View Full Version : Απότομο Φρενάρισμα-Θέση του σώματος
Πιάνω τον εαυτό μου σε ένα φρενάρισμα ανάγκης να ανασηκώνω το σώμα μου. Είναι σωστό αυτό που κάνω; Θα ήθελα μία ενημέρωση σχετικά με τη σωστή θέση του σώματος κατα τη διάρκεια ενός απότομου φρεναρίσματος.
DimChios
23/08/2008, 12:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Semiaz
Πιάνω τον εαυτό μου σε ένα φρενάρισμα ανάγκης να ανασηκώνω το σώμα μου. Είναι σωστό αυτό που κάνω; Θα ήθελα μία ενημέρωση σχετικά με τη σωστή θέση του σώματος κατα τη διάρκεια ενός απότομου φρεναρίσματος.
Γενικα.... σφιγγεις τα πόδια στο τεπόζιτο και χαλαρώνεις τα χέρια!
:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Γενικα.... σφιγγεις τα πόδια στο τεπόζιτο και χαλαρώνεις τα χέρια!
:winka:
καλά τα πόδια ........αλλα αμα χαλαρώσεις τα χέρια πως κρατάς κόντρα στην δύναμη της αδράνειας που σε "πετάει" εμπρός????
Λέμε για φρενάρισμα ανάγκης (που μπορεί να φτάσει σε εντο) έτσι?:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
καλά τα πόδια ........αλλα αμα χαλαρώσεις τα χέρια πως κρατάς κόντρα στην δύναμη της αδράνειας που σε "πετάει" εμπρός????
Λέμε για φρενάρισμα ανάγκης (που μπορεί να φτάσει σε εντο) έτσι?:wave2:
Tα χερια δεν χρειαζονται να ειναι χαλαρα.Απλα να μην ειναι τεντωμενα σαν σκουποξυλα.
Που σημαινει οτι θα πρεπει πρωτα απ'ολα να καθομαστε σωστα στην μοτο...αλλα για αυτο υπαρχουν αλλα θρεντ.
Aφου για τα χερια ο καθενας θα σου πει το δικο του, μονο για φρενο πανικου σφιγγεις την περιοχη του ωλενειου και πετας τους αγκωνες προς τα εξω
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
και πετας τους αγκωνες προς τα εξω
Με βοηθας να το καταλαβω αυτο;
Aggelos_SV
24/08/2008, 12:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Semiaz
Πιάνω τον εαυτό μου σε ένα φρενάρισμα ανάγκης να ανασηκώνω το σώμα μου.
...το οποίο σημαίνει ότι τεντώνεις τα χέρια σου, μεταφέροντας όλη την αδράνεια του σώματός σου στα τιμόνι και κατ'επέκταση στο μπροστινό σου.Φορτίζεις έτσι περισσότερο το μπροστινό και αυξάνεις την πιθανότητα μπλοκαρίσματος και πτώσης.
Οδηγάμε με τον κώλο μας τοποθετημένο τουλάχιστον στην μέση (και όσο πιο πίσω καλύτερα) της σέλας.Οι έχοντες μοτό με ενιαία σέλα ,βλ.Hornet,Fazer,Versys,Vstrom κλπ μην πάτε και κάτσετε στην θέση του συνοδηγού:lol:
Τα γόνατα να είναι λίγο σφιχτά στο ρεζερβουάρ για να περάσουν την επιβράδυνση του φρεναρίσματος στο σώμα της μοτοσυκλέτας και όχι κατευθείαν στο μπροστινό.
Οι αγκώνες πρέπει να είναι πάντα υπό γωνία και όχι τεντωμένοι.
Μια καλή άσκηση για σωστό φρενάρισμα και στήριξη στο ρεζερβουάρ είναι το φρενάρισμα με το ένα χέρι στο τιμόνι (στην μανέτα του φρένου δλδ).
Επίσης βοηθάει το εσσωτερικό μέρος των αστραγάλων να βάζει αντίσταση στο προστατευτικό των μαρσπιέ (δεν ξέρω πώς λέγεται εκείνο το πράγμα που φαίνεται στην φώτο πιο κάτω σε κοκκινο κύκλο). Για να πιάσουν σωστά όμως τα πόδια (οι μπότες) στο σημείο εκείνο, πρέπει να πατάμε το μαρσπιέ με τις "μπίλιες" του πέλματος και όχι με το τακούνι σχεδόν
φώτο:
139588
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
"μπίλιες"
βαλε μια φωτο και απο αυτο γιατι δεν το πιασα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
βαλε μια φωτο και απο αυτο γιατι δεν το πιασα...
Εννοώ το "στρογγυλοπό" μέρος της πατούσας, όπως ο λεβέντης στην φώτο. Η φώτο είναι από εδώ (http://www.bikenet.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=89&topic=5242.0;all) όπου έχει πολύ καλές συμβουλές για θέση σώματος στην μηχανή γενικότερα. Έχει ξαναμπεί στο φόρουμ
Πάρε και την φώτο
139703
Πετας τους αγκωνες προς τα εξω, θα πει οτι ανασηκωνεις ελαφρα τους ωμους, λυγιζοντας τους αγκωνες ωστε να μετριασεις την δυναμη που δινεις στο μπροστινο. Πρακτικα το αναποδο απ' αυτο που κανεις. Εσυ τεντωνεις τα χερια με τους ωμους να κανουν κατι σα μικρη γουβα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
βαλε μια φωτο και απο αυτο γιατι δεν το πιασα...
"μπίλιες" :lol: :lol: :lol:
Όσο για την φωτο που έβαλες από το guide για σωστή τοποθέτηση τον ποδιών , εγώ που το δοκίμασα γιατί είμαι εντελώς νεοπας με την μηχανή όντως με βόλεψε καλύτερα , και πιο σφιχτά μπορούσα να δένω τους προσαγωγούς μου στο ντεπόζιτο και πιο σωστή σε αίσθηση μου φάνηκε η οδήγηση , αλλά εγώ έχω street μηχανή είναι σίγουρο πως έτσι πρέπει να τοποθετείσαι σε όλα τα είδη μηχανών και για όλα τα στυλ οδήγησης ;
Ένα μείον που με ψιλοαγχώνει στην θέση αυτή τον ποδιών είναι ,λόγο της μικρής μου εμπειρίας ,ο χρόνος απόκρισης για χρήση του πίσω φρένου για ιδανικό φρενάρισμα σε ώρα ανάγκης , βέβαια μπορεί να λέω μπαρούφες αλλά αν μπορείτε δώστε τα φώτα σας.
139707
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Εννοώ το "στρογγυλοπό" μέρος της πατούσας, όπως ο λεβέντης στην φώτο. Η φώτο είναι από εδώ (http://www.bikenet.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=89&topic=5242.0;all) όπου έχει πολύ καλές συμβουλές για θέση σώματος στην μηχανή γενικότερα. Έχει ξαναμπεί στο φόρουμ
Πάρε και την φώτο
σωστος :winka:
:wave2:
road spirit
26/08/2008, 22:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από bZrOo
Ένα μείον που με ψιλοαγχώνει στην θέση αυτή τον ποδιών είναι ,λόγο της μικρής μου εμπειρίας ,ο χρόνος απόκρισης για χρήση του πίσω φρένου για ιδανικό φρενάρισμα σε ώρα ανάγκης , βέβαια μπορεί να λέω μπαρούφες αλλά αν μπορείτε δώστε τα φώτα σας. σε ώρα ανάγκης τα μπροστά φρένα ειναι που θα δαγκώσεις αρχικά (αρκεί να μη μπλοκάρεις το τροχό)... το πίσω δεν θα κάνει και πολλά την αρχική στιγμή
Ναι λογικό μου ακούγεται ,απλά θεωρητικά ξέρω πως και το πίσω φρένο πρέπει να συνδράμει σε σημείο να μπλοκάρει , ή κάνω λάθος ;
Πάντως έχω ABS για το θέμα του μπλοκαρίσματος μπροστά και ελπίζω να με γλιτώσει από πολλές κακοτοπιές :sick:
road spirit
26/08/2008, 22:42
λάθος δεν είσαι, ότι μπορούμε να βάλουμε παραπάνω στο φρενάρισμα καλό κάνει. Απλά σε απότομα φρενάρισμα η μεταφορά βάρους μπροστά καθιστά τα μπροστινά φρένα τα βασικότερα ενώ το πίσω λίγα μπορεί να προσφέρει
το αβς σίγουρα θα σε βοηθήσει
Όσο για τα φρένα...... πατάς καλά στα πατάκια, σφίγγεις τα γόνατα χαλαρώνεις τα χέρια και πατάς κυρίως το μπροστινό φρένο..... στην αρχή φαίνεται δύσκολο αλλά είναι ο μόνος τρόπος....
DimChios
27/09/2008, 04:12
και γιατι καποια στιγμη ειχε γραφτει και ειχε γινει και ολοκληρο θεμα οτι πρωτα παταμε το πισω και μετα με ελαχιστη διαφορα, το μπροστα?
Θα μου πειτε κι εμενα να ξερω?
Τρουπερ... :rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
Τρουπερ... :rolleyes:
ΤΙ ΘΕΣ ΜΩΡΕ ΤΡΟΟΠΕΡ ΚΑΙ ΤΡΟΟΠΕΡ ΣΥΝΕΧΕΙΑ????:lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από bZrOo
Ένα μείον που με ψιλοαγχώνει στην θέση αυτή τον ποδιών είναι ,λόγο της μικρής μου εμπειρίας ,ο χρόνος απόκρισης για χρήση του πίσω φρένου για ιδανικό φρενάρισμα σε ώρα ανάγκης , βέβαια μπορεί να λέω μπαρούφες αλλά αν μπορείτε δώστε τα φώτα σας.
Για οδηγηση στην πολη που γενικοτερα πρεπει να εισαι σε εγρηγορση , δεν βολευει το πατημα με την ''μπιλια'', το ποδι μου ειναι συνεχως πανω απο το πισω φρενο γι'αυτο παταω με το τακουνι το μασπιε.
Δοκιμασε το , προσεχε ομως μην ξεχαστεις και το ''χαιδευεις'' συνεχως. :winka:
Το παραπανω ''πατημα''(photo), μαζι με το φρενο των γονατων στο τεποζιτο , για καθημερινη χρηση σε πολη και γυρω-γυρω δεν βοηθαει.
Προσωπικα εχω λυγισμενα τα χερια μου (οι πηχεις μου ειναι σε ευθεια με το τεποζιτο) , φρεναρω με μπροστινο (χωρις να τεντωνουν τα χερια μου) και παντα χρησιμοποιω λιγο πισω λογω γλύστερου οδοστρωματος.Σε φρεναρισμα πανικου πρωτα πισω και μετα μπροστα ή μαζι.
Σε πιστα οκολουθω τους νομους που ειπαν τα παιδια παραπανω.:)
Aggelos_SV
27/09/2008, 18:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ΤΙ ΘΕΣ ΜΩΡΕ ΤΡΟΟΠΕΡ ΚΑΙ ΤΡΟΟΠΕΡ ΣΥΝΕΧΕΙΑ????:lol: :lol: :lol:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
DimChios
28/09/2008, 01:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ΤΙ ΘΕΣ ΜΩΡΕ ΤΡΟΟΠΕΡ ΚΑΙ ΤΡΟΟΠΕΡ ΣΥΝΕΧΕΙΑ????:lol: :lol: :lol:
NΑ ΠΕΙΣ!
:evil:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
NΑ ΠΕΙΣ!
:evil:
ασε με ρε μητσο...
υπαρχουνε μελη που τα ξερουνε ολα.
να πω εγω να βγει κανεις να αρχισει παλι τις :a31: να φαω μπαν να ησυχασουμε.
δε λεω τπτ.ρωτα κανεναν που ξερει.
:wave2:
devil's animal
28/09/2008, 18:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ασε με ρε μητσο...
υπαρχουνε μελη που τα ξερουνε ολα.
να πω εγω να βγει κανεις να αρχισει παλι τις :a31: να φαω μπαν να ησυχασουμε.
δε λεω τπτ.ρωτα κανεναν που ξερει.
:wave2:
γιατι δεν λες ρε του παιδιου????:evil: :evil:
πες του οτι ανεβαινεις στα μαρσπιε και δαγκωνεις την ζελατινα...
παλιομοναχοφαη....
ολη την γνωση για παρτη σου την θες...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
γιατι δεν λες ρε του παιδιου????:evil: :evil:
πες του οτι ανεβαινεις στα μαρσπιε και δαγκωνεις την ζελατινα...
παλιομοναχοφαη....
ολη την γνωση για παρτη σου την θες...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
αυτο ρε φαιδρε ειναι οταν σωζω το high :smokin:
τπτ δε μαθαινει αυτο το παιδι...:sad:
devil's animal
28/09/2008, 18:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
αυτο ρε φαιδρε ειναι οταν σωζω το high :smokin:
τπτ δε μαθαινει αυτο το παιδι...:sad:
συγνωμη.....:sad:
για τιμωρια θα γυριζω ολη την πιστα με 6η και θα προσπαθω να ξυσω...:rolleyes:
αλλα μην εισαι και εσυ τοσο σκληρος....:cool:
διδαξε μας....
...
μαθε μας τι κανουμε οταν με τσαρουχωμενα φρενα στην καρδια της Κ9 ξυσουμε τον αγκωνα μας και τρομαξουμε..
:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
συγνωμη.....:sad:
για τιμωρια θα γυριζω ολη την πιστα με 6η και θα προσπαθω να ξυσω...:rolleyes:
αλλα μην εισαι και εσυ τοσο σκληρος....:cool:
διδαξε μας....
...
μαθε μας τι κανουμε οταν με τσαρουχωμενα φρενα στην καρδια της Κ9 ξυσουμε τον αγκωνα μας και τρομαξουμε..
:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
με ποσα χλμ ???
με 15 η παραπανω ???
:lol: :bigcry: :lol: :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
:evil:
:blush:
:lol: :lol: :lol:
devil's animal
28/09/2008, 19:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
με ποσα χλμ ???
με 15 η παραπανω ???
:lol: :bigcry: :lol: :bigcry:
:rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao:
christosyz
24/12/2008, 00:46
Πως τα οδηγειται ρε μαγκες αυτα τα εργαλεια δεν μπορω να καταλαβω!!!Ο τυπας στη φωτο εχει διπλωσει σαν συνδετηρας !!Να το οδηγησεις σε καμια πιστα κανα δυο ωρες παει στο διαολο αλλα πως κυκλοφορειτε με αυτα τα μηχανακια(μην παρεξηγηθω πραγματικα ρωταω απο περιεργεια):beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από christosyz
πως κυκλοφορειτε με αυτα τα μηχανακια
με το χαμόγελο στα χείλη :D :lol: :lol:
christosyz
24/12/2008, 01:05
Δεν αμφιβαλω καθολου!!χαχα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
και γιατι καποια στιγμη ειχε γραφτει και ειχε γινει και ολοκληρο θεμα οτι πρωτα παταμε το πισω και μετα με ελαχιστη διαφορα, το μπροστα?
Σωστό είναι αυτό. Αν σε βολεύει, κάντο. Γενικώς, πάντως, το πίσω φρένο δεν προσφέρει και τόσα πολλά στην οδήγηση της μοτοσυκλέτας, οπότε είναι λογικό να κάνουμε συμβιβασμούς στην χρήση του προκειμένου να εστιάσουμε σε άλλες, σημαντικότερες παραμέτρους (θέση σώματος, χαλαρότητα στο τιμόνι, σωστή χρήση του μπροστινού, κ.λπ).
Ιδανικά λοιπόν πρέπει να ξεκινάμε το φρενάρισμα με λίγο πίσω φρένο, ακολουθούμενο, σχεδόν αμέσως, από μπόλικο μπροστινό. Πρέπει σε ένα-ενάμιση δευτερόλεπτο περίπου (όχι λιγότερο) να έχουμε φτάσει την μέγιστη δύναμη πέδησης προσέχοντας να μην μας μπλοκάρει το ούτε το μπροστινό ούτε το πίσω (πιθανώς να χρειαστεί να χαλαρώσουμε το πάτημα στο πίσω, καθώς το βάρος μετατοπίζεται μπροστά) και πρέπει ταυτόχρονα να ρίχνουμε όσο λιγότερο βάρος γίνεται στο τιμόνι.
Καλά είναι όλα αυτά, αλλά κατά 99% ανεφάρμοστα.
Για να κάνουμε λοιπόν την ζωή μας πιο εύκολη, δεν τρέχει και τίποτα να "απλοποιήσουμε" όσο μπορούμε την χρήση του πίσω φρένου που, έτσι κι αλλιώς, ελάχιστα προσφέρει. Άρα, λοιπόν, είτε το πατάμε πριν το μπροστινό, είτε μετά, είτε ταυτόχρονα, είτε---σε ακραία περίπτωση---και καθόλου, λίγη σημασία έχει. Αν μας βολεύει καλό είναι να το χρησιμοποιούμε (χωρίς να το μπλοκάρουμε) χωρίς όμως να πολυσκάμε αν δεν το κάναμε και με τον ιδανικό τρόπο... προέχουν άλλα.
Αυτο που δεν εγραψε κανενας και ειναι σημαντικο
ΚΟΙΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ η ΤΗ ΡΟΔΑ !!
Πατώντας το πίσω - μόνο - ένα κλάσμα του δευτερολέπτου πριν το μπροστά μεταφέρουμε το βάρος εμπρός ώστε να μην μπλοκάρει το μπροστά. Όταν πατήσουμε δυνατά το εμπρός ταυτόχρονα μειώνουμε την πίεση στο πίσω ώστε να μην μλοκάρει. Αυτή είναι η τεχνική αλλά μου φαίνεται ανεφάρμοστη σε κατάσταση πανικού - 99% θα μπλοκάρουμε το πίσω αν πάμε να την εφαρμόσουμε.
Έχωντας δοκιμάσει την τεχνική, αμά φρενάρεις στο 70% ας πούμε δίνει πιο σταθερό φρενάρισμα γιατί με το πάτημα του πίσω κατεβαίνει και το κέντρο βάρος της μηχανής λόγω του μοχλού του ψαλιδιού και μετά πατάς και τα δύο και έχεις πιο σταθερό φρενάρισμα. Άμα πας να φρενάρεις στο 100% ούτως η άλλως θα έχεις απότομη μεταφορά εμπρός από το άρπαγμα του μπροστινού και το πίσω θα είναι στον αέρα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.