Σύνδεση

View Full Version : Ωραιο αυτοματο



Road67
13/08/2008, 13:07
Το πηγα βολτα τελικα. Η αληθεια ειναι οτι το σνομπαρα ολο αυτο τον καιρο. Για αλλο λογο πηγα στο καταστημα, test ride κατεληξα να κανω στο αυτοματο ενος γνωστου κι οταν γυρισα εδω και τους ειπα οτι ηταν κλειστα με ρωταγαν που ημουν και τους κοιταγα πονηρα :D ...

Τελος παντων, φρεναρες. Αντιστοιχες με street μηχανες. Μην αρχισετε να βαρατε αλλα μου φανηκαν εφαμιλλα των φρενων του bandit ισως και λιγο καλυτερα σε αισθηση.

Στριβει ανετα και πλαγιαζει αβιαστα.

Ο αερας δε φανηκε να το επηρεαζει καθολου μεχρι τα 160, παραπανω δεν πηγα να μην πω και ψεματα παροτι ο ιδιοκτητης μου ειπε οτι 200αριζει.

Κανει πολυ καλη εκκινηση.

Κι εχει εναν ηχο το γ..μημενο πολυ ωραιο.

Αυτα, ο,τι αλλο θελετε ρωτηστε με. Το μοντελο επακριβως ηταν Yamaha Tmax500 Blackmax Abs 2007

Αυτα ... :wave2:


138982

ggs
13/08/2008, 13:28
Φίλε , τα μηχανάκια αυτά τα σνόμπαρα ασύστολα …τα έλεγα «μπανιέρες» και άλλα κοσμητικά …
Πριν ένα χρόνο αναγκαστικά να «ρίξω τα μούτρα μου» και να πάω με ένα τέτοιο ενός φίλου μέχρι τα Κ. Βούρλα λόγω άμεσης ανάγκης και η μηχανή μου ήταν στον «γιατρό»…

Έπαθα μεγάλη ΠΛΑΚΑ…ήταν το πιο άνετο ταξίδι που είχα κάνει ποτέ με μηχανή (πιο άνετα ακόμη και από Varadero)…επιτάχυνση ,κάλυψη από αέρα , κράτημα , ευκολία …ήταν ΑΨΟΓΟ …
Μετά έμαθα ότι είναι και πολύ αξιόπιστα…
Δεν ξέρω αν θα το έπαιρνα ποτέ (ιδίως για την κίνηση στην Αθήνα) αλλά από τότε έπαψα να τα κοροϊδεύω….

Road67
13/08/2008, 13:54
Επειδη εχω το Xmax, οταν μου λεγανε οτι το Tmax ειναι κανονικη μοτοσυκλετα δε μπορουσα απλα να το φανταστω. Εχω κανει ταξιδι με το δικο μου και φανταζομουν οτι το μεγαλο απλα θα εχει καλυτερη ροπη, αλλα αυτο ειναι σαφως μοτοσυκλετα. Για να πω την αληθεια εχω την εντυπωση οτι θα μπορουσε να τσαγιαζει πολλα ψοφιμια που κυκλοφορουν. Μην παρεξηγηθω κιολας, αλλα ως τα 160 ηταν σα να μη φυσαγε καθολου. Ουτε εγω ξερω αν θα το επαιρνα, αλλωστε 9.300 ευρω δεν ειναι ευκαταφρονητο ποσο, παντως παραδεχομαι οτι ειναι μοτοσυκλετα.

makis206
13/08/2008, 13:58
http://www.youtube.com/watch?v=NlZif3iPmQM&feature=related


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

LARISEOS
13/08/2008, 13:59
εγω εχω ενα 250 honda παλιο αλλα οκ,,,,,λοιπον πολθ βασικο ειναι και η οικονομια που εχουν,,,,,εθτηχωσ εχουν δεικτη αλλιωσ δεν μπορεισ να 8θμη8εισ ποτε εβαλεσ τελευταια!!

Road67
13/08/2008, 14:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS
εγω εχω ενα 250 honda παλιο αλλα οκ,,,,,λοιπον πολθ βασικο ειναι και η οικονομια που εχουν,,,,,εθτηχωσ εχουν δεικτη αλλιωσ δεν μπορεισ να 8θμη8εισ ποτε εβαλεσ τελευταια!! Εμενα εχει ρεζερβα κανονικα. Στην πολη γεμιζω καθε 250-260 χιλιομετρα και σε ταξιδι απο Κοστα εφτασα Αθηνα οπου εκανα κι αλλα 40-45 χιλιομετρα μεχρι να ξαναγεμισω στο τελευταιο ταξιδι και στην Εθνικη πηγαινα στα κοκκινα σχεδον συνεχεια εκτος εννοειται απο το σημειο απο τους ανεμουλους μεχρι τα ορια επιδαυρου οπου δεν πηγα πανω απο 100.
Δεν ξερω αν το 500 ειναι το ιδιο οικονομικο, αλλα το δικο μου ειναι καρμπυρατερ οποτε λογικα δεν πρεπει να καιει πολυ παραπανω.

LARISEOS
13/08/2008, 14:15
το δικο μου ειναι 98 mod και 8υμαμαι πωσ με ενα φουλαρισμα,,,,,,εκανα 270-300 χλμ,,,

τωρα για τα τοσα μεγαλα δεν ξερω! προτιμο μηχανη!

ggs
13/08/2008, 14:25
Πάντως, με το καινούργιο μοντέλο του 2008 γίνεται χαμός στην YAMAHA …δεν προλαβαίνουν να παραδίδουν….
Ένα μείον του είναι η ακριβή συντήρηση του καθώς και το ότι είναι το … «σιχτίρι» του μηχανικού (πρέπει να λύσει ένα σκασμό βίδες και πλαστικά για να βάλει «χέρι») αυτά μου τα είχε πει μηχανικός της ΥΑΜΑΗΑ ….επίσης , λέει ότι το μηχανάκι είναι σκυλί αλλά είναι και ακριβούτσικο…

GATOYLHS
13/08/2008, 18:25
ROAD67 ΠΡΙΝ 3 ΜΗΝΕΣ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥΔΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑ ENA TEST ΣΤΟ GILERA GP 800! ΟΤΑΝ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ...ΠΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΠΑΛΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΑΝ ΠΕΤΥΧΑΙΝΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤMAX 500 ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙ ΑΓΓΕΛΙΑ.ΚΑΝΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΤΕΣΤΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΟ YAMAHA.


Οδηγείς πάνω στη στενή άσφαλτο που ξεδιπλώνεται σε ένα υψίπεδο στα βουνά πάνω από το Φραγκοκάστελο της Νότιας Κρήτης. Βλέπεις τους βράχους να ξεπροβάλλουν σαν κομμάτια στάχτης μέσα από τη χαμηλή ανοιξιάτικη βλάστηση και το δεξί σου χέρι που ορίζει 69 ίππους κάνει το σούπερ σκούτερ που οδηγείς να τινάζεται μπροστά και να επιταχύνεται με δύναμη, η οποία μεταφέρεται στον πίσω τροχό με αλυσίδα από τον 2κύλινδρο, ροπάτο κινητήρα.

Ούτε να φανταστούμε δεν θα μπορούσαμε μερικά χρόνια πριν πως τα σκούτερ θα έφταναν σε τέτοια επίπεδα κυβισμού. Είναι σαν να λέγαμε σήμερα ότι σύντομα τα σκούτερ θα φορούν 4κύλινδρους κινητήρες 1.200 κ.εκ! Οι κατασκευαστές όμως αποδεικνύουν την τόλμη τους στη «μη πεπατημένη» και ανεβάζουν τον πήχυ των επιδόσεων περνώντας, συνάμα, στοιχεία μοτοσυκλέτας σε ένα μεγάλο σκούτερ.

Ο 16άρης μπροστινός τροχός και οι δύο ημιαιωρούμενοι δίσκοι των 30 εκ. με πλευστές δαγκάνες και μεταλλικό πλέγμα στα σωληνάκια αλλά και το αλουμινένιο ψαλίδι πείθουν για το παραπάνω. Η Gilera, παρουσιάζοντας το GP 800, αναφέρεται σε αυτό σαν ένα νέο είδος δικύκλου και όχι ενός νέου σκούτερ. Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως και στην πράξη το GP 800 αποδίδει σαν νέο είδος.

Ο κινητήρας με πολύ μπάσο ήχο- είναι αρκετά μπροστά τοποθετημένος στο σωληνωτό σκελετό, είναι V2 και αποδίδει 69 ίππους, απόδοση στην οποία επίσης δεν μας έχουν συνηθίσει τα σκούτερ.
Για να ανέβεις στη σωστής σκληρότητας σέλα δεν περνάς το πόδι σου (εύκολα) πίσω από την ποδιά, αφού το «νεύρο» ανάμεσα σε τιμόνι και σέλα είναι υψηλό, άρα περνάς το πόδι σου από πίσω, σαν σε μοτοσυκλέτα.

Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση, με αισθητή τη ροπή αλλά χωρίς εξάρσεις, αφού η αυτόματη φυγοκεντρική μετάδοση φροντίζει να μην ξεκινάς από τα φανάρια με το… πλάι γιατί θα ήταν επικίνδυνο στους δρόμους της πόλης. Μόλις αρχίσει να κινείται το μέγκα σκούτερ, έχεις την αίσθηση πως χάνει τα 50 από τα σχεδόν 250 κιλά του, αποκτώντας το βάρος ενός μονοκύλινδρου 500. Η απόδοση του κινητήρα είναι πρωτόγνωρα καλή σε όλες τις στροφές, σε όλες τις ταχύτητες. Είτε κινείται με 80, είτε με 140, είτε με 180 χλμ/ώρ. επιταχύνεται πρόθυμα, για να προσπεράσει τα 200 χλμ/ώρ. μέχρι να δούμε 210-215 χλμ/ώρ., οπότε θα επέμβει ο κόφτης.

ΑΝΕΣΗ
Η θέση οδήγησης καλή και εργονομική, προσφέρει άνεση και έλεγχο στον οδηγό, η δε αρχική αίσθηση στριμώγματος των κάτω άκρων λύνεται, αφού στο μπροστινό κομμάτι της ποδιάς υπάρχει και δεύτερη θέση για να απλωθούν προς τα κει. Σε αυτή τη θέση πρέπει να βρίσκονται μάλιστα τα πόδια, έτσι ώστε να κοντράρουν στην επιβράδυνση, καθώς δεν υπάρχει άλλο σημείο στήριξης για τον αναβάτη (στις μοτοσυκλέτες υπάρχει το ρεζερβουάρ).

Τα μεγάλα δισκόφρενα εξασφαλίζουν πολύ μικρή απόσταση ακινητοποίησης, έχουν δύναμη και αίσθηση, ακριβή δε πληροφόρηση παρέχουν και οι αναρτήσεις που όμοιές τους δεν έχουν παρουσιαστεί ποτέ πάνω σε σκούτερ (ίσως σε αυτό τον τομέα οι καταναλωτές να ζητήσουν συνδυαζόμενα φρένα ή ABS). Ειδικά η πίσω ανάρτηση συμπεριφέρεται με μοναδικό τρόπο, μεταφέροντας τις δυνάμεις σε διαφορετικό από τα συνηθισμένα σημείο, αφήνοντας σε συγκεντρωμένο στο δρόμο μπροστά σου. Η ακαμψία του σκελετού και η απόσβεση αμορτισέρ πιρουνιού κάνουν την ξεχωριστή οδική συμπεριφορά στο GP 800, που αντιδρά με ακρίβεια δίνοντας πληροφόρηση για το πού βρίσκονται οι τροχοί του.

Ο ανεμοθώρακας που ρυθμίζεται ηλεκτρικά με ένα κουμπί στο δεξί άκρο του τιμονιού προστατεύει ικανοποιητικά τον αναβάτη σε περίπτωση που αποφασίσει να χρησιμοποιήσει όλη την περίσσια δύναμη του GP 800 σε ταξίδι. Λόγω απόδοσης και ιπποδύναμης το νέο Gilera μπορεί να κάνει μεγάλα και γρήγορα ταξίδια με δύο άτομα και φορτίο χωρίς πρόβλημα. Αντίθετα, θα γυρνάει για ώρες στους επαρχιακούς δρόμους με την άνεση των πολλών κυβικών (ένδειξη 150 χλμ/ώρ./6.000 σ.α.λ.), αλλά και τη μοναδική απόδοση του κινητήρα V2. Παρ' όλο που η ζελατίνα προστατεύει καλύτερα από τον αέρα στην πάνω θέση, η κάτω είναι προτιμότερη επειδή οι στροβιλισμοί του αέρα κάνουν λιγότερο θόρυβο.

Η Gilera θα μπορούσε κάλλιστα να παρουσιάσει ένα GP με επιθετικότερο σπορ ντιζάιν, που θα βροντοφώναζε με μεγάλα γραφικά, γραμμές, αιχμές και κοψίματα για τα πάμπολλα κυβικά του. Θα μπορούσε να έχει βάψει το 800 έντονα και να βάλει το λογότυπό της -που συντροφεύει δίτροχα σχεδόν έναν αιώνα τώρα- μεγάλο, εμφανές. Αντίθετα, επέλεξαν να το παρουσιάσουν με ρούχα συντηρητικής εμφάνισης, με μαύρο και βυσσινί μεταλλικό χρώμα και τα λογότυπα Gilera και GP 800 μικρά και διακριτικά, ίσως για να μην τρομάξουν τους υποψήφιους αγοραστές. Αλλωστε, έχουν επιλέξει το ταχύτερο και μεγαλύτερο σκούτερ του κόσμου, κάτι σαν… σκούτερ-Hayabusa (!) που δεν προκαλεί με την εμφάνισή του, ενώ στο δρόμο κατατροπώνει όλα τα σκούτερ και πολλές μοτοσυκλέτες.

Καμουφλαρισμένο μεν, άξιο και ταχύτατο δε…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ: Piaggio Hellas, 210 7572200
ΤΙΜΗ: 9.300 ευρώ ΕΓΓΥΗΣΗ: 2 χρόνια
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 4χρονος, υδρόψυκτος, V2, 90ο, 4 βαλβίδες στον κύλινδρο
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 939 κ.εκ. 88x69 χλστ
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: Ηλεκτρονικός ψεκασμός
ΙΣΧΥΣ: 68,7 ίπ./7.750 σ.α.λ.
ΡΟΠΗ: 10,8 χγμ/6.400 σ.α.λ
ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα
ΠΛΑΙΣΙΟ: Σωληνωτό, ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1,585 μ.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ, ένα αμορτισέρ πίσω
ΦΡΕΝΑ: Δισκόφρενα 300 χλστ (μπροστά), 280 χλστ (πίσω)
ΕΛΑΣΤΙΚΑ: 120/70 - 16’’ (μπροστά), 160/60 – 15’’ (πίσω)
ΒΑΡΟΣ: 245 κιλά (άδειο)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 18 λτ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 78 εκ.

byron
20/12/2008, 18:41
Τα εποικοδομητικά σχόλια (αλλά δυστυχώς άσχετα με το θέμα), μεταφέρθηκαν εδώ. (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&postid=1331756#post1331756) :a55:

taksidiotis25
25/12/2008, 00:18
κι ομως το tmax ειναι σταθερη αξια μπροστα στο gilera.

el_hymador
25/12/2008, 02:26
Gilera GP800 .... αλλη φαση...:beer:

SVX
25/12/2008, 02:45
με καλυψαν ολα τα παραπανω ... αλλα εγω πιστευω σαν μηχανοβιος που δεν εχει βρεθει ιδιοκτητης SCOOTER θα επρεπε να βιωσω και αυτο το σταδιο( καθημερινη συμβιωση-συντηρηση...Ups and downs) για να μπορω να εκφερω γνωμη ....
προσωπικη μου γνωμη οι ΜΟΤΟers πρεπει να περασουν οσο το δυνατον περισσοτερα στυλ 2τροχων για να 'κατασταλαξουν'