PDA

View Full Version : Τι γίνεται με τους boxer κινητήρες;



gispy
29/08/2008, 09:49
Διάβασα πρόσφατα από μια πρόταση που είχε ακούσει φιλος οτι η BMW (και οχι μόνο αυτή ακα HARLEY, GUZZI, DUCATI) έχουν θέμα με τους boxer και την εκπομπή καυσαερίων των κινητήρων τους και δυστυχώς έχουν 2 χρόνια να το λύσουν....

Τι σημαίνει αυτό;

Πρέπει η BMW (που με ενδιαφέρει γιατί ετοιμάζομαι για αγορά boxer μηχανής) να αποσύρει τελείως όλες τις boxer μηχανές της;
Εμείς που έχουμε boxer μπορεί να φάμε πρόστιμο ή άλλου είδους πίεση από Ευρωπαική Ένωση;

AntoD
29/08/2008, 09:52
Γιατι αγχωνεσαι ασκοπα....


ακομα και εαν ισχυει κατι τετοιο (πολυ απιθανο μου φαινεται)
δεν μπορουν να σου απαγορευσουν την κυκλοφορία της μοτο σου μιας και ειναι καταλυτικη ευρω3!!!!

Οποτε...μην αγχωνεσαι...

gispy
29/08/2008, 10:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
Γιατι αγχωνεσαι ασκοπα....


ακομα και εαν ισχυει κατι τετοιο (πολυ απιθανο μου φαινεται)
δεν μπορουν να σου απαγορευσουν την κυκλοφορία της μοτο σου μιας και ειναι καταλυτικη ευρω3!!!!

Οποτε...μην αγχωνεσαι...

Δεν διαφωνώ αλλά δεν είναι βλακεία να αγοράζεις κάτι καινούργιο την στιγμή που ξέρεις οτι πάει για κατάργηση;

vestromas
29/08/2008, 10:33
Δεν νομιζω οι Γερμανοι μετα απο τοσα χρονια εξελιξης σε αυτον τον κινητηρα, ακομα και μεχρι σημερα, ξαφνικα να τον βαλουν στο μουσειο.
Σιγουρα ευοιμαζουν την εκπληξη και σχεδιαζουν τα ψηγεια του τα φιλτρα, τους καταλητες και ολα τα κολπα για να τον κρατησουν ζωντανο για αλλα 50 χρονια:lol:
Το θεμα ειναι να μην μας προλαβουν τα γεγονοτα και φυγουμε εμεις νωριτερα απο τον boxer, γιατι ακουγοντε πολλα στην πιατσα.:lol: :beer: :wave2:

gispy
29/08/2008, 10:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Δεν νομιζω οι Γερμανοι μετα απο τοσα χρονια εξελιξης σε αυτον τον κινητηρα, ακομα και μεχρι σημερα, ξαφνικα να τον βαλουν στο μουσειο.
Σιγουρα ευοιμαζουν την εκπληξη και σχεδιαζουν τα ψηγεια του τα φιλτρα, τους καταλητες και ολα τα κολπα για να τον κρατησουν ζωντανο για αλλα 50 χρονια:lol:
Το θεμα ειναι να μην μας προλαβουν τα γεγονοτα και φυγουμε εμεις νωριτερα απο τον boxer, γιατι ακουγοντε πολλα στην πιατσα.:lol: :beer: :wave2:

Αυτό πάντως δεν μου φαίνεται και πολύ ενθαρυντικό για το αντίθετο....
http://www.wheels24.co.za/Wheels24/BikesQuads/BikingNews/0,,1369-1962-1964_2093008,00.html

gcrook
30/08/2008, 06:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από gispy
Δεν διαφωνώ αλλά δεν είναι βλακεία να αγοράζεις κάτι καινούργιο την στιγμή που ξέρεις οτι πάει για κατάργηση;

Αμα ειναι γαλα η γιαουρτι....:sad:

div400
30/08/2008, 09:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από gispy
Δεν διαφωνώ αλλά δεν είναι βλακεία να αγοράζεις κάτι καινούργιο την στιγμή που ξέρεις οτι πάει για κατάργηση;

ακόμα και αν φτάσουν οι boxer κινητήρες να μην πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων που ΘΑ εφαρμοστούν σε 2 χρόνια, αυτό δεν θα επηρεάσει τους παλιούς (και ήδη εν κυκλοφορία) κινητήρες.

απλά (αν και όταν έρθει εκείνη η στιγμή) δεν θα μπορούν να βγάλουν στον δρόμο καινούργιους.

αν και δεν νομίζω ότι διάταξη κυλίνδρων έχει μεγάλη σχέση με την εκπομπή ρύπων (Oldman ? :look: ) πιο σημαντική είναι η σχεδίαση του θαλάμου καύσης και το σύστημα ανάφλεξης/ διαχείρισης κινητήρα...
οπότε πάρε το μηχανάκι που γουστάρεις και μην ανησυχείς...:wave2:

gispy
01/09/2008, 02:11
Μάλλον περισσότερο φοβία της στιγμής ήταν παρά ουσιαστική, τελικά με βλέπω να πηγαίνω (1α ο θεός) για την bmw που έχω βάλει στο μάτι .....:beer: :wave2:

TOLISTOLAROS
01/09/2008, 08:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από gispy
...δεν είναι βλακεία να αγοράζεις κάτι καινούργιο την στιγμή που ξέρεις οτι πάει για κατάργηση;
Ναι...
.........
..........
............










εκτός κι αν πρόκειται για SV!
:beer:

orizontas
04/09/2008, 23:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από gispy
Διάβασα πρόσφατα από μια πρόταση που είχε ακούσει φιλος οτι η BMW (και οχι μόνο αυτή ακα HARLEY, GUZZI, DUCATI) έχουν θέμα με τους boxer και την εκπομπή καυσαερίων των κινητήρων τους και δυστυχώς έχουν 2 χρόνια να το λύσουν....

Τι σημαίνει αυτό;




:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


140340

Tpap
04/09/2008, 23:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από gispy
Μάλλον περισσότερο φοβία της στιγμής ήταν παρά ουσιαστική, τελικά με βλέπω να πηγαίνω (1α ο θεός) για την bmw που έχω βάλει στο μάτι .....:beer: :wave2:

μην πτοήσαι από τέτοια μικροπράγματα...

βουρ για το δίτροχο σύνθετο με φουλ εξοπλισμό από σερβίτσια/μαχαιροπήρουνα και κρυστάλλινα βοημίας....:wave2:

jasondakar
04/09/2008, 23:22
δεν νομιζω να κωλοσει εκει ο γερμανος με την τεχνογνωσια του φιλε αστους να λενε:wave2:

el_hymador
05/09/2008, 00:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από jasondakar
δεν νομιζω να κωλοσει εκει ο γερμανος με την τεχνογνωσια του φιλε αστους να λενε:wave2:

ναι, ναι...γαματη τεχνογνωσια...αεροψυκτη πομονα και κατι μυστηρια συστηματα διευθυνσης - αναρτησης που ζυγιζουν οσο ο γερανος βαρεων εμπορευματων στην Ελευσινα...

jasondakar
05/09/2008, 02:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
ναι, ναι...γαματη τεχνογνωσια...αεροψυκτη πομονα και κατι μυστηρια συστηματα διευθυνσης - αναρτησης που ζυγιζουν οσο ο γερανος βαρεων εμπορευματων στην Ελευσινα...

καθε πραγμα για τον σκοπο του.

σε διαλογο δεν θα μπω βγαινουμε εκτος θεματος

taksidiotis25
19/09/2008, 23:27
εγω για ραδιο αρβυλα το κοβω αυτο.
σιγα οι γερμανοι μην κρεμασουν τον boxer κινητηρα τους που τοσα χρονια ειναι εν ζωη χαρισαμενη.

tagre
22/09/2008, 17:11
Ο λογος ειναι απλος. Το κοστος κατασκευης ενος boxer κινητηρα σε σχεση με τον εν σειρα ειναι περιπου 25% μεγαλυτερο.
Επειδη λοιπον οι τεχνοκρατες των διαφορων εταιρειων ολα τα μετρανε σε χρημα, βρισκουν διαφορες αληθοφανεις δικαιολογιες για να τους ξεφορτωθουνε, δηλ. να κατεβασουν κι αλλο το κοστολογιο, αρα να πουλησουν.

Οι κινητηρες τυπου boxer, πρωτοχρησιμοποιηθηκαν σε εμβολοφορα αεροπλανα του Α" Παγκ. Πολεμου και απο κει αντιγραφηκαν απο τον Max Fritz και την παρεα του!Με τη σειρα τους αντιγραφηκαν απο τον Ferdinard Porsche, τον Α. Lefebr της Citroen κλπ,κλπ. γιατι εχουν μεγαλη αντοχη, χρειαζονται λιγοτερη συντηρηση, ειχαν μικροτερο βαρος,και οι βλαβες τους ειναι ελαχιστες(αφου πουληθουν ομως).

Στα αυτοκινητα σημερα μονο η Subaru και η Porsche, εξακολουθουν και κατασκευαζουν αυτους τους κινητηρες, με οτι αυτο σημαινει για τον καθενα σας.


Δεν ειναι η πρωτη φορα που η BMW κανει αυτη την κινηση. Οταν πριν καμμια 20αρια χρονια πηγαν καλα η πωλησεις της Κ100 και Κ1, διεκοψε-σταματησε την παραγωγη των μποξερ, γιατι οπως διαφημιζε, κατασκευασε καλυτερες μοτοσυκλεττες με χαμηλοτερη τιμη.Οι Γερμανοι μοτοσυκλεττιστες τοτε, επαψαν -κατοπιν μποθκοταζ-να αγοραζουν BMW και αρον αρον το εργοστασιο τους επανεφερε!!!

Γιατι μου φαινεται οτι ειναι ριμεικ παλιου εργου, αυτη η ιστορια....

taksidiotis25
25/09/2008, 01:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από tagre
Ο λογος ειναι απλος. Το κοστος κατασκευης ενος boxer κινητηρα σε σχεση με τον εν σειρα ειναι περιπου 25% μεγαλυτερο.
Επειδη λοιπον οι τεχνοκρατες των διαφορων εταιρειων ολα τα μετρανε σε χρημα, βρισκουν διαφορες αληθοφανεις δικαιολογιες για να τους ξεφορτωθουνε, δηλ. να κατεβασουν κι αλλο το κοστολογιο, αρα να πουλησουν.

Οι κινητηρες τυπου boxer, πρωτοχρησιμοποιηθηκαν σε εμβολοφορα αεροπλανα του Α" Παγκ. Πολεμου και απο κει αντιγραφηκαν απο τον Max Fritz και την παρεα του!Με τη σειρα τους αντιγραφηκαν απο τον Ferdinard Porsche, τον Α. Lefebr της Citroen κλπ,κλπ. γιατι εχουν μεγαλη αντοχη, χρειαζονται λιγοτερη συντηρηση, ειχαν μικροτερο βαρος,και οι βλαβες τους ειναι ελαχιστες(αφου πουληθουν ομως).

Στα αυτοκινητα σημερα μονο η Subaru και η Porsche, εξακολουθουν και κατασκευαζουν αυτους τους κινητηρες, με οτι αυτο σημαινει για τον καθενα σας.


Δεν ειναι η πρωτη φορα που η BMW κανει αυτη την κινηση. Οταν πριν καμμια 20αρια χρονια πηγαν καλα η πωλησεις της Κ100 και Κ1, διεκοψε-σταματησε την παραγωγη των μποξερ, γιατι οπως διαφημιζε, κατασκευασε καλυτερες μοτοσυκλεττες με χαμηλοτερη τιμη.Οι Γερμανοι μοτοσυκλεττιστες τοτε, επαψαν -κατοπιν μποθκοταζ-να αγοραζουν BMW και αρον αρον το εργοστασιο τους επανεφερε!!!

Γιατι μου φαινεται οτι ειναι ριμεικ παλιου εργου, αυτη η ιστορια.... μελετημενος στο θεμα αυτο,μπραβο,παντως επιμενω οτι δεν νομιζω να συμβει κατι τετοιο