View Full Version : Αναζήτηση Σκυφτού
doomantia
09/07/2008, 22:08
Hi σε όλη την παρέα
Μετά από τρίχρονη και απολαυστική συμβίωση με ένα Yamaha TT600, αποφάσισα να κάνω το επόμενο βήμα, περνώντας σε σκυφτό μηχανάκι. Το ποσό που διαθέτω είναι λίγο πάνω από 4000 ευρώ και αναζητώ κάτι φιλικό, ιαπωνικό, αξιόπιστο, τουριστικό και όχι απαραίτητα κορυφαίο σε ιπποδύναμη και γκάζι. Προτεραιότητα η άνεση τόσο μέσα στην πόλη, όσο και στο ταξίδι, για εμένα και το συνεπιβάτη. Σκέφτομαι για Cbr 600 F ή VTR 1000 F firestorm. Για το πρώτο, η φήμη του ως κορυφαίου all rounder προηγείται, ενώ το δεύτερο είναι προκλητικά φτηνό σα μεταχειρισμένο. Θα ήθελα τη γνώμη σας για τα δύο παραπάνω καθώς και εναλλακτικές προτάσεις. Οδηγώ συντητρητικά , είμαι 1,87m και δε θέλω να τρέχω κάθε λίγο στο συνεργείο.
DimChios
10/07/2008, 07:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από doomantia
Hi σε όλη την παρέα
Μετά από τρίχρονη και απολαυστική συμβίωση με ένα Yamaha TT600, αποφάσισα να κάνω το επόμενο βήμα, περνώντας σε σκυφτό μηχανάκι. Το ποσό που διαθέτω είναι λίγο πάνω από 4000 ευρώ και αναζητώ κάτι φιλικό, ιαπωνικό, αξιόπιστο, τουριστικό και όχι απαραίτητα κορυφαίο σε ιπποδύναμη και γκάζι. Προτεραιότητα η άνεση τόσο μέσα στην πόλη, όσο και στο ταξίδι, για εμένα και το συνεπιβάτη. Σκέφτομαι για Cbr 600 F ή VTR 1000 F firestorm. Για το πρώτο, η φήμη του ως κορυφαίου all rounder προηγείται, ενώ το δεύτερο είναι προκλητικά φτηνό σα μεταχειρισμένο. Θα ήθελα τη γνώμη σας για τα δύο παραπάνω καθώς και εναλλακτικές προτάσεις. Οδηγώ συντητρητικά , είμαι 1,87m και δε θέλω να τρέχω κάθε λίγο στο συνεργείο.
Bρες ενα καλό CBR 600F και οδηγησε το να δεις!
Μονο αυτο σου λεω!
Πηρα προσφατα ενα τετοιο και εχω παθει πλακα απλά!
:winka:
:wave2:
doomantia
10/07/2008, 08:15
Είναι προφανώς η πρώτη μου επιλογή το cbrάκι. Το δικό σου απότι βλέπω είναι το injection. Για πες λεπτομέρειες. Του πότε είναι; Το έχεις πάει ταξιδάκι; Κανένα παράπονο; Track Day;
Αρχικά δημιουργήθηκε από doomantia
Είναι προφανώς η πρώτη μου επιλογή το cbrάκι. Το δικό σου απότι βλέπω είναι το injection. Για πες λεπτομέρειες. Του πότε είναι; Το έχεις πάει ταξιδάκι; Κανένα παράπονο; Track Day;
εγω ειχα ενα cbr600fi του 2003 και ειχα κανει αρκετα ταξιδακια με αυτο.μπορω να πω οτι ειναι ενα τιμιο μηχανακι,μην ζητας πολλα απο επιδοσεις και στησιμο,ειναι καλο για πρωτη επαφη με τη συγκεκριμενη κατηγορια μηχανων και θα σε παει παντου χωρις αγχος...αν και εγω ειχα πολλα προβληματα με τα ηλεκτρικα του.
doomantia
10/07/2008, 09:59
Χμ
Περιέργο αυτό. Μεμονομένη περίπτωση ή γενικά το cbr έχει πρόβλημα στα ηλεκτρικά; Γενικά δεν έχω ακούσει κάτι. Για τις επιδόσεις, νομίζω ότι οποιοδήποτε μηχανάκι της κατηγορίας θα είναι επαρκές για έναν 24χρονο που καβάλαγε μονοκύλινδρο μανιβελλάτο μέχρι τώρα ; )
Για δες και την υπογραφή μου εάν σε ενδιαφέρει ΧΧ :beer:
sapila racing
10/07/2008, 10:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από doomantia
Χμ
Περιέργο αυτό. Μεμονομένη περίπτωση ή γενικά το cbr έχει πρόβλημα στα ηλεκτρικά; Γενικά δεν έχω ακούσει κάτι. Για τις επιδόσεις, νομίζω ότι οποιοδήποτε μηχανάκι της κατηγορίας θα είναι επαρκές για έναν 24χρονο που καβάλαγε μονοκύλινδρο μανιβελλάτο μέχρι τώρα ; )
Γενικά δεν έχουν πρόβληματα.
Το CBR είναι μάλλον το καταλληλότερο για να μπεις στα SS, φιλικό, γρήγορο, τα κάνει όλα και συμφέρει.
Το VTR ειναι περίεργη περίπτωση....
Καλό μηχανάκι αλλά με μερικά μειονεκτήματα που το εμπόδισαν να πουλήσει.
Εχει καλό και ροπάτο μοτερ (V2) αλλά πολύ μικρό τεπόζιτο, γελοία αυτονομία, και χάλια αναρτήσεις απο μαμα. :wave2:
Pare kalytera ena CBF H ena Phaser H ena kawa ER6
logo megethous kai mono, tha eisai pio aneta panw se ayta apo to polu pio skufto CBR, kai exoyn kai ligo kaluyteri ropi xamila-ara megaluteri efxristia.
doomantia
10/07/2008, 13:03
Guys έχω εντυπωσιαστεί από την ταχύτητα των απαντήσεών σας, όσο και από τις ενδιαφέρουσες απόψεις σας.
Φίλε Gypsy, τρέμω μπροστά στο XX. Δεν έχω αρκετή εμπειρία, και η συντήρησή του μου φαίνεται ασύμφορη.
AntonD, CBF και ER6 δε μου λένε εμφανισιακά. Ούτε και το Fazer, αν και το θεωρώ τίμιο. Το έχω στο μυαλό μου, αν και μου φαίνεται πολύ μαζικό. Κάτι σαν XT των street.
Φίλε Sapila, για το VTR έχω ακούσει όλα τα άσχημα που μου ανέφερες, όμως παράλληλα αναφέρεται σαν άνετο, αξιόπιστο και είναι γελοιωδώς φτηνό.
Σαν εναλλακτική σκέφτομαι και κάποιο Triumph. Τ595, ή TT600, ή Daytona 600-650. Επίσης γελοιωδώς φτηνά, μου αρέσουν πολύ εμφανισιακά, δεν ξέρω όμως τι παίζει από service και αξιοπιστία. Γενικά, είμαι λίγο αρνητικός απέναντι στα ευρωπαϊκά, αν και για τα Triumph δεν έχω ακούσει κάτι αρνητικό.
Το fazer ............................................................ ΣΚΥΦΤΟ ;;;
Εγω στη θεση σου θα εβαζα και μερικα γραμματια και θα επαιρνα το fireblade. Καντο μια βολτα και πες μας εντυπωσεις.
doomantia
10/07/2008, 14:20
Road 67
Κατ' αρχήν σε ποιό Fierblade αναφέρεσαι; 929, 954; Πάντως τα 4000 κάτι είναι οριακά και δεν ψήνομαι για δώσεις και γραμμάτια. Σε κάνα χρόνο φεύγω φαντάρος, οπότε ποιός πληρώνει; To Blade προφανώς είναι καλό άλλα δεν ξέρω πόσο φιλικό είναι και τί λέει για κάθε μέρα. Ό,τι και να πάρω θα είναι το μοναδικό μου μηχανάκι, οπότε δε θέλω να μου βγάζει την πίστη.
yannis24
10/07/2008, 14:25
πηγαινε και οδηγησε το CBR F να το δεις και πιστευω οτι ειναι αυτο που θα σου κανει...
ειχα και εγω ενα ( αυτο που εχει τωρα ο DimChios) και παρολο που μου αρεσε πολυ σαν μηχανακι το εδωσα γιατ ιδεν με πολυ βολευε στις καθημερινες μου μετακινησεις....
οσο το ευχαριστιομουνα σε βολτουλες, στην Αθηνα μεσα με κουραζε.....
Ρε παιδες τι του λετε του παιδιου
απο ΤΤ με 40 αλογα ΧΧ και Blade με 150!!!!
Να ζησει να κανει βολτες θελει....
λαου λαου....με κανα 600 αρι στρητακι αργο....μετα με ενα SS πιο δυνατο και μετα με τα 1000αρια
και εγω 1200 street εχω αλλα δεν το πηρα στα 22 μου!!!
Εμπειρια = το κλειδι στην αποφυγη ατυχηματων!
Σπευδε βραδεως!
doomantia
10/07/2008, 15:29
Συμφωνώ με τον AntonD περί εμπειρίας, αλλά από την άλλη μοτοσυκλέτα είναι κυρίως fun οπότε βλέποντας με πάνω σε cbf ή er, θα σκέφτομαι συνέχεια ότι μεγάλωσα απότομα στα 24. Θέλω κάτι πιο νεανικό και σπιρτόζικο. Blade και ΧΧ είναι προφανώς too much, αλλά 100 άλογα μαθαίνονται προοδευτικά και με σεβασμό. Από όλους πάντως ακούω για Cbr F. Το αναμενόμενο, δηλαδή.
DimChios
10/07/2008, 15:36
Φιλε εγω με το μηχανακι εχω κανει 1-2 ταξιδακια μεχρι στιγμης! Και στη φασηπου δεν ειχε ακομα καλα λαστιχα επανω!
Με αυτο κινουμαι καθημερινα το τελευταιο καιρο, το BMW το πηρα τωρα σε ενα ταξιδακι μεχρι Αρτα και περιξ και αυτο μονο και μονο λογω ανεσης που οκ, απο αυτο δε συγκρινεται το ενα με το αλλο! Οχι οτι δε το κανεις ανετα με το CBR αλλα οπως και να χει δεν ειναι το ιδιο!
Βασικό ειναι οτι δεν θελει τιποτα περα απο λαδια! Τα υπολοιπα θα ξεχνας καθε ποτε πρεπει να τα κανεις!
Ποσο συχνα θα φτανεις τα 12.000χλμ αλλωστε?
Οκ, καποιους οπως π.χ το Γιαννη απο τον οποιο και αγορασα το CBR δεν τους βολευει, ειναι και θεμα γουστου και τι θελεις να κανεις με μια μοτο! Εμενα ας πουμε μου εχει κανει τρελη εντυπωση αυτο και του το ειπα κιολας! :D
Γκαζι εχει, φρενα εχει, φιλικο ειναι, συντηρηση δεν θελει, αποψη εχει...
Όλα τα εχει και βαση των οσων περιγραφεις οτι θελεις πιστευω οτι αυτο ειναι που χρειαζεσαι! Οπως κι εγω δλδ, ειναι αυτο που εψαχνα για να "συμπληρωσω" καποια πραγματα! Οταν ερθει στην πορεια η ωρα να χρειαστεις κατι παραπανω, θα το κανεις και θα εχεις και μεγαλυτερη εμπειρια!
Οδηγησε το και θα δεις...
:beer: :beer: :beer:
doomantia
10/07/2008, 16:53
Dim να ρωτήσω κάνα δύο πραγματάκια ακόμα. Τί ύψος και βάρος έχεις; Με πόσα πας ταξίδι σταθερά με το cbr, γιατί έχω ακούσει κάτι εξωφρενικά από φίλους με supersport του στυλ Αθήνα - Θεσ/νίκη 3 ώρες. Από πόσα και πάνω κουνάει το μηχανάκι; Tί αυτονομία έχει, με ανοιχτό γκάζι; Από δικάβαλο τί λέει; Η κοπέλα μου είναι κοντά 1,80 οπότε λογικά θα έχει problem.
Δικάβαλο θα έχεις ζήτημα.. Προτίμησε την ενιαία σέλα. Είναι λιιίγο πιο άνετη.
Με το πόσα ταξιδεύεις.. Ανάλογα τον καρπο σου. Δεν σε περιορίζει το μηχανάκι πουθενά πάντως. (εννοώντας απο στήσιμο, αναρτήσεις)
doomantia
10/07/2008, 17:54
Προφανώς ενιαία σέλα. δεν τίθεται θέμα. Για ταξίδι ρωτάω διότι ακούω χρόνους και ταχύτητες, μάλλον υπερβολικούς. Για παράδειγμα, με το TT που είχα θεωρώ οριακή ταχύτητα ταξιδίου τα 120 km/h, ενώ έχω ακούσει διάφορους να ισχυρίζονται πως ταξιδεύουν με XT με 160 σταθερά, κάτι που θεωρώ αδύνατο. Για 600άρια supersport ακούω για σταθερές διακοσάρες με αυτονομία γύρω στα 200 km. Πόσο αληθή είναι αυτά τα νούμερα; Και πόσος σβέρκος σου έχει απομείνει μετά;
Σβέρκος σου μένει. Ειδικά αν έχεις μια double bubble ζελατίνα. Μην μιλήσω για την τουριστική.
Δικάβαλο έχω κάνει 2 φορές πάτρα-αθήνα με μέση ωριαία ταχύτητα 180. Ο συνεπιβάτης ακόμα με βρίζει.
Αν μιλάμε για μόνος σου, ξαναλέω ότι εξαρτάται καθαρά και μόνο απο τον καρπό σου. Αλλά ναι μπορείς να πηγαίνεις με σταθερές διακοσάρες αν και αυτό θα σου στοιχίσει γύρω στα 11-12 λιτρα/100 χλμ (νορμάλ ειναι γύρω στο 7+)
Πάντως και η ενιαία σέλα δεν είναι ο ορισμός της άνεσης. Κάνε με τον συνοδηγό ένα test ride πρώτα. Και προσοχή στην πόλη, γιατί με άλλο άτομο πάνω αλλάζει τελείως το μηχανάκι.. ;)
edit:
Υπόψιν: Χωρητικότητα ντεπόζιτου 19lt
Πάντως για συνεπιβάτη θα προτιμούσα το VTR. Είναι άλλη φάση.
http://img229.imageshack.us/my.php?image=dsc00199gm0.jpg
180; Φιλε μου κανενας δεν ξεκινησε κανοντας ταξιδια στην εθνικη με 180 ο,τι μηχανακι κι αν ειχες πριν δεν εχεις ιδεα απο ss. Και μονο που ακουω για τετοιες αποριες, ξεχνα οτι εγραψα παραπανω για το fireblade, δεν εισαι ετοιμος γι' αυτη την κατηγορια συνειδησιακα και λυπαμαι αν ακουγομαι σνομπ και μπλαζε αλλα οι ερωτησεις σου μου σηκωσανε τις τριχες και πολυ περισσοτερο οτι καποιοι σου απαντανε κιολας και σε ξεσυνεριζονται. Και παλι ειναι too much αλλα ριξε μια ματια σε hornet.
NIKOSCBR600F4
10/07/2008, 20:00
DOOMANTIA ΕΧΕΙΣ PM.
doomantia
11/07/2008, 00:31
Road67 με το Hornet θα βγεις Εθνική; Έχεις πολύ πλάκα. Έχω βγει πάντως με bandit και το όριο είχε να κάνει με την απουσία fairing και όχι με το μηχανάκι. Μετά τα 140 το γυμνό είναι θάνατος. Προφανώς δεν έχεις καταλάβει τί ψάχνω. Αν έψαχνα για ss πίστας, προφανώς δε θα ασχολούμουν με cbr F. Διάβαζε πρώτα σε παρακαλώ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από doomantia
Road67 με το Hornet θα βγεις Εθνική;
απαγορευονται τα χορνετ στην εθνικη?:confused: :confused: :confused: δεν εχω δει καποια ταμπελα :confused:
Παρε ενα χορνετ ς με φερινγκ...λογω υψους σου θα το βολευτεις καλυτερα.
Τα 160 με ΧΤ και 180 με καβα Ζ και κατι αλλα γυμνα τα εχω ακουσει και εγω και καθε φορα γελαω.....
κανεις δεν παει ετσι για πανω απο 5 λεπτα....εκτος και εαν ταξιδευει ψαρακι, ξαπλα στα οργανα....
Εδω με το K1200 με φουλ φαιρινγ και εαν φυσαει λιγο πανω απο τα 220 γινεται πάρτυ...
Βέβαια εξαρταται τι εννοει ταξιδι ο καθενας...
εγω θελω να φτανω ξεκουραστος...
Παντως βαλε ενα οριο στα αλογα που θες να καβαλας, και παιξε με τις τιμες.
Ανεβα επανω, νιωσε το μοτο, δες αν σε βολευει, εαν σου αρεσει....
Οταν ανεβεις σε κατι που θα σε κανει να θες να το γ@μησεις επιτοπου στις βολτες...αυτο ειναι....βρηκες το ταιρι σου...
doomantia
11/07/2008, 08:03
Προφανώς τίποτα δεν απαγορεύεται. Δεν είναι όμως βολικό. Έχω γνωστό που πάει Θεσ/νίκη με DT 125. Δε σημαίνει όμως πως είναι ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος. Γενικά, ότι δεν έχει fairiνg δεν πολυπροσφέρεται για κίνηση στην Εθνική με τις ώρες.
Αρχικά δημιουργήθηκε από doomantia
Dim να ρωτήσω κάνα δύο πραγματάκια ακόμα. Τί ύψος και βάρος έχεις;
Ναι ναι...για πες μας.....ειδικα το 2ο μετα το ρεπο με τον Νίκο.....
:rotflmao:
Το Hornet S εχει φερινγκ και 100 ιππους (μοτερ cbr-f) γιαυτο στο ειπα...
136299
και η σελα τους ειναι ψιλοανθρωπινη για 2!
doomantia
11/07/2008, 08:29
Το έχω υπόψιν το Hornet S. Θα το τσεκάρω, αν και πιστεύω ότι αυτό το fairing χαλάει όλο το look. Επίσης, θεωρώ ότι τα Hornet είναι αρκετά ακριβά σα μεταχειρισμένα, ειδικά συγκρινόμενα με ένα cbr F, ή VTR. Πάντως, δεν είναι κακή ιδέα. Άντε να τελειώνει η κωλοεξεταστική να κάνω κάνα test ride.
Αφου εσυ πιστευεις οτι υστερα απο το μηχανακι που ειχες και την φοβερη εμπειρια του ληστη θα βγεις στην εθνικη και θα βαρας εκατονεξηνταρες εμενα μου ειναι αρκετο να σου πω, να προσεχεις, καλες βολτες με οτι παρεις κι οταν βγεις στην ασφαλτο μην εχεις τοσο πολυ τουπε, γιατι εκει οι απροσεξιες δε συγχωρουνται και ουτε αγοραζονται με φρασεις του τυπου δεν ηξερα. Αν δεν ηξερες, ας ρωταγες. Οσον αφορα εμενα πηγαινε παρε και τη hayabusa.
doomantia
11/07/2008, 08:52
Road67. Ακριβώς επειδή δεν ξέρω ρωτάω. Ευχαριστώ για το χρόνο, το ενδιαφέρον σου, όπως και για την επίδειξη του δικού σου τουπέ. Ο μοτοσυκλετικός πατερναλισμός είναι προφανώς στοιχείο που σε διακρίνει, δε βοηθάει όμως στη συγκεκριμένη συζήτηση.
gdevelek
11/07/2008, 09:28
road67, μήπως εσύ έχεις τον τουπέ;
και κάτι άλλο, αφού τα 140+ με χόρνετ στην εθνική είναι θάνατος, μήπως εγώ που έχω κάνει πολλά χλμ με 160 με σούπερ4, είμαι πεθαμένος και δεν το ξέρω; :confused:
μην προσπαθείς να εφαρμόσεις τις δικές σου αντιλήψεις σε άλλους, "δεν είναι όλα για όλους" όπως έγραψε κάποια ψυχή εδώ πριν πολύ καιρό
Εγω δεν προσπαθω να σε πατροναρω και ουτε να σου κανω επιδειξη γνωσεων. Οταν ομως λεs οτι πας για ss, παραδεχεσαι οτι δεν ξερεις και μετα κανεις συζητησεις για τα 180... Και φαινεται η οδηγικη σου ανωριμοτητα απο το γεγονος οτι ρωτας για τα 180, ειδικα για τη συγκεκριμενη ταχυτητα. Οπου αν οδηγεις ss δεν ειναι τιποτα, αλλα για εναν απειρο απο αλλη κατηγορια τα 180 φανταζουν σαν μαξιλαρακι.
Λυπαμαι αν δε σε παραμυθιασα να σου πω τι ωραια που ειναι στα 180 με το αερακι να σε φυσαει, αλλα ειναι πολυ καλυτερα να κατηγορησεις εμενα και οταν σε γαργαλησει το δεξυ σου χερι κατι να θυμηθεις παρα να μην εχω πει τιποτα, εγω που εχω κινδυνεψει να χασω ανθρωπους στην ασφαλτο οπως και τον εαυτο μου.
DimChios
11/07/2008, 09:46
Φιλαρακι ακουσε με λιγο!
Βασικα εγω ειμαι 1.80 και 85 περιπου κιλα! (τα τελευταια ανεβοκατεβαινουν αναλογα την παρεα, δλδ τη μασα και τις μπυρες! :lol: α, και στις γκομενες λεω 83 αλλα ειμαι βαρυκοκαλος!) :rotflmao: :rotflmao:
Οταν ακους 200αρες να γελας! Πανε, οχι οτι δεν πανε, αλλα ΠΩΣ πανε? Και για ποση ωρα?
Απο πολλες αποψεις δε γινεται και βασικα δεν υπαρχει λογος να γινεται!
Με το CBR εχω γυρισει απο Καστρο - Αθηνα, σε κατασταση πίεσης με ταχυτητες απο 160-240! Εκει "επαιζα"! Αρα ΔΕΝ ειχα μεση ωριαια 200! Μπορει να πηγαινα για 10-20 δευετρολεπτα 240 αλλα διαφοροι παραγοντες με εριχναν ξανα στα 170!
Που θα κρατησεις σταθερα 200? Σε ποιο δρομο?
Γεγονος ειναι οτι σε αυτες τις ταχυτητες (και καλο ειναι και λιγο παρακατω μεχρι να αποκτησεις μια καποια εμπειρια) μπορεις να κυμαινεσαι!
Να συμπληρωσω πως οταν εφτασα Αθηνα στη συγκεκριμενη φαση, οι καρποι μου ειχαν μουδιασει για τα καλα! Ουτε τη πορτα του σπιτιου δεν μπορουσα να ξεκλειδωσω!
Τεσπα! Αυτονομια....
200 χλμ με 200αρες ΞΕΧΝΑ ΤΑ!
Να υπολογιζεις μαξιμουμ 150χλμ αυτονομια σε τετοιες ταχυτητες!
Νορμαλ με ανοιγματα, εγω σε μεικτη χρηση κανω γυρω στα 200 μεχρι να μπει ρεζερβα!
Δικαβαλο δεν εχω ταξιδεψει παντως 1.80 που ειναι η κοπελα σου, θα εχεις ενα καποιο προβληματακι ισως!
Οσο για τη συμπεριφορα της με 2ο ατομο, εγω πηγα απο Πειραια στην Παλληνη με συνεπιβατη των 75 κιλών και δεν καταλαβα οτι ειχα 2ο πισω μου! ΚΑΜΜΙΑ αλλαγη στη σταθεροτητα και κανενα προβλημα αναμεσα στη κινηση της Μεσογειων!
Αυτα εν ολιγοις... οτι αλλο θελεις πες...
Μη παρεις χορνετ αν γουσταρεις να πειραματιστεις με τΟ θεμα κλιπ ον!
γενικοτερα, βρες και βολταρισε το και θα αποφασισεις εσυ!
Παντως, ΟΛΑ τα μηχανακια θελουν σεβασμο! Και οχι φοβο! Ξαναλεω, ΣΕΒΑΣΜΟ! :winka:
Ο road67 καλα τα λεει εν μερη απλως ειναι λιγο πιο εγκαθετος απο μενα! Δεν τον παρεξηγω κι ας μη τον ξερω τον ανθρωπο, απλως φιλε road, μεσα απο το πληκτρολογιο παρερμηνευουμε καποια πραγματα! Cool! :winka:
KAΛΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!
:beer: :beer: :beer:
Ειμαι λιγο ως πολυ πιο απολυτος στο συγκεκριμενο θεμα διοτι οπως σωστα ειπες μια οθονη βλεπω, δε μιλαω σε κανονικη συζητηση με τον doomantia. Ουτε τον γνωριζω, ουτε ειναι προσωπικο γιατι εγω δεν εχω ss κι απο πικρια [παραδειγμα ειναι] δε θελω να παρουν αλλοι. Γενικα οταν μιλαμε για ss πιστευω οτι αν το παρεις για πρωτη φορα πρεπει να το κανεις κλιμακωτα. Δηλαδη, κανεις τις βολτες σου μεσα στην πολη, μετα βγαινεις ενα μικρο ταξιδι στην αρχη ευθειες, μετα κανεις αλλο ενα ταξιδι με πιο πολλες στροφες, μετα βαζεις το δευτερο ατομο εντος πολης, μετα πας με το δευτερο ατομο ολοενα και μεγαλυτερα ταξιδια. Δεν λεω οτι σωνει και καλα το ss θα σε πεταξει κατω, αλλα θα δυσκολεψει αν προερχεσαι απο αλλη κατηγορια.
Οταν ακουω λοιπον για 180 μου φαινεται πολυ αποτομο να μιλας γι' αυτες τις ταχυτητες. Εγω ειπα hornet και να πω την αληθεια δεν ξερω πως λεγονται πολλα μοντελα. Δηλαδη οτι λεγεται hornet s ουτε που το ηξερα, υπαρχουν τοσα μοντελα και τοσοι τυποι σε καθε μοντελο. Σε καμια περιπτωση [να το πω και σωστα :D ] δεν προτεινα το hornet s σαν την κουκλα μηχανη που θα σε παει παντου αβιαστα. Ουτε φυσικα θεωρω το hornet τυπο ss, σαν μεσοβεζικο σταδιο το προτεινα, γιατι δεν ειναι τελειως σκυφτο, γιατι ναι μεν εχει επιταχυνσεις αλλα δεν ειναι και τοσο νευρικο ωστε να σου σηκωνει μουρη για πλακα [οχι οτι δεν μπορει]
doomantia
11/07/2008, 17:42
Έδωσα το μάθημα, τον ήπια και η συζήτηση έχει φουντώσει για τα καλά.
Κατ'αρχήν, φίλε gdevelek το'χω ακούσει κι από άλλους για τέτοιες ταχύτητες με γυμνό και μου φαίνονται πολύ τραβηγμένες. Εμένα η μόνη μου εμπειρία ήταν με το ληστή, όπου μετά τα 140 το μηχανάκι ήταν πολύ κουραστικό. Ίσως έχει να κάνει και με το ύψος μου.
Road67, όταν κινούμαι με το bandit με 140, βλέπω φυσιολογικό το CBR να κινείται με 180. Τώρα, για την όποια παρερμηνεία σου, δεν μπορώ να σε βοηθήσω.
Κατά βάση αλλάζω κατηγορία, γιατί πλέον το Enduro που είχα ήταν αρκετά περιοριστικό για ο,τιδήποτε πλην χώματος και πόλης. Και από επιδόσεις, αλλά και από ασφάλεια. Κάνοντας καμιά εικοσαριά φορές τη διαδρομή Νέα Σμύρνη - Σούνιο, κατάλαβα ότι το μηχανάκι που ζητάω είναι σκυφτό. Συμφωνώ κι εγώ ότι η μεταβάσεις πρέπει να είναι ομαλές, αλλα δε θεωρώ ανορθόδοξη τη μετάβαση από το TT σε ένα Γιαπωνέζικο σκυφτό 600. Πριν από το ΤΤ εξάλλου δεν είχα οδηγήσει ούτε παπί.
Anyway, έχω σχεδόν πειστεί για το cbrάκι, θέλω να τσεκάρω και το VTR, το οποίο επαναλαμβάνω ότι για Honda είναι προκλητικά φτηνό. Καμιά άλλη πρόταση που αγνοώ;
doomantia
11/07/2008, 17:43
Και θα συμφωνήσω απόλυτα με το Dim περί σεβασμού. Το σκεπτικό αυτό με έχει γλιτώσει πολλές φορές.
Ριξε μια ματια και ξανασκεψου το
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=62656
catmaster
14/07/2008, 10:45
Χαλαρώστε ρε μάγκες .... το παλικάρι ρωτάει για να πάρει καμιά γνώμη και όχι να το παίξουμε γρήγοροι η να του δείχνουμε ατυχήματα και να μιλάμε με μισόλογα ...
Φιλικά πάντα τα λέω μη παρεξηγηθούμε ... :beer:
@doomantia :
Πρώτα θα κοιτάξεις για τι είδους χρήση το χρειάζεσαι το μηχανάκι , πχ 40% πόλη και το υπόλοιπο βόλτες .
Τι είδους δρόμοι σου αρέσουν πχ εθνική, ισιάδια και παρατεταμένες, η βουνίσια στροφιλίκια και επαρχιακός;;
Αν τα ταξίδια θα τα κάνεις δικάβαλος η μονοκάβαλος , ύψος δικό σου και συνεπιβάτη και αντοχές (η εμπειρία του συνεπιβάτη παίζει επίσης ρόλο για το αν θα σε κουράσει η όχι )
Αφού τα σκεφτείς όλα αυτά και καταλήξεις σε μια-δυό κατηγορίες πλέον κοιτάζεις πιό σου αρέσει πιό πολύ στη μούρη ..........
και το πιό βασικό είναι να πας και να καβαλήσεις τα μηχανάκια (όσο πιό πολύ ώρα τόσο καλύτερα )
Πάντως όλα σχεδόν τα μηχανάκια 600 κυβικών αγγίζουν τα 200 ΧΑΩ ... άλλα πιό εύκολα και άλλα πιό δύσκολα ... το 600 F παίζει γύρω στα 250 κοντέρ ... το να τα πιάσεις είναι εύκολο σε ένα ισιάδι και μάλιστα θα κρατήσεις τη διακοσάρα άνετα ... στα γρήγορα φρένα όμως και στο σωστό πλασάρισμα (εντούρο το κάναμε :lol: )σε μια παρατεταμένη στροφή με ανοιγόμενο γκάζι μπορείς ;;
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
Ριξε μια ματια και ξανασκεψου το
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=62656 Θα σου απαντησει οτι σε αντιθεση με το παιδι αυτο πριν εκεινος ειχε μηχανη, το ΤΤ.
doomantia, δε νομιζω να ειπα καπου οτι παρερμηνευσα. Καταλαβα πολυ καλα. Κι ακομη καλυτερα εχω κατανοησει πως οι πρωτοπειροι, η σχεδον πρωτοπειροι, η πρωτοπειροι σε μια κατηγορια ειναι τοσο ισχυρογνωμονες οσο λιγοτερες ειναι οι εμπειριες τους, γιατι τοσο περισσοτερο ωραιοποιουν τα πραγματα. Αλλα δεν ειναι κατασταλαγμενοι. Ναι τα πιανει το CBR τα 180 και το fazer μου παει 210 και καποιοι εχουν δει και 230 και τι παει να παει να πει αυτο; Οτι εχεις την εμπειρια να κινηθεις σε αυτες τις ταχυτητες; Κι οχι μονο να τις αγγιξεις σε μια ευθεια, αλλα αν χρειαστει [που καποια στιγμη θα χρειαστει] να κανεις και ελιγμο, να φρεναρεις και αποτομα, να ξανανεβασεις το γκαζι. Παρερμηνεια, δε νομιζω. Θες να με πεις στενοκεφαλο πες το. Αλλα οποιαδηποτε αποψη εκφρασεις τωρα θα ειναι διαφορετικη απο την εμπειρια που Θα εχεις αποκομμισει μετα τη συμβιωση με τη CBR. Κι αν πιστευεις οτι θα την παρεις αυριο και μεθαυριο θα πας με 180 στο Σουνιο, πλανασαι.
doomantia
14/07/2008, 13:11
Όπως πάντα εκτός θέματος Road67. Το να ρωτάω για τις δυνατότητες μιας μοτοσυκλέτας κατά τη γνώμη σου συνεπάγεται ότι με την αγορά της, θα κινηθώ αυτόματα στα όρια της; Ή ότι θα πάω Σούνιο με 180; Είναι κόμπλεξ ή προβληματική αντίληψη αυτό που αντιμετωπίζεις; Όταν το διευκρινίσεις, περιμένουμε κάνα σοβαρό post από την πλευρά σου. Θα είναι μια ευχάριστη έκπληξη.
AntoD, δε βλέπω πως σχετίζεται αυτό με τη συζήτηση. Έχω κι εγώ υπόψιν παρόμοιες περιπτώσεις. Το point σου ποιό είναι. Επαναλαμβάνω πως σεβασμό απαιτεί ακόμα και ένα παπί ή ένα scooter. Από εκεί και πέρα, τί άλλο να πούμε; Έλεος. Είναι τόσο πρωτόγνωρη η μετάβαση από ένα 600άρι enduro σε ένα σκυφτό τετρακύλινδρο; Εγώ την έχω παρακολουθήσει να συμβαίνει πάμπολλες φορές με ομαλότητα.
Τα σουπερσπορτ μηχανακια ολων των κατηγοριων (125 - 1000) ειναι πρώτα στην λιστα των ατυχηματων.
Γιατι...πολυ απλο διοτι οι χειριστες τους δεν ειχαν την καταλληλη εμπειρια ώστε να μπορουν να τα ελεγχουν σε βαθμό ο οποίος θα διασφαλιζε την ακαιρεότητα τους και των αλλων.
Το να εχεις μια μοτο που μπορει να παει 240 - 250 μετα απο μια που μετα βιας επιανε τα 140 ειναι ενα μεγαλο αλμα.
Δεν νομιζω οτι υπάρχει κανεις στο φορουμ που να εχει γκαζι και να μην εχει τελικιασει την μοτο του εκτος και εαν εχει κανενα τουρμισμενο μπουσα....
Ο χρονος που ενα ςς 600 πιανει τα 200 και η αποσταση που καλυπτει το χλμ ειναι ετη φωτος γρηγοροτερα απο ενα μονοκυλινδρο 10ετιας και σε αυτο δεν νομιζω οτι θα φερεις αντιρηση.
Εχω πιασει το εαυτο μου να κατεβαινω την κηφισιας με 190 και νομιζα οτι πηγαινα με 100!!!
Αυτο ειναι κατι που δεν το ελεγχεις, και το ξερεις καλα.
Δεν ξερω τι μοτο καβαλας εσυ ουτε τι πορεια ειχες σαν μοτοσυκλετιστης.
Ισως να εισουν παιδι θαυμα, ησως να ησουν τυχερος.
Δεν λεω οτι ντε και καλα θα χτυπησεις εαν πας απο το ΤΤ στο CBR , στο v1000 Firestorm όμως....
Ειχες ακουσει για τα διαφορα highsiding σε αυτα και στα πρώτα TL και αυτοι που τα καβαλουσαν δεν ηταν αρχαριοι.
Το πιο πανω λινκ το εβαλα διοτι μαλλον καποιοι θα είπαν και στο παιδι με το R1 οτι δεν τρεχει μια....παρτο....ειναι το πιο φιλικο χιλιαρι....
Καποιοι θα του ειπαν παρε κατι πιο μικρο....
πιστευεις οτι εαν ειχε εμπειρια με διαφορες μοτο...θα παθαινε τα ιδια (τσαρουχωμα φρενων και εντο-καπακι στην ευθεια εν κινησει......1η φορα ακουω !!!).
Ο καθενας βαζει μια τιμη στην ζωη του.
Εαν ο φιλος κοστολογει τον εαυτο του 4000-5000 χιλιαρικα που εχει ενα μεταχειρισμενο ςς...με γεια του με χαρα του....
Απλα καλο θα ειναι να ζυγιαζουμε τα συν και τα πλην περα της χαρας και του ενθουσιασμου μιας νεας μοτο.
Και φιλε θυμισου...πρεπει να εισαι ζωντανος και αρτιμελης για να την καβαλας....αλλιως θα στην καβαλαει αλλος
ειτε ειναι μοτο ...ειτε ειναι γυναικα.
τελος απο μενα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από doomantia .............. [/B]
doomantia με σωστό ή λαθος τροπο όλοι σου λεν το ιδιο πραγμα.
όσο μυαλό και να κουβαλας το γεγονος ότι θα παρεις ενα μηχανακι με πολύ διαφορετικο στυλ οδηγησης και χαοτικά περισσοτερες δυνατοτητες αποτελει ρίσκο.
Απο ότι καταλαβαινω η εμπειρια σου ειναι περιορισμενη (? αν καταλαβα λαθος σορυ).
αν εχεις αποφασισει να κανεις την αλλαγη το cbr ειναι εξαιρετικο μηχανακι και θα το ευχαριστηθεις.
θέλει πολύ συνεση και μυαλό όμως μια τετοια μεταβαση.
Η ανεση θα έρθει με τα χλμ και τις ώρες πτησης που λιεν.
σγα σγα και με υπομονη φιλε
καλες βολτες
Ειμαι εκτος θεματος και κομπλεξικος επειδη διαφωνω; Επειδη λεω το ηλιου φαεινοτερο πως ζητας τις μαξιμουμ δυνατοτητες εχει ενα μηχανακι απο τη στιγμη που οπως λες θα το σεβαστεις και θα πηγαινεις χαλαρα; Το γκαζι οπως λεει κι η υπογραφη καποιου ειναι πολυ γλυκο, υπερβολικα γλυκο αλλα ΔΕΝ ειναι σε ολες τις μοτοσυκλετες προσιτο. Κακα τα ψεματα με αυτο το σκεπτικο και την ισχυρογνωμοσυνη τη μηχανη δεν θα την πας, θα σε παει. Θες να συμφωνησω; Να σου πω οτι ειναι μια εξαιρετικη επιλογη και μαλιστα αν το βρεις και σε κοκκινο-μωβ θα ειναι σουπερ και θα εχει και τεσσερα αλογα παραπανω; Να σου πω οτι την πρωτη φορα που θα βαλεις μπροστα και θα εχεις αναμεσα στα ποδια σου αυτο το κατα τ' αλλα ομορφο γουργουρητο και θα κουμπωσεις την πρωτη και θα ανοιξεις το γκαζι με σεβασμο οπως λες απαλα και ολα καλα μετα θα κουμπωσεις τη δευτερα, την τριτη, την τεταρτη και μετα φαναρι, θα κατεβασεις γλυκα και με σεβασμο, θα φρεναρεις νορμαλ θα σταματησεις και θα μαρσαρεις λιγουλακι στο φαναρι ετσι για να ακους το γλυκο γουργουρητο να μεταστοιχειωνεται σε μια ομιλια αναμεσα σε 'σενα και τη μηχανη και δεν προκειται ετσι επειδη σε γλυκανε στο επομενο κουμπωμα της πρωτης να τη ζορισεις και να σου σηκωσει μουρη και να μην ξερεις τι να κανεις γιατι οπα ξαφνικα το σουζαρισμα λογω ρεπριζ δεν εχει καμια σχεση με τα ψιλοσηκωματα του ΤΤ;;;
Ασε φιλε μου, οκ ειμαι κομπλεξικος και εκτος θεματος και εκτος τοπου και χρονου μη σου πω. Αλλα ενα ειναι το βασικο που το κουβαλας σαν οροσημο ειχες το ΤΤ και οδηγησες μια φορα το ληστη και κατι τρεχει στα γυφτικα. Κι αν το ΤΤ δεν εχει καμια σχεση με τη CBR, ποια σχεση νομιζεις οτι μπορει να εχει ενα παρωχημενο και χωρις επιδοσεις και διχως αξιολογο κεντρο βαρους street σαν το ληστη με τη CBR; Η CBR ειναι ενα καλοζυγιασμενο sport μηχανακι που στα χερια του εμπειρου μπορει να αποδωσει τα μεγιστα των δυνατοτητων του σε δρομο, σε στροφη και σε πιστα. Αλλα αυτο δε σημαινει οτι θα το παει και ο απειρος. Γιατι με την κατηγορια εισαι απειρος. Κι ας ξερεις να βαζεις μπροστα, η να αλλαζεις στο σωστο χρονο τις ταχυτητες αυτα τα ξερεις για το ΤΤ αντε και για το ληστη, αλλα οχι για τη CBR οπως και για κανενα ss.
Κι αν λες οτι ειμαι εκτος θεματος, διαβαζοντας την απαντηση μου πες μου που βγαινω εκτος θεματος και γιατι. Εκτος κι αν εκτος θεματος θεωρεις καθε αποψη που διαφωνει με τη δικη σου. Αν νομιζεις οτι ειναι δειγμα κομπλεξ το να λεω κατι που θα αποδειχτει σωτηριο για 'σενα, οκ τι αλλο να πω;
doomantia
14/07/2008, 16:46
Road67
Μόνο εσένα είδα να πατρονάρεις στο Forum και να έχεις ύφος κήνσορα. Αυτό που προσπαθώ να μάθω από τη δεδομένη συζήτηση είναι αν είναι αξιόλογο το μηχανάκι που με ενδιαφέρει. Προφανώς. η μετάβαση από το ΤΤ σε οποιοδήποτε σκυφτό με τα διπλά άλογα απαιτεί εξοικείωση και υπομονή. Το να το λες και να το επαναλαμβάνεις με στόμφο, πραγματικά δεν προσφέρει τίποτα, καθώς είναι κάτι που έχω εξαρχής στο μυαλό μου, από την πρώτη στιγμή που αποφάσισα να αλλάξω κατηγορία. Φαίνεται πως το ίδιο βίωσες κι εσύ πριν καβαλήσεις το Fazer, οπότε τώρα νουθετείς τις ψαρούκλες.
Πώς έβγαλες το συμπέρασμα ότι οδήγησα μια φορά το ληστή; Το ληστή τον είχα δανεικό ένα μήνα για να δω αν μπορώ να χρησιμοποιήσω σκυφτό κανονικά. Χωρίς να πιάνεται μέση, χέρια, και γενικά πως συμπεριφέρεται. Προφανώς ήταν χαώδης η διαφορά από το ΤΤ μου, όπως χαώδης θα είναι και η διαφορά του οποιουδήποτε σύγχρονου ss από το bandit. Αυτό δε με εμπόδισε να βγάλω συμπεράσματα, να ευχαριστηθώ τη μοτοσυκλέτα και να καταλήξω πως η κατηγορία μου ταιριάζει. Επίσης, από τα πρώτα πράγματα που σκοπεύω να κάνω με την αγορά του καινούριου μηχανήματος είναι σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης σε πίστα. Προφανώς το CBR δεν είναι TT. Αν όμως αυτή ειναι η μόνη σου συνεισφορά στη συζήτηση, η άποψη σου έχει εμπεδωθεί.
DeusXT κάτι τέτοιο περιμένω να ακούσω, thank you!
1. Sorry, αλλα δεν ξερω τι ειναι ο κηνσορας :(
2. Και αξιολογο και αξιοζηλευτο και απο τα πιο αξιοπιστα στην κατηγορια του κατα μεσο ορο
3. Εβγαλες το συμπερασμα οτι το fazer ηταν η πρωτη μηχανη που καβαλησα η τουλαχιστον η πρωτη σχετικα γρηγορη. Κανεις ομως λαθος μιας κι εγω δε βγαζω επισφαλη συμπερασματα σε αντιθεση με 'σενα, σου απανταω οτι σου μιλαω με βαση την εμπειρια μου απο Agusta [και τωρα τραγουδα :lol: ].
4. Κι ο ενας μηνας σε κανει γνωστη τον street η του ληστη; Και μονο που αποκαλεις το ληστη σκυφτου τυπου καθισταται φανερο οτι δε βρηκες θεση να κουμπωσεις κι εκανες πειραματα ως προς τη θεση οδηγησης.
5. Η συνεισφορα μου ειναι οτι δεν ρωτας αν το μηχανακι ειναι αξιολογο, αλλα ποσα πιανει. Ερωτηση που καθιστα το μηχανακι αξιολογο για ενα γνωστη του χωρου. Αλλα οχι για καποιον που δεν εχει εμπειριες. Εισαι μονιμως εριστικος σε οποιοδηποτε αντιτιθεται στο να μεταβεις σε αυτη την κατηγορια.
Και κατι ακομα, το να ανεβω εγω απο το fazer στην agusta ηταν εκρηκτικο, το να ανεβεις εσυ απο το ΤΤ στη CBR προκειται για επιταχυνση που ματωνει. Λυπαμαι αν δε μπορω να το μεταδωσω καλυτερα, αλλα θα το καταλαβεις δυστυχως τη στιγμη που θα την καβαλησεις και θα νομιζεις οτι επειδη τη ''σεβεσαι'' της πηρες τον αερα.
Πες ο,τι θελεις, κανε οτι θελεις, εγω δεν ειχα προθεση να σε προσβαλω κατι που εκανες πολλακις. Σε συμβουλεψα βασει της εμπειριας μου ως οδηγος. Δεν εχω κατι αλλο να πω και προφανως κρινεις οτι εχω την ταση να επαναλαμβανομαι. Δεν ξανασχολουμαι, τελειωνω εδω κι οταν με το καλο την παρεις και τη βλεπεις να καθεται και δε μπορεις να την οδηγησεις γιατι θα φοβασαι, σιγομουρμουριζε για πιστες και λοιπα. Αλλο να επαιρνες τη CBF, το Fazer, η το τερατακι και μετα απο καποιο πεπερασμενο χρονο τριψιματος να πηγαινες στη CBR. Εκει πιστεψε με θα επικροτουσα την αποφαση σου. Τελος :)
Εντάξει μην μουρλαθούμε και τελειώς. Δεν το λές τέρας δύναμης και εχθρικό μηχανάκι το CBR 600f4i.
Θέλει να κάνεις κάποια χιλιόμετρα για να βρείς πως κουμπώνεις πάνω αλλά θεωρείται και είναι άνετο (για τον οδηγό).
Φρένα καλά έχει, γεωμετρία όχι απόλυτη, σχετικά ήρεμο στις χαμηλές στροφές. Μπορεί κάποιος να μεταβεί σε αυτό αρκεί να δώσει στον εαυτό του και στο μηχανάκι πίστωση χρόνου για να το μάθει. Αλλά αυτό ισχύει παντού.
Η ταχύτητα που μπορείς να ταξιδεύεις είναι μεγάλη με ένα άτομο. Για συνοδηγό επαναλαμβάνω ότι θα κουραστεί σχετικά γρήγορα. Ανάλογα βέβαια και τις αντοχές. :wacko:
Μια και το ανέφερες νωρίτερα στη συζήτηση θα σου πρότεινα να δεις και τα Triumph Daytona 600 και 650. Σε τεστ που είχα διαβάσει ήταν τα πιο ευρύχωρα και με την καλύτερη προστασία από όλα τα ss. Μου είχαν δώσει για μία βδομάδα σαν μηχανή αντικατάστασης από την Ηλιοφίλ to 600 και είχα πάθει πλάκα από το πόσο ωραία πήγαινε παντού. Για να μην ξεχνιώμαστε είμαι 1,87 ύψος και 120 κιλά !!!
doomantia
15/07/2008, 14:04
Φίλε Katana, το Τriumph το σκέφτομαι γιατί κολλητός έχει το Daytona 600. To μηχανάκι αγοράστηκε με 13000 km για 5000 euros και δεν έχει κάνει κιχ. Ο φίλος είναι πολύ ικανοποιημένος τόσο με το χαρακτήρα όσο και με τη χρηστικότητα και την αξιοπιστία της μοτοσικλέτας. Η σέλα του συνεπιβάτη πάντως είναι απλά τραγική. Εγώ απλά δεν μπορώ να κάτσω, όπως και κανείς φαντάζομαι με φυσιολογικές διαστάσεις. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που του cbr κερδίζει πόντους. Μου φαίνεται καλύτερο για κάθε μέρα και για τουριστική χρήση. Επίσης, με προβληματίζουν τα service όσο και η μεταπολιτική αξία. Πάντως την επόμενη εβδομάδα, που θα αρχίσω να βλέπω μηχανάκια, θα δω μεταξύ άλλων και ένα Daytona 650. Ο τύπος το δίνει 4000!!! Είμαι πάντα επιφυλακτικός, αλλά τα λεφτά μου φαίνονται αστεία.
mats8282
15/07/2008, 14:55
Εγω απο ΤΤ πηγα σε GSR600....Στην αρχη το αποτομο ανοιγμα ψηλα με τρομαζε ακομα και στην ευθεια....Βλεπεις σπινιαρουν και στην ευθεια,στην καταπληκτικη Αθηναικη ασφαλτο,οταν ροπιασει η δευτερα και σε μερικα σημεια η τριτη...
Το βασικοτερο ολων ειναι να μαθεις τα φρενα τα οποια δαγκωνουν απειρες φορες παραπανω απο το ΤΤ με τον ενα δισκο(270χιλ) και ειναι πολυ ευκολο να σου μπλοκαρουν...Αυτο σε πολυ νορμαλ οδηγηση γιατι μετα ειναι αλλα....
Αν εχεις το μυαλο μεσα στο κρανος σου δεν θα εχεις προβλημα με το CBR αλλα σε θεματα ανεσης,ειδικα συνεπιβατη,θα εχεις κατι ψιλα...Εκτος και αν κανατε και δικαβαλα ταξιδακια με το ΤΤ οποτε θα της φανει λιμουζινα :D
Παντως εαν δεν σε ενδιαφερουν ταχυτητες 170+ για πολυ ωρα ενα γυμνο στυλ Hornet/GSR/etc ισως να σε βολευε....Και εγω 1.85+ ειμαι και μεχρι τα 170 δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα στην ΕΟ....Κανε ενα test ride,δεν χανεις τιποτα...Και ειδικα τα GSR τα εχουν πετσοκοψει οσο αφορα την τιμη και βρισκεις μεταχειρισμενα 2ετιας με 4000Ε...
doomantia
15/07/2008, 15:02
Δικάβαλα ταξιδάκια με το ΤΤ είναι αυτοτιμωρία. Ίσως βέβαια να είμαι κακομαθημένος διότι γνωστό ζευγάρι πήγε με DT125. Και δε χώρισαν. . .
mats8282
15/07/2008, 15:09
Μεχρι Ναυπλιο ειχαμε φτασει φορτωμενοι τσαντες κιολας :D
Στον γυρισμο την εβαλα σε αμαξι και αυτην και τις τσαντες
:smokin:
doomantia
15/07/2008, 17:55
Respect!
ola auta pou les mou fernoun sto mialo to sv giati auta epsaxna kai ego. pare ena sv
doomantia
17/07/2008, 11:31
Το έχω υπόψιν το SV παλικάρια. Κι εγώ το ζαχάρωνα και πήγα και το είδα. Μου πέφτει νομίζω λίγο μικρό, αλλά το κύριο μειονέκτημα είναι οι ξεχωριστές σέλες. Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί η Suzuki έκανε τέτοια επιλογή, καθώς το μηχανάκι δεν είναι αυτό που λέμε supersport. Μεγάλο δέλεαρ εδώ είναι η τιμή: Μοντέλα 2006 αλλάζουν χέρια με 4000. Παρόλα αυτά, νομίζω ότι έχω καταλήξει στο cbr. Μόνο η τιμή με χαλάει λίγο, καθώς προσπαθώ να βρω μηχανάκι από το 2002 και μετά. Οι περισσότερες επιλογές μου είναι μοντέλα 2000-2001.
doomantia
17/07/2008, 11:32
Γενικά πάντως ικανοποιημένος από το SV; Τί οδηγούσες πριν;
doomantia
28/07/2008, 11:55
Επιστροφή από τη φλεγόμενη Ρόδο
Εκεί που λιαζόμουν στην παραλία και χάζευα τις αγγελίες, άρχισα να κάνω κάτι κόκκινες και ανάρμοστες σκέψεις: Ducati 800 ss. Μάλλον για εγκυκλοπαιδικούς και μόνο λόγους, αλλά έπαθα πλάκα με τη χαμηλή του τιμή, σα μεταχειρισμένο. Πάντα η Ιαπωνία είναι σε προτεραιότητα, αλλά εναλλακτικές σκέψεις δε βλάπτουν ποτέ. Για πείτε γνώμη. . . Μιλάω για μοντέλα γύρω στο 2004.
DimChios
31/07/2008, 05:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από doomantia
Επιστροφή από τη φλεγόμενη Ρόδο
Εκεί που λιαζόμουν στην παραλία και χάζευα τις αγγελίες, άρχισα να κάνω κάτι κόκκινες και ανάρμοστες σκέψεις: Ducati 800 ss. Μάλλον για εγκυκλοπαιδικούς και μόνο λόγους, αλλά έπαθα πλάκα με τη χαμηλή του τιμή, σα μεταχειρισμένο. Πάντα η Ιαπωνία είναι σε προτεραιότητα, αλλά εναλλακτικές σκέψεις δε βλάπτουν ποτέ. Για πείτε γνώμη. . . Μιλάω για μοντέλα γύρω στο 2004.
εχεις π.μ (στην περιπτωση που δεν το ειδες) με ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο που ψαχνεις!
:wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.