PDA

View Full Version : Αναζήτηση της Νέας Ερωμένης...

Anastassios
05/08/2008, 10:26
Καλημέρα παιδιά,

Γράφω στο φόρουμ για δεύτερη φορά με το ίδιο θέμα.

Πρώτον θέλω να ξεκαθαρίσω πως είμαι άσχετος, δεν έχω καν το δίπλωμα στα χέρια μου. (το περιμένω από εβδομάδα). Αν με ρωτήσετε που είναι το καρμπυρατέρ δεν ξέρω να σας πω, φαντάζομαι πως είναι κάπου κάτω από το ντεπόζιτο της βενζίνης.

Στράφηκα στις μηχανές για οικονομικούς λόγους, το αυτοκίνητο μέσα στην Αθήνα δεν βολεύει.

Οκ, μεγάλε θα μου πείτε, πάρε ένα σκούτερ και αίντε από έδω.

Τα πράγματα όμως δεν είναι τόσο απλά. Όταν έκανα τα μαθήματα και ανέβηκα πρώτη φωρά πάνω σε μεγάλη μηχανή κάτι έγινε, κατί περίεργο, κάτι μαγικό.... (παρόλο που ήταν ένα ξενέρωτο παλίο CB)

...και άρχισαν τα δύσκολα...

Θέλω μηχανή! όχι στριτάκια, κρόςς, σκούτερ, βεσπάκια, ....Θέλω ΜΗΧΑΝΗ. με την παλία κλασική έννοια. αυτές που τις βάζεις μπροστά με το πόδι.

Στην αρχή χάρηκα με Intruder, Marauder, αλλά δεν το έχω αποφασήσει διότι η στάση του σώματος μάλλον δεν θα με βολεύει. Έψαξα κάτι ανάλογα kymco, keeway κτλ. τίποτα.

Χθές παραλίγο να αγοράσω μία μεταχειρισμένη (με εγγύηση ακόμα) Royal-Enfield. Έχω και μια τρέλλα με την αγγλία. Έλα που μου βγήκε Ινδικό στην πορεία. και από ότι ακούω εύκολα θα με αφήσει στην μέση της Πατησίων να αναρωτιέμαι πού είναι η μπαταρία.

Τι να κάνω; που να κοιτάξω; Λεφτά για Bonneville δυστηχώς δεν έχω. Άν και θα ήταν το ιδανικό μου. Διαθέτω μέχρι 5.000 ευρώ.

Το πρόβλημα είναι ότι επειδή είμαι άσχετος δεν τολμάω να εμπιστευτώ το κάθε μαγαζάτωρα που πάει να μου πουλήσει μεταχειρισμένη μηχανή. Ο τύπος χθές την enfield την ανέβασε 500 ευρώ μεσα σε δέκα λεπτά.

Θέλω λοιπόν κάτι πού να μην έχω το άγχος αν θα μου μήνει στο δρόμο, και να μου αρέσει κιόλας, να με φτιάχνει! μέχρι 500 cc.

Τι λέτε;

byron
05/08/2008, 10:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anastassios
Θέλω λοιπόν κάτι πού να μην έχω το άγχος αν θα μου μήνει στο δρόμο, και να μου αρέσει κιόλας, να με φτιάχνει! μέχρι 500 cc.

Τι λέτε;

Καλωσήρθες φίλε.