιχες στροφες το μοτερ.
Αν εσυ ανοιγεις τερμα γκαζι με 6η και 40Km/h, εννοειται οτι θα ψεκαζει αβερτα βενζινη μεχρι να ανεβουν οι στροφες.
Ετσι λοιπον ξαναλεω θετοντας το διαφορετικα, κρατας την υψηλοτερη δυνατη σχεση στο κιβωτιο ετσι ωστε να λειτουργει το μοτερ με λιγοτερες στροφες οταν το ανοιγμα του γκαζιου σου εχει δωσει το max των στροφων που μπορει (το οποιο εννοειται οταν κανεις τετοιους υπολογισμους αλλα τελος παντων)
Και ναι στην κατηφορα ο,τι ταχυτητα και να βαλεις το ρελαντι θα εχει δωσει το max των στροφων του δηλ 1400 rpm σε αυτο που οδηγας εσυ, αρα για να κανεις οικονομια βαζεις την μεγαλυτερη ταχυτητα που εχεις (τωρα αν η κατηφορα ειναι μικρη και βαλεις 6η, πιθανον να σου σβησει, αλλα εγραψα παραπανω προϋποθεση ειναι να εχει ο κινητηρας την απαραιτητη ροπη για να γυρισει τον τροχο. Αν δεν την εχει κατεβαζεις ταχυτητα. Αν δεν την εχει ουτε αυτη ξανακατεβαζεις)
Για αυτο που λες με την ανηφορα και το δικαβαλο: Αν εσυ την δευτερη φορα δινοντας περισσοτερο γκαζι, το μοτερ δεν ανεβαζει στροφες σημαινει οτι δεν εχεις ροπη, αλλα κακως εχεις τοσο μεγαλη ταχυτητα για αυτη την ανηφορα. Αρα καις δυσαναλογα περισσοτερο για το ατομο που κουβαλας.
Και δεν το καταλαβαινω αυτο με εσενα. Απο τοτε που γραφτηκες για τελευταια φορα στο φορουμ, εχεις αλλαξει τελειως υφος γραφης. Μιλας σε ολους λες και ειναι τιποτα αλητακια. Την λες και απο πανω με ασχημο τροπο και το παιζεις καπως. Γιατι?
sovaros_user
25/09/2011, 04:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Πανοπτικε αν ανοιξεις το γκαζι της μηχανης σου στο 70%, ο,τι ταχυτητα και να εχεις μεσα, αυτη θα φτασει στο 70% του max των στροφων της [..] (Και ας πουμε οτι εχεις την επαρκουμενη ροπη) [..]
Και γιατι να το... πουμε δηλαδη, αφου δεν την εχεις κ ΑΥΤΟ ειναι που παιζει ρολο στην καταναλωση.
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Για αυτο που λες με την ανηφορα και το δικαβαλο: Αν εσυ την δευτερη φορα δινοντας περισσοτερο γκαζι, το μοτερ δεν ανεβαζει στροφες σημαινει οτι δεν εχεις ροπη, αλλα κακως εχεις τοσο μεγαλη ταχυτητα για αυτη την ανηφορα. Αρα καις δυσαναλογα περισσοτερο για το ατομο που κουβαλας.
Την δευτερη φορα μπορει να ανεβαζει τις ιδιες στροφες, κ απλως να χρειαζεται το διπλασιο γκαζι για να τις κραταει.
Αν κοιτας τις στροφες (που ΜΟΝΟ αυτες παιζουν ρολο οπως λες) νομιζεις οτι ολα ειναι οκ... Και πετας βενζινη στα σκουπιδια.
Ρε φιλε πραγματικα, ποιο απλα δεν γινεται να το εξηγησω... Λυπαμαι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Οταν οδηγουμε οικονομικα βαζουμε την μεγαλυτερη δυνατη σχεση στο κιβωτιο (αν μας επιτρεπει το εκαστοτε κομματι του δρομο), για να αναγκασουμε το μοτερ να δουλεψει σε χαμηλοτερες στροφες (δηλ να καψει λιγοτερο).
Ελπιζω να γινομαι κατανοητος
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Αν εσυ ανοιγεις τερμα γκαζι με 6η και 40Km/h, εννοειται οτι θα ψεκαζει αβερτα βενζινη μεχρι να ανεβουν οι στροφες.
Χαιρω πολυ, κ λιγο να το ανοιξεις παλι θα καιει πολυ, εδω ομως λες αλλο:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Επομενως η καταναλωση του μοτερ εξαρταται ΜΟΝΟ απο τις στροφες του.
Τελικα παιζουν ρολο ΜΟΝΟ οι στροφες ή οχι...?
Πιστευω ειναι καλυτερο να λεμε, οτι σε απασχολει ΜΟΝΟ το γκαζι.
Ολα τα υπολοιπα προκυπτουν απ αυτο. (χαμηλες στροφες & μεγαλη σχεση ταχυτητας φυσικα) :wave2:
Υγ. Γενικως οταν γραφετε για θεματα που ΔΕΝ γνωριζετε, μην εισαστε τοσο απολυτοι, μπορει να διαβασει καποιος -πιο- ασχετος (απο το google πχ) λανθασμενες πληροφοριες.
Ενα "νομιζω οτι" ειναι αρκετο :wave2:
(αυτος ειναι κ ο λογος που ταραζομαι κ απανταω αποτομα :) )
sovaros_user
25/09/2011, 04:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Hornet_08
Δεν παιζουν ρολο οι στροφες, το ποσο ανοιχτο γκαζι εχεις μετραει.
Το σωστο ειναι να βαζεις την σχεση ταχυτητας που να σου επιτρεπει να εχεις λιγοτερο ανοιχτο το γκαζι [...]
Πες τα ρε φιλε, δεν καταλαβαινουν με τιποτα
:lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol:
Μα όταν γράφει κάποιος "στροφές" δεν εννοεί τις στροφές λόγω της βαρύτητας (κατηφόρα), αλλά λόγω του ψεκασμού. ΈΛεος
Και στην τελευταία παράθεση διάβασε πιο προσεκτικά. Γράφω ΜΟΤΕΡ. Και η καταναλωση του εξαρταται μόνο από τις στροφές που έχει ανεβάσει (λόγω γκαζιού :cry: )
sovaros_user
25/09/2011, 16:28
Η τελευταια παραθεση ειναι εντελως λαθος, κ με 6η και 50 km/h να πηγαινεις θα κραταει 3.000 στροφες με το ζορι (γκαζι στο 100%) , ειναι σαν να σερνει νταλικα ομως... καει τερμα..
Τι βαρυτητα... οτι να ναι ρε μλκ... "λογω του γκαζιου" κ πρασσινα αλογα :alien:
ΔΕΝ ειναι οι στροφες ενδεικτικες της καταναλωσης.
:beer: :winka:
Φιλαρακι δεν θα ασχοληθω αλλο. Διαβασε ολα οσα γραφω και απαντα, και μην κοβεις μια δυο γραμμες για να φαινεται διαφορετικο το νοημα, οπως κανουν μερικοι δημοσιογραφισκοι.
Αυτο με τη βαρυτητα που γραφω, ηταν για να ξεκαθαρισω αυτη την εξυπναδα που γραφεις για οδηγηση και κατηφορα. Αλλα σε ποιον το λεω θα μου πεις....
Joyrider
25/09/2011, 17:02
Το θέμα δεν είναι πως το κάνεις, το θέμα είναι τι κατανάλωση πετυχαίνεις..:smokin:
Έτσι για τα το κλείσουμε σε μια πρόταση: να έχετε τις χαμηλότερες δυνατές στροφές, τόσες όσες να μην σκορτσάρει. Η σχέση του κιβωτίου θα έρθει μόνη της.
Ε? :wacko:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΩΚΥΠΟΥΣ
η αυτονομια παραμενει το ιδιο για μενα απο 280-310 χλμ hornet 2009 και με μπαγκαζιερα
πόσα χλμ έχει το μοτόρι, και στα ταξιδακια με τι ταχύτητες ταξιδεύεις..; πολύ καλά φίλε..!
απο 120-140 ,τωρα αλλαξα μπουζι και εβαλα πλατινα ngk και φιλτρο αερος kn θα επανέλθω με τα αποτελεσματα καταναλωσης και χιλιομετρων.εκανα εχθες εθνικη οδο 150 χιλιομετρα και μενουν αλλε τρεις μπαρες στο καντραν .το καλυτερο που εχω καταφερει ειναι 326 χιλιομετρα αλλα εμεινα.ειναι λιγο αναξιοπιστη η τελευταια μπαρα που αναβοσβηνει
το μοτερακι εχει 27130χλμ
περιμένω λοιπόν την νέα μέτρηση...
εμενα μου αναβοσβηνει στα 240 και παντα κραταει η τελευταια μπαρα 50 χιλιομετρακια, συνολο 290.
να κανω μια ερωτηση με τη θερμοκρασια λειτουργειας ,προσφατα αλλαα αντιψυκτικο και εβαλα valeo112 το κοκκινο μισο μισο με απιονισμενο.μεχρι τοτε η λειτουργεια ηταν 78c με σταθερη πορεια και τωρα παει 79 80 82,γνωριζει καποιος να με ενημερωσει;
Σε τί κλίμα ζεις και έβαλες 50-50?? Σαν πολύ δεν είναι?
Να ξέρεις γενικά ότι την ψυκτική ιδιότητα στα υγρά του ψυγείου σου την έχει το νερό. Το βαλέο είναι αντιπηκτικό. Οπότε όσο πιο πυκνό διάλλυμα έχεις τόση πιο μικρή ικανότητα ψύξης έχει το σύστημα.
sovaros_user
25/09/2011, 22:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
ο κινητηρας εχει 4 πιστονια τα οποια πηγαινουν πανω κατω. Αυτα τα κακομοιρα μονο αυτο ξερουν να κανουν. Ανεβαζεις στροφες στο μοτερ, αυτα πηγαινουν γρηγοροτερα με αποτελεσμα να χρειαζονται περισσοτερο καυσιμο. Ουτε καν ξερουν τί ειναι κιβωτιο ταχυτητων.
Επομενως η καταναλωση του μοτερ εξαρταται ΜΟΝΟ απο τις στροφες του.
Εδω περα ερχεται ο ανθρωπος που ειναι διαολου καλτσα και βαζει το κιβωτιο ταχυτητων μεσα στο παιχνιδι, οχι για να μειωσει την καταναλωση του ''μοτερ'', αλλα για να αυξησει την αποσταση που θα διανυσει η μηχανη με μια ποσοτητα καυσιμου. Δηλ ''διαχειριζεται καλυτερα το καυσιμο''.
Ετσι λοιπον για να ανεβεις μια ανηφορα αρκει η 1η σχεση και 5000 rpm (ας πουμε), ενω αν εβαζες 3η θα ηθελες 7000 rpm.
Αρα το κιβωτιο σε βοηθησε να διανυσεις μια αποσταση (την ανηφορα) με οσο το δυνατον χαμηλοτερες στροφες.
Και επειδη οι στροφες ειναι αυτες που ρυθμιζουν την ορεξη του κινητηρα, σου εκανε οικονομια καυσιμου.
Αρα φρασεις του τυπου ''κατεβασε μια σχεση κατω κι ας εχεις παραπανω στροφες'' ειναι λαθος.
Οταν οδηγουμε οικονομικα βαζουμε την μεγαλυτερη δυνατη σχεση στο κιβωτιο (αν μας επιτρεπει το εκαστοτε κομματι του δρομο), για να αναγκασουμε το μοτερ να δουλεψει σε χαμηλοτερες στροφες (δηλ να καψει λιγοτερο).
Ελπιζω να γινομαι κατανοητος :wave2:
Οριστε ολοκληρο λοιπον :hypnotize
Καποιος ασχετος (περιπου οσο εσυ) που θα το διαβασει αυτο, θα θεωρησει οτι και με την 3η - 4η μεσα στην πολη να πηγαινει και 3.000 στροφες... θα κανει οικονομια.
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Επομενως η καταναλωση του μοτερ εξαρταται ΜΟΝΟ απο τις στροφες του.
Αυτες τις βλακειες γενικως να τις αποφευγετε, το εγραψες κ σαν μυθιστορημα για να το... κατανοησουμε καλυτερα.
:lol: :bawl: :lol: :bawl:
sovaros_user
25/09/2011, 22:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από X-SFIGA
εμενα μου αναβοσβηνει στα 240 και παντα κραταει η τελευταια μπαρα 50 χιλιομετρακια, συνολο 290.
Η πρωτη μπαρα πεφτει στα 60-70 συνηθως (εχω πετυχει μεχρι 80)
Αλλα τοσα περιπου για να πεσει η δευτερη
Μολις πεσουν οι πρωτες δυο... οι υπολοιπες πεφτουν πιο γρηγορα ρε γμτ :sick:
Μολις μεινει η τελευταια... αναβοσβηνει σχεδον μερικα χιλιομετρα μετα :mad:
sovaros_user
25/09/2011, 23:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Το θέμα δεν είναι πως το κάνεις, το θέμα είναι τι κατανάλωση πετυχαίνεις..:smokin:
Έτσι για τα το κλείσουμε σε μια πρόταση: να έχετε τις χαμηλότερες δυνατές στροφές, τόσες όσες να μην σκορτσάρει. Η σχέση του κιβωτίου θα έρθει μόνη της.
Ε? :wacko:
Το λιγοτερο δυνατο γκαζι, τοσο οσο να μην σκορτσαρει, οι στροφες κ η σχεση θα ερθουν μονες τους.
Ε? :wacko:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
Καποιος ασχετος (περιπου οσο εσυ) που θα το διαβασει αυτο, θα θεωρησει οτι και με την 3η - 4η μεσα στην πολη να πηγαινει και 3.000 στροφες... θα κανει οικονομια.
Κάτι πας να πεις αλλά μπερδεύεσαι :D
Κάποιος ηλίθιος wannabe επαναστατης που δεν ξέρει να διαβάζει θες να πεις. :beer:
Joyrider
27/09/2011, 16:53
Σήμερα η τελευταία μπάρα άρχισε να αναβοσβήνει στα 240 χιλιόμετρα. Για να δούμε πόσα θα βγάλω σύνολο.
Παράγγειλα και ένα throttle position display screen γιατί το κωλομηχανάκι μου έχει μόνο στροφόμετρο και ταχύμετρο. :smokin:
sovaros_user
27/09/2011, 17:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Παράγγειλα και ένα throttle position display screen γιατί το κωλομηχανάκι μου έχει μόνο στροφόμετρο και ταχύμετρο. :smokin:
Η καλυτερη μαγκια θα ηταν, αλλα νομιζω δεν χρειαζεται, πατας συμπλεκτη χωρις να αφησεις το γκαζι... κ κατατοπιζεσαι αμεσως :cool:
Τελευταία μπάρα άρχισε να αναβοσβήνει στα 252χλμ....
Joyrider
29/09/2011, 20:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Σήμερα η τελευταία μπάρα άρχισε να αναβοσβήνει στα 240 χιλιόμετρα. Για να δούμε πόσα θα βγάλω σύνολο.
Στα 291 γέμισα, δεν άντεξα. 16,8 λίτρα πήρε..
Καλά από όταν αρχίσει να αναβοσβήνει πόσα λίτρα έχει μέσα? 6-7? :confused:
η μπαρα αναψε στ 220 ,εβαλα καυσιμο στα 280 και πηρε 17λιτρα περιπου,ειχε δηλαδη αλλα 2λιτρα!!!
το ειχα πλακωσει βεβαια λιγακι δεν περιμενα πολλα χλμ.
τωρα κανω νεα μετρηση οπως ειχα γραψει παραπανω με k&n και ngk iridium μπουζι
η πρωτη μπαρα εσβησε στα 63χλμ εχω δει και 75χλμ πριν σβησει μολις φουλαρω θα επανελθω με τα νεα αποτελεσματα(αναφορικα με το αντιπηκτικο αλλαξα την αναλογια 60 νερο και 40 valeo και οι θερμοκρασιες ειναι νορμαλ
sovaros_user
04/10/2011, 11:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Στα 291 γέμισα, δεν άντεξα. 16,8 λίτρα πήρε..
Καλά από όταν αρχίσει να αναβοσβήνει πόσα λίτρα έχει μέσα? 6-7? :confused:
Αν ειχε 6-7 θα μπορουσες να κανεις 120 km οικονομικα, πανω απο 3 δεν εχει οταν αναβοσβηνει η μπαρα. (ισως λιγοτερο)
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΩΚΥΠΟΥΣ
η μπαρα αναψε στ 220 ,εβαλα καυσιμο στα 280 και πηρε 17λιτρα περιπου,ειχε δηλαδη αλλα 2λιτρα!!!
το ειχα πλακωσει βεβαια λιγακι δεν περιμενα πολλα χλμ.
τωρα κανω νεα μετρηση οπως ειχα γραψει παραπανω με k&n και ngk iridium μπουζι
η πρωτη μπαρα εσβησε στα 63χλμ εχω δει και 75χλμ πριν σβησει μολις φουλαρω θα επανελθω με τα νεα αποτελεσματα(αναφορικα με το αντιπηκτικο αλλαξα την αναλογια 60 νερο και 40 valeo και οι θερμοκρασιες ειναι νορμαλ
Εισαι τυχερος που δεν εσπρωχνες, το τεποζιτο ΔΕΝ χωραει 19 λιτρα αλλα 17 λιτρα ΜΑΖΙ με ρεζερβα.
Joyrider
04/10/2011, 13:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
Αν ειχε 6-7 θα μπορουσες να κανεις 120 km οικονομικα, πανω απο 3 δεν εχει οταν αναβοσβηνει η μπαρα. (ισως λιγοτερο)
Εισαι τυχερος που δεν εσπρωχνες, το τεποζιτο ΔΕΝ χωραει 19 λιτρα αλλα 17 λιτρα ΜΑΖΙ με ρεζερβα.
Είπα 6-7 γιατί όποτε έχω γεμίσει με την μπάρα να έχει μόλις αρχίσει να αναβοσβήνει, πέρνει 12 με 13 λίτρα συνήθως.
Εσύ λες ψεύδεται η χόντα κατά 2 λίτρα? :eek: :lol:
Πρέπει να το στεγνώσω για να το πιστέψω.
sovaros_user
04/10/2011, 13:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Είπα 6-7 γιατί όποτε έχω γεμίσει με την μπάρα να έχει μόλις αρχίσει να αναβοσβήνει, πέρνει 12 με 13 λίτρα συνήθως.
Εσύ λες ψεύδεται η χόντα κατά 2 λίτρα? :eek: :lol:
Πρέπει να το στεγνώσω για να το πιστέψω.
Νομιζα το ηξερες, 17 λιτρα παιρνει, τον λογο (που γραφει η χοντα 19) δεν τον ξερω :wave2:
Joyrider
04/10/2011, 13:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
Νομιζα το ηξερες, 17 λιτρα παιρνει, τον λογο (που γραφει η χοντα 19) δεν τον ξερω :wave2:
Ε αν το έχεις στεγνώσει εσύ οκ..:beer:
Πάντως πάνω πάνω πριν το όριο πλήρωσης, φαίνεται ότι δεν χωράει άλλο, αλλά παίρνει γιατί φαρδαίνει και το ρεζερβουάρ..
sovaros_user
04/10/2011, 13:50
δεν ειμαι κ τοσο βλαμμενος ωστε να το στεγνωσω κ να σπρωχνω, οταν αναβοσβηνει καμια φορα μαλακιζομαι μπροστα σε βενζιναδικο μεχρι να μην ακουγεται τιποτα οταν την κουναω (κ ανοιχτη ταπα).
Ε.. τοτε παιρνει 16,5 λιτρα.
εγω παντως εχω μεινει και εντελως και πηρε πολυ λιγο πανω απο 18 λιτρα.
sovaros_user
10/10/2011, 23:29
θα το παραλαβω αυριο απο το συνεργειο με 1 γραμμη, θα το τελειωσω κ θα σας πω ποσο πηρε.
Joyrider
11/10/2011, 07:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
θα το παραλαβω αυριο απο το συνεργειο με 1 γραμμη, θα το τελειωσω κ θα σας πω ποσο πηρε.
Αποφάσισες να μιλήσεις με στοιχεία και όχι κουδούνισμα του ρεζερβουάρ ε? :lol::p
Πανοπτικός
15/10/2011, 14:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από lari
παιδια με την αυτονομια του hornet 07-08 τι παιζει? ειναι οικονομικο? καιει πολυ? φυσικα παει και αναλογα με την οδηγηση γι αυτο και θελω να μαθω για καταναλωση για ολες τις συνθηκες
Εσβησε απο (μη) βενζινη στο σταντ κ ακουγονταν κατι "Σφηνακια" απο μεσα, πηρε ακριβως 17,83 λιτρα.
Αρα ο Μαρινος εχει δικιο, 18 λιτρα παιρνει συνολικα.
(στα 257 χιλιομετρα, βιαζομουν να το.. αδειασω :bigcry: )
Το βραδυ φωτογραφια :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Αποφάσισες να μιλήσεις με στοιχεία και όχι κουδούνισμα του ρεζερβουάρ ε? :lol::p
Αυτο ακριβως :alien:
Τωρα πλεον θα ξερω, με λαμπακι, σε περιπτωση που μου βαλει βενζιναδικο της Ε.Ο... 18,1 λιτρα βενζινης το παιζω οπως κ με τα διοδια, "φιλε κανε μηνυση κ καλη συνεχεια"
Πανοπτικός
15/10/2011, 15:55
:D
237925
Πανοπτικός
15/10/2011, 15:59
Α και κατι ακομα, προτεινω να μην το κανετε, μου αρχισε παλι τα νουμερα η τρομπα :bigcry: :bigcry:
Καταραμενο service... :blush:
Πανοπτικός
21/10/2011, 04:25
Η τρομπα ειναι off κ ευτυχως καλυπτεται απο την εγγυηση (τελευταιος μηνας). :a30: :a30: :a30:
Ηταν ψιλο "παιγμενη" και η μλκια που εκανα την αποτελειωσε... :bigcry:
(καλυτερα που εγινε τωρα βασικα παρα λιγο αργοτερα, 500 ευρω δε περισσευουν...)
:a54: :a54: :a54: :a54: :a54:
Υγ. Κ εμαθα και κατι, οι τρομπες ειναι εμβαπτισμενες στην βενζινη κ οταν δουλευεις την μηχανη με λαμπακι δεν ψυχεται επαρκως. Απο εδω κ περα μεχρι τις 2 γραμμες αυστηρα λοιπον (200 km)
Εμ, δεν το ξερες?
Κατι αλλο που προσεξα αν και λογικο, ειναι οταν παιρνεις για κοντινες διαδρομες την μηχανη τωρα το χειμωνα και με το αυτοματο τσοκ σου επιβαρυνει αρκετα την καταναλωση, ειδα και - 20 χιλιομετρα, γιαυτο προσοχη.
mixalhsCr
21/10/2011, 09:24
Προσφατα σε ταξιδι που εκανα σε καποια φαση εμεινε 1 γραμμη στην ενδειξη (οχι να αναβοσβηνει) σταματαω να βαλω βενζινη αν και ειχα κανει μονο 170 χιλιομετρα και γεμισε με 9,5 λιτρα.... ειναι φυσιολογικο αυτο? Να μου δειχνει 1 γραμμη και να εχει μεσα μισο ντεποζιτο βενζινη?
Πανοπτικός
21/10/2011, 12:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalhsCr
Προσφατα σε ταξιδι που εκανα σε καποια φαση εμεινε 1 γραμμη στην ενδειξη (οχι να αναβοσβηνει) σταματαω να βαλω βενζινη αν και ειχα κανει μονο 170 χιλιομετρα και γεμισε με 9,5 λιτρα.... ειναι φυσιολογικο αυτο? Να μου δειχνει 1 γραμμη και να εχει μεσα μισο ντεποζιτο βενζινη?
Μηπως σε κλεψαν ? (κλεμενο :a018: )
οχι, αλλα και παλι ο δεικτης δεν ειναι ακριβης, στο σταντ πεφτουν οι γραμμες κ αν το γερνεις απ την αλλη ανεβαινουν.
mixalhsCr
21/10/2011, 12:43
Πως να με εκλεψαν δηλαδη?
Το θεμα ειναι οτι με την μια γραμμη μου ειχα πολλα λιτρα ακομα στο ντεποζιτο....
Πανοπτικός
23/10/2011, 13:28
:a6:
Κατι αλλο που ηθελα να σου πω κ απο κοντα ειναι οτι παρολο που απενεργοποιησες το abs το συνδιασμενο φρεναρισμα λειτουργει κανονικα.
Ευκαιρια για να το ψαξω το θεμα ηταν στο γκαραζ του lidl που σβηνω την μηχανη απο την ανηφορα κ την αφηνω να τσουλησει, μολις παταω ΜΟΝΟ το πισω φρενο (με 10km/h) μπλοκαρει ΚΑΙ ο μπροστα.
Το εψαξα κ βρηκα οτι απο τα 6 πιστονια που εχουμε μπροστα το ενα ελεγχεται κ απο το πισω φρενο, σε περιπτωση που το δεν ηξερες..
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
:a6:
Κατι αλλο που ηθελα να σου πω κ απο κοντα ειναι οτι παρολο που απενεργοποιησες το abs το συνδιασμενο φρεναρισμα λειτουργει κανονικα.
Ευκαιρια για να το ψαξω το θεμα ηταν στο γκαραζ του lidl που σβηνω την μηχανη απο την ανηφορα κ την αφηνω να τσουλησει, μολις παταω ΜΟΝΟ το πισω φρενο (με 10km/h) μπλοκαρει ΚΑΙ ο μπροστα.
Το εψαξα κ βρηκα οτι απο τα 6 πιστονια που εχουμε μπροστα το ενα ελεγχεται κ απο το πισω φρενο, σε περιπτωση που το δεν ηξερες..
το γνωριζω, αυτο γινεται γιατι τα υγρα παιρνανε απο την κεντρικη μοναδα του abs, μπορει καποια στιγμη να το βγαλω και αυτο, θα δουμε.
Πανοπτικός
23/10/2011, 13:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από X-SFIGA
το γνωριζω, αυτο γινεται γιατι τα υγρα παιρνανε απο την κεντρικη μοναδα του abs, μπορει καποια στιγμη να το βγαλω και αυτο, θα δουμε.
Αν το κανεις αυτο, σε δυνατο φρεναρισμα χρησιμοποιεις 5 πιστονια και οχι 6 (3 απο την μια μερια και 2 απο την αλλη) Με ολα τα επακολουθα.
Αλλα ετσι κ αλλιως δεν νομιζω να μπορεις να το απενεργοποιησεις αυτο :beer:
δεν ισχυει αυτο που λες, γιατι απλα θα το αποσυνδεα απο τη κεντρικη μοναδα και θα το συνδεα κατευθειαν στην τρομπα, ακομα να με μαθεις αφου τα ψαχνω :P
Kalantas Panos
23/12/2011, 00:10
Re paides den nomizw oti exw dei pote panw apo 225khm ennoeite oti den to afinw tapa kai den exw dei pote ws ek toutou panw apo 15.7 litra alla stin poli pou eimai kakouras kai to liwnw ama dw 170-180 khm aytonomia xoropidaw kai kernaw kafe :)
Πανοπτικός
23/12/2011, 00:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Kalantas Panos
alla stin poli pou eimai kakouras kai to liwnw ama dw 170-180 khm aytonomia xoropidaw kai kernaw kafe :)
Μεχρι να αναβοσβηνει η μπαρα ?
Εγω 200 βλεπω σιγουρα οταν το σκιζω (δηλαδη 7λ/100), βεβαια εξαρταται τη χρηση...
Δεν σχετίζεται άμεσα με το θέμα η ερώτησή μου, αλλά επειδή είδα σε παλιότερα post μια διαμάχη για την οικονομική οδήγηση, μπορείτε να μου απαντήσετε αν αυτό που είχα ακούσει/διαβάσει κάποτε είναι σωστό;
Δηλ. οδηγούμε στοχεύοντας ο κινητήρας μας να λειτουργεί (όσο το δυνατό περισσότερο) στις στροφές όπου αποδίδει την μέγιστη ροπή του και επιλέγουμε την κατάλληλη σχέση στο κιβώτιο ώστε ο τελικός συνδυασμός να μας επιτρέπει να κινούμαστε με την ταχύτητα που θέλουμε ή μπορούμε ή επιτρέπουν οι συνθήκες.
Εννοείται ότι π.χ. για να ανέβεις μια ανηφόρα με 50 χλμ/ώρα με τον κινητήρα στις 5000 σαλ, θα χρειαστεί να ανοίξεις λιγότερο το γκάζι σου από ότι αν προσπαθείς να πετύχεις το ίδιο δικάβαλος (με την ίδια σχέση στο κιβώτιο).
Ίσως στην δεύτερη περίπτωση, λόγω των μοχλών που κάνουν τα γρανάζια στον κινητήρα, να χρειαστείς να κατεβάσεις και ταχύτητα για να διατηρήσεις τις "ιδανικές" στροφές πράγμα που όλοι εμπειρικά ξέρουμε ότι είναι πιο οικονομικό.
Τελικά, από ότι καταλαβαίνω, η αυξημένη κατανάλωση (στις ίδιες συνθήκες φορτίου, δρόμου κλπ κλπ) προκύπτει από λάθος επιλογή σχέσης που αναγκάζει τον κινητήρα να λειτουργήσει εκτός της περιοχής μέγιστης ροπής για να δώσει την ίδια ταχύτητα κίνησης.
Διορθώστε με αν κάνω λάθος... :D . Δεν παρεξηγούμαι.
mixalhsCr
23/12/2011, 12:02
ΑΦηστε την οικονομια και ριξτε κανα γκαζιδι να ξεχαστειτε ....κοιτα που μας εχουν καταντησει να συζηταμε και για το ποσο θα κουναμε το δεξι μας καρπο.:eyepop:
Πανοπτικός
23/12/2011, 15:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Panoskl
Εννοείται ότι π.χ. για να ανέβεις μια ανηφόρα με 50 χλμ/ώρα με τον κινητήρα στις 5000 σαλ, θα χρειαστεί να ανοίξεις λιγότερο το γκάζι σου από ότι αν προσπαθείς να πετύχεις το ίδιο δικάβαλος (με την ίδια σχέση στο κιβώτιο).
Αυτο ακριβως, βαζεις την ταχυτητα που σου επιτρεπει να εχεις λιγοτερο ανοιχτο το γκαζι.
paulopoulos
31/01/2012, 10:33
hornet 2008
Λόγω της τιμής της βενζίνης προσπάθησα να μην ανεβάζω στροφές και πηγαίνοντας χαλαρά να δω τι γίνεται..
170 χιλιόμετρα 12 λίτρα έκαψε.. τα μισά στον περιφερειακό θεσσαλονίκης τα άλλα στην πόλη
7l/100km
Θα ξανακάνω νεα μέτρηση και θα σας πω
Πανοπτικός
31/01/2012, 14:41
πολλα... Αλλα θα μου πεις τα μισα στην πολη...
paulopoulos
05/06/2012, 13:21
τελευταίες δυο μετρήσεις με χαλαρή οδήγηση 5,5l/100
thodoris1980
07/07/2012, 19:29
τελευταίες δυο μετρήσεις με χαλαρή οδήγηση 5,5l/100
Εγώ παιδιά πρόσφατα πήρα το χορνετ 600 του 2005 μεταχειρισμένο και το ντεπόζιτο μου βγάζει περίπου 280 χιλιόμετρα.Δηλαδή 4,7/100 περίπου!!
με 45000 χλμ πια, το μοτεράκι του δουλεύει πιο οικονομικά τον τελευταίο καιρό.. εκεί που κάποτε προσπαθούσα να αγγίξω τα 200 χλμ αυτονομία, το λαμπάκι της ρεζέρβας αρχίζει να αναβοσβήνει στα 250-260. Κίνηση κατά 80% στον Κηφισό.. hornet 600 2007
nassosxlvbros
09/07/2012, 11:30
'Εχω το Hornet 600 του 2005.
-Μέγιστη κατανάλωση:Αθήνα-McDonald's συνέχεια στα κόκκινα (98κμ)άναψε ρεζέρβα,πήρε 11,5 λίτρα!!! :uplate:
-Ελάχιστη κατανάλωση: Αθήνα-Πύργο το Πάσχα με πολύ χαλαρή οδήγηση έκανα 315 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα...;)
Στην πόλη πολύ σπάνια να δω 230-240κμ/γέμισμα,οπότε το παρκάρω και έχω το XLR που βγάζει 200κμ περίπου με ένα γέμισμα (9,3λίτρα)...;)
Βρεθηκα 365 χιλιομετρα μακρια απο το σπιτι, με γεματο ρεζερβουαρ της μηχανης και 5 ευρω στην τσεπη.
Σε πορεια, 80-90 χιλιομετρα την ωρα, πετυχα καταναλωση 4,01 λιτρα/100 km, αλλιως θα κοιμομουν εξω. ;P
(hornet 08 - 52.000 km)
:beer: σου μείναν λεφτά και για σουβλάκια..!
GiannisBlessed
09/07/2012, 15:47
παιδια ειναι θεμα αυτοσυγκρατησης...
αν πας με 70-80 τα 600ρια 4l καινε περιπου 4-4.5 τα 100.
το εχω κανει και εγω αυτο.
αν παλι πας σαν τρελος μπορει να φτασουν και τα 10 λιτρα!!
thanos_s
10/08/2012, 18:11
cb1300 2006, ολοσωμη εξατμιση acra, Flapper mod, φιλτρο.Μαμα μεταδοση προς το παρον.
Εγκυρες μετρησεις που τις εχω επαναλαβει δεκαδες φορες μιας και το Αθηνα Θεσσαλονικη το κανω παρα πολυ συχνα.
με 100-120 σταθερα καιει 4.6-4.7
με 90-120 σε επαρχιακο με ψιλοανοιχτο γκαζι καιει 5
με 160-170 σταθερα καιει 5.6-5.7
kyriakos750
15/09/2012, 14:31
Ρε παιδιά εσείς με τις Σφήγγες τις -06 που είναι και καρμυρατέρ για πείτε τίποτα περι αυτονομίας!!! Τώρα έχω ενα Nexus 500ie, εδω και κάνα μήνα και πρίν απο αυτό ενα Africa για 7 χρόνια...Μπήκα σε πειρασμό για ανταλλαγή με ενα Hornet 2006 και μια μικρή διαφορά προς εμένα...Ξερω σαν Honda δεν πονάει κάπου αυτο το μηχανάκι και το μόνο που με κάνει σκεπτικό είναι η κατανάλωση...Μπορώ να μετριάσω όσο χρειάζεται το χέρι μου! Κυρίως με ενδιαφέρει η χαλαρή οδήγηση γιατί όταν θέλω να τρέξω εκείνη την ώρα δεν με απασχολεί η κατανάλωση! Με το Nexus κινούμε στα 4.2 - 4.5lt με ψιλοσβέλτη οδήγηση και συνήθως δικάβαλος και η Africa στους ίδιους ρυθμούς στα 5.5 - 5,8lt...Με το Hornet ανεβαίνω πολύ???
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.