PDA

View Full Version : BMW Sport Integral Carbon Helmets



gsx1400
25/08/2008, 18:49
παιδες γεια σας. λογο προβληματος αυχενος μου ειπαν οτι αυτο το κρανος ειναι πολυ ελαφρυ. και
αεροδυναμικο. το εχει καποιος να μου πει εντυπώσεις και τι λεει το κρανος εκτος οτι ειναι πολυ ακριβο.....


139623

OzZzZzY
25/08/2008, 20:12
δεν ξερω το βαρος του αλλα δες και το carbon της uvex και κανα airoh που ξερω πως ειναι ελαφρια

el_hymador
25/08/2008, 20:39
Το συγκεκριμενο ειναι το ελαφρυτερο κρανος της αγορας και ενα απο τα ακριβοτερα (μην σου πω το πιο ακριβο...)

Της UVEX το Helix ειναι ελαφρως βαρυτερο (50 - 100 γρ αναλογα το μεγεθος) και σημαντικα φθηνοτερο...

Οντας κατοχος ενος UVEX Carbon, μονο τα καλυτερα εχω να πω.

gsx1400
25/08/2008, 21:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Το συγκεκριμενο ειναι το ελαφρυτερο κρανος της αγορας και ενα απο τα ακριβοτερα (μην σου πω το πιο ακριβο...)

Της UVEX το Helix ειναι ελαφρως βαρυτερο (50 - 100 γρ αναλογα το μεγεθος) και σημαντικα φθηνοτερο...

Οντας κατοχος ενος UVEX Carbon, μονο τα καλυτερα εχω να πω.


πρωτον ευχαριστω. απο αεροδυναμικη τη λεει το unex γιατι εχω το gsx1400 και ειναι γυμνο, δεν θελω να μου κουδουνιζει το κεφαλη ο αερας γιατι δωρον αδωρο.......

el_hymador
25/08/2008, 21:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsx1400
πρωτον ευχαριστω. απο αεροδυναμικη τη λεει το unex γιατι εχω το gsx1400 και ειναι γυμνο, δεν θελω να μου κουδουνιζει το κεφαλη ο αερας γιατι δωρον αδωρο.......

κανει θορυβο αλλα οχι υπερβολικο....στα αποδεκτα πλαισια, το πιο θετικο ειναι η σταθεροτητα του στα πολλα.

banditgr
25/08/2008, 23:41
os katoxos uvex helix rs to proteino xoris polla polla.Einai poupoulo,enta3ei den einai to pio athorivo,einai mesa sta plaisia,exei kali timi sxetika,poiotikes ependiseis,sou dinoun 2 zelatines mazi me to kranos,exei pisteyo tis korifees zelatines.

TOLISTOLAROS
26/08/2008, 10:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Το συγκεκριμενο ειναι το ελαφρυτερο κρανος της αγορας και ενα απο τα ακριβοτερα (μην σου πω το πιο ακριβο...)

Της UVEX το Helix ειναι ελαφρως βαρυτερο (50 - 100 γρ αναλογα το μεγεθος) και σημαντικα φθηνοτερο...

Οντας κατοχος ενος UVEX Carbon, μονο τα καλυτερα εχω να πω.
Και γω το uvex έχω.Τρομερό κράνος,κορυφαία ζελατίνα.
Σίγουρα της BMW είναι ελαφρύτερο;

sniper
26/08/2008, 10:33
Δεν έχει σημασία το βάρος του κράνους αλλά το πόσο καλά κάθεται στο κεφάλι του καθενός και η αεροδυναμικότητά του.

Για παράδειγμα το X-lite X801R ζυγίζει 1250γρ και το Arai RX7 1500+ αλλά όταν φοράς το X-lite νομίζεις ότι κάποιος σου τραβάει το κεφάλι προς τα πίσω ενώ με το Arai νομίζεις ότι δεν φοράς κράνος.

TOLISTOLAROS
26/08/2008, 10:41
Καλά εννοείται.Ακόμα παίζει ρόλο και η στάση του σώματος σε συνδυασμό με τη ζελατίνα της μηχανής.Επίσης κάποιες μάρκες σε κάποια κεφάλια δεν κάθονται καλά.Πχ όσα Shoei κι αν δοκίμασα δεν με βολεύανε.
Σε αστικές βόλτες πάντως όπου έχεις μικρές ταχύτητες ή αν τύχει και ανοίξεις θα ξανακόψεις σύντομα το ελαφρύ κράνος βολεύει πολύ

bentouza
26/08/2008, 12:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsx1400
παιδες γεια σας. λογο προβληματος αυχενος μου ειπαν οτι αυτο το κρανος ειναι πολυ ελαφρυ. και
αεροδυναμικο. το εχει καποιος να μου πει εντυπώσεις και τι λεει το κρανος εκτος οτι ειναι πολυ ακριβο.....

οπως κ να αποφασισεις να ξερεις οτι η bmw δεν φτιαχνει κρανη.και για οτι διαλεξεις το δοκιμαζεις ελλαδα και το παραγγελνεις απεξω σημαντικα φθηνοτερο.

jasondakar
26/08/2008, 13:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από bentouza
παραγγελνεις απεξω σημαντικα φθηνοτερο.


δεν νομιζω.


οσο για το κρανος. εγω ειμαι κατοχος ενος απο τα αδερφακια του και απλα το κρανος δεν υπαρχει στο κεφαλι δεν το νοιωθω ειναι πολυ καλα ζυγισμενο οποτε θα φανταζομαι οτι και το carbon θα ειναι μια χαρα.

πηγαινε να τα δοκιμασεις τσαμπα ειναι:lol: :wave2:

bentouza
26/08/2008, 18:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από jasondakar
δεν νομιζω.




γιατι οχι;
στο ebay δεν βρομαει ο τοπος αλλα κατι υπαρχει οπως και στο fc-moto(εχει και κατι προσφορες).

arxaios
26/08/2008, 23:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Δεν έχει σημασία το βάρος του κράνους αλλά το πόσο καλά κάθεται στο κεφάλι του καθενός και η αεροδυναμικότητά του.

Για παράδειγμα το X-lite X801R ζυγίζει 1250γρ και το Arai RX7 1500+ αλλά όταν φοράς το X-lite νομίζεις ότι κάποιος σου τραβάει το κεφάλι προς τα πίσω ενώ με το Arai νομίζεις ότι δεν φοράς κράνος.

Με τι προδιαγραφές είναι το ARAI RX7;;;
Το δικό μου είναι 1275 - 1290 (διαφορετικές ζυγαριές) με ευρωπαΙκές προδιαγραφές και μέγεθος Large .....

sniper
27/08/2008, 08:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
Με τι προδιαγραφές είναι το ARAI RX7;;;
Το δικό μου είναι 1275 - 1290 (διαφορετικές ζυγαριές) με ευρωπαΙκές προδιαγραφές και μέγεθος Large .....

τι να σου πω.... το 2005 το είχα πάρει από μαγαζί εδώ..... (δεν το έχω πια......)

gsx1400
27/08/2008, 19:32
γεια σας παιδες περασα απο την BMW στο ηρακλειο, το κρανος δεν το ειχαν εκει να το δω η να το δοκιμασω. ο τυπος εκει μου ειπε μονο οτι μπορω να το παραγειλω, του ειπα φυσικα οτι οχι ευχαριστω, σκευτομαι και το unex αλλα ακουω διαφορα δηλ οτι δεν εχει και πολυ καλη αεροδυναμικη και φοβαμαι τον αερα να μην μου τραβαει το κεφαλη πισω η να με κοποναει ο αερας δεξεια αριστερα....:a018: :a018: :a018:

TOLISTOLAROS
27/08/2008, 20:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsx1400
σκευτομαι και το unex αλλα ακουω διαφορα δηλ οτι δεν εχει και πολυ καλη αεροδυναμικη και φοβαμαι τον αερα να μην μου τραβαει το κεφαλη πισω η να με κοποναει ο αερας δεξεια αριστερα....:a018: :a018: :a018:
Μην ακούς μαλακίες.Με 235(κοντερίσια,μην πεταχτεί κανείς και γελάει έτσι; :lol: :rotflmao: :lol: ) Αττική οδό για αρκετή ώρα κανένα πρόβλημα(suzuki Sv 650s).Από εκει και πάνω δεν έχω γνώμη :D :D :D :D
Δεν ξέρω με πόσα χλμ έχεις σκοπό να τρέχεις στην Κρητη συνεχόμενα αλλά δε θα'χεις πρόβλημα πιστεύω...
Α και η ζελατίνα του είναι εκτός συναγωνισμού,δε θαμπώνει,δεν κουράζει στον ήλιο και οδηγάς άνετα και το σούρουπο
:beer:

gsx1400
27/08/2008, 20:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Μην ακούς μαλακίες.Με 235(κοντερίσια,μην πεταχτεί κανείς και γελάει έτσι; :lol: :rotflmao: :lol: ) Αττική οδό για αρκετή ώρα κανένα πρόβλημα(suzuki Sv 650s).Από εκει και πάνω δεν έχω γνώμη :D :D :D :D
Δεν ξέρω με πόσα χλμ έχεις σκοπό να τρέχεις στην Κρητη συνεχόμενα αλλά δε θα'χεις πρόβλημα πιστεύω...
Α και η ζελατίνα του είναι εκτός συναγωνισμού,δε θαμπώνει,δεν κουράζει στον ήλιο και οδηγάς άνετα και το σούρουπο
:beer:



δεν ειμαι φαν της μεγαλης ταχυτητας....αρα το προτινης ανεπιφύλακτα????????

TOLISTOLAROS
28/08/2008, 00:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsx1400
δεν ειμαι φαν της μεγαλης ταχυτητας....αρα το προτινης ανεπιφύλακτα????????
100000%.Δε θα καταλαβαίνεις ότι φοράς κράνος.
Μιλάω για το helix rs 750 carbon ,έτσι;
Το δικό μου είναι το
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=63368
Βγαίνει επίσης και με μπλε γραφικά.:wave2:
ΥΓ:Φόρα μπαλακλάβα χειμώνα καλοκαίρι και θα με θυμηθείς...:wave2:

tam
28/08/2008, 13:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Δεν έχει σημασία το βάρος του κράνους αλλά το πόσο καλά κάθεται στο κεφάλι του καθενός και η αεροδυναμικότητά του.

Για παράδειγμα το X-lite X801R ζυγίζει 1250γρ και το Arai RX7 1500+ αλλά όταν φοράς το X-lite νομίζεις ότι κάποιος σου τραβάει το κεφάλι προς τα πίσω ενώ με το Arai νομίζεις ότι δεν φοράς κράνος.

Συμφωνώ.Αλλά στο RX7 νομίζεις ότι σου παίζουν Dolby Surround φυσαρμόνικα.

Όσον αφορά το κράνος που εμπορεύεται η bmw (γιατί δε νομίζω να τα κατασκευάζει η ίδια),
πρέπει να είναι ή της Schuberth ή της AGV.Πολλά λεφτά και πολύ μούρη.

Κράνος από ανθρακονήματα δε θα συνηστούσα για καθημερινή χρήση.Άμα πέσει και χτυπήσει
σε καμιά γωνιά,μπορεί και να θέλει πέταμα.Και ειδικά για μας στη Κρήτη που είμαστε λίγο παραπάνω
αφηρημένοι,δε λέει καθόλου.

Πάντως,τα πιο ήσυχα κράνη είναι τα Schuberth και καλύτερη εφαρμογή αυτά της Arai (κατά μέσο όρο).
Για δε κοιτάς για κανα Chaser ή Viper GT;

φιλικά,
Γιώργος

TOLISTOLAROS
28/08/2008, 13:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από tam
Κράνος από ανθρακονήματα δε θα συνηστούσα για καθημερινή χρήση.Άμα πέσει και χτυπήσει
σε καμιά γωνιά,μπορεί και να θέλει πέταμα.Και ειδικά για μας στη Κρήτη που είμαστε λίγο παραπάνω
αφηρημένοι,δε λέει καθόλου.
:nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono:
Ποιός τα λέει αυτά;Ίσα ίσα το carbon είναι πολύ ανθεκτικό σαν υλικό.
Αν το κράνος πέσει δυνατά το αντικαθιστάς για να΄χεις το κεφάλι σου ήσυχο.Μπορεί εμφανισιακά να το βλέπεις ΟΚ αλλά η συνοχή του κελύφους να'χει χαλάσει.
Αυτό ισχύει για ΟΛΑ τα κράνη ανεξαρτήτως υλικού.
Στην τελική παιδιά να μην είστε αφηρημένοι(δεν είναι δικαιολογία η αφηρημάδα) και να μη σας πέφτουν τα κράνη.
Έλεος,το κεφάλι σας βάζετε μέσα,αγοράστε ό,τι καλύτερο!

MikeG
28/08/2008, 13:50
Να ξέρετε απλά ότι αν το Carbon αρχίσει να ξεφτίζει, που είναι σύνηθες φαινόμενο, είναι 100% καρκινογόνο. & σκεφτείτε πόσο κοντά σας θα το έχετε & θα εισπνέεται μέσα σε αυτό. :wave2:

TOLISTOLAROS
28/08/2008, 13:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Να ξέρετε απλά ότι αν το Carbon αρχίσει να ξεφτίζει, που είναι σύνηθες φαινόμενο, είναι 100% καρκινογόνο. & σκεφτείτε πόσο κοντά σας θα το έχετε & θα εισπνέεται μέσα σε αυτό. :wave2:
Όταν αρχίσει να γίνεται αυτό θα'χω προ πολλού αλλάξει(προληπτικά ελπίζω!) κράνος λόγω παλαιότητας !
Εννοείται πως δεν αφήνετε στον ηλιο να ψήνεται κανένα κράνος(πόσο μάλλον carbon).Oύτε το βάζετε στον καθρέφτη να λιάζεται,ούτε helmet holder και μαλακίες.
Η μοτοσυκλέτα με όλα τα περελκόμενά της(εξοπλισμός,συμπεριφορά στο δρόμο) θέλει φροντίδα και μεράκι!:wave2:

tam
28/08/2008, 14:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Ποιός τα λέει αυτά;Ίσα ίσα το carbon είναι πολύ ανθεκτικό σαν υλικό.
Συμφωνώ.Τα ανθρακονήματα είναι ακόμα (από όσο γνωρίζω) το πιο άκαμτο υλικό
κατασκευής.Αλλά στα κράνη (και στις περισσότερες κατασκευές) δε σε ενδιαφέρει
μόνο η ακαμψία.Ίσα-ίσα.


Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Αν το κράνος πέσει δυνατά το αντικαθιστάς για να΄χεις το κεφάλι σου ήσυχο.Μπορεί εμφανισιακά να το βλέπεις ΟΚ αλλά η συνοχή του κελύφους να'χει χαλάσει.
Αυτό ισχύει για ΟΛΑ τα κράνη ανεξαρτήτως υλικού.
Στην τελική παιδιά να μην είστε αφηρημένοι(δεν είναι δικαιολογία η αφηρημάδα) και να μη σας πέφτουν τα κράνη.
Συμφωνώ.Δε εννοούσα αυτό ακριβώς.Αν σου πέσει από κανά τραπέζι και σκάσει σε κανά αιχμιρό
σημείο,μπορεί να το δεις το κράνος να ανοίγει σα καρπούζι.Εϊναι η φύση του τέτοια του ανθρακονήματος
να αντέχει πολύ,αλλά άμα ραγίσει το παίρνει ο διάολος.Πάντως,για μια κι όξω,είναι καλύτερο από
οτιδήποτε άλλο.


Έλεος,το κεφάλι σας βάζετε μέσα,αγοράστε ό,τι καλύτερο!
Συμφωνώ και απαυξάνω.Αλλά το καλύτερο δεν είναι και το ακριβότερο.
Π.χ. τα RX7 έχουν (έτσι μου είπε φίλος που το έφαγε σε πεσά και την εγλίτωσε) πλέγμα
από τιτάνιο,υλικό πολύ ανθεκτικό αλλά και συνάμα ελαστικό.
Τέλος πάντων.Για να δούμε ήντα θα διαλέξει να πάρει ο συντοπίτης.

φιλικά,
Γιώργος

gsx1400
28/08/2008, 18:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από tam
Συμφωνώ.Τα ανθρακονήματα είναι ακόμα (από όσο γνωρίζω) το πιο άκαμτο υλικό
κατασκευής.Αλλά στα κράνη (και στις περισσότερες κατασκευές) δε σε ενδιαφέρει
μόνο η ακαμψία.Ίσα-ίσα.


Συμφωνώ.Δε εννοούσα αυτό ακριβώς.Αν σου πέσει από κανά τραπέζι και σκάσει σε κανά αιχμιρό
σημείο,μπορεί να το δεις το κράνος να ανοίγει σα καρπούζι.Εϊναι η φύση του τέτοια του ανθρακονήματος
να αντέχει πολύ,αλλά άμα ραγίσει το παίρνει ο διάολος.Πάντως,για μια κι όξω,είναι καλύτερο από
οτιδήποτε άλλο.


Συμφωνώ και απαυξάνω.Αλλά το καλύτερο δεν είναι και το ακριβότερο.
Π.χ. τα RX7 έχουν (έτσι μου είπε φίλος που το έφαγε σε πεσά και την εγλίτωσε) πλέγμα
από τιτάνιο,υλικό πολύ ανθεκτικό αλλά και συνάμα ελαστικό.
Τέλος πάντων.Για να δούμε ήντα θα διαλέξει να πάρει ο συντοπίτης.

φιλικά,
Γιώργος


πρωτον περαστικα και σιδερενιος... οσο αναφορα το κρανος εχω μπερδευτεί τα μαλα.... λογω του
αυχενα πρεπει να βρω ενα ελαφρυ κρανος και οσο γινεται ποιο αεροδυναμικο να μην μου ταλαιπωρεί την κεφαλα.....

TOLISTOLAROS
28/08/2008, 18:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsx1400
πρωτον περαστικα και σιδερενιος... οσο αναφορα το κρανος εχω μπερδευτεί τα μαλα.... λογω του
αυχενα πρεπει να βρω ενα ελαφρυ κρανος και οσο γινεται ποιο αεροδυναμικο να μην μου ταλαιπωρεί την κεφαλα.....
H αεροδυναμική παίζει ρόλο στα πολλά χλμ.Επίσης το πόσο θα κουνιέται η κεφάλα σου εξαρτάται:: από την πίεση που θ'ασκεί ο αέρας σ'αυτή.Εκεί μπαίνει στο παιχνίδι τυχόν ζελατίνα που έχει η μηχανή,ακόμα και το σχήμα του μπροστινού φαναριού παίζει ρόλο(πού και πώς θα στέλνει τον αέρα).Μέχρι και η θέση οδήγησης και ο σωματότυπος παίζει ρόλο.
Για να μη μπλέκεσαι πιστεύω ότι για τη χρήση που θες το μικρό βάρος έιναι αυτό που θα πρέπει να κοιτάς πρώτα.Στην τελική αυτό μετριέται,ενώ μελέτη για αεροδυναμική αντίσταση για την περίπτωσή σου δε θα βρεις!:wave2:

tam
28/08/2008, 20:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsx1400
πρωτον περαστικα και σιδερενιος... οσο αναφορα το κρανος εχω μπερδευτεί τα μαλα.... λογω του
αυχενα πρεπει να βρω ενα ελαφρυ κρανος και οσο γινεται ποιο αεροδυναμικο να μην μου ταλαιπωρεί την κεφαλα.....

Πήγαινε στο Ηράκλειο στους:
i)Κορνιλάκη
ii)Ανδρή
iii)Μοτο-Μοτο
iv)Παπαδάκη
v)Colori
(όλοι κοντά είναι μεταξύ τους,έτσι και αλλιώς)
πες τι ζητάς,δοκίμασε ότι έχουν και δεν έχουν,και πάρε αυτό που σε βολεύει.
Και θα με θυμηθείς.

gsx1400
29/08/2008, 19:10
ο κορνιλακης-παπαδακης που ειναι στο ηρακλειο??την unex ποιος την εχει στο ηρακλειο????

MikeG
29/08/2008, 19:19
Μη ψωνίσεις από κανένα μαγαζί στο Ηράκλειο!!!
Είναι το λιγότερο αγιογδήτες, εκτός από τη Colori.
Πήγαινε δοκίμασε & αγόρασε από το Internet.

tam
29/08/2008, 19:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Μη ψωνίσεις από κανένα μαγαζί στο Ηράκλειο!!!
Είναι το λιγότερο αγιογδήτες, εκτός από τη Colori.
Πήγαινε δοκίμασε & αγόρασε από το Internet.

Πάω πάσο.Μόνο για δοκιμή τότες.

gsx1400
29/08/2008, 19:33
το ξερω οτι ειναι κλεφτες.... την unex ποιος την εχει?????????.. εγω συνηθως αγοραζω απο ιντερνετ
και εχω παρη πολλα πραγματα απο το fc-moto.de ποτε ποτε εχει πολυ καλες προσφορες...

arxaios
29/08/2008, 19:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Μη ψωνίσεις από κανένα μαγαζί στο Ηράκλειο!!!
Είναι το λιγότερο αγιογδήτες, εκτός από τη Colori.
Πήγαινε δοκίμασε & αγόρασε από το Internet.

Ακριβώς έτσι ................. μόνο αν θες HJC πήγαινε στην Colori, αλλιώς πήγαινε να δοκιμάσεις και έλα να σε καθοδηγήσουμε και αν θες να κάνουμε και την παραγγελια ...............

Πολύ καλή επίσης λύση είναι το ΗQ 1 Carbon της HJC, αν και λίγο βαρύτερο από το UVEX αλλά και (κατά τη γνώμη μου) ποιοτικότερο ...........

Το BMW δεν το γνωρίζω ................. αλήθεια πόσο το κοπανάνε οι αγιογδύτες της εν λόγω λησταρχικής αντιπροσωπίας ;;; Δώσε τιμή ..........

Τα UVEX τα έχει ο Πνευματικάκης στην Ακαδημίας (Α.Παπανδρέου)
:wave2: :wave2: :wave2:

Road67
29/08/2008, 19:43
Δοκιμασε το Shark RSR 2 κι αισθητικα εχει αρκετα σχεδια αν και δεν ερχονται ολα στην Ελλαδα παροτι η μοτοδυναμικη μπορει να σε διευκολυνει. Εγω προτιμω το ABSOLUTE MAT :wave2:

gsx1400
29/08/2008, 19:44
ευχαριστω κωστα... η bmw το κοστολογη Euro 1.762,00. αστα βραστα... εγω οταν το ακουσα επαθα πατατρακ. :a018:

arxaios
29/08/2008, 19:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsx1400
ευχαριστω κωστα... η bmw το κοστολογη Euro 1.762,00. αστα βραστα... εγω οταν το ακουσα επαθα πατατρακ. :a018:

Και συζητάς ακόμα την αγορά του ;;;;;;;;;;;:confused: :confused: :confused:
Είπαμε ρε γαμώτο ........... έλεος ...............
Πήγαινε πάρε το HQ 1 ή το UVEX με λιγότερο από το 1/3 της τιμής και πες στην BMW να πάει να ..............
Μετά φταίω εγώ που δεν τους γουστάρω !!!
ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΙΑ !!!!!!!!!!!!!

epp1640
29/08/2008, 19:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsx1400
1.762,00

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: Ο χριστός και η παναγία.. αλλά ξέχασα είναι bmw.. όπως στα είπαν ο Κώστας και ο Μιχάλης..

gsx1400
29/08/2008, 20:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
Και συζητάς ακόμα την αγορά του ;;;;;;;;;;;:confused: :confused: :confused:
Είπαμε ρε γαμώτο ........... έλεος ...............
Πήγαινε πάρε το HQ 1 ή το UVEX με λιγότερο από το 1/3 της τιμής και πες στην BMW να πάει να ..............
Μετά φταίω εγώ που δεν τους γουστάρω !!!
ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΙΑ !!!!!!!!!!!!! το ξεχασα οτι θελω αυτο το κρανος μολις μου ειπε την τιμη
ο πωλητη..

Themis_81
29/08/2008, 20:12
Σαν κατοχος του Uvex σχεδον απο οταν βγηκε στην αγορα μπορω να σου πω οτι ειναι οντως απιστευτα ελαφρυ , εχει κανονικη εισροη αερα στο εσωτερικο και οτι αν το προσεχεις ( που λογικα θα πρεπει να το κανεις γιατι ειναι ωραιο κρανος ... ) θα το ευχαριστηθεις . Σαν παραπονα που εχω ειναι οτι θα μπορουσαν να ειχαν πιο ποιοτικο εσωτερικο ( κατα τα λεγομενα αντιπροσωπου δεν εγινε για να διατηρηθει το βαρος σε πιο χαμηλα επιπεδα ) και να ειχαν πιο καλα σχεδιασμενο τον αεραγωγο στο σαγονι γιατι κλεινει απο καποια χιλιομετρα και πανω . Απο θεμα ορατοτητας ειναι απο τα καλυτερα που εχω φορεσει σαν ποιοτητα ζελατινας με μονη ενσταση οτι οι καθρεπτες θελουν πολυ μεγαλυτερη προσοχη απο της Shoei πχ γιατι γδερνονται πολυ πιο ευκολα ... αλλα κατα τα αλλα σαν ζελατινες ειναι πραγματικα εξαιρετικες !
Απο θεμα αεροδυναμικης δεν ειναι οτι καλυτερο μπορεις να παρεις και αυτο θα το καταλαβεις μονο αν βαλεις αλλο κρανος .Με naked street και ψιλοπλαγιους ανεμους υπαρχει η πιθανοτητα να σου κουνησει αριστερα δεξια , κατι το οποιο για παραδειγμα δεν μου κανει το X-Spirit της Shoei . και επειδη ειναι αρκετα μικροκαμωμενο κρανος χωρις να εχει εμπροσθια εισαγωγη και εκτονωση απο καποιον αεραγωγο πισω που εχουν συνηθως πιο supersport κρανη τεινει καποιες φορες να σου κολλαει στο προσωπο ( αυτα βεβαια τα λεω σαν προσωπικη διαπιστωση γνωριζοντας οτι μπορει να φταινε και τα μαξιλαρια που μετα απο 3 χρονια και κατι ειναι λογικο να εχουν κατσει λιγακι ... ).
Σε επιπεδο αερα ειναι κανονικο , ουτε πολυ θορυβο ουτε ησυχια , κοινως δεν ειναι ουτε ARAI , αλλα ουτε και Schubert . ειναι σε πολυ λογικα πλαισια .
Σε γενικες γραμμες δεν το μετανοιωσα που το πηρα αλλα μετα την αγορα του X-Spirit το εχω κυριως για χρηση εντος πολης μιας και μου φαινεται πιο ασταθες ... Βεβαια αλλαζοντας τα μαξιλαρια και ξανακανοντας το Small μπορει να μειωθουν κατα πολυ αυτα ...

Ελπιζω να σε βοηθησα καπως και επαναλαμβανω οτι αυτα ειναι δικες μου διαπιστωσεις μετα απο 3 χρονια χρησης ...
Το σημαντικοτερο ειναι οτι και να παρεις να σου αγκαλιαζει σωστα το κεφαλι ...

:wave2:

:beer: :beer:

tam
29/08/2008, 22:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsx1400
ευχαριστω κωστα... η bmw το κοστολογη Euro 1.762,00. αστα βραστα... εγω οταν το ακουσα επαθα πατατρακ. :a018:

Τα 62 ευρώ τους μαράνανε.
Δηλαδή άμα του πεις 1500? θα ζοριστεί να στο δώσει;
Πάντως αν θέλεις να το πάρεις,ζήτα τους δώρο κανά παπί (καινούργιο).

Πάντως έχω την εξής απορία.Γιατί αυτοί στο
http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-helmet/bmw-helmet/sport-integral/
λένε στο τέλος
"Suggested Retail Price: ?1,250 (About US$1,500 or A$2,000)"
και μεις στα 1762?;Απορία το χω.
A,και "Made in: Italy".Για το AGV του Rossi το κόβω.

Για have a look στη παρακάτω εικόνα:
http://freespace.virgin.net/tony.james/images/MyGSX0005.JPG

tzarot
29/08/2008, 22:37
OGK FF-5

...για ψάξτο αξίζει τον κόπο. Διεθνώς ίσως απο τα καλύτερα κράνη σήμερα. Άριστη αεροδυναμική, σταθερότητα, επίπεδο θορύβου, εξαερισμός. Δοκίμασε ένα και θα καταλάβεις.

TOLISTOLAROS
29/08/2008, 23:02
KOITA EΔΩ!! (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=62831)

OzZzZzY
31/08/2008, 19:44
παντως για τον αερα βαλε και ενα μικρο φαιρινγκ..θα βοηθησει κ αυτο λιγο :winka:

telihawk
31/08/2008, 20:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από tzarot
OGK FF-5

...για ψάξτο αξίζει τον κόπο. Διεθνώς ίσως απο τα καλύτερα κράνη σήμερα. Άριστη αεροδυναμική, σταθερότητα, επίπεδο θορύβου, εξαερισμός. Δοκίμασε ένα και θα καταλάβεις.

+750

Orfeus
31/08/2008, 21:15
λοιπον φιλος και μελος του φλωρουμ το εχει.
Το κρανος το κατασκευαζει η Schuberth για λογαριασμο της Bmw.Ειναι παναλαφρο,κατω απο 1000γραμ(δε θυμαμαι)και απο πλευρας ακουστικης ησυχο οσο το S1.(Στο 650 που το χει ειναι υπερευχαριστημενος).Εχει καλο αερισμο αν και το καλοκαιρι πρεπει σε σταση να ειναι καπως αποπνικτικο.
Μαλιστα ειχε την ευκαιρια να το δοκιμασει και σε Crash test με 140χλμ σε τσιμεντενιο διαζωμα εθνικης οδου.Το κρανος εσκασε πανω στο διαζωμα και το μονο που ειναι εμφανες ειναι μια εκδορα στο εξωτερικο βερνικι.Τιποτα αλλο.
Τωρα για το Uvex.Ειναι αρκετοι αυτοι που εχουν παραπονα για την ποιοτητα.Ο eyes που το εχει του ανοιξε στη ραφη (πανω στο κεφαλι),ενω σε αλλους ξεφλουδισε το βερνικι ή ζελατινα.Δε θα το επαιρνα.Καλυτερα HJC για μενα,για τα οποια δεν εχω ακουσει τπτ.
Η διαφορα της τιμης εγγυται στον αριθμο των φυλλων καρμπον που εχει το κρανος καθως και τον τροπο συνενωσης τους.Ξερω οτι η schuberth νομιζω το βγαζει με 5 φυλλα και θερμοραφες ή χωρις ραφες ενω οι αλλες με λιγοτερα και ραφες αλλου τυπου.Δες τα και θα καταλαβεις.
Για την ιστορια το πηρε κοντα στα 1200 απο Γαλλια Futurmoto και του ηρθε μεσα σε μια βδομαδα.
Εδω οι περισσοτεροι το εχουν στα 1800 και στο αφηνουν 1650.(μετρητοις)
Η Schuberth βγαζει και αυτη δικο της,ιδιο σχεδον στο 1500 και στην Τριουμφ το παιρνεις με 1300...Αυτα

TOLISTOLAROS
31/08/2008, 21:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Orfeus
Μαλιστα ειχε την ευκαιρια να το δοκιμασει και σε Crash test με 140χλμ σε τσιμεντενιο διαζωμα εθνικης οδου.Το κρανος εσκασε πανω στο διαζωμα και το μονο που ειναι εμφανες ειναι μια εκδορα στο εξωτερικο βερνικι.Τιποτα αλλο.
Αυτό δε λέει απολύτως τίποτα για το πόσο προστατεύει το κεφάλι.Τότε να κοπανήσουμε ατσάλινο κράνος:τίποτα δε θα πάθει αλλά το τράνταγμα θα σκοτώσει

Μην είσαι και τόσο σίγουρος για το 140χλμ...εκτός κι αν απλά γρατζούνισε τον τοίχο...Αν είχε σκάσει σε τοίχο με 140 θα'χε σκοτωθεί,δεν είναι πασατέμπο τα χλμ!


Αρχικά δημιουργήθηκε από Orfeus
ενω σε αλλους ξεφλουδισε το βερνικι ή ζελατινα.Δε θα το επαιρνα.Καλυτερα HJC για μενα,για τα οποια δεν εχω ακουσει τπτ.
Σ'αυτό έχεις δίκιο,οι ζελατίνες καθρέφτης
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΕΣ) είναι ευαίσθητες.Αyτές όμως είναι extra πωλείται όμως με τη στάνταρ ελαφρώς φιμέ ζελατίνα που είναι κορυφαία.

Orfeus
01/09/2008, 03:44
απλα ανεφερα το ατυχημα γιατι ισως καποιος λογω βαρους το θεωρησει οτι ειναι "ψευτικο" το κρανος...Το παληκαρι εκανε νοσοκομειο αλλα για εγκαυματα οχι για τιποτα αλλο.Μπορει τα χλμ να ταν και λιγοτερα,αλλα μην ξεχναμε οτι ειναι κρανος.


Επισης να αναφερω οτι στο καρμπον και της Bmw και της Schuberth πινλοκ δεν υπαρχει,οποτε πρεπει να αγορασεις τη ζελατινα με υποδοχες που βγαζουν...(απαραδεκτο για κρανη τετοιας αξιας)

Επισης εχοντας το εν λογω κρανος,αντιμετωπιζει και εξαιρετικη μεταχειρηση απο τους αντιπροσωπους....(ειπαμε ειμαστε κουμπαραδες...:rotflmao: )Εγω ακομη περιμενω το τεστ ride του 800gs με το ταπεινο μου Αραι....

Orfeus
01/09/2008, 03:47
http://www.futurmoto-bmw.com/moto-bmw/FR/produit_id_16/SportIntegral-Carbone.html

bentouza
01/09/2008, 21:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Orfeus

Η διαφορα της τιμης εγγυται στον αριθμο των φυλλων καρμπον που εχει το κρανος καθως και τον τροπο συνενωσης τους.Ξερω οτι η schuberth νομιζω το βγαζει με 5 φυλλα και θερμοραφες ή χωρις ραφες ενω οι αλλες με λιγοτερα και ραφες αλλου τυπου.Δες τα και θα καταλαβεις.


να προσεχουμε τι λεμε...

Orfeus
02/09/2008, 03:11
Καταρχην ειπα νομιζω.Επισης εφοσον εχω ακουσει και διαβασει-θα το βρω το κομματι που το ειδα-τουλαχιστον οποιος ενδιαφερθει να αγορασει ενα τετοιο κρανος,να ψαξει και αυτο το κομματι.(δλδ υλικα και τεχνικες κατασκευης carbon).Φορουμ ειμαστε,αποψεις αλλαζουμε και αν καποιος ξερει περισσοτερα κ σωστοτερα στοιχεια για ενα θεμα καλο ειναι να μας ξεστραβωσει.Μπορει να εκανα λαθος αλλα αν ξερεις κατι παραπανω δωσε τα φωτα σου!Επισης να προσθεσω στη λιστα και το ανθρακονηματινο της Vemar με κοστος στο χιλιαρικο.(σε επικοινωνια με τον αντιπροσωπο της Σαλονικης)

bentouza
02/09/2008, 11:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Orfeus
Καταρχην ειπα νομιζω.Επισης εφοσον εχω ακουσει και διαβασει-θα το βρω το κομματι που το ειδα-τουλαχιστον οποιος ενδιαφερθει να αγορασει ενα τετοιο κρανος,να ψαξει και αυτο το κομματι.(δλδ υλικα και τεχνικες κατασκευης carbon).Φορουμ ειμαστε,αποψεις αλλαζουμε και αν καποιος ξερει περισσοτερα κ σωστοτερα στοιχεια για ενα θεμα καλο ειναι να μας ξεστραβωσει.Μπορει να εκανα λαθος αλλα αν ξερεις κατι παραπανω δωσε τα φωτα σου!Επισης να προσθεσω στη λιστα και το ανθρακονηματινο της Vemar με κοστος στο χιλιαρικο.(σε επικοινωνια με τον αντιπροσωπο της Σαλονικης)


δεν ειχα προθεση να την πω σε κανεναν ουτε να δωσω τα φωτα μου. απλα αν γραψει καποιος πραγματα τα οποια δεν ισχυουν σε καμια περιπτωση και αυτα μεινουν ως εχουν καθε ενας που θα μπαινει και θα καταληγει στη συζητηση αυτη θα τα διαβαζει ξανα και ξανα...τα γραπτα μενουν..

για παραδειγμα η τιμη ενος τετοιου κρανους διαφοροποιειται λογω των ακτιβοτερων υλικων, αλλα ακομα και λιανικη να τα ψωνιζανε τα υφασματα, στον καταναλωτη δεν θα φτασουν τρομερες διαφορες στην τιμη.
αλλου ειναι τα κοστη..ερευνα και εξελιξη.δοκιμες.κοστος κατασκευης.
το αν θα εχουν 5,6 ή 16 στρωσεις υφασματος ειναι το λιγοτερο(σαν κοστος υλικου εννοω οχι κατασκευης).

επισης ραφες δεν υπαρχουν..ισως εννοεις οτι αλλαζει η πλεξη απο υφασμα σε υφασμα

υπαρχει εδω ενα ωραιο βιντεο ασχετο με την κατασκευη κρανων αλλα δειχνει πως δουλευεται απλα σχετικα το ανθρακονημα
http://video.google.com/videoplay?docid=8801536764731290932&q=carbon+fiber

TOLISTOLAROS
02/09/2008, 12:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Orfeus
Η διαφορα της τιμης εγγυται στον αριθμο των φυλλων καρμπον που εχει το κρανος καθως και τον τροπο συνενωσης τους.Ξερω οτι η schuberth νομιζω το βγαζει με 5 φυλλα και θερμοραφες ή χωρις ραφες ενω οι αλλες με λιγοτερα και ραφες αλλου τυπου.Δες τα και θα καταλαβεις.
Παιδιά είτε σας αρέσει είτε όχι η διαφορά στην τιμή ελάχιστα εξαρτάται απ'το κόστος κατασκευής.
Εξαρτάται:
1)Απ'τον εισαγωγέα(με τί ποσοστό κέρδους θέλει να δουλέψει)
2)Διαφήμιση(ποιός νομίζετε ρε σεις ότι πληρώνει για τις καταχωρήσεις στα περιοδικά;)
3)Το brand name(καλώς ή κακώς κάποιοι που τα σκάνε για κράνος BMW θέλουν να'ναι ακριβό για να πουλάνε μούρη σ'αυτούς που τους ρωτάνε "πόσο πήγε".Κοινώς τη βρίσκουν να πληρώνουν φίρμα. Το ίδιο ισχύει και στα ρούχα σε μερικές trendy φίρμες
4)Το αν είναι επετειακή έκδοση.Πχ κράνος replica του Kagayama,του Doohan(για τους πιο παλιούς),του Bayliss ή και γω δεν ξέρω ποιανού άλλου είναι κατα πολύ τσιμπημένο.Διότι σου λέει "φίλε αν έχεις βίτσιο με τις ρέπλικες θα το ικανοποιησεις όσο και να σου ζητήσω,άρα να δω πόσο σφιχτό κωλαράκι έχεις...δια της αφής"

gsx1400
04/09/2008, 18:21
παιδες σπερα εμαθα περισοτερα για το κρανος της BMW είναι στην ουσία καθαρά αγωνιστικό και έχει έναν αγωγό εξαερισμού πάνω που είναι μονίμως ανοιχτός , δηλ κρύο και βροχή περνάνε εκτός και ταπωθεί με ταινία (?!?!?) … Αλλά να βάζεις ταινια?????????? μαλ@κιαααααααα. παει αυτο τωρα για το UNEX επεσε προχθες στα χερια μου και ειναι σαν ψευτικο, απο βαρος πουπουλο.. δεν μου εκανε για να το δοκιμαζα αλλα στης επομενες ημερες θα πεταχτω στο ηρακλειο να το φορεσω να δω τι ψαρια ποιανει.... σας ευχαριστω ολους για το χρονο σας

Orfeus
05/09/2008, 05:09
o αεραγωγος ανοιγοκλεινει.

gsx1400
19/09/2008, 18:47
παιδες καλυσπερα πηγα εχθες στο ηρακλειο και ειδα LAZER FIBER-PRO CARBOΝ


+ πολυ ελαφρυ
+ υποφερτο εσωτερικο

- δεν ειναι προσεγμενο κρανος, αεραγωγοί χαλια

δεν μου εκανε το κλικ

παμε για αλλο


142171

gsx1400
19/09/2008, 18:53
ειδα και το UVEX HELIX RS 750 ... το ελαφροτερο μου εκανε ενα κλικ αλλα θελω να δω και τα arai


142172

gsx1400
19/09/2008, 19:04
δοκιμασα και το ΚΡΑΝΟΣ X-601 START 49 ΛΕΥΚΟ

ΚΡΑΝΟΣ X-601 START 49 ΛΕΥΚΟ

εντυπωσιάστηκα μου καθόταν τελεια στο κεφαλη σαν να μην φορουσα κρανος (XL) τωρα απο την αεροδυναμική δεν ξερω. οποιος το εχει ας ριξει την γνωμη του


142173

gsx1400
19/09/2008, 19:06
ΑΑΑΑ την arai που θα την βρω στο ηρακλειο ευχαριστω για τον χρονο σας
λευτερης

AUFGEBRACHT
19/09/2008, 19:12
Φίλε έχω το Χ601 σε μαύρο μάτ,το κράνος για τα λεφτά του είναι κορυφαίο!!! Πολύ καλή αεροδυναμική(με το παλιό Nolan που είχα το κεφάλι μου από τα 100 και πάνω κοπανιόταν πέρα δώθε),άνετο,πολύ ελαφρύ και ξεκούραστο στο ταξίδι,αξίζει μέχρι τελευταίου ευρωσέντ τα λεφτά του και έχει πάρει και καλές βαθμολογίες για την ασφάλειά του σε Αμερική και Ευρώπη (μάλιστα στο περιώνυμο Sharp είχε 4/5 αστέρια και καλύτερη βαθμολογία από το Shoei XR1000). Ρίξε μια ματιά κι εδώ για καλές τιμές.
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/10207048/Categories/motorradhelme-Helmets/X-Lite-xlite-Helmets/X-Lite-X-601-Helmets

arxaios
20/09/2008, 14:02
Λευτέρη πήγες στην Colori ;;;
Πήγαινε και δες το HQ-1 Carbon .........
Aν δεν το έχει δοκίμασε το Lordship για να δεις την εφαρμογή και την ποιότητά τους και πιστεύω ότι θα σου αρέσει .........
Τρομερή σχέση ποιότητας τιμής ........
Το HQ-1 με το Lordship είναι ακριβώς τα ίδια απλά το δεύτερο έχει γραφικά ενώ το πρώτο είναι σκέτο Carbon όπως το θέλεις ...........

Τα Arai τα φέρνει το Hellinmoto στην Εθν. Αντιστάσεως στο φανάρι στο Σαβοϊδάκη δίπλα !!!
Τιμές όμως :a53: :a53: :a53:

gsx1400
20/09/2008, 16:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
Λευτέρη πήγες στην Colori ;;;
Πήγαινε και δες το HQ-1 Carbon .........
Aν δεν το έχει δοκίμασε το Lordship για να δεις την εφαρμογή και την ποιότητά τους και πιστεύω ότι θα σου αρέσει .........
Τρομερή σχέση ποιότητας τιμής ........
Το HQ-1 με το Lordship είναι ακριβώς τα ίδια απλά το δεύτερο έχει γραφικά ενώ το πρώτο είναι σκέτο Carbon όπως το θέλεις ...........

Τα Arai τα φέρνει το Hellinmoto στην Εθν. Αντιστάσεως στο φανάρι στο Σαβοϊδάκη δίπλα !!!
Τιμές όμως :a53: :a53: :a53:


πηγα στην Colori και ειδα και το HQ-1 Carbon καλο κρανος το εχω στα υποψην μου αλλα θελω να δοκιμάσω και τα arai ξερω για της τιμες και να ειναι καλα το ιντερνετ.. εγω εχω το AC-11 της HJC στην colori το ειχε 350 ευρα και απο το fc moto το πηρα 149....

tzarot
20/09/2008, 22:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από gsx1400
δοκιμασα και το ΚΡΑΝΟΣ X-601 START 49 ΛΕΥΚΟ

ΚΡΑΝΟΣ X-601 START 49 ΛΕΥΚΟ

εντυπωσιάστηκα μου καθόταν τελεια στο κεφαλη σαν να μην φορουσα κρανος (XL) τωρα απο την αεροδυναμική δεν ξερω. οποιος το εχει ας ριξει την γνωμη του

Επειδή έχω το 601, 3 χρόνια τώρα, πήγαινε και δοκίμασε το FF5 της OGK-Kabuto. Στην Ελλάδα έρχεται ως Zero και όχι ως FF5. (Προσοxή μην ασχοληθείς κάν με το FF4)

Αν το 601 σου άρεσε το FF5 θα σε αφήσει με το σαγόνι κάτω. Στα 170 γυρνάς κεφάλι και δεν καταλαβαίνεις καμία πίεση.

Καλλιρόης 57-59. Δεν θυμάμαι όνομα επιχείρησης

gsx1400
22/09/2008, 20:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από tzarot
Επειδή έχω το 601, 3 χρόνια τώρα, πήγαινε και δοκίμασε το FF5 της OGK-Kabuto. Στην Ελλάδα έρχεται ως Zero και όχι ως FF5. (Προσοxή μην ασχοληθείς κάν με το FF4)

Αν το 601 σου άρεσε το FF5 θα σε αφήσει με το σαγόνι κάτω. Στα 170 γυρνάς κεφάλι και δεν καταλαβαίνεις καμία πίεση.

Καλλιρόης 57-59. Δεν θυμάμαι όνομα επιχείρησης


καλλιροης 57-59.. φιλε ευχαριρσω για την πληροφορια αλλα μενω νοτια κρητη και δεν ανεβενω συχνα αθηνα...

immunity
08/03/2012, 17:56
απλα ανεφερα το ατυχημα γιατι ισως καποιος λογω βαρους το θεωρησει οτι ειναι "ψευτικο" το κρανος...Το παληκαρι εκανε νοσοκομειο αλλα για εγκαυματα οχι για τιποτα αλλο.Μπορει τα χλμ να ταν και λιγοτερα,αλλα μην ξεχναμε οτι ειναι κρανος.


Επισης να αναφερω οτι στο καρμπον και της Bmw και της Schuberth πινλοκ δεν υπαρχει,οποτε πρεπει να αγορασεις τη ζελατινα με υποδοχες που βγαζουν...(απαραδεκτο για κρανη τετοιας αξιας)

Επισης εχοντας το εν λογω κρανος,αντιμετωπιζει και εξαιρετικη μεταχειρηση απο τους αντιπροσωπους....(ειπαμε ειμαστε κουμπαραδες...:rotflmao: )Εγω ακομη περιμενω το τεστ ride του 800gs με το ταπεινο μου Αραι....
μετα απο καιρο απλα για να υπαρχει feedback

Ειμαι ο εν λογω κάτοχος :P (το χρησιμοποιω και σε f650gs και σε K1300S )
Είναι αγωνιστικό και έχει αρκετους αεραγωγούς (δεν εχει τον τρελο θορυβο αλλα σιγουρα δεν ειναι αθορυβο κράνος ). Αν βγαλεις απο μεσα την coolmax επενδυση
καλοκαιρι θεσσαλονικη με νταλια ήλιο και 140-150 ενιωθα κρυο αερα στο κουτελο/κεφαλι :O

Είναι πανάλαφρο όταν το φοράς αλλά και οταν πας με 240-260 ειναι πουπουλο Χρησιμοποιώ και το Sportintegral το απλο 1250γρ (και είναι αισθητή η διαφορα της πιεσης που νιώθω
στο κεφάλι) αν και πιο μικρο το απλο απο το Carbon , το Carbon εχει καλύτερη αεροδυναμική


και οπως προειπε και ο Orfeus το τεσταρα και με 140 χλμ xD και δεν έπαθε κατι τρομερο και μιλώντας με BMW γερμανια μου ειπαν πως η γρατζουνια που υπέστη δεν ήταν σοβαρη (τοσο βαθια ωστε να υπάρχει κίνδυνος).

Μειον ειναι τα λεφτα 1250Ευρω τώρα. αλλα το βρισκεις ebay με 400-700Ευρω