Σύνδεση

View Full Version : Αστάθεια και κοσκίνισμα σε Κ100 Rs



Locksmith
27/06/2008, 09:59
Ο πατέρας μου έχει μια 1988 K100 RS ABS [σε βυσιννί μεταλλικό (brillant)]. Παρουσιάζει δείγματα αστάθειας στις στροφές (όταν ας πούμε πλαγιασμένος βρίσκεσαι ξαφνικά σε γούβα) και κοσκινίσματος, σε υψηλές αλλά και σε χαμηλές ταχύτητες.

Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει λαστιχένιες φυσούνες εκεί που βγαίνουν τα πηρούνια από το κάτω μέρος του φαίρινγκ και αυτές μου είπε ο πατέρας μου, κάνουν και τη δουλειά του stabilisateur κατά κάποιο τρόπο. Οι δικές μας όμως ξεράθηκαν και χάλασαν, και η BMW δεν έχει, αλλά ούτε και μπορεί να φέρει μας είπαν (οοότι να ναι).

Οπότε σκέφτηκα ότι είναι ίσως καλύτερα να βάλουμε ένα stabilisateur για να κάνει τη δουλειά καλύτερα, δεν ξέρω όμως αν γίνεται και ποια εταιρία βγάζει, όπως επίσης και αν είναι καλή ιδέα εξ αρχής να κάνουμε μια τέτοια κίνηση.

SO... please advise που λένε. :smilea:

DrBig
27/06/2008, 20:39
exw ena k100 xwris fering. Oi mixanes autes exoun megalo baros
kai lepta pirounia. Vale ena fork brace (gefyra pirouniwn) kai xamilwse to mprostino 10mm anevazontas ta pirounia stis timonoplakes. H symperifora tou tha veltiwthei shmantika.

Prosoxi, etsi kai pareis fork brace, makria apo ta paolo tarozi i pws alliws legontai. Exoun polu kakh poiothta kataskeuhs kai ftiagmena apo poly malako alouminio

DrBig
27/06/2008, 20:42
gia oti antallaktika theleis, des to www.motorworks.co.uk Exei kai metaxeirismena kai kainourgia se times poly xamiloteres tis listrikis ellinikis antiproswpias

Locksmith
28/06/2008, 01:06
Πολύ ωραίο site και έχει και τις λαστιχένιες φυσούνες που έψαχνα! Σ'ευχαριστώ πολύ dude, for the info!:winka:

Locksmith
18/08/2008, 14:13
Πέρασε ο καιρός, παρήγγειλα τα πράματα που ήθελα, και τώρα η μηχανή όσον αφορά την ευστάθεια, φοράει καινούργια κομπλε πίσω ανάρτηση και καινούργιες λαστιχένιες φυσούνες μπροστά. Ξέχασα να πω ότι γέφυρα στα πηρούνια έχει, γιατί φοράει το τελευταίο πηρούνι με το διαιρούμενο φτερό.
Το κοσκίνισμα στις χαμηλές ταχύτητες έχει εξαφανιστεί και στις υψηλές δεν το έχουμε δοκιμάσει ακόμα (220+).

Αυτό που με απασχόλησε και αν θέλετε μπορώ να βάλω και φωτογραφίες, είναι ότι τα πηρούνια είναι ήδη όσο πιο κάτω γίνεται, σε σημείο που το επάνω μέρος της κάθε μπουκάλας έχει 1 χιλιοστο απόσταση από το κάτω μέρος του τιμονιού. Άρα δεν μπορούμε να την χαμηλώσουμε κι άλλο εμπρός.
Λέτε να έχει διορθωθεί ήδη η κατάσταση? :confused:

DrBig
18/08/2008, 14:25
γεια σου και παλι φιλε μου. Αν εξακολουθεις να εχεις καποιο προβλημα με το μπροστινο, δοκιμασε να βαλεις παχυτερα λαδια στα πηρουνια και θα εισαι οκ.

Locksmith
21/08/2008, 12:52
Mμμ... ναι. Έχεις κάτι να προτείνεις πάνω σ'αυτό? Γιατι τις προάλλες κατεβαίναμε μια τσιμεντένια αυλακωτή κατηφόρα δίπλα δίπλα και το μπροστινό του πατέρα μου ανεβοκατέβαινε πολύ πιο βίαια απ ότι του SV μου. Μου κίνησε την υποψία και του το είπα και μου είπε ότι τα λάδια τα άλλαξε πριν 10.000 km τα οποία έγιναν σε 4 χρόνια περίπου. 'Εβαλε fork oil της MOTUL πολλαπλής ρευστότητας.

ίσως εάν σηκώσω την πίσω ανάρτηση και πέσει το βάρος ελαφρώς μπροστά, να πατάει καλύτερα το πηρούνι και να διαβάζει καλύτερα το δρόμο, και άρα να μη κοσκινίζει. Τι λες και γι αυτό?
:a012: