View Full Version : sapila racing V4!
Don John
31/08/2009, 22:04
Εγω ειμαι ναι!! :)
Καλα θυμασαι ;) .
Θα περιμενω να δω την συνεχεια φιλε!
και ευχομαι το μηχανακι να γινει και παλι "αξιομαχο"
το αξιζει.........:beer:
Υστ. Αν εχεις διαθεση ριξε μια ματια εδω:
http://vfrh.forumotion.net/forum-f23/topic-t423.htm
Ειναι μια μικρη περιγραφη "εργασιων" του πως εγινε "ομορφο" το rc24 μου ;)
sapila racing
02/09/2009, 12:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από Don John
Εγω ειμαι ναι!! :)
Καλα θυμασαι ;) .
Θα περιμενω να δω την συνεχεια φιλε!
και ευχομαι το μηχανακι να γινει και παλι "αξιομαχο"
το αξιζει.........:beer:
Υστ. Αν εχεις διαθεση ριξε μια ματια εδω:
http://vfrh.forumotion.net/forum-f23/topic-t423.htm
Ειναι μια μικρη περιγραφη "εργασιων" του πως εγινε "ομορφο" το rc24 μου ;)
Μπραβο! Κάνατε πολύ καλή δουλειά απ οτι βλέπω!
Το άξιζε το VFR σου, είναι απο τα πιο όμορφα! :beer: :beer:
sapila racing
04/10/2009, 18:51
Ωπα, είμαι κι εγω εδω λοιπόν!
Να σας πω λοιπόν τα τελευταία νέα. Τα καρμπυρατέρ ξανακαθαρίστηκαν εκ νέου, τα έδεσα την προηγούμενη Δευτέρα, και θα τα βάλω αύριο, αφού κατάφερα και βρήκα ιαι τα 2 κολλάρα εισαγωγής που περίμενα μήνες.
Αντε να δούμε γιάτί έχει τραβήξει πολύ, και θελω να τελειώσει να το στείλω στην αδελφή μου, να ξεμπλοκάρει κι ο χώρός γιατί εχω κάτι άλλο στο μυαλό μου.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ωπα, είμαι κι εγω εδω λοιπόν!
Να σας πω λοιπόν τα τελευταία νέα. Τα καρμπυρατέρ ξανακαθαρίστηκαν εκ νέου, τα έδεσα την προηγούμενη Δευτέρα, και θα τα βάλω αύριο, αφού κατάφερα και βρήκα ιαι τα 2 κολλάρα εισαγωγής που περίμενα μήνες.
Αντε να δούμε γιάτί έχει τραβήξει πολύ, και θελω να τελειώσει να το στείλω στην αδελφή μου, να ξεμπλοκάρει κι ο χώρός γιατί εχω κάτι άλλο στο μυαλό μου.
:wave2:
εμ δεν θα ειχες???
:lol: :lol: :lol:
:beer: :beer: :beer:
Raftopoua
30/11/2009, 13:26
Τελικά δούλεψε σωστα?
sapila racing
30/11/2009, 14:00
Ακόμα δεν το εχω δέσει, εχει ταξίδια στην Ρουμανία το πρόγραμμα αυτον τον καιρό.
:sick:
sapila racing
15/12/2009, 18:37
Aφού τέλιεωσα με το R26 έπιασα το VFR μετα απο καιρό.
Εβαλα πάνω τα καρμπυρατερ μετα τον 3ο καθαρισμό αλλά δυστυχώς η δοκιμή απέτυχε, είχαμε πλυμμήρα βενζίνης και ούτε έσκασε καν να πάρει μπρος.
Την τελευταία φορά δούλευε, έπαιρνε μπρος κανονικά αλλά είχε πρόβλημα στις χαμηλές στροφές.
Μου εχει σπάσει τα νεύρα αλλά δεν θα του περάσει...
Αντε πάλι έξω η τετράδα. :mad:
Don John
15/12/2009, 19:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Aφού τέλιεωσα με το R26 έπιασα το VFR μετα απο καιρό.
Εβαλα πάνω τα καρμπυρατερ μετα τον 3ο καθαρισμό αλλά δυστυχώς η δοκιμή απέτυχε, είχαμε πλυμμήρα βενζίνης και ούτε έσκασε καν να πάρει μπρος.
Την τελευταία φορά δούλευε, έπαιρνε μπρος κανονικά αλλά είχε πρόβλημα στις χαμηλές στροφές.
Μου εχει σπάσει τα νεύρα αλλά δεν θα του περάσει...
Αντε πάλι έξω η τετράδα. :mad:
Υπομονη και επιμονη!!;)
Αντε βρε να τελειωσει και περιμενω προσκληση να το δω και να το καμαρωσω:beer:
sapila racing
01/01/2010, 11:01
Τελικά με πατέντα μπήκαν νέα oring στα λεκανάκια, οχι τα δικά του αλλα φτιαχτά, ξαναμπήκαν τα καρμπυρατέρ πάνω και δουλεύει σαν ρολόι!
Τωρα μένει να γίνουν κάποιες κοσμητικές παρεμβάσεις, να βγεί ασφάλεια και να το κάνω βόλτα να δούμε οτι είναι όλα ΟΚ.
Ψαχνω καθρέφτες και δεν βρίσκω πουθενά, αν εχει κάποιος κάτι υπ όψιν ας μου στειλει ενα μυνημα.
Ειναι λίγο περίεργοι καθρέφτες και οι βίδες στήριξης εχουν απόσταση 4cm μεταξύ τους.
μπραβο καλη συνεχεια.βαλε περισσοτερες φωτογραφιες ακομα και απο τις μικροδουλειες που κανεις...:beer:
FRAGISCOS
02/01/2010, 09:49
Καλη χρονια και καλη συνεχεια
Αψογο το μοτορι
:beer:
sapila racing
20/02/2010, 19:07
Σε αυτη τη φάση βρίσκεται το VFR, ελύσα και εμπρος φαίρινγκ γιατί ανακάλυψα σπασιμο στην βαση οργάνων/φαιρινγκ/ψυγείου λαδιου.
Κολληθηκε και περάστηκε ενα αστάρι για να βαφτεί τοπικά, εχω ετοιμη αστάρωμένη για βάψιμο και την ουρά και μετα απο λίγη περιποίηση θα γίνει ωραίο.
Ο φίλος μου ο Αντρέας μου φιταξε και το πίσω σελλάκι τζάμι, ηταν βαμμένο με σπρει μαυρο ενω ηταν κόκκινο αρχικά και φαινόταν κιόλας.
Δουλευει καλά αλλά βόλτα δεν εχω παει ακόμα! Του άλλαξα και υγρα ψυγείου και μια βαλβίδα βεντιλατέρ, και πρέπει να είναι κομπλέ σε όλα πλέον.
Οταν το δεσω και το παω βόλτα θα τα ξαναπούμε.
:wave2:
189433
filipp0s
20/02/2010, 19:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Σε αυτη τη φάση βρίσκεται το VFR,...
ρε συ τοσο καιρο εχω να ερθω στο γκαραζ κι ακομα χωρις κουστουμι ειναι???
:lol: :lol:
Αντε πλησιαζει η ανοιξη, οτι πρεπει για να το στειλεις στη Μυρτω :beer: :beer: :wave2:
sapila racing
23/02/2010, 19:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
ρε συ τοσο καιρο εχω να ερθω στο γκαραζ κι ακομα χωρις κουστουμι ειναι???
:lol: :lol:
Αντε πλησιαζει η ανοιξη, οτι πρεπει για να το στειλεις στη Μυρτω :beer: :beer: :wave2:
Τα ειχα βάλει αλλά τα ξανάβγαλα να κάνω κατι βαψιματάκια, να είναι ωραίο.
Η ουρά βαφτηκε ήδη ένα χέρι. :wave2:
sapila racing
05/03/2010, 09:12
Το τεπόζιτο εχει παει για πλαστικοποίηση γιατί ειχε κάμποσες σκουριές και με τίποτα δεν θα ηθελα να ξαναμπλέξω με αυτα τα καρμπυρατέρ.
Το αλλο πρόβλημα, κι ελπίζω τελευταίο, ειναι το ρακόρ. Δυστυχως ηταν διαλυμένο, και λειτουργούσε μονο στο on, με σκισμενο διαφραγμα υποπίεσης και χωρίς ελατήριο.
Ενα συστημα παροχής που στηρίζεται στις βαλβίδες των φλοτέρ δεν ειναι κι οτι καλύτερο, οπότε ψαχνω για ρακόρ, αλλά δεν βρίσκω.
Καpοια κουφάλα τσίμπησε τεπόζιτο με ταπα και ρακόρ σχεδόν τζαμπα απο ebay, την ωρα που παταγα το buy now... και δεν βρισκω άλλο.
Θα παρω μαλλον ενα repair kit και τα το φτιάξω.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Το τεπόζιτο εχει παει για πλαστικοποίηση γιατί ειχε κάμποσες σκουριές και με τίποτα δεν θα ηθελα να ξαναμπλέξω με αυτα τα καρμπυρατέρ.
Το αλλο πρόβλημα, κι ελπίζω τελευταίο, ειναι το ρακόρ. Δυστυχως ηταν διαλυμένο, και λειτουργούσε μονο στο on, με σκισμενο διαφραγμα υποπίεσης και χωρίς ελατήριο.
Ενα συστημα παροχής που στηρίζεται στις βαλβίδες των φλοτέρ δεν ειναι κι οτι καλύτερο, οπότε ψαχνω για ρακόρ, αλλά δεν βρίσκω.
Καpοια κουφάλα τσίμπησε τεπόζιτο με ταπα και ρακόρ σχεδόν τζαμπα απο ebay, την ωρα που παταγα το buy now... και δεν βρισκω άλλο.
Θα παρω μαλλον ενα repair kit και τα το φτιάξω.
πλαστικοποιηση στον Δανο?.νομιζω ετσι λεγεται και ποσο κοστιζει?,χρονο και χρημα.αν το παω μετα τη βαφη θα του βγαλει τα ματια?
sapila racing
12/03/2010, 12:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
πλαστικοποιηση στον Δανο?.νομιζω ετσι λεγεται και ποσο κοστιζει?,χρονο και χρημα.αν το παω μετα τη βαφη θα του βγαλει τα ματια?
Δεν το πήγα στον Δανο, αν κι εχω κάνει του SR500 εκει και ειναι μια χαρά μετα απο 10+ χρόνια.
Το πηγα σε δικό μας άνθρωπο απο την Λέσχη Κλασσικών που κάνει την ίδια δουλειά.
Κόστος γυρω στα 100 Ευρω αναλόγως κατάστασης, δεν υπάρχει πρόβλημα με την βαφή, εκτός κι αν ειναι τελείως σάπιο με τρύπες κλπ, οπότε θα πρέπει πρωτα να φτιαχτεί και μετα να πλαστικοποιηθεί.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Δεν το πήγα στον Δανο, αν κι εχω κάνει του SR500 εκει και ειναι μια χαρά μετα απο 10+ χρόνια.
Το πηγα σε δικό μας άνθρωπο απο την Λέσχη Κλασσικών που κάνει την ίδια δουλειά.
Κόστος γυρω στα 100 Ευρω αναλόγως κατάστασης, δεν υπάρχει πρόβλημα με την βαφή, εκτός κι αν ειναι τελείως σάπιο με τρύπες κλπ, οπότε θα πρέπει πρωτα να φτιαχτεί και μετα να πλαστικοποιηθεί.
:wave2:
στειλε στοιχεια του ανθρωπου με πμ και αν μπορω να χρησιμοποιησω το ονομα σου...
sapila racing
12/03/2010, 16:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
στειλε στοιχεια του ανθρωπου με πμ και αν μπορω να χρησιμοποιησω το ονομα σου...
Σπύρο έχεις πμ.
Τελικά το τεπόζιτο ηταν πολύ χάλια, ο μαστορας εχει τρόπο να βλέπεις μέσα στο τεπόζιτο...
Μην βρισκοντας πουθενα ρακόρ, πήρα απο ebay αλλο ένα τεπόζιτο κομπλέ με τάπα και ρακόρ, λεβιέ ταχυτητων με το μοχλικό του και 4 πολλαπλασιαστές με μπουζοκαλώδια και πίπες.
Στην ουσία χρειαζόμουν το ρακόρ, ενα μπουζοκαλώδιο και μια πίπα, ωστε να είναι ολα ιδια και μαμα και τον λεβιέ με το μοχλικό μια και προφανως μετα απο τούμπα βάλανε εναν λεβιέ άσχετο χωρίς μοχλικό κατ ευθειαν στον άξονα κι ετσι εχει ανάποδο κιβωτιο και θελει και πανω απο 45 νούμερο παπουτσι.
Αντε να παρω το τεπόζιτο απο τον μαστορα, να ερθουν και τα υπόλοιπα πράγματα αππ την Αγγλία να κανω επιτέλους βόλτα να δω αν χρειάζεται τίποτα άλλο.
Φτανει στο τέλος? Για να δούμε. :)
sapila racing
09/04/2010, 09:54
Kαλά νέα και κακά νέα.
Τα κακα είναι οτι η κούτα απο την Αγγλια έφτασε ανοιγμένη, και ο λεβιές ταχυτήτων με το μοχλικο του έλειπε...αντε βρες άκρη. Την ανοιξαν στο αεροδρόμιο και την υπόλοιπη διαδρομή την έκανε ανοιχτή, οπότε υποθέτω οτι ο λεβιες κλπ έπεσαν καπου στην διαδρομή...
Τωρα ψάχνω πάλι για λεβιέ και το μοχλικό του, μαζί με βαση μαρσπιέ και μαρσπιε, διότι ανακάλυψα οτι ειναι αλλαγμένα με άλλα.
Ο αριστερός μαρπιές ειναι περίπου 5 πόντους πιο κάτω απο τον δεξι, και το κατάλαβα με την πρώτη βόλτα, δεν το ειχα πάρει χαμπάρι!
Η βόλτα είχε πλάκα, το μηχανάκι είναι μικρό σε μέγεθος, πολύ μανιτζέβελο και αρκετά γρήγορο.
Τραβάει κι απο χαμηλά, αλλά μετα τις 10.000 γίνεται εθιστικό, τρελλαίνεται κανονικά. Τα φρένα ηταν ψόφια αλλά μολις πατησαν τα τακάκια με τους νεους δίσκους επανήλθαν, με σπογγώδη αίσθηση όμως. Ισως του βάλω σωληνάκια, αλλά μπορεί να τρομάξει ο πελάτης που δεν ξέρει απο τέτοια, ίδωμεν.
Επίσης θελει ρύθμιση η αλλαγη ρουλεμαν λαιμού, στατικο δεν φαινόταν τίποτα, αλλά με την βόλτα φάνηκε.
Και μερικές φωτό. :wave2:
194724
sapila racing
09/04/2010, 09:55
Ομορφούλι είναι το άτιμο.
194725
sapila racing
09/04/2010, 09:57
Ο ανάποδος λεβιές και τα μαρσπιέ δεν με άφησαν να το ευχαριστηθώ, ειχα σκοπό να το κάνω μεγάλη βόλτα, αλλά τελικά μια τοπική ηταν αυτο που χρειαζόταν για να καταλάβω τι χρειάζεται ακόμα.
194726
sapila racing
09/04/2010, 09:58
Νομίζω οτι αυτη η πλευρά είναι η πιο όμορφη.
194729
sapila racing
09/04/2010, 10:02
Εδω φαίνεται η διαφορά ύψους των μαρσπιέ. Προφανώς ειχε φάει τούμπα απο αριστερά, ειχε και ραγισμένο καπάκι ρότορα που αλλάχθηκε, και σπασμένη βαση οργάνων/φαναριού που κολλήθηκε/βάφτηκε και αλλάχθηκε όλη η αριστερή μαρσπιεδέρα με οτι βρήκαν μπροστά τους.
Και πάνω που έλεγα οτι ειχα τελειώσει ξαναρχίζει η έρευνα στο ebay...
194731
sapila racing
09/04/2010, 10:10
Η πλάκα είναι οτι ο λάθος μαρσπιές (αριστερός) ειναι βολικός, ενω ο original (δεξιός) ειναι πολύ ψηλά, racing τελείως!
Μια που ειχε ερθει κι η αδελφή μου για μερικές μέρες για τος γιορτές, τό έκανε και μια μικρή βόλτα, και της άρεσε πολύ! :sun:
Την φαντάζομαι οταν το πάει πρωτη φορά πανω απο 10.000 στροφές! :lol:
Εκει πλέον η βελόνα του στροφομέτρου κινείται σαν δίχρονου στην ροπή του μεχρι τις 14000.
194732
Καλη επιτυχια στο ψαξιμο,και προσοχη με τους μ@λ@κες που ανοιγουν τις κουτες...:wave2:
trelamenoss
09/04/2010, 14:49
Ο ανάποδος λεβιές και τα μαρσπιέ δεν με άφησαν να το ευχαριστηθώ, ειχα σκοπό να το κάνω μεγάλη βόλτα, αλλά τελικά μια τοπική ηταν αυτο που χρειαζόταν για να καταλάβω τι χρειάζεται ακόμα.
o levies allazei gyrnwntas to podaraki pou paei sto kare twn taxythtwn anapoda:wave2:
sapila racing
09/04/2010, 18:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από trelamenoss
o levies allazei gyrnwntas to podaraki pou paei sto kare twn taxythtwn anapoda:wave2:
Το ξέρω φίλε μου, αλλά εδω εχει γίνει πατέντα απο προηγούενο ιδιοκτήτη, κι εχει απλά τον λεβιέ κοτσαρισμένο πανω στο καρε του άξονα, ενω επρεπε να εχει μοχλικό και γι αυτό ειναι ανάποδο.
Ψαχνω να βρω τωρα σωστό λεβιε, μοχλικο αλλά και την σωστή μαρσπιεδέρα όπου πιάνει κι ο λεβιές αφου ειναι κι αυτη αλλαγμένη με άλλη.
Ευχαριστώ πάντως! :wave2:
sapila racing
09/04/2010, 18:17
Λοιπόν το πήγα σήμερα πάλι βόλτα, είναι περίεργο αλλά είναι εθιστικό και σε φτιάχνει!
Πήγα απο Καρέα και ανέβαινε απο Ζωγραφου προς τα πάνω με πανω απο 180 που τερματίζει το κοντέρ του με ευκολία, μπρίζωσα κι εναν με ενα Triumph 1050 κι αρχισε να τα χώνει. :lol:
Αρχίζει και συντονίζεται στις 8 και μετα τις 10 εχει σκαλί σαν δίχρονο, στις 14000 στροφές ο ηχος ειναι τελείως racing.
Τα φρένα καλά, στρίβει πανεύκολα αλλά δεν μου φάνηκε νευρικό παρ όλο τον 16ρη τροχό εμπρος. Μου δίνει την εντύπωση οτι μπορεί πχ στα Μέγαρα να ειναι πολύ καλό, τηρουμένων των αναλογιων βεβαια.
Μενει λοιπόν να βρω μερικά πράγματ αακόμα και να του αλλάξω ρουλενμάν τιμονιου και θα ειναι 100% έτοιμο.
Τα κάτω φαίρινγκ δεν θα τα βάλω, θέλουν φτιαξίματα και θα κοπανάνε στα πεζοδρόμια με τη μία, οπότε τα αφήνω προς το παρόν τουλάχιστον.
Της αδελφής μου πάντα της άρεσε το FZ750 οπότε κι αυτό της αρέσει μια χαρά κι έτσι.
:wave2:
filipp0s
09/04/2010, 18:43
Αφου αρεσε και στη Μυρτω ολα τα αλλα ειναι λεπτομερειες ! :sun:
:beer: :beer: :beer: :beer: :wave2:
sapila racing
02/07/2010, 13:10
Μετα απο κάμποσα χιλιόμετρα δοκιμών περάσαμε στην δεύτερη και τελειωτική, ελπίζω, φάση.
Αλλάχτηκε ο ανορθωτής, μπήκαν κωνικά ρουλεμάν λαιμού και μπαίνουν οσονούπω άλλες δαγκάνες εμπρός, τρόμπα φρένου και σωληνάκια υψηλής.
Στόχος να είναι στις Σέρρες 24 Ιουλίου γα το ετήσιο track day της παρέας.
Αναμείνατε στο ακουστικό σας... :beer:
filipp0s
02/07/2010, 13:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
...
Αναμείνατε στο ακουστικό σας... :beer:
εμπρος??? :lol: :lol:
:beer: :beer: :beer: :beer:
christos01
02/07/2010, 13:44
:beer: :beer: :beer:
giannis113
02/07/2010, 14:26
αντε θα ρθω να σας δω στις 24 του μηνα! :beer:
sapila racing
28/07/2010, 07:41
1.46 στις Σέρρες έγραψε το VFRάκι. :smokin:
Προβλήματα δεν είχε, όλα δούλεψαν ρολόι. Τα σωληνάκια υψηλής στα φρένα έκαναν δουλειά, και γενικά μπορω να πω οτι το μηχανάκι ηταν μια χαρά.
Στο τέλος της ευθείας έπιανε 180, στρίβει ευκολα με ελάχιστη προσπάθεια και είναι σταθερό παρα τον 16ρη τροχό.
Μπορεί και αλλάζει γραμμές εύκολα, βρίσκει δύσκολα κάτω τα μαρσπιέ και θέλει να αλλάζει ταχύτητες στις 12-13000.
Τωρα θα συνεχίσει τις βόλτες του στη Θεσσαλονίκη. :beer: :wave2:
205028
DimChios
28/07/2010, 07:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
1.46 στις Σέρρες έγραψε το VFRάκι. :smokin:
Προβλήματα δεν είχε, όλα δούλεψαν ρολόι. Τα σωληνάκια υψηλής στα φρένα έκαναν δουλειά, και γενικά μπορω να πω οτι το ηχανάκι ηταν μια χαρά.
Στο τέλος της ευθείας έπιανε 180, στρίβει ευκολα με ελάχιστη προσπάθεια και είναι σταθερό παρα τον 16ρη τροχό.
Μπορεί και αλλάζει γραμμές εύκολα, βρίσκει δύσκολα κάτω τα μαρσπιέ και θέλει να αλλάζει ταχύτητες στις 12-13000.
Τωρα θα συνεχίσει τις βόλτες του στη Θεσσαλονίκη. :beer: :wave2:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:beer: :beer: :beer: :beer:
boldor900f
28/07/2010, 13:54
:a18: :a19:
Συγχαρητήρια
ΗΟΡΝΕΤακιας
06/11/2010, 00:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
μουν@ρα ήταν και είναι ακόμη και τώρα .... αν και προτιμώ το nc35 λόγω στησίματος, φρένων και Usd .... (πάντως σε κανένα από αυτά δεν μπορείς να "παίξεις" .... πολύ "φιμωμένη" κεφαλή και δεν παίρνει πολύ τουμπάνιασμα ... )
:wave2:
σηκωνει ενα ικανοποιητικο τουμπανιασμα με hrc καλουδια και φτανει μεχρι και τα 80 περιπου αλογατα.
Επισης και με λιγο ξαλαφρωμα πρεπει να γινεται αρκετα καλο...
Μπράβο ρε συ!
Ενα μηχανάκι που έφυγε απο τον παλιατζή και πήγε μέχρι και στις Σέρρες!
:beer:
Μπραβο Αρη:beer: :beer:
Ωραιο να το χαιρεσαι -εται :beer: :beer:
sapila racing
07/11/2010, 10:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gi_4ce
Μπράβο ρε συ!
Ενα μηχανάκι που έφυγε απο τον παλιατζή και πήγε μέχρι και στις Σέρρες!
:beer:
Πραγματικά είναι μεγάλη ικανοποίηση, κι επίσης η καλύτερη μορφή ανακύκλωσης. :beer:
Καθόταν για 6 χρόνια σε μια αποθήκη και το μέλλον του ηταν δυσοίωνο, μέχρι που το πήρα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sv9cvk
Μπραβο Αρη:beer: :beer:
Ωραιο να το χαιρεσαι -εται :beer: :beer:
Να σαι καλά Χρήστο, η αδελφή μου το χαίρεται και το κυκλοφορεί κανονικά. Ειναι υπερευχαριστημένη και το μηχανάκι δεν εχει κάνει κιχ. :wave2:
Ο βαθμός δυσκολίας ηταν μεγάλος λόγω του οτι τα ανταλλακτικά ήταν πολύ δυσεύρετα, μια και δεν εχει εισαχθεί ποτέ στην Ευρώπη κι είχε και κρυφές ελλείψεις/τσαμπουκάδες, ετσι έπεσε πολύ ψάξιμο και αναμονή, αλλά το αποτέλεσμα μιλάει μόνο του και πραγματικά μου έδωσε μεγάλη ικανοποίηση οταν κατάφερα να το τελειώσω. Και το έστιψα και λίγο στην πίστα. :smokin:
:beer: :beer:
τους λαιμους να καθαρισεις να γινει πιο ομορφο :beer:
sapila racing
08/11/2010, 10:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
τους λαιμους να καθαρισεις να γινει πιο ομορφο :beer:
Μωρέ του είχα καθαρίσει/γυαλίσει ειδικά μπροστά, αλλά δεν κρατάει χρόνια αυτη η κολώνια. :lol:
Κι αλλη μια φωτό απο τις Σέρρες όπου φαίεται οτι το μηχανάκι είναι μικρό σε μέγεθος, κι εγω φαίνομαι σαν γίγαντας πάνω του. :D
Με τα πλαινα φαίρινγκ σίγουρα θα είναι πιο όμορφο και το σκέφτομαι να κάτσω σε κάποια φάση να τα φτιάξω να τα βάλουμε πάνω κι ας ξανασπάσουν στα πεζοδρόμια, δε βαριέσαι μια ζωή είναι αυτή.
Τα εχω στο γκαραζ και κάθονται, εχουν σπασίματα, γδαρσίματα απ όλα. Βεβαια το μηχανάκι είναι στη Θεσσαλονίκη, είναι κι αυτό ενα θέμα. :rotflmao:
ΗΟΡΝΕΤακιας
17/11/2010, 22:51
περιμενουμε μια φωτο εεεεεεεεεεεεεεεε????
:beer: :beer: :beer:
:eyepop:
sapila racing
29/11/2010, 09:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΗΟΡΝΕΤακιας
περιμενουμε μια φωτο εεεεεεεεεεεεεεεε????
:beer: :beer: :beer:
:eyepop:
Να και η φωτό που λέγαμε. Η το μηχανάκι είναι υπο κλίμακα, η εγω γίγαντας. :D
Ετσι όπως το βλέπω τώρα και στην φωτό, θέλει και τα πλαινα του φαίρινγκ για να είναι ολοκληρωμένο.
Θα τα φτιάξω λοιπόν σε κάποια φάση, και οταν ερθει ξανα το μηχανάκι Αθήνα θα του τα φορέσουμε. :wave2:
218294
sapila racing
03/12/2010, 22:41
Ας γράψω λοιπόν και τις εργασίες.... :eyepop:
Αλλάχτηκαν:
Λάδια, φίλτρα λαδιού και αέρα, αντιψυκτικό, υγρά φρένων, λάδια πηρουνιού.
4 μπουζί NGK, μπαταρία GS.
Δισκόφρενα και τακάκια μπρός πίσω
Αλυσίδα γιατί ηταν χάλια σκουριασμένη, μπήκε CZ Xring, τα γρανάζια ηταν ΟΚ.
Βαλβίδα στόπ φρένου εμπρός, μανέτα φρένου εμπρός.
Ενα μπουζοκαλώδιο με την πίπα του.
Κάλυμα σέλλας συνοδηγού.
Πλαστικοποίηση τεπόζιτου και αλλαγή ρακόρ.
4 κολάρα εισαγωγής για τα καρμπυρατερ.
Κωνικά ρουλεμάν λαιμού.
Σωληνάκια υψηλής εμπρός.
Βάση μαρσπιέ και μαρσπιέ, λεβιές ταχυτήτων και μοχλικό.
Καθρέφτες CBR600RR, αυτοκόλλητο Honda V4 ουράς.
Καπάκι ρότορα, ανορθωτής, βαλβίδα βεντιλατέρ.
Αλλες εργασίες:
Καθαρισμός καρμπυρατέρ και ρύθμιση.
Γενικό καθάρισμα τρίψιμο και βάψιμο σε διάφορα σημεία.
Ισιωμα τροχών εμπρός πίσω.
Eπισκευή τρόμπας φρενου εμπρός.
Κόλλημα και βάψιμο βάσης οργάνων και ουράς.
Συνολικό κόστος ανταλλακτικών, μαζί με την επισκευή τροχών 1450 Ευρω. :uplate:
SpeakeasyBlues
02/06/2011, 21:05
Για κοιτα εδω, εαν βεβαια το εχεις ακομη το μηχανακι...
Την καλησπερα μου. :wave2:
227865
sapila racing
03/06/2011, 08:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από SpeakeasyBlues
Για κοιτα εδω, εαν βεβαια το εχεις ακομη το μηχανακι...
Την καλησπερα μου. :wave2:
Καλημέρα Αιμίλιε, το μηχανάκι κυκλοφοράει καθημερινά, αλλά στην Θεσσαλονίκη αφού το χάρισα στην αδελφή μου.
Τι πτώμα είναι τούτο, τι να πρωτοπάρεις!!! :eek:
CBR900RR 98-99
19/08/2011, 17:45
ΩΡΕΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!400ΑΡΙΑ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΘΑΝΑΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΧΟΛΕΣ ΟΔΙΓΩΝ ΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΓΚΑΤΕΛΙΨΕ ΑΠΟ ΜΛΚΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ!
234010
sapila racing
02/09/2011, 10:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από CBR900RR 98-99
ΩΡΕΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!400ΑΡΙΑ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΘΑΝΑΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΧΟΛΕΣ ΟΔΙΓΩΝ ΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΓΚΑΤΕΛΙΨΕ ΑΠΟ ΜΛΚΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ!
Ευχαριστώ για τα λόγια σου.
Ελπίζω να του εσπασες το κεφάλι του μηχανκού, αν κατάφερε να σου σπασει αυτό το άσπαστο μοτεράκι. :mad:
Πολυμήχανος
06/09/2011, 14:55
Ωραίος!
Μου το είχες δείξει και στο bnet αλλά τώρα είδα όλη την ιστορία.
Αν το είχα δει από την αρχή θα σε είχα συμβουλέψει σε πολλά θέματα και θα είχες γλυτώσει κόπους, και χρήμα καθότι πολλά που άλλαξες τα είχα στο υπόγειό μου...
Nα και το δικό μου, το οποίο ξεκίνησε την ζωή του σαν NC21 και έχει σταδιακά ...εξελιχθεί σε NC24 :D
235285
Πολυμήχανος
06/09/2011, 15:05
Επιμέρους σχόλια.
Τα μαρσπιέ είναι διαφορετικά, διότι προφανώς έχει μπει στην μια μεριά από VFR400K που ήταν διαφορετικό και πιο χαμηλό. Και το χαμηλό και το υψηλό όλα original είναι, απλά είναι από διαφορετικά υπομοντέλα του βασικού NC21-24.
Οι φωτογραφίες του ODT σαφέστατα έχουν copyright αφού είναι τραβηγμένες...σπίτι μου και διακρίνεται το πόδι μου, χαχαχαχαχ
Ο Catmaster έχει NC35 kαι όχι RC. Στους κωδικούς της Honda το γράμμα Ν δείχνει 400 κυβικά , το R 750, το Μ 250, το P 600, το S 1000 κ.ο.κ.
Tpap, ακόμα γελάω με το σχόλιο για κοιτάω μάντρες, ανοικτές αυλές, χειρόφρενο σε παλιατζίδικα κ.ο.κ. 100% σωστός!
Ιδωμεν
sapila racing
07/09/2011, 11:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
Επιμέρους σχόλια.
Τα μαρσπιέ είναι διαφορετικά, διότι προφανώς έχει μπει στην μια μεριά από VFR400K που ήταν διαφορετικό και πιο χαμηλό. Και το χαμηλό και το υψηλό όλα original είναι, απλά είναι από διαφορετικά υπομοντέλα του βασικού NC21-24.
Ωραίο εχει γίνει το μηχανάκι σου!
Με τα μαρσπιέ την πάτησα γιατί δεν το είχα δεί απο την αρχή αφού δεν το είχα καβαλήσει και μετά έψαχνα και ο χρόνος πίεζε.
Το μηχανάκι το ξαναείδα πριν κανα μηνα που πήγα Θεσσαλονίκη, μια χαρά πάει.
Μακάρι να το ξερα πιο πριν οτι είχες πράγματα, από Αγγλία πήρα τα περισσότερα.
:wave2:
sapila racing
11/02/2012, 10:16
Πριν 2 εβδομάδες ήμουν Θεσσαλονίκη και ασχολήθηκα λίγο με το VFR το οποίο έχει κανει 10.000 χλμ από τότε που το έφτιαξα.
Το έβαλα μεσα στο σπίτι γιατί έξω είχε κατω από το 0, και του άλλαξα λάδια, φίλτρο λαδιού, λάδωσα και ρύθμισα ντίζες και αλλά πολλά, έφτιαξα τον διακόπτη φώτων hi-low που ειχε κολλήσει στο hi, έκανα μια πατεντα στο τσόκ που δεν ανοιγε τελείως και δεν έπαιρνε ευκολα μπρός το πρωι, και αλλά διάφορα ψιλολοίδια εμφανισιακά αλλά και λειτουργικά.
Τωρα είναι ετοιμο γι αλλα τόσα.
Εχει φανεί οτι δεν καίει καθόλου λάδι, οπότε πιστευω οτι θα δουλέυει για πολλά χλμ ακόμα.
:sun:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Πριν 2 ............................................................
Τωρα είναι ετοιμο γι αλλα τόσα.
Εχει φανεί οτι δεν καίει καθόλου λάδι, οπότε πιστευω οτι θα δουλέυει για πολλά χλμ ακόμα.
:sun:
Το ευχομαι Αρη!! :beer:
Πολυμήχανος
11/02/2012, 18:37
Είναι πολλά τα χρόνια, και οι έλληνες χρήστες δεν είναι ακριβώς και το υπόδειγμα χειριστή που προστατεύει το μοτέρ του, αλλά άμα έτυχε σε στοιχειωδώς νοήμονα όντα μέχρι τώρα γιατί να καίει λάδι;
Και να τσιμπάει λίγο, είναι 24-25 ετών... το να του κάνεις και λίγο παρακολούθηση-συμπλήρωμα δεν είναι δα και η συντέλεια του κόσμου, ούτε χάνει σε τίποτα στην χρήση του. Εδώ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ και σου λέει, μέχρι 300ml/1000km είναι οκ...
Μια φορά, είναι εκαντοντάδες φορές περισσότερη μοτοσυκλέτα από τα διάφορα CBR250R, CBF250, ZXR250 και όλα αυτά τα σάντζαλα μάντζαλα που πάει ο κόσμος κι αγοράζει με χιλιάδες ευρώ, για να έχει μονοκύλινδρα άιντε δικύλινδρα μοτέρ, 30 και ούτε άλογα τροχό, ΑΘΛΙΕΣ σε βαθμό ΝΤΡΟΠΗΣ αναρτήσεις, σιδεριές πλαίσια της φτήνιας με όλες τις έννοιες, ταμπούρα εννίοτε (CBF), και γενικά μια χάλια κατασκευή που μπροστά της, το VFR του 87 ή 8 είναι διαστημόπλοιο για τον Άρη, και μάλιστα για λιγότερα, πολύ λιγότερα λεφτά.
Μια φορά τέτοιες μοτό στην παραγωγή μάλλον θα αργήσουμε να ξαναδούμε, οπότε όποιος προλάβει παιδιά.
(εγώ μια φορά ψάχνω για ρετάλι NC30 να το κάνω ονειρική ανακατασκευή και δεν βρήσκω...)
Takata Dome
11/02/2012, 19:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
Μια φορά, είναι εκαντοντάδες φορές περισσότερη μοτοσυκλέτα από τα διάφορα CBR250R, CBF250, ZXR250 και όλα αυτά τα σάντζαλα μάντζαλα που πάει ο κόσμος κι αγοράζει με χιλιάδες ευρώ, για να έχει μονοκύλινδρα άιντε δικύλινδρα μοτέρ, 30 και ούτε άλογα τροχό, ΑΘΛΙΕΣ σε βαθμό ΝΤΡΟΠΗΣ αναρτήσεις, σιδεριές πλαίσια της φτήνιας με όλες τις έννοιες, ταμπούρα εννίοτε (CBF), και γενικά μια χάλια κατασκευή που μπροστά της, το VFR του 87 ή 8 είναι διαστημόπλοιο για τον Άρη, και μάλιστα για λιγότερα, πολύ λιγότερα λεφτά.
Μια φορά τέτοιες μοτό στην παραγωγή μάλλον θα αργήσουμε να ξαναδούμε, οπότε όποιος προλάβει παιδιά.
(εγώ μια φορά ψάχνω για ρετάλι NC30 να το κάνω ονειρική ανακατασκευή και δεν βρήσκω...)
:a013:
vforever
11/02/2012, 23:32
Ειχα NC21 για 7 χρονια και το λατρεψα.Ψαχνω για ενα σε καλη κατασταση αλλα δεν..........
Καλες βολτες με το VFR.Toυ αξιζει καθε φροντιδα:beer:
sapila racing
13/02/2012, 11:20
+ 1074 Πολυμήχανε και σε αυτό που είπες οτι
'τέτοιες μοτό στην παραγωγή μάλλον θα αργήσουμε να ξαναδούμε,'
Εγω πιστεύω οτι μαλλον δεν θα τις ξαναδούμε ποτέ, ειδικά σε μικρά κυβικά.
Ειναι φανταστικά μηχανάκια αλλά δεν είναι για όλους.
Οσες φορές εχω προτείνει κατι τέτοιο (η παραπλήσιο) σε νεους οδηγούς κλπ που ψαχνουν για καλό και φτηνό μηχανάκι στο τέλος με κράζουν οτι ειναι παλιό και καλύτερα ενα CBF, YBR, ZZR κλπ κλπ με πολλαπλάσια χρήματα και υποδεέστερες προδιαγραφές.
Δεν πειράζει, οσοι ξερουν ξερουν, ετσι κι αλλιώς δεν φτάνουν για όλους. :winka:
:beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Δεν πειράζει, οσοι ξερουν ξερουν, ετσι κι αλλιώς δεν φτάνουν για όλους. :winka:
+απειρο Αρη :beer: :beer:
δεν φτανουν για ολους
chr1s_86
13/02/2012, 22:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Corvo
δεν φτανουν για ολους
Ελπίζω να μείνουν 1-2 και για μένα :lol: :beer:
motomaniac
17/02/2012, 18:10
το ξερεις μ'αρεσει.. ;)
Εχω vfr 400nc21
sapila racing τους δισκους απο που τους πηρες? ψανω για το δικο μου.
Α και να ξερεις, εχεις βαλει λαθος δισκους μπροστα!
sapila racing
15/03/2012, 18:44
Εχω vfr 400nc21
sapila racing τους δισκους απο που τους πηρες? ψανω για το δικο μου.
Α και να ξερεις, εχεις βαλει λαθος δισκους μπροστα!
Δεν εχω βαλει λάθος δίσκους φυσικά, απλά εβγαινε με 2 διαφορετικα δισκόφρενα ανάλογα την εκδοση/χρονιά και μπερδεύτηκες.
Αν συγκρίνεις φωτό θα το δείς. Απο ebay Αγγλία μεριά τους πήρα.
Ναι αυτο λεω τι να πω ισως να με γελαει η φωτο.
Τα nc24 φορανε 276mm πλευστους. Αυτα που βλεπω ειναι 256mm απλοι απο nc21.
Φιλικα παντα!
Κυκλοφορει το μηχανακι ακομα θεσσαλονικη?
Νομιζω το ειχα δει καποτε απο κοντα στο κεντρο παρκαρισμενο
Πολυμήχανος
16/03/2012, 21:11
Ναι αυτο λεω τι να πω ισως να με γελαει η φωτο.
Τα nc24 φορανε 276mm πλευστους. Αυτα που βλεπω ειναι 256mm απλοι απο nc21.
Φιλικα παντα!
Κυκλοφορει το μηχανακι ακομα θεσσαλονικη?
Νομιζω το ειχα δει καποτε απο κοντα στο κεντρο παρκαρισμενο
Το σχέδιο είναι διαφορετικό, οι δίσκοι του NC21 είναι ένα κομάτι μέταλο και βιδώνουν απευθείας σε προεκτάσεις στα μπράτσα της τρίμπρατσης ζάντας. Οι δίσκοι του NC24 βιδώνουν πάλι σε προεκτάσεις στα μπράτσα της 6μπρατσης, αλλά έχουν ένα ενδιάμεσο τμήμα πριτσινωμένο, αυτό που λες ''πλευστοί''.
Στην πράξη οι δίσκοι είναι εντελώς ισοδύναμοι, και μπορείς κάλιστα να βάλεις τους μεν στην θέση των δε, στις ζάντες και των δύο. Διάμετρος, τρύπες, αποστάσεις είναι εντελώς ίδιες.
ναι αλλα εχουν αλλη διαμετρο!
κ δεν μπενουν απο το ενα στο αλλο!
EDIT!!!
Ειδα καλυτετα τις φωτο!
Ολοκληρο το μπροστινο συστημα εκτος της ζαντας ειναι απο nc21 οπωτε ειναι μια χαρα οι δισκοι σου!
Πολυμήχανος
17/03/2012, 19:37
Βρε!
Είναι η ίδια διάμετρος 276mm και οι δύο περιπτώσεις.
Και το μπαίνουν τα μεν στα δε, δεν το λέω τυχαία, το έχω κάνει...
sapila racing
17/03/2012, 19:47
ναι αλλα εχουν αλλη διαμετρο!
Ολοκληρο το μπροστινο συστημα εκτος της ζαντας ειναι απο nc21 οπωτε ειναι μια χαρα οι δισκοι σου!
To ξερω οτι ειναι οι σωστοί δίσκοι, δες και παραπάνω τι έγραψε ο Πολυμήχανος. Επίσης αν δεν κάνω λάθος τα μπροστινά των NC21 και NC24 είναι ολόιδια.
Δεν το εχω δεί απο κοντα το NC21.
Το μηχανάκι κυκλοφοράει καθημερινά στην Θεσσαλονίκη. :wave2:
Ας τα βαλουμε κατω για το θεμα τω δισκων
Nc21 R απλοι 256mm
Nc21 Z απλοι 256mm
Nc21 K απλοι 276mm
Nc24 πλευστοι 276mm.
Αρα μονο απο nc21 K μπενουν σε nc24.
Τα μπροστινα συστηματα δεν ειναι ολοιδια κ στην δικη σου περιπτωση ειναι απο nc21.
sapila racing
18/03/2012, 13:49
Ας τα βαλουμε κατω για το θεμα τω δισκων
Nc21 R απλοι 256mm
Nc21 Z απλοι 256mm
Nc21 K απλοι 276mm
Nc24 πλευστοι 276mm.
Αρα μονο απο nc21 K μπενουν σε nc24.
Τα μπροστινα συστηματα δεν ειναι ολοιδια κ στην δικη σου περιπτωση ειναι απο nc21.
Επιμένεις ε?
Συγκρινε εδω κι αν βρείς διαφορά που να φαίνεται εξωτερικά μας λές κιόλας που το στηρίζεις οτι εχει πηρούνι απο NC21 το μηχανάκι που έφτιαξα.
Εδω από VFR400RG - YA 1986 (NC21)
http://www.cmsnl.com/honda-vfr400rg-ya-1986-japanese-home-market_model17176/partslist/F09.html
κι εδω VFR400RH 1987 (NC24)
http://www.cmsnl.com/honda-vfr400rh-1987-japanese-home-market_model17178/partslist/F09.html
Δεν θα βρείς όμως. :wave2:
Πληροφοριακά, εσωτερικά ειναι διαφορετικά, εχουν άλλα ελατήρια, και καποιες αλλες ψιλοδιαφορές, παίρνουν διαφορετική ποσότητα λαδιού κι εχουν μεγαλη διαφορά στην στάθμη.
Το NC24 που εφτιαξα είναι του 87 και εφ όσον έβαλα την ποσότητα λαδιού που λέει το manual κι ελέγχοντας την στάθμη ειχα σωστή απόσταση, αποκλείεται εκ των πραγμάτων να ειναι πηρούνι απο NC21.
Δες εδω για να καταλάβεις.
RG, ZG, ZH είναι NC21 και RH, RJ ειναι NC24.
To ΖΗ που ειναι NC21 του 1987 εχει ιδια σταθμη και ποσότητα λαδιού με τα NC24. Ελπίζω να μην μπερδέυτηκες, αλλά το ζουμί είναι τα NC21 δεν εχουν όλα τα ίδια εσωτερικά στο πηρούνι τους., ενω ολα τα NC24 ειναι ιδια κι ειναι και ιδια με το ΖΗ.
οκ το κουρασαμε το θεμα..
αν δεν θελεις να με πιστεψεις δεν περιαζει.
λιπον, το πηρουνι σου ειναι μαυρο κ εχει το βιδακι που ρυθμιζει το t.r.a.c (antidive συστημα της εποxης)
αυτα τα πιρουνια ειναι απο nc21!
To nc24 ειχε γρι πηρουνια ΧΩΡΙΣ το βιδακι που ρυθμιζει το track.
και 2 φωτο.
nc24.
http://img442.imageshack.us/img442/1691/dsc02143xb.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/442/dsc02143xb.jpg/)
nc21
http://img191.imageshack.us/img191/808/dsc00221bd.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/191/dsc00221bd.jpg/)
ολα αυτα στα λεω μετα απο 7 χρονια ενασχολησης με nc21 κ nc24.
Ξερω ολες τις διαφορες τους μεχρι τελευταιας βιδας
μιλαω για nc21 (rg)
και για nc24 (rh)
εχουν περασει απο τα χερια μου κ τα 2 κ ξερω τι εγινε οταν πηγα να βαλω στο nc21 δισκους απο nc24...
για την rg-ya δεν ξερω.
Πολυμήχανος
20/03/2012, 00:32
Για τους δίσκους του NC21 (VFR400R) και (VFR400Z) μάλλον έχεις δίκιο, γιατί έψαξα λίγο το ΝΕΤ και όντως βρήκα πολλά τέτοια με εμφανώς μικρότερο δίσκο.
Βρήκα όμως και πολλά με 276 δίσκο, οπότε ίσως ήταν κάποιες παρτίδες παραγωγής μόνο έτσι, και διαφωνούμε αδίκως.
Η αντιβύθιση είναι το μπράτσο της αριστερής δαγκάνας, αυτό το ξέρεις έτσι; Όταν φρενάρεις, το μπράτσο είναι φτιαγμένο να κινείται ελαφρώς και πιέζει ένα πιστονάκι που φράζει ένα πέρασμα λαδιού. Αυτό υπάρχει σε όλα τα NC21-24, το κόλπο με το χειριστήριο μπροστά, πρώτη φορά το βλέπω.
Όσο ζει μαθαίνει κανείς, μπράβο!
Πολυμήχανος
20/03/2012, 00:39
Το πιο απλό απόλα βέβαια, είναι να πάρει μέτρο ο Σαπίλας και να μετρήσει τους δίσκους στο δικό του. Αν βγουν 255, τελείωσε η συζήτηση. :wave2:
sapila racing
20/03/2012, 09:14
οκ το κουρασαμε το θεμα..
αν δεν θελεις να με πιστεψεις δεν περιαζει.
λιπον, το πηρουνι σου ειναι μαυρο κ εχει το βιδακι που ρυθμιζει το t.r.a.c (antidive συστημα της εποxης)
αυτα τα πιρουνια ειναι απο nc21!
To nc24 ειχε γρι πηρουνια ΧΩΡΙΣ το βιδακι που ρυθμιζει το track.
