View Full Version : Πρόταση για Sport touring μηχανή...
Καλημέρα....
Έχω εδώ και 2+1/2 χρόνια ενα fazer 600 abs ενώ παράλληλα παίρνω το vstrom του πατέρα μου για καμιά βόλτα.
Επειδή ήρθε η ώρα να κάνω το "μεγάλο βήμα" και να πάρω μια μηχανή που θα μου δίνει κάτι και από τις δύο (σπορ χαρακτηριστικά σε επιτάχυνση - όχι τελική του fazer και φρένα αλλά και άνεση και δυνατότητα φορτώματος -> βλέπε γυναίκα και ταξίδια) ήρθε η ώρα να μελετήσω την αγορά (παντρειά) ενός μεγάλου sport touring τέρατος.
Ύστερά από αρκετό ψάξιμο με βλέπω να καταλήγω προς το άσχημο για πολλούς BMW R1200ST.
Θα ήθελα αν έχει κανείς προσωπική εμπειρία με το εν λόγο "τερατάκι" να μου πει τα + και - της μηχανής που είδε.....
Εμφανησιακά μου αρέσει αρκετά ασχέτως με τι ακούω από πολλούς japanese ιδιοκτήτες απλά δεν ξέρω από υπόλοιπα στοιχεία αν αξίζει....(το γράφω για να σας προλάβω γιατί ξέρω που θα κολήσετε πολλοί με το καλημέρα :))
Εαν εισαι ακομπλεξαριστος ως προς την εμφανιση ειναι εξαιρετικη επιλογη για all round μοτοσυκλέτα.
Αρκετα δυσεύρετο ομως μιας και δεν πουλησε!
Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
Εαν εισαι ακομπλεξαριστος ως προς την εμφανιση ειναι εξαιρετικη επιλογη για all round μοτοσυκλέτα.
Αρκετα δυσεύρετο ομως μιας και δεν πουλησε!
Αυτό είναι και ο λόγος που την ψάχνω και δεν με απασχολεί που δεν πούλησε και πολύ...αυτό το βάζω μεταξύ μας και στα + ;)
Καλα κανεις.....
αν θες να εχει οτι και ΟΛΟΙ οι αλλοι παιρνεις TDM ή VStrom!
Την Κ την εχεις καβαλησει;
Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
Καλα κανεις.....
αν θες να εχει οτι και ΟΛΟΙ οι αλλοι παιρνεις TDM ή VStrom!
Εγώ λέω ο καθένας με τις ανάγκες του και οι υπόλοιποι με την μάζα.....:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Την Κ την εχεις καβαλησει;
Ποια απ ολες τις Κ?
Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
Ποια απ ολες τις Κ? Αυτη που προτεινες σε αλλο θεμα μιας και μου τη θυμησες :winka: Κ1200RS
Την ειχα για χρονια....φοβερη μοτο....
την εδωσα και πηρα την GT.
Πρακτικα αθραυστη, και χωρις σερβις...μονο τα βασικα λαδια ξυδια κλπ...
Βαλβιδες καθε 40.000 και εαν.
Ολα τα υπολοιπα απο εξωτερικο στο 1/3 της ελληνικης τιμης.!!!
240,000 απροβληματιστα χιλιομετρα σου λενε κατι....
Παλαια ς κοπης BMW!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Την Κ την εχεις καβαλησει;
Δεν την έχω και πίστεψέ με μου αρέσει πολύ περισσότερο...αλλά αυτό που σκέφτομαι είναι ...όλα ωραία και καλά....με το fazer φέτος γύρναγα με 170+ σε βόλτες με 4-5 φίλους αλλά μεταξύ μας...τέτοιες μηχανές θέλουν τέτοιες ταχύτητες....
Αλλά σε ποιό σημείο με τέτοιες ταχύτητες δεν ρισκάρεις στο Ελλάδα την ζωή σου και την ζωή αυτού που έχεις μαζί...;
Να πάρω μια μηχανή για να την εκμεταλευτώ σε αυτό που προσφέρει 1 στις 30 φορές που θα ανεβαίνω πάνω της....
Η r1200st έχει πολύ ροπή πράγμα που το βρίσκω πιο χρήσιμο από την ταχύτητα...
Για να μην πάμε και στο θέμα φορτώματος.....
Αν με ρωταγες τι θα αγόραζα αύριο για την κ@υλ@ μου θα σου έλεγα hayabusa
αλλά επειδή το χρήμα είναι πολύ ψάχνω κατι που θα με κάνει χαρούμενο περισσότερο από 10-20% τον χρόνο....Στόχος ταξίδια διπλός ή μονός εξωτερικό (κυρίως διπλός με μπαγκάζια) οπότε η κατηγόρία st είναι μονόδρομος για μένα...
Bavarian
26/08/2008, 13:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
240,000 απροβληματιστα χιλιομετρα σου λενε κατι....
Παλαια ς κοπης BMW!
Φίλε επειδή σε κόβω να ξέρεις...μήπως έβγαζε και έξτρα λασπωτήρα για πίσω ?
