superbikes
04/10/2008, 22:16
Εχει πλεον κανει 1000 μιλια και δυο αλλαγες λαδιων και φιλτρου. Χρησιμοποιω "4T mineral oil" η θερμοκρασια στεκεται μια χαρα αν και δεν το δουλευω σε "stop&go traffic". Τα μιλια και η θερμοκρασια γινονται χιλιομετρα και κελσιου με το πατημα ενος κουμπιου.
Το αμερικανικο μοντελο ειναι περιπου 4 κιλα πιο ελαφρυ απο το αντιστοιχο ευρωπαικο. Του εβαλα "tire hugger" γιατι λερωνε την αναρτηση, ενα διαφανες φιλμακι κατω απο το φτερο ωστε να ειναι ευκολο το καθαρισμα και χωρις γρατζουνιες, και "frame sliders" για προστασια.
Εχει τρομερα λαστιχα, κολανε στον δρομο.
Το δουλευω μεχρι τις 7000rpm (6500rpm=160χιλιομετρα/ωρα). Θα αρχισω να το ανοιγω μετα τα 2000 μιλια, να στρωσει λιγο.
Ανεβασα καινουργιες φωτο:
<http://a-trade.com/2008kawasakiz1000.htm>
have fun.............:rotflmao:
Το αμερικανικο μοντελο ειναι περιπου 4 κιλα πιο ελαφρυ απο το αντιστοιχο ευρωπαικο. Του εβαλα "tire hugger" γιατι λερωνε την αναρτηση, ενα διαφανες φιλμακι κατω απο το φτερο ωστε να ειναι ευκολο το καθαρισμα και χωρις γρατζουνιες, και "frame sliders" για προστασια.
Εχει τρομερα λαστιχα, κολανε στον δρομο.
Το δουλευω μεχρι τις 7000rpm (6500rpm=160χιλιομετρα/ωρα). Θα αρχισω να το ανοιγω μετα τα 2000 μιλια, να στρωσει λιγο.
Ανεβασα καινουργιες φωτο:
<http://a-trade.com/2008kawasakiz1000.htm>
have fun.............:rotflmao: