View Full Version : Γ@μημένο Tank Slapping!!!
DimChios
28/06/2008, 06:55
Και να συμπληρωσω καποια σημερινα στοιχεια...
Εκανα την ιδια διαδρομη και σημερα και σταματησα λιγο στο σημειο που εγινε το "θεμα"...
Γενικως εκει η κατασταση ειναι μπ00ρδελο! Δλδ, δεν εχουν ολες οι ραγες την ιδια
α)διαταξη (αλλαζη η γραμμη εκει ή κατι τετοιο)
β) την ιδια προεξοχη απο την ασφαλτο
γ) η ποιοτητα της ασφαλτου ΔΕΝ ειναι ιδια σε ολο το σημειο
δ) το πλατος (μηκος επι της κεντρικης οδου) ειναι μεγαλο, πανω απο 15 μετρα!
Αυτα οσων αφορα τη μορφολογια...
Στο μηχανακι τωρα και εμενα...
Προσπαθησα ολη τη διαδρομη απο το Περιστερι μεχρι τη Γλυφαδα να τη βγαλω στην εξης σταση: Σκυμενος, οι αγκωνες με τα κλιπον σε παραλληλη με το εδαφος θεση, σφιγμενα ποδια στο τεποζιτο, χαλαρα χερια, κανοντας τον καραγκιοζη στους διπλα που γελαγαν μαζι μου λες και ετρεχα σε αγωνα κτλ κτλ...
Ρε παιδια, οκ, τι να πω... το τεποζιτο πρεπει να εχει κανει λακουβες αριστερα δεξια, τα ποδια μου γιναν σαν του HULK, η μεση μου κομματια, ο αυχενας μου κοιταζω συνεχως το ταβανι...
Μηπως υπερεβαλα? Μηπως να τα παρατησω? :lol:
Σακατευτηκα ρε μλκες!
Και μιλαω σοβαρα, μη κοιτατε που γελαω!
:confused:
Να αναφερθω και σε οσα θυμαμαι που ερωτηθηκαν...
@hornet το λαστιχο, το τσεκαρισα πολλες φορες να αφησω τιμονι, με 60, με 80 και με πολλα περισσοτερα... δεν κουναει τιποτα! Τα λαδια του μπροστινου εχουν αλλαχτει πριν απο 4.500 χλμ αλλα δε ξερω τι λαδι μπηκε μεσα!
@catmaster & AntoD δε χρειαζομαι διαιτα ρε! Τα @@δια μου ειναι βαρια! :lol: :lol:
@reinmeister :winka: Δε θα ειμαι ομως στο Thesis σημερα! Θα το ριξω στο σεξ με Θεσσαλονικιωτικο μωρο μηπως χασω κανενα κιλο! :evil:
Επισης, πως η λαθος ρυθμιση του stabilizateur (ποιά δλδ?) μπορει αν σε οδηγησει σε πτωση?
:wave2:
dirtbird
28/06/2008, 07:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
..... ενα σχεδιαγραμμα, εστω προχειρο, που να δειχνει και να εξηγει ποια ειναι η καστερ, ποιο το τρεϊλ κτλ για οσους δε γνωριζουν!
http://i21.photobucket.com/albums/b261/soters/steering--chassis-1.jpg
:sun: :sun:
caesarsk
28/06/2008, 07:58
Κυριοι, npat και dirtbird και sniper...
ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΤΕ...
Του χρόνου μηχανικοι στο paddock μου!!!!!
Ευχαριστώ να περάσετε από το λογιστηριο!!!!
Dimchios, κοπηκες...Ασχολησου με κάτι άλλο, ίσως με το κλαρίνο!
nikos force
28/06/2008, 08:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Στο μηχανακι τωρα και εμενα...
Προσπαθησα ολη τη διαδρομη απο το Περιστερι μεχρι τη Γλυφαδα να τη βγαλω στην εξης σταση: Σκυμενος, οι αγκωνες με τα κλιπον σε παραλληλη με το εδαφος θεση, σφιγμενα ποδια στο τεποζιτο, χαλαρα χερια, κανοντας τον καραγκιοζη στους διπλα που γελαγαν μαζι μου λες και ετρεχα σε αγωνα κτλ κτλ...
Ρε παιδια, οκ, τι να πω... το τεποζιτο πρεπει να εχει κανει λακουβες αριστερα δεξια, τα ποδια μου γιναν σαν του HULK, η μεση μου κομματια, ο αυχενας μου κοιταζω συνεχως το ταβανι...
Μηπως υπερεβαλα? Μηπως να τα παρατησω? :lol:
Σακατευτηκα ρε μλκες!
Και μιλαω σοβαρα, μη κοιτατε που γελαω!
: για αυτο επρεπε για αρχη να παρεισ ενα γυμνο με καρατιμονα...much much much easier...
τωρα...εχω την εντυπωση ...οτι επειδη οντως δεν τρεχεις στα superbike...πως αν για αρχη δοκιμασεις μια λιγο πιο φυσικη σταση στο σωμα ,λιγο πιο ορθιο κορμο και οχι υπερβολες στην ταχυτητα...ΙΣΩς να αρχιζεις ν συνιθιζεισ πιο ευκολα τη στηριξη στα ποδια (καλα στο βοθνο πως και που στηριζοσουνα ) τωρα σε αυτο το κομματι ισως να λεω μαλακιες αλλα εμενα στο τθονο με βολευει αρκετα...
Διαβάζοντας χθές αυτό το θέμα απο την αρχή του, με προβλημάτισε πάλι η θέση οδήγησης μου.
Χθες λοιπόν το απόγευμα αποφάσισα να πάω την πρώτη μου βόλτα με την μηχανή του αδερφού μου. Πρόκειται για ένα f4i του 2005. Χωρίς ρυθμίσεις δηλαδή.
Και αποφάσισα να πάω μια βόλτα μέχρι την Καλόγρια. Όταν αποφάσισα να γυρίσω, σε μία ευθεία της εθνικής, πηγαίνοντας με 140, χάνω τελείως το τιμόνι με τον ίδιο τρόπο. Είχε τόση δύναμη που μου πέταξε τα χέρια απο πάνω! :eek:
Κράτησε αρκετά δευτερόλεπτα και είδα τον χάρο με τα μάτια μου (και το απέναντι αυτοκίνητο βασικά.. :bigcry: )
Τελικά εκτονώθηκε μόνο του. Σαν τον διάολο σε όλη την διαδρομή θυμόμουν αυτά που γράφετε σε αυτό το θέμα και στηριζόμουν με τα γόνατα και χαλαρό τιμόνι (για αυτό και μου πέταξε τα χέρια). Βέβαια ήταν αδύνατο να ανοίξω γκάζι. Μονο προσευχή έκανα :)
Οι μαλάκες που διοικούν αυτή την χώρα αποφάσισαν να βάλουν DSL. Αυτό σημαίνει ότι έπρεπε να σκάψουν μια γραμμή απο τον Πύργο μέχρι την Πάτρα. Μονο που η λογική λεει αυτη η γραμμή να βρίσκεται στα δεξιά.
Αμ δε! :evil: Υπάρχουν ακόμα και στροφες που η γραμμη είναι πάνω στην μεση της λωρίδας. Δεν θέλω να ξέρω τι θα γινόταν αν το πάθει κανείς μεσα στην στροφη πλαγιασμενος!! Προσοχή!
Μιλάμε σε ορισμένα σημεία έχει πλάτος όσο το μπροστινο λάστιχο και βάθος 2-3 εκατοστα!!
@npat :a23: :a23: :a23:
@DimChios το γκαζι σωζει !!!να το θυμασαι παντα αυτο !!!!
@dirtbird α πααινε (του ρηματος πααινω) ρε :lol:
@catmaster well said my friend !!! :a013:
@caesarsk τι μιλας ρε κουλαδι???αυτος τουλαχιστον δεν επεσε :rotflmao: :rotflmao:
@sniper πως φαινεται ο ανθρωπος που δεν ξερει σουζα....:rotflmao: :rotflmao:
@all :beer: :beer: :beer:
banditgr
28/06/2008, 12:56
pantos yparxoun arketa mixanakia pou einai eypathi se tank slapping.
Px. ta 929/954 (ta 600f4i genika den exoun prob) logo geometrias/ropis.Otan eixa parei to 929 mou,eixa diavasei arketa peri aytou,mexri omos na mou to kanei 2-3 kales fores den eixa idea!O sindiasmos apotomou anoigmatos gkaziou kai lakouvas itan epikindinos.
Amesos mpike stabilizater (pou eprepe na ypirxe apo to ergostasio!!) kai to mixanaki metamorfothike,me to pou paei na 3ekinisei tank slapping amesos tin aporofaei xoris na katalaveis poles fores ti pige na ginei,akoma stin ethniki kai me poli aera kanei arketa pio statheri kai 3ekourasti tin diadromi.
DimChios
28/06/2008, 13:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από caesarsk
Dimchios, κοπηκες...Ασχολησου με κάτι άλλο, ίσως με το κλαρίνο!
Καλα, εσενα σε ξερουμε, δε περιμενουμε τωρα να σε μαθουμε!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
DimChios
28/06/2008, 13:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
για αυτο επρεπε για αρχη να παρεισ ενα γυμνο με καρατιμονα...much much much easier...
Ρε φιλαρακι, εφυγα απο τα τιμονια να παω στα κλιπ ον γι αυτο και μονο το λογο...να τα μαθω! τι να το κανω το τοθονο π.χ? Αν και υπαρχουν πολυ ομορφα γυμνα!
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
τωρα...εχω την εντυπωση ...οτι επειδη οντως δεν τρεχεις στα superbike...πως αν για αρχη δοκιμασεις μια λιγο πιο φυσικη σταση στο σωμα ,λιγο πιο ορθιο κορμο και οχι υπερβολες στην ταχυτητα...ΙΣΩς να αρχιζεις ν συνιθιζεισ πιο ευκολα τη στηριξη στα ποδια (καλα στο βοθνο πως και που στηριζοσουνα ) τωρα σε αυτο το κομματι ισως να λεω μαλακιες αλλα εμενα στο τθονο με βολευει αρκετα...
Ετσι οπως περιγραφει οδηγαω σε νορμαλ συνθηκες! Απλως δεν υπερβαλω σε τπτ απο τα παραπανω! Στο ΚΤΜ ετσι στηριζομουνα αλλα και παλι τα χερια τρωγανε αρκετο ζορι, δεν ειχα καταφερει εντελως να τα χαλαρωσω, δεν ειναι και το πιο ευκολο πραγμα και το ξερεις!
Ακομη και στο μεγαλο βαζω δυναμη στα ποδια, δεν ειναι το ιδιο ομως!
Ειπα ομως, δοκιμη ειπα να κανω αλλα δε παλευεται για συνεχεια! Το θεμα ειναι ομως, ξερεις ποτε θα στην κανει?
DimChios
28/06/2008, 13:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από id12586
Διαβάζοντας χθές αυτό το θέμα απο την αρχή του, με προβλημάτισε πάλι η θέση οδήγησης μου.
Χθες λοιπόν το απόγευμα αποφάσισα να πάω την πρώτη μου βόλτα με την μηχανή του αδερφού μου. Πρόκειται για ένα f4i του 2005. Χωρίς ρυθμίσεις δηλαδή.
Και αποφάσισα να πάω μια βόλτα μέχρι την Καλόγρια. Όταν αποφάσισα να γυρίσω, σε μία ευθεία της εθνικής, πηγαίνοντας με 140, χάνω τελείως το τιμόνι με τον ίδιο τρόπο. Είχε τόση δύναμη που μου πέταξε τα χέρια απο πάνω! :eek:
Κράτησε αρκετά δευτερόλεπτα και είδα τον χάρο με τα μάτια μου (και το απέναντι αυτοκίνητο βασικά.. :bigcry: )
Τελικά εκτονώθηκε μόνο του. Σαν τον διάολο σε όλη την διαδρομή θυμόμουν αυτά που γράφετε σε αυτό το θέμα και στηριζόμουν με τα γόνατα και χαλαρό τιμόνι (για αυτό και μου πέταξε τα χέρια). Βέβαια ήταν αδύνατο να ανοίξω γκάζι. Μονο προσευχή έκανα :)
Οι μαλάκες που διοικούν αυτή την χώρα αποφάσισαν να βάλουν DSL. Αυτό σημαίνει ότι έπρεπε να σκάψουν μια γραμμή απο τον Πύργο μέχρι την Πάτρα. Μονο που η λογική λεει αυτη η γραμμή να βρίσκεται στα δεξιά.
Αμ δε! :evil: Υπάρχουν ακόμα και στροφες που η γραμμη είναι πάνω στην μεση της λωρίδας. Δεν θέλω να ξέρω τι θα γινόταν αν το πάθει κανείς μεσα στην στροφη πλαγιασμενος!! Προσοχή!
Μιλάμε σε ορισμένα σημεία έχει πλάτος όσο το μπροστινο λάστιχο και βάθος 2-3 εκατοστα!!
Ειδες καμμια φορα πως ταιριαζουν οι καταστασεις?
Λες και το ηξερα, το γραψα παραπανω..."μπορει και καποιον αλλο να βοηθησουμε"!
Επισης, πηρα σε σουπερ προσφορα σωβρακα, αν θες σου στελνω! :lol: :lol:
Παντα ορθιος! :beer: :beer:
DimChios
28/06/2008, 13:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
@DimChios το γκαζι σωζει !!!να το θυμασαι παντα αυτο !!!!
Ευτυχως που το ξερω απο αλλες περιπτωσεις και δε το κλεισα! :alien:
:beer: :beer: :beer:
DimChios
28/06/2008, 13:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
http://i21.photobucket.com/albums/b261/soters/steering--chassis-1.jpg
:sun: :sun:
:a18:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Ειδες καμμια φορα πως ταιριαζουν οι καταστασεις?
Λες και το ηξερα, το γραψα παραπανω..."μπορει και καποιον αλλο να βοηθησουμε"!
