PDA

View Full Version : ΕΣΚΑΣΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΕΝΟ...



ggs
25/08/2008, 08:01
…πας να ξεκινήσεις από το σπίτι σου και το πίσω λάστιχο είναι …τυρόπιτα….
Το φουσκώνεις αλλά δεν κρατά αέρα…(είναι με σαμπρέλα)
Πρέπει να το πας στο συνεργείο για τα περαιτέρω
Το συνεργείο από το σπίτι είναι 4χλμ…

ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΣ?????

- βάζεις fast και το πας ???
- το καβαλάς και το πας σιγά – σιγά ???
- το σπρώχνεις ????
- φωνάζεις οδική ????

κάθε εμπειρία και απάντηση καλοδεχούμενη..

danaos75
25/08/2008, 08:11
α) φωνάζεις οδική (αν είσαι ήδη σε κάποια οδική αλλίως σε γδερνουν οποτε κοιτα λυση β')
β) βάζεις fast και το πας (αν έχεις fast και αν το σκασιμο-σκισιμο δεν είναι πολυ μεγαλο οπότε δεν το κλείνει το fast)
γ) φωνάζεις ένα φιλαράκι με αγροτικό να το φορτώσετε αν υπάρχει
δ) το καβαλάς και το πας σιγά – σιγά ή το σπρώχνεις (ότι απο τα δυο αντεχουν τα ποδια σου, καλύτερα να τα συνδυάσεις)

Υ.Γ. το δ) έιναι ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ζόρικο μα ξεφουσκωτο λάστιχο, και ειδικά για 4 χλμ,
:cry: :bigcry: , αν παίζουν και ανηφόριες τοτε :bawl: :bawl:

byron
25/08/2008, 08:17
Το βγάζεις και το πας (ταξί, λεωφορείο, παπι φίλου κλπ) :wave2:

nionio$
25/08/2008, 08:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Το βγάζεις και το πας (ταξί, λεωφορείο, παπι φίλου κλπ) :wave2:

+1 216514615:beer:

schumacher_
25/08/2008, 08:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs

- το καβαλάς και το πας σιγά – σιγά ???
- το σπρώχνεις ????


Εγώ θα έλεγα ένα συνδυασμό αυτών των 2... δηλαδή, ναι μεν να το πας σπρώχνοντας, αλλά άναψε μηχανή, βάλε μια πρωτούλα και σπρώχνε παίζοντας με το συμπλέκτη... έτσι γλιτώνεις να ανέβεις πάνω στη μηχανή και να πάθει τίποτα το λάστιχο στα πλαϊνά λόγω του βάρους σου και γλιτώνεις και το πολύ σπρώξιμο, ουσιαστικά ισορροπείς τη μηχανή και πάει μόνη της... 2 φορές που έχω πάθει λάστιχο έτσι την έχω πάει, χωρίς ιδιαίτερο κόπο.

Τώρα βέβαια, τα 4χμ που λες, πολλά ακούγονται, οπότε μπορεί και να σε συμφέρει να βγάλεις όλη τη ρόδα και να την πας με κάποιο τρόπο, όπως είπαν οι από πάνω μου... :smilea:

:wave2:

vestromas
25/08/2008, 08:58
Πας στον μαστορα, και τον παρακαλεις να ερθει μαζι σου οταν βρει λιγο χρονο εντος της ημερας με τα εργαλεια του που ειναι ελαχιστα να στο φιαξει.
Καλο ειναι να τον γνωριζεις και να εισαι πελατης του. Εαν δεν εισαι, φροντισε να γινεις μετα το περιστατικο. Για κατι τετοια αξιζει να μην τα παιρνεις ολα απο το e bay και γενικα οπου βρισκεις φθηνοτερα.:lol:
Επισης εαν δεν τον ξερεις, μιλα του ευγενικα κι πες του με το αζημιωτο θα σε εξηπηρετησει. Ρωτα τον επισης απο που καταγετε και πες του οτι εισαι απο το ιδιο χωριο και οτι εχεις σπιτι πισω απ την εκκλησια για να μην εκτεθεις.:rotflmao: Καλη επιτυχια!:beer: :wave2:

project.breeze
25/08/2008, 09:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από schumacher_
Εγώ θα έλεγα ένα συνδυασμό αυτών των 2... δηλαδή, ναι μεν να το πας σπρώχνοντας, αλλά άναψε μηχανή, βάλε μια πρωτούλα και σπρώχνε παίζοντας με το συμπλέκτη


Αν κάνεις αυτό που λέει ο φίλος Schumacher,γυρίζοντας από τον λαστιχά πέρνα και μία βόλτα από το συνεργείο να σου αλλάξουν δίσκο συμπλέκτη Just in case:rotflmao:

Gandalf dr685sm
25/08/2008, 09:53
Μόνο οδική παιδιά... ειδικά με τις νέες μοτοσυκλέτες που για να λιπαίνουν κιβώτιο πρέπει να δουλεύει το μοτέρ τους. 4 χλμ είναι μακριά για να το ρολάρεις νεκρό.

Ειδικά επειδή είσαι και σπίτι και δεν κρυώνεις,βρέχεσαι, σκάς απο ζέστη κτλ... δίνεις διεύθυνση, στο φορτώνουν και πας κύριος.

Φαντάζομαι έχεις οδική πληρωμένη μέσα στην ασφάλεια σου έτσι;


Gandalf

danaos75
25/08/2008, 10:04
<spam>

Επιτρέψτε μου λίγο σπαμ λόγω νοσταλγίας...

ρε φίλε project breeze, τι μου θυμισες με την υπογραφή σου...


320 vSQ "HNIOXOS" Falcon 4.0 Allied ...

ασχολήθηκα τουλάχιστον 2 χρόνια με το F4.0.Έφαγα ατελείωτες ώρες διαβάζοντας το manual (πανω απο 500 σελιδες αν θυμαμαι καλα), ξανα και ξανα, μέχρι και απο ευχαρίστηση καποιες φορες. Οι εξομειωτες πτήσης ήταν το πάθος μου για πολλα χρόνια και η αναβαθμίσεις του Pc συχνες μιας και ζητάγανε πάντα πολύ δύναμη. Ποτέ δεν γράφτηκα σε κάποιο ε-σμήνος αλλα για λίγο καιρο τα παρακολουθούσα.

</spam>

:rolleyes:

στο θέμα μας τώρα.....
ρε ειστε κουκου, τι του λέτε του ανθρώπου, αν έχει οδίκή όπως λέει και ο μάγος, το φορτώνει και τέλος, τι στο καλό τους πληρώνουμε. για 4 χλμ μιλάμε, και να τα περπατήσεις μόνος σου κουράζεσαι.Όσο το να βγάλει την ρόδα και να την πάει είναι μια καλή λύση οταν ΔΕΝ υπάρχει οδική.

ggs
25/08/2008, 10:19
ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις …

την λύση οδική μάλλον την αποκλείω ...ΔΕΝ ΕΧΩ….
η λύση σπρώξιμο μάλλον… με αποκλείει …

η λύση «βγάλε πίσω λάστιχο – πήγαινε φτιάξε το - φέρε το πίσω – βαλε πίσω λάστιχο» έχει διάφορα προβλήματα όπως χρόνο – χώρο – μεταφορά – τεμπελιά κ.λ.π αλλά σίγουρα είναι «ανώδυνη» για το λάστιχο…

η λύση του vstroma θα ήταν ιδανική αν μπορούσα να είμαι μια φυσιολογική ώρα στο σπίτι μου για να έλθει ο μηχανικός (άμα τον έπειθα) ….ας είναι καλά οι κολοδουλειες ….

Η λύση «με τα πόδια συμπλεκταριστος» για 4χλμ θα μου δώσει ,μάλλον, τον συμπλέκτη στο «χέρι» …

Οπότε …. θα βάλω fast και θα την οδηγήσω μέχρι εκεί …και ο Θεός βοηθός ….και επί τι ευκαιρία θα αλλάξω και αλυσιδογραναζα που όλο το αφήνω και θα με αφήσουν ….


Ερωτήσεις :

-Να βάλω εντουρο σαμπρέλες ???

-Υπάρχει κάποιο υλικό που το βάζεις σε φουσκωμένο λάστιχο για να σε προστατέψει από απότομο ξεφούσκωμα και γενικά να κλείνει τυχόν τρύπες???(για σαμπρέλες πάντα)

θέλω να βάλω ανταπτορες στις βαλβίδες για να μπορώ να μετράω την πίεση των ελαστικών και στα βενζινάδικα που έχουν αυτά τα δύσχρηστα (για ακτινωτές ζάντες) μεταλλικά «μαρκούτσια» .Ξέρει κανείς που πουλάνε …



Συμπεράσματα :

ΠΟΛΥ ΠΑΚΕΤΟ το πίσω λάστιχο

schumacher_
25/08/2008, 11:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Αν κάνεις αυτό που λέει ο φίλος Schumacher,γυρίζοντας από τον λαστιχά πέρνα και μία βόλτα από το συνεργείο να σου αλλάξουν δίσκο συμπλέκτη Just in case:rotflmao:

Σιγά ρε συ... δεν είπα να πάει πατινάροντας όλη τη διαδρομή... :lol: :lol:

xampos
25/08/2008, 11:27
to πας σιγα σιγα μεχρι το συνεργειο

zephyr1
25/08/2008, 11:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από xampos
to πας σιγα σιγα μεχρι το συνεργειο

Ποντικακι ,ακομα δεν μπηκαμε, βγηκαμε?:eek:

:lol:

BILL VUZAS
25/08/2008, 13:12
Εαν βαλεις την μηχανη στον ορθοστατη δεν μπορει να κανει καλυτερη δουλεια το φαστ?
Εφοσον δεν πιεζεται ο τροχος λογικα θα πρεπει να φουσκωσει το φαστ γιανα κανει κανεις 4 χιλιομετρα,λεω,ισως...

Aitherobamwn
25/08/2008, 14:28
Το πας με endo μέχρι το συνεργείο

mourgakos
25/08/2008, 20:32
το επαθα πριν λιγες μερες και εγω απο μια τερασια κολοβιδα....
το καβαλησα εριξα το βαρος μου στο μπροστινο τροχο και πηγα,
περιπου η ιδια αποσταση ....αλλαξα σαμπρελα και οκ...

παλιοτερα πηγαμε εκδρομη με το προηγουμενο μηχανακι ,ενα αχ 1.
κυριακη,καρφι,δικαβαλος και με σκηνες κλπ φορτωμενος...
στο αρτεμισιο δεν πηγαινε σωστα η μηχανη,αλλα δεν πτοηθηκα συνεχισα με 120 χλμ
...οταν εφτασα σε κατι στροφες ,τοτε το πηρα χαμπαρι,γιατι ενιωθα οτι
η μηχανη λες και ηταν κομμενη στα δυο...
περιττο να πω,οτι μεχρι να βρω βενζιναδικο που να εχει ενεση,
δεν εχει σαμπρελα το αχ,μου βγηκε η ψυχη οτι υο λαστιχο θα ειχε κοπει...
τελικα ,απλα ειχε ζεσταθει υπερβολικα,αλλα χωρις να παθει κατι αλλο....
τελικα ημουν πολυ κολοφαρδος,και τα ντανλοπ,σκληρα ωστε να αντεξουν...
ελπιζω μη μου ξανατυχει ποτε ....

ggs
26/08/2008, 09:04
Λοιπόν , την πήγα χθες το απόγευμα στο συνεργείο ….

Καβάλα απάνω στο ….ντεπόζιτο (με κοίταγαν όλοι σαν θέαμα σε τσίρκο)
Ταχύτητα 15-20 χλμ/ωρα
Αποφυγή οποιασδήποτε ανωμαλίας του δρόμου
Αλαρμ σε όλη την διαδρομή

Το λάστιχο δεν έπαθε ζημία, ούτε και η ζάντα …ακόμα και η σαμπρέλα ήταν σε πολύ καλή κατάσταση.

Παρατηρήσεις

1. το ντεπόζιτο του ΧΤ είναι αρκετά…βολικό…


2. οι μ@λ@κες οι κομπλεξικοί οδηγοί αυτοκινήτων όταν βλέπουν μια «τραυματισμένη» μοτοσικλέτα να πηγαίνει με αλαρμ πολύ σιγά ,το θεωρούν ευκαιρία να την προσπεράσουν ακόμα και αν δεν χωράνε και οι δυο στο πλάτος του δρόμου , ακόμα και σε πολύ κλειστή στροφή. .μου έτυχαν τρεις σε μια διαδρομή 4χλμ.. από τις «ευχές» που ακούσανε έκλεισε η φωνή μου….αντίθετα , δυο συνάδελφοι μοτοσικλετιστές ήρθαν δίπλα μου και με ρώτησαν αν μπορούν να βοηθήσουν …να είστε καλά παιδιά

project.breeze
26/08/2008, 14:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από danaos75

ασχολήθηκα τουλάχιστον 2 χρόνια με το F4.0.Έφαγα ατελείωτες ώρες διαβάζοντας το manual (πανω απο 500 σελιδες αν θυμαμαι καλα), ξανα και ξανα, μέχρι και απο ευχαρίστηση καποιες φορες. Οι εξομειωτες πτήσης ήταν το πάθος μου για πολλα χρόνια και η αναβαθμίσεις του Pc συχνες μιας και ζητάγανε πάντα πολύ δύναμη. Ποτέ δεν γράφτηκα σε κάποιο ε-σμήνος αλλα για λίγο καιρο τα παρακολουθούσα.




Κι εγώ το έχω λυώσει το θέμα Flight Simulation,αλλά είπαμε,κολλήματα είναι αυτά.Ειδικά το Falcon είναι από άλλον πλανήτη,μπορεί να μην έχει τα γραφικά και τον ήχο των πιο σύγχρονων παιχνιδιών αλλά σε επίπεδο ρεαλισμού κανένα δεν μπορεί να το φτάσει.Είναι 100% σαν το αληθινό Block 52+ και τα πάντα είναι πλήρως λειτουργικά,τίποτα δεν βρίσκεται στο cockpit για μόστρα.Τα πάντα,από τις αντιδράσεις του Α/Φ,τις επιδόσεις,την λειτουργία των οπλικών συστημάτων,τα διαφόρων ειδών failures,το stallάρισμα έως οτιδήποτε μπορεί κάποιος να φανταστεί είναι στο μέγιστο δυνατό επίπεδο ρεαλισμού.Ένα πραγματικό Flight Simulator.Πορώθηκα τώρα,πάω για COMAO :rotflmao: :rotflmao: