PDA

View Full Version : ybr125 καινουρια ή cbf250 μεταχ



benny
11/08/2008, 16:15
Καλησπερα.λοιπον για να σας βαλω λιγο στο κλιμα..θα ειναι η πρωτη μου μηχανη και η χρηση που θα της κανω ειναι μικρες διαδρομες μεσα στα γιαννενα(πολυ συχνα δηλαδη σε βρεγμένους δρομους).προς το παρων δεν μ ενδιαφερουν ταξιδια ουτε καλες επιιδοσεις.κυριως να ειναι αξιοπιστη και οικονομικη.δεν σκεφτομαι παπι ή scooter γιατι στα ιδια χρηματα προτιμω εστω και μικρη μηχανη(τοσο λογω εμφανισης οσο και θεσης οδηγηδης).

Υ.Γ. Υπαρχει στην ακρη του μυαλου μου και η περιπτωση μια cb-1 ενος φιλου αλλα αφενος ξερω οτι δεν ειναι οτι καλυτερο να αρχισω με κατι τοσο δυνατο και αφετερου πρεπει να περιμενω λιγους μηνες ακομα για να μπορω να δωσω για μεγαλο διπλωμα.οποτε καλυτερα να επικεντρωθουμε στα πρωτα 2.

επισης η ybr ειναι ψεκαστή.δεν ξερω αν αυτο εχει μεγαλη σημασία:confused:

Road67
11/08/2008, 16:24
ΤΙΠΟΤΑ απ' τα δυο παρε τη hayabusa :rotflmao:



Πλακα κανω, προφανως. Για πες μου κατι οταν λες Γιαννενα που μενεις και που κινεισαι. Θελω να πω στα καθημερινα σου περιλαμβανονται ας πουμε διαδρομες απο τη Shell ως και το Du Lac. Αν ναι τοτε μαλλον θα σε βολεψει και το 125αρι, αλλα αν κινεισαι περισσοτερο προς τα εξω καλυτερα να παρεις το 250αρι, λογω καλυτερης ροπης στις ανηφοριες.

benny
11/08/2008, 19:24
μπα δεν μ αρεσει η hayabusa.προτιμω το ybr.εχει πιο ρετρο στυλ.γουστα ειναι αυτα:lol: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

κοιτα μικρες θα ειναι οι διαδρομες απο κεντρο μεχρι πανεπιστημιο και καμια βολτα εκει γυρω.παντως προτιμω το 250 για διαφορους λογους.αλλα επειδη δεν παιζουν 4000 για καινουριο σκεφτομαι μηπως παρω κανα μεταχειρισμενο και την πατησω.αν αξιζει δηλαδη το ρισκο μιας μεταχειρισμενης για μια λιγο μεγαλυτερη μηχανη και αν ξερει κανεις ποσο αξιοπιστα ειναι και τι κοστος συντηρησης εχουν;
με το ybr νομιζω οτι αν το παρω μπορει να το βαρεθω πιο γρηγορα αλλα θα εχω το κεφαλι μου ησυχο.αλλωστε οσοι μιλανε για μοτοδυναμικη σταζουν μελι...

Sapadak
12/08/2008, 07:36
Καλυτερα παρε το σιμπιεφ, μεταχειρισμενο.

Ειχαν καποια προβληματακια, αλλα οι περισσοτεροι τα εχουν τακτοποιησει μεσω της αντιπροσωπιας.

Πρπ δεν ειχαν ολα προβληματακια, αλλα αν βρεις καποιο ρωτα για τη καμπανα αν ειναι αλλαγμενη.

Μπες εδω και ριξε μια ματια http://moto.gr/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=33


Παντως καλυτερα να παρεις καμια παπια παρα το ybr.

devil's animal
12/08/2008, 12:02
cbf250.
:wave2:

Elle
13/08/2008, 21:15
3 ψήφος κι από μένα! CBF250!

benny
14/08/2008, 00:55
ευχαριστω πολυ παιδια.προς cbf με βλεπω και απ οτι καταλαβαινω δεν υπαρχει κατι σημαντικο που πρεπει να προσεξω(αν εξαιρεσουμε το θεμα με την καμπανα που ειπε ο φιλος Sapadak).αρα μπορει να με προβληματιζει μονο το οικονομικο αντε και η επιλογη χρωματος:D.παντως κανενας ενθουσιασμενος κατοχος ybr δεν εχει εμφανιστει ακομα.και ειχα την εντυπωση πως οσοι το εχουν δεν θα το αλλαζαν με τιποτα(τουλαχιστον για χρηση εντος πολης)λογω καταναλωσης και αξιοπιστιας δηλαδη.παντως μεχρι προτινος η καρδια ελεγε cbf και το μυαλο ybr.χαιρομαι που το cbf ειναι τελικα και λογικη επιλογη.:beer: :beer:
ευχαριστω και παλι
:wave2:

epp1640
15/08/2008, 19:57
Εδώ ενθουσιασμένος κάτοχος ybr125 2008 :rotflmao:

Το αγόρασα καινούριο, μετά από ένα honda mtx50.. Κανένα απολύτως πρόβλημα μέχρι στιγμής,

+
το τιμόνι κόβει πολύ
καιει 2 λίτρα στα 100 αν δεν σε τρώει το χέρι σου - injection
έχει πολύ άνετη σέλα για 125
όρθια θέση - παιχνιδάκι για κάποιον με μηδαμινή εμπειρία
πανάλαφρο
καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας ποιότητα κατασκευής
γραμμικό μοτεράκι
άθραυστο - εγώ και άλλοι 4 συμφοιτητές μου το έχουμε, οι 3 το νέο, οι 2 το παλιό, κανένα απολύτως πρόβλημα
πάμφθηνα ανταλλακτικά
το πολύ καλό δίκτυο της μοτοδυναμικής

-
τα 10 άλογα δεν θα παραπονεθούν πουθενά - http://www.re-moto.com/index.php?lang=eng - αλλά θα πρέπει να συμβιβαστείς με την μέση ταχύτητα των 85 χλμ.. πάει μέχρι τα 110 κοντέρ αλλά εκεί καίει και δεν έχει και νόημα, δεν έχει φτιαχτεί για αυτό..

ΥΓ λογικά θα το κρατήσω αγοράζοντας μεγαλύτερη μηχανή - τα λέει όλα αυτό

CBF250

Σίγουρα καίει παραπάνω, έχει πανάκριβα ανταλλακτικά.. έχει τον ακατανόμαστο για αντιπρόσωπο.. έχει κάποια προβληματάκια τα οποία κάποιοι έλυσαν, κάποιοι έλυσαν προσωρινά αλλά αυτά δεν είναι σοβαρά.. μεγαλύτερη ροπή, μεγαλύτερη ιπποδύναμη, κάνει ότι κάνει και το ybr λίγο καλύτερα, μην φανταστείς όμως και τρομακτική διαφορά.. και εγώ το cbf250 θα έπαιρνα μετά από μία καλή αναζήτηση, και μέχρι 2200 ευρώ για ένα του 2004, αλλά θα σκεφτόμουν και την προσφορά της μοτοδυναμικής που ξεστοκάρει το προηγούμενο μοντέλο του ybr125, ίδιο αλλά με καρμπυρατέρ, άλλες ζάντες και ελάχιστες άλλες αλλαγές, με 2 αλογάκια παραπάνω, στα 1750 ευρώ..

:beer:



Τώρα μόλις είδα ότι το θες σχεδόν αποκλειστικά για αστικό περιβάλλον - αν είναι όντως έτσι τότε δεν κοιτάς κατά ybr μεριά? Έχει αρκετά μικρότερο κόστος χρήσης + εγγύηση και σε αστικό περιβάλλον ίσως ακόμα και να βολεύει περισσότερο.. για cb1 μην το σκέφτεσαι γιατί αφενός είναι πολύ δυνατό μηχανάκι για την εμπειρία που (δεν) έχεις, αφετέρου κάθε φορά που θα χαλάει κάτι (μιλάμε για ένα μηχανάκι 20 χρονών) θα θες μια περιουσία.. ενδεικτικά σου αναφέρω ότι για μια μανιβέλα, σε mtx του 88 50άκι, ήθελα 100 ευρώ και για μία ντίζα συμπλέκτη 25.. όταν θα βρίσκεις ανταλλακτικά, γιατί είναι παραεισαγωγής.. :beer: :wave2:


ΥΓ - http://www.youtube.com/watch?v=clFb3r6bcTA&feature=related όχι πως θα καταλάβεις και πολλά.. ίδιο με το δικό μου..

johnpan
15/08/2008, 20:37
δώσε κάτι παραπάνω αδερφέ και πάρε ybr250 αν θες ψεκασμό, η ακόμα καλύτερα ninja 250 που είναι 2κυλινδρο και συνεπως πιο ταξιδιάρικο. Αν πας για cbf250 πάρε χρονιά 2005 - 2006 και μάλλον δε θα έχεις προβλημα. Πάντως να ξερεις, δε χαλάνε αυτά. Το μόνο πρόβλημα που μπορεί να έχεις ειναι να συνηθισεις οτι δε θα βρισκεις ευκολα νεκρα

epp1640
15/08/2008, 20:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
δώσε κάτι παραπάνω αδερφέ και πάρε ybr250 αν θες ψεκασμό, η ακόμα καλύτερα ninja 250 που είναι 2κυλινδρο και συνεπως πιο ταξιδιάρικο. Αν πας για cbf250 πάρε χρονιά 2005 - 2006 και μάλλον δε θα έχεις προβλημα. Πάντως να ξερεις, δε χαλάνε αυτά. Το μόνο πρόβλημα που μπορεί να έχεις ειναι να συνηθισεις οτι δε θα βρισκεις ευκολα νεκρα

+1 για το ninja αλλά από ότι κατάλαβα το παιδί έχει γύρω στα 2.000 ευρώ διαθέσιμα.. πάντως αν έχει την δυνατότητα να βάλει τα άλλα σε δόσεις είναι μονόδρομος σε αυτά τα κυβικά και σε street μοτοσυκλέτες..

benny
16/08/2008, 15:23
ευχαριστω παιδια.προσπαθησατε να με βοηθησεται αλλα εγω ακομα ψαχνομαι.εκει που ελεγα cbf με κλειστα ματια ερχεται η πολυ λογικη και με επιχειρηματα αποψη του epp1640 :beer: και το ξανασκεφτηκα.λοιπον το cbf μου αρεσει περισσοτερο(αυτο ειναι το μονο βεβαιο),αλλα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι,παντα σε σχεση με τις αναγκες μου και τα οικονομικα μου,το ybr ειναι η καταλληλη μηχανη.δηλαδη αν αποφασισω σαν συνετος και ωριμος ανθρωπος:D θα καταληξω στο 125
ΥΓ1 εστω και 10 ευρω λιγοτερα για βενζινη την εβδομαδα ειναι σημαντικο κριτηριο

ΥΓ2 μια απροβλεπτη ζημια των 100-200 ευρω ειναι ικανη να με φαλιρισει:D

μηπως φωτογραφιζω το ybr;:rotflmao:

ΥΓ3 αναμεσα σε YBR250 και NINJA διαλεγω το πρωτο.μου αρεσει πολυ περισσοτερο το γυμνο κι ας υστερει σε πολλα.αλλα θεωριτικα παντα μιλωντας:D γιατι με 4.500 ευρω ειναι πραγματικα απλησιαστα:rotflmao: :rotflmao:

ΥΓ4 η CB1 ειναι για οταν χαθει εντελως η λογικη και αποφασισω να ζω την καθε μερα σαν να ειναι η τελευταια :rotflmao: :rotflmao: :lol:

Και μια ακομα ερωτηση.Μηπως επειδη η χρηση θα ειναι στα γιαννενα να λαβω υποψη ποια μηχανη συμπεριφερεται καλυτερα σε βρεγμενους δρομους;μαλλον το παραναλυω αλλα το καινουριο ybr125 εχει κ αυτο χαλια λαστιχα;και αν ναι ποσο στοιχιζει να βαλω 2 καλυτερα;

ευχαριστω εκ των προτερων και sorry αν σας επρηξα.:wave2:

johnpan
16/08/2008, 15:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από benny


ΥΓ4 η CB1 ειναι για οταν χαθει εντελως η λογικη και αποφασισω να ζω την καθε μερα σαν να ειναι η τελευταια:rotflmao: :rotflmao: :lol:


Εγώ όπως σε "έκοψα" μπορείς μια χαρα να οδηγήσεις ένα cb1 και να είσαι ασφαλής, αλλά να ξέρεις ότι θα καίει πολύ πολύ περισσότερο.


Αρχικά δημιουργήθηκε από benny

Και μια ακομα ερωτηση.Μηπως επειδη η χρηση θα ειναι στα γιαννενα να λαβω υποψη ποια μηχανη συμπεριφερεται καλυτερα σε βρεγμενους δρομους;μαλλον το παραναλυω αλλα το καινουριο ybr125 εχει κ αυτο χαλια λαστιχα;και αν ναι ποσο στοιχιζει να βαλω 2 καλυτερα;



καλύτερα στο βρεγμένο και γενικά παντού ασφαλέστερο είναι ένα ψευτοεντουράκι, όπως π.χ. στα λεφτά που λες ένα serrow ή AX-1 ή honda degree ή σε πιο καινούριο xr125, κλπ κλπ

Πάντως με λιγότερο από 200 ευρώ έχεις καλά λάστιχα μπρος πίσω για όλα σχεδόν αυτά τα μηχανάκια:wave2:

epp1640
16/08/2008, 16:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από benny
ευχαριστω παιδια.προσπαθησατε να με βοηθησεται αλλα εγω ακομα ψαχνομαι.εκει που ελεγα cbf με κλειστα ματια ερχεται η πολυ λογικη και με επιχειρηματα αποψη του epp1640 :beer: και το ξανασκεφτηκα.λοιπον το cbf μου αρεσει περισσοτερο(αυτο ειναι το μονο βεβαιο),αλλα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι,παντα σε σχεση με τις αναγκες μου και τα οικονομικα μου,το ybr ειναι η καταλληλη μηχανη.δηλαδη αν αποφασισω σαν συνετος και ωριμος ανθρωπος:D θα καταληξω στο 125,αλλα αν μιλησει η καρδια...cbf σου ρχομαι:lol:

ΥΓ1 εστω και 10 ευρω λιγοτερα για βενζινη την εβδομαδα ειναι σημαντικο κριτηριο

ΥΓ2 μια απροβλεπτη ζημια των 100-200 ευρω ειναι ικανη να με φαλιρισει:D

μηπως φωτογραφιζω το ybr;:rotflmao:

ΥΓ3 αναμεσα σε YBR250 και NINJA διαλεγω το πρωτο.μου αρεσει πολυ περισσοτερο το γυμνο κι ας υστερει σε πολλα.αλλα θεωριτικα παντα μιλωντας:D γιατι με 4.500 ευρω ειναι πραγματικα απλησιαστα:rotflmao: :rotflmao:

ΥΓ4 η CB1 ειναι για οταν χαθει εντελως η λογικη και αποφασισω να ζω την καθε μερα σαν να ειναι η τελευταια:rotflmao: :rotflmao: :lol:

Και μια ακομα ερωτηση.Μηπως επειδη η χρηση θα ειναι στα γιαννενα να λαβω υποψη ποια μηχανη συμπεριφερεται καλυτερα σε βρεγμενους δρομους;μαλλον το παραναλυω αλλα το καινουριο ybr125 εχει κ αυτο χαλια λαστιχα;και αν ναι ποσο στοιχιζει να βαλω 2 καλυτερα;

ευχαριστω εκ των προτερων και sorry αν σας επρηξα.:wave2:

Με 140-150 ευρώ βάζεις τα continental που προωθεί η yamaha και είναι πολύ καλά (ή τα pirelli city daemon αν θυμάμαι καλά).. τα λάστιχα που έχει απο το εργοστάσιο είναι αίσχος και εγώ περιμένω να περάσει το καλοκαίρι και μόλις αρχίσουν οι βροχές τα αλλάζω.. να ξέρεις ότι σε καταλαβαίνω απόλυτα στο οικονομικό κομμάτι καθώς είμαι και εγώ φοιτητής, και εγώ προτίμησα κάτι καινούριο και ας είναι πιο μικρό γιατί φοβόμουν αυτά τα 100-200 ευρώ που μπορεί να έρθουν από το πουθενά.. Σε οικονομία πάντως σίγουρα το ybr είναι πολύ πιο οικονομικό (αν δεν το σκίζεις - και από αυτά που γράφεις σε κόβω για ώριμο παιδί).. εγώ που κάνω βόλτες συνέχεια θέλω ένα τάλιρο άντε 7 ευρώ στην χειρότερη την βδομάδα.. κάνα 25 τον μήνα.. με 10 λίτρα βγάζεις 400 χλμ.. Το άλλο που με φόβισε εμένα στο cbf είναι οι τιμές των ανταλλακτικών.. :uplate: :hypnotize :wave2:

benny
16/08/2008, 21:08
κατ αρχην οντως ειμαι πολυ ωριμο και σοβαρο παιδι:D :lol: :lol:
:rotflmao:
επισης απο μια γρηγορη ματια που εριξα σε καινουρια εντουρακια και το xr125 αλλα και το xt125 ειναι πανω απο 3000 ευρω:hypnotize
αρα μαλλον με ενα μαυρο ybr με βλεπω και καινουρια λαστιχα με την πρωτη ευκαιρια ή με την πρωτη πτωση:D :nono::lol: :lol:
επισης μαλλον για το injection προσανατολιζομαι κι ας δωσω κατι παραπανω.

ευχαριστω παντως.με εχετε βοηθησει ηδη πολυ.:beer: :beer:
:wave2:

johnpan
16/08/2008, 23:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από benny
κατ αρχην οντως ειμαι πολυ ωριμο και σοβαρο παιδι:D :lol: :lol:
:rotflmao:
επισης απο μια γρηγορη ματια που εριξα σε καινουρια εντουρακια και το xr125 αλλα και το xt125 ειναι πανω απο 3000 ευρω:hypnotize
:wave2:

κατανοητό το ότι προτιμάς καινούριο, αλλά λάβε υπόψην σου ότι αυτά τα μηχανάκια -και ειδικά το χρ- δεν πρόκειται να βγάλουν ζημιές, οπότε δεν παίρνεις κάποιο σοβαρό ρίσκο σε μεταχειρα. Μεγάλο συν ότι έχουν πολύ καλύτερη μεταπωλητική αξία από το ybr125

epp1640
17/08/2008, 02:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
κατανοητό το ότι προτιμάς καινούριο, αλλά λάβε υπόψην σου ότι αυτά τα μηχανάκια -και ειδικά το χρ- δεν πρόκειται να βγάλουν ζημιές, οπότε δεν παίρνεις κάποιο σοβαρό ρίσκο σε μεταχειρα. Μεγάλο συν ότι έχουν πολύ καλύτερη μεταπωλητική αξία από το ybr125

Βασικά το xr πλέον δεν υπάρχει καινούριο.. δυστηχώς γιατί είναι ένα πολύ τίμιο ψευτοεντουράκι.. το xt το βρίσκω και εγώ λίγο ακριβό αλλά και αυτό είναι καλό. (αν θυμάμαι καλά, που καλά θυμάμαι έχει το ίδιο μοτεράκι με το ybr). Είναι αλήθεια ότι δύσκολο να βγάλουν ζημιές, αλλά αν βάλεις καινούρια λάστιχα, κανένα service, και τπτ άλλο, έχει αμέσως αμέσως 250 ευρώ.. Γενικά τα 125 έχουν κακή μεταπώληση, και το ybr λίγο χειρότερη γιατί δεν πουλάει ιδιαίτερα αυτό το στυλάκι.. και εγώ το μαύρο έχω αλλά το ψιλομετάνιωσα.. (όπως και στο αυτοκίνητο :rolleyes: ) αφενός λερώνει αμέσως, αφετέρου το κάνει να φαίνεται ακόμα πιο μικρό από ότι είναι.. δεν κοιτάς το ασημί η το μπλε? :D

πάρτε και 2 φωτογραφίες με μία εκδοση (diversion 125 με φαίαρινγκ) που κυκλοφορεί στην Γαλλία..

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/70/YBR125_Diversion.JPG

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/26/YBR125_Diversion_Seitlich.JPG

δυστηχώς εδώ η έκδοση αυτή δεν κυκλοφόρησε ποτέ..

ορίστε και μία από το μαύρο σαν το δικό μου.. :ninja:


ΥΓ αν τα έχεις στο χέρι αυτά τα χρήματα ίσως και να το πάρεις πιο χαμηλά από την επίσημη τιμή.. εγώ με 2000 ευρώ πήρα και ταξινόμηση, σήμα και τα σχετικά οπότε εξοικονόμησα γύρω στα 180 ευρώ που είναι ένα καλό μπουφανάκι ή ένα καλό κρανάκι ή τα λάστιχα :beer:


139090

pilotos_xtreme
17/08/2008, 05:06
cbf250 παρε. κανει και πολυ μεγαλυτερες αποστασεις απο αυτες που λες με 110κμ χαλαρα με 6η σχεση και εχεις καμια 20αρα περιπου ακομα,ακομα και δικαβαλος. το χα 6 μηνεσ το μηχανακι . το μονο προβλημα ηταν οτι για να μπει η νεκρα σε φαναρι επρεπε να ριξεις κλοτσια στο μαρσπιε,αλλα λυνετε ευκολα η ισως εχει λυθει απο τον προηγουμενο .και ανετο ειναι και δεν καιει πολλα (εγω μες τη πολη φαντασου καθε 5-6 μερες εβαζα βενζινη) και στριβει αρκετα καλα ακομα και με τα μαμα λαστιχα ,και καλη ροπουλα εχει,οτι πρεπει για την περιπτωση σου.του 2004 πανε στα 2200 ,του2005 στα 2400 και παει λεγοντας.εννοειτε μηχανικοσ το κοιταει πριν το παρεις.

οσο για το ybr ,καλυτερα παρε παπι παρα αυτο το πραμα..... 10 αλογα = τιποτα
το ιννοβα βγαζει 9 :confused:
το cbf βγαζει 20 περιπου ,μεγαλη διαφορα κ ειναι κ αξιοπιστο,και ειναι κ μηχανη ,οχι παπι σαν το αλλο....

τεσπα , βρες ενα καλο και παρτο και θα με θυμηθεις...
οτι και αν αποφασισεις καλες βολτες και κρανακι εεεεε?
:beer:

pilotos_xtreme
17/08/2008, 05:10
αααα τωρα ειδα για το ninja.... αμα θες καλο γαζακι παρε αυτο + ολα τα αλλα του cbf.
απλα ισως να περιμενεις να μεινει στη ν αγορα λιγο ακομα να δεις κατα ποσο ειναι αξιοπιστο και να το βρεισ μεταχειρισμενο...... αν και απο θεμα αξιοπιστιας δεν νομιζω να παιζει προβλημα

οτι κ να κανεις μην βιαστεις ,σκεψου το καλα πρωτα....:wave2:

epp1640
17/08/2008, 14:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από pilotos_xtreme
cbf250 παρε. κανει και πολυ μεγαλυτερες αποστασεις απο αυτες που λες με 110κμ χαλαρα με 6η σχεση και εχεις καμια 20αρα περιπου ακομα,ακομα και δικαβαλος. το χα 6 μηνεσ το μηχανακι . το μονο προβλημα ηταν οτι για να μπει η νεκρα σε φαναρι επρεπε να ριξεις κλοτσια στο μαρσπιε,αλλα λυνετε ευκολα η ισως εχει λυθει απο τον προηγουμενο .και ανετο ειναι και δεν καιει πολλα (εγω μες τη πολη φαντασου καθε 5-6 μερες εβαζα βενζινη) και στριβει αρκετα καλα ακομα και με τα μαμα λαστιχα ,και καλη ροπουλα εχει,οτι πρεπει για την περιπτωση σου.του 2004 πανε στα 2200 ,του2005 στα 2400 και παει λεγοντας.εννοειτε μηχανικοσ το κοιταει πριν το παρεις.

οσο για το ybr ,καλυτερα παρε παπι παρα αυτο το πραμα..... 10 αλογα = τιποτα
το ιννοβα βγαζει 9 :confused:
το cbf βγαζει 20 περιπου ,μεγαλη διαφορα κ ειναι κ αξιοπιστο,και ειναι κ μηχανη ,οχι παπι σαν το αλλο....

τεσπα , βρες ενα καλο και παρτο και θα με θυμηθεις...
οτι και αν αποφασισεις καλες βολτες και κρανακι εεεεε?
:beer:

Και εγώ συμφωνώ ότι το cbf 250 κάνει ότι κάνει και το ybr λίγο καλύτερα, αλλά διάβασες τους λόγους που το παιδί σκέφτεται καινούριο? Και να ρωτήσω και το άλλο, γιατί να πάρει κάποιος παπάκι όταν μπορεί να πάρει μία μικρή μοτοσυκλέτα? Επειδή έχουν παραπλήσια ιπποδύναμη?? :confused: Ακόμα και την ίδια ιπποδύναμη να είχαν, γιατί προτιμάτε να πληρώσετε τα ίδια και περισσότερα χρήματα για να πάρετε κάτι με μισό σε μέγεθος μπροστινό, πλαίσιο που είναι μία σωλήνα κυριολεκτικά, χειρότερα φρένα και μικρότερους τροχούς, διαφορετική γεωμετρία και θέση? Με το ίδιο σκεπτικό η παρακάτω μηχανή είναι λιγότερο μοτοσυκλέτα από το innova αφού έχει 8,5 ίππους και είναι 50 cc..


139151

johnpan
17/08/2008, 15:29
τώρα που είδα το beta, υπάρχει και το υπέροχο yamaha tricker που μπορείς να σκεφτείς.

benny
17/08/2008, 16:03
σεβαστες ολες οι αποψεις.ουτως η αλλως ακομα το σκεφτομαι οποτε ολες οι γνωμες με βοηθανε:beer:
παντως σιγουρα απο παπι προτιμω το ybr.πραγματικα δεν μπορω να βρω αλλο λογο να προτιμισει καποιος παπι,εκτος αν βαριεται τον συμπλεκτη.επισης τα 10 αλογα πιστευω οτι ειναι αρκετα για μια συντηριτικη οδηγηση μικρων αποστασεων(χωρις βεβαια να εχω καμια εμπειρια τι σημαινουν 10 αλογα στο γκαζι,τελος παντων κουβεντα να γινεται:lol: :lol: )
ασε που οτι χανεις σε επιδοσεις το κερδιζεις σε οικονομια καυσιμου.σημαντικο κριτηριο αν δεν σου περισευουν.

συμφωνω και εγω οτι το cbf ειναι πιο μηχανη αλλα αγοραζοντας ενα μεταχειρισμενο ,οσο αξιοπιστο και να ειναι, παιρνεις ενα σχετικο ρισκο που θα ηθελα να το αποφυγω.(χωρις να το εχω αποκλισει εντελως το ενδεχομενο του μεταχειρισμενου,ειδικα επειδη μιλαμε για πρωτη μηχανη)

και επειδη και η περιπτωση του xr125 με προβληματιζει λιγο,βρηκα μια τιμη για καινουριο http://www.mototriti.gr/moto/00_NEW/times_k.asp
λετε να μην ισχυεί; γιατι στο site της honda οντως δεν το βρηκα.

ΥΓ φιλε pilote_xtreme κρανος εννοειται,παντα.ειπαμε ειμαι σοβαρο παιδι:D

σουπα εχουν γινει ολα στο μυαλο μου.ελπιζω μεχρι τα χριστουγεννα να εχω αποφασισιει
:lol: :lol: :rotflmao:

johnpan
17/08/2008, 19:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από benny

συμφωνω και εγω οτι το cbf ειναι πιο μηχανη αλλα αγοραζοντας ενα μεταχειρισμενο ,οσο αξιοπιστο και να ειναι, παιρνεις ενα σχετικο ρισκο που θα ηθελα να το αποφυγω.(χωρις να το εχω αποκλισει εντελως το ενδεχομενο του μεταχειρισμενου,ειδικα επειδη μιλαμε για πρωτη μηχανη)

και επειδη και η περιπτωση του xr125 με προβληματιζει λιγο,

ωραία, αυτό πήγα να σου εξηγήσω αλλά δεν το είπα καλά μάλλον κ δεν το έπιασες. Το ρίσκο είναι πάρα πάρα πολύ μικρό όταν μιλάμε για το xr125, ακόμα μικρότερο από του cbf250. Και έχεις ένα μηχανάκι που σίγουρα θα μπορεσεις να πουλήσεις σε καλύτερη τιμή, σίγουρα θα περάσεις ένα χωματόδρομο πιο εύκολα, σίγουρα θα κινδυνέψεις λιγότερο στη βροχή, κλπ κλπ. Και αν ΑΝ λέμε χρειαστεί κάτι σαν μεταχειρισμένο, μάλλον θα έχεις ήδη κάνεις απόσβεση γιατί δε χρειάζεται να το πηγαίνεις στη χόντα για σέρβις. Ενώ το καινούριο ybr θα πρέπει να το πηγαίνεις στη yamaha.

pilotos_xtreme
18/08/2008, 13:45
file epp1640 to mixanaki sti foto einai odws mia mikroula mixani 50cc. den eipa oti to ybr den einai mixani (to sxoliasa apo apopsi epidosewn). ola ayta einai mikroules mixanes kai an kai theorountai se ayti tin katigoria den mporw na ta sygrinw me alla modela.eixa cbf250 egw kai meta piga sto xt600 ,eida diafora megali kai ws pros ti dynami kai ws pros to stripsimo ,to xt eixe kati lastixares pou den epefta me tpt.pou na deis twra pou exw cbr 600 ti diafora yparxei. ayto pou thelw na pw einai oti mi lete sto benny oti einai mixanes ayta ta pramata k paei to paidi kai pesei se kamia kolona. einai MIKRES mixanes opote prepei na tis odigas analogos.exoun polla perithwria gia kalyterh odigisi apo ta papia alla ligotera apo ta 600aria p.x. twra oso gia to xr eimoun anamesa se xr125 kai cbf250 tote kai doksa to theo pira to cbf,apo apopsi ippodynamis. to xr padws eixe kalo stisimo pou eixa odigisei.

oi 10 ippoi parapano exoun megalh diafora file benny.alla oi 20 pou vgazei to cbf den mporoun na se tromaksoun gia kanena logo.isws ligo esena pou den exeis megalh ebeiria ,

oti k an apofasiseis na prosexeis ,kai epeidei fenese sovaro paidi de tha sou ksanapw gia kranos :beer:

an pareis metaxeirismeno telika mi fovitheis apla pigaine to sto mixaniko sou prwta na to tsekarei,egw ola ta mixanakia mou metaxeirismena itan kai ola itan mia xara xwris provlimata.

take care!:wave2:

epp1640
18/08/2008, 14:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από pilotos_xtreme
file epp1640 to mixanaki sti foto einai odws mia mikroula mixani 50cc. den eipa oti to ybr den einai mixani (to sxoliasa apo apopsi epidosewn). ola ayta einai mikroules mixanes kai an kai theorountai se ayti tin katigoria den mporw na ta sygrinw me alla modela.eixa cbf250 egw kai meta piga sto xt600 ,eida diafora megali kai ws pros ti dynami kai ws pros to stripsimo ,to xt eixe kati lastixares pou den epefta me tpt.pou na deis twra pou exw cbr 600 ti diafora yparxei. ayto pou thelw na pw einai oti mi lete sto benny oti einai mixanes ayta ta pramata k paei to paidi kai pesei se kamia kolona. einai MIKRES mixanes opote prepei na tis odigas analogos.exoun polla perithwria gia kalyterh odigisi apo ta papia alla ligotera apo ta 600aria p.x. twra oso gia to xr eimoun anamesa se xr125 kai cbf250 tote kai doksa to theo pira to cbf,apo apopsi ippodynamis. to xr padws eixe kalo stisimo pou eixa odigisei.

oi 10 ippoi parapano exoun megalh diafora file benny.alla oi 20 pou vgazei to cbf den mporoun na se tromaksoun gia kanena logo.isws ligo esena pou den exeis megalh ebeiria ,

oti k an apofasiseis na prosexeis ,kai epeidei fenese sovaro paidi de tha sou ksanapw gia kranos :beer:

an pareis metaxeirismeno telika mi fovitheis apla pigaine to sto mixaniko sou prwta na to tsekarei,egw ola ta mixanakia mou metaxeirismena itan kai ola itan mia xara xwris provlimata.

take care!:wave2:

Συμφωνώ απολύτως.. καμία σχέση τα όρια πρόσφυσης του ybr και μιας μεγάλης μηχανής, ας πούμε με του super four που έχει πέσει στα χέρια μου μερικές φορές.. αλλά όπως και να χει αν τελικά θελήσει να συνεχίσει, καλύτερα, εφόσον δεν διαφέρει πολύ στο κόστος, να ξεκινήσει με μία μικρή μοτοσυκλέτα.. οι 10 ίπποι είναι λίγοι, όπως και οι 20 ίπποι δεν μπορούν να σε τρομάξουν, πάντως για πρώτο δίτροχο, όταν έχεις ξανακαβαλήσει μόνο ποδήλατο και αυτά τα 10 άλογα μια χαρά θα του φανούν.. εφόσον δεν βιάζεται εγώ θα λεγα να περιμένει να δει και που θα κυμανθεί και η τιμή του dr 125 sm k8.. αν ας πούμε βγει στα 2500-2800 είναι πάρα πολύ καλή επιλογή. Επίσης ας σκεφτεί και το ybr 2006 που ξεστοκάρει η μοτοδυναμική για 1750... ίσως σε καμιά αντιπροσωπεία το πάρει και 1600-1650 αν τα δώσει cash, και σε αυτά τα χρήματα δεν παίρνει τπτ πιο τίμιο.. αν πάλι πάρει μεταχειρισμένο, εκτός από τον τυπικό έλεγχο να προτιμήσει κάτι με καινούρια λάστιχα και αλυσιδογράναζα γιατί μόνο αυτά κοστίζουν 300 ευρώ πάνω κάτω.. :winka: :beer:



ΥΓ γράφε ελληνικά γιατί είναι λίγο κουραστικό, και εμένα μπορεί να μην με νοιάζει γιατί έχω συνηθήσει αλλά θα στην πούνε.. :winka:

pilotos_xtreme
18/08/2008, 18:52
σορρυ φιλε μου αλλα μια ζωη ετσι εγραφα και μου ειναι δυσκολο αλλα κανω προσπαθειες!!! +100 σε ολα αυτα που ειπες ,πολυ σωστα. εγω θα προτεινα και το ΤΤR 250 tis yamaha ,το χε ενας φιλος και ηταν καλο κ το βρισκεις με 1700 περιπου ισως και λιγο περισοτερα αν ειναι πιο καινουργιο,και καλυπτει κανονικα το διπλωμα ( κατω απο 33,6 ιππους )

cartman
19/08/2008, 16:01
Αχχ ybr τι μου θύμησες τώρα!! Η πρώτη μου μηχανή (καλά ντε μηχανούλα). Την είχα 1 χρόνο! Γενικότερα ότι σου είπε ο φίλος πιο πριν για το ybr ισχύει. Αξιόπιστο, κόστος χρήσης-συντήρησης μηδαμηνό και είναι ότι πρέπει για φοιτητή! (και εγώ φοιτητής είμουν όταν το είχα). Το μόνο που θα σε ανησυχήσει είναι να σου περισσέυουν 5 ευρά την εβδομάδα για βενζίνη, εφόσον πάς και τις βόλτες σου, αλλιώς αν το έχεις μόνο για πόλη καίει ακόμη πιο λίγα :lol:

Λοιπόν και εγώ είχα το ίδιο δήλημα με εσένα. ybr καινούργιο ή cbf 250 μεταχειρισμένο??? Τελικά πήρα το ybr λόγο ρίσκου να πάρω μεταχ. και λοιπά που έγραψες και εσύ πιο πάνω. Η αλήθεια είναι ότι 5-6 μήνες μετά το ψιλομετάνοιωσα που δεν πήρα το 250, επειδή το ybr είναι λιγότερο μηχανή από το cbf και 12 άλογα για 90 κιλά άνθρωπο (σκέψου και δικάβαλο :bigcry: ) για ταξιδάκια με τελική στα 90 είναι αρκετά δύσκολο (και επικύνδυνο για εθνική). Το κράτησα 1 χρόνο με πολύ ωραίες εμπειρίες (πόλη, βόλτες, μικρά ταξιδάκια μέχρι 200χλμ). Για πόλη και βόλτες σε επαρχιακούς με ταχύτητες μικρότερες των 80 χλμ είναι μια χαρά και δεν θα σε απογοητεύσει καθόλου. Φρένα μπροστά καλύτερα απ`ότι χρειάζεται, αν και πίσω έχει ταμπούρο το οποίο κάνει μεν καλά την δουλειά του αλλά καλύτερα να είχε δισκόφρενο. Το πλαίσιο και το ψαλιδάκι του είναι πολύ καλά και προσωπικά μου ενέπνεαν εμπιστοσύνη. Τα μαμά ελαστικά απλά ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΑ! Δεν τα άλλαξα ο βλάκας και πραγματικά ΔΕΝ το χάρηκα όπως έπρεπε. Όταν το πήρε ο αδερφός μου του άλλαξε λάστιχα και όταν το βόλταρα έλεγα από μέσα μου τι μλκς που είμαι που τσιγκουνεύτηκα 100 ευρώ (metzeler δεν θυμάμαι ακριβώς το μοντέλο) και στερήθηκα την χαρά του πλαγιάσματος (ναι πλαγιάζει :p ).

