View Full Version : fazer 07 ρυθμισεισ ?
παιδιά μήπως έχει κανείς καμιά ηδέα για ρυθμίσεις για πιστά και δρόμο για fazer
Αρχικά δημιουργήθηκε από laryfz1
παιδιά μήπως έχει κανείς καμιά ηδέα για ρυθμίσεις για πιστά και δρόμο για fazer
κανενας? τιποτες? ρε σεις ντροπη
Αρχικά δημιουργήθηκε από laryfz1
κανενας? τιποτες? ρε σεις ντροπη
Ντρεπόμαστε πολύ ρε φιλαράκι που δεν βάζουμε το Fazer σε πίστα ...:(
(και στον δρόμο που το βγάζουμε, ντρεπόμαστε επίσης αλλά ...:winka: )
δεν πειραζει σας συγχωρω αλλα εσεις χανετε
:wave2:
Αν εχεις ορεξη για διαβασμα ξεκινα......
http://www.fazerclub.gr/forumx/viewtopic.php?f=26&t=2712
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από AIFOS
Αν εχεις ορεξη για διαβασμα ξεκινα......
http://www.fazerclub.gr/forumx/viewtopic.php?f=26&t=2712
:wave2:
ευχαριστω φιλε μου θα τις δοκιμασω την τεταρτη πιστα
Ξεκίνα με αυτές
ΜΠΡΟΣΤΑ
Προφόρτιση = +2 γραμμές σκληρότερο από μαμά ρύθμιση = 4 γραμμές να φαίνονται, με την τελευταία να έρχεται πρόσωπο με το παξιμάδι της βάσης (εννοείται ρύθμιση και στα 2 καλάμια...)
Απόσβεση συμπίεσης = μαμά (= 5κλικ πίσω από το τέρμα σκληρό) - Ρύθμιση από το αριστερό όπως κάθεσαι πηρούνι
Απόσβεση επαναφοράς = +4 ή +5 κλικ από μαμά (=11 ή 10 κλικ πίσω από τέρμα σκληρό) - Ρύθμιση από το δεξί όπως κάθεσαι πηρούνι
ΠΙΣΩ
Προφόρτιση = +2 κλικ από μαμά (θέση 5 από 3 που είναι στάνταρ - ζυγίζω όμως και 90+ κιλά, για αναβάτες των 70-75 κιλών δεν αποκλείεται και το +1 κλίκ = θέση 4 να είναι αρκετό).
Απόσβεση επαναφοράς = +3 ή +4 κλικ από μαμά (= 2 ή 3 κλίκ πίσω από τέρμα σκληρό)
Και με πίεση στα λάστιχα 33-36 μετρημένα κρύα...
Κάπου κοντά σε αυτές πιστεύω ότι θα βρείς το ιδανικό για σένα σετ-απ... Προυπόθεση το μηχανάκι να έχει γράψει 4-5 χιλ. από καινούργιο για να έχουν "μαλακώσει" οι αναρτήσεις του...
το απογευμα της εκανα,εχω γραψει 16500χλμ την τεταρτη το τεστ
Αρχικά δημιουργήθηκε από laryfz1
το απογευμα της εκανα,εχω γραψει 16500χλμ την τεταρτη το τεστ
Αφού τις έκανες κάνε τον κόπο και πες μας τις πρώτες σου εντυπώσεις έστω και από τον δρόμο... :winka:
απο τον δρομο δεν μπορω να πω πολλα.στην πιστα ομως!μεγαλη διαφορα.το μηχανακι ειναι πολυ πιο σταθερο στη στροφη,ειναι πιο προθημο να μπει στη στροφη και βρισκει πιο δυσκολα μαρσπιε .γενικα σου εμπνεει μεγαλυτερη εμπιστοσυνη, σ αυτο φυσικα βοηθαει και η αλλαγη ελαστικων
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.