PDA

View Full Version : ατυχημα gsxr1000k6



kaliba
04/07/2008, 21:40
Καλησπέρα


Έγινε ένα ατύχημα και θέλω να ρωτήσω μερικά πραγματάκια διότι είμαι άσχετος τελείως σε αυτήν την περίπτωση. Είχα δώσει δοκιμή μια μοτοσικλέτα σε έναν φίλο για δοκιμή και τρακάρε και η μηχανή έπαθε ζημιά αξίας 11.000

Μου λένε ότι μπορεί να την βγάλει ολική καταστροφή ο εκτιμητής και σίγουρα δεν θα μου δώσει όσο την πήρα . τι πρέπει να κάνω ωστόσο να μην την βγάλει ολική και να μου δώσει τα χρήματα για να την φτιάξω ?

zephyr1
04/07/2008, 21:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από kaliba
Καλησπέρα


Έγινε ένα ατύχημα και θέλω να ρωτήσω μερικά πραγματάκια διότι είμαι άσχετος τελείως σε αυτήν την περίπτωση. Είχα δώσει δοκιμή μια μοτοσικλέτα σε έναν φίλο για δοκιμή και τρακάρε και η μηχανή έπαθε ζημιά αξίας 11.000

Μου λένε ότι μπορεί να την βγάλει ολική καταστροφή ο εκτιμητής και σίγουρα δεν θα μου δώσει όσο την πήρα . τι πρέπει να κάνω ωστόσο να μην την βγάλει ολική και να μου δώσει τα χρήματα για να την φτιάξω ?

Καλα 11000 ευρω ζημια και προτιμας να μην στην βγαλει ολικη για να την φτιαξεις???:confused: :cry:

Περνεις τα λεφτα απο την ολικη , συμπληρωνει ο φιλος τα υπολοιπα λεφτα περνεις κ6 ή αν θες και εσυ τσονταρεις κατι ακομα και περνεις το 08.

Το εχει παθει ο παπ το ιδιο σκηνικο, gsxr γραφεις θα το δει και θα σου πει και αυτος την γνωμη του.

:wave2:

kaliba
04/07/2008, 21:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από kaliba
Καλα 11000 ευρω ζημια και προτιμας να μην στην βγαλει ολικη για να την φτιαξεις???

Περνεις τα λεφτα απο την ολικη , συμπληρωνει ο φιλος τα υπολοιπα λεφτα περνεις κ6 ή αν θες και εσυ τσονταρεις κατι ακομα και περνεις το 08.

Το εχει παθει ο παπ το ιδιο σκηνικο, gsxr γραφεις θα το δει και θα σου πει και αυτος την γνωμη του.