Αν με ρωτάς τώρα όμως φίλε που είμαι και πιο ψαγμένος στο θέμα μηχανή ΔΕΝ μετανοιώνω για την αγορά, επειδή πολύ απλά ότι έκανα με το ybr θα έκανα και με το cbf και τπτ παραπάνω. Ναι μπορεί να μην το βαριόμουνα τόσο νωρίς το cbf αν το είχα αγοράσει, όμως τα 20 άλογα είναι και πάλι πολύ λίγα για ταξιδάκια σε εθνική και εκτός του κινδύνου (110 σταθερά και 140 με δυσκολία για προσπέρασμα) θα ήταν εξισου κουραστικό όσο και με το ybr. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι και τα δύο μηχανάκια κάνου περίπου το ίδιο πράγμα. Αν γουστάρεις ταξιδάκια σε εθνικές πάρε κάτι με 40 άλογα+, αλλιώς ξέχνα το.

Το θέμα ρίσκου για μεταχ δεν ισχύει για μένα. Είναι και τα δύο αξιόπιστα, απλά φρόντισε αυτά που σου είπανε για το cbf.
Αυτά! Δεν ξέρω αν βοήθησα, πάρε ότι γουστάρεις περισσότερο!

pilotos_xtreme
19/08/2008, 18:42
file benny asxeto epeidei kai gw eimai foititis,se pia sxolh eisai an epitrepete?

ΝΑΙΑΣ
22/08/2008, 18:02
Φιλε μου και τα δυο ειναι της πλακας.Μπορει τωρα να εισαι πρωταρης αλλα σε λιγο που θα ξεθαρεψεις θα δεις οτι την πατησες.Πιο καλα κατι καλλιτερο στα κυβικα και να το πηγαινεις συντηρητικα μεχρι να το μαθεις.Το καινουργιο μου cbf250,το εχω στην αυλη σκεπασμενο,γιατι μου γυριζουν τα αντερα οταν το καβαλλαω.2000ΚΜ εχω κανει και μουτζωνομαι γιατι δεν πηρα καλλιτερα παπι που θα πληρωνα και λιγοτερα.Μετα απο 42 χρονια στους δυο τροχους και μετα απο τοσες μηχανες,εκανα την βλακεια μου.Ας ειναι καλα η ΒΑΡΑΝΤΕΡΟ του ανηψιου μου και το CM200T που κρατησα.

Road67
22/08/2008, 18:38
Εγω κατι ξερω απο Γιαννενα :D ...

Παρε Honda CB400 SF. Ειναι το τελειο μηχανακι και για αστικο περιβαλλον και για να μαθεις γενικα.


139464

epp1640
22/08/2008, 20:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Εγω κατι ξερω απο Γιαννενα :D ...

Παρε Honda CB400 SF. Ειναι το τελειο μηχανακι και για αστικο περιβαλλον και για να μαθεις γενικα.

Παιδιά είναι πολύ δυνατό για κάποιον που δεν έχει ξαναοδηγήσει ούτε παπί.. και αρκετά βαρύ με το βάρος του να μην κρύβεται από την γεωμετρία.. εκτός από αυτό είναι πλέον παλιό και το βρίσκεις σε εξωφρενικές τιμές για την ηλικία του.. αν είναι να δώσει 2500 για να βρει ένα άριστο ας δώσει 3 να πάρει ένα hornet.. σε καμία περίπτωση γενικά δεν προτείνω τετρακύλινδρο για πρώτη μηχανή.. το super four είναι καλό για να μεταβείς από μία μικρή μοτοσυκλέτα σε μία μεγάλη σαν ενδιάμεσο στάδιο. Στον φίλο Βασίλη από πάνω, μου φαίνεται λογικό να ξενερώνει μετά από 40 χρόνια εμπειρίας με το cbf250.. όμως σίγουρα έχει ξεχάσει πως ξεκίνησε ο ίδιος (δεν νομίζω να ξεκίνησε με κανένα samurai ή κανένα μπολντόρ..).. για αρχή είναι πολύ καλά.. ειδικά το ybr στα 1750 ευρώ (μοντέλο 06) νομίζω ότι είναι μονόδρομος αν ψάχνεις μία μικρή, με πάμφθηνη συντήρηση, φτηνά ανταλλακτικά, άθραυστη και με απίστευτη οικονομία καυσίμου μοτοσυκλέτα.. :winka:

ΝΑΙΑΣ
22/08/2008, 20:39
Αγαπητε epp 1640.Φυσικα και δεν ξεχασα ποτε πως ξεκινησα,γι'αυτο αλλωστε στην συζητηση για την 'Πρωτη σας βολτα με μηχανη' εγραψα για την Φλορεττα με τις ταχυτητες στο χερι οταν ξεκινησα.Ομως απο τοτε περασαν πολλα η παρα πολλα χρονια και οι συνθηκες αλλαξαν στους δρομους.Σημερα ο δικυκλιστης καθε δευτερολεπτο προσπαθει να επιβιωσει στο δρομο η να παθει την λιγοτερη δυνατη ζημια.Χρειαζεται λοιπον ενα εργαλειο που θα τον 'σωσει' στην δυσκολη στιγμη και αυτο ειναι μια μηχανη που να μην σερνεται.Το γκαζι ειναι θανατος οταν δεν το μετρας σωστα αλλα και σωτηρια οταν σου χρειαστει.Σημερα κυκλοφορουν ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ στους δρομους και ειναι τραγικο να καθεσαι να βλεπεις τον θανατο σου οταν με λιγο ανοιγμα μπορεις να ξεφυγεις.Σε πληροφορω λοιπον οτι το 'περιφημο cbf250',ειναι ενας φιγουρατος ντενεκες που στο παραμικρο ζορι δεν εχει κουραγιο για τιποτα ασε που στην παραμικρη ανηφορα πρεπει να κατεβεις τουλαχιστον 2 ταχυτητες,ολα δε αυτα γινονται δραματικα οταν εχεις τον ανεμο κοντρα.Φυσικα αν εχεις και δευτερο ατομο χρειαζεσαι εξορκισμο.Ρωτησα γιατι του βαλανε 6 ταχυτητες και μου ειπαν για οικονομια.Ζηταω καποιον να μου πει ποτε θα βαλει 5 η 6 στην πολη που κινησε αναμεσα στα αυτοκινητα,αρα η οικονομια παει περιπατο,ασε που το βραδυ θελεις φυσικοθεραπεια στο αριστερο ποδι απο το ανεβα κατεβα συν το ψαξιμο της νεκρας.Για να μην σε ζαλιζω αλλο με τα 4 χιλιαρικα που εδωσα θα ειχα παρει παπι με καλλιτερη ροπη και σου θυμιζω οτι κρατησα την αιωνια ερωμενη μου το CM200T του 1981 με τις 4 ταχυτητες που και με 2 ατομα ακομα με εχει βγαλει παλληκαρι,μονο δεν ειναι για μεγαλες αποστασεις.Ας σταματησει λοιπον ο μυθος του CBF.

epp1640
22/08/2008, 20:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΝΑΙΑΣ
Αγαπητε epp 1640.Φυσικα και δεν ξεχασα ποτε πως ξεκινησα,γι'αυτο αλλωστε στην συζητηση για την 'Πρωτη σας βολτα με μηχανη' εγραψα για την Φλορεττα με τις ταχυτητες στο χερι οταν ξεκινησα.Ομως απο τοτε περασαν πολλα η παρα πολλα χρονια και οι συνθηκες αλλαξαν στους δρομους.Σημερα ο δικυκλιστης καθε δευτερολεπτο προσπαθει να επιβιωσει στο δρομο η να παθει την λιγοτερη δυνατη ζημια.Χρειαζεται λοιπον ενα εργαλειο που θα τον 'σωσει' στην δυσκολη στιγμη και αυτο ειναι μια μηχανη που να μην σερνεται.Το γκαζι ειναι θανατος οταν δεν το μετρας σωστα αλλα και σωτηρια οταν σου χρειαστει.Σημερα κυκλοφορουν ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ στους δρομους και ειναι τραγικο να καθεσαι να βλεπεις τον θανατο σου οταν με λιγο ανοιγμα μπορεις να ξεφυγεις.Σε πληροφορω λοιπον οτι το 'περιφημο cbf250',ειναι ενας φιγουρατος ντενεκες που στο παραμικρο ζορι δεν εχει κουραγιο για τιποτα ασε που στην παραμικρη ανηφορα πρεπει να κατεβεις τουλαχιστον 2 ταχυτητες,ολα δε αυτα γινονται δραματικα οταν εχεις τον ανεμο κοντρα.Φυσικα αν εχεις και δευτερο ατομο χρειαζεσαι εξορκισμο.Ρωτησα γιατι του βαλανε 6 ταχυτητες και μου ειπαν για οικονομια.Ζηταω καποιον να μου πει ποτε θα βαλει 5 η 6 στην πολη που κινησε αναμεσα στα αυτοκινητα,αρα η οικονομια παει περιπατο,ασε που το βραδυ θελεις φυσικοθεραπεια στο αριστερο ποδι απο το ανεβα κατεβα συν το ψαξιμο της νεκρας.Για να μην σε ζαλιζω αλλο με τα 4 χιλιαρικα που εδωσα θα ειχα παρει παπι με καλλιτερη ροπη και σου θυμιζω οτι κρατησα την αιωνια ερωμενη μου το CM200T του 1981 με τις 4 ταχυτητες που και με 2 ατομα ακομα με εχει βγαλει παλληκαρι,μονο δεν ειναι για μεγαλες αποστασεις.Ας σταματησει λοιπον ο μυθος του CBF.

Συμφωνούμε στο θέμα γκάζι, σε ορισμένες περιπτώσεις αυτό σημαίνει ασφάλεια.. Για το cbf τα έχω ξαναπεί και εγώ, πάρα πολλά τα 4.000 ευρώ όταν φέρνεις από moto japan παραεισαγωγή καινούριο hornet 250 με τα ίδια λεφτά και με ένα χιλιάρικο πάνω παίρνεις bandit, gsr και άλλα.. Τα παπάκια είναι πραγματικά εργαλεία αλλά οι τιμές τους έχουν ξεφύγει πολύ, και δεν βλέπω λόγο κάποιος να δώσει 2.000 ευρώ για να πάρει ας πούμε ένα innova και να μην πάρει ένα ybr με 2120 (με injection) ή το 06 μοντέλο με 1750.. :beer: :beer: :beer:

atom_smasher
22/08/2008, 21:00
καινουριο ybr και λαστιχα.(κρανος, μπουφαν)

Road67
23/08/2008, 10:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
Παιδιά είναι πολύ δυνατό για κάποιον που δεν έχει ξαναοδηγήσει ούτε παπί.. και αρκετά βαρύ με το βάρος του να μην κρύβεται από την γεωμετρία.. εκτός από αυτό είναι πλέον παλιό και το βρίσκεις σε εξωφρενικές τιμές για την ηλικία του.. αν είναι να δώσει 2500 για να βρει ένα άριστο ας δώσει 3 να πάρει ένα hornet.. σε καμία περίπτωση γενικά δεν προτείνω τετρακύλινδρο για πρώτη μηχανή.. το super four είναι καλό για να μεταβείς από μία μικρή μοτοσυκλέτα σε μία μεγάλη σαν ενδιάμεσο στάδιο. Στον φίλο Βασίλη από πάνω, μου φαίνεται λογικό να ξενερώνει μετά από 40 χρόνια εμπειρίας με το cbf250.. όμως σίγουρα έχει ξεχάσει πως ξεκίνησε ο ίδιος (δεν νομίζω να ξεκίνησε με κανένα samurai ή κανένα μπολντόρ..).. για αρχή είναι πολύ καλά.. ειδικά το ybr στα 1750 ευρώ (μοντέλο 06) νομίζω ότι είναι μονόδρομος αν ψάχνεις μία μικρή, με πάμφθηνη συντήρηση, φτηνά ανταλλακτικά, άθραυστη και με απίστευτη οικονομία καυσίμου μοτοσυκλέτα.. :winka: Εγω με το SF ξεκινησα. Αν δεν εχεις φαγουρα στο δεξυ παει και χαλαρα και σου μαθαινει πολλα. Αλλα κι αν το ζορισεις θ' ανταποκριθει εως ενος σημειου.

benny
23/08/2008, 14:35
παιδια καλες ολες αυτες οι μηχανες καλο και το περισσοτερο γκαζι απο θεμα ασφαλειας αλλα για πειτε μου τι γινεται αν πεσει πανω μου ενα τοσο βαρυ μηχανακι,γιατι μια τουμπα στους βρεγμενους δρομους ειναι πιθανη για εναν αρχαριο(και στους στεγνους δηλαδη αλλα τελος παντων) οσο και να προσεχω.και εμενα περισσοτερο μου αρεσει η ιδεα να οδηγω μια κανονικη μηχανη απο μια μικρη,αλλα προσπαθω να το εκλογικευσω λιγο.
κατ αρχην μην ξεχνατε οτι η χρηση θα ειναι μεσα στα γιαννενα.μικρες δηλαδη αποστασεις που δεν χρειαζεται καμια τρομερη τελικη,ουτε καν πανω απο 100.
δηλαδη το ερωτημα ειναι ποια μηχανη ειναι περισσοτερο καταλληλη για την δικη μου περιπτωση και οχι γενικα για πρωτη μηχανη.
και για οσους δεν τυχαινει να ξερουν απο γιαννενα,να σας πω οτι οι διαδρομες ειναι πραγματικα πολυ μικρες(η μεγιστη διαδρομη που με ενδιαφερει σε καθημερινη βαση ειναι γυρω στα 3 χιλιομετρα μεχρι το πανεπιστημιο,αλλα τοσα να γυρισω και καμια βολτιτσα μεσα στο κεντρο).και σ αυτες τις διαδρομες δεν βγαινεις και σε κανεναν μεγαλο αυτοκινητοδρομο.εννοω οτι οι ταχυτητες ειναι λογικες.μεχρι πριν λιγο καιρο αυτες τις αποστασεις τις εκανα με ποδηλατο
:lol:
εμενα περισσοτερο μου αρεσει το cbf και νομιζω οτι το γκαζι του ειναι υπεραρκετο για αυτη τη χρηση.ομως το ybr125 ειναι πιο φθηνο(ειδικα η προσφορα με καρπυρατερ)και ειναι και αξιοπιστο.απ την αλλη και το xr125 το βρισκεις και αυτο σε πολυ καλη τιμη και απ οτι καταλαβαινω ενδεικνεται για βρεγμενους δρομους.
το θεμα ειναι πιο ειναι πιο καταλληλο για την περιπτωση μου.απ οτι καταλαβαινω και τα 3 καλα ειναι(το καθενα εχει τα καλα εχει και τα κακα του).οποτε μαλλον πρεπει να δω πιο μου αρεσει περισσοτερο(cbf) και να το παρω(μεταχειρισμενο παντα) κ ας δωσω κατι παραπανω.θα δουμε γιατι ακομα δεν ειμαι σιγουρος...λεω να μην βιαστω.
παντως ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σας,πραγματικα με βοηθανε.:beer:

Road67
23/08/2008, 15:39
SF ... Αν δεις το τεποζιτο του κανει μια κουρμπα. Σε περιπτωση πτωσης αυτος ηταν ο σκοπος της να μπορεις ν' απελευθερωθεις. Αλλα για να πεσεις σε και να σε πλακωσει η μηχανη θα πρεπει να εισαι σταματημενος και αφηρημενος :D σε καθε αλλη περιπτωση θα υπαρξει συρσιμο. Απο την αλλη δεν ειναι δα και τοσο βαρυ μηχανακι. Ολα εχουν τις δικες τους ''αορατες λαβες'' που τις βρισκεις στην πορεια απο την τριβη με το οχημα. Αμα πεσει οδηγος με τη haya θα μπορεσει να τη σηκωσει και οχι επειδη κανει βαρακια και σηκωνει μισο τονο στην καθισια του, αλλα επειδη εχει τριφτει με το μηχανακι.
Ωραιες οι ενδοαστικες διαδρομες, αλλα το καλοκαιρι αμα θες να πας για ενα μπανιο τι θα κανεις βουτιες στην Παμβωτιδα. Η Αρτα θα πας στην αθλια Κορωνησια με τα κοχυλια αντι για αμμο :lol: [μανι μανι 78 χιλιομετρα] η Πρεβεζα, Παργα, Ηγουμενιτσα [απο 80 χιλ και ανω]. Αμα θες για πιο ρομαντικα με την κοπελα σου να πατε Μετσοβο, κατι σημεια σαν τις ανηφορες με την περιεργη κλιση κοντα στην Μηλια πως θα τις περασεις δικαβαλο με το 125 η το 250; Με το δυομισαρι κατι παει κι ερχεται.
Φιλαρακι και μες στην πολη δεν την παλευεις με το 125αρι. Θα το βαρεθεις γρηγορα. :wave2:

epp1640
23/08/2008, 18:40
Οτι θα απελευθερωθείς αν πέσει πάνω σου είναι σίγουρο.. ότι θα τσούξουν παραπάνω τα επιπλέον 90 κιλά και αυτό βέβαιο είναι :p :lol: 3 χλμ? Τότε ακόμα και το παρακάτω 50 άρι (8,5 άλογα - 90(-) κιλά) μια χαρά αρκετό είναι.. ποια 100+? Και πολλά λες αν όντως έχεις σκοπό να κινήσαι σε αστικό περιβάλλον.. εγώ θα επιμείνω στο καρμπυρατεράτο ybr στα 1750.. λογικά αν το δώσεις μετρητοίς το παίρνεις και με 1650.. τουλάχιστον εμένα στο καινούριο μου έκοψαν σχεδόν 200 ευρώ.. :D Με το super four στους δρόμους που κινείσαι, την μόνη διαφορά θα την αισθανθεί η κωλότσεπη σου.. :lol: :wave2:


139498

paschalis
24/08/2008, 11:47
φιλε benny εγω σε σουβουλευω να παρεις οτι σου αρεσει εσενα για να μην λες μετα επρεπε να παρω το αλλο κτλπ...:look: εγω ειμαι κατοχος του cbf 2 χρονια τωρα οποτε μπορω να σου πω γιαυτο 2 πραγματακια.το μηχανακι το εχω καταευχαριστιθει σκυλι σε ολα του με εχει παει παντου χωρις να πει κιχ .120-130 τελικη τα εχει απο κει κ περα δυσκολα(μεχρι 145 το εχω παει γυρω στις 9500 στοφες) αλλα κ ροπη εχει κ γκαζι μεχρι τα 100 δινει κ αυτονομια(330-340χλμ περιπου):winka: 1η μηχανη κ για μενα τι να πω ρε συ πολυ αξιοπιστο κ οσοι το συγκρινουν με παπια αστο καλυτερα δεν αξιζει να μιλαμε.τουλαχιστον εμενα δεν μου εχει βγαλει τπτ ουτε καν το προβλημα με την νεκρα μπαινει μια χαρα μαλακοτατα:) ανταλλακτικα ναι τσιμπιμενα λιγο αρε σαρακακη! αλλα απο την αλλη δεν διαλεγουμε μηχανη με την σκεψη οτι θα την ριμαξουμε:p ενταξει σιγουρα παιζει κ αυτο.παντως πιστευω οτι γιαυτο που περιγραφεις οτι θες απο τη μηχανη το cbf θα το ευχαριστηθεις.φαντασου εκανα θεσσαλονικη γιαννενα με 2 στασεις με μεσο ορο ταχυτητας 120-130 κ η μηχανη δεν κολωσε πουθενα.σου ευχομαι οτι κ να παρεις καλες βολτες:beer:

pilotos_xtreme
24/08/2008, 15:53
pashalis + 10!:wave2:

ΝΑΙΑΣ
24/08/2008, 16:15
Φιλε paschalis,μαλλον δεν διαβασες τι ακριβως εγραψα.Ουτε για τελικη μιλησα,ουτε οτι ειναι προβληματικο [εκτος απο την νεκρα,που βλεπω οτι παμπολλοι φιλοι εχουν το ιδιο προβλημα],ουτε οτι δεν θα σε παει παντου.Ισως κυκλοφορεις σε πολη εκτος της τρελλας των Αθηνων και δεν χρειαζεσαι συχνα ζωντανο κινητηρα με πιο κοντες σχεσεις.Τωρα σαν βγεις στον πηγαιμο για εθνικη,ολα πιανουν τα 120-130 καποια στιγμη,αρκει να μην φυσαει λιγο αντιθετος ανεμος.

paschalis
24/08/2008, 17:37
φιλε ΝΑΙΑΣ ο καθενας με την αποψη του αν εσυ θεωρεις κακο το μηχανακι εγω το θεωρω πολυ καλο δεν θα χαλαστουμε κιολας:beer: κγω θεσσαλονικη ειμαι οχι σε κανα χωριο που περναει κανα αμαξι ανα 1 ωρα και δω τρελα να δεις.παντως για πολη το μηχανακι εχει κ ροπη κ νευρο ενταξει 250αρι ειναι οχι κανα 600αρι για τα λεφτα του ειναι super ok και παλι υπενθυμιζω μιλαω προσωπικα για την δικη μου εμπειρια με την μηχανη, το σχολιο που εκανα δεν ηταν για αυτα που εγραφες εσυ απλα να πω την αποψη μου σαν κατοχος κ εγω:wave2:

Road67
25/08/2008, 12:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
Με το super four στους δρόμους που κινείσαι, την μόνη διαφορά θα την αισθανθεί η κωλότσεπη σου.. :lol: :wave2:

Να υποθεσω οτι δεν εχεις καμια απολυτως εμπειρια συμβιωσης απο SF. Ετσι δεν ειναι ; Γιατι αν εχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρια, πες μου το μοντελο που ειχες, ποσο το ειχες, ποσα χιλιομετρα εκανες, αν το σερβαριζες σωστα κι αν ηταν σωστα σερβαρισμενο οταν το αγορασες, καθε ποτε εκανες αλλαγες, με ποσα πηγαινες μεσα στην πολη, με ποσα σε ταξιδι, τι εκανες σε κλειστη στροφη με την ποσοτητα γκαζιου.
Καθε απαντηση που θα δοθει και αφορα ενα φιλο που το ειχε και λοιπα και λοιπα, θεωρειται εξ' ορισμου ακυρη ως εξ' ακοης.
Σχεδον ολοι εδω μεσα ξερουν οτι ειμαι γιαμαχακιας, αλλα στη συγκεκριμενη κατηγορια το SF δινει ρεστα και ειναι υπερ ικανοποιητικο για πρωτοπειρο, οταν ο πρωτοπειρος σεβεται τον εαυτο του και τη ζωη του.

epp1640
25/08/2008, 14:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Να υποθεσω οτι δεν εχεις καμια απολυτως εμπειρια συμβιωσης απο SF. Ετσι δεν ειναι ; Γιατι αν εχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρια, πες μου το μοντελο που ειχες, ποσο το ειχες, ποσα χιλιομετρα εκανες, αν το σερβαριζες σωστα κι αν ηταν σωστα σερβαρισμενο οταν το αγορασες, καθε ποτε εκανες αλλαγες, με ποσα πηγαινες μεσα στην πολη, με ποσα σε ταξιδι, τι εκανες σε κλειστη στροφη με την ποσοτητα γκαζιου.
Καθε απαντηση που θα δοθει και αφορα ενα φιλο που το ειχε και λοιπα και λοιπα, θεωρειται εξ' ορισμου ακυρη ως εξ' ακοης.
Σχεδον ολοι εδω μεσα ξερουν οτι ειμαι γιαμαχακιας, αλλα στη συγκεκριμενη κατηγορια το SF δινει ρεστα και ειναι υπερ ικανοποιητικο για πρωτοπειρο, οταν ο πρωτοπειρος σεβεται τον εαυτο του και τη ζωη του.

Όπα όπα πήρες φόρα.. δεν εννοώ ότι είναι ζημιάρικο ή τπτ τέτοιο.. κάθε άλλο, το θεωρώ από τις πιο ολοκληρωμένες μοτοσυκλέτες και παίζει χωρίς αντίπαλο (ως γνωστόν ο ληστής είναι ληστής της τσέπης σου) με μειονέκτημα ότι είναι υπερτιμημένο για την ηλικία του.. για την ακρίβεια, κατά τα χριστούγεννα ίσως ψάξω να αγοράσω ένα (94-95 μεριά), αλλά το ybr θα παραμείνει για να με υπηρετεί στην πόλη.. αυτό που λέω είναι ότι σε αστικό περιβάλλον δεν του χρειάζεται το super four.. απλώς θα έχει κάτι πιο βαρύ που καίει λίγο πολύ τρεις φορές περισσότερο.. Έχω οδηγήσει το super four καμιά δεκαριά φορές, σε χαλαρούς ρυθμούς μέσα στην πόλη αλλά γενικά θα προτιμούσα ένα μικρό ψευτοεντουράκι ή ένα ybr/cbf κτλπ για αυτήν την χρήση.. έχε υπόψην ότι το ybr βγάζει 400+ χλμ με 10 λίτρα..

johnpan
25/08/2008, 19:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Να υποθεσω οτι δεν εχεις καμια απολυτως εμπειρια συμβιωσης απο SF. Ετσι δεν ειναι ; Γιατι αν εχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρια, πες μου το μοντελο που ειχες, ποσο το ειχες, ποσα χιλιομετρα εκανες, αν το σερβαριζες σωστα κι αν ηταν σωστα σερβαρισμενο οταν το αγορασες, καθε ποτε εκανες αλλαγες, με ποσα πηγαινες μεσα στην πολη, με ποσα σε ταξιδι, τι εκανες σε κλειστη στροφη με την ποσοτητα γκαζιου.
Καθε απαντηση που θα δοθει και αφορα ενα φιλο που το ειχε και λοιπα και λοιπα, θεωρειται εξ' ορισμου ακυρη ως εξ' ακοης.
Σχεδον ολοι εδω μεσα ξερουν οτι ειμαι γιαμαχακιας, αλλα στη συγκεκριμενη κατηγορια το SF δινει ρεστα και ειναι υπερ ικανοποιητικο για πρωτοπειρο, οταν ο πρωτοπειρος σεβεται τον εαυτο του και τη ζωη του.

Γιατί δεν κοιτάς να χαλαρώσεις λίγο με το SF? Είναι άριστο μηχανάκι, αλλά μέσα στην πόλη πώς να το κάνουμε, δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα 125 όπως δεν μπορεί και ένα 125 στο επαρχιακό... Ολα τα μηχανάκια καλά είναι φίλε μου, μη θίγεσαι. :beer: Εγώ θα πω "Να υποθεσω οτι δεν εχεις καμια απολυτως εμπειρια συμβιωσης απο CBF250. Ετσι δεν ειναι ; Γιατι αν εχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρια, πες μου το μοντελο που ειχες, ποσο το ειχες, ποσα χιλιομετρα εκανες, αν το σερβαριζες σωστα κι αν ηταν σωστα σερβαρισμενο οταν το αγορασες, καθε ποτε εκανες αλλαγες, με ποσα πηγαινες μεσα στην πολη, με ποσα σε ταξιδι, τι εκανες σε κλειστη στροφη με την ποσοτητα γκαζιου." Ο epp θα πει "Να υποθεσω οτι δεν εχεις καμια απολυτως εμπειρια συμβιωσης απο ybr125. Ετσι δεν ειναι ; Γιατι αν εχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρια, πες μου το μοντελο που ειχες, ποσο το ειχες, ποσα χιλιομετρα εκανες, αν το σερβαριζες σωστα κι αν ηταν σωστα σερβαρισμενο οταν το αγορασες, καθε ποτε εκανες αλλαγες, με ποσα πηγαινες μεσα στην πολη, με ποσα σε ταξιδι, τι εκανες σε κλειστη στροφη με την ποσοτητα γκαζιου." κλπ κλπ κλπ. ... Ειρήνη... :beer:

Road67
25/08/2008, 20:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
Γιατί δεν κοιτάς να χαλαρώσεις λίγο με το SF? Είναι άριστο μηχανάκι, αλλά μέσα στην πόλη πώς να το κάνουμε, δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα 125 όπως δεν μπορεί και ένα 125 στο επαρχιακό... Ολα τα μηχανάκια καλά είναι φίλε μου, μη θίγεσαι. :beer: Εγώ θα πω "Να υποθεσω οτι δεν εχεις καμια απολυτως εμπειρια συμβιωσης απο CBF250. Ετσι δεν ειναι ; Γιατι αν εχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρια, πες μου το μοντελο που ειχες, ποσο το ειχες, ποσα χιλιομετρα εκανες, αν το σερβαριζες σωστα κι αν ηταν σωστα σερβαρισμενο οταν το αγορασες, καθε ποτε εκανες αλλαγες, με ποσα πηγαινες μεσα στην πολη, με ποσα σε ταξιδι, τι εκανες σε κλειστη στροφη με την ποσοτητα γκαζιου." Ο epp θα πει "Να υποθεσω οτι δεν εχεις καμια απολυτως εμπειρια συμβιωσης απο ybr125. Ετσι δεν ειναι ; Γιατι αν εχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρια, πες μου το μοντελο που ειχες, ποσο το ειχες, ποσα χιλιομετρα εκανες, αν το σερβαριζες σωστα κι αν ηταν σωστα σερβαρισμενο οταν το αγορασες, καθε ποτε εκανες αλλαγες, με ποσα πηγαινες μεσα στην πολη, με ποσα σε ταξιδι, τι εκανες σε κλειστη στροφη με την ποσοτητα γκαζιου." κλπ κλπ κλπ. ... Ειρήνη... :beer: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :lol: ... Eιχα ομως καποτε ενα virago 250 και μπηκα σε σκεψεις ν' ανοιξω βενζιναδικο :yuck: :rotflmao: :rotflmao: ..
Σοβαρα τωρα. Εχω κι εγω δυομισαρι, αλλα αυτοματο. Για να σου απαντησω. Εγω κανω ταξιδι κανονικα με το δυομισαρι και αποστασεις που δε μπορεσα ποτε να κανω χαλαρα απο το ξυλο που ετρωγα απο τον αερα με το sf. Εγω δεν απαντησα ετσι γιατι θιχτηκα οτι το ειπατε ζημιαρικο. Δεν πηγε εκει το μυαλο μου, στην καταναλωση πηγε. Διοτι δεν καιει πολυ. Συγκριτικα παντα με 400-600 κι οχι με 250, διοτι δεν ειχα ποτε γυμνο δυομισαρι για να μπορω να συγκρινω. Εpp ψαξε για 97 μοντελο καλυτερα, αν κι απο οτι καταλαβα το θες για ταξιδακια, οποτε ισως να κοιταξεις κατι με ημιφαιρινγκ καλυτερα [αλλα θα περιμενω ν' ανοιξεις αλλου θεμα γι' αυτο για να τσακωθουμε τοτε :lol: ].

epp1640
25/08/2008, 20:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
:rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :lol: ... Eιχα ομως καποτε ενα virago 250 και μπηκα σε σκεψεις ν' ανοιξω βενζιναδικο :yuck: :rotflmao: :rotflmao: ..
Σοβαρα τωρα. Εχω κι εγω δυομισαρι, αλλα αυτοματο. Για να σου απαντησω. Εγω κανω ταξιδι κανονικα με το δυομισαρι και αποστασεις που δε μπορεσα ποτε να κανω χαλαρα απο το ξυλο που ετρωγα απο τον αερα με το sf. Εγω δεν απαντησα ετσι γιατι θιχτηκα οτι το ειπατε ζημιαρικο. Δεν πηγε εκει το μυαλο μου, στην καταναλωση πηγε. Διοτι δεν καιει πολυ. Συγκριτικα παντα με 400-600 κι οχι με 250, διοτι δεν ειχα ποτε γυμνο δυομισαρι για να μπορω να συγκρινω. Εpp ψαξε για 97 μοντελο καλυτερα, αν κι απο οτι καταλαβα το θες για ταξιδακια, οποτε ισως να κοιταξεις κατι με ημιφαιρινγκ καλυτερα [αλλα θα περιμενω ν' ανοιξεις αλλου θεμα γι' αυτο για να τσακωθουμε τοτε :lol: ].

Είχα ανοίξει στις διαμάχες xmaxρά για bandit 400 | sf | bandit 250 και άλλο ένα δεν θυμάμαι.. έχασες :p :lol: Όπως λέει και ο johnpan άλλο το ένα άλλο το άλλο.. δεν συγκρίνονται, προορίζονται για διαφορετική χρήση.. Δεν ξέρω για το virago.. γενικά πάντως τα σημερινά 125-250 (και ειδικά τα νέα 125-250 με injection) όπως το ybrάκι μου (και πραγματικά θέλω να καταλάβετε ότι δεν είμαι κολλημένος (εδώ κυκλοφορούσα με ένα mtx του 88) είναι οικονομικά σε βαθμό που όταν λες κατανάλωση νομίζουν ότι τους λες ψέμματα.. 5 μέρες τώρα και έχω φάει 5- λίτρα έχοντας κάνει 200+ χλμ.. για να μην πω 250.. το έχω δει αυτό με το φεαριγκάκι αν και μάλλον με βλέπω να κάνω και άλλο υπομονή και να παίρνω κάτι λίγο νεότερο.. :winka:

fazylogic
24/09/2008, 00:57
Βλέπω έχει ξεχαστεί αυτό το τόπικ, αλλά ας γράψω κι εγώ κάτι...lol

Φιλε benny αν τελικά πας κατα ybr μεριά, θα συμφωνήσω με τον φίλο epp1640 για το μοντέλο του '06 που το δίνει 1750 Ε (αν το δινει ακόμα και δεν έχουν εξαντληθεί) και είναι και λίγο πιο δυνατο από το '08. Δεν έχουν μεγαλες διαφορές εκτός από τον ψεκασμό που είναι όντως διαφορά. Απλά είναι τόσο μικρή η κατανάλωση που θα έχεις ούτως ή άλλως με το καρμπυρατεράτο που παρότι με το ψεκαστό θα είναι ακόμα πιο χαμηλή, η διαφορά είναι αμελητέα. Δες και εδω μια σύγκριση στα τεχνικά χαρακτηριστικά των δυο μοντέλων (είναι του '06 και του '07, το τελευταίο όμως είναι ιδιο με του '08)
http://www.motorbikes.be/en/compare/6108/6107/

Θα δεις ότι το '06 είναι λίγο πιο δυνατό και λίγο πιο ελαφρύ. Πιστεύω αξίζει η διαφορά στην τιμή, είναι 370 ευρώ (αν δε σου κόψουν και κάτι για κασέρι, όπως λέει και ο epp1640) με τα οποία μπορείς να πάρεις τα λαστιχάκια που λένε οι φίλοι πιο πάνω και κάτι από κράνος, μπουφαν, γάντια, αδιάβροχο κτλ.

Τώρα όσον αφορά την επιλογή ανάμεσα σε cbf και ybr, ξέρεις και μόνος σου ότι είναι θέμα χρήσης. Σίγουρα οι περισσότερες μετακινήσεις σου θα είναι αστικές οπότε σου κάνει μια χαρα το ybr. Όσο για ταξιδάκια, τόσο με το cbf όσο και με το ybr (και ειδικά με το ybr), μετά από μια δυο φορές που θα το κάνεις, θα δεις ότι είναι ψιλοταλαιπωρία. Σκέψου επίσης ότι για να πάς μακρινή βόλτα με το μηχανάκι, θα πρέπει είτε να έχεις άλλο μηχανάκι παρέα (αν είναι να υπάρχει αυτοκίνητο, μπαίνεις κι εσύ στο αυτοκίνητο), είτε να πας δικάβαλο (πιο πακέτο ακόμα). Οπότε αν δεν υπάρχει άλλο μηχανάκι στην παρέα για να ακολουθεί και να ψήνεται για τέτοια ταξιδάκια, το πιο πιθανό είναι ότι δε θα τα πηγαίνεις. Από την άλλη είναι και το θέμα της εμφάνισης όπου κερδίζει το cbf φυσικά ( Aσχετο. Εμένα προσωπικά μου αρέσει πιο πολύ το ybr το 250 απο το cbf.).
Γενικα είναι σα να έχεις τα γνωστά 2 μπαρμπαδέλια στους όμους σου και το ένα να σου λέει πάρε το cbf είναι πιο μηχανή και θα γουστάρεις περισσότερο, το άλλο σου λέει σκέψου εντελώς οικονομικο-ορθολογιστικά και πάρε το ybr. Πωπω μου τη σπάνε αυτά τα ανθρωπάκια...:mad:

fazylogic
25/09/2008, 00:07
BTW, πήρα στη μοτοδυναμικη σήμερα και ρώτησα και μου είπαν ότι δεν υπάρχουν πλέον άλλα YBR '06 που ήταν σε προσφορά. Θα κοιταξω να ρωτήσω αύριο μπας και έχει ξεμείνει κανένα σε κανέναν έμπορο. Έχω ψηθεί :wacko:

pilotos_xtreme
25/09/2008, 17:15
παρε ενα R6 να κανεις τι δουλεια σου σωστα......