PDA

View Full Version : CBF-600 & βελτίωση κινητήρα



ortho
01/07/2008, 19:24
καλησπέρα σε όλους!

έχει προχωρήσει κανείς σε βελτίωση κινητήρα;
ροϊκή εξέλιξη, εκκεντροφόρους, ζιγκλεράκια;
αν ναι, τι έχει χρησιμοποιήσει και τι αποτελέσματα υπήρξαν;
σκέφτομαι για εκκεντροφόρους από το CBR του '98, ο ίδιος κινητήρας δεν είναι; και ζιγκλέρ Dynojet.

θα χαρώ για κάθε εμπειρία ή γνώμη!

Bavarian
01/07/2008, 23:26
Τι να σου πω.Εγώ προσωπικά δεν θα τον πείραζα τον κινητήρα μια χαρά δουλεύει και μια χαρά με ικανοποιεί.Ενα φιλτράκι ΚΝ θα βάλω κάποια στιγμή να αναπνεύσει λίγο καλύτερα μαζί με την εξάτμιση που έχω ήδη βάλει και μέχρι εκεί...Αν κάποια στιγμή θεωρήσω ότι θέλω κάτι πιο γρήγορο θα πάρω ένα CBR ή ένα GSXR ή ένα R1 5 χιλιάρικα τα δίνουν περίπου έτσι κι αλλιώς.Αν πάντως κάνεις κάτι ποστάρισέ το να το δούμε.

reinmeister
02/07/2008, 01:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
Τι να σου πω.Εγώ προσωπικά δεν θα τον πείραζα τον κινητήρα μια χαρά δουλεύει και μια χαρά με ικανοποιεί.Ενα φιλτράκι ΚΝ θα βάλω κάποια στιγμή να αναπνεύσει λίγο καλύτερα μαζί με την εξάτμιση που έχω ήδη βάλει και μέχρι εκεί...Αν κάποια στιγμή θεωρήσω ότι θέλω κάτι πιο γρήγορο θα πάρω ένα CBR ή ένα GSXR ή ένα R1 5 χιλιάρικα τα δίνουν περίπου έτσι κι αλλιώς.Αν πάντως κάνεις κάτι ποστάρισέ το να το δούμε.


:beer:

makis206
02/07/2008, 09:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
Ενα φιλτράκι ΚΝ θα βάλω κάποια στιγμή να αναπνεύσει λίγο καλύτερα μαζί με την εξάτμιση που έχω ήδη βάλει και μέχρι εκεί...

Καθόλου να μην το βάλεις Νικολή !

Εγώ το έβαλα πριν τοποθετήσω το τελικό της εξάτμισης κι ένιωθα ότι το μοτέρ ανάπνευσε τέλεια μόλις συνδιάστηκαν και τα δυο, μόλις επανατοποθέτησα το "μαμά" φίλτρο για δοκιμή έμεινα μλκας με το πόσο ξαναγέμισε το μηχανάκι στις μεσαίες, άσε το φιλτράκι του εκεί που βρίσκεται μαζί με το τελικό που έχεις τοποθετήσει..:winka:

Road67
02/07/2008, 09:48
Εχετε ενα αρτιο μηχανακι που ο ρολος του ΔΕΝ ειναι αυτος του κα...λογκαζου Ισως καποιοι να το αγορασαν για την αξιοπιστια κι επειδη συγκριτικα με αλλα ταχυτερα ειναι φτηνοτερο ειτε σε καινουργιο, ειτε σε μεταχειρισμενο. Αλλα νομιζω πως οι περισσοτεροι δεν το πηρατε γι' αυτο. Γιατι να πειραξεις ενα τετοιο μηχανακι; Αμα θελεις σωνει και καλα φτιαξε τον ηχο με ενα τελικο αλλα μην ψαχνεσαι τωρα να πειραξεις ενα αρτιοτατο μηχανακι σε αυτα που προσφερει και να του στερησεις τοσο την αξιοπιστια οσο και το στρωτο χαρακτηρα του. Δε μ' αρεσουν τα πειραγματα, αλλα αυτο δε σημαινει οτι δεν περασα κιολας απ' αυτη τη φαση. Προκειται για τιμιο μηχανακι σε αυτα που προσφερει αλλα μεσα σε αυτα δεν περιεχονται οι επιδοσεις. Θελω να πω δωσε κατι παραπανω και παρε το Hornet, φτιαξτου στην τελικη κι ενα κουστουμακι και θα 'σαι οκ. Δεν ειναι δυνατον ενα κινητηρα που εχει μια καποια χαρτογραφηση, να του την αλλαξεις ετσι αναιμακτα. Ακομα κι αν το πετυχεις θα σου κοστισει και θ' αλλοιωσει και το χαρακτηρα της μηχανης.

ortho
03/07/2008, 09:52
καλημέρα!

παιδιά το θέμα είναι ακριβώς αυτό, να βελτιωθεί ο κινητήρας χωρίς να αλλοιωθούν δραματικά τα χαρακτηριστικά απόδοσης. αν το ήθελα, πράγματι θα άλλαζα μηχανή ΄΄οπως λέτε.
ίσως η πιό "ριζική", λέμε τώρα, επέμβαση είναι η αλλαγή εκκεντροφόρου, κι αν το κάνω τελικά θα είναι κάτι ενδιάμεσο, ίσως από Hornet.
η ροϊκή εξέλιξη, πολύ πιθανόν πως το ξέρετε, ουσιαστικά δεν είναι άλλο πράγμα από τη λείανση των ακμών με αποτέλεσμα την καλύτερη κυκλοφορία του αέρα και σε συνδυασμό με άλλα ζιγκλέρ βελτιώνει τη καύση. αυτό από μόνο του δίνει "άλογα".
δε σκέφτομαι αλλαγή βαλβίδων, και πολύ κοστίζει, και σε μιά μηχανή σαν τη δική μας με βαλβίδες των 5χστ. είναι όντως επικίνδυνη αν όχι ανέφικτη.
φιλτράκι ΚΝ έχω εδώ και τρία χρόνια και πραγματικά δε θυμάμαι πως ήταν με το γνήσιο. έχω κοντύνει και την τελική, ένα δοντάκι μπροστά κι αυτό όντως την έκανε λίγο πιό "ζωντανή"

μπήκα στο τριπάκι έχοντας ένα κολλητάρι μηχανικό που έχει ασχοληθεί με το θέμα πολλά χρόνια στη γερμανία, και κουβεντιάζοντας γενικά περί βελτιώσεων το σκέφτομαι.
μιλάμε για πιό φίνα διασπορά του καυσίμου στο θάλαμο καύσης.
εν τέλει θα δούμε τι θα κάνουμε.
όσο για τα τελικά βρε παιδιά, δεν ξέρω, όσους έχω ρωτήσει κανείς δεν είπε πως βελτιώνεται η απόδοση ουσιαστικά, κι ο ήχος είναι θέμα γούστου! προσωπικά ο ήχος του μαμά τελικού μου αρκεί. ο πολύ θόρυβος με εκνευρίζει κι απειδή η μηχανή γράφει πολλά χλμ, με βλέπω με ηρεμιστικά ή να βγάζω το τελικό το ακριβοπληρωμένο και να το πετάω στη θάλασσα!

ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τα σχόλιά σας!

bsari
03/07/2008, 17:34
καταρχην διαφωνω με το να το πειραξεις-δωσε τα λεφτα και παρε σσ
ναι μπαινουν οι εκκεντροφοροι του 98+καρμπ+ροικη εξελιξη+φιλτρο+εξατμιση απο λαιμους+ηλεκτρονικη=2500Ε+
μετα θα εχεις περιπου 95-100 αλογα με φρενα για 80,αναρτησεις


ΑΡΑ ΑΣΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΣΤΟ...
ΠΟΥΛΑ ΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕ CBR 600F METAXEIRO...:beer:

Bavarian
03/07/2008, 18:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Καθόλου να μην το βάλεις Νικολή !

Εγώ το έβαλα πριν τοποθετήσω το τελικό της εξάτμισης κι ένιωθα ότι το μοτέρ ανάπνευσε τέλεια μόλις συνδιάστηκαν και τα δυο, μόλις επανατοποθέτησα το "μαμά" φίλτρο για δοκιμή έμεινα μλκας με το πόσο ξαναγέμισε το μηχανάκι στις μεσαίες, άσε το φιλτράκι του εκεί που βρίσκεται μαζί με το τελικό που έχεις τοποθετήσει..:winka:




Ευχαριστώ για το tip Μάκη.Οντως το γέμισμα στις χαμηλομεσαίες είναι το ζητούμενο εκεί είναι ο χαρακτήρας της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας.
Από τις 5.000 μέχρι τις 7.000 στροφές που το ταξιδεύω είναι απόλαυση. :beer:

ortho
04/07/2008, 19:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από bsari
καταρχην διαφωνω με το να το πειραξεις-δωσε τα λεφτα και παρε σσ
ναι μπαινουν οι εκκεντροφοροι του 98+καρμπ+ροικη εξελιξη+φιλτρο+εξατμιση απο λαιμους+ηλεκτρονικη=2500Ε+
μετα θα εχεις περιπου 95-100 αλογα με φρενα για 80,αναρτησεις


ΑΡΑ ΑΣΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΣΤΟ...
ΠΟΥΛΑ ΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕ CBR 600F METAXEIRO...:beer:



καλησπέρα!
κατά βάση δεν έχεις άδικο. αλλά μου αρέσει η θέση οδήγησης. δεν έχω την κ..... για ss.
θέλω απλά να δυναμώσω λίγο τον κινητήρα. θα μου πείτε πάρε το 1000!
έχει όμως αρκετά περισσότερα πάγια έξοδα, και στην παρούσα οικονομική κατάσταση δε θέλω να κάνω το άλμα. όπως έχω γράψει αλλού το σκεφτόμουν πριν λίγο καιρό αλλά δε θα ήταν λογικό.
κι όπως έγραψα παραπάνω, ο μηχανικός είναι κολλητάρι, μαζί θα την κάνουμε τη δουλειά, δε θα μου κοστίσει εργασία.

θέλω να κάνω ακόμη ένα σχόλιο.
μπαίνω σε αντίστοιχο γερμανικό φόρουμ, κι εκεί τα ίδια λένε, να μην πειραχτεί η μηχανή. για άλλους όμως λόγους. στη γερμανία υπάρχει ΚΤΕΟ και για τις μηχανές, κι ότι δεν έχει ομολογκαριστεί για κάθε συγκεκριμένο μηχανάκι μπορεί να κοστίσει την άδεια της μηχανής. αν υπήρχε κι εδώ κι ήταν πραγματικά αυστηρό τα 3/4 αυτών που κυκλοφορούν θα είχαν χάσει την άδεια. ακόμη και για εξάτμιση επώνυμη!


κι εν τέλει γιατί να μην προσπαθήσει κάποιος να βγάλει κάτι από έναν κινητήρα και μάλιστα Honda;!
οι 10-15 επιπλέον ίπποι ούτε το πλαίσιο μπορούν να επιβαρύνουν εξαιρετικά και πιστεύω ούτε και τα φρένα.

έχει κανείς ιδέα πόσο μπορεί να κοστίζουν εκκεντροφόροι του Hornet;

vestromas
04/07/2008, 19:53
Οταν παρεις τα αλογακια που θελεις, θα τα συνηθησεις γρηγορα και παλι δεν θα εισαι ικανοποιημενος. Ολα μια ιδεα ειναι και κατα τη γνωμη μου, αραξε στα κυβικα σου για να μην τραβιεσε τωρα και αργοτερα και καποια στιγμη παρε το 1000 να ηρεμησεις.:beer: :beer: :wave2:

bsari
05/07/2008, 07:44
δεν θα χαρεις τα αλογα οπως νομιζεις γιατι το πλαισιο-φρενα-αμορτισερ ειναι φτιαγμενα για εκει+λιγο πανω
ναι δεν θα περναει ΚΤΕΟ που θα γινει το 2009-2010
το αποτελεσμα δεν θα ειναι απαραιτητα αξιοπιστο(ναι μεν χοντα αλλα δεν φτιαχνει και ολα τα μεταλλα το ιδιο!!!)
τα ανταλλακτικα ειναι αρκετα ακριβα(αν δε κανεις κανενα λαθος ,που μπορει να κοστισει+++)
κρατα το η cbr 600f exei kataplhktikh uesh odhghshw

makis206
05/07/2008, 10:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
Ευχαριστώ για το tip Μάκη.Οντως το γέμισμα στις χαμηλομεσαίες είναι το ζητούμενο εκεί είναι ο χαρακτήρας της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας.
Από τις 5.000 μέχρι τις 7.000 στροφές που το ταξιδεύω είναι απόλαυση. :beer:

Kαι κάτι άλλο που παρατήρησα αυτές τις μέρες -μιας και το μαμίσιο φίλτρο το επανατοποθέτησα τις τελευταίες μέρες- είναι η διαφορά στην κατανάλωση, χωρίς να κάθομαι να μετράω με κάθε λεπτομέρεια τι καίει στο χιλιόμετρο βέβαια βλέπω ότι το ντεπόζιτο βγάζει καμμιά 20αριά-30αριά χιλιόμετρα παραπάνω, πάνω κάτω έτσι ;

Όταν έβαλα το K&N ήταν "φρέσκο" το μηχανάκι, δεν είχα προλάβει να το δουλέψω ακόμα ψηλά και δεν είχα προλάβει να παρατηρήσω την αύξηση της κατανάλωσης, τώρα όμως στα 18000χλμ φαντάσου τι εντύπωση μου έκανε αυτή η μείωση !:cool:

Αν και όποτε βρεθεί η ευκαιρία να συναντηθούμε -σε κάποια εκδρομή ίσως- θα έχω υπόψη μου να κουβαλάω και το K&N μαζί μου για να στο δώσω να το δοκιμάσεις, 5 λεπτά είναι το βάλε-βγάλε έτσι κι αλλιώς :winka:

:beer:

ortho
05/07/2008, 10:28
καλημέρα φίλε χανιώτη!
ο κουμπάρος μου είναι από τα χανιά, ελπίζω όταν κατέβω να τον δω να γνωριστούμε!
πόσα χλμ βγάζεις μέχρι να ανάψει το λαμπάκι; με το φίλτρο στην αθήνα κάνω περίπου 230 μέχρι το λαμπάκι. κι είχα γράψει σε κείνο που μόλις σχολίασες για το που μετριέται η ταχύτητα πως στα χανιά το καλοκαίρι του '06 έκανα 285χλμ μέχρι να μπει η ρεζέρβα. πάντα με το ΚΝ.
σημειωτέον πως την έχω λυσσάξει στο χιλιόμετρο τη μηχανή, 55.000

makis206
05/07/2008, 10:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από ortho
καλημέρα φίλε χανιώτη!

Καλημέρα και σε σένα Γιαννιό !

Κοίταξε, σε καταστάσεις που περιλαμβάνουν χιλιόμετρα στην εθνική οδό της Κρήτης αλλά με περισσότερα σε επαρχιακιά δίκτυα με πολλές ανηφόρες, κατηφόρες και συνεχείς αλλαγές ταχυτήτων δουλεύοντας το μοτέρ στη μέση περίπου, είδα μέχρι και 290 στο δεύτερο γέμισμα με το μαμά φίλτρο που τελείωσε την προηγούμενη εβδομάδα, μέχρι τότε δεν είχα δει πάνω από 270κάτι με το Κ&N στις ίδιες περίπου συνθήκες, γι'αυτό λέω "πάνω κάτω" επειδή δεν έχω κάνει κάποια ουσιαστική μέτρηση ώστε να μπορώ να είμαι απόλυτος, φαντάσου ότι σήμερα βρίσκομαι ακόμα στο τρίτο γέμισμα με το φίλτρο της Honda.

Γενικώς δεν κάθομαι να ασχολούμαι και πολύ με το πόσο καίει στο χιλιόμετρο ή με το πόσα χιλιόμετρα θα βγάλει στο λίτρο για παράδειγμα, μια πεταχτή ματιά ρίχνω στα όργανα κατά το γέμισμα κι αυτό είναι όλο, στα δύο τελευταία γεμίσματα όμως μου έκανε εντύπωση η μια μέρα καθυστέρησης που επισκέφτηκα ξανά το βενζινάδικο !:lol:

Για τα χιλιόμετρα της αυτονομίας πάντως ισχύει αυτό που ανάφερα στην πρώτη παράγραφο, έτσι, γενικά κι αόριστα.

Με το καλό κι από κοντά !:beer: :beer:

ortho
05/07/2008, 12:32
πολύ πιθανόν στον ανοιχτό δρόμο να υπάρχει διαφορά, κι αυτό που λες είναι πάνω κάτω 10%, άρα σημαντική!
στην αθήνα....θα πάρω ένα γνήσιο Honda και θα το δοκιμάσω!

έχω διαβάσει αρκετά από τα σχόλιά σου, έχεις δει πουθενά αυτό που λέω για βελτίωση;
ίσως τελικά να περιοριστώ στη ροϊκή εξέλιξη και τα ζιγκλέρ, και μετά μιά καλή ρύθμιση.
καλό και το Hornet, αλλά έχω να σκεφτώ και τα οπίσθια της συζύγου!

στα Χανιά έχω κάνει στρατιώτης και τον κουμπάρο τον επισκέπτομαι από το '89.
ελπίζω να αποκτήσω και νέο φίλο!

:sun: :beer:

makis206
05/07/2008, 16:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από ortho
έχω διαβάσει αρκετά από τα σχόλιά σου, έχεις δει πουθενά αυτό που λέω για βελτίωση;


Ρίξε μια ματιά σ'αυτό (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=46055), είχα κι εγώ τέτοιες ανησυχίες παλιότερα και άνοιξα τη συζήτηση αν και δεν προχώρησα τελικά, ίσως σε βοηθήσει λίγο (δεν το διάβασα γιατί γράφω από λαπτόπ στη Σούγια με συνοδεία μπύρας και δεν... καταλαβαίνεις):lol:

Εννοείται πως έχεις ήδη κι άλλο φίλο απ'τα Χανιά !:winka:

:beer: :beer:

Road67
06/07/2008, 16:23
Εγω θα μοιραστω μαζι σας την απογοητευση μου. Εχω το fazer 600. Σε επιταχυνσεις το CBF απλα δε μπορει να συγκριθει μαζι του. Ομως το μηχανακι μου υποστρεφει απιστευτα. Ολοι φανταζομαι καταλαβαινετε τι θα πει αυτο. Οταν κινεισαι καθημερινα στο κεντρο της Αθηνας και στις ευρυτερες περιοχες του Πειραια και οπως και να το κανουμε δεν γινεται συνεχεια να περνας αναμεσα στα αυτοκινητα, αναγκαστικα κινεισαι στα χαμηλα κι ενα μηχανακι που στις υψηλες στην κατηγορια του ειναι απο τα καλυτερα μετατρεπεται σε ενα αδυναμο οχημα το οποιο αν για λιγα λεπτα χασεις την προσοχη σου, κανει σαφη την απειλη οτι θα σε πεταξει κατω. Εμενα αυτη η κατασταση με ωθησε στην αγορα του Xmax που δεν ειναι το φτηνοτερο της κατηγοριας του [οταν το πηρα εγω ειχε 5000 κοντα] αλλα ειναι το μονο που μου αρεσε οδηγικα. Τελος παντων η ουσια οσων θελω να πω ειναι πως αν το CBF600 ειχε με τη δικη του χαρακτηριστικη χαρτογραφηση και τα αντιστοιχα φρενα, αναρτησεις και τα αλογα του fazer θα ηταν το καλυτερο EVER και δε θα υπηρχε περιπτωση να παρω κατι αλλο, ουτε να κυκλοφορω με 2 μηχανες. Αν εμενα ακομα στην Κρητη η στην Ηπειρο το fazer θα καλυπτε τα παντα. Αλλα Αθηνα γαρ...
Αυτη ειναι η αποψη μου που μοιραζομαι μαζι σου φιλε μου. Αλλα φοβαμαι πολυ το θεμα της αξιοπιστιας και γνωριζοντας οτι και σε 1,5 χρονο θα εφαρμοστει το μετρο των ΚΤΕΟ ειναι κι αυτο ενα προβλημα.

ortho
06/07/2008, 20:21
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
[B]Ρίξε μια ματιά σ'αυτό (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=46055),

καλησπέρα!
διάβασα την παραπομπή, τελικά κανείς δεν έχει κάνει κάτι παραπάνω από φίλτρο κι εξάτμιση.

σα γενική παρατήρηση θα έλεγα πως επικρατεί ένας συντηρητισμός.....άστο όπως είναι, μην πειράξεις αυτό, μη το άλλο!
δεν είμαι μηχανικός, αλλά λόγω επαγγέλματος χρησιμοποιώ τη φαντασία και τολμώ κάποια πράγματα σε συνδυασμό με τη γνώση. η σκέψη μου δεν είναι σαρωτική αλλαγή στη μηχανή, αν το ήθελα θα έπαιρνα ss. σίγουρα όμως μιά αύξηση της ιπποδύναμης 10-15% είναι εφικτή χωρίς να ταλαιπωρείται το πλαίσιο ή να είναι ανεπαρκή τα φρένα. πόση είναι η πραγματική τελική της μηχανής; 200; πόσο θα πάει; θα πάρει +10χλμ;!
ούτε κι οι αναρτήσεις θα διαμαρτυρηθούν ιδιαίτερα κι ούτως ή άλλως έχει ήδη τα Hyperpro μπρος πίσω διότι τα μαμά τελείωσαν.
εν κατακλείδι, μιλάμε για απλά πράγματα, ουσιαστικά βελτίωση της καύσης.

φίλε μάκη, φάε κανά σουβλάκι και για μένα, στις μουρνιές! :beer:

Panos82gr
07/07/2008, 12:20
Για αρχή μπορείς να κάνεις οτι εχω κανει και εγω, με μικρο κοστος,
ζιγκλερ 112-114, αν θυμαμε καλα, αφερεση του φιλτρου αερα γιατι εχει μικρο φιλτροκουτι, εξατμιση after market.

Για τα περετερω δε ξερω αν αξιζει να τα ριξεις τα φραγκα... το εχω σκεφτει και εγω πολλες φορες..

Ενα παλικαρι παντως ειχε κανει τα εξεις και ειχε παει το μηχανακι στα 84 αλογα. (υποψιν το μηχανακι το στησιμο κτλ κτλ κτλ κτλ κτλ , μπορει να διαχειριστει ανετα 100 αλογα , το μονο θεμα ειναι αν αξιζει το κοστος...)

Με τα πολα, αυξηση συμπιεσης στη κεφαλη απο 10.5 που ειναι στο 11.2 , βγαλσιμο απο τους λεμους των σιγαστηρων πως λεγοντε (σορρυ ειμαι λιγο κοματια σημερα..) εξατμιση, φιλτρο αερα, γραναζωμα 14-42 (εγω αν θα το αλαξω θα το κανω 15-45 που ειναι το ιδιο αλλα ερχεται πιο ωρεα) εκεντροφοροι cbr 600f3 1997 (αυτο του μοτερ φοραμε... )

Τεσπα, πολη δουλεια κτλ κτλ, απλα το θεμα ειναι οτι και εγω εχω 55.000 χλμ στο κοντερ, και δε ξερω αν μπορω να το δωσω το μηχανακι για να παρω το 1000. Αν δω οτι δε τραβιεται θα το παντρεφτω και θα το φτιαξω :)


Η ροικη καυση τι ειναι?
Η ηλεκτρονικη τoυ cbr 600f3 1997 δεν εμπενε μου ειπε λογω abs, θα του εδινε +500-800 στροφες μου ειπε.
Τωρα δε ξερω και πολλα, απο αυτα τα αφηνω στους ηδημονες του forum.

Η γνωμη μου ειναι πως τα λεφτα που θα χαλασεις για το tuning, + τις εικαστικες παρεμβασεις, ειναι πολα..
πχ: ενα νεο τιμονι, γριπακια, αντιβαρα, καθρεφτες του 1000 η του νεου 600, βαψιμο στο μαυρο πλαστικο της μασκας, και του πισω μαυρου πλαστικου για να διξει το μηχανακι, καρινα, πισω φτερο, .. και βγαλσιμο τον μαμα αυτοκολητων για αντικατασταση με αυτοκολητα honda πιο μοντερνα... ωραια ιδεα ειναι, αλλα ειναι πολλα τα λεφτα αρη..

ortho
08/07/2008, 08:42
Η ροικη καυση τι ειναι?


μιλάμε για ροϊκή εξέλιξη...
ούτε κι εγώ είμαι μηχανικός, αλλά αυτό είναι εκομάλυνση των ακμών στους αυλούς ώστε το καύσιμο να διαχέεται σε ποιό μικρά σταγονίδια με αποτέλεσμα καλύτερη καύση.

ευχαριστώ για την απάντηση φίλε! δεν έχω σκοπό να κάνω καλλωπισμούς, μόνο τη σέλα θα γεμίσω γιατί ταλαιπωρήθηκε από τα 95 κιλά μου! :D

Panos82gr
08/07/2008, 10:59
Ε λοιπον πριν το κανεις και αυτο, (λολ) η bagster εχει βγαλει μια φανταστικη σελλα τρελα ανετη για το cbf, χαλαει λιγο την σπορ αισθηση της μηχανης(οση εχει ρε παιδι μου) αλλα πιστευω τα αξιζει τα λεφτα της για το ποπο μας!

Βασικα αν εχεις ορεξη για tuning κανε, αλλα με οσο το δυνατον λιγοτερο πειραγμα στο κινιτρα,
δηλαδη, με ενα καρμπυρατερ η ζιγκλερ, εξατμιση φιλτρο και ενα γραναζωμα 15-45 το μηχανακι ειναι αρκετα πιο .. μαχημο..



Αρχικά δημιουργήθηκε από ortho
Η ροικη καυση τι ειναι?


μιλάμε για ροϊκή εξέλιξη...
ούτε κι εγώ είμαι μηχανικός, αλλά αυτό είναι εκομάλυνση των ακμών στους αυλούς ώστε το καύσιμο να διαχέεται σε ποιό μικρά σταγονίδια με αποτέλεσμα καλύτερη καύση.

ευχαριστώ για την απάντηση φίλε! δεν έχω σκοπό να κάνω καλλωπισμούς, μόνο τη σέλα θα γεμίσω γιατί ταλαιπωρήθηκε από τα 95 κιλά μου! :D

ortho
08/07/2008, 12:07
[,
δηλαδη, με ενα καρμπυρατερ η ζιγκλερ, εξατμιση φιλτρο και ενα γραναζωμα 15-45 το μηχανακι ειναι αρκετα πιο .. μαχημο.. [/B][/QUOTE]

έχώ ήδη 14'αρι γρανάζι μπροστά. πολύ καιρό τώρα κι η αλήθεια είναι αυτή που γράφει ένας φίλος πιό πάνω. το συνηθήζεις με τον καιρό και πάλι δε φτάνει. αλλά ναι, τη ζωντανεύει!

javaneze
12/07/2008, 20:47
Πανο δεν εχω υποψιν μου τι γραναζωμα εχει το cbf απο εργοστασιο, αλλα καλο θα ηταν να μην βαλεις 15-45 και εξηγω.
Εχω ακουσει οτι η διαιρεση του μεγαλου γραναζιου με το μικρο δλδ 45:15=3, δεν πρεπει να βγαζει ακεραιο αριθμο. Πρεπει να ειναι π.χ. 46:15=3,06 ή 45:14=3,21.
Αυτο γιατι αν ειναι ακεραιος αριθμος, παντα συγκεκριμενα rings της αλυσιδας θα πατανε σε συγκεκριμενα ιδια δοντια του καθε γραναζιου εχοντας ως αποτελεσμα πιο γρηγορη φθορα σε ολα.

Δεν μπορω να εγγυηθω για την ισχυ αυτων που γραφω βεβαια αλλα καλο θα ηταν να το ρωτησεις πριν την αλλαγη γιατι δεν μου ακουγεται απιθανο.

ortho με το 14' που ακριβως ειδες διαφορα στην μηχανη;
σηκωνει πιο γρηγορα στροφες;
Τι αλλο αλλαξε;
Κλεβει το κοντερ σε στροφες και χλμ;
αυξηθηκε η καταναλωση;

ortho
13/07/2008, 17:47
γειά σου javanese!

ναι, μου φαίνεται ότι ανεβάζει πιό γρήγορα τις στροφές, αλλά όπως είπα, το έχω τώρα 3 χρόνια και δεν έχω άμεση τη σύγκριση με πριν.

για το κοντέρ, δεν ξέρω, οι γνώμες διίστανται, εξαρτάται που έχει η μηχανή τον αισθητήρα.

κι η κατανάλωση δεν έχει αυξηθεί. στην αθήνα μέχρι να πρωτοανάψει το λαμπάκι γράφει 220-230 χλμ. αν κινηθώ σε ανοιχτό δρόμο, 260-270.

ο κολλητός μου ο μηχανικός λέει πως κάθε είδους επέμβαση στην τροφοδοσία και κατ'επέκταση στην καύση δεν αυξάνει per se την κατανάλωση. το χέρι που βαραίνει και δουλεύει πιό ψηλά τον κινητήρα την αυξάνει.

Bavarian
13/07/2008, 20:48
Αντε να δώ πόσο θα με συγχίσετε ακόμα :lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :bigcry:



πλάκα κάνω ρε συνεχίστε...:beer:

Ταξιδευτής
13/07/2008, 21:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
είδα μέχρι και 290 στο δεύτερο γέμισμα με το μαμά φίλτρο που τελείωσε την προηγούμενη εβδομάδα, μέχρι τότε δεν είχα δει πάνω από 270κάτι με το Κ&N

[σπαμ]

:eyepop: :eyepop: :eyepop: 290;;; Αυτονομια ειναι αυτο;;; :look:
Εμενα εχει 180 χλμ μεχρι τη ρεζερβα στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ περιπτωση! (για τη χειροτερη αστε καλυτερα... :bigcry: )
Εχω δει και 3 χλμ/λιτρο στιγμιαια καταναλωση:hypnotize :bigcry: (αλλα βεβαια πηγαινε και με τερμα γκαζι και καπου 305 κοντερισια)....

Bavarian
13/07/2008, 21:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
[σπαμ]

:eyepop: :eyepop: :eyepop: 290;;; Αυτονομια ειναι αυτο;;; :look:
Εμενα εχει 180 χλμ μεχρι τη ρεζερβα στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ περιπτωση! (για τη χειροτερη αστε καλυτερα... :bigcry: )



Δεν είναι σπαμ Νικολή ...Αυτες είναι μέσο όρο οι αυτονομίες του CBF 600.Εγώ έχω δει και 310 χλμ μέχρι να ανάψει το λαμπάκι αλλά πήγαινα με 90 για πολύ ώρα... :beer:

makis206
14/07/2008, 07:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
Εμενα εχει 180 χλμ μεχρι τη ρεζερβα στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ περιπτωση! (για τη χειροτερη αστε καλυτερα... :bigcry: )

CBF VS 999 σημειώσατε 1

:lol: :beer: :lol:

Panos82gr
14/07/2008, 09:10
Βγενει ακριβώς ο ιδιος αριθμος... :P
15-43 φοραει
και πας ειτε 14-43 ειτε 15-45

Με αυτο το τροπο ανεβαζει πιο γρηγροα στροφες και χανεις τελικη (τη μουφα τελικη που περιμενεις κατι ωρες να τη φτασει)



Αρχικά δημιουργήθηκε από javaneze
Πανο δεν εχω υποψιν μου τι γραναζωμα εχει το cbf απο εργοστασιο, αλλα καλο θα ηταν να μην βαλεις 15-45 και εξηγω.
Εχω ακουσει οτι η διαιρεση του μεγαλου γραναζιου με το μικρο δλδ 45:15=3, δεν πρεπει να βγαζει ακεραιο αριθμο. Πρεπει να ειναι π.χ. 46:15=3,06 ή 45:14=3,21.
Αυτο γιατι αν ειναι ακεραιος αριθμος, παντα συγκεκριμενα rings της αλυσιδας θα πατανε σε συγκεκριμενα ιδια δοντια του καθε γραναζιου εχοντας ως αποτελεσμα πιο γρηγορη φθορα σε ολα.

Δεν μπορω να εγγυηθω για την ισχυ αυτων που γραφω βεβαια αλλα καλο θα ηταν να το ρωτησεις πριν την αλλαγη γιατι δεν μου ακουγεται απιθανο.

ortho με το 14' που ακριβως ειδες διαφορα στην μηχανη;
σηκωνει πιο γρηγορα στροφες;
Τι αλλο αλλαξε;
Κλεβει το κοντερ σε στροφες και χλμ;
αυξηθηκε η καταναλωση;

bsari
14/07/2008, 12:48
μιας και το εχεις βαλει στο μυαλο σου και σε εχει ψησει ο μηχανικος -φιλος σου ,δεν το κανεις...
εγω μια χαρη θελω αν γινετε να μας πεις ποσα αλογα εβγαζε πριν και ποσα μετα,ποσο σου κοστισαν τα αλογα-καταναλωση και τελος αφου δεν θελεις σσ -πιο γρηγορο μοτο τι θέλεις?

οσο για το φιλο που ειπε οτι το πλαισιο και τα φρενα μπορουν να διαχειριστουν 100 αλογα...:beer:

τη γνωμη μου την ειπα εεε(ρωτα και catmaster pm)...

ortho
14/07/2008, 16:21
μιας και το εχεις βαλει στο μυαλο σου και σε εχει ψησει ο μηχανικος -φιλος σου ,δεν το κανεις...
εγω μια χαρη θελω αν γινετε να μας πεις ποσα αλογα εβγαζε πριν και ποσα μετα,ποσο σου κοστισαν τα αλογα-καταναλωση και τελος αφου δεν θελεις σσ -πιο γρηγορο μοτο τι θέλεις?

όταν θα το κάνω θα τις δώσω τις πληροφορίες!

όσο για την τελευταία ερώτηση, πιο γρήγορο μοτο τι θέλεις,
είπα πως δε γουστάρω τη θέση όδήγησης ss, πρώτον και δεύτερον έχω και τη γυναίκα μου που είναι μόνιμος επιβάτης. και πες μου εσύ αν αντέχει η δικιά σου 1500 χλμ σε μία εβδομάδα διακοπών στο σελάκι των ss. και 2 σακβουαγιάζ πίσω και το tankbag.
για να σου λύσω την απορία,αν και δε θα έπρεπε, αν είχα τα λεφτά θα έπαιρνα 1000άρι, το ίδιο ή το Tiger, δεν τα έχω όμως και θέλω να δυναμώσω λίγο τη μηχανή που έχω!
για όποιον το θεωρεί μαλακία, ας εκφράσει μία φορά τη γνώμη του και μετά να σωπάσει.

προσωπικά, όπου έχω γράψει αυτό κάνω.

bsari
14/07/2008, 18:28
και εγω και αλλοι αλλα φαινεσαι ετοιμος να το κανεις
οτι και αν σου ειπαμε εβρισκες κατι(σημαινει οτι το θελεις),δεν σου επιτεθηκα ,αλλα ειλικρινα θα ηθελα αν το εκανες να ελεγες τα αποτελεσματα για αλλους ,εγω το εκανα και ειπα οτι απλα εχασα τα λεφτα μου ,για αυτο σου το λεω
πιστευεις δηλαδη οτι 10 αλογα θα σου προσφερουν κατι ...ποιο ανετο ταξιδι για σενα και τη γυναικα σου(ισα ισα που θα επρεπε να σκεφτεσαι πιο ωριμα ...)
δεν εχεις λεφτα για το 1000 και σκεφτεσαι μετατροπες+ε???


δεν γραφω τιποτα αλλο κανε οτι θες ,αν ομως κανεις την αλλαγη (που εγω το θελω)
δωσε μας στοιχεια πριν και μετα:beer:

ortho
14/07/2008, 18:52
οκ bsari, ήμουν λίγο απότομος και ζητάω συγγνώμη, αλλά το θεώρησα επίθεση.

το πιθανότερο είναι πως σε πρώτη φάση θα αλλάξω τα ζιγκλέρ, έχεις κάποια πρόταση;
και θα κάνω την ροϊκή εξέλιξη, για εκκεντροφόρους θα δω, βασικά αν το κάνω αυτό θα φροντίσω ώστε να μην αλλάξει πολύ ο τρόπος απόδοσης. όπως είπα ο μηχανικός είναι πολύ έμπειρος σε μετατροπές και θα το σκεφτούμε. υποθέτω ότι είναι μηχανολογικό πρόβλημα η αύξηση της ροπής στη διατήρηση των κυβικών. θα δούμε.
ότι και να κάνω πάντως θα μετρήσω πριν και μετά και θα το παραθέσω!

ψωμί κι αλάτι!
όλοι μας τις μηχανές αγαπάμε!
:beer:

bsari
14/07/2008, 19:11
δες στο σαιτ της dynojet εχει διαφορα για το μοτο σου
ροπη δυστυχως λογω κυβικων ελαχιστη θα ειναι η αυξηση,σου ειπα τι χρειαζετε για να εχεις τα μεγιστα ,ειχα δει παλια προτζεκτ γερμανια για αυτο τα ειπα,
εξατμιση,καρμπ(του cbr),filtro,εκκεντροφοροι,ηλεκτρονικη
για ροικη εξελιξη σε καρμπυρατερατο μοτερ δε ξερω αν θα κερδισεις τιποτα ουτως η αλλως οταν ανοιγεις το γκαζι πινει το ατιμο ...
με τις παραπανω αλλαγες ειχαν δει 102 αλογα!!
τωρα ποσο οδηγησιμο ηταν...καποιοι κυκλοφορουν με παπια με τελικη 180+
εγω ΔΕΝ θα το εκανα...:beer:

Panos82gr
16/07/2008, 10:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από bsari
δες στο σαιτ της dynojet εχει διαφορα για το μοτο σου
ροπη δυστυχως λογω κυβικων ελαχιστη θα ειναι η αυξηση,σου ειπα τι χρειαζετε για να εχεις τα μεγιστα ,ειχα δει παλια προτζεκτ γερμανια για αυτο τα ειπα,
εξατμιση,καρμπ(του cbr),filtro,εκκεντροφοροι,ηλεκτρονικη
για ροικη εξελιξη σε καρμπυρατερατο μοτερ δε ξερω αν θα κερδισεις τιποτα ουτως η αλλως οταν ανοιγεις το γκαζι πινει το ατιμο ...
με τις παραπανω αλλαγες ειχαν δει 102 αλογα!!
τωρα ποσο οδηγησιμο ηταν...καποιοι κυκλοφορουν με παπια με τελικη 180+
εγω ΔΕΝ θα το εκανα...:beer:

Για να βαλουν καρμπυρατερ απο cbr πρεπει να αλαξαν και τη κεφαλη, και να αυξησαν και τη συμπιεση, μαλον εβγαλαν και τα διαφραγματα απο τους λαιμους η αλαξαν λαιμους, το μηχανακι παντως με τοσες αλλαγες θα ειναι ασταθες λιγο οποτε θα εβαλαν και ενα steering dumper (μα τι tunistas ειμαι ρε παιδι μου) υποψιν τα καρμπυρατερ του cbr ειναι 36αρια αν θυμαμε καλα ενω του cbf και του hornet 34αρια. Το project Που λεει το το bsari ειναι για το Hornet μαλον και οχι για το cbf. Βασικα οτι και να κανεις στο 600 θα το ευχαριστιεσε μονοκαβαλος γιατι ειναι 600. Αλλη η ροπη του 1000 και αλλη του 600 (γενικα μιλαω). Οποτε για δικαβαλος μαλον θα χρειαστεις κατι με πιο πολλα κυβικα για να τραβαει πιο ευκολα.

Εχει ψαξει κανεις αν μπενει το αβανς +4 μοιρες που βγενει για hornet και cbr?

bsari
16/07/2008, 11:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
Για να βαλουν καρμπυρατερ απο cbr πρεπει να αλαξαν και τη κεφαλη, και να αυξησαν και τη συμπιεση, μαλον εβγαλαν και τα διαφραγματα απο τους λαιμους η αλαξαν λαιμους, το μηχανακι παντως με τοσες αλλαγες θα ειναι ασταθες λιγο οποτε θα εβαλαν και ενα steering dumper (μα τι tunistas ειμαι ρε παιδι μου) υποψιν τα καρμπυρατερ του cbr ειναι 36αρια αν θυμαμε καλα ενω του cbf και του hornet 34αρια. Το project Που λεει το το bsari ειναι για το Hornet μαλον και οχι για το cbf. Βασικα οτι και να κανεις στο 600 θα το ευχαριστιεσε μονοκαβαλος γιατι ειναι 600. Αλλη η ροπη του 1000 και αλλη του 600 (γενικα μιλαω). Οποτε για δικαβαλος μαλον θα χρειαστεις κατι με πιο πολλα κυβικα για να τραβαει πιο ευκολα.

Εχει ψαξει κανεις αν μπενει το αβανς +4 μοιρες που βγενει για hornet και cbr?

ηταν για το cbf600,τα καρμπ ηταν οπως ειπες αλλα δεν χρειαστηκε αλλους λαιμους...:D
ολα γινονται

συμφωνω...

Panos82gr
16/07/2008, 12:37
Εσυ τι αλλαγες εχεις κανει bsari?
Τα χεις κλαψει τα λεφτα σου? :P

bsari
16/07/2008, 20:36
ειχα εξατμιση καρμπον οπεν της μιβ,φιλτρο dna,dynojet stage 1,me καταλληλη ρυθμιση (τα αισθητικα αστα)
κοστος700+
αποτελεσμα ωραια αποκριση-ηχος
δεν τη μετρησα ποτε

εμενα μου αρεσε εστω και ο ηχος-αισθηση(οπως ενα παπι με σεμπρινγκ)
τωρα αν καθε αλογο κοστιζει 100ε αν αξιζει...

στο χορνετ εκλαψα πολλα περισσοτερα 1500ε και κερδισα συνολικα 9 αλογα!!!
εξατμιση,φιλτρο,κομαντερ,μπουζι ιριδιου
περι ορεξεως...


παντως αν τα 2000 τα εδινα εξαρχης θα ειχα παρει ενα 600 σσ+++
ομως τα ηξερα αυτα εξαρχης και τα γουσταρα

ομως απο θεμα πρακτικοτητας-ανεσης(βλεπε γυναικα) αστα cbf1000*****:beer: