PDA

View Full Version : On-Off για όλες τις χρήσεις



Nismo
10/09/2008, 16:39
Καλός μου φίλος με πολύχρονη εμπειρία σε μικρά δίκυκλα -έρχεται από παπί 125cc και scooter 100άρι- αποφάσισε να αγοράσει μια μηχανή on off για να την έχει ως μοναδικό του μέσο μετακίνησης. Δλδ θα πρέπει να κάνει τα πάντα η μηχανή οπότε έχουν ήδη απορριφθεί κάποια όπως το V-Strom λόγω του τεράστιου όγκου που δεν παλεύεται μέσα στην κίνηση της Αθήνας καθώς και το Xt 660 που δεν κάνει άνετο ταξίδι κι έχει γενικώς άβολη σέλα για πολύωρη διαδρομή ενώ το Versys δεν του αρέσει σχεδιαστικά με τίποτα.

Επομένως βρίσκεται στην διαδικασία αναζήτησης μηχανής έως 700 κυβικά (όχι παραπάνω για να μην καίει τα πάντα από βενζίνη) που να είναι εύχρηστη αλλά να μπορεί και να κάνει ένα ταξιδάκι 200χλμ. Χρήματα διαθέτει ως 8000 ευρώ.

'Εχει στο μυαλό του τα εξής πιθανά σενάρια που κινούνται περίπου στα ίδια πλαίσια:
-Honda Transalp 700 - αν και είναι στο άκρο του άνω οικονομικού ορίου
-Aprilia Pegaso 650 - αρκετά οικονομική επιλογή αλλά μονοκίλυνδρο...

αν και δεν έχει οδηγήσει κάποιο ακόμα για να βγάλει συμπεράσματα.
Ουσιαστικά η ερώτηση είναι αν το Transalp αξίζει τη διαφορά χρημάτων από το Pegaso (1.500 ευρώ) και αν έχετε κάποια πρόταση για κάτι καλύτερο σχετικά με αυτό που αναζητά ο φίλος και γενικά ό,τι γνώμες και πληροφορίες έχετε να δώσετε.

(το ποστ έγινε με τον λογαριασμό μου γιατί το παλικάρι δεν διαθέτει υπολογιστή!)

Περιμένουμε τις απαντήσεις σας:)

Elle
10/09/2008, 16:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nismo

-Honda Transalp 700 - αν και είναι στο άκρο του άνω οικονομικού ορίου
-Aprilia Pegaso 650 - αρκετά οικονομική επιλογή αλλά μονοκίλυνδρο...

Το Τransalp 700 δεν το ξέρω, δεν το έχω οδηγήσει αλλά αν στο ταξίδι είναι σαν το
650 τότε όχι. Aprilia Pegaso 650 ναι, αρκεί να ξέρεις ένα καλό συνεργείο για τα
service.

strat
10/09/2008, 17:50
Θα προτεινα στο φιλαρακο σου το versus της kawasaki..Τρομερο σαν μηχανακι και παρεξηγημενο στις πωλησεις..Μην το διαδωσεις ομως πολυ και γεμισει ο κοσμος απο δαυτα!!

XJR_Billy
10/09/2008, 17:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nismo
Καλός μου φίλος με πολύχρονη εμπειρία σε μικρά δίκυκλα -έρχεται από παπί 125cc και scooter 100άρι- αποφάσισε να αγοράσει μια μηχανή on off για να την έχει ως μοναδικό του μέσο μετακίνησης. Δλδ θα πρέπει να κάνει τα πάντα η μηχανή οπότε έχουν ήδη απορριφθεί κάποια όπως το V-Strom λόγω του τεράστιου όγκου που δεν παλεύεται μέσα στην κίνηση της Αθήνας καθώς και το Xt 660 που δεν κάνει άνετο ταξίδι κι έχει γενικώς άβολη σέλα για πολύωρη διαδρομή ενώ το Versys δεν του αρέσει σχεδιαστικά με τίποτα.

Επομένως βρίσκεται στην διαδικασία αναζήτησης μηχανής έως 700 κυβικά (όχι παραπάνω για να μην καίει τα πάντα από βενζίνη) που να είναι εύχρηστη αλλά να μπορεί και να κάνει ένα ταξιδάκι 200χλμ. Χρήματα διαθέτει ως 8000 ευρώ.

'Εχει στο μυαλό του τα εξής πιθανά σενάρια που κινούνται περίπου στα ίδια πλαίσια:
-Honda Transalp 700 - αν και είναι στο άκρο του άνω οικονομικού ορίου
-Aprilia Pegaso 650 - αρκετά οικονομική επιλογή αλλά μονοκίλυνδρο...

αν και δεν έχει οδηγήσει κάποιο ακόμα για να βγάλει συμπεράσματα.
Ουσιαστικά η ερώτηση είναι αν το Transalp αξίζει τη διαφορά χρημάτων από το Pegaso (1.500 ευρώ) και αν έχετε κάποια πρόταση για κάτι καλύτερο σχετικά με αυτό που αναζητά ο φίλος και γενικά ό,τι γνώμες και πληροφορίες έχετε να δώσετε.

(το ποστ έγινε με τον λογαριασμό μου γιατί το παλικάρι δεν διαθέτει υπολογιστή!)

Περιμένουμε τις απαντήσεις σας:)

Το ΧΤ660 δεν κάνει ταξίδια? Το καβάλησε να δει?
Πριν 15 μέρες γύρισα από βόρεια Βουλγαρία έχοντας κάνει 4100χλμ.

Δηλαδή κάποιος πρέπει να πάρει τρανσαλπ η στρώμα για να κάνει ταξιδάκι 200χλμ?
Και ποιος του είπε ότι το πεγκάσο είναι πιο άνετο απ' το ΧΤ660?

Φίλε μου, ενημέρωσε τον φίλο σου ότι τα ΧΤ660, Πεγκάσο και Τενερέ, αν και μονοκύλινδρα ΔΕΝ έχουν κραδασμούς. Έλεος πια, καλομάθαμε όλοι.

Φυσικά, το στρώμα και το τρανσάλπ είναι πιο άνετα από τα ΧΤ, αλλά για δες και την Τενερέ.

Φιλικά, Σαλιγκάρης :wave2:

ermiss
10/09/2008, 19:01
Με τόσα λεφτά παίρνει 2 μεταχειρισμένα φίλε μου....

Ένα motard για να παίζει μέσα στην πόλη μέχρι 250 κυβικά, άνετα και γρήγορα και ένα vstrom 650 για ταξίδια....

Και θα λιώνει οικονομικά μέσα στην Αθήνα και θα έχει ένα ταξιδιάρικο που δεν θα του φορτώνει ανούσια χιλιόμετρα με φθορές αλλά θα έχει καθαρά ταξιδιάρικα χιλιόμετρα...


Σόρυ αλλά προσωπικά είχα παπί για καθημερινή χρήση σκισμένο και μηχανή για τις βόλτες...

XJR_Billy
10/09/2008, 19:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από ermiss
Με τόσα λεφτά παίρνει 2 μεταχειρισμένα φίλε μου....

Ένα motard για να παίζει μέσα στην πόλη μέχρι 250 κυβικά, άνετα και γρήγορα και ένα vstrom 650 για ταξίδια....

Και θα λιώνει οικονομικά μέσα στην Αθήνα και θα έχει ένα ταξιδιάρικο που δεν θα του φορτώνει ανούσια χιλιόμετρα με φθορές αλλά θα έχει καθαρά ταξιδιάρικα χιλιόμετρα...


Σόρυ αλλά προσωπικά είχα παπί για καθημερινή χρήση σκισμένο και μηχανή για τις βόλτες...

Φίλε μου, έχει νόημα αυτό που λες, αλλά δεν νομίζω ότι ένα 250 μοτάρντ και ένα στρώμα θα έρθουν πιο φτηνά... βάλε ασφάλειες, σέρβις, σήματα κ.λ.π.

Καλύτερα ένα μηχανάκι γενικής χρήσης...

Γνώμη μου... :wave2:

stefanos
10/09/2008, 19:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nismo

'Εχει στο μυαλό του τα εξής πιθανά σενάρια που κινούνται περίπου στα ίδια πλαίσια:
-Honda Transalp 700 - αν και είναι στο άκρο του άνω οικονομικού ορίου
-Aprilia Pegaso 650 - αρκετά οικονομική επιλογή αλλά μονοκίλυνδρο...


Ουσιαστικά η ερώτηση είναι αν το Transalp αξίζει τη διαφορά χρημάτων από το Pegaso (1.500 ευρώ) και αν έχετε κάποια πρόταση για κάτι καλύτερο σχετικά με αυτό που αναζητά ο φίλος και γενικά ό,τι γνώμες και πληροφορίες έχετε να δώσετε.

(το ποστ έγινε με τον λογαριασμό μου γιατί το παλικάρι δεν διαθέτει υπολογιστή!)

Περιμένουμε τις απαντήσεις σας:)


Στην ουσία της ερώτησης ο πήγασος μπορεί να είναι φτηνότερος αλλά θα τον παντρευτεί οριστικά και αμετάκλητα, η θα τον δώσει τζάμπα όταν τον πουλήσει, αφήνω το θέμα αξιοπιστίας ανταλακτικών συνεργείων αναρτήσεων γιατί θα φανώ κακός.Το μονοκύλινδρο πάντως δεν είναι το πρόβλημά του.
Ανάμεσα τώρα σε ΤΑ και Πήγασο δεν νομίζω να υπάρχει σύγκριση και ακόμα και για 3000 διαφορά δεν θα το συζήταγα ....ΤΑ

xristoforos
10/09/2008, 19:38
Africa Twin 750cc Το ομορφότερο και έμπιστο Για όλες τις χρίσεις

LARISEOS
10/09/2008, 19:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από xristoforos
Africa Twin 750cc Το ομορφότερο και έμπιστο Για όλες τις χρίσεις

θέλει @@ το africa :rotflmao:

και να είναι νταβραντισμενοσ!


συμφωνώ με το stefano ........το παντρεύτηκες τον pigaso

ermiss
10/09/2008, 19:54
+1 για το αφρικα :lol: :lol: Και θα του μείνουν και τα μισά λεφτά. ..



υγ. 2 μηχανάκια, ένα μικρού κυβισμού και ένα μεγάλο έχουν έχτρα έξοδα στα τέλη και την ασφάλιση. Τα σέρβις είναι μοιρασμένα μιας και μοιράζεις τα χιλιόμετρα... Επειδή είχα παπί κατοστάρι και άφρικα, το παπί έβγαζε τα έξοδα του απο την κατανάλωση και απο τα σερβις που γλίτωνα στην άφρικα.

derd
11/09/2008, 08:59
:a014:

THEOD
11/09/2008, 09:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nismo

Επομένως βρίσκεται στην διαδικασία αναζήτησης μηχανής έως 700 κυβικά (όχι παραπάνω για να μην καίει τα πάντα από βενζίνη) που να είναι εύχρηστη αλλά να μπορεί και να κάνει ένα ταξιδάκι 200χλμ. Χρήματα διαθέτει ως 8000 ευρώ.




200 χλμ δεν θεωρείται "ταξίδι" και ακόμα και τα μονοκύλινδρα δεν έχουν πρόβλημα σε τέτοιες αποστάσεις - απλώς θυσιάζεις 10-20 χιλιόμετρα/ώρα στην ταχύτητα ταξιδιού...

Νομίζω ότι ένα ΧΤ ή κάτι παραπλήσιο θα τον καλύψει άνετα σε πρώτη φάση. Εύκολη και ροπάτη κίνηση στην πόλη και περιαστικά, οικονομικό στην κατανάλωση, μικρά ταξιδάκια εντός λογικών δυνατοτήτων, μπαίνει άνετα σε έκείνον τον ωραίο χωματόδρομο που καταλήγει στην παραλία, και γενικά είναι μηχανάκια που τα κάνουν όλα με λογικό κόστος και συμβιβασμούς...

Μετά θα γλυκαθεί και θα ζητήσει παραπάνω φυσικά, αλλά αυτό έτσι κι αλλιώς το παθαίνουμε όλοι ανεξαρτήτως μηχανής...
Γνώμη μου είναι να βρεί ένα άριστο ΧΤ660 ελαφρά μεταχείρω ακόμα και κάτω από 5χιλιάρικα, να περάσει 1-2 χρονάκια μαζί του αποκτώντας εμπειρίες και να φυλάξει τα υπόλοιπα λεφτά για την επόμενη αλλαγή που νομοτελειακά θα έρθει...

Road67
11/09/2008, 09:27
F650GS ειτε καινουργιο ειτε μοντελο απο 06 εως 07.
KLR650 καινουργιο και του μενουν χρηματα και για εξοπλισμο.

Υ.Γ. Vestroma που εισαι; :rotflmao: :lol: :lol:

LARISEOS
11/09/2008, 09:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
200 χλμ δεν θεωρείται "ταξίδι" και ακόμα και τα μονοκύλινδρα δεν έχουν πρόβλημα σε τέτοιες αποστάσεις - απλώς θυσιάζεις 10-20 χιλιόμετρα/ώρα στην ταχύτητα ταξιδιού...

Νομίζω ότι ένα ΧΤ ή κάτι παραπλήσιο θα τον καλύψει άνετα σε πρώτη φάση. Εύκολη και ροπάτη κίνηση στην πόλη και περιαστικά, οικονομικό στην κατανάλωση, μικρά ταξιδάκια εντός λογικών δυνατοτήτων, μπαίνει άνετα σε έκείνον τον ωραίο χωματόδρομο που καταλήγει στην παραλία, και γενικά είναι μηχανάκια που τα κάνουν όλα με λογικό κόστος και συμβιβασμούς...

Μετά θα γλυκαθεί και θα ζητήσει παραπάνω φυσικά, αλλά αυτό έτσι κι αλλιώς το παθαίνουμε όλοι ανεξαρτήτως μηχανής...
Γνώμη μου είναι να βρεί ένα άριστο ΧΤ660 ελαφρά μεταχείρω ακόμα και κάτω από 5χιλιάρικα, να περάσει 1-2 χρονάκια μαζί του αποκτώντας εμπειρίες και να φυλάξει τα υπόλοιπα λεφτά για την επόμενη αλλαγή που νομοτελειακά θα έρθει...

γιατί να περιμένεις? εγώ δεν ειχα ποτε ουτε παπάκι και κατέβηκα μια αθηνα και πήρα αμέσως το africa .....πάω για 3 χρόνο τώρα και δεν μετάνιωσα ποτε για την γρήγορη κίνηση που έκανα!

παρ ενα που να μην μετανιωσεισ μετα απο 3 μηνεσ! και ψάχνεις για καινούριο , εκτός αν είσαι καλός στα παζάρια!

η πάρε ενα καινούριο να σου μείνει! οσο το σκέφτεσαι και ρωτάς μπλεκεισ!

δλδ ....για πιο λογο να δώσεις 5000 για το χτ? πάρε ενα africa me 3.500-4000 και θα κάνεις τα παντα και ταξίδια! και οταν λεμε τα παντα τα πάντα!

VAGELIS GR
27/02/2009, 12:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS
γιατί να περιμένεις? εγώ δεν ειχα ποτε ουτε παπάκι και κατέβηκα μια αθηνα και πήρα αμέσως το africa .....πάω για 3 χρόνο τώρα και δεν μετάνιωσα ποτε για την γρήγορη κίνηση που έκανα!

παρ ενα που να μην μετανιωσεισ μετα απο 3 μηνεσ! και ψάχνεις για καινούριο , εκτός αν είσαι καλός στα παζάρια!

η πάρε ενα καινούριο να σου μείνει! οσο το σκέφτεσαι και ρωτάς μπλεκεισ!

δλδ ....για πιο λογο να δώσεις 5000 για το χτ? πάρε ενα africa me 3.500-4000 και θα κάνεις τα παντα και ταξίδια! και οταν λεμε τα παντα τα πάντα!



Συμφωνώ απόλιτα με τον φίλο lariseos
αλλα θα συμπλήρωνα στο africa και το xtz750 super tenere
καλό έτσι;

SVX
27/02/2009, 13:08
καλο ειναι το KABA Βρεσεις... :wave2:

και μεταχοιρο το βρισκεις 4500-5000 αλλα ερχεται στην ιδια τιμη το XT και μπερδευεται η καταστασις:sick:

mdharis1
10/03/2009, 16:53
και εγω πριν λιγο καιρο το ιδιο διλημα ειχα τελικα αγορασα τον πηγασο 650 ie και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος και σαν μηχανη αλλα και απο οικονομικης πλευρας

el_hymador
10/03/2009, 19:05
Καλα τωρα λιγο μυστηριος ειναι ο φιλος σου...

δηλαδη τι απαιτησεις εχει ερχομενος απο scooter και παπι 100 & 125 κ.εκ.;

Οτι και να παρει θα του φανει α)πυραυλος και β)θεοβαρο

Μηχανακι που να τα κανει ολα καλα δεν υπαρχει και αν το βρει κανεις να μου το πει και εμενα...

Ενα ΧΤ η οποιοδηποτε αλλο μονοκυλινδρο θα τον βολεψει μια χαρα, αλλωστε αν τα ταξιδια που σκοπευει να κανει ειναι της ταξεως των 200 χλμ. δεν θα προλλαβει καν να κουραστει.

Το V-Strom καλα παει για τον ογκο του μεσα στη κινηση, αλλα πραγματικα δεν χρειαζεται τοσο μπουγιο αν δεν το χρησιμοποιει για μακρινα ταξιδια.

Το Transalp ειναι...transalp, με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο...τελειο μηχανακι αν δεν εχεις πολλες απαιτησεις σε κανενα απο τα πολλα πεδια στα οποια μπορει να κινηθει. Ειναι πολυ καλο παντου, αλλα πουθενα κορυφαιο.

Το Versys ειναι το καλυτερο on-off μακραν και αν υπαρχουν ενστασεις για το "off", δειξτε μου ενα κατοχο καποιας μεσαιας δικυλινδρης on-off που κανει κατι παραπανω απο απλη διασχιση σε ομαλους χωματοδρομους...ειναι το πιο διασκεδαστικο, στριφτερο και μανιτζεβελο της κατηγοριας. Τωρα αν δεν σας αρεσουν τα μουτρα του ειναι αλλο θεμα...απλα απορω πως αρεσει το Strom, που ειναι σαν ενα μεγαλο στραβοχυμενο σβαροφσκι σχεδιασμενο απο γυμνοσαλιαγκα...η δυναμη της συνηθειας μαλλον...

anyway...

πες του φιλου σου να παρει το καινουργιο BMW G650GS (που ειναι το παλιο μονοκυλινδρο F650GS)... το δινουν λιγο κατω απο εφτα χιλιαρικα με ABS και θερμαινομενα γκριπ...

:wave2:

blackbusa
10/03/2009, 19:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador


πες του φιλου σου να παρει το καινουργιο BMW G650GS (που ειναι το παλιο μονοκυλινδρο F650GS)... το δινουν λιγο κατω απο εφτα χιλιαρικα με ABS και θερμαινομενα γκριπ...

:wave2:

+1299

:wave2:

EVI
10/03/2009, 20:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
απλα απορω πως αρεσει το Strom, που ειναι σαν ενα μεγαλο στραβοχυμενο σβαροφσκι σχεδιασμενο απο γυμνοσαλιαγκα...η δυναμη της συνηθειας μαλλον...

[/B]

πες μου ποτε εχεις γενεθλια να σου παρω ενα V-STROM δωρο να αλλαξει ολο σου το ειναι :rotflmao: :lol:


ενναλακτικα ανα μας κανεις ποτε καμμια μανουρα ερχομαστε νυχτα και στη θεση του χονΔα βαζουμε ενα στρομα και φευγουμε....η τελεια εκδικηση :rotflmao: :lol:

KLE500???? κανεις???

jimmis5
11/03/2009, 05:14
γεια χαρα φιλε μου τι θα ελεγες για αυτο??
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=71453

Ειναι και αυτο μια επιλογη ειναι υδροψυκτο και αρκετα ελαφρυ σε σχεση με τα λοιπα on - off

LARISEOS
11/03/2009, 05:20
transalp,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

panavour
14/03/2009, 03:25
δες και αυτο
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=11918

Sapadak
14/03/2009, 03:35
200 χλμ οπως ειπε καποιος παραπανω δεν θεωρειτε ταξιδι

Εδω με cbf 250 εκανα μια Σαλονικα - Καβαλα για ενα καφε και επιστροφη :lol:


Παντως ας σκεφτει σοβαρα και το ΤΑ 650.

Το βρισκεις σε καλα λεφτα και σιγουρα θα εχει πραγματακια πανω του που δεν θα χρειαστει να τα πληρωσει αργοτερα (πχ διπλο σταντ, καμια βαλιτσα κεντρικη, κανα καγκελακι μπροστα κτλ)

Οτι και να παρει με το καλο

chr1s_86
18/03/2009, 18:12
Kawasaki Versys και BMW G650GS (το καινούργιο) οι καλύτερες επιλογές αυτή τη στιγμή από καινούργια...

:winka: