PDA

View Full Version : Τραβαει;;;



Road67
28/06/2008, 14:08
Καλησπερα.
Εχω μια απορια. Το μοντελο multistrada 620 τραβαει η ειναι τα ζα μου αργα;;; Εχει καποιες επιδοσεις η μπα; Σε ταξιδι με τον αερα πως τα παει; Και κατι ακομη, δεν μπορω να το ταξινομησω. Τα περιοδικα το παρουσιαζουν σα street, αλλα πολλοι κατοχοι το θεωρουν ψευδο on-off.
Αξιζει ν' αντικαταστησω το fazer μ' αυτο; Σημειωτεον, ενδιαφερομαι για καινουργιο.
Ποιες αναγκες θελω να εξυπηρετησω μ' αυτο...
Κανω χειμωνα - καλοκαιρι για επαγγελματικους λογους 2 ταξιδια το μηνα απο Αθηνα-Γιαννενα. Επειδη για τις ενδοαστικες μετακινησεις χρηιμοποιω το Xmax, για μεσα στην πολη το θελω μονο για τις βραδινες μου βολτες που δεν ειναι παραπανω απο 200 χιλιομετρα τη βδομαδα, οι οποιες ειναι μεσα στο αστικο δικτυο κι οχι σε ταξιδια. Επισης, τη θελω για διακοπες. Και συνηθως τη φορτωνω, οχι υπερβολικα [πλαινες, μπαγκαζιερα].
Πιστευετε οτι ειναι ενα μηχανακι που θα μου κρατησει σαν το fazer η θα βγαλει προβληματα; Απο εκει και περα ειναι βαρετο μηχανακι; Αξιζει να δωσω το fazer γι' αυτο; Με προβληματιζει καπως οτι εχει 40 αλογα λιγοτερα. Η ειναι σαν τη Breva που εχει τερατωδη ροπη; Οπως εχω πει και αλλου δε μου αρεσουν τα πειραγματα, αλλα υπαρχει καποιο εγκεκριμενο κιτ βελτιωσης απ' τη μαμα Ducati κι αν ναι ειναι οικονομικο;
Δεν τα ξερω καθολου τα ιταλικα. Και παροτι το συγκεκριμενο μηχανακι δεν εχει τη φινετσα της δικης μου, που εχει φοβερη μασκα, μου γυαλισε καπως, αλλα οι μεγαλυτερες εκδοσεις του ειναι απαγορευτικες για 'μενα, μιας και δε θελω να ξαναπαρω μεταχειρισμενο υστερα απο ατοπηματα του παρελθοντος.

Οποιος θελει και ξερει ας μου πει δυο λογια γι' αυτο το μηχανακι. Ειναι κριμα να δωσω μια αρτια μηχανη για να το παρω και μετα στα φαναρια να κρυφοκοιταω το fazer που και εμφανισιακα σαφως ειναι πιο στυλατο και να λεω μεσα μου τι εκανα ο μακακας.

Δε μ' ενδιαφερει να μου προτεινετε καποια αλλη μοτοσυκλετα. Δε θα εδινα σε αλλη περιπτωση το fazer [αλλωστε εψαχνα και πλαστικα να το τροποποιησω αισθητικα εννοειται σε fjr] αλλα εχω φαει κολλημα μ' αυτο το μηχανακι.

Μ' ενδιαφερει εν πρωτης η συμπεριφορα του στον αερα και μετα οι επιδοσεις του.

Ειναι τελικα value for money η Ducati Multistrada 620;

yannis24
28/06/2008, 14:48
οτι τραβαει τραβει....Ducati ειναι...με οτι αυτο συνεπαγεται !!!!

εγω παντως ΔΕΝ θα το αλλαζα....

tam
30/06/2008, 00:54
Γεια σου φίλε.
Είχα και γω ένα Fz6 του 2004.Το είχα μόνο για βόλτες,καθώς μέσα στη πόλη του Ηρακλείου έχω σκουτεράκι και ήμουνα,μπορώ να πω,πολύ ευχαριστημένος.Το έδωσα το 2007 μόλις οδήγησα το Multistrada,το 1000άρι βέβαια.Θα σου πρότεινα,χωρίς δεύτερη σκέψη,να προτιμήσεις μεταχειρισμένο 1000άρι από 2005 μοντέλο και μετά.Είναι κρίμα να δώσεις 8000 ευρώ για το καινούργιο
620,και να μη δώσεις τα ίδια λεφτά να πάρεις το 100άρι.
Το Multistrada 1000 είναι ένα ολοκληρωμένο τουριστικό μηχανάκι με πολύ καλό κράτημα,πολύ ευχάριστη οδική συμπεριφορά,δυνατό αρκετά παντού,αλλά όχι ιδιαίτερα άνετο για τουριστικό μηχανάκι.Πάντως πιο ξεκούραστο από το Fz6 είναι λόγω θέσης οδήγησης.Και με πιο ψιλή ζελατίνα έχεις πολύ καλή προστασία από τον αέρα.Όσον αφορά το 620 μου φαίνεται λίγο για να κάνεις τις διαδρομές που θες εκτός πόλης.Λίγα άλογα,μονός δίσκος μπροστά,ελαφρύ βέβαια.Για Κρήτη θα ήταν ικανοποιητικό,αλλά για τη πάνω Ελλάδα νομίζω ότι το 1000άρι είναι η ενδεδειγμένη λύση.
Λες ότι δε θες να πάρεις μεταχειρισμένο.Διαφωνώ.Δε θα πάρεις μεταχειρισμένο Ducati,θα πάρεις ένα στρωμένο και σε καλή κατάσταση Multistrada 1000.Έτσι να το σκεφτείς.Και άμα το πάρεις και από
μαγαζί τόσο το καλύτερο.Να έχει βιβλιαράκι service,πάντως.
Όσον αφορά το τουριστικό εξοπλισμό,έχεις να διαλέξεις μεταξύ των πλαστικών (1) και υφασμάτινων,με πολύ καλές και σε καλή τιμή τις βαλίτσες της Famsa (2).
Όσον αφορά τη συντήσηση,ε,το Ducati είναι σαφώς πιο πολυέξοδο,αλλά όχι ιδιαίτερα.Αλλά είναι.
Το καλό με το Ducati είναι ότι δε νομίζω ότι μπορεί κανείς εύκολα να το βαρεθεί αυτό τομηχανάκι.
Να τον εδιαολίσει ναι (π.χ. με τα μικροπροβλήματα στα ηλεκτρικά),αλλά να το βαρεθεί όχι.
Αλλά ότι και να σου λέμε εσύ είσαι ο τελικός κριτής.Οπότε άμε να δοκιμάσεις και το 620 και το 1000 και μετά αποφασίζεις (να πάρεις το 1000άρι).Πάντως,άμα είναι να δώσεις το Fz6,πάρε ένα πολύ καλύτερο μηχανάκι.Αλλιώς κράτα το.
Καλό ψάξιμο σου εύχομαι.

φιλικά,
Γιώργος


135102

Ταξιδευτής
30/06/2008, 10:31
Να πω και εγω τη γνωμη μου...

Εχω οδηγησει το 1000 το Μουλτιμουσταρδα.

Καταρχας οπτικα το θεωρω ασχημο -σιγουρα προτιμω το Fazer απο εμφανιση.
ΟΜΩΣ, απο εκει και περα το μουλτι πραγματικα ειναι "αλλου".

Καταρχας ΚΑΜΙΑ μα ΚΑΜΙΑ σχεση με on-off εστω και "ψευδο". Το μηχανακι ειναι 101% street.
Στο δρομο παταει τρομερα και μπαινει στις στροφες με οσα θες.

Το πλαισιο ειναι τρομερα ακαμπτο... Σου δινει σιγουρια, αλλα θελει και χιλιομετρα για να σε ενημερωνει (ενω το Fazer ειναι πιο "ομιλητικο" εχοντας πιο χαμηλα ορια).
Το συνολο πλαισιο/αναρτησεις/φρενα ειναι πραγματικα κορυφαια και δινουν μια απιστευτα στιβαρη αισθηση στη μηχανη, σε σημειο που το fazer θα σου φανει σαν να ηταν απο γομμολαστιχα.

Αν νομιζεις οτι υπερβαλλω παρε ενα multi για τεστ κ θα δες μονος σου.

Και παμε τωρα στο μοτερ: το χιλιαρι (ποσο μαλλον το 650) εχει ΛΙΓΟΤΕΡΑ αλογα απο το Fazer σου, αλλα τα κυβικα και η ΡΟΠΗ "σκοτωνουν".
Το 1000αρι ειναι σουζομηχανημα! :D Ειλικρινα θελει ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ να ΜΗΝ σηκωνεται με 1η, ενω και η 2α του σηκωνεται πολυ ευκολα.
Με το που περασει τις 4 χιλ στροφες ο μπροστινος εχει ηδη παει προς τα ουρανια!

Απλα οπως τα περισσοτερα δικυλινδρα η δυναμη αυτη δεν εχει μεγαλη διαρκεια, οπως σε ενα τετρακυλινδρο. Εκει ομως που το 4κυλινδρο ειναι ψοφιο, το αλλο ξεμπαζωνει την ασφαλτο.

Το 620 τωρα... Δεν το εχω οδηγησει, αλλα πλαισιο/αισθηση ειναι ιδια.
Απο εκει και περα οι αναρτησεις και τα φρενα ειναι σαφως πιο Budget απο το 1000αρι αλλα δεν νομιζω οτι θα ηταν υποδεεστερα απο το fazer.

Οσον αφορα το μοτερ... Εχω οδηγησει αλλα Ducati με το μοτερ αυτο και εχω να σου πω οτι ειναι πολυ ευστροφο και απο ροπη τουλαχιστον πραγματικα δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με το fazer.
Απο το ρελαντι και μεχρι τις 6 χιλ η ροπη του multi ειναι τελειως αλλου.

Μετα τις 7 χιλ που ξυπναει το Fazerακι, η ροπη ερχεται στα ιδια επιπεδα και βεβαια ψηλα το fazer κατατροπωνει σε απολυτα νουμερα το μικρο δικυλινδρο.

Θα ελεγα παντως οτι στο δρομο θα νοιωσεις το μουλτι πιο δυνατο απο το Fazer -μεχρι τη στιγμη που θα αποφασισεις να του πιεις το αιμα. Εκει, το fazer εχει το πανω χερι (αλλα εκει πλαισιο/αναρτησεις/φρενα το προδιδουν).

Προταση μου: κανε ενα test ride το 620. Μονο ετσι θα καταλαβεις.
Βεβαια προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ειπε κ ο φιλος απο πανω.... Αν αντεχεις οικονομικα και τη συντηρηση, παρε ενα καλοδιατηρημενο 1000αρι Multi. ΔΕΝ Θα το μετανοιωσεις καθολου...
Τα σημερινα Ducati ειναι απολυτως αξιοπιστα. :wave2:

dimdoc
30/06/2008, 12:04
Το μουλτι δεν παραγεται πλεον σε 620 κυβικα. Αν βρεις ενα (δυσκολο), θα ειναι οτι εχει απομεινει σε καποια εκθεση
Πηγαινε για καλομτχ 1000

GST
30/06/2008, 13:23
εγω αν και κατοχος 1000 04 με 60,000χλμ θα έλεγα οτι τα εξοδα οσο αυξανουν τα χλμ αυξανουν δραματικα ... καλο το ξηροκαμπανο αλλα το πληρωνεις χρυσο ..σε δισκους αξονες ,καλαθι ...κτλ... επισης το οργανο-κοντερ εχει ευαισθησια στα νερα ...και παρολο που καποια αλλαχτηκαν στην εγγυηση την ευαισθησια τους συνεχιζουν να την εχουν..... αυτα ειναι για μενα τα πιο βασικα μειονεκτηματα του μοντελου που εχουν παρουσιαστει στα περισσοτερα μουλτι γι αυτο και το 1100 δεν το εβγαλε ξηροκαμπανο ....τωρα οσον αφορα τα θετικα συμφωνω και επαυξανω ... βεβαια μετα απο καποιο διαστημα που τα θετικα του τα θεωρεις δεδομενα πλεον τα αρνητικα αρχιζουν να σου κατακρεουργουν τα νευρα και τη τσεπη σου....

VRV
01/07/2008, 10:58
Καλά τα λένε τα παιδιά από πάνω. Να τονίσω δυο λεπτομέρειες.

To multi σαφώς δεν είναι on-off, είναι (σχετικά άνετο) street αλλά σε πεζοδρόμια που το TDM του κολλητού μου δεν ανεβαίνει/κατεβαίνει το multi πάει.

Ο κινητήρας του 620 είναι γνωστός πολλά χρονιά από τα monster μπορείς εύκολα να μάθεις για την αξιοπιστία του. Τα ηλεκτρικά έχουν όμως θέματα (απ’ ότι έχω ακούσει πολλοί συναγερμοί δημιουργούν προβλήματα για παράδειγμα), αν και το δικό μου δεν έχει βγάλει τίποτε σοβαρό (η πίσω λάμπα καιγότανε νωρίτερα από το αναμενόμενο, αλλάχτηκε με led και ησύχασα).

Ακούω δε περί ασχήμιας και θεωρώ ότι όντος η μουτσούνα του είναι παρωχημένη, αλλά το υπόλοιπο θεωρώ ότι είναι πανέμορφο (ειδικά η ουρίτσα του είναι τρέλα – η βάση των μάρσιπε στο 620 έργο τέχνης)

Η αεροψυξη πάντως θα σου φανεί περίεργη. Καλά χιλιόμετρα να έχουμε!

Road67
01/07/2008, 12:17
Δεν ειμαι σε φαση να παρω 1000αρα δυστυχως. Αφ' ενος οικονομικα, αφ' ετερου νιωθω οτι δεν τα εχω εξαντλησει τα 600. Αναφερθηκατε καποιοι για τον 620 στο μανστερακι. Δεν προκειται ομως για την ιδια μηχανη. Νομιζω [δεν ξερω απο προσωπικη πειραι] οτι το μαστερακι στον αερα δεν κρατιεται. Κι επειδη εχω την εμπειρια του Brembo δε θα γυριζα σε κατι σαν το μανστερακι. Ομως θελω να καταληξω οτι το μανστερακι εχει αλλη κατανομη βαρους. Βεβαια και αισθητικα ειναι πολυ πιο ματσο μηχανη απο το multistrada, αλλα δεν το συζηταω για αγορα. Θελω να πω μπορει ο κινητηρας αυτος να ειναι αρτιος στο μανστερακι αλλα τελικα στη multistrada αξιζει; Αλλωστε αντιλαμβανομαι οτι ειναι λαθος να παιρνεις την ιδια μηχανη, αλλα αν επαιρνα 1000αρι δε θα επαιρνα κατι αλλο απο ενα μπορντω fazer. Ομως δεν το συζηταω για 1000αρι. Πολλα τα λεφτα για αγορα, service και ειναι ψιλοαπαγορευτικο για βολτες εντος πολης. Απ' οσο καταλαβαινω για να προτεινετε ολοι ανεπιφυλακτα τη 1000αρα, το 620 θα με απογοητευσει. Πειτε μου αν κανω λαθος. To fazer 600 ειναι πολυ παιχνιδιαρικο στο δρομο. Μου δωσατε την εντυπωση οτι με το 620 ναι μεν μπορω να κανω ταξιδι, αλλα αν θελησω να παιξω μαζι του, θα τσινισει. Φυσικα στις χαμηλες ειναι ενα δελεαρ οτι αποδιδει. Ολα αυτα μαζι, συν την εμφανιση του [ασχετα αν οντως εχει ωραιο κ..λαρακι] με κανουν να νιωσω πως μαλλον δεν κανει για 'μενα αυτο το μηχανακι. Εντουτοις, θα παω μαλλον να το τεσταρω.

tam
01/07/2008, 12:50
Αναφερθηκατε καποιοι για τον 620 στο μανστερακι. Δεν προκειται ομως για την ιδια μηχανη. Νομιζω [δεν ξερω απο προσωπικη πειραι] οτι το μαστερακι στον αερα δεν κρατιεται.
Μη νομίζεις,έτσι είναι.Άσε που δε μπορεί να καθήσει και άνθρωπος στη θέση του συνοδηγού.


Αλλωστε αντιλαμβανομαι οτι ειναι λαθος να παιρνεις την ιδια μηχανη, αλλα αν επαιρνα 1000αρι δε θα επαιρνα κατι αλλο απο ενα μπορντω fazer. Ομως δεν το συζηταω για 1000αρι. Πολλα τα λεφτα για αγορα, service και ειναι ψιλοαπαγορευτικο για βολτες εντος πολης.
Πάρε ένα 1000άρι να κάνεις πιο άνετα τη δουλειά σου.Μη τα φοβάσαι τα κυβικά.


Απ' οσο καταλαβαινω για να προτεινετε ολοι ανεπιφυλακτα τη 1000αρα, το 620 θα με απογοητευσει. Πειτε μου αν κανω λαθος. To fazer 600 ειναι πολυ παιχνιδιαρικο στο δρομο. Μου δωσατε την εντυπωση οτι με το 620 ναι μεν μπορω να κανω ταξιδι, αλλα αν θελησω να παιξω μαζι του, θα τσινισει. Φυσικα στις χαμηλες ειναι ενα δελεαρ οτι αποδιδει. Ολα αυτα μαζι, συν την εμφανιση του [ασχετα αν οντως εχει ωραιο κ..λαρακι] με κανουν να νιωσω πως μαλλον δεν κανει για 'μενα αυτο το μηχανακι. Εντουτοις, θα παω μαλλον να το τεσταρω.
Καλά,αν είναι το Fz6 παιχνιδιάρικο,τότε ήντα να πω για το Multistrada;Καταρχάς έχει πλήρως
ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπρος-πίσω,οπότε μπορείς να παίξεις και να κάνεις ότι θες.
Για την εμφάνιση συμφωνώ.Από όπου και να το κοιτάξεις το Fz6 είναι ωραίο.
Τέλος πάντων,ξα σου.

p@nos
01/07/2008, 13:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
εγω αν και κατοχος 1000 04 με 60,000χλμ θα έλεγα οτι τα εξοδα οσο αυξανουν τα χλμ αυξανουν δραματικα ... καλο το ξηροκαμπανο αλλα το πληρωνεις χρυσο ..σε δισκους αξονες ,καλαθι ...κτλ... επισης το οργανο-κοντερ εχει ευαισθησια στα νερα ...και παρολο που καποια αλλαχτηκαν στην εγγυηση την ευαισθησια τους συνεχιζουν να την εχουν..... αυτα ειναι για μενα τα πιο βασικα μειονεκτηματα του μοντελου που εχουν παρουσιαστει στα περισσοτερα μουλτι γι αυτο και το 1100 δεν το εβγαλε ξηροκαμπανο ....τωρα οσον αφορα τα θετικα συμφωνω και επαυξανω ... βεβαια μετα απο καποιο διαστημα που τα θετικα του τα θεωρεις δεδομενα πλεον τα αρνητικα αρχιζουν να σου κατακρεουργουν τα νευρα και τη τσεπη σου....





Ayto me τους δισκους φανταζομαι ισχυει μονο στην περιπτωση που εχεις βγαλει το πλαινο καπακι...

GST
02/07/2008, 09:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
Ayto me τους δισκους φανταζομαι ισχυει μονο στην περιπτωση που εχεις βγαλει το πλαινο καπακι...

οχι ισχυει σε ολες τις περιπτωσεις ...ισως αν το βγαλεις ειναι καλυτερα ...το εχω βγαλει κατα διαστηματα αλλα δυστυχως εσκισα ολα μου τα τζιν στο δεξι μπατζακι:lol: ... κοιτα καπου στα 30.οοοχλμ θελουν αλλαγη αν δεν το κυκλοφορεις μεσα στη πολη ...αν ναι ισως και νωριτερα ..εγω τωρα στα 60 τα θελω ολα πακετο ...δηλαδη ενα συνολο περι στα 500 εουρο ... αλλα δεν ειναι εκει το θεμα ..καθε 3 και λιγο αρχιζουν και πατιναρουν και η μονη λυση που εχω βρει ειναι να τους βγαζω και να τους ψεκαζω ελαφρα με αντισκοριακο ...ελαφρα ομως ...βελτιωνετε πολυ ετσι η κατασταση ... αλλα ειναι σπαστικο ρε αδερφε ειδικα αμα το κανεις 4 χρονια !

GST
02/07/2008, 09:56
επειδη εχει τυχει να οδηγησω ενα φαζερ ενος φιλου πολλες φορες και ενα 620 μουλτι στη πιστα των σερρων για μενα το μουλτι ειναι ποιο στημενο μηχανακι και ποιο παιχνιδιαρικο ...εξαρτατε βεβαια τι ενοοει ο καθενας με τη λεξη παιχνιδι ...το φαζερ απο φρενα και αναρτηση ειναι χαλια ,κατα προσωπικη αποψη ,και ειδικα ψηλα και στα πολλα χλμ που εχει και τη δυναμη του υστερει πολυ σε στησιμο ...χαμηλα πολυ ψωφιο ..οποτε που ειναι το παιχνιδι ; ...το 620 ειναι ποιο δυνατο χαμηλα και φυσικα ψηλα δεν εχει τη δυναμη του φαζερ ...δεν ξερω αν το 620 θα σου αρεσει μετα το φαζερ ...γιατι συγκριτικα δεν ειναι σε ολα καλυτερο απο το φαζερ ... πρεπει να δεις τα + και - του καθενα..για να συγκρινεις ..παντως σαν μηχανη ειναι πιο ολοκληρωμενο

p@nos
02/07/2008, 15:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
οχι ισχυει σε ολες τις περιπτωσεις ...ισως αν το βγαλεις ειναι καλυτερα ...το εχω βγαλει κατα διαστηματα αλλα δυστυχως εσκισα ολα μου τα τζιν στο δεξι μπατζακι:lol: ... κοιτα καπου στα 30.οοοχλμ θελουν αλλαγη αν δεν το κυκλοφορεις μεσα στη πολη ...αν ναι ισως και νωριτερα ..εγω τωρα στα 60 τα θελω ολα πακετο ...δηλαδη ενα συνολο περι στα 500 εουρο ... αλλα δεν ειναι εκει το θεμα ..καθε 3 και λιγο αρχιζουν και πατιναρουν και η μονη λυση που εχω βρει ειναι να τους βγαζω και να τους ψεκαζω ελαφρα με αντισκοριακο ...ελαφρα ομως ...βελτιωνετε πολυ ετσι η κατασταση ... αλλα ειναι σπαστικο ρε αδερφε ειδικα αμα το κανεις 4 χρονια !


αν και μ'αρεσει ο ηχος του ξηροκαμπανου, νομιζω οτι ειναι καλυτερα που τον καταργησε στο επομενο μοντελο.Η λογικη του ξηροκαμπανου ειναι οτι μπορεις σε αγωνα να αλλαξεις πολυ πιο γρηγορα τους δισκους,μιας και δε χρειαζεται να βγαλεις τα λαδια απ'τον κινητηρα, αλλα σε συνθηκες δρομου εχει μονο μειονεκτηματα σε σχεση με τον υγρο συμπλεκτη μιας και ειναι πολυ πιο ευπαθης και θελει αντικατασταση,αρα κοστιζει...

Road67
02/07/2008, 15:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
επειδη εχει τυχει να οδηγησω ενα φαζερ ενος φιλου πολλες φορες και ενα 620 μουλτι στη πιστα των σερρων για μενα το μουλτι ειναι ποιο στημενο μηχανακι και ποιο παιχνιδιαρικο ...εξαρτατε βεβαια τι ενοοει ο καθενας με τη λεξη παιχνιδι ...το φαζερ απο φρενα και αναρτηση ειναι χαλια ,κατα προσωπικη αποψη ,και ειδικα ψηλα και στα πολλα χλμ που εχει και τη δυναμη του υστερει πολυ σε στησιμο ...χαμηλα πολυ ψωφιο ..οποτε που ειναι το παιχνιδι ; ...το 620 ειναι ποιο δυνατο χαμηλα και φυσικα ψηλα δεν εχει τη δυναμη του φαζερ ...δεν ξερω αν το 620 θα σου αρεσει μετα το φαζερ ...γιατι συγκριτικα δεν ειναι σε ολα καλυτερο απο το φαζερ ... πρεπει να δεις τα + και - του καθενα..για να συγκρινεις ..παντως σαν μηχανη ειναι πιο ολοκληρωμενο
Δεν ειναι μυστικο, ειναι γεγονος οτι το fazer υποστρεφει. Αλλα οταν ειναι ψηλα δεν ζοριζεται. Το τιμονι του κοβει γλυκα και στρωτα κι εκει αναφερομαι στο παιχνιδι. Επιπλεον μ' αρεσει ο τροπος που μπαινει στη στροφη και η επαναφορα του. Ειναι αμεσο. Τα φρενα του δεν ειναι τα καλυτερα που υπαρχουν αλλα αν τα μαθεις ειναι ικανοποιητικα. Εμενα προσωπικα το γεγονος οτι ειναι μαλακη η αναρτηση στα χαμηλα και στα ψηλα σκληραινει μου αρεσει ιδιαιτερα και ειναι μια αισθηση που σε μικροτερο βεβαια βαθμο την εχει και το xmax μου. Δε θελω να γυρισω σε μια μονοκομματη και μαλακη αναρτηση οπως ηταν το brembo που ειχα παλιοτερα. Για παραειγμα εγω πανω στη CBF βαριεμαι, δε μου παρεχει καμια συγκινηση. Καταλαβαινω οτι η Ducati λεει 60 ιππους και τους αποδιδει το μηχανακι στα χαμηλα, αλλα φοβαμαι πως στα ψηλα θα ειναι πολυ κουφιο. Αυτος ειναι ο βασικος μου φοβος. Κι οπως ειπε και καποιος παραπανω τα φοβαμαι τα 1000αρια. Κι οχι με την εννοια των κυβικων, η των επιταχυνσεων αλλα δεν ξερω αν ειμαι ετοιμος ν' ανεβω κατηγορια αφ' ενος κι αφ' ετερου ειναι και το κοστος συντηρησης. Για να γυρισω στο θεμα, δεν εχω καμια ορεξη να βγαζω το fazer μεσα στην ημερα και μεσα στην πολη, γιατι ναι μεν τη μαθαινεις την αισθηση αλλα διαρκως σου δινει την εντυπωση στις χαμηλες οτι θα σε ριξει. Στο ταξιδι ομως ειναι αστερι. Και παρεχει εναν α' βαθμο συγκινησης [δεν ειναι R η CBR, αλλη κατηγορια, αλλη κλαση]. Θα προτιμουσα σιγουρα μια μηχανη που να εχει δυναμη και χαμηλα και ψηλα, αλλα δυστυχως τετοιες μηχανες δεν ξερω αν υπαρχουν, η τουλαχιστον εγω δεν εχω βρει καποια. Βεβαια δεν εχω καβαλησει κι οτι κυκλοφορει, αλλα απο την αλλη δεν εχω και τη δυνατοτητα ν' αγορασω οτι κυκλοφορει. Επομενως, θα προτιμουσα μια μηχανη στρωτη που να κλιμακωνει και να εχει δυναμη απο 1 χιλιομετρο εως και το τερμα της. Ουτε αυτη που εχω ομως, ουτε η Multi ανηκουν σε αυτη την κατηγορια. Κι εφ' οσον το δικο μου ειναι κατι που το ξερω, φοβαμαι πως θα με απογοητευσει βαθεια η Ducati που ειναι στο αλλο ακρο. Παλιοτερα ειχα ακουσει οτι ενα μηχανακι που αποδιδει σε ολο το φασμα ειναι το griso αλλα εκει παμε σε τελειως αλλα λεφτα και ασε που δεν υπαρχουν μηχανικοι εκτος Αθηνας που να ξερουν τη μαρκα οποτε αν συνεβαινε κατι σε κανα ταξιδι...Αλλα και παλι αλλα λεφτα.

zero76
03/07/2008, 15:56
φίλε μου έχω 620 ακου λοιπόν :

Απο 0 μέχρι 170 χλμ/ω πάει πολύ καλά ( πιο καλά ή ισάξια με το v-strom αν σου λέει κατι αυτό ) λόγω βάρους τονίζω

μετά απο 45000 χλμ δεν έχει παρουσιάσει τίποτα

κόστος συντήρησης όπως όλα τα μηχανάκια αν θες να διατηρείται σωστά
δλδ λάδια στην ώρα τους , τακακια όταν πρέπει, λάστιχα, ρουλεμάν
_σε οποιοδήποτε συνεργείο_
μόνο για ιμάντες και χρονισμό σε εξουσιοδοτημένο ( δεν νομίζω οτι υπάρχει αλλος λόγος )

απο φρένα είναι πάρα πολύ καλό αλλα επειδή το μπροστινό σύστημα προέρχεται απο το monster -μαλακία της ducati - και δεν είναι ρυθμιζόμενο δεν έχεις καλή αίσθηση και το φοβάσαι , αν χρειαστεί όμως θα λυγίσουν τα χέρια σου ναι , χωρίς πλάκα. (εγώ εχω το dark και έχω βάλει και το 2ο δίσκο)


Απο touring πάει όπου θές , βαλίτσες δεν συμφωνώ για τις FAMSA που λέει ο Ταμ καλύτερα τις σκληρές

Βασικά νομίζω οτι κακώς μπαίνεις στην διαδικασία συγκρίσεων με το fazer καμία σχεση , άλλο τελείως , καλύτερα να το συγκρίνεις με το multi 1000 με τα + και - του καθενός .
το 1000ds είναι σαφέστατα ανώτερο απο το 620 αλλα έχει βγάλει πολλά, ειδικά αυτό με τους δίσκους που λέει ο GST είναι σπαστικό.

Γενικά ειναι ένα πολύ καλό entry μοτο για παιχνιδιάρικη οδήγηση και αξιόπιστο αρκετά.

και η ερώτηση τραβάει ?
σκέψου την ξανά τόσο καλός είσαι?

Road67
03/07/2008, 17:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από zero76
και η ερώτηση τραβάει ?
σκέψου την ξανά τόσο καλός είσαι?

Oxι. Ειμαι ο καλυτερος. Χρυσος οδηγος ειμαι :D :rotflmao: :rotflmao:

Βρε 'συ δεν εννοουσα αν τραβαει για να κανω κοντρες η για να σηκωνω μουρη με πρωτη, η για να ξυνω σε ολες τις στροφες. Σου εχει τυχει ποτε ν' ανεβεις σε μηχανη κι εκει που γκαζωνεις το μηχανακι να εχει ενα κενο; Η ακομα χειροτερο να πηγαινεις χαλαρα, να κατεβαζεις για προσπεραση και το μηχανακι να μην παει και να σε προδιδει στην προσπεραση κι αυτο ειναι οτι χειροτερο.

Δεν εχω τρελες απαιτησεις. Αν ειχα θα κοιταζα R6, Daytona, CBR κλπ κλπ. Δε θελω ενα μηχανακι που θα με προκαλει, αλλα δε θελω να 'ναι και σαν το CBF να καθομαι πανω του και να βαριεμαι και να με πιανει υπνηλια.

Επομενως για να σου απαντησω και σοβαρα. Ειμαι αρκετα συνειδητοποιημενος γιατι το καλος παραπεμπει αλλου ωστε εχοντας το fazer να θελω ενα μηχανακι που να αποδιδει σε ολο το φασμα. Να μην ειναι νευροσπαστο, αλλα νευρικο η ηπιο αναλογα με τη δικη μου διαθεση. Ειναι ετσι η δικη σου μηχανη; Και στον αερα τη συμπεριφορα εχει; Θα μου βγαλει την ψυχη, η προστατευει; Ειμαι αρκετα συνειδητοποιημενος ωστε οταν το απαιτει η στροφη και τα χιλιομετρα μου να μη φοβαμαι να παρω κληση με το σωμα μου. Ελπιζω να σου απαντησα.

ronin1
04/07/2008, 09:21
να ρίξω λίγο λάδι στη φωτιά?

εχετε ακοθσει ντουκατι να δουλευει στο ρελαντι????:lol: :lol: :lol:

συνεχιστε παρακαλω,,

:lol: :lol: :lol:

red_monster
07/07/2008, 00:31
Το γκάζι του 620 θα σου φανεί λίγο σε σχέση με το fzr....
Βέβαια , όπως είπε και ο φίλος παραπάνω δεν τα πουλάνε ακόμα άρα ή μτχ ή μένεις με το fazer

alximistis
07/07/2008, 00:55
Εγώ φίλε μου είμαι ένας πανευτυχής κάτοχος ενός Multi 1000 του 2003. Βέβαια να ενημερώσω ότι το έχω μόλις μερικές ημέρες.
Λοιπόν κοίτα να δεις δεν ξέρω για το fazer πολλά πράγματα αλλά απ ότι έχει πάρει τ αυτί μου και απ' ότι λένε στις χαμηλές είναι τάφος! Και να σου πω την αμαρτία μου δεν θα το θεωρούσα με τίποτα πιο παιχνιδιάρικο από το multi. Τώρα ουσιαστικά μαθαίνω το μηχανάκι και σήμερα κουμπωμένη δευτέρα στη Μεσογείων και άνετα έπιασε 130. ΚΑι μάλλον είχε κι άλλο. :) Με τρομερή ευελιξία και παιχνίδισμα. Και υπέροχη γραμμικότητα.
Νομίζω πως η μόνη διαφορά είναι το... δεν σπάει δεν χαλάει κατά μία έννοια. Αυτό που σου είπε και άλλος εδω μέσα ότι επειδήξ είναι ξηροτέτοιο ;) :D θα σου βγάλει προβλήματα μετά κάποια χλμ υποψιάζομαι δεν το ξέρω ακόμα ευτυχώς πως είναι αλήθεια.
κατά τα άλλα εγώ το χιλιάρι μου από Κρήτη το πήρα (Ρέθυμνο) το έφερα στο Ηράκλειο μια χαρά και το κυκλοφορώ μέσα στην Αθήνα καλοκαιριάτικα επίσης μια χαρά. :)

red_monster
07/07/2008, 09:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
Εγώ φίλε μου είμαι ένας πανευτυχής κάτοχος ενός Multi 1000 του 2003. Βέβαια να ενημερώσω ότι το έχω μόλις μερικές ημέρες.
Λοιπόν κοίτα να δεις δεν ξέρω για το fazer πολλά πράγματα αλλά απ ότι έχει πάρει τ αυτί μου και απ' ότι λένε στις χαμηλές είναι τάφος! Και να σου πω την αμαρτία μου δεν θα το θεωρούσα με τίποτα πιο παιχνιδιάρικο από το multi. Τώρα ουσιαστικά μαθαίνω το μηχανάκι και σήμερα κουμπωμένη δευτέρα στη Μεσογείων και άνετα έπιασε 130. ΚΑι μάλλον είχε κι άλλο. :) Με τρομερή ευελιξία και παιχνίδισμα. Και υπέροχη γραμμικότητα.
Νομίζω πως η μόνη διαφορά είναι το... δεν σπάει δεν χαλάει κατά μία έννοια. Αυτό που σου είπε και άλλος εδω μέσα ότι επειδήξ είναι ξηροτέτοιο ;) :D θα σου βγάλει προβλήματα μετά κάποια χλμ υποψιάζομαι δεν το ξέρω ακόμα ευτυχώς πως είναι αλήθεια.
κατά τα άλλα εγώ το χιλιάρι μου από Κρήτη το πήρα (Ρέθυμνο) το έφερα στο Ηράκλειο μια χαρά και το κυκλοφορώ μέσα στην Αθήνα καλοκαιριάτικα επίσης μια χαρά. :)


Πέρα από την διαφορά σε απόδοση του μοτερ που είναι αισθητή (οχι όσο θα περίμενες) το όλο πακέτο του Multi είναι σε δικό του επίπεδο. Πλαισιάρα , άνετη σελάρα και μια ευελιξια... λες και οδηγας ποδήλατο. Σε εμφάνιση κανένα από τα 2 δεν είναι του γούστου μου

red_monster
08/07/2008, 22:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από ronin1
να ρίξω λίγο λάδι στη φωτιά?

εχετε ακοθσει ντουκατι να δουλευει στο ρελαντι????:lol: :lol: :lol:

συνεχιστε παρακαλω,,

:lol: :lol: :lol:

αυτό τώρα είναι αντεπιχείρημα η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ?

zephyr1
08/07/2008, 23:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67

Επομενως για να σου απαντησω και σοβαρα. Ειμαι αρκετα συνειδητοποιημενος γιατι το καλος παραπεμπει αλλου ωστε εχοντας το fazer να θελω ενα μηχανακι που να αποδιδει σε ολο το φασμα. Να μην ειναι νευροσπαστο, αλλα νευρικο η ηπιο αναλογα με τη δικη μου διαθεση. Ειναι ετσι η δικη σου μηχανη; Και στον αερα τη συμπεριφορα εχει; Θα μου βγαλει την ψυχη, η προστατευει; Ειμαι αρκετα συνειδητοποιημενος ωστε οταν το απαιτει η στροφη και τα χιλιομετρα μου να μη φοβαμαι να παρω κληση με το σωμα μου. Ελπιζω να σου απαντησα.

Εχω την λυση στον προβληματισμο σου.:D


136129

Stelth
08/07/2008, 23:45
Καλημέρα !
Λοιπόν, nα πώ κι εγώ τη λαλακία μου ως κάτοχος ενός MTS 1000 ε?
Τεστάρισα το 620. Γυρίζω στον αντιπρόσωπο και του λέω το θέλω ΤΩΡΑ αλλα σε κόκκινο. Κάνει τα απαραίτητα τηλέφωνα και μου λέει σε ένα μήνα θα υπάρχει, γιατι δεν παίρνεις το 1000αρι που έχω εδω.

Το πήρα.

Στην αρχή το είχα μετανιώσει που αγόρασα 1000 γιατι δεν έχει καμία σχέση με το 620.
Το 620 είναι "ποδήλατο".
Πολύ πιο ευκίνητο μέσα στην πόλη και χωρίς "σκορτσαρίσματα"
Όχι πως το 1000 είναι δυσκίνητο αλλα το 620 και λιγότερα κιλά έχει και δεν "σκορτάρει".

Σε ένα ταξιδάκι που πήγα Αίγιο, Λευκάδα, Γιάννενα, Αίγιο το χάρηκα .............

βαριέμαι να γράφω, πάρε ότι θέλεις αλλα να ξέρεις οτι το 1000 κάνει πολύ πιο άνετο/ξεκούραστο ταξίδι.


Υ.Γ. Το ξηροκάμπανο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.

zephyr1
08/07/2008, 23:57
Γεια σου Ανδρεα!:wave2:

Stelth
09/07/2008, 00:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Γεια σου Ανδρεα!:wave2:

Καλημέρα Παναγιώτη :wave2:

p@nos
09/07/2008, 00:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stelth

Υ.Γ. Το ξηροκάμπανο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.



Γιατι ειναι τοτε?

:D

dodos_1
09/07/2008, 07:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
Γιατι ειναι τοτε?

:D

για τον εντοπισμό-τρεξιμο σαλιων στα φαναρια:a8: :a8:

p@nos
09/07/2008, 09:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από dodos_1
για τον εντοπισμό-τρεξιμο σαλιων στα φαναρια:a8: :a8:



μαααα εκτος απ'αυτο αγαπητε μου...


:lol: :lol: :lol:

dimgraf
07/01/2009, 14:59
φίλε Road67 και λοιποί, καλή χρονιά,

Είμαι κάτοχος και χρήστης ενός MTS1000 και ενώ γνωρίζω πολλά για το 620, δυστυχώς δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να το οδηγήσω για να έχω πλήρη άποψη. οπότε θα περιοριστώ στον σχολιασμό του 1000.
Ως προς την αξιοπιστία δεν έχω να σχολιάσω τίποτα αρνητικό ούτε στο ελάχιστο για τα 21000χλμ. που έχω οδηγήσει με τη μοτοσικλέτα. Μια λάμπα μου έκαψε κάποτε και αυτό είναι όλο. Θα μου πεις βεβαία ότι τα χιλιόμετρα είναι ίσως λίγα για να κρίνουμε, και θα έχεις κάποιο δίκιο, αλλά είναι συνήθως στα πρώτα χιλιόμετρα που βγαίνουν οι πλέον χαρακτηριστικές βλάβες σε γενικές τουλάχιστον γραμμές.
Όσο αφορά την συντήρηση, μάλλον βρίσκεται σε φυσιολογικά για την κατηγορία επίπεδα, (είχα πολλές και διάφορες μοτοσικλέτες ως τώρα και το MTS1000 δεν είναι η μόνη μηχανή που διαθέτω στην παρούσα φάση) αν και δεν έχω αλλάξει σετ συμπλέκτη, σίγουρα δεν νομίζω ότι είναι κάτι το οποίο θα έπρεπε να σε ανησυχεί η να σε φοβίζει ακόμα και αν κυμαίνεται σε ελαφρώς πιο υψηλά επίπεδα, κάτι για το οποίο προσωπικά αμφιβάλλω.
Ως προς τα 1000 κυβικά της μοτοσικλέτας, επίσης δεν πιστεύω ότι είναι λόγος να σε αποθαρρύνει μιας και από πλευράς οδηγικής εξοικείωσης και συμφιλίωσης με τη μηχανή, θα αντιμετωπίσεις ένα σύνολο εξαιρετικά αποτελεσματικό σε επίπεδο ασφάλειας όπως φρένα, ανάρτηση, πλαίσιο, κινητήρας, ιδιαίτερη τεχνολογία κλπ, τα οποία θα συμβάλουν τα μέγιστα στον τομέα της ασφάλειας πρώτα από όλα και σαφώς της απόλαυσης, αίσθησης κλπ.
Αν θα έπρεπε να αναφέρω ένα μειονέκτημα, αυτό θα ήταν η προστασία από τον αέρα ακόμα και με το μεγάλο αλεξινέμιο η οποία θα ήθελα να είναι σε πιο καλά επίπεδα. Από την άλλη μεριά βέβαια αντιλαμβάνομαι ότι κάτι τέτοιο δεν θα ήταν εφικτό σχεδιαστικά για μια τέτοια μοτοσικλέτα μιας και σίγουρα δεν διαθέτει κανένα γονίδιο από on-off, ούτε στη χρήση ούτε στη φιλοσοφία ούτε στη σχεδίαση.
Ως προς το project Ducati Multistrada 1000 τώρα, μην λησμονείς ποτέ ότι πρόκειται για Ducati με ότι αυτό σημαίνει, κατά κανόνα καλά πράγματα πλέον μιας και η αξιοπιστία είναι πολύ ψηλά τώρα πια. Brand name, ύφος, ροπή, δύναμη, συμπεριφορά, στιλ, οδική απόλαυση, και χίλια δυο άλλα στοιχειά είναι αυτά που συνθέτουν το πολύ όμορφο αυτό παζλ. Υποχωρήσεις στην άνεση του συνεπιβάτη και τον μετωπικό άνεμο είναι οι μόνες που θα κάνεις, αν κάνεις...
Το 1000 είναι τόσο καλοστημένο και προβλέψιμο που διαβάζει το δρόμο με ότι συνεπάγεται αυτό. το σύνολο μπορεί εύκολα να εντυπωσιάσει τον καθένα. Είναι μια μοτοσικλέτα πολεμική όμως και αυτό όσο ελκυστικό κι αν είναι, δεν ξέρω πόσο θα σου άρεσε. Ίσως αυτό είναι το πιο ισχυρό χαρακτηριστικό της και το πιο δύσκολο να σου περιγράψω μέσα από μερικές γραμμές.
Τέλος θα σου πω κάτι που θα το θυμάσαι, οι Ducati είναι μοτοσικλέτες που δεν θα τις δεις ποτέ πεταμένες σε χωράφι. Ποτέ. Κάπου καλυτέρα θα βρίσκονται και ακόμα κι αν έχουν περάσει πολλά χρόνια και είναι παρατημένες και δεν δουλεύουν, κάποτε θα δουλέψουν και μάλιστα καλά.
Αν θες τη γνώμη μου, μην πάρεις ούτε το 620 ούτε το 1000. Κράτα αυτό που έχεις και από ότι καταλαβαίνω σε ικανοποιεί και σε καλύπτει. Μέσα από τους προβληματισμούς σου αντιλαμβάνομαι ότι δεν είσαι αυτός χρειάζεται να αλλάξει τη μοτοσικλέτα του. Μπορεί να το θέλεις αλλά δεν το χρειάζεσαι προς το παρόν. Αν πάλι αποφασίσεις για το 1000, κάτι που θα έκανα στη θέση σου αν έπρεπε να διαλέξω μεταξύ των δυο, τότε έχω να σου προτείνω ίσως την καλύτερη μοτοσικλέτα που είναι προς πώληση αυτή τη στιγμή χωρίς καμία αμφιβολία.

Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους
Δημήτρης Γραφάκος

Tpap
07/01/2009, 15:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
... ξεμπαζωνει την ασφαλτο.
Δεν ισχύει σε καμία περιπτωση. Απλά κινείται αξιοπρεπώς. Δυστυχώς, όχι όμως σαν χιλιάρι.


Αρχικά δημιουργήθηκε από red_monster
άνετη σελάρα ...

Πού την είδες?
Αν λές άνετη αυτή την σέλα, πρέπει να οδηγήσεις μερικά μηχανάκια ακόμη.

Και ναί, έχουν βγάλει προβλήματα στα ηλεκτικά καθώς και στα όργανα. Απλά τα δικά σας δεν παθαίνουν τίποτε. :wave2:

screamer
07/01/2009, 18:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Δεν ισχύει σε καμία περιπτωση. Απλά κινείται αξιοπρεπώς. Δυστυχώς, όχι όμως σαν χιλιάρι.

Έχει δίκιο ο αγαπητός φίλος. Κινείται αξιοπρεπώς αλλά δεν χρειάζεται να φτάσει τις 15000 στροφές για να μοιάζει 1000αρι. Το κάνει απο τις 4000....



Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Πού την είδες?
Αν λές άνετη αυτή την σέλα, πρέπει να οδηγήσεις μερικά μηχανάκια ακόμη.

Και ναί, έχουν βγάλει προβλήματα στα ηλεκτικά καθώς και στα όργανα. Απλά τα δικά σας δεν παθαίνουν τίποτε. :wave2:

Και πάλι ορθώς αναφέρεται ο αγαπητός φίλος. Χάθηκαν οι Harley και οι πολυθρόνες; Για ηΛΕΚΤΙΚΑ προβλήματα δεν έχω ακούσει. Για λεκτικά πάλι, τον τελευταίο καιρό πληθαίνουν. Όσο για τα όργανα, λυπάμαι αλλά είσαστε 8 έτη πίσω (κοντεύουμε τα 9).

Tpap
08/01/2009, 01:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από screamer
δεν χρειάζεται να φτάσει τις 15000 στροφές για να μοιάζει 1000αρι. Το κάνει απο τις 4000....
Ναί, αν είναι το μοναδικό 1000αρι που έχεις οδηγήσει, αυτή θα είναι η αίσθηση...




Αρχικά δημιουργήθηκε από screamer
Και πάλι ορθώς αναφέρεται ο αγαπητός φίλος. Χάθηκαν οι Harley και οι πολυθρόνες; Για
Δεν αναφέρθηκα πουθενά για χάρλευ και πολυθρόνες...

Ωστόσο, μάλλον πρέπει να επαναπροσδιορίσεις τον ορισμό της ''άνετης σέλας''.

Για να οδηγήσεις κι άλλα μηχανάκια πρέπει υποχρεωτικά να ''κατέβεις'' προηγουμένως από το δικό σου. Μόνο έτσι θα πάρεις μια ιδέα.

Μέχρι τότε το δικό σου θα σκοτώνει από τις 4000σαλ και θα ξεκαβαλάς από την άνετη σέλα σου μόνο μετά από 2500χλμ.:wave2:

p@nos
08/01/2009, 12:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από screamer
Έχει δίκιο ο αγαπητός φίλος. Κινείται αξιοπρεπώς αλλά δεν χρειάζεται να φτάσει τις 15000 στροφές για να μοιάζει 1000αρι. Το κάνει απο τις 4000....



ενα Ι4 1000αρι μολις περασει τις 5000-6000σαλ, αρχιζει να στρεβλωνει το χωροχρονο

:wave2:

red_monster
08/01/2009, 14:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ενα Ι4 1000αρι μολις περασει τις 5000-6000σαλ, αρχιζει να στρεβλωνει το χωροχρονο

:wave2:


πολύ χρήσιμο όταν κινήσε στην μποτιλιαρισμένη αλεξάνδρας

p@nos
08/01/2009, 14:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από red_monster
πολύ χρήσιμο όταν κινήσε στην μποτιλιαρισμένη αλεξάνδρας


ενω ενα 1000 δικυλινδρο(ducati βεβαιως βεβαιως) ειναι απολαυση σε τετοιες συνθηκες?

οτιδηποτε πλην 125κε παπιου η σκουτερ σε τετοιες συνθηκες που λες ειναι ''πολυ χρησιμο''...

red_monster
08/01/2009, 14:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ενω ενα 1000 δικυλινδρο(ducati βεβαιως βεβαιως) ειναι απολαυση σε τετοιες συνθηκες?

οτιδηποτε πλην 125κε παπιου η σκουτερ σε τετοιες συνθηκες που λες ειναι ''πολυ χρησιμο''...

μέσα στην κίνηση απαιτέι λεπτές κινήσεις , και αν δν θες να έχεις παπί-σκούτερ τα περισσότερα μεσαία μονοκύλινδρα και δικύλινδρα είναι στο στοιχείο τους

p@nos
08/01/2009, 14:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από red_monster
μέσα στην κίνηση απαιτέι λεπτές κινήσεις , και αν δν θες να έχεις παπί-σκούτερ τα περισσότερα μεσαία μονοκύλινδρα και δικύλινδρα είναι στο στοιχείο τους

το αν θα ειναι δικυλινδρο 1000 η τετρακυλινδρο 1000 μεσα στην κινηση δεν εχει καμια διαφορα(τα αυτονοητα θα εξιγησουμε?)

το μονο που κανει διαφορα ειναι η κατανομη του βαρους και τα χαρακτηριστικα(υψος, τιμονι, κοψιμο κλπ)

Ισα ισα που λογω της ομαλης λειτουργειας του τετρακυλινδρου μεσα στην πολη το καθιστα καλυτερο σαν λειτουργεια στις χαμηλες ταχυτητες...

ΥΓ1)Παιρνεις καποια προμυθεια απο τη Ducati?
ΥΓ2)Εχεις οδηγησει ποτε κατι αλλο εκτος απο Ducati?
:confused:

red_monster
08/01/2009, 15:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
το αν θα ειναι δικυλινδρο 1000 η τετρακυλινδρο 1000 μεσα στην κινηση δεν εχει καμια διαφορα(τα αυτονοητα θα εξιγησουμε?)

το μονο που κανει διαφορα ειναι η κατανομη του βαρους και τα χαρακτηριστικα(υψος, τιμονι, κοψιμο κλπ)

Ισα ισα που λογω της ομαλης λειτουργειας του τετρακυλινδρου μεσα στην πολη το καθιστα καλυτερο σαν λειτουργεια στις χαμηλες ταχυτητες...

ΥΓ1)Παιρνεις καποια προμυθεια απο τη Ducati?
ΥΓ2)Εχεις οδηγησει ποτε κατι αλλο εκτος απο Ducati?
:confused:


Είναι πιο ομαλό το Ι4 από το V-2?, όχι πιο ροπάτο , πιο δυνατό , πιο...ομαλό??
είναι και αυτονόητο κιόλας...
Και τα Ι2 είναι εξίσου ομαλά , το er6n είναι πολύ βολικό στην πόλη
Εχεις οδηγίσει Ι4?
Εχω οδηγίσει από Ι4 από 250cc μέχρι 600cc
V-2 όλη τη γκάμα
Και μερικά ακόμη

Ειπά πουθενά για ducati?? Θα με τρελάνεις

p@nos
08/01/2009, 15:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από red_monster
Είναι πιο ομαλό το Ι4 από το V-2, όχι ποιο ροπάτο , ποιο δυνατό , ποιο... ποιο ομαλό??
είναι και αυτονόητο κιόλας...
Και τα Ι2 είναι εξίσου ομαλά , το er6n είναι πολύ βολικό στην πόλη
Εχεις οδηγίσει Ι4?
Εχω οδηγίσει από Ι4 από 250cc μέχρι 600cc
V-2 όλη τη γκάμα
Και μερικά ακόμη

Ειπά πουθενά για ducati?? Θα με τρελάνεις

στην πρωτη προταση δε καταλαβαινω γρι τι θες να πεις(εχεις μπερδεψει το πιο με το ποιο)

Εχω οδηγησει και μικρα Ι4, και 1000 και μικρα δικυλινδρα και μεγαλα, αυτο δε λεει κατι...

Δεν ειπα οτι δεν οδηγιουντε μεςσα στην κινηση, προφανως και οδηγιουντε, εδω στην κινηση βγαινουν φορτηγα και λεωφορια, τα μηχανακια θα κολλησουν(ειτε ειναι 50κε ειτε 1450)?

Το ερ6 ειναι ομαλο και ευκολοδηγητο, αλλα μεσα στην κινηση ΠΡΟΦΑΝΩΣ τιποτα δε μπορει να συγκριθει με ενα παπι, πως να το κανουμε...

Και αυτο για τα ντουκατι δε το ανεφερα επειδη εγραψες κατι εδω, αλλα γενικοτερα σε αλλα θρεντ,επειδη εχεις ενα πρωτοφανες κολλημα με τα ντουκατι...

p@nos
08/01/2009, 15:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
στην πρωτη προταση δε καταλαβαινω γρι τι θες να πεις(εχεις μπερδεψει το πιο με το ποιο)



και για να μη καταληξει σε αντιπαραθεση και αυτο το θρεντ, αυτο το εγραψα επειδη οντως δε καταλαβαινω τι εννοεις...:wave2:

red_monster
08/01/2009, 16:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
και για να μη καταληξει σε αντιπαραθεση και αυτο το θρεντ, αυτο το εγραψα επειδη οντως δε καταλαβαινω τι εννοεις...:wave2:


το διόρθωσα...
Καταπίαστηκα αποκλείστικά με την διάταξη του κινητήρα... Δν αναφέρομαι σε γεωμετρίες κλπ γιατί το θέμα μας ήταν η ιπποδύναμη του 1100 και ο ανταγωνισμός...

Το τι πιστεύω για τα ducati και τα ιαπωνικά είναι άλλο θέμα που δν έχει καμία σχέση με το παρόν.

Road67
08/01/2009, 16:32
Προς το τέλος του καλοκαιριού που είχα ρίξει μια τελευταία ματιά στο thread σκέφτηκα καλά που δεν πήρα το 620 θα μου το 'χατε βγάλει ξινό. Τώρα σκέφτομαι οτι και το 1000 που μου είχαν προτείνει να έπαιρνα πάλι ξύδι θα μου το βγάζατε :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

screamer
08/01/2009, 17:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Ναί, αν είναι το μοναδικό 1000αρι που έχεις οδηγήσει, αυτή θα είναι η αίσθηση...
Δεν αναφέρθηκα πουθενά για χάρλευ και πολυθρόνες...
Ωστόσο, μάλλον πρέπει να επαναπροσδιορίσεις τον ορισμό της ''άνετης σέλας''.
Για να οδηγήσεις κι άλλα μηχανάκια πρέπει υποχρεωτικά να ''κατέβεις'' προηγουμένως από το δικό σου. Μόνο έτσι θα πάρεις μια ιδέα.
Μέχρι τότε το δικό σου θα σκοτώνει από τις 4000σαλ και θα ξεκαβαλάς από την άνετη σέλα σου μόνο μετά από 2500χλμ.:wave2:

Δεν είμαι ιδιοκτήτης V2 1000. Μήτε έχω καλή θέση οδήγησης. Θα προσδοκούσα, επιδίωκα ή απλά θα καλοκοιτούσα κάτι με τα προνόμια ενός Ι4 κάποιου Ιαπωνικού εργοστασίου, αν το χέρι μου βάραινε στις ευθείες και τα πισινά μου ήταν πολύ βαριά για να τα κρατήσουν στην "θεση" τους κάτι λιγότερο άβολο, απο αυτό που απλόχερα έχουν κάτι πολυθρονίτσες που βαφτίζεται τούμπανα. Δεν χρειάζεται η ιδέα, αν υπάρχει η εμπειρία. Απο τα γραφόμενά σου δεν υπάρχει ούτε η ιδέα. Θα ήταν λοιπόν προτιμότερο να πορευτείς με τον "Γιάννη τον Ζαρκάδα" του άβαταρ και να μην μπερδεύεις αυτό που δεν μπορείς να έχεις με αυτό που νομίζεις οτι σε κάνει γνώστη, έμπειρο, άξιο και μοναδικό, απο την στιγμή που το παρκάρεις έξω απο την καφετέρια... :beer:

golis
09/01/2009, 13:41
Κλοπι πειστ απο το mototriti ως απάντηση στον προβληματισμό σου για την αγορά :

"TRIUMPH TIGER 1050, 10.500 €, 08, (ιδιώτης)
1050κυβ., 8000 χλμ.,
ΙΧ, τετράχρονο, υδρόψυκτο, abs, βαλίτσες πλαϊνές, ανεμοθώρακας, κεντρικό stand, tank cover, tank bag,
χούφτες, σέλα, εξάτμιση, σωληνάκια υψηλής, μανιτάρια, book service, full extra, αντι/πείας, αρ.κατάσταση."

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ & 3κύλινδρο με γα-μα-το ήχο και επιδόσεις ενα mix I4 και βΕ 2 ένα πράμα.
Σαν ψηλο γυμνό όμως,έχει κάποιος περιορισμούς στο θέμα προστασίας απο αέρα,όπως και το μουλτι..

Στην Ηλιοφιλ στην αρχή της Λ.Βουλιαγμένης,μπορείς να το κάνεις και βόλτα... ;)
:beer:

Tpap
09/01/2009, 13:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από screamer
Δεν είμαι ιδιοκτήτης V2 1000.

Ωραία μάθαμε κάτι.

Επειδή μας δίνεις ελάχιστες πληροφορίες κάθε φορά και γίνεσαι κουραστικός, το εν λόγω μηχανάκι το έχεις οδηγήσει η όχι..?