View Full Version : CBF-1000 και κοσκίνισμα τιμονιού,καμμιά ιδέα?
Παιδιά έχω το cbf 1000 δύο και κάτι χρόνια.Την πήρα από του Καρακώστα με το που πρωτοβγήκε.Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος,είναι τρομερό μηχάνημα.Παρατήρησα όμως ότι το τιμόνι μετά από κάποια χιλιόμετρα κοσκίνιζε,έτρεμε.Όταν το είπα στο service μου είπανε ότι φταίει η βαλίτσα.Την έβγαλα και πραγματικά το φαινόμενο σχεδόν εξαφανίστηκε αλλά ...παρέμεινε ελάχιστα γεγονός ενοχλητικό για μηχανή τέτοιας κατηγορίας.Μήπως φταίει η σχάρα?Το λέω αυτό γιατί μου είπανε ότι η παραμικρή προσθήκη στην ουρά της μηχανής μπορεί να της αλλάξει την ισορροπία της.Η τι άλλο?
Όποιος φίλος σκέφτεται κάτι ας πει την γνώμη του.
xristos cbf
04/08/2008, 07:50
Για να μην σε ζαλίζω με θεωρίες (ζάντες, ζυγοσταθμίσεις, ελαστικά...κλπ) το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ, άλλαξα τα αμορτισέρ (μπρος ελατήρια με 10άρι λάδι και πίσω μπουκάλα ελατήριο) και δεν τρέμει με τίποτε, έχεις δεν έχεις την βαλίτσα πίσω. Προσωπικά πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι στην «απάτη» αμορτισέρ που έχει στα μηχανάκια της η Honda και αυτό γιατί όλα στρώνουν με το που τα αλλάζεις.
Φίλε Χρήστο σε ευχαριστώ για την απάντηση σου,ομολογουμένως δεν το είχα σκεφτεί καν.Βέβαια όταν τα μαμίσια αμορτισέρ προκαλούν αυτό το πρόβλημα σε 1000 μηχανή Ηonda τότε τι να πώ...Υποτίθεται υπάρχει από την εταιρεία και κάποια αξιοπιστία...
Αν θέλεις γράψε σε παρακαλώ που έγινε η αλλαγή και...τον λογαριασμό.
Ευχαριστώ πολύ
xristos cbf
06/08/2008, 08:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από wineman
Βέβαια όταν τα μαμίσια αμορτισέρ προκαλούν αυτό το πρόβλημα σε 1000 μηχανή Ηonda τότε τι να πώ...
Τα αμορτισέρ είναι ίδια με το 600άρι, αλλά το 1000 είναι «κάτι» βαρύτερο (όχι ότι δεν κοσκίνιζε και το τιμόνι και στο 600).
Αρχικά δημιουργήθηκε από wineman
Υποτίθεται υπάρχει από την εταιρεία και κάποια αξιοπιστία...
Η αξιοπιστία της Honda μπορεί να είναι σε όλα τα υπόλοιπα αλλά όχι στα αμορτισέρ, τουλάχιστον στα τουριστάδικα μηχανάκια της.
Και ο λογαριασμός :
Ελατήρια (με 10άρι λάδι) και πίσω αμορτισέρ τα παρήγγειλα από τον αντιπρόσωπο της Hyperpro στην Αθήνα, έχω την εντύπωση ότι τα ελατήρια υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα αλλά το πίσω αμορτισέρ έρχεται κατόπιν παραγγελίας, το κόστος είναι από 700,00 με 750,00 ευρω, (εμένα μου κόστισε 750,00 γιατί το ήθελα με extra μετατροπή 2,5 mm πιο κοντό και προοδευτικό ελατήριο), τα παρέλαβα σε ένα μήνα από την παραγγελία και τα πέρασα στο συνεργείο που κάνω τα service της μηχανής στη Σέρρες. Η μηχανή έχει αλλάξει ριζικά συμπεριφορά (από εκεί που το ένιωθες «λάστιχο» στις στροφές αλλά και στις ανωμαλίες του δρόμου τώρα έγινε compact και όπου πατάς βρίσκεσαι και όπου και όσο θέλεις να στρίψεις στρίβεις χωρίς να «λαστιχάρει» ) σε σημείο που δυσκολεύτηκα στις πρώτες βόλτες να το συνηθίσω και φυσικά χάθηκε και το κοσκίνισμα στο τιμόνι και με την βαλίτσα πίσω.
Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες σου.
Φιλε Χρηστο και εγω εχω το ιδιο μηχανακι και επειδη απλα ειναι δραμα οι αναρτησεις του σκεφτομουν η μπρος πισω ελατηριο hyperpro η μπροστα ελατηριο ohlins και πισω ολοκληρο αμορτισερ...
Αυτο το μη γραμμικο ελατηριο τι σου λεει ακριβως.
Πισω πηρες ολοκληρο αμορτισερ hyper pro...
Φιλικα,Τασος.
xristos cbf
22/08/2008, 10:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
Φιλε Χρηστο και εγω εχω το ιδιο μηχανακι και επειδη απλα ειναι δραμα οι αναρτησεις του σκεφτομουν η μπρος πισω ελατηριο hyperpro η μπροστα ελατηριο ohlins και πισω ολοκληρο αμορτισερ...
Αυτο το μη γραμμικο ελατηριο τι σου λεει ακριβως.
Πισω πηρες ολοκληρο αμορτισερ hyper pro...
Φιλικα,Τασος.
Τάσο μέχρι και τα προηγούμενα μηχανάκια που είχα έβαζα τα WP (πάρα πολύ ευχαριστημένος) και δεν στο κρύβω ότι αν υπήρχαν και για το CBF 1000 θα τα ξανά έβαζα, ευτυχώς δεν είχε και δοκίμασα και τα Hyperpro που σαν πρώτη εντύπωση (2.000 χλμ.) μ’ έχουν κατενθουσιάσει. Τα Οhlins που λες είναι όντως πάρα πολύ καλά αλλά και εξίσου ακριβά όμως, πιστεύω ότι είναι για πιο εξσυζητημένη χρήση της μοτοσικλέτας (πιο αγωνιστικά-πίστα) από ότι την θέλω (ταξιδάκια). Εγώ παρήγγειλα μπρος πίσω προοδευτικά ελατήρια (έρχονται με 10 λάδι της εταιρίας), 25mm πιο κοντά λόγω ότι το οδηγεί και η γυναίκα μου (κοντούλα) το χαμηλώσαμε για να είναι πιο άνετη, ρωτήσανε με πόσα κιλά ταξιδεύω για το ανάλογο πάχος του ελατηρίου ίσως, και πίσω το αμορτισέρ με extra κόντεμα 25 mm για να καθίσει το ελατήριο. Η Hyperpro το πίσω αμορτισέρ το δίνει με απλό ελατήριο (σαν στανταρ εξοπλισμό) κι όχι με προοδευτικό και το τονίζω για τα ελατήρια γιατί αυτό που μου προξένησε εντύπωση είναι ότι ενώ αδειάζει το ρεζερβουάρ και ελαφραίνει δεν αλλάζει και το στήσιμο και η συμπεριφορά της μηχανής ειδικά όταν είμαι καλά φορτωμένος πίσω. Τέλος πιστεύω ότι είναι η καλύτερη αναλογία απόδοσης προϊόντος και τιμής γιατί δεν πιστεύω με 750,00 ευρώ που έδωσα να έπαιρνα Οhlins ίσως να έπαιρνα WP αλλά δεν έχει για το μοντέλο μας.
SPRING KITS FOR HONDA CBF 1000 A (SC58B) 06> 25MM LOWER
Combi kit
Product number: SP-HO10-SSC016 >25 mm. Lower
3D SHOCK FOR HONDA CBF 1000 2006
3D Shock EMULSION
Product number: HO10-0AB
Ελπίζω να βοήθησα αλλά και σε ότι νομίζεις ότι μπορώ να βοηθήσω εδώ είμαι. :wave2:
Παιδιά έχω στενοχωρηθεί που μία μηχανή Honda 1000cc βγαίνει από το εργοστάσιο με τέτοιο πρόβλημα.Πάντως σκέφτομαι να διαμαρτυρηθώ στην επίσημη αντιπροσωπεία για αρχή...
Ρε συ,δεν εχει προβλημα το μηχανακι...για το λογο που φτιαχτηκε ειναι μια χαρα....
Απλα αν θες να οδηγησεις λιγο πιο σπορ και λιγο πιο γρηγορα...υπαρχει προβλημα...
Αν θες να πηγαινεις στρωτα σαν να οδηγας transalp η καποιο on-off αλλα να εχεις 4κυλινδρο κινητηρα και πιο καλες κλησεις λογο τροχων και κεντρου βαρους μια χαρα ΤΕΛΕΙΟ ειναι το μηχανακι...
FIRE-ZX-GSXR
03/09/2008, 16:31
Και εγω μια απο τα ιδια παιδια...κανω κουμπαρα 6 μηνες τωρα για να βαλω
ΛΑΣΤΙΧΑ + ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΕΜΠΡΟΣ + ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΠΙΣΩ + ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΤΙΜΟΝΙΟΥ = 1000 ΕΥΡΩ
METZELER+OHLINS (ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ)+ΠΙΣΩ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ+ΚΟΝΙΚΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ=ΠΑΛΙ ΤΑΠΙ...
ΟΝΤΩΣ ΠΑΙΔΙΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΧΡΗΖΕΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΤΕ 15000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΩΒΡΑΚΟ...ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΜΑΜΑ HONDA ΑΛΛΑ ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!
Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ VFR ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΠΟΥ ΤΟ ΒΡΩ ΤΟ ΚΑΝΩ ΒΟΛΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕ 20000 Η 30000 Η 40000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΝΑ ΠΑΤΑΕΙ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΕ 15000 ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΓΕΝΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ...ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ!
ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΠΑΙΔΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΤΙ ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ...
ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΟ ΨΕΙΡΑΣ ΘΑ ΤΟΥ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ!
Aγαπητοι Φιλοι
Η Μαμα Χοντα στις αναρτησεις γενικα τα εχει κανει θαλασσα σε ολες τις μηχανες της για λογους κοστους βεβαια...
Εχω μια Βαραντερο ΑΒS, 07 και αλλαξα και εγω τις μπροστινες αναρτησεις καθως και το ελατηριο της κεντρικης αναρτησης...Πηρα το κιτ της Hypepro και μαζι με εργασια τοποθετησης ολα πηγαν 400 ευρω..
Ομως αλλη κατασταση...Η μηχανη σκληρυνε, εχασε την γλυκυτητα της και εγινε περισσοτερο στοιβαρη, σταθερη και στριβει σαν τρενο ενω εγινε και πιο γρηγορη...Μετα τα 160 δεν ψαρευει πλεον, το μονο που δεν θυμηθηκα ειναι το γεγονος οτι με το νεο ελατηριο ψηλωσε και την εχω στις μυτες των ποδιων μου..αλλα μου ειπαν οτι μετα απο 1500 χλμ. η αναρτηση θα κατσει..Αξιζε η αλλαγη αυτη και δεν το μετανιωσα..απλα θελει λιγο συνηθεια στην αρχη..
Αυτη η λυση αν και ημιμετρο ειναι πολυ οικονομικη και αξιζει καποιος που δεν θελει τις τελειες αγωνιστικες ρυθμισεις να τη προτιμησει..αν πηγαινα για ολοκληρη πισω κεντρικη αναρτηση, μιλαμε για ποσα πανω απο 1000 ευρω μαζι με τα μπροστινα ελατηρια..