Bavarian
26/08/2008, 13:21
Φίλε gispy.Το R 1200 ST είναι απίθανο μηχανάκι για εμένα προσωπικά το απόλυτο all round boxer αλλά η μαλακία που δέρνει την bmw είναι απερίγραπτη.Το έβγαλε σε λάθος εποχή όταν πλασάριζε το GS και είχε ρίξει όλο το βάρος της εκεί.Εχει απίστευτη οδική συμπεριφορά φρένα από άλλο πλανήτη και ποιότητα κατασκευής καλύτερη από τα GS.Οσο για την εμφάνιση υποκειμενική είναι εμένα μου αρέσει αλλά σε μια χώρα που θεοποιούνται τα XT τα Strom τα GS και τα TDM και η μοτοπαιδεία είναι στο ναδίρ μην περιμένεις πολλά πράγματα.Σε καναδυό ντήλερς θα βρείς ενα δύο μεταχειρισμένα ST σε καλή τιμή.Αν δεν υπήρχει η Honda και αν δεν είχαν γίνει πολλοί οι μαλάκες με τα BMW ίσως και να ξαναγυρνούσα στον έλικα με ένα R 1200 ST...Καλό ψάξιμο :beer:
Εγω εδωσα ακριβως την ιδια μηχανη με τη δικη σου. Υστερα απο 40.000 χιλιομετρα απροβληματιστα μεν, αλλα με μετριαδουρα συμπεριφορα στις χαμηλες ο,τι παρεις κυριολεκτικα να αποδιδει και χαμηλα. Κι αυτο που σου λεω δεν ξερω ποσα χιλιομετρα εχεις κανει, αλλα σιγουρα το εχεις δει.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
Φίλε επειδή σε κόβω να ξέρεις...μήπως έβγαζε και έξτρα λασπωτήρα για πίσω ?
Εβγαζε αλλα ηταν εξτρα και κοστιζε πολλα λεφτά!!!
vestromas
26/08/2008, 13:41
Βαλτε καμια φωτο ρε μαγκες και με εχετε μπριζωσει να το δω.
Μηπως λετε αυτο που το τιμονι εστριβε μαζι με τα οργανα, η κατι τετοιο τελος παντων;:beer: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Βαλτε καμια φωτο ρε μαγκες και με εχετε μπριζωσει να το δω.
Μηπως λετε αυτο που το τιμονι εστριβε μαζι με τα οργανα, η κατι τετοιο τελος παντων;:beer: :wave2:
χτυπα το στο google ρε vestroma...:beer:
http://images.google.gr/images?hl=el&q=BMW%20R1200ST.&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Bavarian
26/08/2008, 13:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Βαλτε καμια φωτο ρε μαγκες και με εχετε μπριζωσει να το δω.
Μηπως λετε αυτο που το τιμονι εστριβε μαζι με τα οργανα, η κατι τετοιο τελος παντων;:beer: :wave2:
Ρε συ Δημήτρη δεν θα ταιριάζει στον σωματότυπό σου ρε φίλε...είναι αρκετά χαμηλό για σένα
139646
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
Ρε συ Δημήτρη δεν θα ταιριάζει στον σωματότυπό σου ρε φίλε...είναι αρκετά χαμηλό για σένα
Γιατί ύψος μιλάμε ο Δημήτρης :)
vestromas
26/08/2008, 13:54
Α μπραβο, καλα καταλαβα λοιπον. Απλως ηθελα να σιγουρευτω Νικολα για πιο προκειτε.
Μ αρεσει πολυ αν και δεν θα ητανε απ τις πρωτες επιλογες μου.
Γενικα εγω τους μποξερ της bmw τους παω, αν και με εχεις επηρεαση αρνητικα πολυ τελευταια.:lol: :beer: :wave2:
vestromas
26/08/2008, 14:00
Επι τη ευκαιρια να ρωτησω ισως μια χαζη ερωτηση. Αυτοι οι κινητηρες δεν θα ηταν καλυτεροι εαν η bmw τους εξελισε σε υδροψυκτους καποια στιγμη, η δεν παιζει τετοιο σεναριο; Να δικαιολογηθω οτι απο μηχανολογια εχω μαυρα μεσανυχτα, επομενως δικαιολογουμε εαν ειπα πατατα.:lol: :beer: :wave2:
el_hymador
26/08/2008, 14:14
Triumph Sprint ST 1050 :smokin:
makis206
26/08/2008, 14:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Triumph Sprint ST 1050 :smokin:
Υamaha FJR 1300 :smokin:
TO sport touring :cool:
Πολυ βαρυ
πολυ ακριβο
για μεγαλο καλο μηχανακι
makis206
26/08/2008, 14:32
:a2: :a47: :a46:
139661
makis206
26/08/2008, 14:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
Πολυ βαρυ
πολυ ακριβο
για μεγαλο καλο μηχανακι
Για το Fjr μιλάς ;
Αν δεν κάνω λάθος είχες παλιότερα ένα τέτοιο ;
:beer:
Ναθ για αυτο λεω
οχι ενα GT εχω
της φωτο ιδιο εχει ομως ο ξαδερφος μου....
καλο αλλα ...δεν ξερω ρε μακη...πολυ ΠΟΛΥ...εαν με καταλαβαινεις...μεγαλα τα παντα
για 2ο μοτο μονο
makis206
26/08/2008, 14:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
καλο αλλα ...δεν ξερω ρε μακη...πολυ ΠΟΛΥ...εαν με καταλαβαινεις...μεγαλα τα παντα
για 2ο μοτο μονο
Καταλαβαίνω απόλυτα αλλά και το BMW που προαναφέραμε δεν μου κάνει για πιπίνι..:lol:
Υπέθεσα ότι μιλούσαμε για τέτοια κατηγορία, ματσό :lol:
:beer:
Οχι ματσό ρε Μάκη......
Μάτσο....για να ξεγελάς τον μπάτσο...!!!
Παω για μασα...
fjr
το κορυφαιο για οσους ξερουν να εκτιμησουν τα προσοντα κ τις δυνατοτητες του,οι υπολοιποι:o
Αρχικά δημιουργήθηκε από TDM900KOL
fjr
το κορυφαιο για οσους ξερουν να εκτιμησουν τα προσοντα κ τις δυνατοτητες του,οι υπολοιποι:o Κι εγω ετσι ελεγα μεχρι που ειδα τι εστι βερυκοκο.
Βερυκοκο = Gsxr 1300R Hayabusa :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Κι εγω ετσι ελεγα μεχρι που ειδα τι εστι βερυκοκο.
Βερυκοκο = Gsxr 1300R Hayabusa :wave2:
μιλάς για το γκάζι της φαντάζομαι....
Άν πήγαινα σε αυτή την κατηγορία, θα έπαιζα σε 2 μηχανάκια...
Yamaha FJR
Kawasaki GTR
Κοίτα και ΕΔΩ (http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page.aspx?ArticleID=5874&Page=1) μπας και βοηθήσει λίγο...
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gi_4ce
Άν πήγαινα σε αυτή την κατηγορία, θα έπαιζα σε 2 μηχανάκια...
Yamaha FJR
Kawasaki GTR
Κοίτα και ΕΔΩ (http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page.aspx?ArticleID=5874&Page=1) μπας και βοηθήσει λίγο...
:beer:
Πολύ καλές προτάσεις αλλα πιστεύω οτι το δικύληνδρο παίζει περισσότερο ελλάδα με χαμηλότερες ταχύτητες και στροφές σε αντίθεση με τους δρόμους που παίζει έξω και μάλιστα αμερική που νομίζω εγινε το test....
Αμ δε που αναφερομαι στο γκαζι :nono: ...
Μην παρεξηγηθω η μηχανη εχει μεγαλες ποσοτητες γκαζιου. Κατι τελειως διαφορετικο με τραβηξε. Κατ' αρχην η μηχανη δεν ειναι στην πριζα οπως καποιοι την παρουσιαζουν. Μπορει να παει πολυ χαλαρα, σαν τσοπερ και εκει που εισαι χαλαρος της δινεις γκαζι και μετατρεπεται αλλα οχι αποτομα, ανταποκρινεται σταδιακα. Ασε πια το στριψιμο. Ειναι σα να στριβεις πουπουλο. Η θεση οδηγησης εξαιρετικη, αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο γιατι εγω ειμαι 1.73. Θεωρω οτι ειναι μια απο τις καλυτερες μηχανες που κυκλοφορουν και αν δεις προηγουμενα ποστ μου ακομη και μιας βδομαδας πισω, θα δεις οτι εγω τη σνομπαρα. Η μηχανη αυτη οτιδηποτε επιθυμησεις στα ορια της ασφαλτου μπορει να το κανει. Κατ' αρχην δημιουργει κατι σαν ασφαλεια, δε μπορω να το περιγραψω καλυτερα.
gixxerpap
26/08/2008, 17:32
1. Hayabusa
2. Blackbird
3. FJR
4. K1200 S
5. Kawasaki 1400 GTR
αποφάσισε αν θες βαλίτσες η σαμάρια, μέτρα να δείς πόσα σου περισσευουν και προχώρα ....
όποιο και να πάρεις απο τα παραπάνω, δε θα το μετανιώσεις πάντως ...;)
Αμα δε βαριέσαι κάνε ένα test ride σε ένα καλορυθμισμένο moto guzzi Norge 1200 και μιλάμε μετά.
Τονίζω το καλορυθμισμένο γιατί οδήγησα από μαγαζί μία Breva 1100 και είχε τους απίστευτους κραδασμούς.
Μετά οδήγησα το ίδιο μηχανάκι που το κάνει service ο Κοτσίδας στην Καλλιθέα και έπαθα πλάκα από το πόσο ήρεμο ήταν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
1. Hayabusa
2. Blackbird
3. FJR
4. K1200 S
5. Kawasaki 1400 GTR
αποφάσισε αν θες βαλίτσες η σαμάρια, μέτρα να δείς πόσα σου περισσευουν και προχώρα ....
όποιο και να πάρεις απο τα παραπάνω, δε θα το μετανιώσεις πάντως ...;)
Όλα καλά με όλα αυτά το πρόβλημα είναι οτι δεν έχουν όλα ABS και φορτώνονται αρκετά λιγότερο από το εν' λόγο....επίσης ένα στοιχείο που με τράβηξε μακριά είναι και η θέση του πίσω....για ένα μεγάλο ταξίδι τα πόδια του πίσω λόγω της πολύ κλήσης που δέχονται τον στέλνουν για ....ορθοπεδικό.....
Για αυτό παλεύω να συνδυάσω το sport με το touring.....
Πίστεψέ με αν κοίταζα μόνο τον ευατό μου ...θα γύρισζα στα μαγαζιά να δω τι χρώμα θα την πάρω γιατί σε ότι βγαίνει είναι πανέμορφη...(haya....) :hypnotize
Αρχικά δημιουργήθηκε από katana
Αμα δε βαριέσαι κάνε ένα test ride σε ένα καλορυθμισμένο moto guzzi Norge 1200 και μιλάμε μετά.
Τονίζω το καλορυθμισμένο γιατί οδήγησα από μαγαζί μία Breva 1100 και είχε τους απίστευτους κραδασμούς.
Μετά οδήγησα το ίδιο μηχανάκι που το κάνει service ο Κοτσίδας στην Καλλιθέα και έπαθα πλάκα από το πόσο ήρεμο ήταν.
Έχω ένα ξάδερφο που έχει την breva την 700 (αν θυμάμε καλα τα κυβικα) και είναι ικανοποιημένος αλλά αυτο που με χαλάει στην συγκεκριμένη είναι
1ον: εμφάνιση (τα πάντα είναι υποκειμενικά τελικά στην ζωή :) )
2ον: σύνολο βάρους, κατανάλωση ποιότητα οδηγηκή ....(σε σύγκριση με την r1200st πάντα)
gixxerpap
27/08/2008, 10:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από gispy
Όλα καλά με όλα αυτά το πρόβλημα είναι οτι δεν έχουν όλα ABS και φορτώνονται αρκετά λιγότερο από το εν' λόγο....επίσης ένα στοιχείο που με τράβηξε μακριά είναι και η θέση του πίσω....για ένα μεγάλο ταξίδι τα πόδια του πίσω λόγω της πολύ κλήσης που δέχονται τον στέλνουν για ....ορθοπεδικό.....
Για αυτό παλεύω να συνδυάσω το sport με το touring.....
Πίστεψέ με αν κοίταζα μόνο τον ευατό μου ...θα γύρισζα στα μαγαζιά να δω τι χρώμα θα την πάρω γιατί σε ότι βγαίνει είναι πανέμορφη...(haya....) :hypnotize
σε ένα μεγάλο ταξίδι, θα διαπιστώσετε ότι οδηγός και συνοδηγός, ψάχνουν να στηρίξουν τα πόδια τους λίγο πιο πίσω .... τα μαζεμένα πόδια είναι που φέρνουν το σώμα μας πιο μπροστά και αποφορτίζουν τη μεση μας....αυτή είναι που δε θέλουμε να μας στείλει στον ορθοπεδικό!
όσο για το φόρτωμα, τελικά όλα το ίδιο φορτώνονται με ένα καλά τοποθετημένο ζευγάρι σαμάρια...
προσωπικά αποφεύγω όσο μπορώ την πίσω βαλίτσα γιατι καταστρλεφει το ''ζυγισμα'' και τη συμπεριφορα οποιασδήποτε μοτοσυκλέτας!
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
:a2: :a47: :a46:
kawasaki gtr 1400 :D :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
σε ένα μεγάλο ταξίδι, θα διαπιστώσετε ότι οδηγός και συνοδηγός, ψάχνουν να στηρίξουν τα πόδια τους λίγο πιο πίσω .... τα μαζεμένα πόδια είναι που φέρνουν το σώμα μας πιο μπροστά και αποφορτίζουν τη μεση μας....αυτή είναι που δε θέλουμε να μας στείλει στον ορθοπεδικό!
όσο για το φόρτωμα, τελικά όλα το ίδιο φορτώνονται με ένα καλά τοποθετημένο ζευγάρι σαμάρια...
προσωπικά αποφεύγω όσο μπορώ την πίσω βαλίτσα γιατι καταστρλεφει το ''ζυγισμα'' και τη συμπεριφορα οποιασδήποτε μοτοσυκλέτας!
Δεν έχεις δει τι παίρνει για 2 βδομάδες διακοπές η κοπέλα μου μου φαίνεται :lol:
Συμφωνώ για την κλήση αλλά επειδή έχω δει πως κάθομαι στο fazer και στο vstrom πίσω όσων αφορά τα πόδια (γιατί για την γωνία κλήσης της μέσης συμφωνώ απόλυτα) το vstrom είναι βασιλιάς ξεκούρασης.
Στο fazer τα πόδια είναι αρκετά λυγισμένα με αποτέλεσμα στην 1 ώρα το πολύ να θέλει να κατέβει.
Όσοι "άσχετοι" έχουν ανέβει πίσω στην μηχανή μου το παράπονό τους είναι το οτι έχουν πολύ λυγισμένα τα πόδια τους...
(Εγώ είμαι 1,85 και η κοπέλα μου είναι 1,55 βγάλε τα συμπεράσματά σου :lol: )
TOLISTOLAROS
27/08/2008, 11:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
σε ένα μεγάλο ταξίδι, θα διαπιστώσετε ότι οδηγός και συνοδηγός, ψάχνουν να στηρίξουν τα πόδια τους λίγο πιο πίσω .... τα μαζεμένα πόδια είναι που φέρνουν το σώμα μας πιο μπροστά και αποφορτίζουν τη μεση μας....αυτή είναι που δε θέλουμε να μας στείλει στον ορθοπεδικό!
Πες τα και ματαξαναπέστα.Όταν έλεγα σε κάτι κατα φαντασίαν harleάδες και πορωμένους onoffάκηδες ότι έβγαλα φρέσκος και ατσαλάκωτος με το sv 650 S διαδρομή 300+ xlm με στάση μόνο για βενζίνη δε το πιστεύανε.Μάλλον κάνουν πολύ easy riding με το μυαλό τους...
ΣΤην τελική 1000φορές να κάνουμε 3-5 min στάση για διατάσεις ποδιών παρά να ζορίζουμε τη μέση μας...
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Πες τα και ματαξαναπέστα.Όταν έλεγα σε κάτι κατα φαντασίαν harleάδες και πορωμένους onoffάκηδες ότι έβγαλα φρέσκος και ατσαλάκωτος με το sv 650 S διαδρομή 300+ xlm με στάση μόνο για βενζίνη δε το πιστεύανε.Μάλλον κάνουν πολύ easy riding με το μυαλό τους...
ΣΤην τελική 1000φορές να κάνουμε 3-5 min στάση για διατάσεις ποδιών παρά να ζορίζουμε τη μέση μας...
Για αυτό πιστεύω οτι η κατηγορία sport touring ικανοποιεί το τερπνόν με τα του οφελίμου...
τερπνόν (γωνία κλήσης οδηγου, σπορ χαρακτηριστικά οδήγησης και ποιότητα κίνησης)
οφελίμου (μπαγκάζια, σέλα, και άνετο κάθισμα για το έταιρον γκρινιάρικο ήμιση)
και για τον δεύτερο να μην σε νοιάζει είσαι πιο άνετα από fazer και SV αλλά πιο σπορ και με γωνία μέσης για χρόνια άνετης οδήγησης
Υ.Γ. Φίλος με πρόβλημα στην μέση ανέβαινε στο vstrom που οδηγούσα και τα έπαιζε....καθόταν στο fazer παρόλα τα κιλά του (105 περίπου) και έψαχνε να βρει την ενόχληση....κάτι λέει αυτό...
....άσχετο...ωραία η κουβέντα μας ρε παιδιά αλλά κανεις με εμπειρία με το r1200st δεν υπάρχει;...
έστω από γνωστό ή φίλο....
κάτι να προσέξω..να κοιτάξω....;
gixxerpap
27/08/2008, 11:57
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ ON - OFF ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ !!!
όποιος υποστηρίζει κάτι τέτοιο, δεν έχει ταξιδέψει με sport touring, ή GT, ή όπως θέλετε πείτε το...
το μυστικό του ξεκούραστου ταξιδιού δεν είναι μόνο η προστασία απο τον αέρα και οι μαλακές ( ή μαλακίες, το ίδιο κάνει) αναρτήσεις ....
...είναι και ο κινητήρας που στροφάρει χαλαρά 2000 στροφες πιο κάτω απο τα περισσότερα on-off, είναι οι σχεδόν ανύπαρκτοι κραδασμοί, είναι η σιγουριά που έχεις όταν ξέρεις ότι ταξιδεύοντας με 160-180 χλμ/ωρα, έχεις άλλα 80 χλμ διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή, είναι η ακαριαία αλλαγή κατεύθυνσης, όταν τη χρειαστείς, είναι η ασύγκριτη πρόσφυση, η ησυχία και η πληροφόρηση που σου προσφέρουν τα ''στρητάδικα'' λάστιχα κλπ κλπ κλπ
vestromas
27/08/2008, 12:44
Ωραια ολα αυτα για καλοκαιρι στην Βορεια Ευρωπη.
Κανε ενα ταξιδι πρωτα στην Ελλαδα με vstrom και μετα με ενα απο αυτα που προανεφερες και μετα πες μου για ξεκουραστο ταξιδι.
Εκτος αν ον οφ εννοεις τιποτα χτ και τρανς αλπ.:beer: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Ωραια ολα αυτα για καλοκαιρι στην Βορεια Ευρωπη.
Κανε ενα ταξιδι πρωτα στην Ελλαδα με vstrom και μετα με ενα απο αυτα που προανεφερες και μετα πες μου για ξεκουραστο ταξιδι.
Εκτος αν ον οφ εννοεις τιποτα χτ και τρανς αλπ.:beer: :wave2:
Επειδή εγώ έχω κάνει με κουτί 52 γεμάτο πίσω 2κάβαλο και 3πλο tank-bag μπροστα έχω να σου πω οτι καλο....αλλά αυτά που αναφέρει ο φίλος από πάνω δεν συγκρίνονται....
Όταν έκανα ταξίδι με το fazer και απόλαυσα την ποιότητα των παραπάνω χαρακτηριστικών είπα....όλα τελεια αν είχα λίγο καλύτερα θέση (στο σύνολο), λίγο καλύτερο γκάζι για 2 άτομα (ροπή όχι τελική φυσικά) λίγη καλύτερη αυτονομία θα είχα το ονειρικό μηχανάκι....
Στο Vstrom αν και έχω κάνει κυνηγητό σε βόρεια εύβοια με άλλο fazer, έχω κάνει ταξίδι σε εθνική και κίνηση σε πόλη αυτό που ΠΑΝΤΑ με χάλαγε ήταν η αίσθηση του πίσω τροχού και το ζύγισμα του βάρους στα 2 άτομα....νιώθω οτι απλά το μηχανάκι έχει όρια ενώ στο fazer πάντα είχε να μου δώσει παραπάνω (γκάζι, φρένα κλπ) όταν τα ήθελα....
Για αυτό τώρα προσπαθω να παντρέψω αυτά τα δύο....
Ποιότητα οδήγησης fazer και άνεση (κάθισμα + φόρτωμα) vstrom
makis206
27/08/2008, 13:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Εκτος αν ον οφ εννοεις τιποτα χτ και τρανς αλπ.:beer: :wave2:
Εσύ λέγοντας ον-οφφ εννοάΕΙς το Βε-Στρομ ;:evil: :lol: :beer:
vestromas
27/08/2008, 13:32
Eγω εχω το 650 και στην Ελλαδα δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα με το ταξιδι μου που ειναι μονιμως δικαβαλο και υπερφορτωμενο. Τριβαλιτσο, φουλαρισμενο μεγαλο μπαξτερ και φουλαρισμενη σχαρα πισω μπαγκαζιερας με σκηνες και ρολα υπνου.
Ταξιδευω με 160 ξεκουραστος και με φοβερη οικονομια βενζινης.
Εαν επελεγα το 1000 , με μονο μειονεκτημα την καταναλωση, η ροπη και η μεση ωριαια θα ανεβαιναν σημαντικα και μπορει να κοτσαριζα και τροχοσπιτο απο πισω.:lol:
Τωρα, αν σε ολα αυτα, καποια στιγμη εβαζα και ενα σετ καλυτερες αναρτησεις οταν αυτες τις τελειωσω, παλι μαγκας ειμαι μια και αν τα βαλεις κατω με χαρτι και μολιβι, γλυτωνεις ενα καρο λευτα απο καποια αλλη επιλογη μηχανης που εχει ισως απ την μανα της καποια καλυτερα τετοια χαρακτηριστικα, που τα πληρωνεις ομως με τη μια αδρα.
Δεχομε 100 τα 100 τις επιλογες και τα θελω του καθενος, καθως και το υποκειμενικο του γουστο. Αλλα μην λεμε οτι ενα απο τα δυο vstrom δεν μπορει να ικανοποιησει απολυτα στο ταξιδι εντος και γιατι οχι και εκτος Ελλαδας.
Αν ζουσα στην Γερμανια Ιταλια η καποια αλλη Ευρωπαικη χωρα με τεραστιο και αρτιο οδικο δικτυο μπορει ουτε να γυρναγα να το κοιταξω.
Αλλα για Ελλαδα τα μεγαλα ον οφ, ειναι τα απολυτα ταξιδιωτικα εργαλεια, ασχετα με το εαν θα τα επιλεξει κανεις.:beer: :wave2:
vestromas
27/08/2008, 13:43
Μακη εννοω τα vstrom τα βαραντερο και τα bmw gs , γιατι ειναι τα μονα που μπορουν να ανταγωνιστουν στα ισα εντος Ελλαδας τα σπορτ τουρινγκ, λογω ανεσης.
Τα τρανσαλπ καιτα χτ, δεν χωρανε στην συζητηση γιατι ειναι λιγα για ταξιδι αξιωσεων και τα κτμ πιο απολυτα και προσανατολισμενα στο χωμα.:beer: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ ON - OFF ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ !!!
όποιος υποστηρίζει κάτι τέτοιο, δεν έχει ταξιδέψει με sport touring, ή GT, ή όπως θέλετε πείτε το...
το μυστικό του ξεκούραστου ταξιδιού δεν είναι μόνο η προστασία απο τον αέρα και οι μαλακές ( ή μαλακίες, το ίδιο κάνει) αναρτήσεις ....
...είναι και ο κινητήρας που στροφάρει χαλαρά 2000 στροφες πιο κάτω απο τα περισσότερα on-off, είναι οι σχεδόν ανύπαρκτοι κραδασμοί, είναι η σιγουριά που έχεις όταν ξέρεις ότι ταξιδεύοντας με 160-180 χλμ/ωρα, έχεις άλλα 80 χλμ διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή, είναι η ακαριαία αλλαγή κατεύθυνσης, όταν τη χρειαστείς, είναι η ασύγκριτη πρόσφυση, η ησυχία και η πληροφόρηση που σου προσφέρουν τα ''στρητάδικα'' λάστιχα κλπ κλπ κλπ
Πολυ σωστος...εχω μεγαλο ον οφφ (GS1100) και μηχανη GT (K1200GT)
και η ποιοτητα κυλισης και η ασφαλεια με πολλα χλμ...απλα δεν συγκρινονται....
Ασε που η ροπη των τερατων ισσοπεδωνει ανηφορες αερηδες και βαρος αποσκευων....(και τελευταια εξαφανιζει και κατι κουτακιδες με 2λιτρα τουρμπο που νομιζουν οτι πανε γληγορα στην εθνικη)
οσο παει σολο παει και 2 καβαλο 3βαλιτσο.....μεγαλη χλιδη, και οποιος το εχει κανει θα το καταλαβει.
Απλα το ον οφφ σε παει και σε Β δρομους και σε παραλιες και με μια θεση οδηγησης καλη και αρκετα ξεκουραστη.
gixxerpap
27/08/2008, 14:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Ωραια ολα αυτα για καλοκαιρι στην Βορεια Ευρωπη.
Κανε ενα ταξιδι πρωτα στην Ελλαδα με vstrom και μετα με ενα απο αυτα που προανεφερες και μετα πες μου για ξεκουραστο ταξιδι.
Εκτος αν ον οφ εννοεις τιποτα χτ και τρανς αλπ.:beer: :wave2:
δε θα μιλούσα αν δεν είχα δοκιμάσει .... τις τελευταίες 20 μέρες έκανα 4.000 χλμ με ένα BMW 1200 GS Adventure ...
έχω την τύχη να έχω ταξιδέψει με πολλές διαφορετικές μηχανές σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο, μονοκάβαλος η με παρέα, με αποσκευές ή όχι, με χαλαρούς ρυθμούς ή λυσσώντας....
δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης φίλε μου, μην κοροϊδευόμαστε ...
μια sport touring μηχανή είναι απείρως καλύτερη στους περισσότερους τομείς, τελεία και παύλα!
Η 1300R ειναι χαλαρα μια απ' τις πιο ξεκουραστες μηχανες που εχω καβαλησει με εξαιρεση τη 1200 sport :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Eγω εχω το 650 και στην Ελλαδα δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα με το ταξιδι μου που ειναι μονιμως δικαβαλο και υπερφορτωμενο. Τριβαλιτσο, φουλαρισμενο μεγαλο μπαξτερ και φουλαρισμενη σχαρα πισω μπαγκαζιερας με σκηνες και ρολα υπνου.
Ταξιδευω με 160 ξεκουραστος και με φοβερη οικονομια βενζινης.
Τι έγινε ΡΠΜ; :look:
Δικάβαλλο, τριβάλλιτσο, με bugster, φουλαρισμένη σχάρα και όλα τα τζετζερέδια που λες και κάνεις ΤΑΞΙΔΙ με 160 ??? :look:
Μήν πάρεις 1000 ρε σύ. Κορόϊδο θα σε πιάσουνε. :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gispy
Έχω ένα ξάδερφο που έχει την breva την 700 (αν θυμάμε καλα τα κυβικα) και είναι ικανοποιημένος αλλά αυτο που με χαλάει στην συγκεκριμένη είναι
1ον: εμφάνιση (τα πάντα είναι υποκειμενικά τελικά στην ζωή :) )
2ον: σύνολο βάρους, κατανάλωση ποιότητα οδηγηκή ....(σε σύγκριση με την r1200st πάντα)
Η Norge που σου είπα να κάνεις test ride είναι σε εμφάνιση και ροπή σαν BMW R1200 RT. Καμμία σχέση με την Breva 750... :) :) :)
vestromas
27/08/2008, 17:46
Βυρωνα δεν κανω πλακα ρε φιλε, ουτε υπερβαλω.
Σε εθνικη φωρτομενο σωστα, τα 160 τα εχει για πλακα το 650.
Μπορω να πω επισης οτι με το φορτωμα δεν επηρεαζετε καθολου σχεδον σε αυτους τους κολοαεριδες εκει κοντα στην κακια σκαλα και απ την αλλη κοντα στην Μαλακασα οταν φευγω και το πιανει. Και 180 πιανει. Το εχω δοκιασει απειρες φορες για λιγο, αλλα φοβαμαι για αρκετη ωρα, γιατι τσιμπαη λαδακι αμα το παρακανω.
Εαν δεν ειχα δε, τον χαβαλε με τα ρολα και τις σκηνες στο σχαρακι της μπαγκαζιερας δεμενα με διχτυ που χαλαη καπως το σκηνικο δεν μασαη τιποτα.
Μιλαω ομως για πολυ μελετημενο φορτωμα. Τα βαρια χαμηλα μπροστα πισω και οσο ανεβαινουμε σε υψος τα ψιλολογια.
Τωρα για τον φιλο gixxerpap δεν θα επιμεινω. Σαφως τα σπορ τουρινγκ θα ειναι πιο αμασητα και ξεκουραστα στην Εθνικη, αλλα στη χωρα μας που οι διαδρομες ειναι πιο σφιχτες στους επαρχιακους, δεν πολυπιστευω στην γενικη ανεση.
Σιγουρα στον ανοιχτο δρομο υπερτερουν σε ανεση, αλλα σε ποικιλια ταξιδιου με αρκετο επαρχιακο δεν το νομιζω, χωρις ομως να ειμαι και απολυτος μια και δεν το εχω κανει. Απλως το φανταζομε.:beer: :wave2:
vestromas
27/08/2008, 18:05
Να συμπληρωσω το γνωστο μειονεκτημα, του 650 σε σχεση με τα 160 και το φορτωμα Βυρωνα, ζητωντας συγνωμη παραληλα για το παρατεταμενο σπαμαρισμα.
Απο τα 160 και μετα δεν εχεις και πολλα πραγματα να εκμεταλευτεις στην ενεργητικη ασφαλεια και εκει ερχετε το 1000 και βαζει τα πραγματα στην θεση τους.
Εαν ηξερα οτι θα με τραβηξη τοσο το μηχανακι για ταξιδια και οτι θα βρω γυναικα τοσο μηχανοβια και ταξιδιαρα πριν το παρω, θα επαιρνα το 1000.
Ομως οταν το πηρα, δεν ειχα γνωρισει ουτε την γυναικα μου και ουτε φανταζομουνα οτι τα μηχανακια ταξιδευουν τοσο ωραια και ξεκουραστα οπως το vstrom.
Ειδικα εγω, να σου πω την αμαρτια μου, τους λυπομουνα αυτους που ταξιδευουνε με τα μηχανακια, γιατι οτι μηχανη ειχα και πηγενα καπου μεχρι τον Ορωπο ας πουμε η μεχρι την Χαλκιδα, μετα βαριομουνα να γυρισω πισω.
Με το vstrom εχω γυρισει την μιση Ελλαδα και για μπανιο παω αυθημερον Χιλιαδου, Ροβιες Λουτρακι απο Αθηνα και Σαββατα και Κυριακες.
Γι αυτο εχω λυσαξει και εχω καταντησει γραφικος να το προτινω και να το διαφημιζω.:lol: :beer: :wave2:
To Bandit 1250 τι λεει σε ταξίδι και φόρτωμα ρε μάγκες;
vestromas
28/08/2008, 11:36
Και γαμω τα ταξιδιωτικα εργαλεια, στην καλυτερη τιμη.:beer: :wave2:
palios_er500
02/09/2008, 20:38
Οι προτάσεις των παιδιών όπως και το ΒΜW που σου αρέσει νομίζω είναι άριστες.Προσωπικά θα το κράταγα το fazer .Αν το είχα βαρεθεί θα έπαιρνα κάτι όχι πολύ ακριβό γιατί θα ήθελα να μου μείνουν λεφτά για κανένα super ταξίδι.
Είναι πολύ πιθανόν να τα ξέρεις τα παρακάτω ίσως και καλύτερα από εμένα.Είναι οι λόγοι που με κάνουν να προγραμματίζω ένα δικάβαλο ταξίδι στην Τοσκανη με το....ΕR!!
α) Οι μοτοσυκλέτες δεν θα γίνουν ποτέ αυτοκίνητα από θέμα άνεσης. Ευτηχώς γιατί για αυτό μας αρέσουν!
β)Συνειδητοποίησε ότι όταν πηγαίνεις ταξίδι μικρό ή μεγάλο με μοτοσυκλέτα το κάνεις γιατί γουστάρεις να κάνεις μοτοσυκλετισμό.Μοτοσυκλετισμός δεν είναι η απλή μετακίνηση ή η μεταφορά σε ένα μέρος .Είναι το ταξίδι της ψυχής μέσω των αισθήσεων.(Η WIKIPEDIA εχει ένα καταπληκτικο αρθρο- χτύπα motorcyclism).MHN ΞΕΧΑΣΕΙΣ να το εξηγήσεις στην κοπέλα σου αυτό.Οι γυναίκες όταν καταλάβουν ότι δεν χρησιμοποιείς την μοτοσυκλέτα για να μετακινηθείς αλλά για να ξυπνάς τις αισθήσεις ,γουστάρουν τρελά.
γ)ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗ ΣΟΥ.Κάνε σωστό προγραμματισμο.Ταξίδευε το καλοκαίρι την ώρα που ονομάζουν οι φωτογράφοι "the perfect seven" Eίναι ή ώρα που έχει τα πιό όμορφα χρώματα και αρώματα.Είτε το πρωί, είτε το απόγευμα.Είμαι σίγουρος ότι με το ταπείνο er κάνω πολύ καλύτερο ταξίδι τις πρωινές ώρες από οποιαδήποτε τουριστικό τέρας που ο οδηγός του ταξιδεύει κατακαλόκαιρο ,μεσημέρι με 40 βαθμούς.(επικύνδινο)
δ) Είναι ακόμα σίγουρο ότι κάπου θα συμβιβαστείς.Είτε στην άνεση,είτε στο κόστος ή στην εμφάνιση.Μην κολλάς όμως.Όσα περισσότερα χιλιόμετρα γράφεις τόσο πιο πολύ τις αγαπάς και το ελλατωμα τους γίνεται στοιχείο της προσωπικοτητας τους
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από palios_er500
Οι προτάσεις των παιδιών όπως και το ΒΜW που σου αρέσει νομίζω είναι άριστες.Προσωπικά θα το κράταγα το fazer .Αν το είχα βαρεθεί θα έπαιρνα κάτι όχι πολύ ακριβό γιατί θα ήθελα να μου μείνουν λεφτά για κανένα super ταξίδι.
Είναι πολύ πιθανόν να τα ξέρεις τα παρακάτω ίσως και καλύτερα από εμένα.Είναι οι λόγοι που με κάνουν να προγραμματίζω ένα δικάβαλο ταξίδι στην Τοσκανη με το....ΕR!!
α) Οι μοτοσυκλέτες δεν θα γίνουν ποτέ αυτοκίνητα από θέμα άνεσης. Ευτηχώς γιατί για αυτό μας αρέσουν!
β)Συνειδητοποίησε ότι όταν πηγαίνεις ταξίδι μικρό ή μεγάλο με μοτοσυκλέτα το κάνεις γιατί γουστάρεις να κάνεις μοτοσυκλετισμό.Μοτοσυκλετισμός δεν είναι η απλή μετακίνηση ή η μεταφορά σε ένα μέρος .Είναι το ταξίδι της ψυχής μέσω των αισθήσεων.(Η WIKIPEDIA εχει ένα καταπληκτικο αρθρο- χτύπα motorcyclism).MHN ΞΕΧΑΣΕΙΣ να το εξηγήσεις στην κοπέλα σου αυτό.Οι γυναίκες όταν καταλάβουν ότι δεν χρησιμοποιείς την μοτοσυκλέτα για να μετακινηθείς αλλά για να ξυπνάς τις αισθήσεις ,γουστάρουν τρελά.
γ)ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗ ΣΟΥ.Κάνε σωστό προγραμματισμο.Ταξίδευε το καλοκαίρι την ώρα που ονομάζουν οι φωτογράφοι "the perfect seven" Eίναι ή ώρα που έχει τα πιό όμορφα χρώματα και αρώματα.Είτε το πρωί, είτε το απόγευμα.Είμαι σίγουρος ότι με το ταπείνο er κάνω πολύ καλύτερο ταξίδι τις πρωινές ώρες από οποιαδήποτε τουριστικό τέρας που ο οδηγός του ταξιδεύει κατακαλόκαιρο ,μεσημέρι με 40 βαθμούς.(επικύνδινο)
δ) Είναι ακόμα σίγουρο ότι κάπου θα συμβιβαστείς.Είτε στην άνεση,είτε στο κόστος ή στην εμφάνιση.Μην κολλάς όμως.Όσα περισσότερα χιλιόμετρα γράφεις τόσο πιο πολύ τις αγαπάς και το ελλατωμα τους γίνεται στοιχείο της προσωπικοτητας τους
:wave2:
Για να σου δείξω πόσο συμφωνώ ή διαφωνώ θα σου πω μόνο οτι από 18 έχω οδηγήσει vespa, xlr, kle, vstrom, fazer και ότι μηχανή φίλου έβρισκα, πάντα μου έλεγαν οι δικοί μου άνθρωποι .."καλά αμάξι δεν θα πάρεις;" και πάντα τους έλεγα σε 2-3 χρόνια όπου τελικά αγόραζα τότε την καινούργια μου μηχανή....
Είμαι 30 προς 31 τώρα και μυαλό δεν έβαλα....έχω γίνει παπί, έχω γυρίσει με ΤΡΕΛΗ παγωνιά και στην τουαλέτα τον έβλεπα μωβ!!! :rotflmao: αλλά μυαλό δεν βάζο....γιατί αυτά που μου δίνει η μηχανή το αμάξι δεν μπορεί...(θεωρώ παράλληλα τον ευατό μου περίεργο με την ασφάλεια στο ότι επειδή έχω πάθει και 2 ατυχήματα περίεργα αλλά είχα απίστευτη τύχη και στα δύο να γλυτώσω με απλές γρατζουνιές...χμ μια φορά όχι και τόσο απλές...είμαι πολύ αυστηρώς με τις μ@λ@κίες στο δρόμο σε ότι όχημα και να δω)....
Είναι όπως τα λες... δεν είναι οτι είμαστε ανώριμοι απλά μας θεωρώ βαθύτατα φιλοσοφημένους σε αυτό που κάνουμε που τουλάχιστον εμείς ξέρουμε οτι είναι Ποιότητα ζωής...και το Π με κεφαλαίο πάντα....
Αν το έχεις σκεφτεί και ξέρεις τι θα αντιμετωπίσεις και είσαι έτοιμος να γουστάρεις...πήγαινε και με παπί 50 στην άλλη άκρη του κόσμου...συνειδητοποιημένοι να έιμαστε και τουλάχιστον για αρκετά λεπτά στην ζωή μας πάνω στην μηχανή ξέρουμε να νιώθουμε ελεύθεροι...
:beer: :beer: :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.