Σύνδεση

View Full Version : Cbr929rr Vs Cbr954rr



Semiaz
20/08/2008, 13:11
Καταρχήν να χαιρετίσω όλους μιάς και είμαι νέο μέλος του Forum.
Σκέφτομαι να πάρω μηχανή και βρήκα μέσω γνωστού ένα cbr900 (μου είπε) και περιμένω επιστροφή απο διακοπές για να το κοιτάξω απο κοντά. Απο ότι μου είπε το φιλαράκι γνωρίζει μόνο οτι είναι μοντέλο μετά το 2000 άρα πρόκειται για 929 ή για 954. Διάβασα τα περισσότερα post επι του 954 και άν πρόκειται γι αυτό το μοντέλο και είναι σε καλή κατάσταση είμαι αποφασισμένος να το πάρω ανεπιφύλακτα. Παρόλα αυτά δεν βρήκα posts αναφερόμενα στο 929. Έριξα μια ματιά στο wikipedia αλλά καθώς είναι η πρώτη μηχανή που θα πάρω (οδηγώ διάφορες απο μικρός απλά δεν αγόρασα ποτέ μια) δεν μπορώ να πώ οτι κατάλαβα και πολλά. Θα εκτιμούσα να μου δίνατε μερικές πληροφορίες για τις διαφορές μεταξύ των εν λόγω μοντέλων.

ps: Για να προλάβω σχόλια όσον αφορά το αν είναι το καταλληλότερο μοντέλο μηχανής για κάποιον που δεν είχε ποτέ άλλη εκτός απο παπάκια θα ήθελα να διευκρινίσω τα CBR τα ονειρεύομαι απο τα 18 μου αλλά πάντοτε υπήρχαν άλλες προτεραιότητες και το οικογενειακό μου περιβάλλον έκανε ό,τι μπορούσε για να με αποτρέψει απο μια τέτοια αγορά. Συνεπώς δεν πρόκειται να πάρω άλλη μηχανή.

byron
20/08/2008, 13:49
2000-2001 929,
2002-2003 954,
2004---- 1000

Οι διαφορές είναι πολλές και παντού. Εκτός του μοτέρ που είναι σχεδόν ίδιο εκτός του κυβισμού, ECU, σώματα ψεκασμού κλπ κλπ, τα μηχάνακια είναι διαφορετικά.

Όλες οι απορίες σου θα λυθούν στο fireblades.org (http://www.fireblades.org/forums/honda-fireblade/)

ps: Εκτός παπιού δεν έχεις άλλη εμπειρία; :look:

Semiaz
20/08/2008, 14:27
Ιδιόκτητα είχα μονο μικρού κυβισμου μηχανάκια. Απλά έκανα βόλτα ό,τι εύρισκα.
Το site είναι ενδιαφέρον αλλά η ερώτηση μου εστιάζεται αλλού καθώς δεν έχω τεχνικές γνώσεις και μάλλον δε την έθεσα σωστά. Αυτό που θέλω είναι να μάθω τί επίπτωση έχουν αυτές οι βελτιώσεις όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά και την αξιοπιστία της μηχανής και άν στην τελική η μηχανή δεν είναι το 954 αλλά το 929 άν αξίζει να το πάρω (πάντα υποθέτοντας οτι το μηχανάκι είναι σε καλή κατάσταση όπως μου περιέγραψε το φιλαράκι). Ουσιαστικά δηλαδή αυτό που χρειάζομαι δεν είναι πληροφορίες τεχνικής φύσεως αλλά το να ακούσω την άποψή σας.

manhunter
20/08/2008, 14:37
Κατ αρχήν πρέπει να μάθεις χρονολογία.
Δευτερο και κυριότερο, δεν μας είπες τιμή για να καταλάβουμε περίπου
Αν μιλάμε για το 954, κατά την γνώμη μου, από τα καλύτερα 1000 που μπορείς να πάρεις, και έβγαλε ποτέ η honda
Αν μιλάμε για το 929, αναλόγως τιμής, θα σου έλεγα αν είναι σε καλή κατάσταση να το πάρεις. Δεν είναι το ίδιο όμορφο με το 954 και ούτε έχει την τεχνολογία του, αλλά πιστευω ότι θα το ευχαριστηθείς όσο πρέπει.

Από βελτίωση πέρνουν και τα δύο μηχανάκια ότι γουστάρεις.


ότι και να ναι, ανα είναι σε καλή κατάσταση, δεν πρόκειται να το μετανιώσεις.Απλά το 954 είναι πολύ καλύτερο

Ελπίζω να βοήθησα:beer: :beer:


139231

byron
20/08/2008, 14:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Semiaz
Αυτό που θέλω είναι να μάθω τί επίπτωση έχουν αυτές οι βελτιώσεις όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά και την αξιοπιστία της μηχανής και άν στην τελική η μηχανή δεν είναι το 954 αλλά το 929 άν αξίζει να το πάρω (πάντα υποθέτοντας οτι το μηχανάκι είναι σε καλή κατάσταση όπως μου περιέγραψε το φιλαράκι). Ουσιαστικά δηλαδή αυτό που χρειάζομαι δεν είναι πληροφορίες τεχνικής φύσεως αλλά το να ακούσω την άποψή σας.

Νομιζω ότι το έχεις μπλέξει το θέμα κάπου....

*Δεν υπάρχουν κάποιες επιπτώσεις στην συμπεριφορά/αξιοπιστία του 954, επειδή μεγάλωσε σε κυβικά. Οι αλλαγές έγιναν απ΄την Honda και όχι απ΄τον Μήτσο τον Πεταλούδα.

*Το 954 ήταν το καλύτερο Fireblade που βγήκε. Αντικατέστησε το επίσης πολύ καλό 929.

* Αν αξίζει να το πάρεις ή όχι, δεν μπορεί να στο πει κανείς σκέτα νέτα, όταν εσύ δεν ξέρεις ποιό μοντέλο είναι και το κυριότερο ΠΟΣΑ ζητάει.

* Φίλος ή όχι (αν δεν είναι αδελφός σου) πήγαινε σε κάποιο καλό συνεργείο να το ελέγξουν γιατί εσύ μάλλον δεν μπορείς να δεις τι πιθανόν ζητάει ένα SS 8ετίας (αν είναι του 2000)

:wave2:

byron
20/08/2008, 14:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από manhunter
Ελπίζω να βοήθησα:beer: :beer:

Μεταχειρισμένο 1000άρι απ΄τα motoGP θα πάρει; :look:

Semiaz
20/08/2008, 19:07
Δεν έχω μπλεχτεί. Απλά για το 929 δέ βρήκα κάποιο άρθρο αξιολόγησης από αναβάτη και σκέφτηκα να ρωτήσω εδώ.:blush:
Δεν έχει να κάνει με τιμή η ερώτησή μου έχει να κάνει με την ποιότητα του οχήματος και με το άν έχει κάποιο αισθητό ελάττωμα. (Θα μπορούσατε πχ να μου πείτε "άστο μη πάρεις 929 καλό για την εποχή του αλλά τελείως ξεπερασμένο)
Όσο για χρονολογία, χιλιόμετρα και τιμή είμαι αναγκασμένος να περιμένω να λήξουν οι διακοπές για να πάω να τα συζητήσω.
Όπως και να 'χει ευχαριστώ που ασχολείστε με το θέμα μου και όταν θα έχω περισσότερες πληροφορίες για τη συγκεκριμένη μηχανή θα ζητήσω πάλι την άποψή σας για ότι αφορά την τιμή του και εάν θα πρέπει να κάνω την αγορά. Παρότι έχω βρεί κάμποσες αγγελίες προτιμώ τη συναλλαγή μέσω γνωστού διότι ώς γνωστόν πολοί κατεβάζουν τα χιλιόμετρα της μηχανής με αποτέλεσμα να μή ξέρεις τί παίρνεις (άμα είσαι άσχετος με μηχανολογικά σάν εμένα).

Semiaz
21/08/2008, 08:44
Οκ καλύφθηκα :rotflmao:
και να πώ οτι δε το είχα διαβάσει το άρθρο ..... (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=57643&perpage=15&pagenumber=5)

manhunter
21/08/2008, 18:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Μεταχειρισμένο 1000άρι απ΄τα motoGP θα πάρει; :look:



Οχι βρε...
Αυτη βρηκα προχειρη αυτη εβαλα:D :D :D
Βαραει η ζεστη βλεπεις.....:p :p :p

Road67
21/08/2008, 19:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Semiaz
ώς γνωστόν πολοί κατεβάζουν τα χιλιόμετρα της μηχανής με αποτέλεσμα να μή ξέρεις τί παίρνεις (άμα είσαι άσχετος με μηχανολογικά σάν εμένα).

Ενω ο γνωστος δε θα το κανει; Χμμ....

Εγραψες....

''Για να προλάβω σχόλια όσον αφορά το αν είναι το καταλληλότερο μοντέλο μηχανής για κάποιον που δεν είχε ποτέ άλλη εκτός απο παπάκια θα ήθελα να διευκρινίσω τα CBR τα ονειρεύομαι απο τα 18 μου''

Το οτι το ονειρευεσαι δε σημαινει οτι ειναι καταλληλο για 'σενα. Καταλαβαινω οτι το νιωθεις πως μπορεις να το πας αλλα δε θα το πας στα πρωτα βηματα, θα σε παει. Και χοντρο ατυχημα να μην εχεις να ξερεις οτι κανενας μας δεν ειναι ''χερας'' ολοι εχουμε φαει τουμπες, ακομη και σταματημενοι :lol: . Ξεκινα με κατι αλλο να το μαθεις και να σε μαθει τα βασικα τερτιπια και να μην κλαψεις με μαυρο δακρυ αμα πεσει και σπασουν ολα τα πλαστικα.

Αν επιμενεις, ο,τι κι αν λενε οι φιλοι κι οι γνωστοι να πας οπωσδηποτε σε μηχανικο οσο κι αν σου φαινεται τεφαρικι κι αν σε ψησει την ωρα που ανοιγει το γκαζι και θες να το παρεις οπωσδηποτε δε χανεις τιποτα αν πας σ' ενα καλο μηχανικο. Δεν εγινε και τιποτα αν το παραλαβεις αυριο κι οχι σημερα.

Τελος, το 929 δεν ειναι κακο μηχανακι, αναλογα με τα λεφτα που το δινει. Κι οπως προαναφερθηκε δεν το πειραξε καποιος ασχετος και το τουμπανισε σε 954, η μαμα εταιρια το εκανε.

Καλη αγορα να κανεις, βαλε κατι στην ακρη και για εξοπλισμο. Ναι μεν στα παπ//ρια σου, αλλα εγω διαφωνω με αυτη την αγορα.:wave2:

gdevelek
21/08/2008, 20:36
από παπί σε 929/954;

:look: :hypnotize :uplate: :eyepop: :dizzy:

Semiaz
22/08/2008, 08:04
Εγώ πάλι διαφωνώ με τη διαφωνία σας :hypnotize και θα το τεκμηριώσω.

Άν δηλαδή χτυπούσα μια καινούρια 600άρα μηχανή που αντί για τους (μήν αρχίσετε παλι τις διαφωνίες plz ένα νούμερο είναι) 150 πές ίππους που βγάζει ένα 954, το 600άρι βγάλει 130 και ίσως με λιγότερο στρωτό γκάζι (απο ότι έχω διαβάσει πάντα υπάρχουν μοντέλα με περισσότερο ή λιγότερο νευρικό γκάζι) θα έχει διαφορά όσον αφορά την ασφάλειά μου; Το 600άρι δέ τα πιάνει τα 200 αμα είμαι τόσο μλκας να το τρέξω πρωτού να μαθω να το χειρίζομαι σωστά; (και δέ νομίζω ότι ακόμη και αυτοί που οδηγείτε χρόνια πατάτε τα 200 όπου νά ναι)

Κατα την άποψή μου το θέμα ασφάλειας όταν μιλάμε για οχήματα με τόση δύναμη έγκειται σε δύο παραμέτρους όσον αφορά τον αναβάτη.
Πρώτη παράμετρος είναι η εμπειρία που κατέχει και δεύτερη το πόσο σέβεται αυτό που κρατάει στα χέρια του.

Για ένα καυλωμένο πιτσιρικά που δεν έχει την αίσθηση του φόβου πραγματικά πιστεύω οτι τόση δύναμη θα ήτανε πολύ επικίνδυνη ακόμη κι άν είχε εμπειρία με 250άρια και 400άρια. Αλλά όντας πλέον στην ηλικία των 30 (:bigcry: ) ούτε σούζες ψήνομαι να μάθω να κάνω ούτε μπαντηλίκια και ταρζανιές. Απλά θέλω ένα εργαλείο για να κάνω τις βόλτες μου και να γουστάρω, σεβόμενος όλους τους παράγοντες που επηρρεάζουν τα μέγιστα όρια ταχύτητας ανα περίπτωση. Γιατί κακά τα ψέμματα ηλικιακά περάσαμε πλέον στη φάση του να κρίνουμε τις καταστάσεις λαμβάνοντας υπόψη μας τον παράγοντα κίνδυνο.

Πόσες φορές κοιτάμε πίσω και λέμε "πό ρε πούστη τί μαλακίες κάναμε τότε, πώς δε σκοτωθήκαμε" :look:

gdevelek
22/08/2008, 12:00
αν και προφανώς πρέπει να κατέβει ο θεός για να σε μεταπείσει θα σου μεταφέρω ένα περιστατικό

ένα παλικάρι που γράφει σε άλλο φόρουμ και που γυρίζει 1.27 σέρρες (δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό για την εμπειρία και την επιδεξιότητά του) με gsxr1000 πήγε μια ωραία μέρα να το παραλάβει από σέρβις

σε μια ανοικτή στροφή, με καμια 80άρα, με ένα ελάχιστο άνοιγμα γκαζιού, του γλίστρησε και έπεσε και έσπασε την κλείδα του

από κει και πέρα κάνε ό,τι νομίζεις :wave2:

Semiaz
22/08/2008, 13:11
Θα κάνω ---> φυσιοθεραπεία :lol:

byron
22/08/2008, 14:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από Semiaz
Εγώ πάλι διαφωνώ με τη διαφωνία σας :hypnotize και θα το τεκμηριώσω.



Φίλε μου μη το ψάχνεις...
Νομίζεις ότι μπορείς να το τεκμηριώσεις. Τα ίδια πράγματα θα άκουγες αν ρώταγες για 600άρι SS. Το ότι δεν θα άκουγες τίποτα αν ρώταγες για κάποιο 400άρι ή για κάποιο 600 on-off θα έπρεπε να σε βάλει σε σκέψεις.

Όσο και αν σου φαίνεται κοινότυπο και τετριμμένο, σε τέτοια μηχανάκια πάς σταδιακά. Είναι και απόλυτα και ΠΟΛΥ πιο γρήγορα απ΄ότι έχει μάθει ο εγκέφαλος σου να λειτουργεί. Δεν έχουν φτιαχτεί για αρχάριους και ούτε προορίζονται για αυτούς. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν συγχωρούν λάθη.

Με το καλό να πάρεις ότι επιθυμείς, αλλά αυτό που θες να κάνεις είναι τεράστιο άλμα.

pilotos_xtreme
26/08/2008, 04:52
honda c50
yamaha z125
honda cbf 250
yamaha xt 600
kai telos cbr 600f

ayth einai mia logikh poreia pou pernaei o mhxanovios (oi pio polu toulaxiston)

prosekse katigories:

papi

mikro street

supermotard (etsi to xa)

kai mesaio street

eimai 20 xrwnwn kai odigaw apo ta 15 mou

tote oneireyomouna ta mesaia ss (ta 1000 den me endiaferoun k polu) alla eixa ligo myalo kai anevhka stadiaka

twra tha mou peis ti leei o pitsirikas,de thelw oute na logokrinw oute tpt oute na sou perasw pio einai to swsto kai pio to lathos, apla tha sou pw oti otan kavalhsa prin kana mina to cbr kai epiasa 200 gia prwth fora,opws eipe o filos parapanw to myalo mou den eixe synithisei aytes tis taxytites.to piga kai 260km/h kai xesthka! akoma den to exw mathei alla synithizw siga siga

esy apo papi kateytheian sta 1000? lathos gia mena giati ektos oti tha sou pesei stamatimeno apo to stand i me sena panw apeires fores ospou na sinithiseis to varos tou,ektos oti mesa sti kinish tha se dyskolepsei logo syblekth logo varous logo oti ayta ta ss den exoun kopsimo arketo sto timoni,tha plirwneis kai manetes kai fairing ospou na to sinithiseis.gia ayto sou proteinw na arxiseis me kati mikrotero. twra esy ama thes akous ama thes kaneis ayto pou nomizeis ( xwris pareksighsh) megalos anthrwpos eisai.
an telika to pareis to cbr eite to ena eite to allo apla prosekse opws sou pan ti tha exei panw tou. spasimata sta plastika ,gratzounies simenoun ptwsh. mayriles apo ladi sto moter simenei oti kati de paei kala.koita k tous laimous opws epishs kai ta amortises na leitourgoun dioti mporei na theloun ladi h akoma kai allagh,koita fwta ta panta na leitourgoune ,koita plaisio arithmous (pote de ksereis).ama de ksereis na ta kaneis ola ayta pigaine se mixaniko na to dei. kai ta 2 mixanakia einai polu kala alla gia mena aksizei perisotero to 954 logo texnologias kai xronologias
kai mporei na exei kai ligotera xiliometra panw alla mi se niazei polu honda einai ;)


tespa elpizw na mi kourasa kalotaksido oti kai na pareis ,kai panta orthios!

aaaa elpizw na exeis kai kana kalo kranos .... mi foreseis ayto pou forages sto papi panw.... pare kai ena mpoufanaki ama exeis kai ta lefta....
:beer: :beer: :beer:

pilotos_xtreme
26/08/2008, 04:56
pw vlakeia pali greeklish egrapsa..... sorry!:eyepop: :eyepop: :eyepop:

banditgr
30/08/2008, 18:49
na poume kai kati tis prokopis.
To 929 me to 954 exei perissotero emfanisiakes alages para mixanologikes.
Megalosan elaxista ton kyvismo kai evala megalitero psekasmo.Akoma ala3e ligo to ypoplesio,kai ligo ta organa.Oi epidoseis einai elaxista pros to meros tou 954 me vasikoteri diafora tin pio glikia apokrisi xamila.Odigika oi 2 moto einai idies.Ta frena einai idia (stin pragmatikotika to 954 exei mikroteri trompa).Ta perissotera a3esouar klp. teriazoun kai sta 2. (px. power commander,e3atmiseis klp.)
To 954 pantos se polles periptoseis exei emfanisei mia arketa sovari vlavi.Ragizma sta mplok ton kylindron,mia poli psili rogmi se sigkekrimeno simeio,pou legete oti ofeilete sto oti i honda xreisimopoiontas ta mplok tou 929 to parakane.
Os katoxos 929 mono kala logia exo na po gia tin stivarotita tou,tin sxetiki anesi gia tin katigoria,kai tin mesti ropati leitourgia tou.

TOLISTOLAROS
30/08/2008, 19:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Semiaz
Πρώτη παράμετρος είναι η εμπειρία που κατέχει και δεύτερη το πόσο σέβεται αυτό που κρατάει στα χέρια του.
Αν μιλάμε για πιτσιρίκο ναι,αυτή είναι η σωστή σειρά επειδή τα παιδιά μαθαίνουν μηχανικά και χωρίς μεγάλη αίσθηση του κινδύνου.
Αν μιλάμε για μεγάλο άνθρωπο ανάποδα:πρώτα πάει ο σεβασμός(και γιατί όχι και ο ΦΟΒΟΣ για το 1000άρι που καβαλάει) και μετά η εμπειρία.
Εν ολίγοις ο ενήλικας με μυαλό στο κεφάλι δε χρειάζεται να πέσει για να μάθει,βλέπει τί πάθανε οι άλλοι που πεσανε από λάθος τους και φυλάει το γκώλο του.
Αρκεί να λέει κάθε φορά στον εαυτό του "δε το 'χεις ρε μαλάκα το ρημάδι,πήγαινε με λιγότερα".
Το γνώθι σ'αυτόν μόνο καλό κάνει! :beer:

jp929rr
25/12/2008, 21:34
Μόνο καλά λόγια έχω, δεν μου έχει παρουσιάσει πρόβλημα κανένα εκτός από αλλαγή τσιμούχων στο πηρούνι κάθε 25.000 km περίπου. Κινητήρας δεν καίει λάδι, δουλεύει με την τακτική συντήρηση που του κάνω όσο καλά όσο την πρώτη μέρα - και καλύτερα δοθέντος τελικού και φίλτρου. Με τα μέτρα της κατηγορίας είναι άνετο και έχει στριφτερή και σχετικά φιλική συμπεριφορά και σε κάποια τεστ της εποχής έβγαινε πρώτο (αν και το νεοεμφανησθέν GSXR1000 του έριχνε +15-20 HP) - λογικά είχα την καλύτερη οδική συμπεριφορά στην εποχή του.

Το μοτέρ είναι αρκετά ροπάτο και (όχι όσο των R1 και Suzuki) αλλά πολύ περισσότερο εύστροφο. Η ποιότητα κλασικά Honda στα περιφερειακά πολύ καλή.

Σαν Honda είναι σχετικά φιλικό - όμως με τα μέτρα της κατηγορίας - είναι τεράστιο άλμα από το παπί να πας σε μια τέτοια μοτοσικλέτα. Δεν είναι μόνο ο τρόπος απόδοσης της δύναμης ή το βάρος, είναι και το όλο στήσιμο της μηχανής που είναι πιο απόλυτο και ούτως η άλλως δεν ταιριάζει με τους Ελληνικούς δρόμους, πόσο μάλλον με άπειρο αναβάτη. Θα πηγαίνεις πολύ σιγά, θα κουράζεσαι, θα κινδυνεύεις και θα πέσεις και δεν θα μάθεις σωστά. Γιατί να μην ανέβεις σταδιακά. Το χειρότερο είναι ότι δεν θα μάθεις να οδηγάς σωστά ποτέ οπότε θα είσαι εκτεθειμένος στη ¨δύσκολη στιγμή" που θα χρειαστεί αποφασιστικό ελιγμό.

Η απόφαση βέβαια είναι δική σου ...

sapila racing
25/12/2008, 22:11
Εγω δεν θα σου πω παρτο η μην το πάρεις.

Απλά θα σου πω για την σύγκριση σε αίσθηση και οδικη συμπεριφορά μια που τα εχω οδηγήσει και τα δύο.

Το γκάζι θα σου φανεί πολύ και στα δύο, αλλά το 954 υπερέχει αισθητά.

Η μεγάλη διαφορά πάντως είναι στην οδική συμπεριφορά! Το 929 ειναι πολύ πιο φιλικό και ευκολο, ειδικά για κάποιον άπειρο, το 954 ειναι πολύ πιο απόλυτο και ξαφνιάζει αν δεν είσαι ετοιμος για ακραίο supersport μηχανάκι.
Συγκριτικά και με τα σημερινά standard το 929 κάνει και για ταξίδια και θα μπορούσε εως και να χαρακτηριστεί sport touring.
Ασε που αν είσαι ψηλός στο 929 χωράς, ενω στο 954 ειναι δύσκολα τα πράγματα.

Οτι και να αποφασίσεις, να εχεις σεβασμό στο γκάζι γιατί ειναι και τα δύο πολύ γρήγορες μοτοσυκλέτες. :wave2:

Dexter
25/12/2008, 23:24
Το κενό που πας να γεφυρώσεις είναι τεράστιο. Καλή τύχη και τα μυαλά μέσα στο κρανίο...

cbr400nc29
19/08/2011, 22:27
ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΛΜΑ...ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ 20 ΧΡΟΝΟΝ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΙΣΑ ΜΕ GLX ΜΕΤΑ DR350 MOTARD ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΕΝΑ CBR 400 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ 929...ΠΡΟΣΕΧΕ...ΤΟ 400 ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΘΕ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ SS...

ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΗΡΕΣ??
ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΙΚΕ??

andgeo
19/08/2011, 23:33
Βλέπε λίγο τις ημερομηνίες πριν ξεθάψεις ένα θρεντάκι ... :eek: :eek: :eek: :bawl:

sovaros_user
20/08/2011, 00:33
ωραιο το 954, αν ειχε abs θα το αγοραζα αυτες τις ημερες.

idomeneas
20/08/2011, 02:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
ωραιο το 954, αν ειχε abs θα το αγοραζα αυτες τις ημερες.

:lol: :lol: :lol:

sovaros_user
20/08/2011, 02:19
ναι ρε, το ζαχαρωνα καιρο κ το παρακολουθουσα στο ψαρ.γρ ( :lol: ) αλλα τελικα χωρις αμπιες μηχανη δεν παιρνω :bigcry:

idomeneas
20/08/2011, 04:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
ναι ρε, το ζαχαρωνα καιρο κ το παρακολουθουσα στο ψαρ.γρ ( :lol: ) αλλα τελικα χωρις αμπιες μηχανη δεν παιρνω :bigcry:

τι να το κάνεις το abs σε τέτοιο μπιστόλι...
αυτά είναι για φλώρους... :smokin:

cbr400nc29
20/08/2011, 11:51
mia xara kouventoula piasate omos kai as to kse8apsa..!!!

kainouria lastixa kala frena kai ligo mialo na min trexeis se dromous epikindinous to abs den to xreiazese...

http://www.youtube.com/watch?v=qaRmELBv9VU

auto to vinto leei polla...