PDA

View Full Version : Royal Enfield



Anastassios
06/08/2008, 10:28
Οκ, πήγα χθές το απόγευμα και την έκλεισα! Έδωσα 200 ευρώ προκαταβολή. Royal Enfield Electra 500cc.
Την αγόρασα μεταχιρισμένη, μοντέλο 07 έχει ακόμα ένα χρόνο εγγύηση. 3500 ευρώ.

Αλλά έχω αρχήσει να έχω ανησυχίες. Σκέφτομαι μήπως να ξεχάσω τα διακόσια ευρώ μου και να ψάξω για κάτι άλλο.

Την Electra την Καραγουστάρω! αλλά :

Ακούω πως βγάζει εύκολα προβλήματα και η αντιπροσωπία στην καλλιθέα είναι απαράδεκτη. Δεν έχω καθόλου γνώσεις μηχανολογικές. Θα ήθελα πολύ να μάθω αλλά δεν ξέρω πως.

Τι να κάνω ρε παιδιά; να την πάρω; θα είναι η ζωή μου εύκολη η θα μου σπάνε καθε μέρα τα νεύρα; να χέσω την εγγύση αφού η αντιπροσωπία είναι για κλάματα και να βρώ ένα καλό συνεργίο; ενά άσχετο συνεργίο θα βρίσκει ανταλακτικά όμως.

Βασικά με τρόμαξε ο tndk http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=39347&highlight=enfield

Tpap
06/08/2008, 11:47
με το καλό σου εύχομαι κ καλά χλμ να έχεις.


Τώρα όσο για τα προβλήματα που ανέφερε ο tndk το μόνο που δεν μπορώ να κάνω είναι να τα αμφισβητήσω...

Παρ'όλα αυτά φίλος μου που διατηρούσε μια 500αρα για 8 έτη το μόνο που μου έλεγε ότι τον είχε ταλαιπωρήσει --μέχρι να βρεί τις κατάλληλες-- ήταν η ντίζα του συμπλέκτη...
Τίποτε άλλο απολύτως.
Το μηχανάκι του, το είχα χρησημοποιήσει και εγώ παρα πολλές φορές και για αρκετό καιρό μάλιστα. (Και διακοπές σε νησί)

Μην λησμονείς πως τα μηχανάκια αυτά κατασκευάστηκαν με γνώμονα την απρόσκοπτη λειτουργία τους υπό τις χειρότερες συνθήκες... και η αξιοπιστία είναι το μεσαίο τους όνομα.

Antwnis
06/08/2008, 13:55
Σε τρωει να μπεις σε μπελαδες, μου φαινεται.....
Δεν έχεις μηχανολογικές γνώσεις λες, αλλά και να είχες, δεν θα άλλαζε η ουσία του θέματος.
Δεν κανει αυτο το μηχανάκι για τις σύγχρονες απαιτήσεις μετακίνησης με μοτοσυκλέτα.
Αν το θές για να το βλέπεις , να το γυαλίζεις και να το πηγαινεις που και που καμμια ρομαντική βόλτα, μια χαρά είναι τα πράγματα.
Αν θες ομως ένα εργαλείο μετακίνησης που να σου παρέχει ασφάλεια και αξιοπιστία, μακρυααααάάά!!
:beer:

hornet
06/08/2008, 14:24
Κοιτα παντα στην μηχανη ειναι θεμα αισθητικης ...και θελω
Εαν σου αρεσει τοτε τις οποιεσδηποτε κουτσουκελες θα τις συγχωρεις...και ....το πολυ πολυ να μαθεις και λιγο μηχανολογια :D

Τα παν ειναι να σου αρεσει αυτο που κανεις και στην περιπτωση της μηχανης αυτο που καβαλας

byron
06/08/2008, 14:27
Κοίτα και αυτό (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=29509) για να σιαχτείς μέχρι να το πάρεις. :beer:

sniper
06/08/2008, 14:33
Σε κάθε αγορά τέτοιας μηχανής δίνουν δώρο και ημερολόγιο αντί ταχυμέτρου; :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol:


Το γέλιο φιλαράκι είναι όταν θα σου πουν πως παίρνει μπροστά αυτό το μηχανάκι......

Tpap
06/08/2008, 15:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Σε κάθε αγορά τέτοιας μηχανής δίνουν δώρο και ημερολόγιο αντί ταχυμέτρου; :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol:

πάρτε αγκαλιά έναν γρήγορο...:lol:

vestromas
08/08/2008, 01:46
Κ εγω την γουσταρο την κλασικουρα, αλλα ρε γαμω το ειναι στην εποχη των σουχοι, να αγοραζεις ντακοτα;:lol: :beer: :wave2:

Bavarian
08/08/2008, 02:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Κ εγω την γουσταρο την κλασικουρα, αλλα ρε γαμω το ειναι στην εποχη των σουχοι, να αγοραζεις ντακοτα;:lol: :beer: :wave2:



Ρε Μητσο εδώ άλλοι δίνουν εικοσαχίλιαρα και αγοράζουν τα ακατανόμαστα για να ρυθμίζουν βαλβίδες ανά 10.000 χλμ και να συμπληρώνουν λάδι κάθε 1000 :lol: :bigcry: ...τουλάχιστον τα Enfield έχουν και προσγειωμένη τιμή και κλασσικό λούκ και δεν υπόσχονται τίποτα που να μην το πραγματοποιούν.Τουλάχιστον έχουν μοτέρ του '50 που πλην του euro 4 δεν έχουν τίποτα το νεοτερίστικο και δεν φοράνε μοτέρ του 30 φτιασιδομένο που έχει βγάλει τα λεφτά του εκατομύρια φορές :winka:

old
22/01/2009, 06:59
opoios endiaferete gia mastora royal enfield as stelnei sto kos_meas@hotmail.com

swstos kai oikonomikos!!:

notakos600
22/01/2009, 08:18
Την έχεις για δεύτερη μοτό, κλασική για τα Σαββατοκύριακα να την γουστάρεις χωρίς το καθημερινό άγχος μετακίνησης, προβλημάτων κλπ.
Αγοράζεις και το repair manual ή βρίσκεις έναν καλό μάστορα να την κουράρει.
Υπό αυτές τις συνθήκες αγοράζεις πολύ φθηνά την μόνη κλασική μοτό που παράγεται ακόμη και απολαμβάνεις την ονειρική και νοσταλγική ''πρωτόγονη'' μοτοκίνηση.

bab_gam
30/05/2009, 18:04
:confused: ΩΣ ΜΗΧΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΚΛΑΣΣΙΚΗ.ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΩ (ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΠΟΛΛΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ),ΑΛΛΑ, ΕΓΩ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΠΕΧΕΙ 400ΚΜ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.....ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΑΞΙΔΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙ????


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

jfx
30/05/2009, 18:38
Αυτή δε ξερω αν θα αντεξει 400km... εσύ θα αντέξεις ομως;

BlackAdder
01/06/2009, 09:38
Enfield αγοράζεις επειδή θέλεις να πάρεις enfield.
Πρέπει να αφιερώσεις χρόνο και να είσαι προσεκτικός στη χρήση-συντήρηση.


Μπορεί να γίνει μέσο καθημερινής μετακίνησης (αυτό ήταν για μένα για 5 χρόνια) αλλά δεν είναι αυτό το δυνατό της σημείο.

Σχετικά με την αντιπροσωπεία, καλό είναι να μην είναι "διαθέσιμος" ο Μιχάλης, τότε δεν θα υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα...Μηχανικός στην αντιπροσωπεία είναι άλλος και είναι πολύ καλός.

Εναλλακτικές λύσεις σε μάστορες ΔΕΝ υπάρχουν εκτός από τον Ούγκο, απο τον οποίο δεν έχω προσωπική εμπειρία.

Αρχικά τα πράγματα μπορεί να γίνουν όπως τα περιέγραψε ο tndk, γιατί έχει μεγάλη σημασία ποιός έβαλε χέρι και τί έκανε.

Όταν "ψηθεί" ο ιδιοκτήτης καταλαβαίνει ότι για να πάρεις αυτό που πρέπει από μια κλασσική μοτοσυκλέτα πρέπει και να δώσεις χρόνο να μάθεις πως λειτουργεί.
Δεν είναι παπί να το λιώνεις και να το πηγαίνεις μια φορά τη δεκαετία για αλλαγή λαδιών...

Αν κάποιος θέλει μόνο τη "μούρη" ας πάρει κάτι άλλο, τα enfield έχουν ευτυχώς δικλείδα ασφαλείας για αποφυγές τέτοιων περιστατικών.

Επίσης γενικός κανόνας είναι ότι όσο λιγότερα γνωρίζουμε για κάτι τόσο ποιο εύκολο είναι να μας εκμεταλευτεί κάποιος...

υ.γ.
Δεν θα έχει πρόβλημα να κάνει 400χιλ ταξίδι, αλλά δεν θα τα κάνει με την ίδια άνεση με μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα. Αλλά αυτό πιστεύω είναι προφανές...

bab_gam
01/06/2009, 22:45
ευχαριστω πολυ:beer: :wave2:

panavour
04/06/2009, 19:07
Aσε τους πειραματισμους αγορι μου.Με 3500 παιρνεις πολυ καλο μεταχειρισμενο τρανσαλπ και ξενοιαζεις.Εχω παρευρεθει σε πλυσιμο με πιεση ENFIELD και ο ιδιοκτητης αφου ελυσε μπουζι-πλατινες-και καρπυρατερ μετα το πλυσιμο ,καταφερε μετα απο δυο ωρες και με σπρωξιμο να την βαλει μπρος.Καλες μηχανες για αλλες ομως εποχες.Παρε κατι συγχρονο με μεταπωληση,και πιστεψε με για την χρηση και τα λεφτα που διαθετεις υπαρχουν πολλες συγχρονες επιλογες με κορυφαια την τρανσαλπ.Τοσες χιλιαδες κατοχοι δυσκολο να κανουν λαθος:wave2:

kavouromana
07/06/2009, 11:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από panavour
Aσε τους πειραματισμους αγορι μου.Με 3500 παιρνεις πολυ καλο μεταχειρισμενο τρανσαλπ και ξενοιαζεις.Εχω παρευρεθει σε πλυσιμο με πιεση ENFIELD και ο ιδιοκτητης αφου ελυσε μπουζι-πλατινες-και καρπυρατερ μετα το πλυσιμο ,καταφερε μετα απο δυο ωρες και με σπρωξιμο να την βαλει μπρος.Καλες μηχανες για αλλες ομως εποχες.Παρε κατι συγχρονο με μεταπωληση,και πιστεψε με για την χρηση και τα λεφτα που διαθετεις υπαρχουν πολλες συγχρονες επιλογες με κορυφαια την τρανσαλπ.Τοσες χιλιαδες κατοχοι δυσκολο να κανουν λαθος:wave2:



+100000000

BlackAdder
07/06/2009, 11:33
Το έβαλε μπρός όμως, το transalp και όποιο "transalp" αν δεν παίρνει μπρός καλείτε οδική...

kavouromana
08/06/2009, 10:39
Εχεις δει πολλα τρανσαλπ να τα παιρνει οδικη βοηθεια?Εγω ακομα δεν εχω δει.Αντιθετως εχω δει χαρλευ, ντουκατι,κτμ,και οχι ενφιλντ γιατι ειναι αληθεια οτι αμα κατσεις κανα διωρο μετα το πλυσιμο και ασχοληθεις θα το φτιαξεις μονος σου,πραγμα που οντως με τα προηγουμενα λιγο δυσκολο να γινει με ολα τα ηλεκτρονικα καλουδια.Παντως απο αξιοπιστια δεν νομιζω να αμφιβαλλεις οτι τα τρανσαλπ ειναι κορυφη,εκτος απο ενα μηχανακι που τα ξεπερναει,το CB 500 ,χοντα επισης.:wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2:

BlackAdder
08/06/2009, 13:13
Δεν είπα ότι χαλάνε τα transalp, αλλά αν τύχει και βγάλουν κάνα πρόβλημα, που όλα βγάζουν, ο ιδιοκτήτης δύσκολα βάζει χέρι.

George_M.
08/06/2009, 17:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από BlackAdder
Δεν είπα ότι χαλάνε τα transalp, αλλά αν τύχει και βγάλουν κάνα πρόβλημα, που όλα βγάζουν, ο ιδιοκτήτης δύσκολα βάζει χέρι.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΛΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ....
δωσε ενα παραδειγμα,μιλας απο προσωπικη εμπειρεια?ειχες ΤΑ?

μην ανοιγουμε το στομα κ λεμε οτι θελουμε...

Corvo
08/06/2009, 17:19
ρε παιδια μην αρπαζομαστε με το παραμικρο σιγα! ο καθε ενας λεει την γνωμη του δεν εγινε τιποτα!

το θεμα ειναι ανεξαρτητως χωρας,υπειρου και οτιδηποτε αλλο οτι ολα ειναι μηχανηματα και καποια λιγοτερο καποια πιο πολυ βγαζουν προβληματα!

το θεμα ειναι ποσο αγαπας καποιο μοντελο και εισαι ετοιμος να το δεχτεις ειτε βγαλει προβλημα ειτε οχι!


γνωμη μου παντα και εντελως φιλικα!

:beer: :beer:

epp1640
08/06/2009, 19:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από manianisg
ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΛΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ....
δωσε ενα παραδειγμα,μιλας απο προσωπικη εμπειρεια?ειχες ΤΑ?

μην ανοιγουμε το στομα κ λεμε οτι θελουμε...

Ρε παιδιά μην αρπάζεστε.. το ίδιο πράγμα λέτε πάνω κάτω.. Δεν είπε οτι όλα τα Transalp βγάζουν προβλήματα.. είπε ότι πάνω κάτω, όλες οι μηχανές, ανεξαρτήτως μάρκας/μοντέλου κάποια στιγμή της ζωής τους αρχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα, πράγμα πολύ λογικό, και ότι τότε ένα πιο "σύγχρονο" μοντέλο δεν επιτρέπει στον κάτοχο του να το επισκευάσει ο ίδιος..

:beer: :wave2:

BlackAdder
09/06/2009, 08:32
Να στο κάνω,

Προβληματα με ηλεκτρικά είχαν βγάλει και τα 3 προηγούμενα μηχανάκια που είχα:

Honda Steed,
Honda Hornet
Kawasaki ZX9R

Μικρής σημασίας αλλά έσπρωξα.

Παρόλα αυτά μηχανικό πρόβλημα δεν μου έτυχε, και τα δύο πρώτα τα είχα αρκετά χρόνια.

Το σάβαττο το βράδυ μετά από έξοδο BMW 650GS φίλου αρνιώταν πεισματικά να πάρει μπρος...
Πήρε την άλλη μέρα το πρωί.


Αυτό που είπα εγώ είναι ότι ολες οι μοτοσυκλέτες μπορεί να βγάλουν κάποιο πρόβλημα κάποια στιγμή (είτε γιατί χάλασε κάποιο εξάρτημα, είτε γιατί δεν έκανε καλή συντήρηση ο ιδιοκτήτης).
Το θέμα είναι αν μπορεί ο ιδιοκτήτης να καταλάβει τι έγινε και να το διορθώσει (και πόσο εύκολο είναι να το διορθώσει, για να βρείς τη μπαταρία στο GS πρέπει να λύσεις 8 βίδες).

Δεν έχω κάτι με το translap, μια χαρά είναι να το πάρει ο φίλος.
Αλλά τη καραμέλα με το χαλάνε τα enfield, δυαλύεται ο κινητήρας όταν βρέχει κ.λπ. έχω βαρεθεί να τα ακούω... απλά είναι μηχανές που απαιτούν από τον ιδιοκτήτη τους να ξέρει πως λειτουργούν.

Αυτά.

panavour
12/06/2009, 20:06
Για να βαζω το πραμα στην θεση του .Δεν ειπε κανεις οτι ντε και καλα χαλαει το ενφιλντ.Απλως παραθεσα μια εμπειρια μου σ ενα πλυντηριο μοτοσυκλεττων που επλυνα και την δικια μου μηχανη.Αυτο συνεβει διοτι η προστασια της συγκεκριμενης μηχανης στα επιμαχα σημεια απο το νερο ηταν για κλαμματα.Ειχα παλαιοτερα ΜΖ 250 ιδιας φιλοσοφιας και σχεδον ιδιας χρονολογιας μηχανη με τα ενφιλντ, και παροτι ειχε την ιδια διαταξη κινητηρα,καρμπυρατερ και πλατινες με το ενφιλντ,ποτε δεν ειχε προβλημα μετα απο πλυσιμο.Επαιρνε με την δευτερη μανιβελια.
Αυτα για να μην παρεξηγουμαι.Και δεν σας κρυβω μ αρεσουν τα ενφιλντ αλλα δεν θα το αγοραζα,διοτι πιστευω οτι θελει χρημα για να το εχεις .Ο νοων νοητο.Η ΦΤΗΝΕΙΑ ΤΡΩΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑ λεει ο λαος.Κατι θα ξερει.;)
Και προς αποδειξιν των λεγομενων μου, παρτε παραδειγμα τα κινεζικα παπια-σκουτερ.Φτηνα σαν αρχικη τιμη αγορας ,αλλα μεσα σε λιγο διαστημα ο ιδιοκτητης τους πληρωνει την διαφορα σε βλαβες και συνεργεια.

BlackAdder
12/06/2009, 21:14
Πιστεύω ότι η αξιοπιστία μιας μηχανής δεν κρίνεται στην αντοχή της στο πιεστικό καθώς αυτό δεν αντικατοπτρίζει πραγματικές συνθήκες.

Αν έμενε με μια δυνατή βροχή να το δεχτώ.

Σημειώνω ότι τη δικιά μου την έχω πλύνει αρκετές φορές με πιεστικό και δεν είχα πρόβλημα.

Όσο για το κόστος συντήρησης, είναι πολύ φτηνό τόσο σε σέρβις όσο και σε ανταλλακτικά.

Δεν το λέω για να τη διαφημίσω να τη πάρει κάποιος, αυτός που είναι να πάρει θα το κάνει ούτος ή άλλως, το θέμα είναι να μη δημιουργούνται εντυπώσεις.

notakos600
13/06/2009, 13:52
Εντυπώσεις και πιθανά προβλήματα από την καινούργια την ψεκαστή έχουμε ?
Με τρώει το χέρι να την παντρευτώ και τα μικροπροβλήματα δεν με σκιάζουν, μου αρέσει πολύ το κλασικό και το ρετρό. Κοιτούσα προς XJR 1300 για ρετρό στα ΄80ς αλλά με την ένφιλντ η αλήθεια είναι πως κόλλησα για ρετρό πολλές δεκαετίες πίσω. Πάει και με την ηλικία μου...

BlackAdder
13/06/2009, 15:55
Είναι πολύ νωρίς ακόμα, δεν έχει 3 μήνες που ήρθε...


Εντυπώσεις εδώ από το μοναδικό μέχρι τώρα test ride (http://www.mybike.gr/index.php?showtopic=18997&st=45)

old
09/11/2009, 08:00
paidia gia servise gia to enfield sas ston OUGO 2109631913 kanei kales times to atomo kai kali douleia!

tbaris
19/11/2009, 18:55
Ποσο έχει καινούρια η Enfield ?? Είναι απίστευτα όμορφη....

Κανα μεταχειρισμένο παίζει??


181061

BlackAdder
30/11/2009, 13:47
5.800 έχει.

Για μεταχειρισμένο νωρίς είναι ακόμα.