View Full Version : ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΟΤΟ
YZF rider
21/07/2008, 17:02
ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΚΥΒΙΚΩΝ Κ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ?ΠΧ:ΞΕΚΙΝΑΩ ΜΕ 125 ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΜΕ 250 ΜΕΤΑ 600,1000 ΚΤΛ...Ή ΞΕΚΙΝΑΩ(Ή ΑΝΕΒΑΙΝΩ)-ΜΕ-ΠΟΛΛΑ ΚΥΒΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ-ΠΑΡΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ Κ ΕΞΟΙΚΙΩΣΟΥ,ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΥΝΗΘΕΙΑΣ-.ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΡΟΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΙ.ΔΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΒΡΩ ΑΚΡΗ Κ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΓΝΩΜΗ Κ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ Τ ΚΑΘΕΝΟΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΛΕΥΚΑΝΣΗ Τ ΘΕΜΑΤΟΣ..
ΥΓ1:Η ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΓΥΡΟΥ Μ ΕΙΝΑΙ Η ΙΕΡΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΤΟ(ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΩ-ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ "ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΝ")
ΥΓ2:ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ Ν ΜΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ(Κ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ)ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ-Ο ΟΠΟΙΟΣ ΒΕΒΑΙΩΣ Κ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ- ΩΣΤΕ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ.
ΑΥΤΑ!
:confused: :confused: :confused:
vestromas
21/07/2008, 17:55
Kαι ομως φιλε μου yzf, τελικα ειναι θεμα χρηματων. Αν ειχα εγω φραγκα και διπλωμα οταν ημουνα πιτσιρικας, θα επαιρνα ενα νιντζα 900 που ειχε βγει τοτε και ξερογλυφομασταν ολοι . Δεν θα επαιρνα παπι χοντα c 50.
Το ιδιο ισχυη και στα αυτοκινητα. Ολοι αυτοι που παιρνουν σεατ λεον, εαν ειχαν φραγκα, θα επαιρναν πορσε και φεραρι.
Οσο για τις οδηγικες ικανοτητες, ερχοντε με τον καιρο, εαν δεν σκοτωθεις.
Αυτη ειναι η πραγματικοτητα, και ολα τα αλλα που θα ακουστουν, φουμαρα.:beer: :wave2:
TOLISTOLAROS
21/07/2008, 19:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Kαι ομως φιλε μου yzf, τελικα ειναι θεμα χρηματων. Αν ειχα εγω φραγκα και διπλωμα οταν ημουνα πιτσιρικας, θα επαιρνα ενα νιντζα 900 που ειχε βγει τοτε και ξερογλυφομασταν ολοι . Δεν θα επαιρνα παπι χοντα c 50.
Το ιδιο ισχυη και στα αυτοκινητα. Ολοι αυτοι που παιρνουν σεατ λεον, εαν ειχαν φραγκα, θα επαιρναν πορσε και φεραρι.
Οσο για τις οδηγικες ικανοτητες, ερχοντε με τον καιρο, εαν δεν σκοτωθεις.
Αυτη ειναι η πραγματικοτητα, και ολα τα αλλα που θα ακουστουν, φουμαρα.:beer: :wave2:
+650...me mia προυπόθεση...
ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΑΝ ΕΧΕΙ ΜΥΑΛΟ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΗ ΜΗΧΑΝΗ.ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΜΙΑ ΘΕΡΜΟΚΕΦΑΛΙΑ,ΛΙΓΕς ΜΟΙΡΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Η ΠΙΟ ΒΙΑΣΤΙΚΟ ΣΤΡΙΨΙΜΟ ΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΓΚΡΙΠ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΟΥΝ;ΕΧΕΙΣ ΤΗ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙΣ,Ν'ΑΚΟΥΣ,ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ, ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ FULL ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ;
Αν ναι παρε κάτι πιο δυνατο απ'ότι μπορεί να σου πει ο καθένας,προσοχή και καλές βόλτες..
vestromas
21/07/2008, 21:35
Οι περισοτεροι, που εχουν αγριογκαζα, σε αυτοκινητα και μηχανες, ειναι φλωροι, υπερβαροι και πολλες φορες καποιας ηλικιας. Συχναζουν σε συγκεκριμενα μεροι, μια φορα την εβδομαδα, και αμπελοφιλοσοφουν καμαρωνοντας.
Τα μηχανακια τα εχουν μονιμος πλυμενα γυαλισμενα και τον εξοπλισμο τον εχουν για να γεμιζουν τις διπλανες καρεκλες της καφετεριας που συχναζουν.
Σιγουρα πολλες ειναι οι εξαιρεσεις , αλλα ο κανονας ειναι αυτος.
Ποσα απο τα ss που κυκλοφορουν εχουν δει πιστα, ποσες χαγιαμπουσα εχουν περασει τη Χαλκιδα και ποσα ktm σουπερ εντουρο εχουν αλαξει λαστιχα λογω χρησης νωριτερα απο χρονο. Αυτα και μην χειροτερα. Εκτος αν καποιοι απο εμας ζουν σε αλλη χωρα και γνωριζουν καποια αλλη πραγματικοτητα.
Συμπεραματικα τα λεφτα και μονο τα λευτα καθοριζουν την επιλογη της μοτοσυκλετας.:beer: :wave2:
YZF rider
21/07/2008, 23:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
[B.
Συμπεραματικα τα λεφτα και μονο τα λευτα καθοριζουν την επιλογη της μοτοσυκλετας.:beer: :wave2: [/B]
ΦΙΛΕ Μ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ Η ΕΞΗΣ ΑΠΟΨΗ:'ΔΝ ΕΧΩ ΦΡΑΓΑ,ΟΥΤΕ ΘΑ ΕΧΩ, Κ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΥΤΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ,ΜΑΖΕΥΩ ΟΣΑ ΟΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ R1'(ΠΧ) ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ Κ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΩ ΛΟΓΙΚΗ..ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ Ή ΟΧΙ ΕΝΑΣ ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΒΗΜΑ ΣΕ ΚΥΒΙΚΑ Κ ΥΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ...ΔΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ.ΠΟΛΟΙ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΜΕ ΡΣ125,Ρ125 ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΕΝΑ 600ΣΑΡΙ ΑΚΟΜΑ Κ ΧΙΛΙΑΡΙ(ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΜΕΝΑ).ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΜΟΣΤΡΕΣ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ?? :confused: :smilea: :smilea: :smilea:
Αρχικά δημιουργήθηκε από YZF rider
ΦΙΛΕ Μ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ Η ΕΞΗΣ ΑΠΟΨΗ:'ΔΝ ΕΧΩ ΦΡΑΓΑ,ΟΥΤΕ ΘΑ ΕΧΩ, Κ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΥΤΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ,ΜΑΖΕΥΩ ΟΣΑ ΟΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ R1'(ΠΧ) ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ Κ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΩ ΛΟΓΙΚΗ..ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ Ή ΟΧΙ ΕΝΑΣ ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΒΗΜΑ ΣΕ ΚΥΒΙΚΑ Κ ΥΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ...ΔΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ.ΠΟΛΟΙ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΜΕ ΡΣ125,Ρ125 ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΕΝΑ 600ΣΑΡΙ ΑΚΟΜΑ Κ ΧΙΛΙΑΡΙ(ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΜΕΝΑ).ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΜΟΣΤΡΕΣ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ?? :confused: :smilea: :smilea: :smilea:
Αυτό είναι το λογικό. Δυστυχώς ελάχιστοι το κάνουν (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) και αυτό έχει συνήθως συνέπειες.
Έχει δίκιο ο vstromas που λέει οτι στην Ελληνική Πραγματικότητα τα λεφτά καθορίζουν στην συντριπτική πλειοψηφία το τί αγοράζεις. Δεν είναι ούτε λογικό ούτε "σωστό". Αλλά γίνεται. Είναι ωραίο όμως όταν υπάρχουν εξαιρέσεις. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από YZF rider
....Η ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΓΥΡΟΥ Μ ΕΙΝΑΙ Η ΙΕΡΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΤΟ(ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΩ-ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ "ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΝ")....
Φίλε YZF ούτε τα "μικρά" συγχωρούν. Απλούστατα μπορούν να αποτελέσουν ένα πρώτης τάξης σχολείο που αρχικά θα μάθεις τις ικανότητές σου και στην πορεία θα επεκτείνεις. Πριν αποφασίσεις τι θα πάρεις σκέψου τα εξής:
1. Που θα κάνεις τα περισσότερα χιλιόμετρά σου; Πόλη, επαρχιακό δίκτυο, νησί, χώμα; Καθημερινή μετακίνηση ή για βόλτα το ΣΚ και στις διακοπές;
2. Αφού αποφασίσεις τι σου αρέσει προσπάθησε να κάνεις ένα test drive και ανάλογα με το πόσο καλά "κουμπώνεις" επάνω, και πράξε.
:wave2:
Και μην ξεχάσεις ότι θα πρέπει να προμηθευτείς και το σχετικό εξοπλισμό (κράνος κτλ)...
mats8282
22/07/2008, 00:47
1)To αντιστοιχο διπλωμα
2)Η αντιστοιχη εμπειρια
3)Το αντιστοιχο μυαλο
4)Ομορφια/πρεστιζ
5)Επιδοσεις
6)Αυτο το κατι
7)Τι λενε οι γνωστοι/φιλοι/μηχανικοι/περιοδικα
8)Test ride
9)Μαρκα μοτοσυκλετας
10)Αξιοπιστια
11)Καταναλωση
12)Ανεση
13)Οδικη συμπεριφορα
14)ABS
Σε τυχαια σειρα :wave2:
dodos 900
22/07/2008, 03:10
Καλύτερα κάτι που να μήν έχει πολλά γκάζια για αρχή.Να σε απασχολήσουνε άλλα πράγματα,όπως το πώς φρενάρει και στρίβει,πώς συμπεριφέρεται σε βρεγμένο οδόστρωμα κτλ.
Τα πολλά άλογα στην παρούσα φάση θα επιβαρύνουνε την κατάσταση.
extremist
22/07/2008, 04:51
edited.
Αρχικά δημιουργήθηκε από YZF rider
ΦΙΛΕ Μ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ Η ΕΞΗΣ ΑΠΟΨΗ:'ΔΝ ΕΧΩ ΦΡΑΓΑ,ΟΥΤΕ ΘΑ ΕΧΩ, Κ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΥΤΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ,ΜΑΖΕΥΩ ΟΣΑ ΟΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ R1'(ΠΧ) ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ Κ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΩ ΛΟΓΙΚΗ..ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ Ή ΟΧΙ ΕΝΑΣ ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΒΗΜΑ ΣΕ ΚΥΒΙΚΑ Κ ΥΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ...ΔΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ.ΠΟΛΟΙ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΜΕ ΡΣ125,Ρ125 ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΕΝΑ 600ΣΑΡΙ ΑΚΟΜΑ Κ ΧΙΛΙΑΡΙ(ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΜΕΝΑ).ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΜΟΣΤΡΕΣ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ?? :confused: :smilea: :smilea: :smilea:
Πρεπει να ξεκαθαρισεις στο μυαλό σου οτι η μηχανη δεν ειναι αυτοκινητο και δεν αγοραζεται με την ιδια λογικη. Μηχανη αλλαζεις γιατι δε σε καλυπτει αυτη που εχεις. Πχ. βαρεθηκες το 600αρι και θες να πας σε 1000. Αυτο σημαινει οτι το 600αρι το εμαθες.
Τωρα δεν ξερεις ουτε αν σου κανουν οι 2 ροδες αν καταλαβα καλα.
Δεν παει τοσα εχω αυτη θα παρω... Σκεψου ότι καμια μοτο δεν σου προσφερει παθητικη ασφαλεια... σε αντιθεση με τα αυτοκινητα, και ισως να πηγαινει και αντιστροφα. Δηλαδη οσο πιο πολλα τα λεφτα τοσο πιο δυνατη, τοσο πιο εκτεθιμενος εισαι σε υπερβολικη ταχυτητα και στην πιθανοτητα μαλακιας.....
εαν σκεφτεσαι ετσι τοτε παρε ότι σου κανει σε περισσοτερα κυβικα και ιπποδυναμη, και μολις βγεις στο δρομο.....αντε γεια!
Εγω παντως δε θελω να ξερω οτι κυκλοφορουν τετοιοι διπλα μου....
:wave2:
extremist
23/07/2008, 02:54
Παιδιά επειδή πήγα κ εγώ να απαντήσω,το παλικάρι δεν κάνει σε πρώτο πρόσωπο την ερώτηση. :bigcry:
Μικρή Λουλού
23/07/2008, 10:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Αυτη ειναι η πραγματικοτητα, και ολα τα αλλα που θα ακουστουν, φουμαρα.:beer: :wave2:
....ειπε,γεματος ταπεινοφροσυνη και τραβηξε προς το δασος..
:smokin:
Kamikazi990
23/07/2008, 11:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Οι περισοτεροι, που εχουν αγριογκαζα, σε αυτοκινητα και μηχανες, ειναι φλωροι, υπερβαροι και πολλες φορες καποιας ηλικιας. Συχναζουν σε συγκεκριμενα μεροι, μια φορα την εβδομαδα, και αμπελοφιλοσοφουν καμαρωνοντας.
Τα μηχανακια τα εχουν μονιμος πλυμενα γυαλισμενα και τον εξοπλισμο τον εχουν για να γεμιζουν τις διπλανες καρεκλες της καφετεριας που συχναζουν.
Σιγουρα πολλες ειναι οι εξαιρεσεις , αλλα ο κανονας ειναι αυτος.
Ποσα απο τα ss που κυκλοφορουν εχουν δει πιστα, ποσες χαγιαμπουσα εχουν περασει τη Χαλκιδα και ποσα ktm σουπερ εντουρο εχουν αλαξει λαστιχα λογω χρησης νωριτερα απο χρονο. Αυτα και μην χειροτερα. Εκτος αν καποιοι απο εμας ζουν σε αλλη χωρα και γνωριζουν καποια αλλη πραγματικοτητα.
Συμπεραματικα τα λεφτα και μονο τα λευτα καθοριζουν την επιλογη της μοτοσυκλετας.:beer: :wave2: δηλαδη τι εχουν οι υπερβαροι και να μην παρουν τουμπανα???
vestromas
23/07/2008, 11:44
Ελα μωρε τωρα, την καθε μαλακια που λεω την περνετε της μετρητης:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :beer: :beer: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
.................
Οσο για τις οδηγικες ικανοτητες, ερχοντε με τον καιρο, εαν δεν σκοτωθεις.
Αυτη ειναι η πραγματικοτητα, και ολα τα αλλα που θα ακουστουν, φουμαρα.:beer: :wave2:
Το ειπε σωστα αναμεσα στα υπόλοιπα......
ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙΣ....
Παρε κατι μικρο για λιγο....
Κανεις δεν γεννηθηκε παντογνωστης....σε λιγο καιρο το αλλαζεις και περνεις αυτο που σου αρεσει καλυτερα..
YZF rider
23/07/2008, 17:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από extremist
Παιδιά επειδή πήγα κ εγώ να απαντήσω,το παλικάρι δεν κάνει σε πρώτο πρόσωπο την ερώτηση. :bigcry:
paidia exw mhxani(to r125)k diamorfomenh motosykletistikh paidia afoy mhxanh exei olo to soi(mana,pateras,pappoys,theios ktl).....h aporia einai gernikh dn afora emena!!(pantos thanks gia to endiaferon paides)!!:wave2: :wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.