PDA

View Full Version : Για πρώτη μηχανή μια Svουρίτσα...



Scandal
24/09/2008, 20:40
Μετά από αρκετό καιρό αναζήτησης μηχανής -ήμουν ανάμεσα σε μεταχειρισμένο με 2000ευρώ και το kawasaki ninja 250 καινούργιο- αποφάσισα σε χρόνο dt (μέσα σε ένα βράδυ) να αγοράσω ένα suzuki SV650S του 2002 με 40000km.

Το παλικάρι το έδινε 3000ευρώ και αποφάσισα να μην κάνω παζάρια μιας και φαινότανε πολύ προσεγμένο. Σαν έξτρα είχε φλασάκια, ξένον μικρή σκάλα, έναν συναγερμό όχι τόσο καλής ποιότητας, εξάτμιση micron, καρίνα και θερμαινόμενες χούφτες. Ίσως ξεχνάω κάτι αλλά αυτά είναι τα βασικά. Από λάστιχα φοράει τα BATLAX BT-020 της bridgestone.

Επειδή είναι η πρώτη μου μηχανή και είμαι άσχετος από μηχανολογικά είπα να γράψω στο forum μιας και στις παρέες μου για κακή μου τύχη δεν υπάρχει κάποιος που να έχει μηχανή.

Λοιπόν λίγες βασικές ερωτήσεις για αρχή:

1. Βρίσκομαι Θεσσαλονίκη και θα ήθελα να μου προτείνετε ένα καλό συνεργείο. Πρόεδρα ακούς; (Αν και τι πρόεδρας αφού το πουλάς το SV σου!)

2. Σήμερα κατά την επιστροφή σπίτι έκανα και την πρώτη μου βόλτα με βροχή. Με το που φτάνω μύριζα κάτι σαν καμμένο και είδα ότι βγαίνει λίγο καπνός από μπροστά. Υπέθεσα ότι είναι από το νερό αλλά δεν είμαι και εντελώς σίγουρος οπότε τα φώτα σας παρακαλώ.

3. Μιας που είπαμε για φώτα. Όπως ανάφερα το παλικάρι είχε βάλει στην μικρή σκάλα xenon και μου έδωσε και την μεγάλη xenon να την τοποθετήσω όποτε μπορώ. Είναι εύκολη διαδικασία; Μπορώ να την κάνω μόνος μου ή χρειάζεται να μου τα τοποθετήσει ειδικός; Επίσης η μικρή σκάλα xenon μου κάνει νερά που και που. Τρεμοπαίζει καμιά φορά όταν είμαι με πολύ λίγα χιλιόμετρα και πάω να σταματήσω π.χ. Τώρα αν βάλω μπροστά και μετά ανάψω κατευθείαν τα φώτα χωρίς πρώτα να δώσω λίγο γκάζι η μηχανή θα σβήσει. Είναι φυσιολογικό;