PDA

View Full Version : Έρευνα για μελλοντικά κράνη



Odin#9681
02/10/2008, 11:35
Καλημέρα

Ονομάζομαι Αντρέας, μοτοσυκλετιστής και γω και είμαι φοιτητής στο Πολυτεχνείο του Μιλάνου. Έχουμε αναλάβει ένα πρότζεκτ που υποστηρίζεται από τη Suomy για την ανάπτυξη ενός κράνους με ηλεκτρονικά στοιχεία.

Στα πλαίσια αυτού, ήθελα να θέσω στο φόρουμ ένα ερωτηματολόγιο έτσι ώστε να πάρουμε μια ιδέα για τις πραγματικές ανάγκες που υπάρχουν.


Γνωρίζω ότι το φορμά .doc δεν είναι και ό,τι καλύτερο για αυτή την περίπτωση, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος για κάτι καλύτερο, οπότε με συγχωρείτε για την ταλαιπωρία!

Τα συμπληρωμένα ερωτηματολόγια παρακαλώ να στέλνονται στη διεύθυνση spa7telepassport@tiscali.it με τον τίτλο casco_mmediale

Έχετε υπ'όψιν σας οτι μιλάμε για full-face κράνη μόνο και ασφάλτινη χρήση.


Σας ευχαριστώ

edit:Το ερωτηματολόγιο υπάρχει στο 3ο πόστ

sniper
02/10/2008, 11:37
Δεν βλέπουμε το ερωτηματολόγιο.....


Ηλεκτρονικά στα κράνη; Χμμμμμ κάτι μου βρωμάει....

Odin#9681
02/10/2008, 11:38
Συγνώμη

δεν βλέπω το επισυναπτόμενο

κάποιος mod αν μπορεί ας βοηθήσει

ευχαριστώ

edit_ok

MG
02/10/2008, 11:44
Μπορω να εχω ενα κρανος με Head Up Display οπως στα αεροπλανα που να προβλεπει και να προειδοποιει για την επερχομενη μ#$%^@α του καθε ηλιθου???

Επισης να εχει μπλου τουθ, να μην κολλανε μυγακια στη ζελατινα, να ζυγιζει max 50 gr. και να εχει και δονηση σε περιπτωση που με παιρνει ο υπνος οταν γυρναω απο ξενυχτια.

αυτα για τωρα :lol:

:beer:

Tpap
02/10/2008, 11:45
HUD και τα ρέστα...

τι άλλο άραγε θα προλάβουμε να δούμε...και να φορέσουμε ίσως.:confused:

felter
02/10/2008, 13:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από MG
Μπορω να εχω ενα κρανος με Head Up Display οπως στα αεροπλανα που να προβλεπει και να προειδοποιει για την επερχομενη μ#$%^@α του καθε ηλιθου???

Επισης να εχει μπλου τουθ, να μην κολλανε μυγακια στη ζελατινα, να ζυγιζει max 50 gr. και να εχει και δονηση σε περιπτωση που με παιρνει ο υπνος οταν γυρναω απο ξενυχτια.

αυτα για τωρα :lol:

:beer: