PDA

View Full Version : ISDN και κάθε κέρατο



kapeos
26/01/2005, 20:06
Εχει τύχει σε κανένα κατά την εγκατάσταση μοντεμ (ιντρακομ) να συνδέεται σε isdn και αφού μπεί μετά από μερικά δευτερόλεπτα ή και λεπτά να τον πετάει έξω (σε οποιοδήποτε site) και πως το λύσατε???:mad:


... και γιατί το γ@@@@μενο πληκτρολόγιο εδω και μερικές ημέρες μου αλλάζει από αγγλικά σε ελληνικά και το αντίστροφο με την 3 προσπάθεια (εχει χαθει και η γλώσσα δίπλα από το ρολοι). :mad:


Καλά πρέπει να είμαι τελικά πολύ άσχετος.:yuck:

sotosfz6
26/01/2005, 20:20
Η καλυτερη λυση ειναι αυτο που λεγαμε παλια......format c:
:lol: :rotflmao: :) :wave2: :)
σοβαρα τωρα...πιθανον οφειλεται στην αναμονη...πριν μπεις στο net απενεργοποιησε την αναμονη κλησης..μονο που δεν θυμαμαι τον κωδικο ..παρε τον ΟΤΕ να ρωτησεις...τα λεμε

kapeos
26/01/2005, 20:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από sotosfz6
Η καλυτερη λυση ειναι αυτο που λεγαμε παλια......format c:
:lol: :rotflmao: :) :wave2: :)
σοβαρα τωρα...πιθανον οφειλεται στην αναμονη...πριν μπεις στο net απενεργοποιησε την αναμονη κλησης..μονο που δεν θυμαμαι τον κωδικο ..παρε τον ΟΤΕ να ρωτησεις...τα λεμε

Format εχει γίνει :p Αλλά δεν κάναμε τίποτα. :p Τι κωδικούς και κουραφέξαλα μου λές κάντα πιο λιανά.:wave2:

Avapxia
26/01/2005, 20:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από kapeos
Format εχει γίνει :p Αλλά δεν κάναμε τίποτα. :p Τι κωδικούς και κουραφέξαλα μου λές κάντα πιο λιανά.:wave2:

Me to kouti tou ISDN pws sundeetai to PC sou;
1 Me thlefwniko kalwdio opws kai ta thlefwna
2 Me shriako kalwdio SERIAL Port
3 Me USB port

To 3 einai h kaluterh lush, to 2 shmainei oti to kouti sou einai pampalaio, to 1 einai la0os epilogh.

Phgaine sto menu Oi Syndeseis mou kai kane de3i klik Idiothtes sundeshs kai ya3tes ws pros autes pou sou leei o ISP (Otenet, FOrthnet, HOL etc)
H allagh glwssas einai asxeth an kai an h sundesh sou den einai swsth pernane Control characters pou allazoun ta fwta tou PCsou.
H Intracom/Soft exei software online ISDN manager pai3e kai m'auta.