και 2 φωτο.
nc24.
http://img442.imageshack.us/img442/1691/dsc02143xb.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/442/dsc02143xb.jpg/)
nc21
http://img191.imageshack.us/img191/808/dsc00221bd.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/191/dsc00221bd.jpg/)
ολα αυτα στα λεω μετα απο 7 χρονια ενασχολησης με nc21 κ nc24.
Ξερω ολες τις διαφορες τους μεχρι τελευταιας βιδας
μιλαω για nc21 (rg)
και για nc24 (rh)
εχουν περασει απο τα χερια μου κ τα 2 κ ξερω τι εγινε οταν πηγα να βαλω στο nc21 δισκους απο nc24...
για την rg-ya δεν ξερω.
Δεν κουραζόμαστε εδω, ίσα ίσα που το ψάχνουμενα βρούμε την άκρη!
Τωρα που το είπες, έψαξα και ειδα οτι ακόμα και οι κατάλογοι του CMSNL, που δείχνουν για το πηρούνι NC21, NC24 την ίδια ακριβώς φωτό, στον λεπτομερή κατάλογο παραλείπουν τα ανταλλακτικά του ρυθμιστή του TRAC!
Κατα συνέπεια, πιστεύω οτι έχεις δίκιο και το μηχανάκι όντως εχει πηρούνι NC21, αφού στα NC24 δεν ηταν ρυθμιζόμενο όπως φαίνεται. Δεν το είχα παρει χαμπάρι οτι τα NC24 δεν είχαν τον ρυθμιστή!
Φαίνεται οτι σε κάποια φάση της ζωής του αλλάχτηκε το πηρούνι, μια και ο σκελετός βασει αρ πλαισίου ειναι NC24. Αν δεν ηταν έπαιζε και να ειναι NC21 με αλλο ψαλίδι, αν και τότε θα επρεπε να ειχε κι αλλες διαφορές, πχ υδραυλικό συμπλέκτη.
Τελικά είσαι ο VFR400 detective και πραγματικός γνώστης! :beer:
Οταν λοιπόν έψαχνα για δισκόφρενα μπρος πίσω, εβρισκα εύκολα το πίσω, αλλά αυτα που εβρισκα για εμπρός ηταν διαφορετικα απο αυτα που είχε πάνω κι εγω εψαχνα να παρω ίδια. Τα βρήκα πολύ δύσκολα και αφού φορτώθηκα ενα σετ μπροστινούς δίσκους που ειναι παρόμοιοι αλλα μεγαλύτερης διαμέτρου, μαλλον από VFR750 RC24 που τους ειχε στο ebay για NC24.
Πολυμηχανε αν ηταν εδω θα τους μετραγα τους δίσκους, αλλά είναι στην Θεσσαλονίκη το μηχανάκι. Παντως απ ότι καταλαβαίνω ο tragos εχει δίκιο!
Βεβαια τωρα με προβληματίζει η πόσότητα λαδιού στο πηρούνι σε σχεση με την σταθμη που ηταν σωστη. Βεβαια αν το NC21 ηταν ΖΗ τότε ολα καλά κι εξηγείται. Ε ρε μυστηριο!
Παντως με 10ρι λάδι ηταν σουπα το πηρούνι και τα ξαναάλλαξα κι εβαλα 15ρι και ηταν ΟΚ.
tragos :beer: :wave2:
Παιδια να βοηθησω θελω κ σε καμια περιπτωση να το παιξω ξερολας!!!
Να βοηθησω θελω!
Μου πηρε πολλα χρονια στο να μαθω τοσο καλα αυτα τα 2 μοντελα κ το εχω ψαξει μεχρι εκει που δεν παει!
To δικο μου nc21 εχει 256mm δισκο κ η διαφορα απο τους 276 κανει μπαμ!!!
Το μονο σιγουρο ειναι οτι καποια nc21 φορουσαν 276 δισκο αλλα οχι πλευστο οπως φοραει το nc24 !
Ειμαι σιγουρος οτι το πηρουνι σου ειναι απο nc21!! κανει μπαμ!!
Οπως ειμαι σιγουρος οτι ολο το υπολοιπο μηχανακι ειναι nc24 κ οχι nc21! φαινεται απο παρα πολυ πραγματα!!
Μιχαλη το συστημα antidive δουλεβει σε συνδιασμο με την αριστερη δαγκανα φρενου! αυτη τραβαει ενα πυρακι που με την σειρα του επηρεαζει την διοδο λαδιου μεσα στο αριστερο καλαμι!
Μονο τα nc21 ειχαν απο την μπροστα πλευρα εναν ρυθμιστη που επηρεαζει την ευεσθησια του antidive.
Προσοχη στο cmsnl. εχει πολλα λαθοι οσο αφορα το nc21 και κυριως οι φωτο αφορουν το nc24 και δεν μπορεις να καταλαβεις τις διαφορες!!
Τα μηχανακια αυτα εχουν πολλες διαφορες που δεν φαινονται ευκολα!! Εγω εσκασα να τις καταλαβω!!
Πχ το φιλτροκουτι και το φιλτρο αερα ειναι διαφορετικα!
οπως και τα καρμπυρατερ στα nc21 ειναι 30mm και οχι 32mm που ειναι ολα τα αλλα.
Ακομα και τα λαστιχενια κολαρα που πιανουν τα καρμπυρατερ στις κεφαλες ειναι διαφορετικα!
Το nc21 εχει διαφορετικη πλεξουδα διαφορετικη ηλεκτρονικη με αλλους χαρτες αναφλεξης! το nc21 παει μονο 13.000rpm.
Εχουν διαφορετικα πιστονια κ λογο συμπιεσης.
Εχουν διαφορετικες διαστασεις ελαστικων.
Αλλο φιλτρο λαδιου
Αλλο καντραν
Αλλα αντιβαρα στο τιμονι.
Αλλα γκριπ
Αλλους καθρεπτες
Αλλη τρομπα φρενου
Το nc21 εχει μαυρες μανετες το 24 εχει ασημι
Αλλο συστημα συμπλεκτη
Τα πλαστικα μεσα στο υποπλεσιο ειναι διαφοτερικα.
Εχει διαφορετικο ανορθωτη κ σε αλλη θεση
Κ αλλα πολλα που δεν μου ερχονται τωρα.
Ελπιζω να μην εγινα κουραστικος!
Κριμα που δεν μπορουμε να τα πουμε κ απο κοντα παδια κ να ανταλλαξουμε αποψεις!!
Καλο βραδυ!!
sapila racing
20/03/2012, 18:15
Παιδια να βοηθησω θελω κ σε καμια περιπτωση να το παιξω ξερολας!!!
.
.
.
.
Καλο βραδυ!!
Δεν ειπε κανείς οτι το παίζειςι ξερόλας, ισα ισα που εγώ έμαθα απο σένα πράγματα για το μηχανάκι που έφτιαξα, που δεν τα ήξερα κι ούτε καν τα φανταζόμουν.
Ευχαριστώ! :wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.