PDA

View Full Version : KLR 250 Super Motard



George-3-
07/02/2005, 22:24
Γεια σας, θα ηθελα να μου λυσετε μια απορια. Σκεφτομαι να γορασω μια Kawasaki KLR 250 σε πολυ καλη κατασταση ομως. Η μοτοσυκλετα ειναι ακινιτοποιημενη (γνωστου μου) εδω και 3 χρονια οποτε και δεν παιρνει μπρος ή τουλαχιστον δεν το εχουμε επιχειρησει με επιμονη οποτε ας λαβουμε ως δεδομενη και το συμαζεμα του μοτερ. Το προβλημα μου ειναι οτι δεν θελω με την καμια cross - enduro αλλα Super Motard οποτε αν με το καλο το παρω θα το μετατρεψω. Κατ'αρχην τι θα αλλαχτει? Απο οσο ξερω αλλαζονται τροχοι, φρενα, γραναζωμα. Θελει και το μπροστινο αλλαγη ή και με το μαμα με καποια ρυθμιση θα ειμαι ΟΚ? Ποσα λεφτα θα πρεπει να υπολογιζω πανω κατω για μια μετατροπη με οχι και οτι πιο κορυφαιο κυκλοφορει απλα κατι που να μην μου δημιουργει προβληματα?

Γενικα το μηχανακι αξιζει ή να το αποφυγω?
Περιμενω απαντησεις.

OldMan
08/02/2005, 13:14
Σιγά - σιγά και ήρεμα ....

Το μηχανάκι αξίζει και με το παραπάνω σαν KLR250 (εννοώ γι'αυτό που φτιάχτηκε) και για ΤΙΠΟΤΕ άλλο !!!

Είναι σκυλί, αξιόπιστο κ.λ.π. (καβαλάει και κανένα πεζοδρόμιο) αλλά μέχρι εκεί !!!!

Το μοτέρ του ΔΕΝ σηκώνει πολλά πειράγματα και γενικότερα η απόδοσή του δεν είναι γαμ@τη....

Στα επίπεδα αυτά καλύτερα πάρε κάποιο δίχρονο 250 (μεταχειρισμένο) αν και τα λεφτά που θα ρίξεις για να κάνεις σωστό motard (και στις δύο περιπτώσεις) είναι δυσανάλογα πολλά σε σχέση με το αποτέλεσμα.

Γενικότερα, για να κυκλοφορείς αξιοπρεπές motard, χρειάζεται μοτέρ με αρκετά άλογα, ψηλή και ομαλότατη ροπή αλλά και "εκρηκτική" απόδοση σε κάποιες στροφές (να σε προσπερνάει καμιά φορά ο πίσω τροχός) αλλά και συνολικό στήσιμο τέτοιο (αναρτήσεις, φρένα, περιφερειακά) ώστε να μην γελάει και ο κάθε πικραμένος όταν σε βλέπει "κορδωμένο" πάνω στην βαλούτα (λέγε με KLR 650 supermoto):lol: :lol: :lol:

Πέρα από πλάκ, το συγκεκριμένο μηχανάκι δεν κάνει, ούτε κατά διάνοια, για την δουλειά που το θέλεις!!!
:wave2: :wave2:

George-3-
08/02/2005, 13:32
Για δευτερο μηχανακι μετα τα 50cc πιστευω οτι η δυναμη του θα ειναι μια χαρα. Εξαλου ποσο ειναι 18-19 αλογα δεν νομιζω λιγοτερα. Το κακο ειναι οτι δεν ειμαι χωματερος ή δεν το εχω δοκιμασει ακομη αλλα το μηχανακι το θελω για ασφαλτο κυριως. Διχρονο δεν αγοραζω για πολλους λογους. Σε ευχαριστω παντως για το χρονο σου. Αμα ξερεις (μου φανηκε πως εχεις εμπειριες απο το συγκεκριμενο) καμια τιμουλα πανω - κατω για συμμαζεμα του μοτερ θα βοηθουσες πολυ.

OldMan
08/02/2005, 13:47
Εξαρτάται από την χρήση του πριν ακινητοποιηθεί ....

Αν καταφέρεις και το βάλεις μπροστά (καθάρισμα φλοτέρ, έλεγχος ή αλλαγή σε σωληνάκια βενζίνης, καινούριο μπουζί, κόψιμο άκρης μπουζοκαλώδιου σε πίπα κ.λ.π.) μάλλον δεν θα θελήσει τίποτε άλλο ....(και ΑΜΕΣΩΣ αλλαγή λαδιών).....

Αλλιώς πας για άνοιγμα μοτέρ, οπότε standard είναι οι φλάντζες και τσιμούχες γενικής, κανένα ρουλεμανάκι κ.λ.π. ρύθμιση βαλβίδων, λάδια - ξύδια = γύρω στα 60€ + ΕΡΓΑΤΙΚΑ !!!

Καλό κουράγιο ....
:wave2: :wave2: :wave2:

George-3-
08/02/2005, 15:06
H χρηση του ηταν σπιτι-δουλεια και νορμαλ παραγματα οχι ταρζανιες. Δηλαδη να υπολογιζω γυρω στα 60Ε για σωληνακια, μπουζι, λαδια, καθάρισμα φλοτέρ και οτι αλλο αν θεωρησουμε οτι δεν θα ανοιχτει το μοτερ.

OldMan
08/02/2005, 15:25
ΛΑΘΟΣ !!!

Τα 60€ + Εργατικά αφορούσαν στο λύσιμο του μοτέρ.

Αλλιώς υπολόγισε το κόστος των αναλώσιμων που πιθανόν να χρειστεί (τακάκια, γρανάζια-αλυσίδα, φίλτρα, λάστιχα κ.λ.π)

George-3-
08/02/2005, 16:32
A...OK!!
Kαποιος που να ξερει ποσο παει το μαλι για την μετατροπη...???
Ολο και καποιος θα εχει μετατρεψει μηχανακι σε motard ρε παιδια..

xxxristos
08/02/2005, 18:54
Φίλε George,

Η γνώμη μου είναι να αγοράσεις το μηχανάκι με τα χίλια!!!

Πρώτα απ΄όλα όπως είπες είναι το ιδανικό μηχανάκι μετά τα 50cc.

Υπάρχουν άπειρα κιτ εξωτερικής βελτίωσης (πλαστικά σε πράσινο και μαύρο, μεγαλύτερο-μικρότερο πλαστικό ντεπόζιτο, αυτοκόλλητα καυλάτα, κ.α) από όλους τους μεγάλους οίκους (UFO, Acerbis, Smith, κ.α).

Υπάρχει γνήσιο από την Κawasaki κιτ για KLR και TRACKER μετατροπή σε 300cc (κύλινδρος και πιστόνι από KLX300 που μπαίνουν χωρίς πατέντες και βαναυσότητες). Κόστος περίπου 450 ευρώ κομπλέ με φλάντζες. Εννοείται πως άν το λύσεις θα αλλάξεις και ένα σετ τσιμουχάκια βαλβίδων με 30 ευρώ η τετράδα και ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ μια καινούργια αντλία λαδιού με 50 ευρώα. Αυτό απλά για την περίπτωση που

Α) Από την ακινησία το KLR έχει κάποιο πρόβλημα.

Β) Δεν σε ικανοποιήσει με την απόδοσή του (Άν και αφού προέρχεσαι από 50cc θα σε καλύψει και με το παραπάνω).

Γ) Για να μη σου την λένε κάποιοι από εδώ μέσα, οτι το εργαλείο δεν πάει και άλλα τέτοια και για να κερνάς τσαγάκι σε TRACKER 250, XR250, κτλ.....

Το κόστος για motard (φτηνή λύση) έχει ώς ακολούθως:

Ζάντες χρώμιο WRP με 250 ευρωπαίους (morad ανοδιομένες με 350).

Κέντρα και ρουλεμάν αφήνεις τα ίδια.

Ακτίνες 80 ευρώα μπρός-πίσω (μην κάνεις το λάθος να πάρεις γαλβανισμένες, πάντα ανοξείδωτες!!!).

Πλέξιμο περίπου 10 ευρώ/ζάντα.

Λάστιχα της επιλογής σου (οι τιμές παίζουν από πολύ χαμηλά μέχρι πολύ ψηλά).

Προαιρετικά:

1.Δισκόφρενα μαργαρίτα braking ή Gafler ΠΕΡΙΠΟΥ 90 το εμπρός και 70 το πίσω σε standar διαστάσεις. Τα oversize κιτ για μπροστά πάνε στα 150 (δίσκος-αντάπτορας).

2. Σωληνάκια υψηλής με 40 ευρώ ανα φρένο μαζί με τα "μαρκούτσια" τους.

OldMan
09/02/2005, 11:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Πλέξιμο περίπου 10 ευρώ/ζάντα.

Με ακτινολόγηση ή χωρίς ????:confused: :confused:

Κάποιος κάνει πλάκα εδώ μέσα, αλλά ποιος είναι ????

:wave2: :wave2: :wave2:

darkCount
09/02/2005, 11:26
mallon i8ele na pei 10 euro/aktina/zanta:winka:

George-3-
09/02/2005, 12:20
Eυχαριστω πολυ παιδες. Επειδη τρεχω σημερα θα απαντησω αναλυτικα το βραδυ. Παντως πεταχτηκε μια ευκαιρια απο το πουθενα σημερα οποτε και ψιλομπερδευτηκα

xxxristos
09/02/2005, 12:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Με ακτινολόγηση ή χωρίς ????:confused: :confused:

Κάποιος κάνει πλάκα εδώ μέσα, αλλά ποιος είναι ????

:wave2: :wave2: :wave2:

Πλέκεις μόνος σου τη ζάντα, σιγά το πράγμα! Απλά τοποθετείς τις ακτινες και τα κεφάλια τους έτσι όπως ήταν και τα παλιά. Μετά πας την ζάντα για ακτινολόγηση, όπου πληρώνεις 10 ευρώ!

OldMan
09/02/2005, 13:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Πλέκεις μόνος σου τη ζάντα, σιγά το πράγμα! Απλά τοποθετείς τις ακτινες και τα κεφάλια τους έτσι όπως ήταν και τα παλιά. Μετά πας την ζάντα για ακτινολόγηση, όπου πληρώνεις 10 ευρώ!

Κάποιος συνεχίζει την πλάκα...

Άμα μπορείς (και έχεις την υπομονή) να πλέξεις ζάντα, ΔΕΝ μπορείς να κάνεις ακτινολόγηση ????
(You know, κλειδάκι σφίξιμο, κατσαβιδάκι ντίνγκ-ντινγκ, αποστάτη στο καλάμι για έλεγχο έκκντρου κ.λ.π.) ή ροπόκλειδο για τους πιο intellectual ...

:wave2: :wave2: :wave2:

DimST
09/02/2005, 13:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Φίλε George,
.....
Υπάρχει γνήσιο από την Κawasaki κιτ για KLR και TRACKER μετατροπή σε 300cc (κύλινδρος και πιστόνι από KLX300 που μπαίνουν χωρίς πατέντες και βαναυσότητες). Κόστος περίπου 450 ευρώ κομπλέ με φλάντζες. Εννοείται πως άν το λύσεις θα αλλάξεις και ένα σετ τσιμουχάκια βαλβίδων με 30 ευρώ η τετράδα και ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ μια καινούργια αντλία λαδιού με 50 ευρώα. Αυτό απλά για την περίπτωση που
....


Aδερφέ κάπου τα έμπλεξες, άλλο μηχανάκι το KLX άλλο το KLR. Ίδια κυβικά αλλά διαφορετικά μοτέρ, αδύνατον να ταιριάξει το overbore kit του KLX250 που το κάνει 300cc μια και πολύ απλά μια απο τις σημαντικότερες διαφορές των μοτέρ είναι η διαφορετική διάμετρο και διαδρομή.

Απο την άλλη το KLR είναι ένα τίμιο μηχανάκι και άσπαστο. Αν ο προηγούμενος το έχει προσέξει δεν θα έχεις κάποιο πρόβλημα. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το πάς να το ακούσει και ένας μηχανικός ( κύνδυνος σε μπιέλα-εκκεντροφόροι).

Σε αυτή την κατηγορία υπάρχουν αρκετές μοτοσυκλέτες που μπορείς να κοιτάξεις για αγορά. Ψάχτο καλά πριν προχωρίσεις για να μην τρέχεις μετά. Το θέμα μοτάρντ το θεωρώ χάσημο χρημάτων (προσωπικα). Με ένα ζευγάρι καλά ασφάλτινα λάστιχα στις στάνταρ διαστάσεις θα είσαι απόλυτα καλυμμένος. Αν το θέμα είναι αισθητικό τότε...

Καλές αγορές. :winka:

George-3-
09/02/2005, 16:22
Eπιτελους βρηκα μιση ωριτσα να ξεκουραστω. Λοιπον αρχιζω.
Το μηχανακι ειναι οντως προσεγμενο και η τιμη του απο οτι ειδα στο www.xe.gr ειναι απο τις καλες αν αναλογιστω την κατασταση του. Το δινει 1000Ε αλλα με 700Ε το εχω παρει. Το μηχανακι ακινιτοποιηθηκε για προσωπικους λογους και οχι απο βλαβη. Η χρηση του παλι οπως γραφω και παραπανω ηταν προσεκτικη. Το θεμα μοταρντ ισως και να εχετε δικιο πως ειναι ψιλο αφρος αλλα αφου ετσι μου εκατσε και γενικα τα μη-μοταρντ δεν μου κανουν κλικ πιστευω πως ειναι και ανουσιο να εχω ενα μηχανακι που να μην με ικανοποιει (εστω και οπτικα). Η μετατροπη στο Bill's Rebuilt που ρωτησα και που εμπιστευομαι απεριοριστα για παλοους λογους παει απο 300Ε με μεταχειρησμενα λαστιχα εως και πολλα. Το μηχανακι απλα το σκεφτομαι δεν το εχω σιγουρο αφου ψαχω χαλαρα ενω σημερα εμαθα οτι πωλειτε και ενα αλλο μηχανακι που μρε ενδιαφερει οποτε και αρχισα να το σκευτομαι σοβαρα αφου ειναι ευκαιρια και αμα την χασω μπορει και να το μετανειωνω μετα. Οσο αναφορα τις βελτιωσεις δεν υπαρχει περιπτωση περαν της εξατμισης να εκανα κατι αλλο. Ειναι 250cc και δεν πιστευω οτι θα με καλυψει αν βαλω εναν εκκεντροφορο κλπ κλπ την στιγμη μαλιστα που οσο περισσοτερα του βαζεις τοσο περισσοτερα θα χασεις στην μεταπωληση του.

Κατι που με χαλαει πολυ ειναι το νταποζιτο-σελα μιας που μου αρεσει το στυλακι Husaberg πχ να ειναι ντεποζιτο-σελα flat. Aμα εχετε δει κατι τετοιο στο διαδυκτιο γραψτε την διευθηνση.
Ευχαριστω.

bm_gr
09/02/2005, 19:09
Κατσε κατσε να σου πω 2 πραγματακια για το klr 250 ως πρωιν κατοχος...
Υπερ...28αλογακια βγαζει το σκατο και αν εισαι μετα τις 6500 7000 στροφες το βλεπεις να αρπαζει (για 250)αξιοπρεπεστατο στην πολη υδροψικτο καβαλει και κανα πεζοδρομιο...ΠΟλυ ευχαριστη θεση συνεπιβατη και με εξερεση το δικο μου σκυλος.....:cry: Στο site της kawasaki (το αμερικανικο)θα βρεις ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ οολααα τα μηχανικα του μεροι (περιπου 100 σελιδες)....
Αυτα ειναι τα καλα........
Παμε στα κακα......
Δεν εχει μιζα
Καιει την μανα του και τον πατερα του
Αν και θα βρεις πολλα ανταλακτικα οι τιμες ειναι......Βιδα για τα πλαστικα του 1.60 ευρουλακια!!!!!
Στεγνα χαλαρα και χωρις σκεψη καθε 50.000 χλμ αλλαγη εκεντροφορους στανταρ....
Οχι πολυ ελαφρυ(για 250)...
Ταμπουρο πισω ε και γενικα οχι οτι καλητερο στα φρενα
Η καδενα χτυπαει παντα οποτε μην σε προβληματισει
Αν και δεν σε ενδιαφερει οπως καταλαβα αλλα για χωμα ουτε λογος!!!Θα βαλει τα κλαματα:bawl: :bawl: :bawl:
Τες πα για αυτο που θελεις στο baget υποθετω που εχεις δεν ειναι κακο...
Σε γενικες γραμμες δεν μπορω να πω οτι δεν το ευχαριστηθικα και τα νισακια του πηγε και το φορτωσα Παααρααα πολυ
Θα ελεγα οριο την τιμη των 1000 ευρω για το ασπρο μπλε και δεν θα εδινα παραπανω απο 1200 για το μαυρο μπλε..
Η διαφορα δεν ειναι στην ομωρφια (μονο)Αλλα και στην ηλικια μιας και το μαυρο βγενει μου φαινεται μετα το 94.
Αυτα ....Οτι αλλο θες εδω ειμαστε...
Α παιζει και το παλιο μου (καπου ) αλλα με ραγιζμενη κεφαλη οπωτε.......

xxxristos
09/02/2005, 19:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
Aδερφέ κάπου τα έμπλεξες, άλλο μηχανάκι το KLX άλλο το KLR. Ίδια κυβικά αλλά διαφορετικά μοτέρ, αδύνατον να ταιριάξει το overbore kit του KLX250 που το κάνει 300cc μια και πολύ απλά μια απο τις σημαντικότερες διαφορές των μοτέρ είναι η διαφορετική διάμετρο και διαδρομή.
Καλές αγορές. :winka:

Φίλε σίγουρα άλλο το KLX και άλλο το KLR αλλά αυτό το κιτ πρέπει να ταιριάζει. Το KLR έχει την ίδια διαδρομή με το Tracker που έχει την ίδια διαδρομή με το KLX300. Η διάμετρος είναι φυσικά μεγαλύτερη για να αυξηθεί ο κυβισμός. Εννοείται οτι οι δίοδοι του λαδιού και του ψυκτικού υγρού ταιριάζουν ακριβώς.

Επιπλέον, ο κύλινδρος είναι NICASIL, άλλο ένα πλεονέκτημα έναντι του μαντεμένιου χιτώνιου του KLR.

xxxristos
09/02/2005, 19:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Κάποιος συνεχίζει την πλάκα...

Άμα μπορείς (και έχεις την υπομονή) να πλέξεις ζάντα, ΔΕΝ μπορείς να κάνεις ακτινολόγηση ????
(You know, κλειδάκι σφίξιμο, κατσαβιδάκι ντίνγκ-ντινγκ, αποστάτη στο καλάμι για έλεγχο έκκντρου κ.λ.π.) ή ροπόκλειδο για τους πιο intellectual ...

:wave2: :wave2: :wave2:

Λέω ότι και ο πλέον αδαής μπορεί βλέποντας την παλιά του ζάντα να περάσει τις ακτίνες στην καινούργια!

Χρειάζονται όμως λίγες παραπάνω γνώσεις και εμπειρία για να την ευθυγραμμίσεις-ακτινολογίσεις. Εγώ για παράδειγμα, αν και πλέκω μόνος μου τις ζάντες μου, πάντα βαριέμαι να τις ακτινολογίσω και τις πάω σε ζαντομάστορα.

10 εωρώ η ακτινολόγιση ανα ζάντα

ή

40 ευρώ πλέξιμο ΚΑΙ ακτινολόγιση ανα ζάντα

xxxristos
09/02/2005, 19:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από bm_gr
Στεγνα χαλαρα και χωρις σκεψη καθε 50.000 χλμ αλλαγη εκεντροφορους στανταρ....
οπωτε.......

Τί παθαίνανε οι εκκεντροφόροι σου φίλε κάθε 50.000 χλμ????

Μήπως η αντλία δεν ανέβαζε πολύ λάδι και ανάβανε?:eyepop: :eyepop: :eyepop: :eyepop:

bm_gr
09/02/2005, 19:31
Πριν το παρω μου ειχανε πει οτι εχει αυτο το προβλημα στους εκεντροφορους...Δεν εδωσα πολυ σημασια.....και μετα εδωσα ...............................................................
250ευρο για μεταχειρισμενους στα 55.000χλμ νταν.....
Και φυσικα τι εμαθα απο αυτο????
Ποτε μα ποτε δεν βαζουμε μεταχειρισμενους εκεντροφορους γιατι μπορει να ηταν οι τελευτεοι σε καλη κατασταση αλλα δεν ηταν .... οι αποσυμπιεστες των με αποτελεσμα να εζβηνα την μοτο και αν την αφηνα πανω απο 3 μερες χωρις να την βαλω μπροστα εκανα ενα ποδι απο μανιβελιες.....χμ ας πουμε οτι δεν ηθελες να φας κλωτσια μετα απο εμενα:nono: :nono: :nono:

DimST
09/02/2005, 20:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Φίλε σίγουρα άλλο το KLX και άλλο το KLR αλλά αυτό το κιτ πρέπει να ταιριάζει. Το KLR έχει την ίδια διαδρομή με το Tracker που έχει την ίδια διαδρομή με το KLX300. Η διάμετρος είναι φυσικά μεγαλύτερη για να αυξηθεί ο κυβισμός. Εννοείται οτι οι δίοδοι του λαδιού και του ψυκτικού υγρού ταιριάζουν ακριβώς.

Επιπλέον, ο κύλινδρος είναι NICASIL, άλλο ένα πλεονέκτημα έναντι του μαντεμένιου χιτώνιου του KLR.


H διαδρομή του KLR είναι 58χιλ (74χιλ διάμετρος πιστονιού) και η διαδρομή του KLX250 61,2χιλ (72χιλ διάμετρος πιστονιού).

Άλλες σοβαρότατες διαφορές: H καδένα των εκκεντροφόρων είναι αριστερά στο KLR και δεξιά στο KLX, κοκκοράκια για τις βαλβίδες στο KLR, καπελότα στο KLX...

Είναι δύο ίδια εξωτερικά μοτέρ αλλά με πάμπολλές διαφορές μέσα, ακόμα και τα φίλτρα λαδιού τους είναι διαφορετικά.

Σωστός είσαι στο θέμα του νικασίλ που έχουν τα KLX σε αντίθεση με τα KLR που έχουν μαντεμένιο χυτώνιο.

το συμπέρασμα δικό σου :D

xxxristos
09/02/2005, 20:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
H διαδρομή του KLR είναι 58χιλ (74χιλ διάμετρος πιστονιού) και η διαδρομή του KLX250 61,2χιλ (72χιλ διάμετρος πιστονιού).

Άλλες σοβαρότατες διαφορές: H καδένα των εκκεντροφόρων είναι αριστερά στο KLR και δεξιά στο KLX, κοκκοράκια για τις βαλβίδες στο KLR, καπελότα στο KLX...

Είναι δύο ίδια εξωτερικά μοτέρ αλλά με πάμπολλές διαφορές μέσα, ακόμα και τα φίλτρα λαδιού τους είναι διαφορετικά.

Σωστός είσαι στο θέμα του νικασίλ που έχουν τα KLX σε αντίθεση με τα KLR που έχουν μαντεμένιο χυτώνιο.

το συμπέρασμα δικό σου :D

Έχεις δίκιο φίλε μπέρδεψα το KLR 250 με το KLX250R. Ναι έχουν διαφορές στην διαδρομή αλλά οι καδένες είναι σε όλα αριστερά (το γρανάζι της καδένας βρίσκεται πάνω στον στροφαλοφόρο, πίσω από το βολάν). Από την άλλη μεριά του κινητήρα υπάρχει μόνο το διπλό γρανάζι που δίνει κίνηση στην καμπάνα του συμπλέκτη και στις αντλίες του λαδιού.

xxxristos
09/02/2005, 20:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από bm_gr
Πριν το παρω μου ειχανε πει οτι εχει αυτο το προβλημα στους εκεντροφορους...Δεν εδωσα πολυ σημασια.....και μετα εδωσα ...............................................................
250ευρο για μεταχειρισμενους στα 55.000χλμ νταν.....
Και φυσικα τι εμαθα απο αυτο????
Ποτε μα ποτε δεν βαζουμε μεταχειρισμενους εκεντροφορους γιατι μπορει να ηταν οι τελευτεοι σε καλη κατασταση αλλα δεν ηταν .... οι αποσυμπιεστες των με αποτελεσμα να εζβηνα την μοτο και αν την αφηνα πανω απο 3 μερες χωρις να την βαλω μπροστα εκανα ενα ποδι απο μανιβελιες.....χμ ας πουμε οτι δεν ηθελες να φας κλωτσια μετα απο εμενα:nono: :nono: :nono:

Άν το πρόβλημα είναι μόνο ο αποσυμπιεστής (ο οποίος στα συγκεκριμένα μοτερ δεν επισκευάζεται) η πιο ενδεδειγμένη λύση είναι να πάρεις καινούργιους εκκεντροφόρους White Brothers των οποίων οι διάρκειες είναι τόσο μεγάλες που καταργούν τον αποσυμπιεστή.

DimST
10/02/2005, 11:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Έχεις δίκιο φίλε μπέρδεψα το KLR 250 με το KLX250R. Ναι έχουν διαφορές στην διαδρομή αλλά οι καδένες είναι σε όλα αριστερά (το γρανάζι της καδένας βρίσκεται πάνω στον στροφαλοφόρο, πίσω από το βολάν). Από την άλλη μεριά του κινητήρα υπάρχει μόνο το διπλό γρανάζι που δίνει κίνηση στην καμπάνα του συμπλέκτη και στις αντλίες του λαδιού.


Μια και έχουμε ξεφύγει αρκετά απο το θέμα πρέπει να πώ πως είμαι αρκετά σίγουρος πως η καδένα είναι δεξιά στα klx... στην φώτο φαίνεται το μοτέρ απο την δεξιά μεριά και διακρίνεται ο τεντωτήρας της καδένας.


8487

xxxristos
11/02/2005, 01:36
Α ναι 250 είπαμε, εγώ έχω μείνει ακόμα στο δικό μου που ειναι 650.

H φωτό είναι τόσο παλιά που ακόμα τότε δεν είχε ανακαλυφθεί η έγχρωμη φωτογραφία?????:eyepop: :eyepop:

:beer: :beer: :beer:

xxxristos
11/02/2005, 01:55
Λεπτομέρια του μοτέρ που δείχνει οτι η καδένα είναι αριστερά.


8557

free rider
11/02/2005, 07:53
πάντως ενα εξακοσάρι ΧΤ εγώ λέω οτι είναι η καλύτερη λύση ...
και μοτάρντ γίνεται και παέι και σε κανα μονοπάτι με χώμα και παει και καμιά βόλτα...

και το βρίσκεις με τα διπλάσια λεφτα οπότε είναι και θέμα τσέπης...

αλλά με το δυόμισι που θα καταφέρεις να φτάσεις με τα εκατόν είκοσι αντε εκατόν σαράντα σπασμένο??

βέβαια προτάσεις κάνουμε όλοι....


αλλά ενα χτακι για μέσα στην πόλη είναι super..

DimST
11/02/2005, 09:28
...να και μία πιο καθαρή εγχρωμη (!!) φώτο του κουλουξου :D

Απο τα δεξια


8574

DimST
11/02/2005, 09:33
να και μία αριστερή που έψαξα και βρήκα...

Πολύ σωστά, το KLX και το KLR650 έχουν την καδένα αριστερά, όχι όμως και τα μικρά 250/300 :D

τεχνική ανάλυση στα κουλουξου κάναμε... λες και το ζήτησε κανείς! :beer: :beer: :beer:


8597

xxxristos
11/02/2005, 21:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
να και μία αριστερή που έψαξα και βρήκα...

Πολύ σωστά, το KLX και το KLR650 έχουν την καδένα αριστερά, όχι όμως και τα μικρά 250/300 :D

τεχνική ανάλυση στα κουλουξου κάναμε... λες και το ζήτησε κανείς! :beer: :beer: :beer:

Ναι!...

Μάλλον το έζησες... στο πετσί σου το 250!!!
:beer: :beer: :beer:

Υποψιάζομαι οτι το πλήρωσες καλα.....:( :( :(

George-3-
12/02/2005, 19:28
Αν και ξεφύγατε από το θέμα δεν πειράζει.
Λοιπόν θέλω να μου πείτε κάποιες ενδεικτικές τιμές για τα παρακάτω.
Τακάκι πίσω
Tιμόνι (αυτή η μπάρα όχι ολόκληρο το μπροστινό) σχετικά φτηνό
Μανετές και αυτές σχετικά φτηνές
Eξάτμιση για δίχρονο 80cc

Επίσης θέλω να ρωτήσω κάτι. Αν βγάλουμε τα αυτοκόλλητα από τα πλαστικά σε κάποιο motard πχ τότε τα πλαστικά του μένουν κάπως ξεθωριασμένα.ε υπάρχει κάποιο βερνίκι ή κερί ή δεν ξέρω εγώ τι που να τα κάνει σαν να είναι βαμμένα. Εννοώ να καθρεφτίζουν κάπως.

xxxristos
12/02/2005, 19:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από George-3-
...... Αν βγάλουμε τα αυτοκόλλητα από τα πλαστικά σε κάποιο motard πχ τότε τα πλαστικά του μένουν κάπως ξεθωριασμένα.ε υπάρχει κάποιο βερνίκι ή κερί ή δεν ξέρω εγώ τι που να τα κάνει σαν να είναι βαμμένα. Εννοώ να καθρεφτίζουν κάπως.

Αυτό το κάτι αν υπάρχει και κάνει δουλειά θα ήθελα να το μάθω κι εγώ...

GST
12/02/2005, 23:10
σπρευ σιλικονης ...και αφου το αφησεις να ποτησει καλα το πλαστικο ...καλο τριψημο με μαλινο υφασμα....:D

George-3-
13/02/2005, 00:15
OK θα το δοκιμασω. Οσο για εξατμιση ξερω οποτε πειτε μου για τιμονι και μανετες. Για τις μανετες υπολογιζω στα 45Ε το ζαυγαρι ενω καπου εκει υπολογιζω και το τιμονι. Σωστα..?

xxxristos
13/02/2005, 17:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
σπρευ σιλικονης ...και αφου το αφησεις να ποτησει καλα το πλαστικο ...καλο τριψημο με μαλινο υφασμα....:D

Δε θα μας πεις μάρκα ρε πατριώτη;

Και κάθε πότε θέλει ξανά πέρασμα αυτό το σπρέι;

Φεύγει με το πλύσιμο;

GST
14/02/2005, 06:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Δε θα μας πεις μάρκα ρε πατριώτη;

Και κάθε πότε θέλει ξανά πέρασμα αυτό το σπρέι;

Φεύγει με το πλύσιμο;

το καλυτερο που εχω βρει ειναι της sonax αφηνει τα λιγοτερα καταλοιπα ....το βαζεις μετα το πλυσημο ...τωρα με το πλυσημο ναι φευγει λιγο αλλα με τη συνεχωμενη χρηση ποτιζει το πλαστικο και σιγουρα προστατευει...καλυτερα:wave2:

DimST
16/02/2005, 15:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Ναι!...

Μάλλον το έζησες... στο πετσί σου το 250!!!
:beer: :beer: :beer:

Υποψιάζομαι οτι το πλήρωσες καλα.....:( :( :(


Μπα! KLX δεν είχα και το πιο πιθανό δεν θα αποκτήσω ποτε. Ένας φιλαράκος ήθελε να αγοράσει και το έψαξα λίγο πρίν κάνει την κίνηση :D . Τελικά πήρε ένα 300 '01.
:beer:

xxxristos
16/02/2005, 20:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
Μπα! KLX δεν είχα και το πιο πιθανό δεν θα αποκτήσω ποτε.

Εσύ χάνεις...:wave2: :wave2: :wave2:

Avapxia
18/02/2005, 21:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Λεπτομέρια του μοτέρ που δείχνει οτι η καδένα είναι αριστερά.

Auto to KLX pou dhxneis den einai oute 250 oute 300 kai to moter auto de xwraei me tipota mesa se KLX250/300 plaisio.
Mhpws einai KLX650R h" kati allo e3wtiko one off giapwneziko.

Pantws egw thn kadena shmera apo de3ia thn ebgala.

Edw omws exw xilies erwthseis, agorasa apo syn-forum-ith kulindropistono se polu kalh katastash 300R.
3erw oti to kapaki einai akribws idio kai sta duo (exoun ton idio kwdiko sto parts manual) oi flantzes diaferoun ligo.

H gkantemia einai oti to kapaki ki o kulindros anti0eta me alla 4xrona bgainoun panw sto plaisio ki egw to katebasa olo to moter.

Ola kala ki wraia! Kai to pio megalo mou erwthma htan an einai se kalh katstash o strofalos giati me ta 50cc parapanw 0a ta fthsei sto pi kai fi an exei tzogo.

Oloi sto internet grafoun "eukolo, perneis kulindropistono apo 300ri kai flatzes kai tis """"PETAS""" sto 250ri"

Sugkrinw ta duo kulindrakia kai arxizw na exw amfibolies an ta kanalia ladiou kai nerou einai akribws sthn idia grammh.....

TSAAAAAAAA... to xitwnio apo katw apo to 300 einai 4mm fardutero tou 250 kai den xwraei mesa sta karter tou 250!

Den uparxei periptwsh na paraith0w bebaia alla dexomai idees kai gnwseis prin to tsekoureyw.

O tupos pou mou to poulhse isxurizetai oti to eixe balei se DTracker kai to 3anabgale otan to poulhse!
To DTracker mporei na exei megaluterh trypa sta carter?
Oxi bebaia, einai dunatwn h Kawa na balei kulindro pou exei mia trupa 2mm gure gure apo to xitwnio?

Ti kanoun twra? Bazoun to kulindro sto torno kai trwne 2mm gurw gurw? Oi anoigw carter kai ta bazw auta se mhxanhma kai tous anoigw thn trupa 4mm?
Ki an kapoia leptomeria 3efeugei, diastalei apo 0ermokrasia to xitonio kai spasei kanena carter.....

Efialths mou exei ginei to oneiro

xxxristos
19/02/2005, 00:24
Η λεπτομέρια από το εικονιζόμενο παραπάνω μοτέρ είναι 650R (το δικό μου :D )

Ο κύλινδρος έπρεπε να μπαίνει κουτί, μειώνεται βέβαια η απόταση ανάμεσα σε κάρτερ και χιτώνιο αλλά υπάρχει ακόμα ο απαραίτητος "αέρας" για τις διαστολές.

Άν όπως λες ο δικός σου κύλινδρος έχει 4 mm διαφορά, τότε χρειάζεσαι τουλάχιστον 6 χιλιοστά "αέρα".

Έχω βάλει 2-3 κυλίνδρους KLX300 σε Tracker χωρίς κανένα πρόβλημα. Άν κατάλαβα καλά προσπαθείς να τον βάλεις σε KLX250.

Avapxia
19/02/2005, 00:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Έχω βάλει 2-3 κυλίνδρους KLX300 σε Tracker χωρίς κανένα πρόβλημα. Άν κατάλαβα καλά προσπαθείς να τον βάλεις σε KLX250.

Dhladh ta carter tou palaioterou KLX250 kai tou Tracker einai diaforetika;
Pantws auto pou eixe mesa htan sfhnoto den eixe aera ka0olou!

To ena exei eswteriko 72mm e3wteriko 86 to allo 78 e3wteriko 90
pou shmainei oti to 250 exei kata 1 xiliosto paxutero xitwnio.
Auto mou leei oti ama to faw 0a adunatisei h" 0a spasei!
Ara prepei na lu0oun kai na fagw0oun ta carter na to xwresoun.
Ti lete?

KoZ

xxxristos
19/02/2005, 00:42
Σε αυτή την περίπτωση τρώς την ουρά του χιτωνιου κατα 2+3=5mm από κάθε μεριά (2 για να χορέσει και 3για "αέρα") από κάθε μεριά, ή 10mm στη διάμετρο.

Δεν σπάει τίποτα μη φοβάσαι.

Avapxia
19/02/2005, 01:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Σε αυτή την περίπτωση τρώς την ουρά του χιτωνιου κατα 2+3=5mm από κάθε μεριά (2 για να χορέσει και 3για "αέρα") από κάθε μεριά, ή 10mm στη διάμετρο.

Δεν σπάει τίποτα μη φοβάσαι.

Kati de mou les swsta, 90-78= 12mm / 2 = 6mm wall thickness
Ama faw ta 5mm 0a mhnei ena!
Ama einai etsi to kobw oloklhro kai hsuxazw :)

Egw 0a protimousa na faw ta carter, giati an einai idias sxediashs me to 300 tote pi0anwn auto ekane kai h Kawasaki. Isws ta D-Tracker pou einai neotera apo ta KLX250 na exoun ta carter tou 300 gia na mh ftiaxnoun 2 eidwn carter. Kai isws o aeras einai gi auto to logo sta 90mm trupa bazoun to 86mm xitwnio.
To diko mou 250 den exei ka0olou aera, eida ki epa0a na to 3esfhnwsw, ara isws na mh xreiazetai h" ta carter na diastelontai polu perissotero tou kramatos tou xitwniou!

Mou koye ta ftera re gamwto, toso kairo perimenw flatzes, o-rings, elathria, auto ekeino to allo...... ante na brw mhxanourgeio twra!

free rider
19/02/2005, 01:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Avapxia
Kati de mou les swsta, 90-78= 12mm / 2 = 6mm wall thickness
Ama faw ta 5mm 0a mhnei ena!
Ama einai etsi to kobw oloklhro kai hsuxazw :)

Egw 0a protimousa na faw ta carter, giati an einai idias sxediashs me to 300 tote pi0anwn auto ekane kai h Kawasaki. Isws ta D-Tracker pou einai neotera apo ta KLX250 na exoun ta carter tou 300 gia na mh ftiaxnoun 2 eidwn carter. Kai isws o aeras einai gi auto to logo sta 90mm trupa bazoun to 86mm xitwnio.
To diko mou 250 den exei ka0olou aera, eida ki epa0a na to 3esfhnwsw, ara isws na mh xreiazetai h" ta carter na diastelontai polu perissotero tou kramatos tou xitwniou!

Mou koye ta ftera re gamwto, toso kairo perimenw flatzes, o-rings, elathria, auto ekeino to allo...... ante na brw mhxanourgeio twra!

ρε αναρχία οταν τρώς κάρτερ το κάνεις και με τον παλιό καλό τρόπο...

χέρι και black and deker...

πάντως χωρίς να ξέρω το συγκεκριμένο μοντέλο σε χτ οταν ανέβαζα κυβισμό και πήγαινα στα μεγάλύτερα κυβικά η εγχείρηση γινόταν με το χέρι...

κάποιος εδω μέσα μάλλον έχει και φωτογραφίες απο την εγχείρηση...

:rotflmao: :rotflmao:

xxxristos
19/02/2005, 15:05
Κάπου εσύ με μπερδεψες με τις διαστάσεις και σε έχασα...

Σε αυτή την περίπτωση δεν τρως το χιτώνιο, τρως το κάρτερ αλλά ΟΧΙ με το χέρι, τρέχα σε κανα μηχανουργείο καλύτερα για να μην έχεις διαρροές λαδιών μετά και το αισθητικό αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο (αν και δε φαίνεται όταν δέσεις το μοτέρ).

Κακώς περίμενες τόσο καιρό φλάντζες, o-rings και τα σχετικά. Θα μπορούσες να τα παραγγείλεις όλα γρήγορα και φτηνά από το www.gear4bikes.co.uk εγώ από εκεί ψωνίζω.

Άν το παλιό χιτώνιο δεν είχε καθόλου κενό με το κάρτερ τότε ΣΙΓΟΥΡΑ κάτι δεν πάει καλά (κάποιο "κακό" χέρι μπήκε εκεί...) καθώς πάντα μα πάντα το χιτώνιο διαστέλεται περισσότερο από το κάρτερ.

free rider
19/02/2005, 15:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Κάπου εσύ με μπερδεψες με τις διαστάσεις και σε έχασα...

Σε αυτή την περίπτωση δεν τρως το χιτώνιο, τρως το κάρτερ αλλά ΟΧΙ με το χέρι, τρέχα σε κανα μηχανουργείο καλύτερα για να μην έχεις διαρροές λαδιών μετά και το αισθητικό αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο (αν και δε φαίνεται όταν δέσεις το μοτέρ).

Κακώς περίμενες τόσο καιρό φλάντζες, o-rings και τα σχετικά. Θα μπορούσες να τα παραγγείλεις όλα γρήγορα και φτηνά από το www.gear4bikes.co.uk εγώ από εκεί ψωνίζω.

Άν το παλιό χιτώνιο δεν είχε καθόλου κενό με το κάρτερ τότε ΣΙΓΟΥΡΑ κάτι δεν πάει καλά (κάποιο "κακό" χέρι μπήκε εκεί...) καθώς πάντα μα πάντα το χιτώνιο διαστέλεται περισσότερο από το κάρτερ.

επίσης υπάρχει και το έχω διασταυρώσει η φωτό οπου ο γνωστός κανίβαλος της γειτονιάς κατεβάζει το πρόσωπο του πιστονιού με το γνωστό εργαλείο b&d
φτιάχνοντας φωλιές ατις βαλβίδες που έβρισκαν στο πιστόνι...


τι τόρνοι και ιστορίες

οπα ρε μην βαράτε....

μπααα

δεν παίρνουν απο αστεία τούτοι εδω...


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Giorgos Lamia
24/05/2012, 22:42
Παίδες έχω ένα kawasaki klr '95 μοντέλο....σαν μοτέρ α3ίζει για 250 κυβικά...
ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ Τ ΒΑΛΩ ΑΛΛΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ(ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΦΤΕΡΟ ΜΕ ΜΥΤΗ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ)...ΠΕΊΤΕ ΜΟΥ Τ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΕΛΕΙΟ

Kotselakos
25/05/2012, 14:04
Motard δεν το έκανα αλλά για να παίρνεις ιδέες ορίστε το δικό μου KLR250. Πρώτη μου μηχανή και μεγάλη αγάπη. Ακόμα δεν το έχω τελειώσει...

259484

259485

Η στροφαλομπιέλα του KLR αντέχει 50 άλογα κατά τα λεγόμενα παλιού γκουρού μάστορα, απλά σε αυτό το μηχανάκι δεν πρόκειται να τα δεις ποτέ γιατί δεν μπορείς να ανεβάσεις τα απαιτούμενα κυβικά, τουλάχιστον αξιόπιστα. Το έχω ψάξει πραγματικά πάρα πολύ το θέμα.