Επισης, πηρα σε σουπερ προσφορα σωβρακα, αν θες σου στελνω! :lol: :lol:
Παντα ορθιος! :beer: :beer:
Άστα Μήτσο αγόρασα και εγώ! :eek:
Ξανακαβάλησα μετά το τροχαίο μου (την Μ.Δευτέρα, μαλάκας προσπέραση σε Εθνική απο απέναντι=1 μήνα νοσοκομείο) και είδα τον χριστό φαντάρο στην ευθεία χωρίς λόγο!
Με το δικό μου, μου το είχε κάνει 2-3 φορές όταν άνοιγα απότομα 2άρα και μετά το ελαφρύ σήκωμα έπεφτε η ρόδα, αλλά εκεί ήταν πολύ ομαλό και χωρίς φόβο!
Και σκέφτομαι μήπως έχει να κάνει με ρυθμίσεις της ανάρτησης. Δεν ξέρω αν το 2005 μοντέλο έχει απόσβεση μπροστά. Όχι τίποτα άλλο, το οδηγεί ο αδερφός μου. :sick:
Και βλέπεις τέτοια περίοδο κάτι τύπους με καπελάκι και σύγχρονα "άγρια" SS να χουφτώνουν με μανία το γκάζι πάνω σε τούμπια με μια απόκοσμη σιγουριά.. :ZZZ:
Cpt. Haddock
28/06/2008, 15:44
Δε πρεπει να φύγει απ' τα στραβα κι ανάποδα (αφου δεν έγινε τπτ) και να παει στικη στην οδηγηση;
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Ετσι οπως περιγραφει οδηγαω σε νορμαλ συνθηκες! Απλως δεν υπερβαλω σε τπτ απο τα παραπανω! Στο ΚΤΜ ετσι στηριζομουνα αλλα και παλι τα χερια τρωγανε αρκετο ζορι, δεν ειχα καταφερει εντελως να τα χαλαρωσω, δεν ειναι και το πιο ευκολο πραγμα και το ξερεις!
Ακομη και στο μεγαλο βαζω δυναμη στα ποδια, δεν ειναι το ιδιο ομως!
Ειπα ομως, δοκιμη ειπα να κανω αλλα δε παλευεται για συνεχεια! Το θεμα ειναι ομως, ξερεις ποτε θα στην κανει?
Απλα οταν στο κανει το ελενχεις.
Ενα παραδειγμα στο css για το ποσο χαλαρα πρεπει να ειναι τα χερια στο τιμονι ηταν: πηγαινωντας σε δρομο που τον εχουν ξηλωσει(με αυλακωσεις-λουκια) για να περασουν new ασφαλτα, δοκιμαστε να σφιξετε το τιμονι , θα δειτε οτι δεν υπαρχει κανενα control και αν ασκησετε ''αντιδραστικη'' δυναμη δημιουργητε το παραπανω φαινομενο, τωρα οσο πιο χαλαρα εχεις τα χερια τοσο πιο ανετα θα περασεις.
Δημητρο προσπαθησε να εχεις τους αγκωνες κοντα στα γονατα, ειναι κουραστικο και χτυπαει την μεση μπορεις να το αποφυγεις σκυβοντας λιγο ή να δωσεις λιγο βαρος στα ποδια-μαρσπιεδες ετσι ωστε τα χερια σου να εχουν ως μονη δουλεια να σπρωξουν τα κλιπονς.
Ρε φιλαρακι εσυ κανεις κατι καλες βραδυνες :smokin: , το τηλ. μου το εχεις?:look:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
...χτες το βραδυ, πηγαινοντας για δουλεια!
Παραλιακή στο παλιό αεροδρομιο Ελληνικού, η 3η στη ροπή της και πλησιαζω τις γραμμες του τραμ!
Κραταω ανοιχτο το γκάζι να μη πιέσω τη μπροστινη αναρτηση, περναω τις γραμμές και μάλλον, ψιλοσηκώθηκε (ελάχιστα μιλάμε, σχεδον δεν ειμαι σιγουρος) το μπροστινό!
Κλασματα δευτερολέπτου μετα, αρχιζει να παιζει τρελλά το τιμόνι! Κράτησε για 3-4 δευτερόλεπτα!
Περιτό να σας πω οτι χεστηκα πάνω μου!
Το σωσα? Σωθηκε μόνο του? Τι σκατά εγινε ουτε που καταλαβα!
Στα 500 μετρα ειναι το μαγαζι... φτανω, παρκαρω και κατεβαινω!
Πρεπει να ετρεμα μεχρι και 2 ωρες μετα!
Δεν το εχω ξαναζησει αυτο το πραγμα μιλαμε! Δεν ηξερα τι να κανω! Εσφιξα το τιμόνι, ισως να εκλεισα και ελαχιστα (μαλλον λαθος κινηση,ε?) το γκάζι, και τα ματια μου καρφωθηκαν στο τιμονι που ετρεμε σαν μεσα σε νερωφαγωμα!
ΤΙ ΣΚΑΤΑ?
:confused:
Ουφ!!!!! :a35:
καλως ήρθες στον street sport κόσμο!
DimChios
28/06/2008, 18:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Δε πρεπει να φύγει απ' τα στραβα κι ανάποδα (αφου δεν έγινε τπτ) και να παει στικη στην οδηγηση;
:wave2:
+1 Το ανεφερα κι εγω παραπανω...
:wave2:
DimChios
28/06/2008, 18:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Απλα οταν στο κανει το ελενχεις.
Ενα παραδειγμα στο css για το ποσο χαλαρα πρεπει να ειναι τα χερια στο τιμονι ηταν: πηγαινωντας σε δρομο που τον εχουν ξηλωσει(με αυλακωσεις-λουκια) για να περασουν new ασφαλτα, δοκιμαστε να σφιξετε το τιμονι , θα δειτε οτι δεν υπαρχει κανενα control και αν ασκησετε ''αντιδραστικη'' δυναμη δημιουργητε το παραπανω φαινομενο, τωρα οσο πιο χαλαρα εχεις τα χερια τοσο πιο ανετα θα περασεις.
Δημητρο προσπαθησε να εχεις τους αγκωνες κοντα στα γονατα, ειναι κουραστικο και χτυπαει την μεση μπορεις να το αποφυγεις σκυβοντας λιγο ή να δωσεις λιγο βαρος στα ποδια-μαρσπιεδες ετσι ωστε τα χερια σου να εχουν ως μονη δουλεια να σπρωξουν τα κλιπονς.
Ρε φιλαρακι εσυ κανεις κατι καλες βραδυνες :smokin: , το τηλ. μου το εχεις?:look:
η μλκ που εκανα, γιατι δεν το περιμενα και δεν το ειχα κατα νου σαν κινηση, ειναι οτι απο το τρανταγμα και τη τρομαρα, εσφιξα ασυναισθητα τα χερια!
Αν δεν παθεις, δε μαθαινεις λενε και ελπίζω την επόμενη φορα (που ας μην ξαναρθει, δε χρειαζεται) να μου ρθει στο μυαλο και αυτο, οπως και τοσα αλλα κατα περιπτωση!
Πανουλη βολτες κανω οποτε μπορω, κατα βαση ομως για δουλεια κυκλοφωρο βραδυ οπως και στην προκειμενη!
Αφου ψηνεσαι ομως και μιας και το τηλ σου το εχασα...στειλ το! :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Πήρες Αdv.... Κατ' εξακολούθηση.... :rolleyes: :lol:
οχι φιλε μακρυα απο τετοια....
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Και να συμπληρωσω καποια σημερινα στοιχεια...
μεσα!
@catmaster & AntoD δε χρειαζομαι διαιτα ρε! Τα @@δια μου ειναι βαρια! :lol: :lol:
?
:wave2:
και
Caesarsk : Dimchios, κοπηκες...Ασχολησου με κάτι άλλο, ίσως με το κλαρίνο!
κουλάδι!!!!!!!!
Γ@μηθηκα στο γέλιο!!!!
__________________
:rotflmao:
sapila racing
30/06/2008, 10:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αχέμ... είπα να κρατηθώ αλλά δεν μ´ αφήνεται ν' αγιάσω:
Κατ' αρχή να δούμε γιατί δεν στρίβει το μηχανάκι όταν κουνάμε το τιμόνι με τον τροχό στον αέρα:
Το έχω πει πολλές φορές και σε λίγο θα μαλλιάσει η γλώσσα μου:
Η έκφραση "στρίβω με γυροσκοπικό" είναι μια από τις χειρότερες και λιγότερο ακριβείς εκφράσεις που δυστυχώς έχουν καθιερωθεί στην ελληνική μοτοσυκλετιστική διάλεκτο. Αυτό που κάνουμε όταν "στρίβουμε με γυροσκοπικό" δεν έχει καμία μα καμία σχέση με αυτό που στην φυσική ονομάζουμε "γυροσκοπικό φαινόμενο"---μια ειδική εφαρμογή, δηλαδή, της αρχής διατήρησης της στροφορμής.
Το ξαναλέω: Το γυροσκοπικό φαινόμενο δεν έχει τίποτε να κάνει με τον τρόπο που στρίβει μια μοτοσυκλέτα. Ο μόνος λόγος που λέμε "στρίβω με γυροσκοπικό" είναι γιατί κάποιος που νόμιζε ότι ξέρει φυσική θεώρησε ότι ο όρος είναι πολύ κυριλέ και τον καθιέρωσε. Στην αγγλική αυτό που εδώ ονομάζουμε "γυροσκοπικό" το λένε "counter steering" που είναι χιλιάδες φορές ακριβέστερος όρος. Αν θέλετε λοιπόν να γλυτώσετε από πολύ σύγχυση, αντί να λέτε "στρίβω με γυροσκοπικό" θα ήταν πολύ καλύτερο να λέτε "στρίβω με ανάποδο τιμόνι" ή κάτι τέτοιο.
Ας δούμε όμως πως προέκυψε η παρεξήγηση, κάτι που ίσως μας διαφωτίσει λίγο:
Η μοτοσυκλέτα έχει δυο περιστρεφόμενους τροχούς. Απ' την στιγμή που περιστρέφονται (περί του άξονα που περνά από το κέντρο τους) και έχουν μια κάποια μάζα δεν μπορούν παρά να έχουν και μια κάποια στροφορμή.
Μια χαρά μέχρι εδώ.
Η αρχή διατήρησης της στροφορμής λέει ότι αν πειράξεις τον άξονα περιστροφής του συστήματος, τότε το σύστημα θα αντιδράσει με αντίθετη δύναμη προσπαθώντας να επαναφέρει τον άξονα στην αρχική του θέση (περίπου τέλος πάντων).
Και εδώ καλά.
Όταν λοιπόν στρίψουμε τον τροχό προς τα δεξιά χρησιμοποιώντας το τιμόνι, η αντίθετη δύναμη που θα ασκηθεί από αυτόν---προσπαθώντας να διατηρήσει την στροφορμή του---θα πλαγιάσει την μοτοσυκλέτα προς τα αριστερά.
Έτσι δεν είναι;
ΑΜ ΔΕ!.
Όλα αυτά είναι ωραία και καλά από ποιοτική σκοπιά, αλλά οι γυροσκοπικές αυτές δυνάμεις είναι τόσο ασθενείς που ούτε για πλάκα δεν θα μπορούσαν να πλαγιάσουν μια μοτοσυκλέτα 200 κιλών με την ταχύτητα που παρατηρούμε στην πράξη.
Επιπρόσθετα, αν η μοτοσυκλέτα πλάγιαζε εξ´ αιτίας των γυροσκοπικών δυνάμεων τότε το ίδιο ακριβώς θα συνέβαινε και όταν ο τροχός είναι στον αέρα---κάτι που προφανώς δεν ισχύει.
Τι είναι λοιπόν αυτό που πλαγιάζει την μοτοσυκλέτα αριστερά όταν στρίβουμε το τιμόνι δεξιά?
Μα απλούστατα το γεγονός ότι στρίβοντας το τιμόνι δεξιά μετατοπίζουμε τους τροχούς της μοτοσυκλέτας προς δεξιά με αποτέλεσμα το σύστημα να βγεί εκτός ισορροπίας και "πέσει" προς τα αριστερά. Δεν χρειάζονται ούτε αρχές διατήρησης της στροφορμής ούτε άλλες μπούρδες για να εξηγηθεί το πολύ απλό αυτό φαινόμενο.
Συνοψίζοντας λοιπόν:
1. Το πλάγιασμα μιας μοτοσυκλέτας δεν έχει τίποτε να κάνει με την "αρχή διατήρησης της στροφορμής" και το "γυροσκοπικό φαινόμενο". Το γυροσκοπικό φαινόμενο συμβάλει μεν αλλά απειροελάχιστα. Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο, μια μοτοσυκλέτα δεν πλαγιάζει όταν στρίβουμε το τιμόνι ενώ ο τροχός βρίσκεται στον αέρα: Οι γυροσκοπικές δυνάμεις υπάρχουν και τότε---όπως ακριβώς υπάρχουν και όταν ο τροχός είναι στο έδαφος---αλλά έτσι κι αλλιώς είναι πολύ μικρές για να κάνουν την μοτοσυκλέτα να πλαγιάσει.
2. Η έκφραση "στρίβω με γυροσκοπικό" είναι πολύ λάθος και αποτελεί πηγή σύγχυσης όταν σκεφτόμαστε τέτοια φαινόμενα. Πολύ καλό θα ήταν να αντικατασταθεί με την έκφραση "στρίβω με ανάποδο τιμόνι".
Θέλετε να επεκταθούμε και στο τι είναι αυτό που προκαλεί το tank-slapping?
Θα διαφωνήσω μαζί σου.
Δοκίμασε το πείραμα με τροχό ποδηλάτου, που εχει πολύ μικρό βάρος αλλά μεγάλη διάμετρο.
Κράτα τον τροχό απο τον αξονά του με τα 2 χερια και βάλε κάποιον να τον γυρίσει όσο γρήγορα μπορεί.
Προσπάθησε να στρίψεις τον τροχό προς ια κατευθυνση (δεξια η αριστερα) οπως θα τον εστριβες με το τιμόνι και θα δείς οτι δεν γίνεται να τον κρατήσεις ορθιο. Πλαγιάζει αυτόματα.
Αυτό ακριβως συμβα΄νει και στην μοτοσυκλέτα και οχι σε μικρό βαθμό.
Απλά οσο πιο ελαφρύς ειναι ο τροχός τόσο πιο ευκολα αλλάζεις κατευθυνση.
Η μοτοσυκλέτα στεκεται ορθια απο την στροφορμή του εμπρος και πίσω τροχού και του στροφάλου εφ οσον δεν ειναι BMW, Guzzi και κατι αλλα ψιλά με στρόφαλο που περιστρέφεται γύρω απο τον διαμήκη αξονα.
Το οτι στην σούζα δεν ισχύει ειναι λάθος. Ισχύει, απλά μετα απο λίγη ωρα στον αέρα ο μπροστινός τροχός δεν περιστρέφεται καν, ειδικά αν εχεις δισκόφρενα.
:wave2:
sapila racing
30/06/2008, 10:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Τι είναι το tank-slapping?
Εν συντομία: Θετική ανατροφοδότηση της περιστροφικής (περί του άξονα διεύθυνσης) ταλάντωσης του μπροστινού συστήματος της μοτοσυκλέτας, που σε συνδυασμό με ανεπαρκή απόσβεση οδηγεί την ταλάντωση στα φυσικά όρια του συστήματος (στα στοπ του τιμονιού), με αποτέλεσμα την απώλεια γραμμικότητας και τελικά την πτώση.
Τι προκαλεί την ταλάντωση εξ αρχής? Το θετικό ίχνος (trail).
Το θέλουμε το trail? Ναι γιατί χωρίς αυτό μια μοτοσυκλέτα δεν οδηγιέται. Όταν ο μπροστινός τροχός στρίψει, απειροελάχιστα, προς τα δεξιά, εξαιτίας πρόσκρουσης υπό γωνία σε μια μικρο-ανωμαλία του δρόμου, το θετικό ίχνος είναι αυτό που θα τον επαναφέρει προς τα αριστερά. Σε μια τέτοια περίπτωση με το ίχνος και μόνο (και χωρίς κανέναν παράγοντα απόσβεσης) το τροχός θα ταλάντωνε μονίμως λίγες μοίρες αριστερά και δεξιά της ευθείας θέσης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιας συμπεριφοράς είναι τα ροδάκια των καροτσιών του σούπερ-μαρκετ (με θετικό ίχνος και μηδενική γωνία κάστερ) που αν και πηγαίνουν γενικώς ευθεία ταλαντώνουν περί της ευθείας διεύθυνσης σαν τρελά.
Τι αποσβένει την ταλάντωση? H γωνία κάστερ (όσο μεγαλύτερη, τόσο περισσότερο). Η γωνία caster λοιπόν του μπροστινού συστήματος της μοτοσυκλέτας δρα ως παράγοντας απόσβεσης στην ταλάντωση που προκαλεί το trail. Έτσι, αντί ο τροχός να ταλαντώνει για πάντα δεξιά και αριστερά ως αποτέλεσμα μιας αρχικής ανατάραξης, η ταλάντωση πολύ γρήγορα αποσβένεται και ο τροχός παραμένει στην ευθεία διεύθυνση. Όσο μεγαλύτερο caster έχουμε, τόσο γρηγορότερα αποσβένεται η ταλάντωση.
Για κάτσε όμως... μπορούμε να έχουμε θετικό ίχνος με μηδενική γωνία caster? Περιέργως ναι! Αν και η αύξηση της γωνίας caster προκαλεί απο μόνη της αύξηση του ίχνους (και το αντίθετο), την τιμή του ίχνους μπορούμε να την ελέγξουμε επιπρόσθετα χρησιμοποιώντας offset (είτε wheel offset, είτε steering head offset).
Γιατί να μην κάνουμε, λοιπόν, τα μηχανάκια μας τσόπερ, με τεράστιες γωνίες caster? Γιατί πέρα από την απόσβεση που παρέχει, η αύξηση της γωνίας caster κάνει το μηχανάκι ράθυμο στις αλλαγές κατεύθυνσης (όσο δηλαδή μεγαλύτερη γωνία caster έχεις, τόσο περισσότερη προσπάθεια χρειάζεται για να πλαγιάσει το μηχανάκι).
Τι ακριβώς συμβαίνει τώρα στην περίπτωση του tank-slapping? Συνήθως συμβαίνει κάτι τέτοιο:
Ο τροχός συναντά μια ανωμαλία. Ως αποτέλεσμα αυτού χάνει απειροελάχιστα την επαφή του με το έδαφος (αν συναντήσει την ανωμαλία υπό μη-ορθή γωνία δεν είναι καν απαραίτητο να χάσει την επαφή με το έδαφος).
Όταν ξανά-προσγειώνεται συναντά το έδαφος ελάχιστα στριμμένος (σε σχέση με την κατεύθυνση κίνησης της μοτοσυκλέτας). Η απόκλιση αυτή θέτει σε λειτουργία τον "μηχανισμό" του ίχνους ο οποίος για να την διορθώσει στρίβει τον τροχό προς την αντίθετη κατεύθυνση και τον θέτει σε ταλάντωση περί του άξονα διεύθυνσης.
Το κάστερ, τώρα, προσπαθεί να αποσβέσει αυτήν την ταλάντωση, αλλά όσο μικρότερο είναι τόσο λιγότερο αποτελεσματική δουλειά κάνει.
Ενώ όμως το μπροστινό σύστημα κάνει αυτήν την φθίνουσα ταλάντωση ο τροχός συναντά και άλλες ανωμαλίες (όχι απαραίτητα μεγάλες). Αν αυτές οι ανωμαλίες (σε συνδυασμό με την ταλάντωση της ανάρτησης) πλησιάσουν την ιδιοσυχνότητα του ταλαντωνόμενου μπροστινού συστήματος...
Μπίνγκο! Θετική ανατροφοδότηση!
Αν οι παράγοντες απόσβεσης δεν μπορούν να εξουδετερώσουν την ενέργεια που εισέρχεται στο σύστημα από τις μικρο-ανωμαλίες τότε το πλάτος της ταλάντωσης συνεχώς αυξάνεται και το tank-slapping---και η πτώση---είναι αναπόφευκτα.
Συνήθως βέβαια αυτό δεν συμβαίνει και η αρχική ταλάντωση παραμένει φθίνουσα---έστω και βραδέως φθίνουσα---με αποτέλεσμα τελικά να αποσβεστεί. Το φαινόμενο, δηλαδή, δεν εξελίσσεται σε tank-slapping, και παραμένει ένα ωραίο, τρομακτικότατο, head-wobble.
Τι μπορούμε να κάνουμε για αυτό:
1. Παίρνουμε μοτοσυκλέτα με μεγαλύτερη γωνία καστερ... έτσι κι αλλιώς κουλάδια είμαστε, τι να την κάνουμε την ακραία γεωμετρία.
2. Προσθέτουμε άλλους παράγοντες απόσβεσης (βλέπε steering stabilizer)
3. Πειράζουμε τις ρυθμίσεις στην μπροστινή κυρίως ανάρτηση, μήπως αυτό μας βοηθήσει να γλυτώσουμε τον συντονισμό. Χρυσός κανόνας δεν υπάρχει αλλά γενικά μεγαλύτερη απόσβεση μάλλον βοηθάει.
4. Αφήνουμε το μπροστινό σύστημα στην ησυχία του να κάνει την δουλειά του και ελπίζουμε να αποφευχθεί ο συντονισμός και να μην καταλήξουμε σε πραγματικό tank-slapping: Πολύ χαλαρά το τιμόνι και ίσως λίγο άνοιγμα στο γκάζι---πάντως σίγουρα χαλαρά το τιμόνι.
4. Αν τη σκαπουλάρουμε και καβαλάμε Ηonda ανάβουμε ένα κεράκι στον τάφο του Soihiro που όλα τα σκέφτηκε ο μεγάλος δάσκαλος και μας γλύτωσε άλλη μία φορά.
[[ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Αυτά είναι η δικιά μου κατανόηση των φαινομένων, και το αλάθητο δεν το διεκδικώ από κανέναν. Αν κάπου κάνω λάθος πείτε το να μαθαίνω. Αν ακολουθήσετε τις όποιες συμβουλές μου και τσακιστείτε... εσείς φταίτε που ακούτε έναν μαλάκα σαν και μένα. Ξηγημένοι να 'μαστε ]]]
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
:beer:
Ρε μπυροβιε το πμ το πηρες?:confused:
dirtbird
30/06/2008, 11:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Θα διαφωνήσω μαζί σου.
Δοκίμασε το πείραμα με τροχό ποδηλάτου, που εχει πολύ μικρό βάρος αλλά μεγάλη διάμετρο.
Κράτα τον τροχό απο τον αξονά του με τα 2 χερια και βάλε κάποιον να τον γυρίσει όσο γρήγορα μπορεί.
Προσπάθησε να στρίψεις τον τροχό προς ια κατευθυνση (δεξια η αριστερα) οπως θα τον εστριβες με το τιμόνι και θα δείς οτι δεν γίνεται να τον κρατήσεις ορθιο. Πλαγιάζει αυτόματα.
Αυτό ακριβως συμβα΄νει και στην μοτοσυκλέτα και οχι σε μικρό βαθμό.
Απλά οσο πιο ελαφρύς ειναι ο τροχός τόσο πιο ευκολα αλλάζεις κατευθυνση.
Η μοτοσυκλέτα στεκεται ορθια απο την στροφορμή του εμπρος και πίσω τροχού και του στροφάλου εφ οσον δεν ειναι BMW, Guzzi και κατι αλλα ψιλά με στρόφαλο που περιστρέφεται γύρω απο τον διαμήκη αξονα.
Το οτι στην σούζα δεν ισχύει ειναι λάθος. Ισχύει, απλά μετα απο λίγη ωρα στον αέρα ο μπροστινός τροχός δεν περιστρέφεται καν, ειδικά αν εχεις δισκόφρενα.
:wave2:
Αν θυμάμαι καλά.....
ο Doug Domokos είχε ηλεκτροκινητήρα πάνω στον μπροστινό του τροχό.....:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Θα διαφωνήσω μαζί σου.
Δοκίμασε το πείραμα με τροχό ποδηλάτου, που εχει πολύ μικρό βάρος αλλά μεγάλη διάμετρο.
Κράτα τον τροχό απο τον αξονά του με τα 2 χερια και βάλε κάποιον να τον γυρίσει όσο γρήγορα μπορεί.
Προσπάθησε να στρίψεις τον τροχό προς ια κατευθυνση (δεξια η αριστερα) οπως θα τον εστριβες με το τιμόνι και θα δείς οτι δεν γίνεται να τον κρατήσεις ορθιο. Πλαγιάζει αυτόματα.
Αυτό ακριβως συμβα΄νει και στην μοτοσυκλέτα και οχι σε μικρό βαθμό.
Απλά οσο πιο ελαφρύς ειναι ο τροχός τόσο πιο ευκολα αλλάζεις κατευθυνση.
Η μοτοσυκλέτα στεκεται ορθια απο την στροφορμή του εμπρος και πίσω τροχού και του στροφάλου εφ οσον δεν ειναι BMW, Guzzi και κατι αλλα ψιλά με στρόφαλο που περιστρέφεται γύρω απο τον διαμήκη αξονα.
Το οτι στην σούζα δεν ισχύει ειναι λάθος. Ισχύει, απλά μετα απο λίγη ωρα στον αέρα ο μπροστινός τροχός δεν περιστρέφεται καν, ειδικά αν εχεις δισκόφρενα.
:wave2:
Εγώ θα επιμείνω!
Οι γυροσκοπικές δυνάμεις υπάρχουν μεν, αλλά αφ' ενός είναι πολύ μικρές και αφ' εταίρου δεν χρειάζονται για να εξηγήσουν το γρήγορο πλάγιασμα μιας μοτοσυκλέτας (ή ενός ποδηλάτου). Συμβάλουν λίγο στην ευστάθεια του συστήματος, αλλά ένα ποδήλατο και μια μοτοσυκλέτα θα λειτουργούσαν μια χαρά και χωρίς αυτές (μπορεί να είχαν λίγο περίεργη αίσθηση, αλλά θα πήγαιναν ευθεία μια χαρά, και θα έστριβαν).
Ρίξε μια ματιά στο παρακάτω λινκ (το έχω ξαναβάλει): Κάποιος έφτιαξε ένα ποδήλατο που ακυρώνει το γυροσκοπικό φαινόμενο του μπροστινού τροχού, και παρ' όλα αυτά είναι μια χαρά οδηγήσιμο.
http://www2.eng.cam.ac.uk/~hemh/gyrobike.htm
:wave2: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Ρίξε μια ματιά στο παρακάτω λινκ (το έχω ξαναβάλει): Κάποιος έφτιαξε ένα ποδήλατο που ακυρώνει το γυροσκοπικό φαινόμενο του μπροστινού τροχού, και παρ' όλα αυτά είναι μια χαρά οδηγήσιμο.
http://www2.eng.cam.ac.uk/~hemh/gyrobike.htm
Και άλλα παραδείγματα και αναλύσεις:
http://www.losethetrainingwheels.org/default.aspx?Lev=2&ID=34
http://www.dclxvi.org/chunk/tech/trail/
Η παρακάτω σελίδα έχει μια συλλογή από εργασίες (του παν. Cornell) σχετικά με τον ποιοτικό και ποσοτικό χαρακτηρισμό της ευστάθειας των ποδηλάτων. Πολλά μαθηματικά, δεν διαβάζονται εύκολα, αλλά ας βρίσκονται:
http://ruina.tam.cornell.edu/research/topics/bicycle_mechanics/overview_papers_and_links.htm
Και μια φωτογραφία ενός ποδηλάτου με μηδενικό γυροσκοπικό φαινόμενο και στους δύο τροχούς του (για όποιον αναρωτιέται πως θα μπορούσε να μοιάζει κάτι τέτοιο):
135135
catmaster
30/06/2008, 12:21
Καλύτερα να το σπάσουμε ... (νομίζω)
Α. Δυνάμεις που επενεργούν στο σύστημα την ώρα που ξεκινάει η στροφή ,
Β. Δυνάμεις που επενεργούν στο σύστημα την ώρα που ακολουθεί την τροχιά της στροφής,
Γ. Δυνάμεις που επενεργούν στο σύστημα την ώρα επανέρχεται σε όρθια θέση ...
επανέρχομαι σε λίγο δημήτρρρριος (μάλλον προς το απόγευμα γιατί έχω λίγο πήξει και πρέπει να βρώ την βιβλιογραφία ... )
;)
sapila racing
30/06/2008, 12:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Εγώ θα επιμείνω!
Οι γυροσκοπικές δυνάμεις υπάρχουν μεν, αλλά αφ' ενός είναι πολύ μικρές και αφ' εταίρου δεν χρειάζονται για να εξηγήσουν το γρήγορο πλάγιασμα μιας μοτοσυκλέτας (ή ενός ποδηλάτου). Συμβάλουν λίγο στην ευστάθεια του συστήματος, αλλά ένα ποδήλατο και μια μοτοσυκλέτα θα λειτουργούσαν μια χαρά και χωρίς αυτές (μπορεί να είχαν λίγο περίεργη αίσθηση, αλλά θα πήγαιναν ευθεία μια χαρά, και θα έστριβαν).
Ρίξε μια ματιά στο παρακάτω λινκ (το έχω ξαναβάλει): Κάποιος έφτιαξε ένα ποδήλατο που ακυρώνει το γυροσκοπικό φαινόμενο του μπροστινού τροχού, και παρ' όλα αυτά είναι μια χαρά οδηγήσιμο.
http://www2.eng.cam.ac.uk/~hemh/gyrobike.htm
:wave2: :wave2:
:confused: :confused: :eek:
Ωχ .... κι εχω ξεχάσει πια τα μαθηματικά την Μηχανολογίας.
Πρέπει να παω να διαβασω τώρα. .... :dizzy:
Σε όλα αυτά παίζει κανένα ρόλο η φυγόκεντρος ;
:smokin:
catmaster
30/06/2008, 13:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Σε όλα αυτά παίζει κανένα ρόλο η φυγόκεντρος ;
:smokin:
:smokin: :smokin:
135141
Αν καποτε στα πλοκια του πιαστείς
Κανείς δεν θα μπορεσει να βγάλει
Μονάχος ως την ακρη της κλωστής
Κιαν εισαι τυχερός
Ξεκινα παλι….
Να ενημερώσω ότι η μηχανή μπήκε συνεργείο γιατί τραβούσε λίγο δεξιά μετά το περιστατικό.
Σύμφωνα με τον μάστορα, έχασαν την ευθυγράμμισή τους οι άνω και κάτω πλάκα τιμονιού. Θα λυθεί σήμερα το απόγευμα και θα τσεκαριστεί διεξοδικά. Απο την δύναμη του wooble έσπασε το μπροστινό φτερό εκεί που αγκαλιάζει την δεξιά μπότα (το καλαμι).
Έχετε το νού σας σε αντίστοιχες περιπτώσεις :wacko: :wave2:
@npat:
καλά τα λες, αλλά απόρησα που δεν ενέπλεξες και το πλάισιο της μοτό στο κόλπο...όπως και ο άρης έχει δίκιο, μιας και συμμετέχουν -πολύ ενεργά θα έλεγα- στρόφαλος και λοιποί περιστρεφόμενοι αξονές κατά τον εγκάρσιο..
Θεωρώ ότι δεν μπορείς να εξετάσεις το φαινόμενο ολοκληρωτικά αν το απομονώσεις μόνο στο -επιμέρους- μπροστινό σύστημα. Το ίδιο μπροστινό, με ίδια γεωμετρία, ίδιες ρυθμίσεις, με ίδιο αναβάτη, ίδιο μοτέρ, ίδιες ρυθμίσεις πίσω, αλλά με ΆΛΛΟ πλαίσιο (τύπος/σχεδίαση/υλικά), θα συμπεριφερόταν αρκετά διαφορετικά...
ωστόσο στην περίπτωση του μήτσου θεωρώ ότι η ενδοτικότητα -φίλικότητα- του πλαισίου του χόνδα έσωσε την κατάσταση, καθώς αποσόβησε τον όποιο αναπτυσσόμενο ιδιοσυντονισμό.
Αντίθετα με τις ενέργειες του μήτσου.
Όπου φυσικά αν ήταν -όπως είπαν κι άλλοι- με κανά FZR/R1/ZXR/GSXR τώρα το θρεντάκι θα είχε άλλη ονομασία.
μήτσο, τσίμπα και :beer: :beer: για την τρομάρα που πήρες..
DimChios
01/07/2008, 18:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
@npat:
καλά τα λες, αλλά απόρησα που δεν ενέπλεξες και το πλάισιο της μοτό στο κόλπο...όπως και ο άρης έχει δίκιο, μιας και συμμετέχουν -πολύ ενεργά θα έλεγα- στρόφαλος και λοιποί περιστρεφόμενοι αξονές κατά τον εγκάρσιο..
Θεωρώ ότι δεν μπορείς να εξετάσεις το φαινόμενο ολοκληρωτικά αν το απομονώσεις μόνο στο -επιμέρους- μπροστινό σύστημα. Το ίδιο μπροστινό, με ίδια γεωμετρία, ίδιες ρυθμίσεις, με ίδιο αναβάτη, ίδιο μοτέρ, ίδιες ρυθμίσεις πίσω, αλλά με ΆΛΛΟ πλαίσιο (τύπος/σχεδίαση/υλικά), θα συμπεριφερόταν αρκετά διαφορετικά...
ωστόσο στην περίπτωση του μήτσου θεωρώ ότι η ενδοτικότητα -φίλικότητα- του πλαισίου του χόνδα έσωσε την κατάσταση, καθώς αποσόβησε τον όποιο αναπτυσσόμενο ιδιοσυντονισμό.
Αντίθετα με τις ενέργειες του μήτσου.
Όπου φυσικά αν ήταν -όπως είπαν κι άλλοι- με κανά FZR/R1/ZXR/GSXR τώρα το θρεντάκι θα είχε άλλη ονομασία.
μήτσο, τσίμπα και :beer: :beer: για την τρομάρα που πήρες..
Ακριβως αυτη τη κουβεντα ειχαμε χτες στο Δελεαρ με καποιους! Βαλαμε δλδ και το πλαισιο στο κολπο και καταληξαΝΕ σε αυτο που λες κι εσυ! Οτι αν ηταν καποιο RR or something like that τα πραγματα θα ηταν αλλιως!
Ομολωγω πως το καταλαβαινω αλλα εχει αρχισει να με προβληματιζει πολυ αυτο! :sick:
Γενικοτερα μιλαω...
:beer: :beer: :beer:
devil's animal
01/07/2008, 21:01
πολυ ομορφα και επιμορφωτικα ολα οσα ειπωθηκαν.
+1 να γινει sticky.
:beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
ΟμολΩγω πως το καταλαβαινω αλλα εχει αρχισει να με προβληματιζει πολυ αυτο! :sick:
Μήτσε μην σε προβληματίζει και κυρίως μην αγχώνεσαι...
ότι μηχανάκι και να έχεις, με το καλλίτερο μπροστινό, με το καλλίτερο πλαίσιο, με τις πιο σύγχρονες αναρτήσεις υπό κάποιες συνθήκες πάλι είναι πιθανόν να συμβεί ένα τέτοιο φαινόμενο.
Το θέμα είναι αν και όταν σου ξανασυμβεί να είσαι ''εκεί'' και να ενεργήσεις σωστά.
Και βγάλτο από το μυαλό σου όταν οδηγάς το μηχανάκι σου. :beer:
road spirit
02/07/2008, 11:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Μήτσε μην σε προβληματίζει και κυρίως μην αγχώνεσαι...
ότι μηχανάκι και να έχεις, με το καλλίτερο μπροστινό, με το καλλίτερο πλαίσιο, με τις πιο σύγχρονες αναρτήσεις υπό κάποιες συνθήκες πάλι είναι πιθανόν να συμβεί ένα τέτοιο φαινόμενο.
Το θέμα είναι αν και όταν σου ξανασυμβεί να είσαι ''εκεί'' και να ενεργήσεις σωστά.
Και βγάλτο από το μυαλό σου όταν οδηγάς το μηχανάκι σου. :beer:
+1
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Ακριβως αυτη τη κουβεντα ειχαμε χτες στο Δελεαρ με καποιους! Βαλαμε δλδ και το πλαισιο στο κολπο και καταληξαΝΕ σε αυτο που λες κι εσυ! Οτι αν ηταν καποιο RR or something like that τα πραγματα θα ηταν αλλιως!
Ομολωγω πως το καταλαβαινω αλλα εχει αρχισει να με προβληματιζει πολυ αυτο! :sick:
Γενικοτερα μιλαω...
:beer: :beer: :beer:
RR :rolleyes:
Να σε δωκω την σιδερια μου μια βολτα να δεις που πηγαινει συνεχεια με tankslaping? :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
RR :rolleyes:
Να σε δωκω την σιδερια μου μια βολτα να δεις που πηγαινει συνεχεια με tankslaping? :lol:
Πάρε μετά το δικό μου εσύ.... και μηδένισε το stab.... :D :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Πάρε μετά το δικό μου εσύ.... και μηδένισε το stab.... :D :lol:
:eek: :smokin:
SiLveRciTy
10/09/2008, 00:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
...χτες το βραδυ, πηγαινοντας για δουλεια!
Παραλιακή στο παλιό αεροδρομιο Ελληνικού, η 3η στη ροπή της και πλησιαζω τις γραμμες του τραμ!
Κραταω ανοιχτο το γκάζι να μη πιέσω τη μπροστινη αναρτηση, περναω τις γραμμές και μάλλον, ψιλοσηκώθηκε (ελάχιστα μιλάμε, σχεδον δεν ειμαι σιγουρος) το μπροστινό!
Κλασματα δευτερολέπτου μετα, αρχιζει να παιζει τρελλά το τιμόνι! Κράτησε για 3-4 δευτερόλεπτα!
Περιτό να σας πω οτι χεστηκα πάνω μου!
Το σωσα? Σωθηκε μόνο του? Τι σκατά εγινε ουτε που καταλαβα!
Στα 500 μετρα ειναι το μαγαζι... φτανω, παρκαρω και κατεβαινω!
Πρεπει να ετρεμα μεχρι και 2 ωρες μετα!
Δεν το εχω ξαναζησει αυτο το πραγμα μιλαμε! Δεν ηξερα τι να κανω! Εσφιξα το τιμόνι, ισως να εκλεισα και ελαχιστα (μαλλον λαθος κινηση,ε?) το γκάζι, και τα ματια μου καρφωθηκαν στο τιμονι που ετρεμε σαν μεσα σε νερωφαγωμα!
ΤΙ ΣΚΑΤΑ?
:confused:
Ουφ!!!!! :a35:
το ουφ εγω το ειπα μετα απο αρκετα μετρα συρσιματος... διαβασα το post και ανατριχιασα! ακριβως σε αυτο το σημειο επαθα το ιδιο πραγμα το μαρτιο αλλα με διαφορετικη καταληξη :(
ευτυχως φοραγα μπουφαν και κρανος και τη γλυτωσα μονο και καψιματα στα ποδια και στις παλαμες. Με 120 πρεπει να πηγαινα μολις περασα τις γραμμες και τα χερια μου πεταχτηκαν απο το τιμονι μολις αρχισε να παιζει! Ενα XT660 εχω.
DimChios
10/09/2008, 11:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από SiLveRciTy
το ουφ εγω το ειπα μετα απο αρκετα μετρα συρσιματος... διαβασα το post και ανατριχιασα! ακριβως σε αυτο το σημειο επαθα το ιδιο πραγμα το μαρτιο αλλα με διαφορετικη καταληξη :(
ευτυχως φοραγα μπουφαν και κρανος και τη γλυτωσα μονο και καψιματα στα ποδια και στις παλαμες. Με 120 πρεπει να πηγαινα μολις περασα τις γραμμες και τα χερια μου πεταχτηκαν απο το τιμονι μολις αρχισε να παιζει! Ενα XT660 εχω.
:sick:
εντυπωση παντως μου κανει! Με 120 και με ΧΤ? :confused:
Διάβασα όλο το θρέντ γιατί μου έχει συμβεί και εμένα, αλλά χωρίς να καταλάβω την αφορμή.
Πριν κάποια χρόνια με ένα GSX E 550, ερχόμουνα στην ευθεία της Τρίπολης και είπα να το τελικιάσω. Στα 180 συντονίστηκε όλη η μηχανή, κράτησε αρκετά αυτό με μεγάλη ένταση, το τιμόνι τρελλάθηκε απότομα και χορεύαμε΄και οι δύο.
Δεν έκανα τίποτα παραπάνω από το να αφήσω το γκάζι από την τρομάρα μου (δεν είμαι σίγουρος αλλά μπορεί και απότομα), και ευτυχώς αν θυμάμαι καλά δεν πίεσα το τιμόνι.
Να μην τα πολυλογώ, έχασα τόσο την εμπιστοσύνη μου στη μηχανή που δεν μπορούσα να πάω πάνω από 100 και μετά από λίγο την πούλησα.
Δεν θυμάμαι ούτε σαμαράκια ή άλλες ανωμαλίες.
Χωρίς να το μοιραστώ ποτέ με κάποιον με γνώσεις, εβγαλα εκ των υστέρων αυθαίρετα το συμπέρασμα ότι είχε να κάνει με την ζυγοστάθμιση των τροχών.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.