View Full Version : Ποια να παρω;
Πριν 2 βδομαδες δοθηκε το fazerακι :sad: και βιωνω απιστευτη θλιψη τα βραδια που συνηθιζα να βγαινω. Παροτι επρηξα κανα δυο απο εσας με πμ που εχετε συγκεκριμενα μοντελα που εχω βαλει στο στοχαστρο αποφασισα να επεκτεινω την ερωτηση μου γενικα στο φορουμ γιατι πλεον εχω κλειδωσει σε καποια μοντελα. Και δυστυχως πρεπει να στραφω παλι σε μτχ, αλλα ελπιζω σε κατι καλο. Απλως επροκειτο πλεον να κινουμαι κυριως σε επαρχιακο δικτυο συν 2 ταξιδια το μηνα για Αθηνα σε ΕΟ. Η αγορα θα γινει το Γεναρη. Οποιος μπορει να κρινει αν θα βολευτω τα εν λογω μοντελα για τις δεδομενες συνθηκες ας πει μια γνωμη. Προκειται για τα GSXR 1300R Hayabusa 01 η 02, VFR 800 02 η 03, Fazer 1000 02, 03 η 04 και εκεινη την περιοδο περιπου θα πουλησει ενας γνωστος μου TDM 900 05. Εχω σκοπο να διαθεσω εως 7000 το πολυ 7500. Ευχαριστω.
για τι ακριβως το θες?
εχοντας οδηγησει (πολυ) μονο το tdm νομιζω οτι ειναι το πιο ολοκληρωμενο απο τα υπολοιπα,εννοωντας οτι ειναι καλυτερο ''για ολες τις δουλειες'' απο τα υπολοιπα...
Για το busa δεν ξερω ουτε για το fazer,ξερω ομως για τα αλλα δυο,λοιπον.
Καταρχας με αυτα τα λεφτα μπορεις να βρεις και 05 vfr με τις ασιμη ζαντες και abs,
ειναι οτι πρεπει για ταξιδια με πολλη καλη προστασια απο τον αερα και ΠΟΙΟΤΙΤΑ κυλησης ενω
η σκυφτη θεση στην εθνικη δεν κουραζει,και παει καλυτερα απο το tdm ενω καιει λιγο παραπανο
αλλα μπορεις να ταξιδευεις λιγο ποιο γρηγορα.
Απο την αλλη το tdm εχει ορθια θεση, αλλα το τιμονι πεφτει λιγο μακρυα και αν δεν εχεις υψος
πανω απο 1.80 ισως σε κουρασει γιατι τα χερια ειναι καπως τεντομενα,η προστασια απο τον αερα ειναι απλος καλη,καιει λιγο παραπανω απο
ενα 600αρι(fz6 cbf 600)στο ταξιδι με νορμαλ ταχυτητες(120-140),εχει απλη συντηρηση και πολυ καλη μεταπωληση.
Παντως και τα δυο ειναι αξιοπιστα, και κανουν για τη δουλεια που τα θες.:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
για τι ακριβως το θες?
εχοντας οδηγησει (πολυ) μονο το tdm νομιζω οτι ειναι το πιο ολοκληρωμενο απο τα υπολοιπα,εννοωντας οτι ειναι καλυτερο ''για ολες τις δουλειες'' απο τα υπολοιπα...
Τελικα το προγραμμα περιλαμβανει καθημερινα 95 χιλιομετρα Πρεβεζα-Αρτα-Καναλι
Καθε Σαββατο Πρεβεζα-Παραμυθια-Ηγουμενιτσα
2 φορες το μηνα Αρτα-Αγρινιο
2 φορες το μηνα Καναλι-Γιαννενα
2 φορες το μηνα ειτε Πρεβεζα-Αθηνα μεσω Βονιτσας, ειτε Γιαννενα-Αθηνα.
Για τους κακους καιρους εχω ενα παλιο αυτοκινητο αλλα δε μπορω να το κουραζω πολυ και ηδη ειναι υπερβολη μεχρι το Γεναρη, αλλα εχω και το Xmax που αλλωστε το εχω χρησιμοποιησει σε μεγαλες διαδρομες και δεν το φοβαμαι.
Εγώ επειδή πιστεύω πως σε έχω μάθει αρκετά καλά πιστεύω να σου προτείνω το σωστό.
Fazer 1000 φυσικά, είναι ότι καλύτερο αφού και το 600 το είχες αγαπήσει και βιώνεις όπως λες απίστευτη θλίψη. Το Fazer 1000 είναι η σπουδαία επιλογή που αν εκεί καταλήξεις δε θα το μετανιώσεις με τίποτα αλλά...
Το ΤDM 900, που είναι πιο αργό από το Fazer αν το αποκτίσεις, θα διαπιστώσεις το πόσο "εργαλείο" είναι και πως τα πολλά γκάζια δεν είναι πάντα το παν. Ταξιδεύει άνετα με ταχύτητες 180+χλμ στην εθνική και προσπερνάς με 6η, μα το γκάζι του δεν είναι καθόλου παιχνιδιαρικο έναντι του Fazer. Αλλά τη δύναμη που σου παρέχει απο τις 2.500 στροφές :a23: δεν τη συγκρίνεις ούτε για δείγμα γιατί στο Fazer1000 θα πλακώνεσαι στα κατεβάσματα όταν θα κινείσαι σε επαρχιακό δίκτυο όπου το ΤDM 900 υπερέχει.
Βέβαια το Fazer στην εθνική έχει πολύυυ περισσότερο τσαγανό από το TDM που έχει καλύτερη
σέλα για οδηγό και συνοδηγό. Αλλά τη δύναμη στο ΤDM θα τη βρείς άμεσα στη μανέτα του
γκαζιού με μια πράου!!.... και το μηχανάκι φεύγει άμεσα, ο,τι σχέση και να έχεις στο κιβώτιο. Ενώ το Fazer,πατάς συμπλέκτη, κάνεις το κατέβασμά, μετά δίνεις γκάζι να πιάσει 8 με 9.000 στροφές
για να φύγεις (πολύ περισσότερο απο το TDM)
Την πάσα αλήθεια θα σου πω τι σου προτείνω. ΤDM.
Γιατί το Fazer είναι καλύτερο μόνο σε γκάζι στην εθνική (250χλμ/ώρα) Ενώ το ΤDM είναι
καλύτερο στην καβάλα, στην οδήγηση, στην επαρχία κτλ.
Με λίγα λόγια ακόμη.
Το Fazer 1000 είναι μια μηχανή που όταν την αποκτίσεις καταλαβαίνεις πως είναι η καλύτερη επιλογή που έκανες χωρίς συζήτηση
ενώ...
Το TDM 900 είναι μια μηχανή που όταν την αποκτίσεις καταλαβαίνεις πως είναι η "σωστή" επιλογή που έκανες και έπρεπε να την αποκτίσεις!
sapila racing
02/09/2008, 17:01
Nα πω κι εγω την γνώμη μου.
Το Haya το βγαζω εξω απο την εξίσωση γιατί με τόσα χιλιόμετρα θα θες 2 λάστιχα το μήνα.
Το TDM επίσης γιατί δεν μου αρέσει καθόλου η θέση οδήγησης, κάθεσαι πολύ μακριά απο το τιμόνι και δεν καταλαβαινεις τι κάνει το μπροστινό.
Το VFR ειναι γνωστή αξία, ποιότητα κλπ. Το μόνο μείον ειναι οτι καιει λίγο παραπάνω.
Το Fazer θα ηταν τέλειο αν ειχε λίγο δύναμη ακόμα χαμηλά και λίγο πιο σφιχτές αναρτήσεις, η τουλάχιστον να μπορείς να τις ρυθμίσεις κι αλλο προς το σφιχτό.
Εχει τρομερό μοτέρ και φρένα.
Μαλλον προς το Fazer σε βλέπω λοιπόν.
Road67 φίλε τι έγινες, κατέληξες σε κάποια απόφαση;
Για ποιό μηχανάκι κλείνεις περισσότερο;
Αν_τελικά_δεν_προτιμήσεις_το_tdm_
και_το_βγάλει_στο_σφυρί_ο_γνωστός_σου_
ενημέρωσε_με....Ειδικά_αν_είναι_k_μαύρο......
Eίμαστε_k_κοντά(Aγρίνιο).πετάγομαι_k_το_βλέπω.
ευχαριστώ:) :)
Z-rider ,
ο γνωστος μου ειναι στην Καλλιθεα. Το TDM ειναι οντως μαυρο. Εννοειται stock...:D
Elle ,
πρωτα απ' ολα η αγορα δεν ειναι για τωρα, αλλα για το Γεναρη. Αν κι εχω φοβηθει λιγο μιας και δεν ξερω αν ειναι σιγουρο οτι θα επαναφερουν τα τεκμηρια. Απερριψα ολα τα αλλα κι εχω μεινει αναμεσα στα TDM και VFR. Εκανα και μια σκεψη να εβαζα και γραμματια και να χτυπαγα ελαφρως μεταχειρισμενο το FJR αλλα κανοντας ενα προυπολογισμο καταλαβα οτι ονειροβατω. Αλλωστε αν επαναφερουν τα τεκμηρια δε με σωζει τιποτα με 1300 κυβικα. Αν τελικα δεν εφαρμοστουν τα τεκμηρια, μια σοβαρη σκεψη γιατι μου εκανε πολυ καλη εντυπωση [χωρις να ξερω βεβαια αν τα παλιοτερα μοντελο μοιαζουν με το τωρινο] μου εκανε και το CBF1000. Αλλα κατα κυριο λογο ειμαι αναμεσα σε TDM και VFR. Ενα εξτρα συν στο TDM ειναι οτι ξερω και το μηχανακι και τον ιδιοκτητη του.
Το TDM ειναι πολυ καλη μηχανη, μην κοιτας που το αγοραζουν ολοι οι καγκουρες επειδη ''παιρνουν'' σε λογικη τιμη 900 κυβικα...
πραγματικα τα κανει ολα και συμφερει,εχει αμεσα αρκετο γκαζι ανα πασα στιγμη,αν αντεχεις τον αερα ταξιδευει και δικαβαλο με 180+,υπαρχουν και πολλα ανταλλακτικα στο εμποριο απο μεταχειρισμενα,και το βασικοτερο,το φερνει η Yamaha, σε αντιθεση με το Σαρακακη που οσοι εχουν βιωσει τι σημαινει το ονομα του ακομα κλαινε:bawl:
Ισως το VFR να ειναι πιο καλη μηχανη, αλλα το TDM ειναι πολυ πιο πρακτικο...
εγω πατριωτακι θα ελεγα vfr.τα εχω οδηγησει και τα 2 και το vfr μου αρεσε καλυτερα αν και μου αρεσουν τα sport touring μισω τα tdm ισως να μην ειμαι και πολυ αντικειμενικος:rolleyes:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.