Οσο για την ΧΟντα, ντροπη και μονο ντροπη τους..
Σας ευχομαι καλα χιλιομετρα και να ειστε ολοι ορθιοι στο μοτο σας..
Σας στελνω μια φωτο που εβγαλα των δυο κεντρικων ελατηριων..αριστερα το μαμισιο...δεξια το hyperpro..τα συμπερασματα δικα σας..
144215
Παιδιά έχω και ένα ευχάριστο νέο,άλλαξα λάστιχα και έβαλα τα michelin pilot, έγινε και ζυγοστάθμιση και το πρόβλημα βελτιώθηκε κατά πολύ,το δοκίμασα με βαλίτσα,υποθέτω ότι χωρίς βαλίτσα τα πράγματα θα είναι ακόμα καλύτερα.
Στο συνεργείο που τοποθετήθηκαν τα λάστιχα ο μηχανικός μου είπε ότι τα αμορτισέρ είναι μαλακά μέσα όμως στα πλαίσια του χαρακτήρα της μηχανής (all arround).Όποιος θέλει ποιό σκληρές καταστάσεις υπάρχουν και τα hayabusa,cbr,κ.λπ.Βέβαια στις λακούβες θα μας φεύγουν τα ...σφραγίσματα.
Υπάρχει τελικά λύση σ αυτό το χάλι του κοσκινίσματος στο φάσμα απο τα 40 έως τα 100 χλμ/ω ?
Εχθές με πήγε φίλος μου με cbf 1000 με 17.000 χλμ.
Πήγαινε με 50 χλμ στο κοντερ και μου λέει κοίτα :
Αφήνει το τιμόνι και νόμιζα οτι γινόταν σεισμός !
Το φαινόμενο εμφανίζεται σ αυτό το φάσμα χλμ και μόνο άν αφήσεις και τα δύο χέρια.
Ταλαντευόταν τόσο πολύ αριστερά-δεξιά,που ούτε σε tank slapping δεν παίζει αυτό.
Πήγε σε λαστιχά,έβαλε δοκιμαστικά άλλο λάστιχο μπροστά,
ΆΛΛΑΞΕ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΤΑ 15.000 ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΕΟΣ ΣΑΣ,
έβγαλε μπαγκαζιέρα,μονο-δικάβαλος,έσφιξε το πίσω αμορτισέρ....
Π@Π@ΡΙ@ ΜΕΝΤΟΛΕς,
το πρόβλημα παραμένει.
(καλά όχι πως μου κάνει εντύπωση,αλλά όπως και να το κάνεις,
τα λεφτά που έδωσε για να το πάρει,δεν τα πήρε απο το τζόκερ...)
dimitrioskosmas
04/12/2008, 10:46
στο δικο cbf1000 εχω παρατηρησει αυτο το κοσκινισμα στα 50 και στα 70χλμ/ωρα. πριν και μετα εξαφανιζεται. παντως και στα προηγουμενα μηχανακια υπηρχε τετοιο θεμα (cb400,srx).
καποια στιγμη θα βαλαω αμορτισερ πισω ohins οχι για αυτο το φαινομενο αλλα επειδη κοντευω τα 40000χλμ. και οσο ναναι το μαμα αρχιζει και τα παιζει
legome giovanni .exo kai ego ena cbf 1000 07 tu allaxa anartisis bros piso evala hyper pro tu allaxa kai timoni evala renthal alla to tremulo sinexizi tu ekana zigostathmisi alla to idio to tremulo pai apo 63 eos 82 kmh meta stamatai opos kai prin .pite mu ti bori na ine efxaristo
Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
Ρε συ,δεν εχει προβλημα το μηχανακι...για το λογο που φτιαχτηκε ειναι μια χαρα....
Απλα αν θες να οδηγησεις λιγο πιο σπορ και λιγο πιο γρηγορα...υπαρχει προβλημα...
Αν θες να πηγαινεις στρωτα σαν να οδηγας transalp η καποιο on-off αλλα να εχεις 4κυλινδρο κινητηρα και πιο καλες κλησεις λογο τροχων και κεντρου βαρους μια χαρα ΤΕΛΕΙΟ ειναι το μηχανακι...
kai ego nomizo oti to koskinisma den epireazi tin odigiki siberifora
signomi an kano lathos sto grapsimo ime new
Αρχικά δημιουργήθηκε από gipi73
kai ego nomizo oti to koskinisma den epireazi tin odigiki siberifora
signomi an kano lathos sto grapsimo ime new
Κάνεις λάθος φίλε,γιατί παίζεις με την σωματική σου ακεραιότητα...
Δοκίμασε να πηγαίνεις με 90 χλμ και να αφήσεις
το αριστερο σου χέρι για να πιάσεις το κράνος σου για παράδειγμα,
να δούμε τότε αν επιρρεάζει tin odigiki siberifora και τι είδους συναισθήματα σου προκαλεί... :smokin:
Τώρα που το ξανα σκέφτομαι,άσε μην το δοκιμάσεις,κρίμα είναι. :beer:
sapila racing
27/01/2009, 10:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Κάνεις λάθος φίλε,γιατί παίζεις με την σωματική σου ακεραιότητα...
Δοκίμασε να πηγαίνεις με 90 χλμ και να αφήσεις
το αριστερο σου χέρι για να πιάσεις το κράνος σου για παράδειγμα,
να δούμε τότε αν επιρρεάζει tin odigiki siberifora και τι είδους συναισθήματα σου προκαλεί... :smokin:
Τώρα που το ξανα σκέφτομαι,άσε μην το δοκιμάσεις,κρίμα είναι. :beer:
Αν δεν αφήσεις και τα 2 χέρια απο το τιμόνι δεν θα κοσκινισει με τίποτα.
Οπότε στην πράξη δεν υπάρχει πρόβλημα.
Δεν έχεις δίκιο,γιατί έχει κολλητός μου cbf 1000 07,
με αλλαγμένα ρουλεμάν λαιμού,ζυγοστάθμιση,νέο λάστιχο,σφίξιμο στο πισω αμορτισέρ.
Του έχω κάνει περίπου στα 2.000 χλμ σε βόλτες-ταξίδια.
Εγώ στα 90 χλμ με το ένα χέρι,παθαίνω έμφραγμα. :uplate: :eyepop:
Πραγματικά πρέπει να το καβαλήσει κάποιος για να ξενερώσει.
Και τα δύο χέρια δεν υπάρχει λογος να τα αφήσεις,αλλά το ένα...
bobosss05
14/12/2011, 15:45
καλη σας μερα,σε ολους σας.εχω το cbf1000abs 2007.ειχα και γω το ιδιο προβλημα με το κοσκινισμα.εχω και βαλιτσα 52λ.αλλαχτηκαν τα λαστιχα και το προβλημα μεγαλωσε.στα 50 με 100 χαω τα πραγματα ηταν τραγικα.κατοπιν αλλαχτηκαν τα ρουλεμαν λαιμου.( ηταν φθαρμενα)και τα ελλατηρια με white power.το προβλημα παρεμεινε το ιδιο.κατοπιν ξανααλλαχτηκε το μπροστινο ελαστικο το οποιο ηταν υπαιτιο για το κοσκινισμα με αλλο ιδιας μαρκας.το προβλημα εξαλειφθηκε τελειως,σε ολο το φασμα χιλιομετρων και παντα με τη βαλιτσα.η γνωμη μου ειναι πρωτα ελεγχος στα λαστιχα και μετα οποιαδηποτε αλλη πολυδαπανη ενεργεια.καλες βολτες σε ολους.
Με wp πισω και ohlins μπροστα , με βαλιτσα γεματη, χωρις βαλιτσα, τρεμουλο δεν υπαρχει ακομα και οταν πεφτει σε ανωμαλίες χωρις χερια στο τιμονι, δεν μπορω να καταλαβω γιατι εχετε τεοια προβληματα.
lonerider
14/03/2016, 02:52
Παιδιά έχω το cbf 1000 δύο και κάτι χρόνια.Την πήρα από του Καρακώστα με το που πρωτοβγήκε.Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος,είναι τρομερό μηχάνημα.Παρατήρησα όμως ότι το τιμόνι μετά από κάποια χιλιόμετρα κοσκίνιζε,έτρεμε.Όταν το είπα στο service μου είπανε ότι φταίει η βαλίτσα.Την έβγαλα και πραγματικά το φαινόμενο σχεδόν εξαφανίστηκε αλλά ...παρέμεινε ελάχιστα γεγονός ενοχλητικό για μηχανή τέτοιας κατηγορίας.Μήπως φταίει η σχάρα?Το λέω αυτό γιατί μου είπανε ότι η παραμικρή προσθήκη στην ουρά της μηχανής μπορεί να της αλλάξει την ισορροπία της.Η τι άλλο?
Όποιος φίλος σκέφτεται κάτι ας πει την γνώμη του.
Μπορείς να μας πεις πόσα χλμ έχει η μηχανή και αν έχεις αλλάξει πότε ρουλεμάν τιμονονιου και ρουλεμάν στις ρόδες?
vasiliscbf1000
09/08/2016, 17:12
!!!!!!!!!!!!!Μου κάνει φοβερή εντύπωση που διάβασα ολα αυτά,μπαίνω λοιπόν στον πειρασμό να γράψω κι εγώ κάτι.Εχω ενα CBF 1000 του 2006 που το πήρα με 39.000 το 2013.Τώρα εχω 51.000 και ποτέ δεν ειχα θέμα με την ανάρτηση.Βέβαια αμέσως μετά την αγορά αλλάχτηκαν λάδια στις μπουκάλες,ρουλεμάν τιμονιού και ρουλεμάν πίσω τροχού.Ποτέ δε μου κοσκίνησε,ακόμη και με τέρμα γκάζια.Ενα τρέμουλο θα το κάνει γύρω στα 180 αλλα φταίει η πίσω κάσα οταν είσαι μονός κι έχει αέρα.Αν τη βγάλεις σταματάνε όλα.Πολλοί γράφετε για νέες αναρτήσεις.Πολυδάπανες για τις μέρες μας.Βέβαια μιλάμε για ενα all around μηχανάκι για άνετα ταξίδια.Δεν φτιάχτηκε για την απόλυτη σπόρ οδήγηση.Οπότε όποιος διαθέτει χρήμα και χρόνο και του αρέσει η πολύ γρήγορη οδήγηση,τις αλλάζει.Γενικά όμως ποτέ δεν είχα θέμα.Σήμερα συγκεκριμμένα με αρκετό αέρα,έκανα τη βολτίτσα μου,έδωσα λίγο στα 230 για περίπου 8-10 χλμ και δεν ένιωσα κάτι όπως πάντα.Συμβουλή:ελέγξτε τα ρουλεμάν του πίσω τροχού.Υπάρχουν 3.Αλλάξτε τα όλα αν η πίσω ρόδα παίζει δεξιά-αριστερά έστω και χιλιοστά.Επίσης,δεν ξέρω τί ελαστικά χρησιμοποιείτε,γνώμη μου:φορέστε Dunlop roadsmart,κάντε σωστή ζυγοστάθμηση και θα με θυμηθήτε.
Πολλοί γράφετε για νέες αναρτήσεις.Πολυδάπανες για τις μέρες μας.
Το θρεντ ξεκίνησε το 2008.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.