Σύνδεση

View Full Version : Πρώτη 600 μου...του 2004!



CCGio
08/09/2008, 23:34
Είμαι στο τσακ να ''χτυπήσω'' μια μετα/μενη του 2004 αλλά φοβάμαι για προβλήματα...

Αξίζει?
Να προχωρήσω στην αγορά?

Plzzz τη γνώμη σας!!!

dimokritos
08/09/2008, 23:42
go ahead mate, go ahead :a013:

δώσε μας όμως πληροφορίες.. πως και τι, να δούμε αν σε συμφέρει..

id12586
08/09/2008, 23:44
Τι προβλήματα είχε το fazer? Εκτός απο το TPS που αλλάζεται δωρεάν στην εγγύηση δεν νομίζω ότι υπήρχε κάτι άλλο.
Εγώ στην θέση θα χτυπούσα 2005 με μαύρο μοτέρ. Το έχω ξανααναφέρει ότι είναι πιο όμορφο. :)

Αν συμφωνει και ο μηχανικός σου, go for it!
:wave2: :beer:

CCGio
08/09/2008, 23:46
Ειναι του 2004, 37000χλμ. (καλα ειναι νομίζω), από γρατζουνιές δεν είχε τίποτα σχεδον....

Όταν το οδήγησα λίγο μου φάνηκε πολύ σκληρός ο συμπλέκτης...πως φτιάχνει αυτό?

Μπορεί να μου φάνηκε κιόλλας (γιατι δεν εχω ξανα καβαλήσει μηχανή μεγάλη) οτι τράβαγε ελάχιστα δεξια ή αριστερα....δε θυμάμαι!

Αυτά....τι άλλο να προσέξω???

CCGio
08/09/2008, 23:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από id12586
Τι προβλήματα είχε το fazer? Εκτός απο το TPS που αλλάζεται δωρεάν στην εγγύηση δεν νομίζω ότι υπήρχε κάτι άλλο.
Εγώ στην θέση θα χτυπούσα 2005 με μαύρο μοτέρ. Το έχω ξανααναφέρει ότι είναι πιο όμορφο. :)

Αν συμφωνει και ο μηχανικός σου, go for it!
:wave2: :beer:

Δυστυχώς έχει μόνο του '04...

Πόσα αλογα βγαζει?
Τι είναι το TPS???

dimokritos
08/09/2008, 23:48
με μαύρο μοτέρ ήταν νομίζω από το 06 και μετά, εκτός να το γυμνό έχει άλλους χρωματισμούς.

id12586
08/09/2008, 23:49
Το τράβηγμα είναι ΠΟΛΥ κακο. Σιγουρέψου για αυτό πριν κάνεις οτιδήποτε και να το δει ο μηχανικός σου.
Το TPS (=throttle position sensor) άστο για την ώρα. Αν κρατάει ρελαντί μην σε προβληματίζει.
Τιμούλα δεν μας είπες..

Ο συμπλέκτης ρυθμίζεται απο την μανέτα.

id12586
08/09/2008, 23:50
Ναι dimokritos για το γυμνό μιλάω. Δεν ξέρω σίγουρα για το ντυμένο.. :sick:

CCGio
08/09/2008, 23:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από id12586
Το τράβηγμα είναι ΠΟΛΥ κακο. Σιγουρέψου για αυτό πριν κάνεις οτιδήποτε και να το δει ο μηχανικός σου.
Το TPS (=throttle position sensor) άστο για την ώρα. Αν κρατάει ρελαντί μην σε προβληματίζει.
Τιμούλα δεν μας είπες..

Ο συμπλέκτης ρυθμίζεται απο την μανέτα.

Για το τράβηγμα....έτσι μου φάνηκε! Τώρα λογικά αυτός θα μου πει μια χαρά ειναι για να το πουλήσει ε? Μπορώ μετα να πάω στην γιαμαχα και να το ελεγξουν? αν μου πουν οτι εχει προβλημα να κάνω ιστορία με τον μηχανικό που μου το πουλησε....(αυτο σκεφτομαι)

Τιμή....θα δώσω ένα derbi που είναι στις αγγελίες και θα δώσω και άλλα 1100 ευρώ!
(το derbi το δίνω 3100) Καλά δεν είναι???

Δλδ ο συμπλέκτης δε θέλει αλλάγή???

ΥΓ. φιλε id12586 και dimokrite σας ευχαριστώ πολύ που με βοηθατε τετοια ωρα! Είμαι ετοιμος να το παρω αυριο!

dimokritos
08/09/2008, 23:55
λοιπόν, ρώτα τον αν έχει αλλάξει ρουλεμάν τιμονιού. το tps είναι ο σένσορας του γκαζιού. βγήκε προβληματικός στα fazer και xt.

κοίταξε την αλυσίδα αν έχει ζωή ακόμα γιατί είναι πρόσθετο έξοδο.

εκτός από μηχανικό, πάνε το μηχανάκι σε βαφέα να σου πει αν έχουν ξαναβαφτεί οποιαδήποτε από τα πλαστικά/μεταλλικά του.

μάθε αν έχει ρυθμίσει βαλβίδες και πόσες φορές. είναι ακριβό το service των βαλβίδων.

τα χιλιόμετρα λένε να μην τα κοιτάμε αλλά εγώ διαφωνώ. από τα χιλιόμετρα θα καταλάβεις πόσο θα σου στοιχίσουν τα service μαζί με τα αναλώσιμα.

μόλις το κάνεις βόλτα πάτησε απαλά (αλλά να πιάνει) την μανέτα και το λεβιέ τον φρένων για να καταλάβεις αν είναι καθόλου στραβές οι δισκόπλακες. είναι ακριβές οι άτιμες.

δεδομένης της ώρας αυτά μου έρχονται. αν θυμηθώ κάτι άλλο θα σου πω.

id12586
08/09/2008, 23:57
Απο το ιντερνετ δεν μπορούμε να κάνουμε διάγνωση για τον συμπλέκτη.
Μπορεί να θέλει απλώς ρύθμισμα απο την μανέτα μέχρι να το έχει ρυθμίσει επίτηδες έτσι επειδή θέλει δίσκους πχ..
Η τιμή είναι καλή.

ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ πήγαινε στην γιάμαχα και πες τους να το τσεκάρουν ενδελεχώς. Ρώτησε τους και για τον συμπλέκτη και για το τράβηγμα. Μην αγοράσεις εν θερμώ μπορεί να το μετανιώσεις.. Το τράβηγμα πχ μπορεί να είναι απο στραβή μπουκάλα εώς ζυγοστάθμιση. Ψάξε το.. ;)

edit: Και άκου τον Δημόκριτο. Έχει δίκιο σε αυτά που λέει. Αλλά αφού δεν έχεις προηγούμενη εμπειρία συνιστώ μηχανικό οπωσδήποτε!

CCGio
08/09/2008, 23:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimokritos
λοιπόν, ρώτα τον αν έχει αλλάξει ρουλεμάν τιμονιού. το tps είναι ο σένσορας του γκαζιού. βγήκε προβληματικός στα fazer και xt.

κοίταξε την αλυσίδα αν έχει ζωή ακόμα γιατί είναι πρόσθετο έξοδο.

εκτός από μηχανικό, πάνε το μηχανάκι σε βαφέα να σου πει αν έχουν ξαναβαφτεί οποιαδήποτε από τα πλαστικά/μεταλλικά του.

μάθε αν έχει ρυθμίσει βαλβίδες και πόσες φορές. είναι ακριβό το service των βαλβίδων.

τα χιλιόμετρα λένε να μην τα κοιτάμε αλλά εγώ διαφωνώ. από τα χιλιόμετρα θα καταλάβεις πόσο θα σου στοιχίσουν τα service μαζί με τα αναλώσιμα.

μόλις το κάνεις βόλτα πάτησε απαλά (αλλά να πιάνει) την μανέτα και το λεβιέ τον φρένων για να καταλάβεις αν είναι καθόλου στραβές οι δισκόπλακες. είναι ακριβές οι άτιμες.

δεδομένης της ώρας αυτά μου έρχονται. αν θυμηθώ κάτι άλλο θα σου πω.

Το μηχανακι δεν ειναι του μαστορα αλλά το εχει παρει απο ιδιώτη....κακό ε?

Αλυσίδα = ειμαι λιγο ασχετος αλλά πως θα καταλαβω αν θελει αλλαγή η αλυσίδα? Τιμή?

Ρυθμιση βαλβιδων = Τιμή?

Δισκοπλακες = τιμή?

dimokritos
08/09/2008, 23:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από CCGio
Για το τράβηγμα....έτσι μου φάνηκε! Τώρα λογικά αυτός θα μου πει μια χαρά ειναι για να το πουλήσει ε? Μπορώ μετα να πάω στην γιαμαχα και να το ελεγξουν? αν μου πουν οτι εχει προβλημα να κάνω ιστορία με τον μηχανικό που μου το πουλησε....(αυτο σκεφτομαι)

Τιμή....θα δώσω ένα derbi που είναι στις αγγελίες και θα δώσω και άλλα 1100 ευρώ!
(το derbi το δίνω 3100) Καλά δεν είναι???

Δλδ ο συμπλέκτης δε θέλει αλλάγή???

ΥΓ. φιλε id12586 και dimokrite σας ευχαριστώ πολύ που με βοηθατε τετοια ωρα! Είμαι ετοιμος να το παρω αυριο!

δηλαδή θα το πάρεις από κατάστημα ε? έμπορας είναι και δεν το κάνει για την ψυχή της μάνας του (knock knock). η τιμή από κατάστημα φαίνεται ανησυχητικά χαμηλή. οπότε είναι πιθανό να είναι στραβό και με γυρισμένα τα χιλιόμετρα.

ο συμπλέκτης είναι πράγματι σκληρός. συνήθεια είναι. μην σε απασχολεί.

πάντως ψάξτο λίγο ακόμα.. δεν θέλει βιασύνες σ αυτά τα πράγματα..

CCGio
09/09/2008, 00:01
Μάλλον θα του ζητήσω να το παρω και να το παω σε αντιπροσωπο της γιαμαχα!
Λογικά θα μου πουνε αυτοί κατευθείαν αν εχει προβλημα ή οχι,,,,

Καμια αντιπροσωπεια στο κεντρο της Αθήνα? Που εχει?

CCGio
09/09/2008, 00:13
Ακυρο...βρήκα!!
Thanx παιδια για τη βοήθεια!!!

dimokritos
09/09/2008, 00:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από CCGio
Μάλλον θα του ζητήσω να το παρω και να το παω σε αντιπροσωπο της γιαμαχα!
Λογικά θα μου πουνε αυτοί κατευθείαν αν εχει προβλημα ή οχι,,,,

Καμια αντιπροσωπεια στο κεντρο της Αθήνα? Που εχει?

είμαι σαλονίκη, δεν μπορώ να σε βοηθήσω σ αυτό.

για την αλυσίδα αν δεν ξέρεις δύσκολα να το καταλάβεις. θα σου πεί ο μηχανικός της yamaha.

για το service τον βαλβίδων είναι γύρω στο 200αρι γιατί έχει πολύ δουλεία. κάθε 40κ κμ λέει h yamaha. διόλου απίθανο να χρειαστεί και νωρίτερα. δισκόπλακες να έχουν "πάρει" είναι λίγο εως πολύ απίθανο αλλά just in case. κανα 300 πρέπει να έχουν οι μαμά. αλλά μην το δένεις και κόμπο :p

τώρα για το τράβηγμα... είναι δύσκολο να το καταλάβεις. εδώ σαλονίκη έχει ένα μαγαζάκι που το "περνάει" ηλεκτρονικά το σασί και βλέπει άν έχει αποκλίσεις. αθήνα δεν ξέρω άν έχει. κάνε μια ερώτηση στις γενικές γιαυτό.

CCGio
09/09/2008, 11:28
Τελικά το πήγα στη yamaha και ο μηχανικός μου είπε τα εξής:
1)Το μηχανακι εχει πέσει και εχει επισκευαστεί πάλι!
2)Το μοτέρ του είναι "ξεχηλωμένο"....είναι κυνηγημένο το μηχανάκι!

Όπως καταλαβαίνετε το ξεχνάω και περιμένω να μαζέψω για κάτι καινούριο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο!

Ένα ευχαριστώ στο μηχανικό που μου το κοίταξε...

και πολλά ευχαριστώ στα παιδιά που με βοήθησαν από το φόρουμ!

dimokritos
09/09/2008, 12:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από CCGio
Τελικά το πήγα στη yamaha και ο μηχανικός μου είπε τα εξής:
1)Το μηχανακι εχει πέσει και εχει επισκευαστεί πάλι!
2)Το μοτέρ του είναι "ξεχηλωμένο"....είναι κυνηγημένο το μηχανάκι!

Όπως καταλαβαίνετε το ξεχνάω και περιμένω να μαζέψω για κάτι καινούριο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο!

Ένα ευχαριστώ στο μηχανικό που μου το κοίταξε...

και πολλά ευχαριστώ στα παιδιά που με βοήθησαν από το φόρουμ!

γιαυτό σου λέω φίλε μου ότι δεν θέλει βιασύνες το θέμα. σίγουρα μπορείς να βρείς καλό και καθαρό μεταχειρισμένο. αλλά σαν το καινούριο δεν έχει... :D

:wave2:

cartman
09/09/2008, 14:48
Παιδιά αν και έληξε το θέμα, να σας πώ και εγώ ότι ξέρω για αυτά που συζητήσατε, μήπως ο φίλος η κάποιος άλλος πέσει σε παρόμοια κατάσταση.

Έχω FZ6 '05 ολόμαυρο, οπότε ναι το γυμνό έβγαινε με μαύρο κινητήρα το 2005.
Η αλυσίδα (λογικά και τα γρανάζια) έχει τα θεωρητικά της όρια στα 35000 χλμ, οπότε στα 37000 αν δεν τα έχει αλλάξει, τα αλλάζεις και δεν περιμένεις να σου κάτσει καμιά στραβή.
Ρύθμιση βαλβίδων πολύ σωστά στα 40000, οπότε αν πάρεις μηχανάκι στα 37000, υπολογίζεις 200Ε επιπλέων κόστος.
Επίσης το fazer πάσχει (όχι πάντα) και από ρουλεμάν τιμονιού. Αν δεν τα έχει αλλάξει ποτέ ο ιδιοκτήτης και το μηχανάκι έχει 37000, καλό είναι να τα ελέγξετε (αν και μπορεί να είναι και οκ). Στο δικό μου αρχίσαν να κτυπάνε στα 47000. Αλλαγή: 47Ε το κάτω, 30Ε το πάνω + καμιά 50άρα εργατικά. (στο δικό μου χρειάστηκε μόνο το κάτω, άρα 100Ε)

Τέλος η τιμή του '04 παίζει κοντά στα 4000-4500Ε αναλόγως κατάστασης.

Άρα φίλε, μηχανάκι που έχει 37000 πραγματικά χλμ και δεν έχει αλλάξει αλυσιδογράναζα ποτέ, υπολογίζεις στην τιμή +200Ε (αν θυμάμαι καλά) για αλυσιδογράναζα +200Ε για ρύθμιση βαλβίδων στα 40000, μην πώ για λάστιχα η κάτι άλλο που μπορεί να χρειάζεται. Όπως καταλαβαίνεις το κόστος ανέβηκε αρκετά, οπότε προσοχή τι παίρνετε!

:beer: :beer: :beer:

CCGio
09/09/2008, 15:29
Κάθησα και τα υπολόγισα εχθες το βράδυ και εγώ και μου βγήκα....πολλάααα!
Μαζί με αυτό που μου είπε και ο μηχανικος της yamaha...ε είπα "Ξεχασέ το!"

mparta
08/10/2008, 23:08
Δηλαδή ενα 600αρι fazer του 2004 με 20000Km και 3000ΕΥΡΩ απο φιλο ειναι καλά έτσι....?

CCGio
08/10/2008, 23:11
Ε αν δεν είναι στο μαύρο του το χάλι, τότε είναι πάρα πολύ καλά!!!

TROOPER
09/10/2008, 07:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από mparta
Δηλαδή ενα 600αρι fazer του 2004 με 20000Km και 3000ΕΥΡΩ απο φιλο ειναι καλά έτσι....?

εμενα μου μπαινουν υποψιες φιλε...2004 με 2008 ειναι 4 χρονια.

δλδ μεσο ορο εκανε 5000χλμ τον χρονο.

δλδ περιπου 420 χλμ τον μηνα με ενα all arround μηχανακι.

δικαιολογηται μονο αν ειχε το παλικαρι αυτο παπι-σκουτερ για τις μετακινησεις του μεσα στη πολη.

think about it. :winka:

FZMAN
10/10/2008, 16:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Ρύθμιση βαλβίδων πολύ σωστά στα 40000

:beer: :beer: :beer: [/B]
Εμένα γιατί στην ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ που πηγαίνω για service μου είπαν πως θέλει ρύθμισμα βαλβίδων κάθε 25000 χλμ;

mparta
11/10/2008, 09:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
εμενα μου μπαινουν υποψιες φιλε...2004 με 2008 ειναι 4 χρονια.

δλδ μεσο ορο εκανε 5000χλμ τον χρονο.

δλδ περιπου 420 χλμ τον μηνα με ενα all arround μηχανακι.

δικαιολογηται μονο αν ειχε το παλικαρι αυτο παπι-σκουτερ για τις μετακινησεις του μεσα στη πολη.

think about it. :winka:

Σωστό αυτό, αλλά το μηχανάκι το κοζάρει ο αδερφός μου καθημερινά, γιατί μένει στην ίδια πόλη με τον πωλητή και επιπλέον το έχει ασφαλίσει κιόλας ο ίδιος :beer: :beer: :beer:

TROOPER
11/10/2008, 14:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από mparta
Σωστό αυτό, αλλά το μηχανάκι το κοζάρει ο αδερφός μου καθημερινά, γιατί μένει στην ίδια πόλη με τον πωλητή και επιπλέον το έχει ασφαλίσει κιόλας ο ίδιος :beer: :beer: :beer:

φιλε μου εγω μια γνωμη ειπα :winka:

mparta
11/10/2008, 16:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
φιλε μου εγω μια γνωμη ειπα :winka:

...και σ ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτό.
Άλλωστε για αυτό και γω ρώτησα εσάς, επειδή πιστεύω ότι οι πολλοί ξέρουν περισσότερα από τον 1.