PDA

View Full Version : guzzi breva 750



vamei
12/09/2008, 18:07
Γειά σας παιδιά. Είμαι η Βάσω. Θέλω να αλλάξω κατηγορία μηχανής. Αυτή τη στιγμή έχω ένα beverly 250 και αισθητικά τουλάχιστον μου αρέσουν οι ευρωπαϊκές μηχανές. Δεν γνωρίζω τίποτα όμως άπό αυτήν την κατηγορία και γενικά τις πλησιάζω με ένα δέος (αφού μου είναι άγνωστες). Λέτε να με προβληματίσει το βάρος το ύψος κ.λ.π. ή είναι θέμα συνήθειας και τεχνικής? Μου αρέσει ιδιαίτερα η breva 750. Επίσης αυτές οι μηχανές είναι θορυβώδεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό? Περιμένω την βοήθεια σας.

thanks!:sun:

xristoforos
12/09/2008, 19:01
Φίλη vamei


Θα γίνω γραφικός και θα με κράξουν .Επειδή όμως έχω δει γυναίκες να οδηγούν varadero & vstrom δες αν σ αρέσει η Africa Twin και αν την πάρεις βαλε μια φωτο να χαρούμε και εμείς οι Africaνοι .

apav
12/09/2008, 19:47
Καλώς την πέρδικα που περπατάει λεβέντικα! :bigcry: :wave2:

Ποιος ο λόγος να αγοράσεις την Breva και δεν αγοράζεις το V7;

:smilea:


141387

apav
12/09/2008, 19:47
:smilea: :smilea:


141388

vamei
12/09/2008, 21:09
(Θα γίνω γραφικός και θα με κράξουν .Επειδή όμως έχω δει γυναίκες να οδηγούν varadero & vstrom δες αν σ αρέσει η Africa Twin και αν την πάρεις βαλε μια φωτο να χαρούμε και εμείς οι Africaνοι .)


Η αλήθεια είναι πως κι εμένα μου αρέσει η εικόνα μιας ον οφ μηχανής με γυναίκα επιβάτη ωστό αλλά μόνο σαν εικόνα. Μου αρέσουν οι naked περισσότερο σαν οδήγηση γι' αυτό και δεν το συζητώ πρός το παρόν (λες να αλλάξω? ποτέ μη λες ποτέ):sun:

vamei
12/09/2008, 21:12
(Καλώς την πέρδικα που περπατάει λεβέντικα!

Ποιος ο λόγος να αγοράσεις την Breva και δεν αγοράζεις το V7;)


Κούκλα είναι η ρετρό μηχανούλα. Την αφήνω όμως στην εποχή της... Δεν είναι του στυλ μου αν και μου αρέσουν να τις βλέπω με κάτι τύπους σοφιστικέ...:sun:

Respect
12/09/2008, 21:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
Καλώς την πέρδικα που περπατάει λεβέντικα! :bigcry: :wave2:

Ποιος ο λόγος να αγοράσεις την Breva και δεν αγοράζεις το V7;

:smilea: Πόσο πάει αυτό apav;
Άμα το δει η γυναίκα μου θα με πάρει από το αυτί να πάμε να το αγοράσουμε..

(άσε που θα βρει ευκαιρία να μου τα χώσει για το V-strom.. ότι τη δούλεψα γιατί δε το φτάνει να μπορεί να πάει και αυτή μια βόλτα.. :rotflmao: )

MikeG
12/09/2008, 21:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από vamei
Γειά σας παιδιά. Είμαι η Βάσω. Θέλω να αλλάξω κατηγορία μηχανής. Αυτή τη στιγμή έχω ένα beverly 250 και αισθητικά τουλάχιστον μου αρέσουν οι ευρωπαϊκές μηχανές. Δεν γνωρίζω τίποτα όμως άπό αυτήν την κατηγορία και γενικά τις πλησιάζω με ένα δέος (αφού μου είναι άγνωστες). Λέτε να με προβληματίσει το βάρος το ύψος κ.λ.π. ή είναι θέμα συνήθειας και τεχνικής? Μου αρέσει ιδιαίτερα η breva 750. Επίσης αυτές οι μηχανές είναι θορυβώδεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό? Περιμένω την βοήθεια σας.

thanks!:sun:

Γεια σου Βάσω, καλωσήρθες στο φλόρουμ μας:blush: .
Λοιπόν όσον αφορά το μηχανάκι που λες το μόνο που μπορώ να σου πω με σιγουριά είναι ότι δεν είναι ιδιαίτερα θορυβώδης, καθώς επίσης & ότι δε θα πρέπει να σε προβληματίζει ιδιαίτερα το βάρος & το ύψος μιας & δε μιλάμε για ιδιαίτερα ψηλό ύψος σέλας, όσο για το βάρος συνηθίζεται. Δε μας λες βέβαια & τη σωματική σου διάπλαση αλλά υποθέτω ότι δεν είσαι 1.50 :winka:
Θα σου πρότεινα να κοιτάξεις επίσης & το καινούριο Ducati Monster 696 (εδώ (http://www.ducati.com/en/bikes/my2008/Monster/M696-08/presentation/index.html) ) καθώς επίσης & το Triumph Street Triple (εδώ (http://www.triumph.co.uk/streetTriple/streetTripleFlash.asp?lang=en-GB) ). Νομίζω ότι & οι 2 "ταιριάζουν" σε κοπέλα .
Καλή επιλογή!

:wave2:

MikeG
12/09/2008, 21:39
:p


141397

MikeG
12/09/2008, 21:40
:wave2:


141398

Road67
13/09/2008, 12:19
:wave2:


141420

apav
13/09/2008, 17:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
Πόσο πάει αυτό apav;
Άμα το δει η γυναίκα μου θα με πάρει από το αυτί να πάμε να το αγοράσουμε..

(άσε που θα βρει ευκαιρία να μου τα χώσει για το V-strom.. ότι τη δούλεψα γιατί δε το φτάνει να μπορεί να πάει και αυτή μια βόλτα.. :rotflmao: )

:D

Νομίζω ότι δεν το έχουν φέρει ακόμη, τουλάχιστον όσο ήμουν κάτω δεν υπήχε. Στην Ιταλία το έχουν στις 8.000? αλλά εάν σκεφτείς ότι εκεί τόσο έχει και το Breva το οποίο σε εμάς το δίνουν 7.750?, νομίζω ότι θα το δίνουν και αυτό κάτω από τις 8.000?. :smokin:

Σε εβάλα σε μπελάδες; :p :wave2:

http://www.webbikeworld.com/Moto-Guzzi-motorcycles/v7-classic/

http://www.motorcycle.com/manufacturer/2008-moto-guzzi-v7-classic-review-84978.html

http://www.telegraph.co.uk/motoring/main.jhtml?xml=/motoring/2008/06/28/nosplit/mfbike128.xml

Απ' ότι λένε, ακόμη και εκείνοι οι Εγγλέζοι, το πράμα είναι καλύτερο από το Bonnie. :evil:

180kg λαμαρίνα :a2:


141465

vamei
16/09/2008, 00:44
Σήμερα πήγα κι έκανα ένα test drive σε ένα breva και δεν έμεινα καθόλου ικανοποιημένη. Ωραίο μεν το design αλλά πολύ τρέμουλο και θόρυβος. Μάλλον θα καταλήξω σε κανένα suzuki gsr. Ίδωμεν...

AntoD
16/09/2008, 08:33
Βασω καλημερα...

το Μπρεβα ειναι ενα πολυ γλυκο και φιλικο μοτο, με χαμηλο βαρος και πολυ ευελικτο.

Εαν ειχε καποιους κραδασμους στο ρελαντι...δεν ειναι προβλημα...ισως να ηταν και αρυθμιστο...ειναι εξαιρετικη επιλογη για εισοδο σε μεγαλυτερα κυβικα, καει λιγο και ειναι απλο.(αρα σερβις κλπ κοστιζουν λιγο...)

Εαν νομιζεις οτι το μπρεβα κανει θορυβο..που να ανεβεις σε κανενα 4 κυλινδρο με ακραποβιτς ή καενα ντουκατι...

Δες και το V7 ειναι πανεμορφο και σε λογικη τιμη...

Καλο για κοπελα θεωρω και το καβασακι το ΕΡ6...χαμηλο και ροπατο.
:)

Tpap
16/09/2008, 08:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
Απ' ότι λένε, ακόμη και εκείνοι οι Εγγλέζοι, το πράμα είναι καλύτερο από το Bonnie. :evil:
180kg λαμαρίνα :a2:

ένα από τα ελάχιστα ιταλικά που θα αγόραζα ποτέ...

πανέμορφο το μπ@@ρδέλο...!


@vamei: δεν ξέρω αν για την μετάβασή σου από σκούτερ σε μηχανή πραγματικά θα σε βολέψει κάποια μοτο της αυτής κατηγορίας...καλώς ήλθες επί τη ευκαιρία :wave2:

hidefnick
16/09/2008, 09:28
Η κοπέλα ζητάει Breva και της προτείνετε Monster... και Bonnie... για να μην πω για τα japan.

Το μηχανάκι έχει κραδασμούς μόνο με κλειστές βαλβίδες, οπότε κοπελιά ήταν ξερύθμιστο. Αν το πας τάπα (λέμε τώρα) κάνει και φασαρία. Από εκεί και πέρα κάθονται ΑΝΕΤΑ 2 άτομα στην σέλα, είναι οικονομικό, φτηνό στα service και το εγκάρσιο V2 είναι απόλαυση να το ανοίγεις. ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Επίσης με power commander και 2 Lavizardi πας 90 αλόγατα.

Οσο για το βάρος, απλά δεν υπάρχει. Είναι τόσο χαμηλά το κέντρο βάρους που στην πόλη είναι παπί, σε αντίθεση με όλα τα άλλα που σου προτάθηκαν. Γενικά από οδηγικής άποψης, είναι παιχνίδι. Καμμία υστερία στον δρόμο. Ο΄κώλος φεύγει μόνο όταν θέλεις, και το βασικότερο μαζεύεται για πλάκα από ότι και να σου τύχει. Οτι πρέπει για μετάβαση από σκουτερ δηλαδή.

Θα πρότεινα ένα δεύτερο test ride πάντως, αφού έχεις οδηγήσει την δεύτερη επιλογή σου.

sapila racing
16/09/2008, 10:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
Η κοπέλα ζητάει Breva και της προτείνετε Monster... και Bonnie... για να μην πω για τα japan.

Το μηχανάκι έχει κραδασμούς μόνο με κλειστές βαλβίδες, οπότε κοπελιά ήταν ξερύθμιστο. Αν το πας τάπα (λέμε τώρα) κάνει και φασαρία. Από εκεί και πέρα κάθονται ΑΝΕΤΑ 2 άτομα στην σέλα, είναι οικονομικό, φτηνό στα service και το εγκάρσιο V2 είναι απόλαυση να το ανοίγεις. ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Επίσης με power commander και 2 Lavizardi πας 90 αλόγατα.

Οσο για το βάρος, απλά δεν υπάρχει. Είναι τόσο χαμηλά το κέντρο βάρους που στην πόλη είναι παπί, σε αντίθεση με όλα τα άλλα που σου προτάθηκαν. Γενικά από οδηγικής άποψης, είναι παιχνίδι. Καμμία υστερία στον δρόμο. Ο΄κώλος φεύγει μόνο όταν θέλεις, και το βασικότερο μαζεύεται για πλάκα από ότι και να σου τύχει. Οτι πρέπει για μετάβαση από σκουτερ δηλαδή.

Θα πρότεινα ένα δεύτερο test ride πάντως, αφού έχεις οδηγήσει την δεύτερη επιλογή σου.

Αφού το οδήγησε η κοπέλα και δεν της άρεσε, τι να κάνουμε?

Κραδασμοί υπάρχουν και στο ρελαντί, απλά αλλιώς αντιλαμβάνεται καθένας την ενοια 'κραδασμοί'.
90 αλογα (απο τα κατω απο 50 που εχει) το Breva 750 , ούτε με Turbo δεν παει. :wave2:

Παντως υπάρχει ενα στις αγγελιες που φαίνεται να ειναι τζάμι, για όποιον ενδιαφέρεται.

Το V7 ειναι κατα τη γνωμη μου η πιο όμορφη μηχανή της χρονιάς, αλλά ως γνωστόν εχω περίεργα γούστα.
Ελπίζω να κυκλοφορήσει αρκετά να τα βλέπουμε στο δρόμο να χαιρόμαστε.

vamei
16/09/2008, 10:41
Το μηχανάκι που οδήγησα ήταν του ιδιοκτήτη (ενός dealer) της Moto Guzzi το οποίο ήταν και συνεργείο. Υπάρχει περίπτωση να το είχαν αρίθμηστο αφού το πουλούσαν κι όλας? Πολύ όμορφο δεν λέω αλλά.... Το ένα (breva) θορυβώδες και λίγο τεμπέλικο, το άλλο (suzuki gsr) πολύ δυνατό μου δημιουργεί άγχος αλλά δεν ξέρω μήπως επειδή είναι οι πρώτες επαφές με μηχανές αυτής της κατηγορίας. Κατάλαβα πως αυτές οι δυο μηχανές έχουν τελείως διαφορετικό χαρακτήρα. H Guzzi ομορφιά αλλά δεν μου αρέσει η οδήγησή της, το suzuki gsr (όπως hornet, fazer, k) δυνατές μηχανές. Θα πρέπει να ανησυχώ στο τέριασμά μου με την δεύτερη επιλογή? Είναι θέμα χρόνου και τριβής συνήθως ή αν από την αρχή σου δημιουργήσει δέος κάτι δεν πρέπει να το πλησιάζεις?:sun:

hidefnick
16/09/2008, 10:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Αφού το οδήγησε η κοπέλα και δεν της άρεσε, τι να κάνουμε?

Κραδασμοί υπάρχουν και στο ρελαντί, απλά αλλιώς αντιλαμβάνεται καθένας την ενοια 'κραδασμοί'.
90 αλογα (απο τα κατω απο 50 που εχει) το Breva 750 , ούτε με Turbo δεν παει. :wave2:

Παντως υπάρχει ενα στις αγγελιες που φαίνεται να ειναι τζάμι, για όποιον ενδιαφέρεται.

Το V7 ειναι κατα τη γνωμη μου η πιο όμορφη μηχανή της χρονιάς, αλλά ως γνωστόν εχω περίεργα γούστα.
Ελπίζω να κυκλοφορήσει αρκετά να τα βλέπουμε στο δρόμο να χαιρόμαστε.

Στις αγγελίες ήταν το δικό μου, το οποίο είχα για 2 χρόνια. Αν είναι ρυθμισμένο σωστά δεν έχει καθόλου κραδασμό στο ρελαντί (εκτός αν το συγκρίνουμε με κανένα "ηλεκτρικό" CBR600R πχ) Αν από 15 20 κάνεις τις βαλβίδες 20 25 σφιχτο (για το καλοκαίρι πχ - αερόψυκτο είναι και χωρίς ψυγείο λαδιού) μιλάμε βαράει το μηχανάκι.

Τα 90 τα διατυμπανίζουν σε διάφορα site με τις δυναμομετρήσεις δίπλα. Ούτε θα το έκανα ποτέ, ούτα θα το συνιστούσα. Το κόστος μαζί με το διαφορικό πάει πάνω από τρία χαρτιά.

Το V7 είναι κουκλί, αλλά για μικρόσωμους. Ειναι μικρότερο και απο το Breva σε μέγεθος, οπότε είναι πολύ μικρο, και μάλιστα με τελείως ίσια σέλα. Στο Breva χώνεσε.

Και για να αποφύγουμε τίποτα απορίες σε άλλο Thread λέω γιατί το έδωσα.

Πρότεινα στην κοπέλα ένα δεύτερο, και εξ οριμού πιο χαλαρό, test ride αφού οδηγήσει και την δεύτερη επιλογή της. Από ότι κατάλαβα δεν έχει εμπειρία, οπότε αν από Beverly πας σε Breva και, προσωπική άποψη, σε γιαπωνέζικο, και περιμένεις να κρίνεις με ένα test ride 2-5-10 χιλιομέτρων, μάλλον έχασες από χέρι.

PS (αποκτήσαμε DR250 και παίζει και LeMans III soon :a30: :a30: :a09: :a09: :a30: :a30: )


Αρχικά δημιουργήθηκε από vamei
Το μηχανάκι που οδήγησα ήταν του ιδιοκτήτη (ενός dealer) της Moto Guzzi το οποίο ήταν και συνεργείο. Υπάρχει περίπτωση να το είχαν αρίθμηστο αφού το πουλούσαν κι όλας? Πολύ όμορφο δεν λέω αλλά.... Το ένα (breva) θορυβώδες και λίγο τεμπέλικο, το άλλο (suzuki gsr) πολύ δυνατό μου δημιουργεί άγχος αλλά δεν ξέρω μήπως επειδή είναι οι πρώτες επαφές με μηχανές αυτής της κατηγορίας. Κατάλαβα πως αυτές οι δυο μηχανές έχουν τελείως διαφορετικό χαρακτήρα. H Guzzi ομορφιά αλλά δεν μου αρέσει η οδήγησή της, το suzuki gsr (όπως hornet, fazer, k) δυνατές μηχανές. Θα πρέπει να ανησυχώ στο τέριασμά μου με την δεύτερη επιλογή? Είναι θέμα χρόνου και τριβής συνήθως ή αν από την αρχή σου δημιουργήσει δέος κάτι δεν πρέπει να το πλησιάζεις?:sun:

Δέος μόνο απέναντι στον, όποιο, δημιουργό σου. Ολα μαθαίνονται και όλα συνηθίζονται.

Ειναι δύο διαφορετικές σχολές τα μηχανάκια που οδήγησες. Στο Breva πας με 2-3 χιλιάδες στροφές και 4η 5η συνέχεια, λόγο ροπής. Αν θες να πάς γρηγορα, στα μέτρα του κινητήρα πάντα, πάει και κρατάει και στρίβει. Αλλά δεν είναι φτιαγμένη για αυτό. Το Suzuki είναι ένα από όλα τα γιαπωνέζικα. Τα κάνει όλα αρκετά καλά. Ειναι αρκετά δυνατό και αρκετά πιό εύστροφο και πολύστροφο. Στο βρεγμένο με το Guzzi δεν έχεις πρόβλημα, ενώ με το Suzuki (hornet klp) θέλεις λίγη προσοχή στην αρχη τουλάχιστον.

Μην βιαστείς πάντως να αποφασίσεις :wave2: :wave2:

vamei
16/09/2008, 11:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
Βασω καλημερα...

το Μπρεβα ειναι ενα πολυ γλυκο και φιλικο μοτο, με χαμηλο βαρος και πολυ ευελικτο.

Εαν ειχε καποιους κραδασμους στο ρελαντι...δεν ειναι προβλημα...ισως να ηταν και αρυθμιστο...ειναι εξαιρετικη επιλογη για εισοδο σε μεγαλυτερα κυβικα, καει λιγο και ειναι απλο.(αρα σερβις κλπ κοστιζουν λιγο...)

Εαν νομιζεις οτι το μπρεβα κανει θορυβο..που να ανεβεις σε κανενα 4 κυλινδρο με ακραποβιτς ή καενα ντουκατι...

Δες και το V7 ειναι πανεμορφο και σε λογικη τιμη...

Καλο για κοπελα θεωρω και το καβασακι το ΕΡ6...χαμηλο και ροπατο.
:)

Γειά σου Αντώνη καλή φαίνεται η ιδέα σου και για το kawasaki ER 6. Δεν το είχα προσέξει. Θα πάω μάλλον να το δω κι αυτό...:sun:

sapila racing
16/09/2008, 11:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από vamei
Το μηχανάκι που οδήγησα ήταν του ιδιοκτήτη (ενός dealer) της Moto Guzzi το οποίο ήταν και συνεργείο. Υπάρχει περίπτωση να το είχαν αρίθμηστο αφού το πουλούσαν κι όλας? Πολύ όμορφο δεν λέω αλλά.... Το ένα (breva) θορυβώδες και λίγο τεμπέλικο, το άλλο (suzuki gsr) πολύ δυνατό μου δημιουργεί άγχος αλλά δεν ξέρω μήπως επειδή είναι οι πρώτες επαφές με μηχανές αυτής της κατηγορίας. Κατάλαβα πως αυτές οι δυο μηχανές έχουν τελείως διαφορετικό χαρακτήρα. H Guzzi ομορφιά αλλά δεν μου αρέσει η οδήγησή της, το suzuki gsr (όπως hornet, fazer, k) δυνατές μηχανές. Θα πρέπει να ανησυχώ στο τέριασμά μου με την δεύτερη επιλογή? Είναι θέμα χρόνου και τριβής συνήθως ή αν από την αρχή σου δημιουργήσει δέος κάτι δεν πρέπει να το πλησιάζεις?:sun:

Bάσω δεν ξερω την εμπειρία σου, αλλά αν ειναι μόνο scooter ισως να σου πεσουν λίγο 'απότομα' και υπερ του δέοντος 'δυνατα' τα 4κύλινδρα με εμφαση στην ιπποδύναμη και οχι στην ροπή.
Αν πχ σε τρομάζει το Hornet 600 και το GSR, αλλά το Breva σου φαίνεται 'τεμπελικο', ισως θα επρεπε να κοιτάξεις μοτοσυκλέτες οπως το Honda CBF(500-600), το Suzuki Bandit 650 (ειναι λιγο βαρυ ομως), η το Kawasaki ER6.
Aυτες οι μοτο εχουν κινητήρες ροπάτους που δεν χρειάζεται να τους πας σε ψηλες στροφές για να εχεις μια λογική ροπή στο δεξι σου χέρι.
:wave2:

vamei
16/09/2008, 11:18
Nik Zouper και Άρη σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και την προσπάθεια σας να με βοηθήσετε στην επιλογή. Για να σας βοηθήσω και λιγάκι είμαι 1,67 σε ύψος η εμπειρία μου είναι σε παπάκι, beverly 250 και μια bandit 400 για 10 μέρες.:sun:

hidefnick
16/09/2008, 11:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από vamei
Nik Zouper και Άρη σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και την προσπάθεια σας να με βοηθήσετε στην επιλογή. Για να σας βοηθήσω και λιγάκι είμαι 1,67 σε ύψος η εμπειρία μου είναι σε παπάκι, beverly 250 και μια bandit 400 για 10 μέρες.:sun:

Και μια ελαφρά περιγραφή του τρόπου οδήγησης θα βοηθούσε. Χαλαρός, στριφτερός, δωστε μου φανάρια και πάρτε μου την ψυχή κλπ.

Πάντως στην θέση σου, και με την εμπειρία σου, θα πήγαινα αν όχι στο Breva σε κάποιο απο τα μηχανάκια που προτείνει ο Sapila.

Road67
16/09/2008, 12:47
CBF600 CBF600s :wave2:

p@nos
16/09/2008, 13:10
δεδομενου οτι οι γυναικες εχουν αναλογικα μακρυτερα ποδια απ'τους αντρες:blush: , δε νομιζω να εχεις προβλημα με μια μοτοσυκλετα λογω υψους,αρκει βεβαια να μην ειναι πολυ ψιλη...

να σε ρωτησω, το mt-03 το εχεις λαβει υποψιν σου?


http://www.motonline.com.br/images/ultnoticias/Yamaha_mt03.jpg

vamei
16/09/2008, 13:50
Γειά σου Πάνο. Το έχω δει σε ένα μαγαζί όμορφο μηχανάκι κάτι τέτοιο μάλλον ψάχνω απλά πρέπει να τα δω όλα. Αυτό μου φαίνεται πως είναι μονοκύλινδρο και δεν ξέρω τι "κακό" σημαίνει αυτό. Εκτός αυτού ξέρεις αυτό που επισης με ενδιαφέρει είναι να μην είναι και θορυβώδες...:sun:

p@nos
16/09/2008, 14:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από vamei
Γειά σου Πάνο. Το έχω δει σε ένα μαγαζί όμορφο μηχανάκι κάτι τέτοιο μάλλον ψάχνω απλά πρέπει να τα δω όλα. Αυτό μου φαίνεται πως είναι μονοκύλινδρο και δεν ξέρω τι "κακό" σημαίνει αυτό. Εκτός αυτού ξέρεις αυτό που επισης με ενδιαφέρει είναι να μην είναι και θορυβώδες...:sun:

αμα το παρεις αυτο ουτε την εξατμιση δε θα ακους...

:lol: :lol: :lol:


ειναι ωραιο εμφανισιακα, μιας και εισαι μικροκαμομενη θα σου φανει ιδανικο αφου ειναι ελαφρυ.

ειναι μονοκυλινδρο και φοραει τον κινητηρα του ΧΤ660,που παει να πει οτι ειναι δοκιμασμενο...

το οτι ειναι μονοκιλυνδρο επεισης σημαινει οτι εχει πολυ περισσοτερη ροπη σε οφελιμη περιοχη σε σχεση με τα 4κυλινδρα που κοιτας,αρα πολυ πιο ευκολοδηγητο και ευχαριστο μεσα στην πολη αλλα και σε κλειστους επαρχιακους δρομους...

ταξιδευει ανετα με ταχυτητες 120-130 και αμα δεν σε ενδιαφερουν τα πολλα γκαζια των 4κιλυδρων ειναι η καλυτερη λυση...

κανε το ενα test ride και μετα πες μας εντυπωσεις μιας και δεν κυκλοφορει πολυ...

makis206
16/09/2008, 14:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από vamei
Γειά σου Αντώνη καλή φαίνεται η ιδέα σου και για το kawasaki ER 6. Δεν το είχα προσέξει. Θα πάω μάλλον να το δω κι αυτό...:sun:

Υπ'όψιν ότι και στο Καβασάκι θα νιώσεις κραδασμούς στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές, δικύλινδρος σε σειρά.. παρ'όλα αυτά ηρεμεί πολύ νωρίς, σχεδόν αμέσως μετά το ξεκίνημα :winka:

Είμαι απ'αυτούς όμως που θα σου προτείνουν για άλλη μια φορά το CBF-600, βελούδινο, χαμηλό για κοπέλα, ήσυχο, ροπάτο και ξεκούραστο με ένα μικρό μειονέκτημα στο βάρος που ουσιαστικά βέβαια δεν διαφέρει και πολύ αισθητά με όσα μηχανάκια προτάθηκαν σ'αυτή τη συζήτηση. Προσπάθησε να βρεις ένα να το κάνεις μια βόλτα κι εδώ θα βρίσκομαι να μου πετάξεις ντομάτες άμα λέω χαζομάρες :lol:

Τo Guzzi με ξετρέλανε, πρώτη φορά το είδα εδώ ! Πωπωπώ !:a8:

Καλωσήρθες κι εύχομαι να καταλήξεις σύντομα στην καλύτερη για σένα επιλογή :beer:

reinmeister
16/09/2008, 14:48
hornet...

υ.γ. αν εισαι πανεμορφη θα σου πω λεπτομερως και το γιατι...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

καλως ορισες...

Road67
16/09/2008, 16:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister


υ.γ. αν εισαι πανεμορφη Βασικα fazer κι εγω ειμαι εδω :D








:bawl: :bawl: :rotflmao: :lol: :lol:

panavour
16/09/2008, 16:34
Mην ακους κανενα απο τους απο πανω.
Ακου μονον εμενα που μετραει η γνωμη μου, ειμαι γνωστης και συναμα σεμνος και ταπεινος:lol: :lol: :lol: :lol: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Το μηχανακι που θα παρεις και ταιριαζει στο προφιλ σου (εμπειριας και οδηγικης ικανοτητος)
καθως και στον σωματοτυπο σου ειναι το HONDA CB 500 (Μεταχειρισμενο 2000-2500 ευρω)η το ΗΟΝDA CBF 500 καινουργιο που ειναι οπως το CΒ500 αλλα με μονο αμορτισερ πισω.
ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ-ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ-ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

ακου ,ρωτα, μαθε, και αν το δοκιμασεις θα με θυμηθεις.:wave2: :wave2: :wave2:

ashton
16/09/2008, 18:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
Η κοπέλα ζητάει Breva και της προτείνετε Monster... και Bonnie... για να μην πω για τα japan.

Το μηχανάκι έχει κραδασμούς μόνο με κλειστές βαλβίδες, οπότε κοπελιά ήταν ξερύθμιστο. Αν το πας τάπα (λέμε τώρα) κάνει και φασαρία. Από εκεί και πέρα κάθονται ΑΝΕΤΑ 2 άτομα στην σέλα, είναι οικονομικό, φτηνό στα service και το εγκάρσιο V2 είναι απόλαυση να το ανοίγεις. ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Επίσης με power commander και 2 Lavizardi πας 90 αλόγατα.

Οσο για το βάρος, απλά δεν υπάρχει. Είναι τόσο χαμηλά το κέντρο βάρους που στην πόλη είναι παπί, σε αντίθεση με όλα τα άλλα που σου προτάθηκαν. Γενικά από οδηγικής άποψης, είναι παιχνίδι. Καμμία υστερία στον δρόμο. Ο΄κώλος φεύγει μόνο όταν θέλεις, και το βασικότερο μαζεύεται για πλάκα από ότι και να σου τύχει. Οτι πρέπει για μετάβαση από σκουτερ δηλαδή.

Θα πρότεινα ένα δεύτερο test ride πάντως, αφού έχεις οδηγήσει την δεύτερη επιλογή σου.

Mε κάλυψε ο συγκάτοχος (? ή το έδωσες?) Breva, Wiredgr.
Το μηχανάκι είναι απροβλημάτιστο.
Τον Ιούλιο πήγαμε με τη γυναίκα μου Ναύπλιο-Επίδαυρο και ήταν απόλαυση, και με δυο άτομα και φορτωμένα με βαλιτσάκι + πλαϊνά σαμάρια.
Άψογη συμπεριφορά, άνετο στην πόλη.

Κραδασμούς δεν έχει το μηχάνημα και μάλλον συμβαίνει αυτό που λέει ο wiredgr.

Γενικά είναι μια πολύ καλή επιλογή και δε νομίζω πως θα μετανοιώσεις αν το πάρεις.

taksidiotis25
16/09/2008, 20:08
μα κι εγω στα καινουρια guzzi δεν εχω δει κραδασμους,μαλλον ξερυθμιστο θα πρεπει να ηταν και κακως,γιατι ετσι δινουν και λαθος εντυπωση στον υποψηφιο αγοραστη

hidefnick
17/09/2008, 08:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από ashton
Mε κάλυψε ο συγκάτοχος (? ή το έδωσες?) Breva, Wiredgr.


Εφυγε και παζαρεύω ένα Le Mans III :wave2: :wave2:

Road67
17/09/2008, 10:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από ashton
Mε κάλυψε ο συγκάτοχος (? ή το έδωσες?) Breva, Wiredgr.
Το μηχανάκι είναι απροβλημάτιστο.
Τον Ιούλιο πήγαμε με τη γυναίκα μου Ναύπλιο-Επίδαυρο και ήταν απόλαυση, και με δυο άτομα και φορτωμένα με βαλιτσάκι + πλαϊνά σαμάρια.
Άψογη συμπεριφορά, άνετο στην πόλη.

Κραδασμούς δεν έχει το μηχάνημα και μάλλον συμβαίνει αυτό που λέει ο wiredgr.

Γενικά είναι μια πολύ καλή επιλογή και δε νομίζω πως θα μετανοιώσεις αν το πάρεις. Μια απο τις αγαπημενες μου μηχανες που σκεφτομουνα να παρω καποια περιοδο -βεβαια δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το 750- ηταν η 1200sport. Ωραια και καλα πας Ναυπλιο και Επιδαυρο απροβληματιστα κλπ δεν το πολυπιστευω για το 750 αλλα δεν εχω και καμια σπουδαια εμπειρια μαζι του, απλα δε με πειθει. Αν πεις να πας λιγο μακρυτερα και συμβει κατι ΠΟΙΟΣ θα το επισκευασει; Αναγκαστικα θα το στειλεις Αθηνα σε ενα απο τα τρια συνεργεια που υπαρχουν [και πριν πει κανενας ασχετος οτι η piaggio εχει τεραστιο δικτυο, μονο 3 στην Αθηνα και ισως 1 στη Θεσσαλονικη βαζουν χερι σε guzzi]. Αρα μενεις σε μια μικρη η μεγαλη πολη προβληματισμενος χωρις μηχανη και φυσικα χωρις δυνατοτητα μηχανης αντικαταστασης.
Οσον αφορα το παραπανω για να μην παρεξηγηθω, το 750 εχει μεγαλη ροπη και τραβαει απο χαμηλα, αλλα σε συνθηκες ταξιδιου και δη με αερα δε με πειθει οτι παει δικαβαλο απροβληματιστα.
Οσον αφορα κραδασμους, εγω δεν παρατηρησα τιποτα τετοιο. Αυτο ομως που δε μου αρεσε ηταν ο ηχος του που ειναι σαν ηλεκτρικος. Σε καποια σημεια μαλιστα στο ρελαντι μου εδωσε λογω ασυνεχειων στον ηχο την αισθηση οτι τρεμει, χωρις ομως να τρεμει το ιδιο το μηχανακι.

ashton
17/09/2008, 13:40
Ενημερωτικά μου είχε σπάσει ο ένας μαρσπιές του οδηγού στις γραμμές του τρένου στην είσοδο της Λαμίας (που είχα πάει για δουλειά) και το έφτιαξα στην Piaggio της Λαμίας .
Από όσο ξέρω στα Piaggio center που έχουν guzzi service (δεν είναι 3+1 είναι παραπάνω) έχουν dsl σύνδεση και μπορούν να δουνε στο site της Guzzi βιντεάκια για κάθε εργασία που δεν ξέρουν να φτιάξουν.

vamei
17/09/2008, 23:25
Μετά από κάποια μικρά τεστ που έκανα έχω καταλήξει προς το παρόν στο Suzuki gsr 600 και στο Kawasaki er-6n. Τετρακύλινδρο και δικύλινδρο αντίστοιχα. Δεν έχω ακόμα ξεπεράσει το άγχος για τις μοτοσυκλέτες αυτού του κυβισμού ωστόσο έχει μείνει η επιμονή. Τι θα πρέπει να ξέρω γι' αυτά τα δυο για να μπορέσω να διαλέξω κάτι? :sun:

xristoforos
18/09/2008, 15:21
Θα πρέπει να ξέρεις ότι αυτά τα 2 μηχανάκια δεν είναι τόσο όμορφα και χρήσιμα όσο μια Africa twin . Βρίστεμε όσο θέλετε γνώμη δεν αλλάζω .

ashton
18/09/2008, 21:12
Η οποία Africa δεν είναι τόσο όμορφη όσο η Breva :)

Road67
18/09/2008, 21:53
Η οποία Breva δεν είναι τόσο χρήσιμη όσο το Piaggio Ape και τόσο όμορφη όσο το 696 αλλά τί τα θες;

p@nos
18/09/2008, 23:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Η οποία Breva δεν είναι τόσο χρήσιμη όσο το Piaggio Ape και τόσο όμορφη όσο το 696 αλλά τί τα θες;


να ελεγες το 695 να πω οκ αλλα ομορφο το 696?

:sick:

AntoD
22/09/2008, 08:40
Βασω...
εαν σου αρεσε το ER6 που σου προτεινα.....κανε ενα κοπο και δες και το Breva 850

Αλλο μηχανακι τελειως, πολυ πιο καλο-δυνατο-ροπατο απο το 750 που δοκιμασες και ακομη πιο ομορφο...κοστιζει λιγο παραπανω αλλα ειναι μηχανη που μαλλον δεν θα αλλαξεις για χρονια...
70 αλογα τροχο και σχεδον 8 ροπη απιο χαμηλα...ριξτου μια ματια...(για μενα το καλυτερο all round απο οσα αναφεραμε!)

Περιμενω νεα...

vamei
24/09/2008, 17:32
Παιδιά κατ' αρχάς ευχαριστώ για την μεγάλη σας βοήθεια. Παρήγγειλα την gsr 600 της suzuki η οποία κατά πάσα πιθανότητα μου έρχεται την Παρασκευή. Είστε πολύ ωραία παρέα και πιστεύω πως θα σας επισκέπτομαι τακτικά.

Πάλι ευχαριστώ!

arxaios
24/09/2008, 18:03
Εξαιρετική αγορά !!!:a18:
Χρωματάκι ;;;
:winka:

vamei
24/09/2008, 19:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
Εξαιρετική αγορά !!!:a18:
Χρωματάκι ;;;
:winka:

Πορτοκαλί

vamei
24/09/2008, 19:03
Χαιρετώ και τους moto guzzάκους τους οποίους συμπαθώ πάρα πολύ κι ας μην έκατσε η φάση...

Tpap
24/09/2008, 19:05
άντε με το καλό....και καλά χλμ :sun:

τσίμπα και μερικές τετρακύλινδρες μπύρες...:beer: :beer: :beer:

taksidiotis25
25/09/2008, 01:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από vamei
Πορτοκαλί μια χαρα σε βρισκω,αντε και να σε βλεπουμε κι απο δω,περιμενουμε φωτος και φυσικα καλοριζικη και καλοταξιδη:rotflmao:

xristoforos
25/09/2008, 18:42
ΑΑΑΑΑΧ ….. Κρίμα Αfrica ήταν και πέρασε


Καλορίζικο όμως και υπέροχα ατέλειωτα χιλιόμετρα .

AntoD
26/09/2008, 09:30
Με γεια σου λοιπον....

uninspiring μοτο.....να προσεχεις το πλαισιο στο λαιμο...εχει την ταση να....κοβεται στο gsr!!

(εχω δει 3 τετοια...)

vamei
26/09/2008, 18:19
Ευχαριστώ για τα "καλά" σας λόγια... μόλις σήμερα την απέκτησα

xristoforos
26/09/2008, 18:54
Βαλε κράνος μπουφάν γάντια μπότες ανέβα φωτο και ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥ

apav
21/10/2008, 15:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
Πόσο πάει αυτό apav;
Άμα το δει η γυναίκα μου θα με πάρει από το αυτί να πάμε να το αγοράσουμε..

(άσε που θα βρει ευκαιρία να μου τα χώσει για το V-strom.. ότι τη δούλεψα γιατί δε το φτάνει να μπορεί να πάει και αυτή μια βόλτα.. :rotflmao: )

Respect, πώς πάμε από αυτιά; Αντέχουμε ακόμη; :D

Ανακοινώθηκαν οι τιμές! (μουσική υπόκρουση από το βάθος, πολύ βάθος) ... 8.200? :evil:

Νταξ'; :D Είπαμε, δεν ξαναπερνάμε από τον Νέο Δρόμο, μόνο σε ανάγκη και τότε μόνο από αριστερή λωρίδα. :wave2:


145974

ashton
25/10/2008, 09:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από vamei
Ευχαριστώ για τα "καλά" σας λόγια... μόλις σήμερα την απέκτησα

καλορίζικη & καλά χιλιόμετρα :)