PDA

View Full Version : CBF-1000('08) vs CB600F Hornet('08)



inpas
24/09/2008, 16:15
Επειδή είμαι ανάμεσα στις δύο αυτές moto, θα ήθελα εντυπώσεις από κατόχους τους.
Τώρα γιατί έβαλα και το 1000 και το 600 μαζί? Το πορτοφόλι αντέχει την διαφορά των 1600ευρω που υπάρχει μεταξύ τους και συνάμα επειδή την moto θα την κρατήσω τουλάχιστον για 8-10 χρόνια φοβάμαι μήπως το 600 το ψιλο-βαρεθώ....
Τον χρόνο κάνω περίπου 10000χλμ εντός πόλης και άλλα 2000χλμ σε ταξίδια, πάντα μόνος (η οικογένεια πάει με το αυτοκίνητο...)
Οι εντυπώσεις σας, τα (+) και τα (-) που έχετε διαπιστώσει τόσο στην κίνηση μέσα στην πόλη (κυρίως αυτό με ενδιαφέρει) όσο και στο ταξίδι θα με βοηθήσουν στην επιλογή μου.

Road67
24/09/2008, 16:26
Τι ειναι το CB650F ; :eyepop:

inpas
24/09/2008, 16:29
sorry, cb600f

killbill
24/09/2008, 16:35
Φίλε μου δεν είμαι κάτοχος αλλά έχω οδηγήσει το CBF 1000 ABS στην πόλη και σε πολύ κίνηση.
Αυτά που μπορώ να πώ είναι ότι το μηχανάκι είναι πολύ άνετο, δεν καταλαβαίνεις καθόλου τα κιλά του με μανούβρες ανάμεσα σε αυτοκίνητα είναι μια χαρά το κιβώτιο και συμπλέκτης φανταστικά και έχεις και αρκετό γκάζι απο πλευράς ροπής και ικανοποιητική οδική συμπεριφορά. Το τελευτάιο το λέω συγκρίνωντας το με το δικό μου έτσι CBR 600F που το θεωρώ σαφώς καλύτερο σε οδική συμπεριφορά.

Τώρα εγώ στην θέση σου θα έπαιρνα το 1000αρι εφόσον μπορείς να καλύψεις και την οικονομική διαφορά και σαφώς το σκεφτόμουν και εγώ σοβαρά για αλλαγή πριν λίγο καιρό αλλα έμεινα στο CBR.

Καλή επιλογή εύχομαι σε ότι αποφασίσεις, η γνώμη μου είναι αυτή γιατί θα έχεις μια μηχανή που θα σου ικανοποιεί σε μεγάλο βαθμό όλες τις ανάγκες.

Το 600 μου φαίνεται μικρό για ταξίδια και εξορμίσεις.

GATOYLHS
24/09/2008, 17:02
ΤΟ CBF 1000 TO EIXA ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗ ΠΡΙΝ ΚΑΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ.ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ 1000ΑΡΙ ΠΟΥ ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΕΥΚΟΛΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΦΟΡΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ! Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΗΓΕ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΑ! ΛΕΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΑΝΕΤΑ...? ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΟΛΤΑΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΡΟΗΣ Κ ΘΗΣΕΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΩ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ 3 Η ΚΑΙ 4 ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΜΜΑΧΟ ΤΗΝ ΡΟΠΗ ΑΠΟ ΧΑΜΗΛΑ ΕΦΕΥΓΑ ΑΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΦΑΝΑΡΙ.ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ,ΦΡΕΝΑ,ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΙΑ ΧΑΡΑ,ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΟΡΓΑΝΑ,ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ.

ΑΦΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΒΛΕΠΙ ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΟ 1000.ΣΤΑΝΤΑΡ ΤΟ 600 ΘΑ ΤΟ ΒΑΡΕΘΕΙΣ.ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΑ 9ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ BANDIT 1250...

inpas
24/09/2008, 17:05
Γνωστοί και φίλοι μου λένε ότι 1000cc είναι too much για την πόλη κι ότι το 600 είναι μια χαρά.
Τα τελευταία 15 χρόνια κυκλοφορώ με ένα kle500 κι ένα BMWgs650 κι έτσι δεν γνωρίζω πώς είναι η συμβίωση (σε πόλη και....χωριό) με τετρακύλινδρα και μάλιστα 1000cc
Το βάρος και το μανουβράρισμα ενός 1000cc δεν με προβληματίζει όσο:
1. Η κατανάλωση βενζίνης είναι τόσο υψηλή έστω κι αν κάνεις νορμαλ, ήσυχη οδήγηση?
2. Ο κινητήρας βγάζει τόση ζέστη που δεν αντέχεται?
3. Το θέμα κόστους και συχνής αλλαγής που ακούω για το "αλυσιδο-γράναζο" πιστεύω ότι ισχύει μόνο εφ'όσον το "σπας" το μηχανάκι κι όχι εάν ξεκινάς ήρεμα κι οδηγείς νορμαλ.

CBF_1000
24/09/2008, 18:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από inpas
Γνωστοί και φίλοι μου λένε ότι 1000cc είναι too much για την πόλη κι ότι το 600 είναι μια χαρά.
Τα τελευταία 15 χρόνια κυκλοφορώ με ένα kle500 κι ένα BMWgs650 κι έτσι δεν γνωρίζω πώς είναι η συμβίωση (σε πόλη και....χωριό) με τετρακύλινδρα και μάλιστα 1000cc
Το βάρος και το μανουβράρισμα ενός 1000cc δεν με προβληματίζει όσο:
1. Η κατανάλωση βενζίνης είναι τόσο υψηλή έστω κι αν κάνεις νορμαλ, ήσυχη οδήγηση?
Καίει λιγότερο απ'το 600.
2. Ο κινητήρας βγάζει τόση ζέστη που δεν αντέχεται?
Οι περισσότερες μότο,όταν είναι σταματημένες,βγάζουν ζέστη.
3. Το θέμα κόστους και συχνής αλλαγής που ακούω για το "αλυσιδο-γράναζο" πιστεύω ότι ισχύει μόνο εφ'όσον το "σπας" το μηχανάκι κι όχι εάν ξεκινάς ήρεμα κι οδηγείς νορμαλ.
Αν το "σπας",θα κάνεις πολλές αλλαγές,αν το πας "νορμάλ",δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

inpas
25/09/2008, 07:56
Φίλε "cbf_1000" στην πόλη σ'έχει κουράσει καθόλου η moto σου? Αναφέρομαι κυρίως στο βάρος της (250 κιλά είναι αυτά) διότι στην αρχή με τον ενθουσιασμό δεν δίνεις και τόσο σημασία αλλά αργότερα μπορεί να σε κουράζει.

CBF_1000
28/09/2008, 22:39
Σίγουρα,δεν είναι παπάκι,αλλά είναι αρκετά ευέλικτο στην
κίνηση της πόλης.
Όσο για το βάρος...μη σε απασχολεί.

bZrOo
29/09/2008, 02:29
Αν κατάλαβα καλά λες για τα CB και όχι για τα CBF που σου σχολιάζουν παραπάνω τα παιδιά.

Εγώ έχω το CB600 και χωρίς να έχω καβαλήσει ποτέ 1000αρα μηχανή έμενα μου φαίνεται απολαυστικό για μέσα και έξω από την πόλη , όσο απολαυστικό δηλαδή μπορεί να είναι ένα ταξιδάκι με γυμνή μηχανή :D

Αν λοιπόν θες το 1000 για να πας χαλαρά για να μην αλλάζεις αλυσίδα - γρανάζι τότε κατά την γνώμη μου θα κάνεις λάθος αγορά.

Ότι και αν αποφασίσεις πάντως θα έχεις πάρει διαμαντάκι μηχανή , με το καλό λοιπόν

:beer:

Ληστης
29/09/2008, 05:43
Εγω πριν λιγες μερες αλλαξα το bandit 650 που ειχα με το 1250. Αξιζει την διαφορα χρηματων με το παραπανω.Ειναι πολυ πιο ανετο στην κυκλοφορια καθως τα 10 κιλα παραπανω ουτε που τα καταλαβαινω αλλα και κανω τις μισες αλλαγες ταχυτητων απο το 650. Η τριτη στο 1250 ειναι η εκτη στο 650.Και αχχχχ αυτη η ροπη!!! αξιζει τα εχτρα αλυσογραναζα!

kondoras
29/09/2008, 09:27
Eγω εχω το 600 το καινουργιο..
Καλο σχετικα αν και το περιμενα ποιο ανετο.
Μεσα στην πολη σε παει ανετα με λιγη σχετικα βενζινη
Εξω εθνικη η σελα του θελει βελτιωση ..στενη και σκληρη μοιαζει του παλιου αλλα δεν ειναι.
Κοστος 80-100 ευρο καθε κομματι.Με υψος 1,76 ο αερας μου ερχεται στους ωμους στην στανταρ θεση ζελατινας.
Νομιζω και δικαβαλος Ελλαδα πας παντου ανετα.
Η αληθεια ειναι οτι το βαριεσαι γρηγορα.Εγω ψαχνω το επομενο απο τωρα.
Αν ημουν ποιο ψηλος θα διαλεγα κατι σε on-off.
Καναμε διακοπες με το αδελφι Αυτος εχει ενα Versys και νομιζω οτι ειναι ποιο ανετη θεση ειδικα σε επαρχιακο δρομο.
Φρενα με ABS πολυ καλα.Σταθερη μηχανη στους τρελοαεριδες της Παρου και Ανδρου

inpas
29/09/2008, 16:45
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από kondoras
[B]Eγω εχω το 600 το καινουργιο..
Καλο σχετικα αν και το περιμενα ποιο ανετο.
Μεσα στην πολη σε παει ανετα με λιγη σχετικα βενζινη .............


Φίλε "Kondora" σε ποιούς τομείς το περίμενες ποιό άνετο?

Elle
30/09/2008, 00:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Τι ειναι το CB650F ; :eyepop:

Είναι το CB με μοτέρ από Honda CBR 650, με διαφορετική χαρτογράφηση.
:lol: :rotflmao: :lol: :D
:bawl: :bigcry:

kondoras
30/09/2008, 07:31
Το περιμενα ποιο ανετο στην θεση οδηγησης.
Οταν πρωτοκατσεις τα βλεπεις ωραια αλλα μετα απο 1 ωρα ο δικος μου ...πισινος εχει μουδιασει.
Σε συγκριση με την σελα του transalp που ειχα ειναι η μερα με την νυχτα.
Το βαρος του θα σε ενοχλησει σε μερικες μονο στιγμες οπως οταν πρεπει να κανεις πισω σε ανωφερεια και σε μανουβρες επιτοπου.
Παντως βοηθαει οτι πατας καλα κατω.
Το τιμονι για πολη ειναι μαλλον χαμηλο και οταν δεν σε κραταει ο αερας της ταχυτητας κουραζει τα χερια..
Εθνικη παει πανω απο 200 και τις ροπες του 1000 τις αναζητας σε προσπερασματα με υψηλη ταχυτητα.
Τραβαει απο 2000 στροφες και με 6 ακομα με 2 ατομα.
Η 3,4,5 ειναι τοσο κοντα που πολλες φορες δεν ξερεις αν αλλαξες η ηταν τζουφια.
Δεν ειναι ασχημη μηχανη ευκολη για απειρο η για καποιον
που εχει καιρο να οδηγηση
Την πηρα 7700 χωρις δωρα και την επελεξα απο το bandit λιγο για το βαρος και για εμφανιση.
Αν θελεις σου δινω και το τηλεφωνο μου να ρωτησεις οτι αλλο

kondoras
30/09/2008, 08:10
Ξεχασα να πω για τους συντονισμους που που βγαζει στις
6000 στροφες.
Εκει η 6 εχει γυρω στα 130 δηλαδη ταχυτητα ταξιδιου.
Δεν παιζοντε δεν νομιζω ανθρωπος να τους ανεχετε.
Καποιος συναδελφος που εχει το HORNET (εχουν ιδιο κινητηρα) και ειχε τα ιδια μου λεει οτι εχουν φυγει.
????χλωμο το βλεπω μαλλον τους συνηθισε